Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG89
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 15-04 22:01
svenc schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:41:
[...]

Ik kreeg wel dat advies om het in te vullen en ook telefonisch de interesse aangegeven.
Oké toch maar ingevuld dan en dan bel ik nog wel even een keer. Zal allemaal nog wel even duren als ik het zo lees. Misschien ergens in de zomer staat ie op m'n naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunbi
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 08:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FCunRKJJFCDu6qpTKTbYzoR2GBo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zrqFPn8Txi4QKS11jeCm920d.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xcxdCFB5t9fldxy6mhLZaKMQoBU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tciTSRZqoxkrbgvf2rDQUj1z.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zie in mijn app dat de M2M t/m de 23e loopt en de 24e een nieuwe betaling gedaan moet worden van €650. Ik ga ervanuit dat deze betaling eruit wordt gehaald als mijn betaling van de koopovereenkomst is verwerkt. Deze is al overgemaakt maar staat nog op status in behandeling.

Verder ook afwachten wanneer ik de factuur krijg voor de extra kilometers. Dit zal pas zijn nadat mijn M2M abbonement is afgelopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 14:51
GustavSan schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:15:
Ik ga deze winter met de Lynk (M2M) naar Zweden. Ik ga binnenkort eens na hoe ik tijdig aan winterbanden kom.

Eenmaal in Zweden mag ik niet met kettingen oid rijden (logisch), maar mag ze wel meebrengen in geval van nood (vastzitten, extreme condities etc).

Is het bij kettingen simpelweg een kwestie van kettingen voor de (winter-)bandenmaat kopen? Of zijn er specifieke kettingen die geadviseerd worden?

Als iemand een juiste maat (bij winterbanden) weet zou dat geweldig zijn. Ben er namelijk nog geheel onbekend mee :).

Edit: Een zoekactie leverde wel wat resultaten op. Eerst een nee mbt gewone 9mm kettingen en later lijken mensen deze toch te gebruiken...of gekocht maar nooit gebruikt?
Toch is dit echt te vinden in dit topic, meerdere ervaringen van gebruikers met standaard 9mm sneeuwkettingen. Waaronder die van mij, inclusief merk en type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maus70
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 24-04 22:52
Hallo. De led van de thuisoplaadkabel brandt continu rood bij mij. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Baassii
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 05:20
Maus70 schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:57:
Hallo. De led van de thuisoplaadkabel brandt continu rood bij mij. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Meestal is die dan aangesloten op een niet goed geaarde wand contactdoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordkapp
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 30-05 19:09
Brunbi schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:35:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik zie in mijn app dat de M2M t/m de 23e loopt en de 24e een nieuwe betaling gedaan moet worden van €650. Ik ga ervanuit dat deze betaling eruit wordt gehaald als mijn betaling van de koopovereenkomst is verwerkt. Deze is al overgemaakt maar staat nog op status in behandeling.

Verder ook afwachten wanneer ik de factuur krijg voor de extra kilometers. Dit zal pas zijn nadat mijn M2M abbonement is afgelopen.
Welke app is dat?
Ik kan die gegevens in de mijne niet vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brunbi
Nordkapp schreef op maandag 15 april 2024 @ 20:07:
[...]

Welke app is dat?
Ik kan die gegevens in de mijne niet vinden
Lynk&co app. Dan naar instellingen en privacy. Vervolgens naar jouw gegevens beheren. Daarna naar betaalgeschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordkapp
Brunbi schreef op maandag 15 april 2024 @ 20:12:
[...]

Lynk&co app. Dan naar instellingen en privacy. Vervolgens naar jouw gegevens beheren. Daarna naar betaalgeschiedenis.
Gevonden Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunbi
Is bij jou wel de betaling verwerkt in de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordkapp
Brunbi schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:32:
[...]

Is bij jou wel de betaling verwerkt in de app?
Nee,
Maar daar maak ik mij geen zorgen over.
Kump goe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke1234
  • Laatst online: 05-05 16:44
Knip

[ Voor 97% gewijzigd door Notna op 16-04-2024 06:43 . Reden: Je bent hier al op aangesproken. Zie DM ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degranulatie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-05 08:44
Laatste gereden met Caravan 1200kg, gaat prima. Alleen bij achterrijden blijft de sensor piepen en bij voorruit rijden gaat het rechter spiegel waarschuwingslampje ook vaak aan....

Hebben andere mensen hier ook "last" van bij het rijden met een aanhanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-05 21:19
degranulatie schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:52:
Laatste gereden met Caravan 1200kg, gaat prima. Alleen bij achterrijden blijft de sensor piepen en bij voorruit rijden gaat het rechter spiegel waarschuwingslampje ook vaak aan....

Volgens mij mis je dan de officiële lynk & co module voor de trekhaak.

Ik heb de duurdere variant er onder laten zetten om dit te voorkomen. Bij een Brink heb je dit dus blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom
  • Laatst online: 01-05 14:07

Akerboom

Codito, ergo sum

degranulatie schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:52:

Software laten aanpassen bij de Volvo dealer, kost iets van €90,- dat programmeren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joostgr
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 20-05 20:31
Nadeel van laten programmeren is dat je dan ook de rijbaan assistent kwijt bent.

