Inspectie moet je vantevoren doen, is een kwestie van fotootjes maken vanuit alle hoeken incl. interieur. Heb het moeten doen voor de carswap maar verder geen terugkoppeling gehad erover.de2xnis schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:08:
Eind april wordt mijn L&C opgehaald. Ik heb al een sms ontvangen om de inspectie uit te voeren. Moet ik dat pas doorlopen als de crew van L&C daadwerkelijk hier is? (En dus niet in de ochtend op de dag dat ze komen oid?) In de nieuwe voorwaarden staat dat je een boete krijgt van 100,- als je dit te vroeg doet. Wie heeft hier ervaring mee?
emielioo,Emielioo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 06:31:
[...]
Ik heb die van mij via BCA gekocht. Ik zie ze vaak gaan voor 25/26k.
Hoe heb je een account verkregen? Heb je een auto bedrijf, of je activiteiten beschrijving daarvoor aangepast bij de Kvk?
Ik wil dat ook graag via BCA doen. Alvast bedankt voor je reactie!
De training 'omgaan met tegenslagen' is wederom uitgesteld...
Ik zie waarschijnlijk wat over het hoofd en kan het hier en in de (online) handleiding niet vinden.
Hoe maak je die nieuwe rolhoes/hoedenplank los? Wil 'm even helemaal eruit hebben om iets groots te kunnen vervoeren met de achterbank plat.
Hoe maak je die nieuwe rolhoes/hoedenplank los? Wil 'm even helemaal eruit hebben om iets groots te kunnen vervoeren met de achterbank plat.
Ik ben ook benieuwdBuis07 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 14:12:
Ik overweeg om te auto waar ik nu in rijd te kopen. Hij is 13,5 maand oud en bevalt erg goed en ik ben enorm tevreden zeker nu ik direct voor onderhoud naar de Volvo dealer kan.
Wel heb ik nu 22000 km gereden.
Ik wacht nog op het aanbod , heb een week geleden gebeld en ben op de lijst gezet.
Ik zou graag op de hoogte worden gehouden van andere rijders hoe Lynk omgaat met extra gereden km bij het overkopen van de auto.
Is de prijs incl teveel gereden km en eventuele schades?
Die hele unit opzij duwen en dan komt ie los aan die kantton_adam schreef op zondag 24 maart 2024 @ 20:27:
Ik zie waarschijnlijk wat over het hoofd en kan het hier en in de (online) handleiding niet vinden.
Wel apart hoor, ik heb in januari de L&C ingeleverd: zat schade op (barst in dakraam), al in november gemeld maar het onderdeel was al maanden "in bestelling". En 5000 kilometer extra gereden.
Nog geen extra facturen gezien. Terwijl ze in de laatste mail zeiden: "krijg je binnen een maand niks dan kun je er vanuit gaan dat alles goed is".
Nog geen extra facturen gezien. Terwijl ze in de laatste mail zeiden: "krijg je binnen een maand niks dan kun je er vanuit gaan dat alles goed is".
Bedankt voor de uitleg. Kan ik de auto ook uitzetten tijdens de update, of moet die aan blijven staan?masterchichi schreef op zondag 24 maart 2024 @ 02:37:
[...]
als het goed is krijg je een schermpje waar je op annuleren kan drukken nadat je de update aanklikt, uiteraard niet op drukken maar gewoon auto uit en vergrendelen terwijl de middenconsole scherm aan staat, en dan een anderhalf uur wachten, als je daarna weer naar instellingen gaat zie je dat er geen update meer is, als het misgaat dan geeft ie dat aan en kan je het opnieuw proberen en hij mag tijdens het updaten niet aan het opladen zijn.
Ik kreeg via de app een melding op mijn telefoon dat er een update klaarstond. Toen ik in het middendisplay ging kijken zag ik daar ook dat er een update was. Die heb ik gestart, toen de auto uit en deuren op slot. Een half uur later kreeg ik weer een melding op mijn telefoon dat de update klaar was.masterchichi schreef op zondag 24 maart 2024 @ 02:37:
[...]
als het goed is krijg je een schermpje waar je op annuleren kan drukken nadat je de update aanklikt, uiteraard niet op drukken maar gewoon auto uit en vergrendelen terwijl de middenconsole scherm aan staat, en dan een anderhalf uur wachten, als je daarna weer naar instellingen gaat zie je dat er geen update meer is, als het misgaat dan geeft ie dat aan en kan je het opnieuw proberen en hij mag tijdens het updaten niet aan het opladen zijn.
Overigens doet de app het bij mij verder niet goed. Ik kan er eigenlijk niks mee, alleen "Over mijn auto" doet het. Het menu "Delen" is helemaal weg. Ik hoopte dat de update van de auto zou helpen, maar helaas.
Heb je daarbij het voorstel ontvangen in lijn met de campagneprijs die ze communiceren?Brunbi schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 20:23:
[...]
Ik heb zelf contact opgenomen met Lynk&co dat ik de auto in een keer wil kopen zonder financiering. Ze hebben mij toen op een maillijst gezet. Ik zou binnen 2 weken reactie krijgen, deze afspraak is ook nagekomen.
Mijn ervaring is dat ik telefonisch te horen krijg ik sta op de lijst maar verder blijft het radiostilte. Ze kunnen niet concreet aangeven wanneer ik een voorstel mag verwachten.
Even contact met L&C opgenomen via de chat. Kreeg de tip om de app opnieuw te installeren en dat hielp!oldostofjas schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:21:
[...]
Ik kreeg via de app een melding op mijn telefoon dat er een update klaarstond. Toen ik in het middendisplay ging kijken zag ik daar ook dat er een update was. Die heb ik gestart, toen de auto uit en deuren op slot. Een half uur later kreeg ik weer een melding op mijn telefoon dat de update klaar was.
Overigens doet de app het bij mij verder niet goed. Ik kan er eigenlijk niks mee, alleen "Over mijn auto" doet het. Het menu "Delen" is helemaal weg. Ik hoopte dat de update van de auto zou helpen, maar helaas.
[ Voor 56% gewijzigd door oldostofjas op 25-03-2024 09:38 ]
Duidelijk, bedankt voor de uitleg.oldostofjas schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:21:
[...]
Ik kreeg via de app een melding op mijn telefoon dat er een update klaarstond. Toen ik in het middendisplay ging kijken zag ik daar ook dat er een update was. Die heb ik gestart, toen de auto uit en deuren op slot. Een half uur later kreeg ik weer een melding op mijn telefoon dat de update klaar was.
M.b.t. de app deinstalleer die eens en dan opnieuw installeren en inloggen, dan verhielp bij mij de problemen.
