Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 08:05
Nedish schreef op zondag 31 maart 2024 @ 09:47:
[...]

Lijkt mij wel een leuke functie maar hoe zet je die aan?
Je kan die functie vinden via: Instellingen>auto>bestuurdersondersteuning>parkeercamera en dan de optie '3D camera bij ingeschakelde richtingaanwijzer'.
Of als je al in het camera scherm zit in het 360 graden beeld op het tandwieltje drukken, dan kom je gelijk in het juiste submenu terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxie
Emielioo schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:51:
Het lukt mij niet de meest recente update te installeren. Auto staat aan, niet aan lader en wifi is verbonden (dit is redelijk irritant omdat CarPlay wifi steeds uitzet dus moest telefoon buiten bereik houden). Maar zodra ik wil updaten krijg ik de foutmelding. Een enkele keer had ik dit niet en heb ik de auto verlaten en opsloot gezet. Echter zag ik niets gebeuren en na 70 min was de update nog niet geïnstalleerd.

Dit is wat ik zie. [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Een aantal dingen om nog op te letten:
  • De auto moet aan staan, niet alleen op contact bij het starten van de update
  • Je moet ingelogd zijn op je profiel
  • Verbonden zijn met wifi is niet nodig
Ik heb de update net gestart, ben benieuwd of het hier in 1x goed gaat....

Update: na half uurtje melding via de app dat de update gelukt is :*)
Inloggen op je profiel hoeft blijkbaar niet (meer) volgens de posters hieronder, maar het proberen waard mocht de update niet willen starten

[ Voor 6% gewijzigd door Maxie op 31-03-2024 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:32
Ingelogd hoeft niet. Ik ben nog nooit ingelogd geweest en ik kreeg hem gisteren ook. Auto geparkeerd, op slot gedaan en vanochtend was de update blijkbaar geïnstalleerd. Zou Max 70 minuten duren, je kunt dan blijkbaar niet tijden.

Ik heb nog geen verbeteringen kunnen ontdekken.

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-09 12:54
Maxie schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:53:
[...]

Ik was niet ingelogd op mijn profiel. Dat hoeft dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostgr
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 27-09 21:56
Heeft iedereen na de update dat de hotspot niet meer toegankelijk is? Dan zie ik weinig reden om de update te nemen namelijk (Lynk in eigendom geen m2m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
joostgr schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:06:
Heeft iedereen na de update dat de hotspot niet meer toegankelijk is? Dan zie ik weinig reden om de update te nemen namelijk (Lynk in eigendom geen m2m)
Hier werkt de hotspot nog na de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton_adam
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 08:01
donny_p schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:41:
[...]

Die hele unit opzij duwen en dan komt ie los aan die kant
Top! Deze tip heeft mij geholpen. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
Wat zijn jullie ervaringen met 3 kinderen op de achterbank? 5, 2 en baby? Gaat dat lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:57

blitzkrieg

Whoop Whoop!

chielsen schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:13:
Wat zijn jullie ervaringen met 3 kinderen op de achterbank? 5, 2 en baby? Gaat dat lukken?
Ik heb gisteren net de kinderen gepast op de achterbank. 1 van 13, 1 van 12 en 1 van 9. Hebben meer dan genoeg ruimte. Maar ik denk dat je met de leeftijd van jouw kinderen toch even zitjes moet gaan passen.

Ik heb besloten om er 1 te gaan kopen. Vriend heeft een autohandel, gaat waarschijnlijk 1 op de veiling voor me kopen.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
blitzkrieg schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:25:
[...]

Ik heb gisteren net de kinderen gepast op de achterbank. 1 van 13, 1 van 12 en 1 van 9. Hebben meer dan genoeg ruimte. Maar ik denk dat je met de leeftijd van jouw kinderen toch even zitjes moet gaan passen.

Ik heb besloten om er 1 te gaan kopen. Vriend heeft een autohandel, gaat waarschijnlijk 1 op de veiling voor me kopen.
Ja het gaat me juist om de zitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kollenbug
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 03-04-2024
Afgelopen december heb ik melding gemaakt van schade. Vorige week heb ik eindelijk bericht gehad van de verzekering dat de schade geaccepteerd is (met het oude eigen risico van €500). Ik kan nu dus een afspraak gaan maken bij de Volvo garage.

Net zoals veel anderen, heb ik echter besloten om mijn L&C in te leveren. Ik begrijp dat veel mensen niets meer horen over eventuele schade na inleveren.

Nu is mijn vraag: Zouden jullie de schade eerst laten maken voor inleveren? Zo weet ik wel zeker dat ik maximaal €500 hoef te betalen. Of zouden jullie erop gokken dat ik na inleveren niets meer van de schade hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje6
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 31-08 21:35
Beste,

Ik ben opzoek naar een nieuwe PHEV SUV auto. (vader van 2 jonge kids)

Mijn keus gaat uit naar een Lync & Co 01 of Kia Niro PHEV .

De keuze voor Kia zou wat meer zekerheid geven (Kia dealer in woonplaats, bewezen merk, 7 jaar fabrieksgaranatie etc).

Hoe is jullie ervaring met Lync & Co? Is de auto betrouwbaar? Zijn er al veel garages waar de auto naar toe gebracht kan worden? Zitten er veel bugs/problemen in?

Ik vind de Lync & Co auto een stuk stoerder en mooier dan de Kia. Maar omdat het vrij nieuw merk is, voelt het nog beetje spannend om aanschaf van +- 30k te doen.

Hoor graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 02-10 15:34
Ik heb nu 2,5 week geleden gebeld om op de lijst te komen om de auto over te kopen.
Ik heb echter nog steeds niets gehoord van Lynk.

Ik dit herkenbaar of had ik nu wel iets moeten horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordkapp
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 13-09 14:21
Buis07 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:36:
Ik heb nu 2,5 week geleden gebeld om op de lijst te komen om de auto over te kopen.