Kortom zonder programmeren:
- Dode hoek sensor gaat af
- Achteruitrijden met aanhanger/caravan onnodig gepiep
+ Snelwegassistent (stuurhulp) blijft functioneren

Met programmeren
+ Dode hoek herkenning gaat uit
+ Achteruitrijden piept de auto niet
- Snelwegassistent (stuurhulp) functioneert niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunbi
Ferrox1 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:56:
[...]

Volgens mij mis je dan de officiële lynk & co module voor de trekhaak.

Ik heb de duurdere variant er onder laten zetten om dit te voorkomen. Bij een Brink heb je dit dus blijkbaar.
Welke heb jij er onder laten zetten. Ik heb morgen een afspraak bij trekhaakcentrum. Hopelijk kan dit zonder problemen gemonteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunbi
joostgr schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 11:42:
Nadeel van laten programmeren is dat je dan ook de rijbaan assistent kwijt bent.

Met programmeren
Is dit alleen te voorkomen als je hem af fabriek besteld. Of is er ook een oplossing als je deze later monteerd dat alle functies blijven werken. Deze problemen doen zich alleen voor als je iets achter de auto hebt hangen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degranulatie
joostgr schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 11:42:

Met programmeren
Bedankt! Snelwegassistent is wel handig zeker voor de lange ritten. Kun je die parkeer sensor ook via het menu tijdelijk uitzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-05 16:54
Met de juiste trekhaaksoftware heb je ook een aanhangwagenstabiliteitsassistent, die slingeren voorkomt. Ik kan me voorstellen dat die niet goed werkt in combinatie met de snelwegassistent en dat die daarom wordt uitgeschakeld.

https://www.lynkco.com/nl...:Trailer_stability_assist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ik kreeg vandaag pas het mailtje dat ze een kopie rijbewijs willen. Amehoela, de genoemde artikelen zeggen niet dat ik hun een kopie moet geven, alleen dat ik in bezit moet zijn ervan als ik de auto rijdt. Tevens hebben ze het niet nodig want ik ben al 2 jaar klant bij ze en ze hebben al het nodige.

Voorts heb ik de Lynk opgezegd, die is begin mei weg dus ik ga er zeker geen moeite meer voor doen.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atoprak
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 26-05 14:16
Ik heb wat berekeningen gemaakt om een typische benzine-SUV tegen 2025 te vergelijken met onze LC 01's.

Ik rij ongeveer 1200 km per maand en kan thuis opladen en ik denk dat ik 20 liter benzine per maand gebruik (daarom heb ik 40 € ingelegd)

Er staan formules in Excel..

wat denk je ? mis ik hier iets?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/prhcQodzb1-WWHHBdr1tZuw3ly8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LYS6KzGluQaMnszlBoeQ8QBG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Brunbi schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:43:
[...]

Welke heb jij er onder laten zetten. Ik heb morgen een afspraak bij trekhaakcentrum. Hopelijk kan dit zonder problemen gemonteerd worden.
De officiele Lynk & Co afneembare trekhaak met module bij RVL Auto's in Beek en Donk. (ik mag hem morgen ophalen) Deze heeft trekhaakcentrum niet volgens mij.
Hij kost ook 500€ meer. Maar ik rij regelmatig met een aanhanger dus ik vond dat wel waard. Doe je het sporadisch zul je altijd bij achteruit rijden het geluid uit moeten zetten van de sensoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoprak
Ferrox1 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 16:28:
[...]

De officiele Lynk & Co afneembare trekhaak met module bij RVL Auto's in Beek en Donk. (ik mag hem morgen ophalen) Deze heeft trekhaakcentrum niet volgens mij.
Hij kost ook 500€ meer. Maar ik rij regelmatig met een aanhanger dus ik vond dat wel waard. Doe je het sporadisch zul je altijd bij achteruit rijden het geluid uit moeten zetten van de sensoren.
Hallo,

Heb je de link van wat je aan het installeren bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoprak
Ik heb trouwens gebeld en mijn bod aangevraagd. Omdat ik niet van plan ben gebruik te maken van de financieringsoptie, hebben ze mij op een speciale lijst gezet en gezegd dat ik het onlineformulier niet hoef in te vullen. ... Laten we eens kijken wanneer ik mijn aanbod krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunbi
Ferrox1 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 16:28:
[...]

Daar kan ik wel mee leven. Anders probeer ik zo'n module te kopen en te installeren. Dan zou het opgelost moeten zijn. Eerst maar kijken hoe het is als de trekhaak gemonteerd is misschien zijn er geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
atoprak schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 16:40:
[...]

Hallo,

Heb je de link van wat je aan het installeren bent?
Helaas niet, bij de dealer hebben ze deze 2 keuzes met voor de goedkopere optie de opmerking dat het een en ander aan sensoren niet goed zou functioneren. Als in, deze worden niet automatisch uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterJukel
  • Laatst online: 11-02 21:40
Frag1le schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:03:
Zijn er eigenaren van de Lynk & Co die de laatste update reeds ontvangen hebben? Ik nog niet.

Ook is de auto ineens uit de app verdwenen.
De app is ineens weer standaard, ook na opnieuw inloggen.
Meerdere die dit ervaren?
Hier precies hetzelfde. Nog geen update ontvangen en via app niets meer inzichtelijk… Iemand tips anders dan contact zoeken met L&C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
PeterJukel schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 20:17:
[...]