Ik kreeg zojuist van Lynk & Co Finance een mail dat mijn aanvraag voorlopig is goedgekeurd en dat ik ter controle wat documenten moet uploaden. Eigenlijk zoals een financieringsaanvraag normaal gesproken gaat. Alleen heb ik nog geen idee wat het exacte bedrag is en wat verder de voorwaarden zijn (kan ik bijvoorbeeld gratis extra aflossen).
Vraag m.b.t. het internet in de auto. Is dat bij zakelijk lease ook incl. en werkt dat ook in het buitenland?
Het is ook nog niet duidelijk wat de oorzaak is van de lekkage.waslijn schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:08:
[...]
Als ik zoek op dat onderdeel, lijkt het op hetzelfde onderdeel dat voor XC40's in gebruik is. Dan zouden die toch hetzelfde euvel moeten hebben, al vind ik daar niets over terug op diverse fora.
Het kan zijn dat L&C dezelfde onderdelen gebruikt maar wellicht andere pakkingen/o-ringen/slangen dan Volvo gebruikt.
Maar kwaliteit van het onderdeel kan ook per toeleverancier/batch etc verschillen.
Daarom wil ik graag weten wat er nu precies wordt uitgevoerd om het koelvloeistoflekkage probleem te verhelpen, en nog liever wat de exacte oorzaak is.
Mijn ervaring is, dat een dealer vaak hele onderdelen wil vervangen waar een kleinere oplossing ook had kunnen volstaan.
Nu is de auto nog in garantie maar zelfs dan, voorbeeld: als ik met zoiets simpels als een nieuwe slangklem dit probleem kan voorkomen dan doe ik dat wel zelf. Ik wil m'n auto hiervoor niet lang kwijt zijn.
Krijg net een mail binnen van L&C of ik een bedrag wil overmaken dat al ruim 460 dagen open staat.... Bedrag is mij niet bekend (wellicht boete). Maar eens gevraagd wat het is etc.
Het is dus goedgekeurd en zij vragen je alle documenten op te sturen terwijl nog niet eens weet wat de voorwaarden zijn 🥲 ik ben ook benieuwd naar de voorwaarden.oldostofjas schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:55:
Ik kreeg zojuist van Lynk & Co Finance een mail dat mijn aanvraag voorlopig is goedgekeurd en dat ik ter controle wat documenten moet uploaden. Eigenlijk zoals een financieringsaanvraag normaal gesproken gaat. Alleen heb ik nog geen idee wat het exacte bedrag is en wat verder de voorwaarden zijn (kan ik bijvoorbeeld gratis extra aflossen).
Ook een mail gehad van een factuur voor 139 euro. Factuur van 526 dagen geleden....GroeneThee schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:42:
Krijg net een mail binnen van L&C of ik een bedrag wil overmaken dat al ruim 460 dagen open staat.... Bedrag is mij niet bekend (wellicht boete). Maar eens gevraagd wat het is etc.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Jr9ul65cq8Woq6V7flMPWBVz.png?f=user_large)
Ik heb gereply-ed op de mail dat ik graag zou willen weten hoe dit bedrag is opgebouwd. Hopen dat ze binnen 500 dagen kunnen reageren.
Overigens twee weken terug mijn eerste parkeerboete uit april 2023 mogen ontvangen. Ik houd mijn hart vast voor andere verkeersovertredingen...
Nou, vanochtend is de te weinig betaalde brandstof vergoeding vanuit de verhuur overgemaakt naar mijn rekening.
Voor wat betreft de factuur omtrent de extra kosten (staat van de auto) blijft het op mijn, meerdere verzonden, mailtjes angstvallig stil.
Inmiddels is de betalingstermijn van deze factuur vervallen dus ik ben benieuwd.
Voor wat betreft de factuur omtrent de extra kosten (staat van de auto) blijft het op mijn, meerdere verzonden, mailtjes angstvallig stil.
Inmiddels is de betalingstermijn van deze factuur vervallen dus ik ben benieuwd.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik heb gisteren de update uitgevoerd. Nu wil ik net de telefoon verbinden via carplay en zie ik opeens bij Wifi hotspot 'premium' staan. De functie is ook niet meer beschikbaar om aan te zetten. Via de website van Lynk&Co kan ik hierover niets vinden. Volgens mij zijn ze het spoor bijster bij Lynk&Co. De prijzen flink omhoog gooien en dan ook nog functies durven uit te schakelen...
Zag op de facebook pagina ook iemand waarbij dit nu onder premium stond. Ben benieuwd of dit straks een betaalde service gaat worden. Ik kan me wel herinneren dat het wel het plan was.Luc91 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 14:10:
Ik heb gisteren de update uitgevoerd. Nu wil ik net de telefoon verbinden via carplay en zie ik opeens bij Wifi hotspot 'premium' staan. De functie is ook niet meer beschikbaar om aan te zetten. Via de website van Lynk&Co kan ik hierover niets vinden. Volgens mij zijn ze het spoor bijster bij Lynk&Co. De prijzen flink omhoog gooien en dan ook nog functies durven uit te schakelen...
Lees ook eerder in dit forum:
"Tot 31 december 2021 krijg je bij jouw M2M Lidmaatschap een in auto internetverbinding geleverd
door onze dienstverlener. Hiervoor gelden de voorwaarden van onze dienstverlener, welke je hier
kunt inzien. Om de in auto internetverbinding te kunnen gebruiken moet je akkoord gaan met deze
voorwaarden. Na 31 december 2021 vervalt deze service, maar onze dienstverlener kan je dan de
mogelijkheid bieden om tegen betaling gebruik te maken van deze service."
Zo te zien hebben we dus al 2 jaar langer gebruik kunnen maken van deze internetverbinding. Niet heel gek trouwens dat hier mogelijk voor betaald moet gaan worden in de 'toekomst'.
Ik overwoog om na de prijsverhoging een eigen auto te kopen. De prijs is prima voor mij en ik denk dat de auto ook goed is. Maar ik maak me een beetje zorgen over de serviceproblemen en reserveonderdelen.
Ja, de klantenservice is slecht, hoewel we er niet mee te maken hebben als we de auto bezitten, hoewel we wachten op reserveonderdelen en dus onderhoud... Ik wil niet leven terwijl ik hier de hele tijd aan denk.
Zal ik het overslaan en iets anders zoeken (.. en dus moet ik heel wat meer betalen voor de bijpassende auto...
.... ik heb ook geen idee van de geschiedenis van die auto)
Wat denk je ?