Voor de zekerheid mail sturen?
Heb ik gedaan.
Binnen 2 weken bevestiging dat ik kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsAms
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-09 13:27
Ik had de klantenservice gemaild en kreeg na een week het volgende antwoord:

Leuk dat je geïnteresseerd bent om je 01 over te kopen! 🚘

Het is zeker mogelijk dit zonder financiering te doen. We hebben je gegevens doorgezet aan het Sales team. Je zult spoedig een mooie offertje in je mailbox ontvangen.

Als je nog iets nodig hebt, laat het ons weten en we helpen je graag verder! 😀

Uiteraard nog niets ontvangen ivm Pasen dus hoop deze week de offerte te ontvangen. Ik heb wat stoeprandschade aan de velgen. Die wil ik gewoon laten zitten en ik wil niet de 1000 euro hoeven te betalen bij overname. Hoop dat dit kan. Benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 21:36
Edje6 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:12:
Beste,

De keuze voor Kia zou wat meer zekerheid geven (Kia dealer in woonplaats, bewezen merk, 7 jaar fabrieksgaranatie etc).

Hoe is jullie ervaring met Lync & Co? Is de auto betrouwbaar? Zijn er al veel garages waar de auto naar toe gebracht kan worden? Zitten er veel bugs/problemen in?

Ik vind de Lync & Co auto een stuk stoerder en mooier dan de Kia. Maar omdat het vrij nieuw merk is, voelt het nog beetje spannend om aanschaf van +- 30k te doen.

Hoor graag van jullie
Lees dit topic eens door zou ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atoprak
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 26-05 14:16
ThijsAms schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 13:26:
Ik had de klantenservice gemaild en kreeg na een week het volgende antwoord:

Leuk dat je geïnteresseerd bent om je 01 over te kopen! 🚘

Het is zeker mogelijk dit zonder financiering te doen. We hebben je gegevens doorgezet aan het Sales team. Je zult spoedig een mooie offertje in je mailbox ontvangen.

Als je nog iets nodig hebt, laat het ons weten en we helpen je graag verder! 😀

Uiteraard nog niets ontvangen ivm Pasen dus hoop deze week de offerte te ontvangen. Ik heb wat stoeprandschade aan de velgen. Die wil ik gewoon laten zitten en ik wil niet de 1000 euro hoeven te betalen bij overname. Hoop dat dit kan. Benieuwd naar jullie ervaringen.
Waarschijnlijk ga ik vandaag hetzelfde doen. Offerte aanvragen zonder financiering...

Mijn auto is model 2023. Ongeveer 14.000 km op de teller...

Als ik iets anders zoek, moet ik minstens 10k€ meer betalen voor een vergelijkbare auto van een niet-premium merk (Kia Hyundai etc....), hoewel ik denk dat als ik probeer de uitrusting en de leeftijd van het model te matchen, ik denk dat de kloof groot is. zou nog hoger zijn.. dus geen probleem voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoprak
Edje6 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:12:
Beste,

Hoor graag van jullie
Ik denk dat het beter is om te vergelijken met Sportage dan met Niro. Niro wordt beschouwd als een auto uit een lager segment dan Sportage ... Zelfs als je het vergelijkt met Sportage, kiezen onderlinge vergelijkingen de LC 01 boven Sportage ... en als je probeer de uitrusting te matchen.. je moet veel meer betalen voor sportage..

Ik denk ook aan de garantie en problemen met reserveonderdelen (die u in dit onderwerp kunt zien), maar uiteindelijk neemt u, zodra u de auto bezit, contact op met Volvo-dealers.

Ik heb zojuist mijn winterbanden vervangen door zomerbanden... Ik had de kans om met een man van de dealer te praten (zelfs als hij van de verkoop is:/), hij zei dat we rechtstreeks contact met hen kunnen opnemen (voor eventuele servicevereisten ). Ze vragen of er een onderdeel is dat niet in het magazijn aanwezig is. Het kan enige tijd duren, maar dit is min of meer hetzelfde voor elke auto op de markt (hoewel het heel duidelijk is dat meer gevestigde merken meer reserveonderdelen in hun servicemagazijnen hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomancer
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-10 09:25
Buis07 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:36:

Ik heb de mail op 12 maart gekregen (over nieuwe tarief en mogelijkheid over te nemen). Diezelfde dag de persoonlijke offerte opgevraagd maar tot op heden niets gehoord (3 weken verder inmiddels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke1234
  • Laatst online: 05-05 16:44
Heb vandaag een Lync en co gekocht van einde 2022 dus een update versie, nu was mijn vraag waar kan ik de juiste thuiskabel langs stopcontact van 10 meter kopen en hoe lang duurd dat ongeveer voor op te laden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• putty10
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-09 10:22
Kollenbug schreef op maandag 1 april 2024 @ 10:48:
Afgelopen december heb ik melding gemaakt van schade. Vorige week heb ik eindelijk bericht gehad van de verzekering dat de schade geaccepteerd is (met het oude eigen risico van €500). Ik kan nu dus een afspraak gaan maken bij de Volvo garage.

Net zoals veel anderen, heb ik echter besloten om mijn L&C in te leveren. Ik begrijp dat veel mensen niets meer horen over eventuele schade na inleveren.

Nu is mijn vraag: Zouden jullie de schade eerst laten maken voor inleveren? Zo weet ik wel zeker dat ik maximaal €500 hoef te betalen. Of zouden jullie erop gokken dat ik na inleveren niets meer van de schade hoor?
Ik zit precies met dezelfde situatie en ervoor gekozen om het eerst te laten maken om later in te leveren. Uiteindelijk krijg je die schade rekening echt wel op de mat en dan is het de vraag of ze netjes die 500EU eigen risico aanhouden of door een slordigheidsfout oid toch die 1000EU rekenen. En dan ben je weer een hoop tijd kwijt om dat recht te zetten. Niet erop gokken dus, zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-10 16:26
ikke1234 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:30:
Heb vandaag een Lync en co gekocht van einde 2022 dus een update versie, nu was mijn vraag waar kan ik de juiste thuiskabel langs stopcontact van 10 meter kopen en hoe lang duurd dat ongeveer voor op te laden
Dat duurt ongeveer 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 17:49

Akerboom

Codito, ergo sum

Maxie schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:53:
[...]