Hier precies hetzelfde. Nog geen update ontvangen en via app niets meer inzichtelijk… Iemand tips anders dan contact zoeken met L&C?
App al opnieuw geïnstalleerd? Is meestal echt de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
oldostofjas schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 20:33:
[...]

App al opnieuw geïnstalleerd? Is meestal echt de oplossing
De app herinstalleren/ data verwijderen heeft geen zin, na opnieuw aanmelden is de auto nog steeds niet te zien in de app.
De app is nu zoals de app was voordat er een auto was toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrumCel
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 23:16
Frag1le schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 20:52:
[...]

De app herinstalleren/ data verwijderen heeft geen zin, na opnieuw aanmelden is de auto nog steeds niet te zien in de app.
Join the club! Laatste optie auto naar fabrieksinstelling volgens helpdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
BrumCel schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:41:
[...]

Join the club! Laatste optie auto naar fabrieksinstelling volgens helpdesk
Ga er maar niet vanuit dat de helpdesk ook echt weet wat er aan de hand is.
Ik vermoed een foutieve systeem wijziging aan hun kant, waarvan het lijkt dat alleen eigenaren van de auto geraakt zijn.

Zijn er M2Mers waarbij de auto is verdwenen uit de app?

Nu nog geen zin om de helpdesk/chat te benaderen maar als ik dat wel zou doen dan zou ik ze verzoeken gewoon de auto opnieuw aan te melden zoals ze in den beginnen hebben gedaan toen ik me meldde als eigenaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atoprak
Frag1le schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 23:44:
[...]

Ik vermoed een foutieve systeem wijziging aan hun kant, waarvan het lijkt dat alleen eigenaren van de auto geraakt zijn.

Nu nog geen zin om de helpdesk/chat te benaderen maar als ik dat wel zou doen dan zou ik ze verzoeken gewoon de auto opnieuw aan te melden zoals ze in den beginnen hebben gedaan toen ik me meldde als eigenaar.
Ik ben M2M en de applicatie is prima, vanaf nu geen problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertos147
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-05 11:17

Robertos147

Volvo meneer

Vriendin heeft de auto ingeleverd in September met schade op de achterbumper. Buurman reed perongeluk in zn D ipv R tegen de achterkant aan. Lakschade en een klein deukje. Dit is allemaal gemeld bij Lynk, na meermaals bellen/mailen/postduif. Lynk heeft het niet laten maken, of überhaupt iets mee gedaan. Uiteraard toen ook fotos gemaakt van de schade en een schadeformulier ingevuld en opgestuurd.

Nu 7 maanden later, factuur van €780. Ik neem aan dat dit vanwege de schade is, want zoals alles met Lynk, het is onduidelijk als de pest. Straks maar weer beginnen met het eeuwige bellen/mailen om duidelijkheid te krijgen. Iemand hier ervaringen mee, en wat te doen? Ik ben zelf echt witheet, wat een incompetent bedrijf is het zeg. 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q3JwJhgO6ww4S3V7jggqxp2zmaI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ITYe5VvFRHolCX9C15tJQnWn.jpg?f=fotoalbum_large

Volvo V70 2.4, 2004, 368.000km. Peugeot e208 GT 51kWh, 2024 5.500km

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-05 19:36
Robertos147 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 08:44:
Vriendin heeft de auto ingeleverd in September met schade op de achterbumper. Buurman reed perongeluk in zn D ipv R tegen de achterkant aan. Lakschade en een klein deukje. Dit is allemaal gemeld bij Lynk, na meermaals bellen/mailen/postduif. Lynk heeft het niet laten maken, of überhaupt iets mee gedaan. Uiteraard toen ook fotos gemaakt van de schade en een schadeformulier ingevuld en opgestuurd.

Nu 7 maanden later, factuur van €780. Ik neem aan dat dit vanwege de schade is, want zoals alles met Lynk, het is onduidelijk als de pest. Straks maar weer beginnen met het eeuwige bellen/mailen om duidelijkheid te krijgen. Iemand hier ervaringen mee, en wat te doen? Ik ben zelf echt witheet, wat een incompetent bedrijf is het zeg. 7(8)7

[Afbeelding]
ja lees maar even terug. Ik heb vorige week een factuur van 1200 euro zonder uitleg. Zonder dat ik zelf schade heb veroorzaakt. Heb een nette mail gestuurd met referenties naar eerdere mails en dat ik de factuur weiger. Deze zal ik indien nodig laten voorkomen bij een rechter.

Echt walgelijke praktijken van dit bedrijf. Ben altijd heel relaxt geweest, want zag het als een startup. Maar dit soort shit naar je 'community' flikken...mijn geduld krijgen ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-05 11:17

Robertos147

Volvo meneer

Xecuter NL schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:24:
[...]

ja lees maar even terug. Ik heb vorige week een factuur van 1200 euro zonder uitleg. Zonder dat ik zelf schade heb veroorzaakt. Heb een nette mail gestuurd met referenties naar eerdere mails en dat ik de factuur weiger. Deze zal ik indien nodig laten voorkomen bij een rechter.
Ik heb het teruggelezen, wat een ellende ook. Hoe staat het nu met de afhandeling daarvan?