Ja, de klantenservice is slecht, hoewel we er niet mee te maken hebben als we de auto bezitten, hoewel we wachten op reserveonderdelen en dus onderhoud... Ik wil niet leven terwijl ik hier de hele tijd aan denk.
Zal ik het overslaan en iets anders zoeken (.. en dus moet ik heel wat meer betalen voor de bijpassende auto...

Wat denk je ?
Hopen dat er geen factuur komt die al ruim 2 jaar openstaat.. Voor premium internet servicemprkooij schreef op maandag 25 maart 2024 @ 14:23:
[...]
Zag op de facebook pagina ook iemand waarbij dit nu onder premium stond. Ben benieuwd of dit straks een betaalde service gaat worden. Ik kan me wel herinneren dat het wel het plan was.
Lees ook eerder in dit forum:
"Tot 31 december 2021 krijg je bij jouw M2M Lidmaatschap een in auto internetverbinding geleverd
door onze dienstverlener. Hiervoor gelden de voorwaarden van onze dienstverlener, welke je hier
kunt inzien. Om de in auto internetverbinding te kunnen gebruiken moet je akkoord gaan met deze
voorwaarden. Na 31 december 2021 vervalt deze service, maar onze dienstverlener kan je dan de
mogelijkheid bieden om tegen betaling gebruik te maken van deze service."
Zo te zien hebben we dus al 2 jaar langer gebruik kunnen maken van deze internetverbinding. Niet heel gek trouwens dat hier mogelijk voor betaald moet gaan worden in de 'toekomst'.
benme schreef op maandag 25 maart 2024 @ 20:40:
[...]
Hopen dat er geen factuur komt die al ruim 2 jaar openstaat.. Voor premium internet service
Voor de mensen die via Max's Mobility een Lynk & Co private lease hebben aangevraagd: hebben jullie al iets gehoord over de status van de aanvraag?
Heeft er nog iemand problemen met Android auto sinds de laatste update van Lynk & Co? Bij mij deconnecteert hij elke minuut de WiFi verbinding waar de app gebruik van maakt blijkbaar. De app op de smartphone is uptodate en voor het updaten van de wagen ging alles perfect.
Ik heb hier een mail over gestuurd en net dit antwoord gekregen:oldostofjas schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:55:
Deze offerte is vrijblijvend. Mocht u er van willen afzien kunt u contact met ons opnemen zodat de aanvraag geannuleerd kan worden.
U heeft deze aanvraag als particulier gedaan dan kunt u tussentijds boetevrij extra aflossen.
Ook ik heb zojuist het maandabonnement opgezegd. Hoewel de prijs opzich nog steeds niet heel gek is zijn de rest van de voorwaarden wel dusdanig ongunstiger geworden dat ik toch afscheid ga nemen van de Lynk. We reden er sinds eind 2021 in, eerlijk is eerlijk - het is een super auto en we hebben er eigenlijk op wat kleine dingen na probleemloos in gereden.
Het was voor ons toen ook de vraag in hoeverre we een tweede auto nodig zouden blijven hebben, vandaar de wens om er ook weer snel van af te kunnen. Nu we dat duidelijker hebben is het voor ons ook geen probleem om voor langere tijd een private lease af te sluiten. We gaan via ALD een Polestar 2 leasen voor 586 pm (5 jaar / 20K km per jaar).
Het was voor ons toen ook de vraag in hoeverre we een tweede auto nodig zouden blijven hebben, vandaar de wens om er ook weer snel van af te kunnen. Nu we dat duidelijker hebben is het voor ons ook geen probleem om voor langere tijd een private lease af te sluiten. We gaan via ALD een Polestar 2 leasen voor 586 pm (5 jaar / 20K km per jaar).
Hallo,About2Break schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 09:52:
Ook ik heb zojuist het maandabonnement opgezegd. Hoewel de prijs opzich nog steeds niet heel gek is zijn de rest van de voorwaarden wel dusdanig ongunstiger geworden dat ik toch afscheid ga nemen van de Lynk. We reden er sinds eind 2021 in, eerlijk is eerlijk - het is een super auto en we hebben er eigenlijk op wat kleine dingen na probleemloos in gereden.
Hoe krijg je deze prijs voor die auto? Ik heb de website gecontroleerd en ze vragen 644 pm. Vraagt u om particulier of zakelijk?
Ik heb advies nodig.
Het lijkt erop dat Lynk en Co iets te nauwgezet zijn als ze terug naar de auto gaan.
Een paar maanden geleden realiseerde ik me dat er een kras op mijn achterdeur zat (ongeveer 10 cm). Waarschijnlijk gebeurde dit op een van de openbare parkeerplaatsen.
Moet ik dit als een incident melden of het zo laten... of proberen het zelf te repareren met een dunne kwast en verf?
Het lijkt erop dat Lynk en Co iets te nauwgezet zijn als ze terug naar de auto gaan.
Een paar maanden geleden realiseerde ik me dat er een kras op mijn achterdeur zat (ongeveer 10 cm). Waarschijnlijk gebeurde dit op een van de openbare parkeerplaatsen.
Moet ik dit als een incident melden of het zo laten... of proberen het zelf te repareren met een dunne kwast en verf?
Probeer met poetsen/polijsten, niet (zomaar) met lak gaan knoeien.atoprak schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:43:
Ik heb advies nodig.
Je moet de site een beetje in de gaten houden. Het aanbod wordt regelmatig aangepast, via ALD kan je een occasion private lease en het maandbedrag hangt af van de uitvoering van de auto, de oudheid, aantal km enz.atoprak schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:36:
[...]
Hallo,
Hoe krijg je deze prijs voor die auto? Ik heb de website gecontroleerd en ze vragen 644 pm. Vraagt u om particulier of zakelijk?
Ik weet niet zeker of ik dit met polijsten kan oplossen.BPi schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 12:21:
[...]
Probeer met poetsen/polijsten, niet (zomaar) met lak gaan knoeien.
Het ziet er een beetje diep uit en heeft wat lak nodig

Voor de mensen die het verhaal van mij volgde m.b.t. de internetverbinding in de auto die niet meer kwam 'opdagen' waardoor ik geen connectie had met de app. Dit is opgelost! Volvo Niham heeft een schone installatie van de software uitgevoerd, modem waarschijnlijk gereset en de firmware geupdatet. Hij werkt weer als een zonnetje.