Update: na half uurtje melding via de app dat de update gelukt is :*)
Inloggen op je profiel hoeft blijkbaar niet (meer) volgens de posters hieronder, maar het proberen waard mocht de update niet willen starten
Dit ging over de 2024 update neem ik aan? (of nog verlaat de 2023 update)
Ik krijg nog steeds de melding dat alles is bijgewerkt, geen update gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 20:18
Zijn er mensen die de overstap gaan maken naar private lease via Max's Mobility?

Lynk & Co 2022 model (zonder 360 camera)
22.500 km per jaar
4 jaar
589 per maand
250 euro eigen risico
10 cent per extra km

[ Voor 10% gewijzigd door Yavi06 op 03-04-2024 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:21

Reinier

\o/

Echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxie
Akerboom schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:04:
[...]

Dit ging over de 2024 update neem ik aan? (of nog verlaat de 2023 update)
Ik krijg nog steeds de melding dat alles is bijgewerkt, geen update gezien.
Dit ging inderdaad over de 2024 update (LC01.24.1). Ik denk dat ze de update in batches uitbrengen dus hij zal ergens in de komende dagen ook voor jou wel beschikbaar komen. Zodra hij klaarstaat krijg je automatisch een melding op het scherm in de auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:21

Reinier

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sauron28
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-09 14:02
Yavi06 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 11:03:
Zijn er mensen die de overstap gaan maken naar private lease via Max's Mobility?

22.500 km per jaar
4 jaar
589 per maand
250 euro eigen risico
0,10 cent per extra km
Die vind ik best interessant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldostofjas

22.500 km per jaar
4 jaar
589 per maand
250 euro eigen risico
10 cent per extra km
Als er geen 360 graden camera in zit, is het geen 2022 model. Misschien wel in 2022 geleverd, maar het is het 2021 model. Check voor de zekerheid het chassisnr. Op de 10e positie staat voor 2021 een M en voor 2022 een N. Het 2021 model heeft meer last van windgeruis en de achterlichten branden overdag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim H
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 00:21
sauron28 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 11:19:
[...]

Die vind ik best interessant!
Onderhoud in Apeldoorn of geheel Nederland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
oldostofjas schreef op woensdag 3 april 2024 @ 11:59:
[...]

Als er geen 360 graden camera in zit, is het geen 2022 model. Misschien wel in 2022 geleverd, maar het is het 2021 model. Check voor de zekerheid het chassisnr. Op de 10e positie staat voor 2021 een M en voor 2022 een N. Het 2021 model heeft meer last van windgeruis en de achterlichten branden overdag niet.
bij mijn 2021 model (Nov 2021) branden de achterlichten overdag wel

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yavi06
Wim H schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:21:
[...]

Onderhoud in Apeldoorn of geheel Nederland?
M. REPARATIE EN ONDERHOUD ARTIKEL 36

Wie houdt bij wanneer het voertuig een onderhoudsbeurt nodig heeft?

U zorgt ervoor dat het onderhoud tijdig uitgevoerd wordt conform de door de fabrikant opgestelde onderhoudsintervallen. Het onderhoud kunt u laten uitvoeren bij een dealer of BOVAG-erkend universeel bedrijf naar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
cyberdj schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:42:
[...]

Vreemd, misschien veranderd met een update?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4f9dP1ohOj1irbmb0ZAln2SHDVQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AwTGMOebD0rpblnvX6UtVKFe.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonTW
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 12-02 23:52
cyberdj schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:42:
[...]

Bij mij branden ze ook ( nov 21)
Staat M in vin-nummer

Lijkt me iets dat softwarematig te regelen is.

[ Voor 9% gewijzigd door RamonTW op 03-04-2024 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
RamonTW schreef op woensdag 3 april 2024 @ 15:10:
[...]

Bij mij branden ze ook ( nov 21)
Staat M in vin-nummer

Lijkt me iets dat softwarematig te regelen is.
Lijkt me zeker. Dat is dan een nuttige update geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoprak
Ik stelde een vraag voordat ik mijn aanbod deed. Ik denk dat het beter is om deze eerst te bespreken voordat u de auto koopt.

Heb je al een antwoord hierop :)?

1- Garantie. De auto wordt geleverd met fabrieksgarantie. Geldt dit nog voor ons? Zo ja, wat is dan de ingangsdatum (ik veronderstel de dag dat ik de auto bij u ophaal voor mijn eerste abonnement)?

2- Onlinediensten. De auto wordt geleverd met een door u verstrekt data-abonnement, is dit er nog? Zo niet, hoe zullen we deze service krijgen (we kunnen met een klik op de knop om hulp bij de weg vragen, komt dit op zijn plaats?)

3- Winterbanden, ik heb zojuist de winterbanden vervangen door mijn zomerset. Mag ik deze banden ook vragen? en tenslotte de levering van reserveonderdelen. Zoals ik weet, kunnen we de Volvo-dealer om eventuele serviceproblemen vragen, maar ik vraag me af of er beleid is van Lynk&Co dat de reserveonderdelen op tijd levert (er zijn veel slechte feedbacks op internet hierover)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buis07
2,5 week geleden mij op de koop lijst laten zetten.
Niets gehoord.

Op advies van Nordkapp gisteren een mail gestuurd.
Vandaag de offerte ontvangen.
Is inderdaad het bedrag wat in de mail staat.
Omdat ik erg tevreden ben over de auto met name ook als trekauto van onze zware caravan heb ik mijn handtekening maar gezet.