Zowaar een Nederlands sprekend persoon van de klantenservice aan de lijn gehad, ze gaan de schade naast de factuur leggen. Wordt vervolgd.
Het ironische vind ik dat bij het inleveren van de auto er in een email stond dat Lynk "binnen 30 dagen contact op zal nemen". En als dit niet gebeurde, dat alles in orde zou zijn. Wat een illusie. |:(

Volvo V70 2.4, 2004, 368.000km. Peugeot e208 GT 51kWh, 2024 5.500km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-05 22:01
Robertos147 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:55:
[...]

Ik heb het teruggelezen, wat een ellende ook. Hoe staat het nu met de afhandeling daarvan?

Zowaar een Nederlands sprekend persoon van de klantenservice aan de lijn gehad, ze gaan de schade naast de factuur leggen. Wordt vervolgd.
Het ironische vind ik dat bij het inleveren van de auto er in een email stond dat Lynk "binnen 30 dagen contact op zal nemen". En als dit niet gebeurde, dat alles in orde zou zijn. Wat een illusie. |:(
Die 30 dagen is dan ook best redelijk. Maar 7 maanden laat staan 11 maanden is dat niet.
In die tussentijd kan er een hoop gebeurd zijn. Is niet jouw verantwoordelijkheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• atoprak
Robertos147 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:55:
[...]

Ik kan geen juridisch advies geven, maar ik ben van mening dat we het recht moeten hebben om te zeggen: "Ik accepteer deze factuur niet, aangezien ik binnen de 30 dagen niets van u heb gehoord"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:55
GroeneThee schreef op woensdag 17 april 2024 @ 10:24:
[...]

Die 30 dagen is dan ook best redelijk. Maar 7 maanden laat staan 11 maanden is dat niet.
In die tussentijd kan er een hoop gebeurd zijn. Is niet jouw verantwoordelijkheid.
atoprak schreef op woensdag 17 april 2024 @ 10:32:
[...]

Ik kan geen juridisch advies geven, maar ik ben van mening dat we het recht moeten hebben om te zeggen: "Ik accepteer deze factuur niet, aangezien ik binnen de 30 dagen niets van u heb gehoord"
Dit en dit, er kan in die tussentijd toch van alles gebeurt zijn. Ze hebben dan toch na 30 dagen geen poot om op te staan? Of werkt het niet op die manier? Ben geen jurist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
Ik zou op zijn minst foto’s willen zien van de schade-expert die zijn gemaakt bij inname. Zoiets is bij leasemaatschappijen heel gebruikelijk. En natuurlijk zelf foto’s maken voordat de auto wordt opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunbi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8BviEGOT5faLDT3VNI_QqNPYsn0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/blUQ3GQ49CaOQnN0MbKkynuX.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist afspraak gemaakt voor de 24e om over te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:59
Brunbi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 15:20:
[Afbeelding]

Ik heb gisteren gesproken met de klantenservice dat ik zeker niet van Groningen naar Diemen ga rijden voor een administratieve handeling van nog geen 5 min.
Kost mij een vrije dag en 5-6 uur reistijd.

Nadat de zeer aardige dame contact had met de afdeling sales vertelde ze dat ze nu aan het uitzoeken zijn naar andere mogelijkheden om de auto over te schrijven.

Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunbi
Buis07 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 15:24:
[...]

Ik heb gisteren gesproken met de klantenservice dat ik zeker niet van Groningen naar Diemen ga rijden voor een administratieve handeling van nog geen 5 min.
Kost mij een vrije dag en 5-6 uur reistijd.

Nadat de zeer aardige dame contact had met de afdeling sales vertelde ze dat ze nu aan het uitzoeken zijn naar andere mogelijkheden om de auto over te schrijven.

Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg
Volkomen te begrijpen ik heb de auto toen ook thuis af laten leveren. Het is voor mij 1.5 uur rijden. Ik wil het z.s.m. afgehandeld hebben. Vandaag wordt de trekhaak al gemonteerd. Had geen zin om daar nog op te gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordkapp
Brunbi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 15:20:
[Afbeelding]

Gefeliciteerd, ik ook op die dag.
Misschien ontmoeten we elkaar.
Ben te herkennen aan een zwarte Lynk 😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larry_flynt
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 15:31
Hoi allen, Momenteel als ik mijn auto afsluit gaat ook het hemeldak dicht. Is er een mogelijkheid dat deze ook automatisch open gaat als ik de auto ontgrendel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:20

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

larry_flynt schreef op woensdag 17 april 2024 @ 16:55:
Hoi allen, Momenteel als ik mijn auto afsluit gaat ook het hemeldak dicht. Is er een mogelijkheid dat deze ook automatisch open gaat als ik de auto ontgrendel?
Enige wat je kunt instellen is of het hemeldak dichtgaat bij het sluiten van de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-05 18:34
Voor de gene die in de regio Zuid-Oost Brabant wonen en een goede velgen schadehersteller zoekt: Maico Tyres in Aarle-Rixtel. Erg behulpzame man tegen een schappelijke prijs: 90 euro inclusief btw voor 1 velg. Ook wrapt/spuit hij de blauwe delen in het zwart. Er stonden 4 L&C's binnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BrumCel
Frag1le schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 23:44:
[...]