Helaas kwam ik er vanochtend achter dat mijn kofferbakklep (waarschijnlijk opzettelijk) is beschadigd. Diepe kras van om en nabij 10-15cm, helaas zag je een witte/grijze streep (dus was redelijk diep). Volvo Niham heeft dit redelijk voor mij weg weten te krijgen (ze hebben iets zwarts erop gedaan, kras zie je nog wel zitten, ze gaven aan dat een lakstift voldoende moet zijn. Weet zelf niet in hoeverre dit de kras opvult!?!?) hopelijk is dit te polijsten o.i.d. Denk dat ik met schuurpapier aan de slag moet.
Helaas kwam ik er vanochtend achter dat mijn kofferbakklep (waarschijnlijk opzettelijk) is beschadigd. Diepe kras van om en nabij 10-15cm, helaas zag je een witte/grijze streep (dus was redelijk diep). Volvo Niham heeft dit redelijk voor mij weg weten te krijgen (ze hebben iets zwarts erop gedaan, kras zie je nog wel zitten, ze gaven aan dat een lakstift voldoende moet zijn. Weet zelf niet in hoeverre dit de kras opvult!?!?) hopelijk is dit te polijsten o.i.d. Denk dat ik met schuurpapier aan de slag moet.
[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 26-03-2024 14:35 ]
Ben je zelf naar Niham gegaan, of heb je dit via Lynk & Co gedaan?mprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 14:34:
Voor de mensen die het verhaal van mij volgde m.b.t. de internetverbinding in de auto die niet meer kwam 'opdagen' waardoor ik geen connectie had met de app. Dit is opgelost! Volvo Niham heeft een schone installatie van de software uitgevoerd, modem waarschijnlijk gereset en de firmware geupdatet. Hij werkt weer als een zonnetje.
Ben er zelf naartoe gegaan. Viel onder garantie, werd ook nog eens bevestigd bij de dealer.oldostofjas schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 14:38:
[...]
Ben je zelf naar Niham gegaan, of heb je dit via Lynk & Co gedaan?
Als een kras zo diep is dat de grondlak te zien is heeft polijsten geen zin. Een kras opvullen met een lakstift zou ik zeker niet aanraden! Een lakstift is eigenlijk alleen een redelijk middel om steenslag mee te vullen.mprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 14:34:
Mocht je een zwarte auto hebben is echt de beste tip om een zwarte markeerstift te gebruiken en dit gewoon regelmatig te herhalen.
Thanks voor de tip! Dit is helaas de schade:schumi1986 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 14:39:
[...]
Als een kras zo diep is dat de grondlak te zien is heeft polijsten geen zin. Een kras opvullen met een lakstift zou ik zeker niet aanraden! Een lakstift is eigenlijk alleen een redelijk middel om steenslag mee te vullen.
Mocht je een zwarte auto hebben is echt de beste tip om een zwarte markeerstift te gebruiken en dit gewoon regelmatig te herhalen.
:strip_exif()/f/image/mm2bugR1N6CLaZlJRdyUZ6J1.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet iemand wat er bij het financial lease aanbod inbegrepen zit? Is dit inclusief verzekering, wegenbelasting en onderhoud? Normaliter is financial lease enkel afbetaling van de auto toch..
En kun je vanaf het begin van de financial lease onbeperkt extra km rijden zonder meerprijs? Dat zou me sowieso al €50 pm schelen nl.
Verwacht dat de kleine lettertjes het oninteressanter gaan maken dan het nu lijkt…
En kun je vanaf het begin van de financial lease onbeperkt extra km rijden zonder meerprijs? Dat zou me sowieso al €50 pm schelen nl.
Verwacht dat de kleine lettertjes het oninteressanter gaan maken dan het nu lijkt…
Als het goed is, is dit gewoon zoals normale financial lease.Gertjuh schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 19:26:
Weet iemand wat er bij het financial lease aanbod inbegrepen zit? Is dit inclusief verzekering, wegenbelasting en onderhoud? Normaliter is financial lease enkel afbetaling van de auto toch..
Je betaald het maandelijkse bedrag + slottermijn, daarna is de auto van jou.
De kosten m.b.t. wegenbelasting, verzekering, onderhoud die zijn ook voor jou, dat komt er dus nog bovenop.
Je mag dan natuurlijk onbeperkt aantal KM's rijden.
Toch weer typisch Lynk en co dat ze dan durven te beweren dat “je je maandelijkse kosten kunt verlagen”. Verzekering, wegenbelasting en onderhoud van zo’n auto voor €100-€150 pm? Lijkt me sterk.
Als ik het zelf zou doen:Gertjuh schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 19:34:
Toch weer typisch Lynk en co dat ze dan durven te beweren dat “je je maandelijkse kosten kunt verlagen”. Verzekering, wegenbelasting en onderhoud van zo’n auto voor €100-€150 pm? Lijkt me sterk.
- Verzekering All Risk 63,- per maand
- Wegenbelasting 125,- per maand
- Auto is 14 maanden dus 474,- per maand.
Totaal: 662,- per maand. En dan heb je ook nog de slotsom van +/- 5000,-
Weet niet of ik er zelf voordeel uit haal. Geen idee wat onderhoud ongeveer jaarlijks kost voor deze auto. Wegenbelasting gaat volgens mij voor de Lynk in 2025 en 2026 ook een stuk hoger uitvallen.
Uiteindelijk is de auto dan natuurlijk wel van jou, maar je bent wel weer 5 jaar verder.
[ Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 26-03-2024 20:03 ]
Heb de auto gekocht .
22-01-04
38000 km
Zwart met trekhaak
Prijs 24300,00
Dat is dus incl trekhaak en teveel kilometers.
Eigenlijk dus ongeveer 22000 euro.
Dat is toch een topdeal!
Ben er erg blij mee
Superfijne auto , geen problemen mee gehad.
22-01-04
38000 km
Zwart met trekhaak
Prijs 24300,00
Dat is toch een topdeal!
Ben er erg blij mee
Ik kom op 62 euro wegenbelasting per maand (Gelderland). Het gaat om een auto met minder dan 50 gr CO2 uitstoot. Volgend jaar komt daar de helft bij en het jaar daarna betaal je het dubbele. Dan zit je dus op het bedrag dat hierboven genoemd wordt.mprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 20:02:
[...]
Als ik het zelf zou doen:
- Verzekering All Risk 63,- per maand
- Wegenbelasting 125,- per maand
- Auto is 14 maanden dus 474,- per maand.
Totaal: 662,- per maand. En dan heb je ook nog de slotsom van +/- 5000,-
Weet niet of ik er zelf voordeel uit haal. Geen idee wat onderhoud ongeveer jaarlijks kost voor deze auto. Wegenbelasting gaat volgens mij voor de Lynk in 2025 en 2026 ook een stuk hoger uitvallen.
Uiteindelijk is de auto dan natuurlijk wel van jou, maar je bent wel weer 5 jaar verder.
