Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tombee
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 05-02 20:19
mprkooij schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 08:56:
[...]

Niet haha. Maar als ik een DM krijg dan houd ik er rekening mee en zet ik het in mijn agenda. Dan accepteer ik bijv. niet zomaar iemand anders zijn verzoek als ik hier via tweakers al een afspraak heb staan :).
Dat vermoedde ik al. Dank!

Wel jammer dat het via de app maar een maand van tevoren kan. Ik heb voor komende vakanties een MyWheels geboekt. Ik zou veel liever een Lynk& Co huren, maar ga er niet op gokken dat er eentje beschikbaar is.

Ook valt het me op dat er echt veel rondrijden hier in de buurt maar het huuraanbod is helaas nog zeer beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepfreeze1982
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-09 12:20
Tombee schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:30:
[...]

Dat vermoedde ik al. Dank!

Wel jammer dat het via de app maar een maand van tevoren kan. Ik heb voor komende vakanties een MyWheels geboekt. Ik zou veel liever een Lynk& Co huren, maar ga er niet op gokken dat er eentje beschikbaar is.

Ook valt het me op dat er echt veel rondrijden hier in de buurt maar het huuraanbod is helaas nog zeer beperkt.
We krijgen morgen onze occasion. Maar het valt niet mee om die als huurauto aan te bieden (vooral door de verzekering). Dus de onze zal voorlopig ook gewoon mooi staan te wezen als we hem niet nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 12:11
dizzytal schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:52:
OK, nou toch maar weer een update. Na redelijk snel de afrekening voor de extra KMs gekregen te hebben zat gisteren ook de factuur voor de extra kosten in de mail. Daar werd ik toch wel even stil van.

Een regel: extra kosten, met een bedrag van bijna 2000 euro incl. BTW.
Geen specificatie what so ever.

Afgezien van de reeds gemelde schade, die niet voor inleveren gerepareerd werd, was de auto gewoon in nette staat. Wat velg schade aan een van de velgen, maar niet exorbitant. Het was er bij ingeschoten om even de auto uit te zuigen en een doekje over 't interieur te halen; dus (ook) bij ons stond er interieur 'verontreinigd'. Maar denk dan niet direct aan vieze bekleding met vlekken of zo. De stoelen e.d. waren gewoon netjes. De auto was een tijdje terug (denk een week) nog gewassen en 't was nu niet echt geweldig weer, dus een ritje van wasstraat terug naar huis zou 'em ook al wel smerig gemaakt hadden. Verder geen schade gehad, geen deukjes of krassen...

Ik heb dus (maar weer) gemaild en bezwaar gemaakt, sowieso wil ik eerst een specificatie zien hoe ze aan dit bedrag komen. Ben benieuwd wanneer ik daar wat van hoor...
Heb jij hier nog wat over gehoord? De km's heb ik inmiddels ook best snel ontvangen maar verder nog niets over schades oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:09
Ze blijven maar groeipijn houden bij Lynk en Co. Vanmorgen zou de auto worden opgehaald, stop er na ruim 2 jaar mee. 11 uur zou de chauffer er zijn. 2 appjes gekregen dat de chauffeuronderweg zou zijn. Na een uur later maar eens gebeld. Zegt de chauffeur dat de datum "ineens" 4 werkdagen is verplaatst zonder dat ik iets weet, heerlijk die communicatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GroeneThee schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:06:
[...]

Heb jij hier nog wat over gehoord? De km's heb ik inmiddels ook best snel ontvangen maar verder nog niets over schades oid.
Nee. Nog een mail gestuurd vorige week. Kreeg ik een mail terug in (gebroken) Engels dat er in het Engels werd gereageerd omdat ik dan sneller reactie zou krijgen.. Nou.. geen idee wat snel(ler) is. Ik zal deze week er nog maar eens achter aan gaan.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Rmaxx schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:29:
[...]

Heb je geen foto's van de auto bij inleveren? dan heb je toch bewijs dat de auto niet beschadigd is?
Hoe lang geleden heb je hem ingeleverd? Ik neem aan dat ze toch binnen een redelijke termijn iets moeten doen, en met bewijs dat dit al was voor inname? Stel de ophaler rijdt er op de terugweg een deuk in?!
Anders dan de foto's in het inname rapport niet. Daar staat ook alleen; interieur verontreinigd, en de foto's van de voorruit. Ik zou zelf dubbel moeten checken of de velgschade op een foto staat.