Wat ik al dacht. Auto systeem naar fabrieksinstelling heeft niet geholpen. Zal morgen toch nog eens met ze bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunbi
Nordkapp schreef op woensdag 17 april 2024 @ 16:51:
[...]

Gefeliciteerd, ik ook op die dag.
Misschien ontmoeten we elkaar.
Ben te herkennen aan een zwarte Lynk 😂😂😂
Ik aan een zwarte lynk met trekhaak 😉. Ik heb om 14.00 een afspraak staan dus wellicht zien we elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Binnenkort even naar de garage denk ik. De release magneten van de laadklep blijven nog wel eens vast zitten, ik kon zo in dit topic nergens iets vinden maar ik gebruik misschien de verkeerde keywords of ik ben de enige haha. Dan moet ik hem unlocken en vrij steven opentrekken, dan gaat die wel. Of heeft iemand hier nog tips?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG89
  • Laatst online: 15-04 22:01
Kecin schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:16:
Binnenkort even naar de garage denk ik. De release magneten van de laadklep blijven nog wel eens vast zitten, ik kon zo in dit topic nergens iets vinden maar ik gebruik misschien de verkeerde keywords of ik ben de enige haha. Dan moet ik hem unlocken en vrij steven opentrekken, dan gaat die wel. Of heeft iemand hier nog tips?
Ik heb dit vaak als ik door de wasstraat geweest ben of met vochtig weer soms. Bij mij helpt het eigenlijk altijd wel als ik gewoon even met.mijn vinger langs de magneten ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordkapp
Brunbi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:13:
[...]

Ik aan een zwarte lynk met trekhaak 😉. Ik heb om 14.00 een afspraak staan dus wellicht zien we elkaar.
Helaas ik om 11.00
Zal vast niet zo lang duren.
Mooi moment, geniet er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoprak
Want iedereen denkt erover (of is bezig) om de auto te kopen; Ik heb een bericht van LC ontvangen over hoe de fabrieksgarantie van toepassing is.

De fabrieksgarantie gaat in 4 dagen na de kentekendatum welke te vinden is bij de RDW.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeterJukel
  • Laatst online: 11-02 21:40
Frag1le schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 20:52:
[...]

Net L&C helpdesk gebeld. Zij hebben een nieuw systeem waardoor sommige gebruikers uit de app zijn gegooid. Werd binnen paar minuten geregeld. Bellen is de oplossing dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrumCel
PeterJukel schreef op donderdag 18 april 2024 @ 11:47:
[...]

Net L&C helpdesk gebeld. Zij hebben een nieuw systeem waardoor sommige gebruikers uit de app zijn gegooid. Werd binnen paar minuten geregeld. Bellen is de oplossing dus ;-)
Net gebeld. Nu is dat inderdaad de oplossing. Vorige week wist men nog niet wat te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-05 11:50
[...]

Bedankt, werkt bij mij nu ook weer!

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzzman
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-04 21:09
Bij mij was de auto ook weg uit de app.. Gebeld met Lynk en binnen 5 minuten weer terug in de app. Iets met het vin nummer opnieuw koppelen na een update bij Lynk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brunbi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mEFBzVhXev6ZQmB2uTQpBJWNlUg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3iCtpYteWYsFqgsdyKpIndkn.jpg?f=fotoalbum_large

Trekhaak zit eronder. Alleen woensdag nog overschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooyen
  • Laatst online: 23-12-2024
iemand enig idee of het mogelijk is om het waarschuwingssignaal voor de veiligheidsriemen achter uit te zetten? dank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GroeneThee
nooyen schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:01:
iemand enig idee of het mogelijk is om het waarschuwingssignaal voor de veiligheidsriemen achter uit te zetten? dank.
Gordel vast doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoprak
te rustig het tegenovergestelde hiervan... Ik zou graag willen begrijpen waarom de veiligheidsgordelwaarschuwing niet werkt als de stoelverhoger op zijn plaats zit? .. en hoe kunnen we dit laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimaj janssen
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 22-07-2024
Is het mogelijk om de stand van de bestuurdersstoel en de buitenspiegels te koppelen aan de autosleutel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
wimaj janssen schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:26:
Is het mogelijk om de stand van de bestuurdersstoel en de buitenspiegels te koppelen aan de autosleutel?
Ja, die stand wordt opgeslagen in je profiel, en dat kan je weer koppelen aan je sleutel. Maar de ervaringen met profielen zijn hier niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordkapp
atoprak schreef op donderdag 18 april 2024 @ 11:07:
Want iedereen denkt erover (of is bezig) om de auto te kopen; Ik heb een bericht van LC ontvangen over hoe de fabrieksgarantie van toepassing is.

De fabrieksgarantie gaat in 4 dagen na de kentekendatum welke te vinden is bij de RDW.
4 jaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 27-05 18:34
oldostofjas schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:41:
[...]

Ja, die stand wordt opgeslagen in je profiel, en dat kan je weer koppelen aan je sleutel. Maar de ervaringen met profielen zijn hier niet zo goed.
Dit. Of als je niet met profielen wil werken koppelen aan de geheugenposities in de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veenendaal
  • Laatst online: 10-05 19:54
Oizo1981 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 20:21:
[...]