Verzekering ook iets meer dan 60 euro. Met je maandlasten ben ik dan zeker goedkoper uit dan als het nieuwe abonnementstatief ingaat. Restbedrag kan je wel meetellen, maar dat zie ik als de restwaarde waarvoor ik hem aan het eind van de rit weer verkoop.
Enige onzekere zijn de onderhoudskosten.
O ja, m'n winterbanden en velgen wil ik ook overnemen, dus ben ik ook van die 450 euro per jaar af.
En ik hoef geen rekening meer te houden met kilometers.
Ik wacht nog even de offerte af, maar ik word eigenlijk steeds enthousiaster om hem over te nemen.
Mocht ik hem toch eerder zat zijn, dan verkoop ik hem gewoon.
Ik wacht nog even de offerte af, maar ik word eigenlijk steeds enthousiaster om hem over te nemen.
Goed gedaan! Hoef je geen extra kosten te betalen van de gemaakte extra kilometers die je heb gereden tijdens je abonnement?Nordkapp schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:01:
Heb de auto gekocht .
22-01-04
38000 km
Zwart met trekhaak
Prijs 24300,00
Dat is toch een topdeal!
Ben er erg blij mee
Heb je dit direct via de klantenservice gedaan?Nordkapp schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 07:16:
Nee, is op maat gemaakt aanbod
Weet je echt zeker dat je niet alsnog de extra kilometers moet afrekenen? Ik heb net gebeld en kreeg zowaar binnen een paar minuten een Nederlandse aan de lijn. Die heeft mij ook op de lijst gezet voor een persoonlijk aanbod zonder financiering. Zij gaf expliciet aan dat er geen aanbod wordt gedaan waarbij die extra kilometers niet alsnog gefactureerd worden, alleen dat dat een tijd kan duren, tot maximaal 12 maanden. Voor mij is dat gezien het grote aantal kilometers ook nogal relevant..Nordkapp schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 07:16:
Nee, is op maat gemaakt aanbod
Ze gaf als reden aan dat de extra kilometers gereden zijn ten tijde van het abonnement dus ook op basis daarvan verrekend worden. Volgens haar werd er voor het aanbod alleen gekeken naar de leeftijd van de auto, en worden schades en extra kilometers afgehandeld bij beëindigen van het abonnement
[ Voor 19% gewijzigd door Freek-Hendrik op 27-03-2024 10:58 . Reden: toevoeging ]
Ik heb veel problemen gelezen met services en reserveonderdelen. Hoe heb je besloten om door te gaan met deze potentiële problemen... voor mij is wekenlang wachten op een voorruit of wekenlang een koplamp een dealbreaker... Is dat het echte geval of is dit alleen maar de onterechte klantenservice?oldostofjas schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:51:
O ja, m'n winterbanden en velgen wil ik ook overnemen, dus ben ik ook van die 450 euro per jaar af.
Ik overweeg om de auto ook te kopen.. maar dit zijn echt vervelende dingen voor mij.
en een paar vragen... Heb je het over de garantie gehad? Zoals ik weet geeft Lynk&Co 4 jaar fabrieksgarantie. Is dit nog steeds van kracht (zelfs als het begint bij het begin van uw eerste abonnement (aangezien u een gloednieuwe auto krijgt)
en je vroeg om winterbanden. Gaan ze je dit als extra kosten aanbieden of heb je om een gunst gevraagd
Ik heb zelf nog totaal geen problemen ervaren, anders had ik er misschien heel anders over gedacht.atoprak schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 12:00:
[...]
Ik heb veel problemen gelezen met services en reserveonderdelen. Hoe heb je besloten om door te gaan met deze potentiële problemen... voor mij is wekenlang wachten op een voorruit of wekenlang een koplamp een dealbreaker... Is dat het echte geval of is dit alleen maar de onterechte klantenservice?
Ik overweeg om de auto ook te kopen.. maar dit zijn echt vervelende dingen voor mij.
en een paar vragen... Heb je het over de garantie gehad? Zoals ik weet geeft Lynk&Co 4 jaar fabrieksgarantie. Is dit nog steeds van kracht (zelfs als het begint bij het begin van uw eerste abonnement (aangezien u een gloednieuwe auto krijgt)
en je vroeg om winterbanden. Gaan ze je dit als extra kosten aanbieden of heb je om een gunst gevraagd?
Ik heb het niet over garantie gehad, maar ik ga ervanuit dat de fabrieksgarantie gewoon blijft gelden. Zolang je het onderhoud maar netjes bij de Volvo-dealer blijft doen.
Ik heb gevraagd of ik de winterbanden kan overnemen en dat kan, dat moet ik dan laten opnemen in het overnamebedrag. Dat heb ik nog niet gedaan, want ik wacht nog op de offerte. Ik moet hier uiteraard voor betalen en ik hoop op een beetje gunstig bedrag, aangezien ze al twee seizoenen gebruikt zijn.
Ik heb aanstaande dinsdag een afspraak voor de zomerbandenwissel. Ik ga eens langs bij de Volvo-dealer in de buurt. Ik denk dat ik ze de huidige situatie over de reserveonderdelen kan vragen. En eens kijken of ik een eerlijke mening van ze kan krijgen.oldostofjas schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 13:04:
[...]
Ik heb zelf nog totaal geen problemen ervaren, anders had ik er misschien heel anders over gedacht.
Ik heb het niet over garantie gehad, maar ik ga ervanuit dat de fabrieksgarantie gewoon blijft gelden. Zolang je het onderhoud maar netjes bij de Volvo-dealer blijft doen.
Ik heb gevraagd of ik de winterbanden kan overnemen en dat kan, dat moet ik dan laten opnemen in het overnamebedrag. Dat heb ik nog niet gedaan, want ik wacht nog op de offerte. Ik moet hier uiteraard voor betalen en ik hoop op een beetje gunstig bedrag, aangezien ze al twee seizoenen gebruikt zijn.
Ik wil de auto heel graag kopen.. Ik ben alternatieven aan het bekijken en ze kosten minstens 10k meer voor vergelijkbare (niet betere) auto's op de markt.. en aangezien ik de eerste "gebruiker" van de auto ben, zal ik meer zijn vertrouwen in de geschiedenis. ... maar deze problemen met reserveonderdelen zijn voor mij een beetje een dilemma.
Gefeliciteerd!Nordkapp schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:01:
Heb de auto gekocht .
22-01-04
38000 km
Zwart met trekhaak
Prijs 24300,00
Dat is toch een topdeal!