Wat is nog steeds merkwaardig vind is dat de koopprijs niet afhankelijk is km stand en schades van de auto.

Maar goed ik ben de eerste rijder dus ken de auto goed en heb nog 3 jaar fabrieksgarantie.
Morgen naar de Volvo dealer in Assen voor een software update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-10 16:02
Is me nou niet helemaal duidelijk of je die 10% korting ALLEEN maar krijgt als je het via financiering doet?

If not, waarom zou je het dan doen, dan kun je ze toch goedkoper gewoon op marktplaats kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
Martijn schreef op woensdag 3 april 2024 @ 19:35:
Is me nou niet helemaal duidelijk of je die 10% korting ALLEEN maar krijgt als je het via financiering doet?

If not, waarom zou je het dan doen, dan kun je ze toch goedkoper gewoon op marktplaats kopen?
Wanneer je de auto koopt zonder financiering krijg je ook de 10% korting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kollenbug schreef op maandag 1 april 2024 @ 10:48:

Gok het er maar niet op.

Ik heb schade gemeld, maar de auto eerder ingeleverd en krijg een ongespecificeerde rekening met extra kosten (naast de extra KM's) van 1800 euro. (ja, 1800!)

Zojuist kreeg ik de herinnering dat ik nog niet betaald heb, dat klopt omdat ik al een aantal keer aangegeven heb dat ik bezwaar maak en minimaal eerst een gespecificeerde rekening wil zien.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamaka
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 29-09 05:52
Buis07 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 19:22:
2,5 week geleden mij op de koop lijst laten zetten.
Niets gehoord.

Op advies van Nordkapp gisteren een mail gestuurd.
Vandaag de offerte ontvangen.
Is inderdaad het bedrag wat in de mail staat.
Omdat ik erg tevreden ben over de auto met name ook als trekauto van onze zware caravan heb ik mijn handtekening maar gezet.

Wat is nog steeds merkwaardig vind is dat de koopprijs niet afhankelijk is km stand en schades van de auto.

Maar goed ik ben de eerste rijder dus ken de auto goed en heb nog 3 jaar fabrieksgarantie.
Morgen naar de Volvo dealer in Assen voor een software update.
Zou je het e-mail adres kunnen noemen hier dat je hebt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
Lamaka schreef op woensdag 3 april 2024 @ 20:26:
[...]

Zou je het e-mail adres kunnen noemen hier dat je hebt gebruikt?
Via website Lynk kan je een contactformulier invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamaka
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 29-09 05:52
Buis07 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 20:30:
[...]

Via website Lynk kan je een contactformulier invullen.
Ah juist die zag ik wel, ga ik die gebruiken, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wim H
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 00:21
Vandaag een aanbod ontvangen voor een 2021 model, zwart zonder trekhaak met 38000 km voor € 24300
Zeker geen 10% korting op de marktwaarde maar toch iets goedkoper dan het aanbod op marktplaats of autoscout

[ Voor 12% gewijzigd door Wim H op 03-04-2024 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

22.500 km per jaar
4 jaar
589 per maand
250 euro eigen risico
10 cent per extra km
Is voor private-lease helemaal geen slechte deal.

Heb nu de auto precies een week overigens, maar mijn profiel is nogsteeds niet ingesteld zodat ik ook op mijn mobiel de auto kan benaderen. Carplay draadloos is nog steeds hit en miss en ik geloof dat de dealer vorige week de update al gedaan heeft. Ergens waar ik dat fatsoenlijk kan checken?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
basje85 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 08:35:
[...]

Mijn drie kleine kinderen passen wel op de achterbank maar wel een zonder derde stoeltje. Niet zo ruim als bijvoorbeeld een Peugeot 5008 maar voldoende ruimte om te zitten. Het enige dat een issue is om de gordels snel vast te klikken. Dit is af en toe wat gedoe omdat je 'blind' op zoek moet naar de gordelsluiting. Mijn situatie op de achterbank is:
links baby in maxi cosi met familyfix
midden 6 jarige op bubblebum (groter paste bij mij niet)
rechts 3 jarige in maxi cosi kore i size

Drie stoeltjes is denk ik niet mogelijk.
Zit nu in dezelfde situatie. Hoe is dit bevallen? Zit toch ook aan een 5008 te denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nordkapp
Heb zojuist proforma factuur voor overname van de auto ontvangen.
Direct betaald maar.
Nog niets gehoord van kilometers of schade.
Schade heb ik niet wel zo’n 6000 km meer gereden.
Ben benieuwd, spannend hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
Nordkapp schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:57:
Heb zojuist proforma factuur voor overname van de auto ontvangen.
Direct betaald maar.
Nog niets gehoord van kilometers of schade.
Schade heb ik niet wel zo’n 6000 km meer gereden.
Ben benieuwd, spannend hoor.
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat de auto op je naam staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsAms
Ondanks dat ik werd geinformeerd dat ze me een offerte op maat, zonder financiering, zouden emailen, krijg ik nu toch ineens deze email:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bfo0Z_Ga65WotR-RZvvf5wNneI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hLAwlrxGR1LwDQQSUng465YJ.png?f=fotoalbum_large

Hebben jullie toch ook die gegevens ingevuld @Nordkapp om een aanbod te krijgen om de auto in 1x over te nemen?

Of is dit een automatische email, omdat ik een tijd geleden de gegevens half heb ingevuld, maar daarna niets meer heb ingestuurd, omdat ik een aanbod zonder financiering wilde?