Dit. Of als je niet met profielen wil werken koppelen aan de geheugenposities in de deur.
Kun je die ook resetten? Ik zat er mee te spelen en nu verkeerd opgeslagen, stom…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frag1le
[...]

Bedankt voor deze info.
Dit laat maar weer eens zien wat een rommeltje het is bij Lynk & Co, dit heb je toch van te voren getest en indien zich zoiets voordoet dan stuur je jouw klanten een mail met daarin dat men zich moet melden bij de helpdesk per mail of telefoon.
Gewoon geen bericht en een systeem wijziging doorvoeren en je klanten die erover bellen vervolgens verkeerd informeren door ze fabrieksinstellingen te laten uitvoeren.....

Om je haren bij uit je kop te trekken zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoprak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theodt
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-05 08:43
Vraagje he zouden jullie de lynk & co 2de hands kopen? En is het software matig echt zo shit als dat je het leest? Ik twijfel nu tussen een 01 en een cupra formentor het scheelt toch een slok op een borrel als je voor een 01 gaat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
theodt schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 00:26:
Vraagje he zouden jullie de lynk & co 2de hands kopen? En is het software matig echt zo shit als dat je het leest? Ik twijfel nu tussen een 01 en een cupra formentor het scheelt toch een slok op een borrel als je voor een 01 gaat…
Lees even wat pagina's terug ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toobeus4u
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18-04 12:54
Ik heb gekozen voor de aanschaf van een Formentor VZ (11-2021 /22k teller) en de Lynk in te leveren. Aanschaf van de Cupra inderdaad 10k hoger. Maar maandelijks goedkoper (scheelt ook 400kg), en naar mijn mening zal de afschrijving wat minder snel gaan als de "Chinees".

De software in de 01 is van de grootste hekelpunten, het is zo traag en buggy, al moet de Cupra nog bewijzen hoe daar de software is.

01 heeft wel meer bereik op de elektromotor en ook wat meer ruimte. Qua rijden is de Cupra wel een stuk leuker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-05 16:27
Software opstarten duurt 30 sec bij mij. Android auto wireless wordt automatisch gestart en ik ervaar daar geen problemen mee. Alleen Spotify pauzeren duurt soms een paar seconden na indrukken pauzeknop. Ik vind het erg meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degranulatie
Oizo1981 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 20:21:
[...]

Volgens mij zijn ze niet gekoppeld aan je profiel in de auto maar alleen in je profiel op je telefoon. Ik begreep van Lync dat je de auto mbv de telefoon moet openen en dat dan pas de stoel in jou positie gaat staan (moet dit nog uittesten). Wel apart dat dit niet gekoppeld is aan de sleutel zoals andere 15 jaar oude auto's 8)7.
Helaas kun je ook maar 1 telefoon koppelen aan je auto 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
degranulatie schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:32:
[...]

Volgens mij zijn ze niet gekoppeld aan je profiel in de auto maar alleen in je profiel op je telefoon. Ik begreep van Lync dat je de auto mbv de telefoon moet openen en dat dan pas de stoel in jou positie gaat staan (moet dit nog uittesten). Wel apart dat dit niet gekoppeld is aan de sleutel zoals andere 15 jaar oude auto's 8)7.
Helaas kun je ook maar 1 telefoon koppelen aan je auto 8)7
Je kunt gewoon een profiel koppelen aan een sleutel. Zodat dat profiel geladen wordt als de auto met die sleutel wordt geopend. Als je gebruik maakt van profielen wordt het systeem wel trager. Daarom doe ik dat niet en maak ik alleen gebruik van de knopjes voor stoel- en spiegelinstellingen in de deur. Dan wordt alleen niet je hele profiel geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
Nordkapp schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:58:
[...]

Helaas ik om 11.00
Zal vast niet zo lang duren.
Mooi moment, geniet er van.
Heeft de overdracht ondertussen plaatsgevonden?

Wat waren de activiteiten die ze hebben uitgevoerd of alleen administratieve overdracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
Bartske schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 08:26:
[...]

Software opstarten duurt 30 sec bij mij. Android auto wireless wordt automatisch gestart en ik ervaar daar geen problemen mee. Alleen Spotify pauzeren duurt soms een paar seconden na indrukken pauzeknop. Ik vind het erg meevallen
Met de nieuwste update, uitgevoerd bij de garage, gaat het veel sneller. Ik denk binnen 30 sec. Je went eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Veenendaal schreef op donderdag 18 april 2024 @ 20:35:
[...]