Ben er erg blij mee
Ik heb de auto ook gekocht mei 2022 met 45k kilometers voor 26.100 dit staat ook in de mail geadverteerd. Tegen mij is verteld dat eerst de kilometers en eventuele schades verrekend worden.
Mooie deal idd. Ik wacht nog op het aanbod.Nordkapp schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:04:
Nu alle blauwe accenten zwart maken.
Heb er zin in.
Auto voor weinig gehuurd nu voor weinig overgenomen
Hoelang heb je moeten wachten op het aanbod vanaf de aanvraag?
2 weken ongeveerWim H schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 17:03:
[...]
Mooie deal idd. Ik wacht nog op het aanbod.
Hoelang heb je moeten wachten op het aanbod vanaf de aanvraag?
Jij ook gefeliciteerd.Brunbi schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 14:12:
[...]
Gefeliciteerd!
Ik heb de auto ook gekocht mei 2022 met 45k kilometers voor 26.100 dit staat ook in de mail geadverteerd. Tegen mij is verteld dat eerst de kilometers en eventuele schades verrekend worden.
Tegen mij is gezegd dat het aanbod persoonlijk afgestemd is , ook wat betreft de kilometers.
Betreft de schade, dat zou toch wel heel raar zijn als Lync zich daar nog mee bemoeit?
Ze krijgen eventuele schade niet eens te zien.
Wat hebben ze er aan?
Dat zou toch heel raar zijn, vooral dat schade verhaal, als je die auto koopt hoe moeten hun dan weten of hij schade heeft en wat moeten ze er mee?Freek-Hendrik schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:30:
[...]
Weet je echt zeker dat je niet alsnog de extra kilometers moet afrekenen? Ik heb net gebeld en kreeg zowaar binnen een paar minuten een Nederlandse aan de lijn. Die heeft mij ook op de lijst gezet voor een persoonlijk aanbod zonder financiering. Zij gaf expliciet aan dat er geen aanbod wordt gedaan waarbij die extra kilometers niet alsnog gefactureerd worden, alleen dat dat een tijd kan duren, tot maximaal 12 maanden. Voor mij is dat gezien het grote aantal kilometers ook nogal relevant..
Ze gaf als reden aan dat de extra kilometers gereden zijn ten tijde van het abonnement dus ook op basis daarvan verrekend worden. Volgens haar werd er voor het aanbod alleen gekeken naar de leeftijd van de auto, en worden schades en extra kilometers afgehandeld bij beëindigen van het abonnement
Mij is verteld ( telefonisch) dat ik een persoonlijk aanbod heb gehad en dat die meer kilometers incluis is.
Ik heb de koopovereenkomst getekend en ga er van uit dat het zo klaar is.
Hooguit misschien een verkeersboete.
Ja , gemaild of ik de auto kon overkopen.Clayton schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:22:
[...]
Heb je dit direct via de klantenservice gedaan?
Dat kon dus
In mijn koopcontract stond niets over extra kilometers. Ik heb dit telefonisch nagevraagd en daarin gaven ze aan dat eerst je M2M wordt afgesloten op basis daarvan worden de extra km berekend. Ook moet ik foto's maken van de auto zodat het voor hun duidelijk is dat er geen zichtbare schades zijn i.v.m. restwaarde. Ik had dit ook gevraagd omdat het voor mij ook onlogisch leek dat er iemand van Lynk&co de auto fysiek komt bekijken als je de auto gekocht hebt. Ik denk dat ze gewoon het proces aanhouden extra km betalen en foto's maken en het daarmee wordt afgesloten.Nordkapp schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 18:53:
[...]
Dat zou toch heel raar zijn, vooral dat schade verhaal, als je die auto koopt hoe moeten hun dan weten of hij schade heeft en wat moeten ze er mee?
Mij is verteld ( telefonisch) dat ik een persoonlijk aanbod heb gehad en dat die meer kilometers incluis is.
Ik heb de koopovereenkomst getekend en ga er van uit dat het zo klaar is.
Hooguit misschien een verkeersboete.
Ik lees met veel verbazing de discussie over het overkopen van de auto en zoals het nu lijkt de houding van Lynk.
Wanneer het juist is gaat dus een auto met schade en veel kilometers even veelkosten als een auto zonder schade en weinig kilometers.
Wanneer het juist is gaat dus een auto met schade en veel kilometers even veelkosten als een auto zonder schade en weinig kilometers.
Vreemd verhaal van Lync.Brunbi schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 19:26:
[...]
In mijn koopcontract stond niets over extra kilometers. Ik heb dit telefonisch nagevraagd en daarin gaven ze aan dat eerst je M2M wordt afgesloten op basis daarvan worden de extra km berekend. Ook moet ik foto's maken van de auto zodat het voor hun duidelijk is dat er geen zichtbare schades zijn i.v.m. restwaarde. Ik had dit ook gevraagd omdat het voor mij ook onlogisch leek dat er iemand van Lynk&co de auto fysiek komt bekijken als je de auto gekocht hebt. Ik denk dat ze gewoon het proces aanhouden extra km betalen en foto's maken en het daarmee wordt afgesloten.
Waarom zouden ze foto’s van jouw auto willen als je hem al gekocht hebt?
Heeft toch niks met restwaarde van doen?
En als er schade is is dat jouw pakje aan toch?
Hou ons op de hoogte, ga ik ook doen.
En veel plezier met je eigen auto!
In welke mail staat dat? Is dat een persoonlijk notitie of een algemene zin?MitchellHearth schreef op maandag 25 maart 2024 @ 06:18:
Dit staat in het document dat je samen invult als je de auto inlevert. Ik heb daar een kopie van gekregen. In grote dikke letters staat dan op de eerste pagina:GroeneThee schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:02:
[...]
In welke mail staat dat? Is dat een persoonlijk notitie of een algemene zin?
"Onderteken dit document pas op het moment dat u de auto inlevert.
Ons team zal samen met u de auto controleren, daarna zullen onze technische experts de
auto tot in detail inspecteren om er zeker van te zijn dat alles in orde is volgens onze
Algemene Voorwaarden. Bij een incident of vraag nemen wij binnen 30 dagen contact
met u op. Als u tegen die tijd niets van ons hebt gehoord, betekent dit dat alles in orde is. "
Er zit ergens wel logica in. Bij een hoge kilometerstand of schade is de auto minder waard en betaal je minder als je hem overneemt. Dat wordt vervolgens gecompenseerd door de extra kilometers of schade in rekening te brengen.Buis07 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 19:57:
Ik lees met veel verbazing de discussie over het overkopen van de auto en zoals het nu lijkt de houding van Lynk.