[ Voor 13% gewijzigd door ThijsAms op 04-04-2024 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke1234
Ik heb een Lync en co van september 2022 met 360 camera , is dat niet normaal sneller opladen van 3,6 kw naar 7,2 kw , laadkabel dat er bij is maar 10 ampère , en waar is er een site voor de handleiding in nl ipv in de auto te bekijken, wil meer wat je moet doen voor elektrische zetel vast te leggen op 1 en 2 aan de portier deur, geluid toetsenbord af te zetten , en meer informatie van de middenconsole en welke laadkabel is dan nu best geschikt voor thuis en kan je ook automatisch parkeren en hoe zet je de dashcam op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buis07
ThijsAms schreef op donderdag 4 april 2024 @ 16:45:
Ondanks dat ik werd geinformeerd dat ze me een offerte op maat, zonder financiering, zouden emailen, krijg ik nu toch ineens deze email:[Afbeelding]

Hebben jullie toch ook die gegevens ingevuld @Nordkapp om een aanbod te krijgen om de auto in 1x over te nemen?

Of is dit een automatische email, omdat ik een tijd geleden de gegevens half heb ingevuld, maar daarna niets meer heb ingestuurd, omdat ik een aanbod zonder financiering wilde?
Ik heb gisteren een aanbod ontvangen via de mail. Ondertekend en retour gedaan. Geheel automatisch proces via Adobe. Ontvangstbevestiging via mail gekregen

Ik heb vandaag ook bovenstaande mail ontvangen en dan ga je weer twijfelen.
Wilde bellen maar er waren 9 wachtende voor mij. Denk dat ik niet de enige ben die belde over de mail.

Ik ga er maar vanuit dat dit weer kwestie is van processen niet in orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 12:11
GroeneThee schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:42:
Krijg net een mail binnen van L&C of ik een bedrag wil overmaken dat al ruim 460 dagen open staat.... Bedrag is mij niet bekend (wellicht boete). Maar eens gevraagd wat het is etc.
Na anderhalve week is er een "case" aangemaakt. To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
ikke1234 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 17:09:
Ik heb een Lync en co van september 2022 met 360 camera , is dat niet normaal sneller opladen van 3,6 kw naar 7,2 kw , laadkabel dat er bij is maar 10 ampère , en waar is er een site voor de handleiding in nl ipv in de auto te bekijken, wil meer wat je moet doen voor elektrische zetel vast te leggen op 1 en 2 aan de portier deur, geluid toetsenbord af te zetten , en meer informatie van de middenconsole en welke laadkabel is dan nu best geschikt voor thuis en kan je ook automatisch parkeren en hoe zet je de dashcam op
https://www.lynkco.com/nl-nl/help/car-guide/----phev2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempaman
  • Laatst online: 05-04-2024

22.500 km per jaar
4 jaar
589 per maand
250 euro eigen risico
10 cent per extra km
Let wel, ze kunnen de prijs verhogen aan de hand van de hogere wegenbelasting! Volgend jaar geen 50% hybride korting maar 25%, in 2026 nul komma nul.

Heb lynk gebeld voor de overname, je krijgt in principe alleen fabrieksgarantie. Nou vroeg ze wel om meteen alle eventuele onderhoud te melden. Dan nemen ze dat nog mee vanuit het contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordkapp
ThijsAms schreef op donderdag 4 april 2024 @ 16:45:
Ondanks dat ik werd geinformeerd dat ze me een offerte op maat, zonder financiering, zouden emailen, krijg ik nu toch ineens deze email:[Afbeelding]

Ik denk dat dit een automatische mail is,
Ik kreeg hem ook vanmiddag terwijl ik vanochtend de overname factuur betaald heb.
Ik zou een mail sturen dat je hem wil overnemen zonder financiering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsAms
Zal dan inderdaad een automatische email zijn geweest. Heb die email al gestuurd een tijd geleden. Afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikky_vv
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 02-10 15:03
Wij zijn nu ook voornemens ons abonnement op te zeggen. Rijden hem bijna een jaar. Naar volle tevredenheid, maar alle aanpassingen in kosten en voorwaarden vinden we niet fijn. Tijd voor wat anders.
Hoe gaat de inlever procedure momenteel? Ik lees nu op de website dat inleverkosten ongeveer 350 euro zijn? Wie heeft hem recent ingeleverd en hoe ging dat? Kan iemand daar iets over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke1234
Weet er iemand dat je in de auto uitgesteld laden kunt instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 19:56
ikke1234 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 20:52:
Nee, kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke1234
Iemand al aan een openbaar laadpaal opgeladen, is dat met laadkaart of niet , en wat is de prijs voor op te laden en hoeveel uur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 12:11
ikke1234 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 22:21:
Iemand al aan een openbaar laadpaal opgeladen, is dat met laadkaart of niet , en wat is de prijs voor op te laden en hoeveel uur
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XNvqIo9NqgHxQuE-npVMzxIuseQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RCE342ZqDiHLSoO1cHc0KqDK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
ikke1234 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 20:52:
Niet in de auto. Dus alleen eventueel via een eigen laadpaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Nikky_vv schreef op donderdag 4 april 2024 @ 19:16:
Wij zijn nu ook voornemens ons abonnement op te zeggen. Rijden hem bijna een jaar. Naar volle tevredenheid, maar alle aanpassingen in kosten en voorwaarden vinden we niet fijn. Tijd voor wat anders.
Hoe gaat de inlever procedure momenteel? Ik lees nu op de website dat inleverkosten ongeveer 350 euro zijn? Wie heeft hem recent ingeleverd en hoe ging dat? Kan iemand daar iets over vertellen?
Waar lees je die €350? Als je de algemene voorwaarden bedoelt: die €350 gelden alleen als je binnen de eerste 14 dagen het contract herroept. Maar dan krijg je het maandbedrag terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterchichi
  • Laatst online: 04-07 03:52
ikke1234 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 17:09:
als je de middenconsole klepje opent dan zit daar een klein handleiding verstopt onder de klepje. Voor alle mensen handig om te weten, koop goede banden want dat scheelt enorm in geluid en verbruik van elektrische energie, met mijn nieuwe banden haal ik nu 75km in ev mode in plaats van de usual 71km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
masterchichi schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 01:08:
[...]

als je de middenconsole klepje opent dan zit daar een klein handleiding verstopt onder de klepje. Voor alle mensen handig om te weten, koop goede banden want dat scheelt enorm in geluid en verbruik van elektrische energie, met mijn nieuwe banden haal ik nu 75km in ev mode in plaats van de usual 71km.
Welke banden heb je eronder gezet?