Kun je die ook resetten? Ik zat er mee te spelen en nu verkeerd opgeslagen, stom…
Gewoon opnieuw instellen dan worden de vorige instellingen overschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
Software valt mij echt reuze mee en is echt niet slechter dan bij andere merken. Het enige wat mij zou weerhouden van koop is de slechte leverbaarheid van onderdelen. Ik heb zelf 7 maanden gewacht op een achterbumper. Gelukkig rijdbare schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-05 09:56
Vanochtend een factuur ontvangen van teveel gereden kilometers. Auto ingeleverd in mei 2023. Geen specificatie toegevoegd, via de website kan je een summiere berekening vinden. €700 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:58

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

juwlez schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:17:
Vanochtend een factuur ontvangen van teveel gereden kilometers. Auto ingeleverd in mei 2023. Geen specificatie toegevoegd, via de website kan je een summiere berekening vinden. €700 euro
Wauw bizar .. gewoon een jaar later in principe.
Probleem is altijd er tegen in gaan met zulke dingen. Jou woord tegen dat van hen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:58

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik zit zelf nog steeds in dezelfde shit.. Auto is nog steeds niks mee gedaan. schade opstel is nog niet eens gemaakt door de garage waardoor Lynk nog niks kan zeggen of ik een andere auto krijg o.i.d.

Rijd nog steeds in de huur auto waar we als gezin niet eens allemaal in passen met alle kinderstoelen etc. Meermaals over geklaagd maar daar kunnen ze niks aan doen zeggen ze dan want ze hebben alleen de plicht mij mobiel te houden.

Ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee. Top auto, maar wat een slechte service en bedrijf zeg.
Betaal je dan 650€ voor een Nissan micra... En al het geregel er omheen hoe veel mensen en partijen je al die tijd wel niet aan het bellen bent voor wat duidelijkheid. Dat alles terwijl je zelf ook maar slachtoffer bent omdat iemand op je in rijd. Frustreert mij gewoon ontzettend.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordkapp
Buis07 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:48:
[...]

Heeft de overdracht ondertussen plaatsgevonden?

Wat waren de activiteiten die ze hebben uitgevoerd of alleen administratieve overdracht?
Is aankomende woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theodt
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-05 08:43
GroeneThee schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 07:45:
[...]

Lees even wat pagina's terug ...
Welke pagina precies ik lees veel over profielen en facturen van schades oid…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toobeus4u
  • Laatst online: 18-04 12:54
Even een vraag voor degene die de auto reeds ingeleverd hebben;

Wanneer hebben jullie de voertuig inspectie uitgevoerd? De mijne wordt over 3 weken opgehaald, maar krijg nu steeds sms'jes in het Zweeds dat ik de zelfinspectie uit moet voeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GroeneThee
theodt schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:29:
[...]

Welke pagina precies ik lees veel over profielen en facturen van schades oid…
Je oorspronkelijke vraag ging over :
Neem aan dat je daar info over hebt gevonden? Je kan gebruik maken van de zoekfunctie bovenaan de pagina . Maar neem aan dat je dat wel weet sinds je sinds 2017 geregistreerd bent op Tweakers.
Als je zoekt op profiel zijn er voldoende posts te vinden. Maar welke voor jou relevant is weet ik niet. Maar je kan zelf ook wel even die moeite nemen... dat wordt op Tweakers ook wel vanje verwacht.... maar denk dat je dat ook wel weet ;)
Toobeus4u schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:35:

Wanneer hebben jullie de voertuig inspectie uitgevoerd? De mijne wordt over 3 weken opgehaald, maar krijg nu steeds sms'jes in het Zweeds dat ik de zelfinspectie uit moet voeren.
Op de dag dat ze de auto kwamen ophalen. Heb op die dag zelf gezorgd dat de auto er goed uit zag, van buiten en binnen. Foto's en filmpje rondom gemaakt. En daarnaast meegelopen met degene die hem kwam ophalen.

[ Voor 22% gewijzigd door GroeneThee op 19-04-2024 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
Toobeus4u schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:35:

Zelfinspectie heb ik twee weken voor inleveren gedaan. Auto netjes schoongemaakt, vanuit alle hoeken op de foto gezet volgens instructies. Gelijk zelf even fotos gemaakt als documentatie. Daarna nooit meer iets van gehoord (3 maanden geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchyR
  • Laatst online: 29-10-2024
ik heb nooit een mail ontvangen maar zie ook dat mijn maandbedrag komende maand van 550 naar 650 gaat ..... ik overweeg ook om de huur op te zeggen binnenkort..... ff op zoek naar goed alternatief.

Als ik het goed begrijp gaat iedereen 650 betalen vanaf deze maand? Ook de huurders van het 1e uur?

[ Voor 20% gewijzigd door DutchyR op 19-04-2024 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
DutchyR schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 13:39:
ik heb nooit een mail ontvangen maar zie ook dat mijn maandbedrag komende maand van 550 naar 650 gaat ..... ik overweeg ook om de huur op te zeggen binnenkort..... ff op zoek naar goed alternatief.

Als ik het goed begrijp gaat iedereen 650 betalen vanaf deze maand? Ook de huurders van het 1e uur?
Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcopolo 71
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 04-05-2024
Zojuist een koopovereenkomst mogen ontvangen van Lynk en Co. Mijn auto is van oktober 2022 28D KM gereden, overname prijs 26.100,00 euro. Prijs is aantrekkelijk lijkt mij.
Vorige maand aangeboden na de prijsverhoging de auto te willen kopen, dit kon toen niet ik zou op een lijst worden gezet en als ze zover zijn ontvang ik een aanbod. Vindt wel dat ik heel snel een aanbod krijg, Willen ze van de huurovereenkomsten? Wie heeft er ook een overname aanbieding gehad en komen de prijzen overeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Marcopolo 71 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 13:43:
Zojuist een koopovereenkomst mogen ontvangen van Lynk en Co. Mijn auto is van oktober 2022 28D KM gereden, overname prijs 26.100,00 euro. Prijs is aantrekkelijk lijkt mij.
Vorige maand aangeboden na de prijsverhoging de auto te willen kopen, dit kon toen niet ik zou op een lijst worden gezet en als ze zover zijn ontvang ik een aanbod. Vindt wel dat ik heel snel een aanbod krijg, Willen ze van de huurovereenkomsten? Wie heeft er ook een overname aanbieding gehad en komen de prijzen overeen?
De mogelijkheid van overname werd genoemd in de mail met de wijziging voorwaarden.
Zie https://www.lynkco.com/nl...uy-your-car-special-offer voor een overzicht van de prijzen gerelateerd aan de ouderdom.