Zijn er mensen zoals ik die nog steeds geen mail hebben gekregen met betrekking tot de prijsverhoging?
Ik moet zeggen dat veel mails van Lynk&Co bij mij in de spam terechtkomen...FluxBux schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 14:13:
Zijn er mensen zoals ik die nog steeds geen mail hebben gekregen met betrekking tot de prijsverhoging?
Na ruim 2 weken nog geen mail /voorstel gehad. Vanochtend dus maar gebeld en ze gingen een 'case' aanmaken. Maar ja, te laat. We hebben nu een Zeker X in bestelling staan. Volgende maand wordt de Lynk opgehaald. Het kon nog even duren voordat deze bevestiging door zou komen want ' het is een beetje druk bij ons '... Tsja.FluxBux schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 14:13:
Mvg Fam Cabboort
Oef...die is erg mooi!Fam Cabboort schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 17:23:
[...]
Na ruim 2 weken nog geen mail /voorstel gehad. Vanochtend dus maar gebeld en ze gingen een 'case' aanmaken. Maar ja, te laat. We hebben nu een Zeker X in bestelling staan. Volgende maand wordt de Lynk opgehaald. Het kon nog even duren voordat deze bevestiging door zou komen want ' het is een beetje druk bij ons '... Tsja.
Join the club XFam Cabboort schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 17:23:
[...]
Na ruim 2 weken nog geen mail /voorstel gehad. Vanochtend dus maar gebeld en ze gingen een 'case' aanmaken. Maar ja, te laat. We hebben nu een Zeker X in bestelling staan. Volgende maand wordt de Lynk opgehaald. Het kon nog even duren voordat deze bevestiging door zou komen want ' het is een beetje druk bij ons '... Tsja.

Sinds een paar dagen de 01. Mooi spul. Lekkere prijs/kwaliteitsverhouding.
Vraagje:
- de 360 cam gaat soms wel/niet aan bij het richting aangeven, doe ik wat fout als die het niet doet?
- Carplay wireless disconnect al vrij snel. Spotify via de auto zelf werkt prima. Maar wel balen
.
Vraagje:
- de 360 cam gaat soms wel/niet aan bij het richting aangeven, doe ik wat fout als die het niet doet?
- Carplay wireless disconnect al vrij snel. Spotify via de auto zelf werkt prima. Maar wel balen
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
360 cam: Het is afhankelijk van je snelheid of hij deze aanzet, je wilt dit bijv niet op de snelweg als je van baan verwisselt.Kecin schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:01:
Sinds een paar dagen de 01. Mooi spul. Lekkere prijs/kwaliteitsverhouding.
Vraagje:
- Carplay wireless disconnect al vrij snel. Spotify via de auto zelf werkt prima. Maar wel balen.
Maar uiteindelijk werd dit vervelend wanneer je aan het navigeren bent, dus ik zet dit nu ad hoc aan indien nodig.
Ik moet wel erbij zeggen dat de infotainment een stuk beter werkt sinds de update. Voorheen moest ik via een omslachtige manier de telefoon koppelen. Nu koppelt hij automatisch. Spotify werkt nu ook een stuk beter.Frag1le schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:12:
[...]
360 cam: Het is afhankelijk van je snelheid of hij deze aanzet, je wilt dit bijv niet op de snelweg als je van baan verwisselt.
Maar uiteindelijk werd dit vervelend wanneer je aan het navigeren bent, dus ik zet dit nu ad hoc aan indien nodig.
Same! Hoewel ik niet vaak heb meegemaakt dat mijn telefoon niet koppelde o.i.d. en weinig problemen met de infotainment ervoer, is hij wel een stuk sneller nu!trangelang schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:15:
[...]
Ik moet wel erbij zeggen dat de infotainment een stuk beter werkt sinds de update. Voorheen moest ik via een omslachtige manier de telefoon koppelen. Nu koppelt hij automatisch. Spotify werkt nu ook een stuk beter.
Het gekke is dus dat die bij een rotonde wel aangaat meestal maar bij de draai (en palen) van mijn oprit niet. Daar wil ik hem juist graag gebruiken. Naar onder swipen en dan 360 cam aanzetten kan dan ook niet, die staat dan grayed out.Frag1le schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:12:
[...]
360 cam: Het is afhankelijk van je snelheid of hij deze aanzet, je wilt dit bijv niet op de snelweg als je van baan verwisselt.
Ik denk dat ze de update in fases uitbrengen. Ik kreeg hem gisteren pas binnen waar andere in het forum de update al eerder kregen.Frag1le schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:23:
Ik heb nog geen update gezien
Werd aangekondigd via app notificatie en via de e-mail. En zowaar die de update het ook in 1x en kreeg ik daarna netjes een notificatie dat de update was afgerond. Heb nog niet in de auto gereden daarna, dus nog niet kunnen ervaren wat de verschillen zijn.
Dan gebruik je op een rotonde waarschijnlijk wel netjes je knipperlicht, en op je oprit niet?Kecin schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:11:
[...]
Het gekke is dus dat die bij een rotonde wel aangaat meestal maar bij de draai (en palen) van mijn oprit niet. Daar wil ik hem juist graag gebruiken. Naar onder swipen en dan 360 cam aanzetten kan dan ook niet, die staat dan grayed out.
5520 Wp op WZW PVOutput
Beide knipperlichtPhr34k schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:16:
[...]
Dan gebruik je op een rotonde waarschijnlijk wel netjes je knipperlicht, en op je oprit niet?
Als je je knipperlicht boven de 30km/u aanzet dan verschijnt de camera niet, onder de 30km/u wel. Wellicht is dat de oorzaak van het verschil?
Dubbel, mag weg.Kecin schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:11:
[...]
Het gekke is dus dat die bij een rotonde wel aangaat meestal maar bij de draai (en palen) van mijn oprit niet. Daar wil ik hem juist graag gebruiken. Naar onder swipen en dan 360 cam aanzetten kan dan ook niet, die staat dan grayed out.
[ Voor 14% gewijzigd door MvdV op 29-03-2024 11:28 ]
dit kan beter in V&A
[ Voor 87% gewijzigd door We Are Borg op 02-04-2024 14:51 ]
*knip*
[ Voor 95% gewijzigd door twain4me op 30-03-2024 12:01 . Reden: V&A ]
Dat gevoel heb ik ook. Het is goed om te zien dat iemand anders dat gevoel ook heefttrangelang schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:15:
[...]
Ik moet wel erbij zeggen dat de infotainment een stuk beter werkt sinds de update. Voorheen moest ik via een omslachtige manier de telefoon koppelen. Nu koppelt hij automatisch. Spotify werkt nu ook een stuk beter.
