Update, ik ben nog steeds aan het wachten op een nieuwe ruit. Lynk&Co maakt maar geen ticket aan voor de dealer/garage. Zelfs de autogarage heeft ze gemaild erover 2 weken terug. Ik heb ze nu maar eens boos gemaild dat ik niet akkoord ga met het eigen risico voor de ruitvervanging.Luc91 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:33:
Vind de prijsverhoging wel een ding om te gaan overwegen het abonnement op te zeggen. Vooral ook al na de verhoging eigen risico. Ook andere prijzen (extra km's, kosten winterbanden per seizoen), wordt wachten tot ze die ook verhogen. Ben bang dat velen opzeggen en de tweedehands markt verzadigd raakt en ze zelf ook niet meer veel nieuw zullen verkopen. Het blijft, op de software na, een super fijne auto.
En voor dit maandbedrag moet er echt een betere service komen.23 februari een steen op de ruit (net op de rand) gekregen met als gevolg flinke barsten. Nog steeds bezig ermee. De klantenservice van Lynk&Co weet hun eigen procedure niet. En na meerdere keren bellen kreeg ik iemand te pakken die het wel begreep. Ben echter meer dan een week verder en bij de Volvo garage kunnen ze nog niks.
Wat ik nu vrijwel zeker weet is dat ik de auto ga opzeggen. Ik vind €690,- toch erg veel geld en vooral met deze service.