De auto is wel een banden vreter.

Ik overweeg zelf om MICHELIN CROSSCLIMATE-BANDEN eronder te zetten.
Anderen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikky_vv
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 02-10 15:03
Oizo1981 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 23:00:
[...]

Waar lees je die €350? Als je de algemene voorwaarden bedoelt: die €350 gelden alleen als je binnen de eerste 14 dagen het contract herroept. Maar dan krijg je het maandbedrag terug.
Dat dacht ik ook idd. Maar er staat nu bij retourneren ook dat het ‘op jouw kosten’ is. Dus ik was even benieuwd. Ik hang nu in de wacht, de chat is ook nog offline. We gaan het zien. Hij gaat er hoe dan ook uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
Ik overweeg een Lynk&Co met traakhaak voor een dag te huren. Ik zie echter nergens staan hoeveel kilometers je ermee mag rijden. Weet iemand dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oldostofjas
Agadir schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:37:
Ik overweeg een Lynk&Co met traakhaak voor een dag te huren. Ik zie echter nergens staan hoeveel kilometers je ermee mag rijden. Weet iemand dit?
Volgens mij is er geen kilometerlimiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoprak
Buis07 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 07:32:
[...]

Ik denk ook aan "all season" banden. Ik ken Michelin CC2. Ik gebruikte het eerder, maar het was voor mijn Vw Golf. Het was heel goed...

Wat betreft de overmatige bandenslijtage van onze auto's, denk ik dat het nog steeds een goede optie kan zijn.

Hier is de test voor alle seizoensbanden en Michelin CC2 is nog steeds in goede staat. delen, maar u kunt ook voor Continental kiezen, omdat dit er qua slijtage beter uitziet.

https://www.tyrereviews.c...All-Season-Tyres-2024.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdV
[...]

Ik rij nu ruim 1,5 jaar op de CrossClimate 2 SUV’s van Michelin. Prima band, voor mij de perfecte oplossing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masterchichi
[...]

Ja omdat de auto 1900+kg weegt eet ie snel banden, maar dat komt ook deels omdat je waarschijnlijk geen ev banden eronder hebt, ik heb de Hankook ion evo 235/45 r20 eronder gezet want die banden hebben geluidsabsorberende foam aan de binnenkant van de band en is speciaal voor electrische aandrijvingen gemaakt,

[ Voor 4% gewijzigd door masterchichi op 05-04-2024 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veenendaal
  • Laatst online: 02-10 21:45
Ik heb afgelopen woensdag een nieuwe Lynk gekocht (laten kopen door leasemaatschappij), 03-04-2024 voor het eerst op kenteken gezet. Nu probeer ik uit te vogelen hoe de stuurverwarming functioneerd, maar die lijkt er niet op te zitten.

Heeft iemand enig idee hoe ik kan achterhalen wanneer de auto geproduceerd is? Want naar mijn idee zou hier "gewoon" stuurverwarming op horen te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riminii
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 02-10 20:41
Veenendaal schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 15:18:
Heeft iemand enig idee hoe ik kan achterhalen wanneer de auto geproduceerd is? Want naar mijn idee zou hier "gewoon" stuurverwarming op horen te zitten.
Bij een nieuwe (nw 2024) zou deze functie er op moeten zitten. Via VIn nummer kun je achterhalen wat het productiejaar is, deze vraag is meerdere malen in dit forum behandeld (zoekfunctie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 14:44
masterchichi schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:33:
[...]

Ja omdat de auto 1900+kg weegt eet ie snel banden, maar dat komt ook deels omdat je waarschijnlijk geen ev banden eronder hebt, ik heb de Hankook ion evo 235/45 r20 eronder gezet want die banden hebben geluidsabsorberende foam aan de binnenkant van de band en is speciaal voor electrische aandrijvingen gemaakt,
Dat zijn zomerbanden en geen all-seasons.

Ik heb de cross climates onder mijn huidige auto (ford focus 1.6 ecoboost station) liggen, zijn na 3 jaar nog nagenoeg niet versleten (krijg als het goed is vrijdag mijn gekochte Lynk).

Het is wel interessant om te kijken hoe het met slijtage zit. Maar dan moeten we wel appels met appels vergelijken ;)

Ik wil als de huidige banden versleten zijn ook kijken naar all-seasons en ik wil daar best wat geld voor neerleggen mits ze lang meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veenendaal
Riminii schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 15:24:
[...]

Bij een nieuwe (nw 2024) zou deze functie er op moeten zitten. Via VIn nummer kun je achterhalen wat het productiejaar is, deze vraag is meerdere malen in dit forum behandeld (zoekfunctie)
Ik ben nieuw hier, dus nog niet bekend...

Heb via VIN nummer achterhaald dat bouwjaar 2023 is, kan ik nog verder zoeken naar maand? Is natuurlijk een heel verschil of dit januari of december is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:19
Veenendaal schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 15:18:
Ik heb afgelopen woensdag een nieuwe Lynk gekocht (laten kopen door leasemaatschappij), 03-04-2024 voor het eerst op kenteken gezet. Nu probeer ik uit te vogelen hoe de stuurverwarming functioneerd, maar die lijkt er niet op te zitten.

Vanaf productie Mei 2023 zijn ze begonnen met stuurwielverwarming als ik het goed heb. Zit het er niet op dan is je auto vermoedelijk al een jaar of meer oud alleen nog nooit geregistreerd. Zie je heel veel bij Lynk & Co's.