Welke update? LC01.24.1?atoprak schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 14:59:
[...]
Dat gevoel heb ik ook. Het is goed om te zien dat iemand anders dat gevoel ook heeft.. en ik denk ook dat het verbindingsprobleem bij draadloze CarPlay iets minder is.
Dat zal het dan zijn, wel is de melding nu veranderd van dat er iets is misgegaan naar "Alles is bijgewerkt!", maar elke vorm van versienummer ontbreekt en een update is ook nog niet uitgevoerd. Dit vanuit eigen profiel, auto gestart, en auto verbonden met WiFi.roeldive schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:12:
[...]
Ik denk dat ze de update in fases uitbrengen. Ik kreeg hem gisteren pas binnen waar andere in het forum de update al eerder kregen.
Werd aangekondigd via app notificatie en via de e-mail. En zowaar die de update het ook in 1x en kreeg ik daarna netjes een notificatie dat de update was afgerond. Heb nog niet in de auto gereden daarna, dus nog niet kunnen ervaren wat de verschillen zijn.
Zoals in een eerdere reactie werd geadviseerd.
Ik, als eigenaar, MY22 (360cam) heb nog geen update melding gehad.
Net afrekening van 1,5 jaar lync boetes gekregen. 3 boetes van totaal gelukkig maar 160 euro, maar toch, ruim een jaar na dato...
Snap ik niet? De prijst hangt af van leeftijd, niet van extra gereden kilometers.oldostofjas schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:00:
[...]
Er zit ergens wel logica in. Bij een hoge kilometerstand of schade is de auto minder waard en betaal je minder als je hem overneemt. Dat wordt vervolgens gecompenseerd door de extra kilometers of schade in rekening te brengen.
Ik heb mijn aanbod binnen en het is inderdaad exact het bedrag uit de tabel, gebaseerd op leeftijd (terwijl ik wel de kilometerstand moest opgeven). In dat geval vind ik het wel gek als ik nog kilometers en eventuele schades moet betalen. Dan wil ik ook korting omdat hij meer kilometers heeft gereden.chielsen schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 21:16:
[...]
Snap ik niet? De prijst hangt af van leeftijd, niet van extra gereden kilometers.
Ben zeer benieuwd hoe dit afloopt.oldostofjas schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 21:21:
[...]
Ik heb mijn aanbod binnen en het is inderdaad exact het bedrag uit de tabel, gebaseerd op leeftijd (terwijl ik wel de kilometerstand moest opgeven). In dat geval vind ik het wel gek als ik nog kilometers en eventuele schades moet betalen. Dan wil ik ook korting omdat hij meer kilometers heeft gereden.
Ik zit met het zelfde.
Hou ons op de hoogte , doe ik ook.
In het koop contract staat idd wel dat eerst de eventuele schade afgehandeld moet worden ivm claims achteraf.
Het is weer lekker duidelijk allemaal.
Ze hadden het wel over een op maat gemaakt aanbod.
Ik zal dinsdag (als ik voor de zomerbandenwissel ga) met de dealer praten over het service- en reserveonderdelenprobleem en beslissen om te kopen of niet.
Eén vraag stellen ze u: de auto vóór de aanbieding terugbrengen (om de staat van de auto te controleren) of niet? Als ze de auto terugbellen, is het beter om deze kras op de achterdeur te repareren
Eén vraag stellen ze u: de auto vóór de aanbieding terugbrengen (om de staat van de auto te controleren) of niet? Als ze de auto terugbellen, is het beter om deze kras op de achterdeur te repareren

Ik probeer de nieuwe update te installeren. Zou iets moeten zien als de auto aan het updaten is? Je moet de auto uit en deze op slot doen. Hoe weet ik dan of de update klaar is?
Lijkt mij wel een leuke functie maar hoe zet je die aan?Maxie schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:50:
[...]
Als je je knipperlicht boven de 30km/u aanzet dan verschijnt de camera niet, onder de 30km/u wel. Wellicht is dat de oorzaak van het verschil?
Betekent betalen voor schade ook dat de schade wordt gerepareerd door Lynk voordat je hem overkoopt?Nordkapp schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 21:35:
[...]
Ben zeer benieuwd hoe dit afloopt.
Ik zit met het zelfde.
Hou ons op de hoogte , doe ik ook.
In het koop contract staat idd wel dat eerst de eventuele schade afgehandeld moet worden ivm claims achteraf.
Het is weer lekker duidelijk allemaal.
Ze hadden het wel over een op maat gemaakt aanbod.
Het lukt mij niet de meest recente update te installeren. Auto staat aan, niet aan lader en wifi is verbonden (dit is redelijk irritant omdat CarPlay wifi steeds uitzet dus moest telefoon buiten bereik houden). Maar zodra ik wil updaten krijg ik de foutmelding. Een enkele keer had ik dit niet en heb ik de auto verlaten en opsloot gezet. Echter zag ik niets gebeuren en na 70 min was de update nog niet geïnstalleerd.
Dit is wat ik zie.:strip_exif()/f/image/ixhJzc9aEISJY6LwqqB4axFd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OnfFTmwjzLNVvRr1bVztvlaG.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is wat ik zie.
:strip_exif()/f/image/ixhJzc9aEISJY6LwqqB4axFd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OnfFTmwjzLNVvRr1bVztvlaG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8125ykfj8oo5RZmj1GBmykuo.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou het eens zonder wifi proberen. Dat had ik ook niet aan staan. Ik was gewoon met Android Auto verbonden toen ik de update startteEmielioo schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:51:
Het lukt mij niet de meest recente update te installeren. Auto staat aan, niet aan lader en wifi is verbonden (dit is redelijk irritant omdat CarPlay wifi steeds uitzet dus moest telefoon buiten bereik houden). Maar zodra ik wil updaten krijg ik de foutmelding. Een enkele keer had ik dit niet en heb ik de auto verlaten en opsloot gezet. Echter zag ik niets gebeuren en na 70 min was de update nog niet geïnstalleerd.
Dit is wat ik zie. [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik kreeg een bericht op mijn telefoon toen hij klaar was.Emielioo schreef op zondag 31 maart 2024 @ 09:17:
Ik probeer de nieuwe update te installeren. Zou iets moeten zien als de auto aan het updaten is? Je moet de auto uit en deze op slot doen. Hoe weet ik dan of de update klaar is?
als ik me niet vergis, zou je niet op wifi moeten zijn voor een update.Emielioo schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:51:
Dit is wat ik zie. [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.
Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic
Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.
Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic
Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.