ironman78 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:50:
[...]
Ik heb zelf geen Android Telefoon, dus het gebruik van Android Auto gaat dan niet op.
Goede vraag... Heb het een aantal keren geprobeerd. Alleen zonder resultaat.
Je kan namelijk je telefoon "mirroren" naar de Cartvbox. Je ziet dus je telefoonscherm op het scherm van de Lynk & Co in dit geval. Als je dus Ziggo Go of Disney Plus start via je telefoon dan zie je dat deze opstart en de menu's met de films & series worden getoond. Echter, wanneer je een film of serie start, dan blijft het beeld zwart. Je hoort wel het geluid! Netflix en Youtube werken wel gewoon want deze zijn in de Cartvbox standaard geinstalleerd.
Al verder hiermee? Ik heb nu een M.I.C. en een Ottocast p2 pro en beide geven problemen. De M.i.c. geeft de auto vrijwel niet weer op het scherm, sporadisch wel. De ottocast iets vaker. (Android auto uit, bluetooth uit) Maar beide geven geen geluid en zodra ik naar het menu van het infotainment ga dan verbreekt de verbinding. Het rare is dat beide wel "aanstaan" want op externe monitor zie ik wel het menu. Maar het infotainment systeem verbind niet.
Terwijl een iphone 12 direct verbind als ik deze op dezelfde wijze aansluit.
Zou het kunnen zijn dat er een software op staat die de auto als een te "oude" iphone ofzo? Geen idee hoe het werkt. Vind sowieso raar dat al die androidboxes via carplay werken en zie nergens 1 via android auto.
Iemand een oplossing?
#androidbox
#cartvbox
#aibox