[ Voor 5% gewijzigd door Oizo1981 op 19-04-2024 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunbi
Marcopolo 71 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 13:43:
Betere prijs ga je niet krijgen. Ik heb hem voor het zelfde bedrag gekocht mei 2022 met 45k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonTW
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 12-02 23:52
Brunbi schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 21:59:
[...]

Betere prijs ga je niet krijgen. Ik heb hem voor het zelfde bedrag gekocht mei 2022 met 45k.
Eigenlijk wel raar jonger en minder km en zelfde prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nordkapp
Je weet toch zelf wel hoeveel kilometers je teveel hebt gereden?
Kan je dan toch rekening mee houden?
Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunbi
RamonTW schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 01:45:
[...]

Eigenlijk wel raar jonger en minder km en zelfde prijs.
Hebben ze netjes vermeld in het aanbod. Mijn auto is 23 maanden oud en die andere lynk is 19 maanden. Tussen de 19 en 24 maanden is de prijs € 26.100. Ik zit net bovenaan de grens en de andere lynk onderaan. Voor beide gevallen vindt ik het een goede prijs als je dezelfde auto behoud die je al rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:55
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door twain4me op 20-04-2024 18:45 . Reden: V&A ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Hebben meer mensen ervaring met het niet opladen van de Lynk? Ik heb een zelfbouw laadpaal, werkte vannacht nog goed. Nu na wat kleine elektrische ritjes niet meer. Er zit voor +/- nog 70% in de accu, kan dat er mee te maken hebben?

De reden dat ik nu nog bij wil laden is omdat ik een langere rit voor de boeg heb die ik niet met een volle elektrische lading zou halen. Maar ieder beetje elektrisch rijden is natuurlijk meegenomen.

Dus de grannylader gepakt, hetzelfde probleem. De lynk geeft aan controleer kabel en de granny wordt rood. Wat zou dit kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom

Akerboom

Codito, ergo sum

Ferrox1 schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 17:08:
Hebben meer mensen ervaring met het niet opladen van de Lynk? Ik heb een zelfbouw laadpaal, werkte vannacht nog goed. Nu na wat kleine elektrische ritjes niet meer. Er zit voor +/- nog 70% in de accu, kan dat er mee te maken hebben?

De reden dat ik nu nog bij wil laden is omdat ik een langere rit voor de boeg heb die ik niet met een volle elektrische lading zou halen. Maar ieder beetje elektrisch rijden is natuurlijk meegenomen.

Dus de grannylader gepakt, hetzelfde probleem. De lynk geeft aan controleer kabel en de granny wordt rood. Wat zou dit kunnen zijn?
Is al enkele malen gezegd, heeft waarschijnlijk te maken met je bekabeling/aarding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Akerboom schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 17:09:
[...]

Is al enkele malen gezegd, heeft waarschijnlijk te maken met je bekabeling/aarding.
Hij heeft hier al meerdere keren probleemloos geladen. Waarom zou de aarde nu ineens niet meer in orde zijn?

Ik kan het wel na laten meten als dat moet. Maar kan het geen ander probleem zijn dan dit? De foutmelding is op zijn zachts gezegd nogal algemeen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akerboom

Akerboom

Codito, ergo sum

Ferrox1 schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 17:16:
[...]

Hij heeft hier al meerdere keren probleemloos geladen. Waarom zou de aarde nu ineens niet meer in orde zijn?

Ik kan het wel na laten meten als dat moet. Maar kan het geen ander probleem zijn dan dit? De foutmelding is op zijn zachts gezegd nogal algemeen..
BPi in "Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Syrus89
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-08-2024
Dit heb ik ook voor mijn kiezen gekregen. Ik vind het natuurlijk geen probleem om de meerkilometers te betalen, maar ik wilde graag de administratie ontvangen. Hieruit bleek dat zij 2 verhuursessies hadden reregistreerd terwijl ik er aantoonbaar 4 had. Het dossier is daarna naar incasso gegaan waar ik dit heb uitgelegd, en ik was zeker niet de eerste waar administratieve problemen waren. Heb toen zowel via incasso als Lynk en Co gepoogd te achterhalen waarom de administratie niet klopt, incasso (Rivian) geeft nu aan dat ze geen reactie krijgen en het dossier daarom bij hen sluiten.

Je verzint deze shit echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Ferrox1 schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 17:16:
[...]

Iets oververhit en gesmolten?
Pagina: 1 ... 148 ... 175 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.