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veenendaal
Vissa66 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:01:
[...]

Vanaf productie Mei 2023 zijn ze begonnen met stuurwielverwarming als ik het goed heb. Zit het er niet op dan is je auto vermoedelijk al een jaar of meer oud alleen nog nooit geregistreerd. Zie je heel veel bij Lynk & Co's.
Hmm, ik zit me af te vragen of ik hier verder iets mee moet. Op zich is het gebrek aan stuurverwarming het probleem niet, wel dat ik om het laatste model gevraagd heb bij de leasemaatschappij, en daar ook voor betaald heb. Maandag maar eens gaan bellen vrees ik.

Weet iemand waar ik normaal gezien die stuurverwarming zou moeten inschakelen? Ik kan het in geeneen guide terugvinden online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
Veenendaal schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:12:
[...]

Hmm, ik zit me af te vragen of ik hier verder iets mee moet. Op zich is het gebrek aan stuurverwarming het probleem niet, wel dat ik om het laatste model gevraagd heb bij de leasemaatschappij, en daar ook voor betaald heb. Maandag maar eens gaan bellen vrees ik.

Weet iemand waar ik normaal gezien die stuurverwarming zou moeten inschakelen? Ik kan het in geeneen guide terugvinden online.
Volgens mij op het middenscherm waar ook de bediening van de stoelverwarming voor de bestuurder zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:19
[...]

Heb je wel een zwart dakhemel? :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
Ik heb even een hele rits auto's van 2024 zitten bekijken (bij BCA), maar ik zie er niet één met stuurverwarming. Lijkt nogal zeldzaam te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:22

BPi

oldostofjas schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:20:
Ik heb even een hele rits auto's van 2024 zitten bekijken (bij BCA), maar ik zie er niet één met stuurverwarming. Lijkt nogal zeldzaam te zijn.
Of ze vermelden het niet.... is bij dealers al jaren het geval. Ga je speciaal naar die ene auto kijken, zit de accessoire waarvoor je komt er niet op. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
BPi schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:30:
[...]

Of ze vermelden het niet.... is bij dealers al jaren het geval. Ga je speciaal naar die ene auto kijken, zit de accessoire waarvoor je komt er niet op. :N
Nou, ik kijk om die reden expres naar de foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-10 13:17
Onze geswapte was op 25-1-2024 op kenteken gezet maar heeft ook geen stuurverwarming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sagara
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:11
Ik heb na een car swap een model uit januari 2024 gekregen. Bij mij zit er geen stuurverwarming op; de icoon voor stuurverwarming ontbreekt, deze zou naast de icoon voor stoelverwarming moeten zitten. Verder heeft de nieuwe lynk t.o.v. mijn oude lynk uit mei 2022: een zwarte hemel, rolhoes ipv hoedenplank, en een gele kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-10 11:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vrouw met kids ongelukje gehad.. Stond stil voor het stoplicht en zomaar een twingo in de achterkant.
Gelukkig iedereen ongedeerd maar evengoed is de schade flink balen zeg!

Politie was eerder ter plaatse dan ik die in de buurt woonde dus die hadden al sleepdienst en alles gelijk gebeld.

Nu morgen ochtend maar is even kijken hoe ik het met L&C verder moet regelen gezien ze al dicht zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dfC8jEAJ3JeRFbaR0Gdm5tj_cII=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/F312yST1a0fBgnhV4tpgZVxR.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/At0YtF7FHE2aq_aRX0ZeHWEV96c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CgSscxkexTs0eJ22AaO7clFs.png?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door Ricmaniac op 05-04-2024 19:11 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-10 13:17
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 19:09:
Vrouw met kids ongelukje gehad.. Stond stil voor het stoplicht en zomaar een twingo in de achterkant.
Gelukkig iedereen ongedeerd maar evengoed is de schade flink balen zeg!

Politie was eerder ter plaatse dan ik die in de buurt woonde dus die hadden al sleepdienst en alles gelijk gebeld.

Nu morgen ochtend maar is even kijken hoe ik het met L&C verder moet regelen gezien ze al dicht zijn.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Poef dat is een aardige tik! Gelukkig iedereen ongedeerd, dat is het meest belangrijk. Succes met de afwikkeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veenendaal
sagara schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 17:19:
[...]

Ik heb na een car swap een model uit januari 2024 gekregen. Bij mij zit er geen stuurverwarming op; de icoon voor stuurverwarming ontbreekt, deze zou naast de icoon voor stoelverwarming moeten zitten. Verder heeft de nieuwe lynk t.o.v. mijn oude lynk uit mei 2022: een zwarte hemel, rolhoes ipv hoedenplank, en een gele kabel.
Ik heb wel een zwarte hemel, een rolhoes, kabel heeft gele accenten.

Moet je dan specifiek aangeven dat je stuurverwarming wilt? Ik dacht dat de enige opties waren blauw/zwart en trekhaak/geen trekhaak?

Is het vreemd om te verwachten dat als je een nieuwe besteld, dat je dan het meest recente model krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavi06
Misschien is deze vraag eerder al beantwoord, maar kun je de Lynk & Co app blijven gebruiken als je een occasion hebt gekocht of elders een private lease bent aangegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterchichi
Yavi06 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 21:55:
Misschien is deze vraag eerder al beantwoord, maar kun je de Lynk & Co app blijven gebruiken als je een occasion hebt gekocht of elders een private lease bent aangegaan?
Ja dat kan, je moet je id en bewijs van eigendom en de contract ondertekenen die je kan downloaden op hun site.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/irdjXsTLzLI04BpoKtCEHTLrqKU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nm19bEr9TNEFD60tBdaqEkoa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdV
Veenendaal schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 20:37:
[...]

Ik heb wel een zwarte hemel, een rolhoes, kabel heeft gele accenten.

Moet je dan specifiek aangeven dat je stuurverwarming wilt? Ik dacht dat de enige opties waren blauw/zwart en trekhaak/geen trekhaak?

Is het vreemd om te verwachten dat als je een nieuwe besteld, dat je dan het meest recente model krijgt?
Zeker niet. Ik heb mijn 01 net voor MY22 besteld en kreeg 4 weken daarna gewoon het toen nieuwste modeljaar, en zou dat bij een nieuwe koop auto a 45K ook zeker wel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterchichi
Ferrox1 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 15:34:
[...]

Dat zijn zomerbanden en geen all-seasons.

Ik heb de cross climates onder mijn huidige auto (ford focus 1.6 ecoboost station) liggen, zijn na 3 jaar nog nagenoeg niet versleten (krijg als het goed is vrijdag mijn gekochte Lynk).

Het is wel interessant om te kijken hoe het met slijtage zit. Maar dan moeten we wel appels met appels vergelijken ;)

Ik wil als de huidige banden versleten zijn ook kijken naar all-seasons en ik wil daar best wat geld voor neerleggen mits ze lang meegaan.
ik heb hiervoor een best betrouwbare polo 1.4 gehad sinds 2011 en ik heb nog nooit gewisseld naar winterbanden in al die jaren, altijd met zomerbanden gereden, zolang je in nederland rijd en rustig rijd dan is er geen enkel probleem, want ik heb nooit een ongeluk gehad, integendeel mensen raken mij alleen met hun uitstekende parkeerkunsten. Nu is een lynk&co natuurlijk een heel ander soort kaliber auto met veel meer gewicht en veel meer koppel, dus ik kan het nog niet met zekerheid zeggen hoe de hankook banden in de winter zijn want ik heb de mijne sinds 13 maart 2023, als occasion gekocht, ik had daarbij wel gelet op een bouwjaar na augustus 2022 zodat ik kortere laadtijden heb en een 360cam, toch heel handig af en toe alleen jammer dat je in het donker er niet veel van ziet, het werkt het beste overdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oizo1981
[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/66HuCxvGZL4h64HxoVj0H0vD0GU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IG3Qtm3SbctLf1fBYymR6QVj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Yavi06 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 21:55:
Sterker nog, onze ex Lynk is al een maand weg, staat te koop bij een handelaar en ik kan nog steeds met de app de auto locatie zien en bedienen. Iemand die nog een Lynk zoekt met heel weinig benzine KMs (bijna alles elektrisch gereden) in Sneek? 🙃
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Xds20mm0uCVJO0SLQsh9Kg7Ht8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HxzkrpewqT5rzXW7IoIYAqqm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 14:44
masterchichi schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 01:43:
[...]

ik heb hiervoor een best betrouwbare polo 1.4 gehad sinds 2011 en ik heb nog nooit gewisseld naar winterbanden in al die jaren, altijd met zomerbanden gereden, zolang je in nederland rijd en rustig rijd dan is er geen enkel probleem, want ik heb nooit een ongeluk gehad, integendeel mensen raken mij alleen met hun uitstekende parkeerkunsten. Nu is een lynk&co natuurlijk een heel ander soort kaliber auto met veel meer gewicht en veel meer koppel, dus ik kan het nog niet met zekerheid zeggen hoe de hankook banden in de winter zijn want ik heb de mijne sinds 13 maart 2023, als occasion gekocht, ik had daarbij wel gelet op een bouwjaar na augustus 2022 zodat ik kortere laadtijden heb en een 360cam, toch heel handig af en toe alleen jammer dat je in het donker er niet veel van ziet, het werkt het beste overdag.
Klopt, alleen als je Duitsland in wil moet je het sneeuw-teken op je banden hebben. Het ging er mij meer om dat een all-season waarschijnlijk sneller slijt door de zachtere compound. Ik wil ook niet wisselen maar ook als ik wil zo Duitsland in kunnen rijden. Als je dat niet hoeft dan is een zomer band prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-10 11:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Begint alweer lekker.

Lynk & Co support medewerker had mij laten weten waar ik de auto naartoe moest laten verslepen.
(volvo dealer in almere) maar die sleepdienst liet mij weten van: bel voor de zekerheid even de garage of het ook daadwerkelijk kan. niet dat wij daar staan en we voor niks rijden.

Ik net bellen naar die garage zeggen zij dat ze geen herstel doen op die locatie dus de auto daar niet heen kan.

Nou moet ik lynk en co weer bellen maarja weekend gesloten :|

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
Weet iemand het proces met tijdbalk bij overkopen van je eigen auto zonder financiering?

1) Heb mij telefonisch aangemeld bij Lynk

2) 2 weken later een koopovereenkomst ontvangen

3) ik heb gisteren een mail ontvangen met titel: jammer dat je ons gaat verlaten! Mijn inziens een standaard mail voor diegene die de huurauto inleverd.
Datum inleveren volgens mail: 14 mei.

Zou dit betekenen dat de auto pas op 14 mei op mijn naam wordt geschreven?

Hoeveel tijd zit er tussen betalen en op naam zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooyen
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23-12-2024
Ben benieuwd: brand het remlicht elke keer bij het loslaten van het gas wanneer je in de B-stand rijd?
Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yavi06
nooyen schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 10:22:
Ben benieuwd: brand het remlicht elke keer bij het loslaten van het gas wanneer je in de B-stand rijd?
Dank!
Ik heb dit getest in de nacht. Na 2 seconden gaan de remlichten aan wanneer je het gas loslaat. Ik denk overigens dat dit ook erg te maken heeft met je snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
nooyen schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 10:22:
Dank!
Dat is afhankelijk van de effectieve remvertraging. Boven een bepaalde vertraging is het verplicht dat de remlichten gaan branden.
Pagina: 1 ... 145 ... 182 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.