Een kameraad die een L&C rijd heb ik wel 'direct' zegt; maakt zelf foto's van alles dan heb je dat nog in ieder geval als 'tegen bewijs' (voor wat het waard is). Ik had, zoals je kon merken, dit niet verwacht dus ook niet echt op ingespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-09 12:54
Reemsons schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:13:
Hey Lynk en Co rijders

Ik overweeg zelf een Lynk occassion te kopen. Maar ik las in dit forum over problemen met koelvloeistoflekkage. Toch wel een serieus issue.

Ik vroeg mij daarover wat dingen af, die jullie vast kunnen beantwoorden voor mij,
  • Komt het bij ieder model voor of zijn er ook vanaf jaartallen wanneer het niet meer voorkomt?
  • Welke onderdelen hebben jullie laten vervangen om het probleem helemaal te verhelpen (dan kan ik het eventueel preventief laten vervangen)?
  • Komt het probleem als het verholpen is niet meer terug of is het wel een terugkerend probleem?
Ik lees ook over de uitdagende software. Is dat nog altijd zo crapy of is daar ook vanaf een bepaald jaartal van de auto geen of minder overlast van?

Ik hoor graag van jullie.
Nu is gestopt ben met het gebruik van profielen werkt de software prima. Ook draadloos Android Auto start iedere keer vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10 01:25
dizzytal schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:04:
[...]

Anders dan de foto's in het inname rapport niet. Daar staat ook alleen; interieur verontreinigd, en de foto's van de voorruit. Ik zou zelf dubbel moeten checken of de velgschade op een foto staat.

Een kameraad die een L&C rijd heb ik wel 'direct' zegt; maakt zelf foto's van alles dan heb je dat nog in ieder geval als 'tegen bewijs' (voor wat het waard is). Ik had, zoals je kon merken, dit niet verwacht dus ook niet echt op ingespeeld.
Ai.. maar wel zorgelijk dit. Ik heb (gelukkig) vanwege dit forum, álles op foto gezet, van binnen en buiten. Maar dan nog vraag je je af wat je ermee kan, en of je in de situatie komt dat je er uberhaupt wat mee moet.
Hoe lang geleden heb je hem ingeleverd voordat je dit kreeg? Vraag me af wat de tijdspanne is waarin ik de foto's nog paraat moet houden.... ik ga ze alvast extra backuppen, just in case :*) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Wackmack schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:51:
Ze blijven maar groeipijn houden bij Lynk en Co. Vanmorgen zou de auto worden opgehaald, stop er na ruim 2 jaar mee. 11 uur zou de chauffer er zijn. 2 appjes gekregen dat de chauffeuronderweg zou zijn. Na een uur later maar eens gebeld. Zegt de chauffeur dat de datum "ineens" 4 werkdagen is verplaatst zonder dat ik iets weet, heerlijk die communicatie.
Zou je andersom eens moeten doen.... :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 18:00
Belangrijke wijzigingen in je abonnement
Hallo,

We hebben belangrijk nieuws over onze maandelijkse abonnementen: vanaf 12 april voeren we een paar T&C-updates door en passen we het bedrag van het abonnement ook voor huidige klanten aan naar €650,-.

Voor de eerste betaling wordt de huidige prijs in rekening gebracht. Daarna wordt automatisch de verhoogde prijs toegepast.

Nu verder met de T&C updates:

- De vergoeding voor te laat inleveren wordt verhoogd van €25 naar €50.

- We introduceren een nieuwe administratievergoeding van €25 in verband met de schadeafhandelingsvergoeding/het eigen risico.

- We voegen een toeslag van €100 toe voor het niet invullen van het zelfinspectierapport voordat je de auto omruilt of inlevert.

We willen je er graag van op de hoogte stellen dat deze wijzigingen automatisch van kracht worden vanaf 12 april

Dat was te verwachten maar valt toch even tegen. Wat gaan jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeldive
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-09 14:47
Het moment dat je wist dat zou komen is eindelijk daar. Ik kreeg ook een alternatief aangeboden om de auto over te nemen door middel van een 5 jaar durende afbetaling. Voor mij is het contrast tussen maandelijks opzegbaar en 5 jaar vast een beetje te groot.

Ik ga nu opnieuw nadenken wat we gaan doen. Voor 550 was de 01 voor mij onverslaanbaar (ruime, fijn rijdende auto, fatsoenlijk elektrisch bereik) ondanks de matige service. Met 650 euro ga ik toch eens verder kijken naar full electric opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 11:38
Godmiljaar, prijsverhoging naar 650 euro waarvan we wisten dat hij ging komen is erdoorheen nu.

Nvm, jullie waren me voor

[ Voor 60% gewijzigd door Frash op 12-03-2024 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ton_adam
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 08:01
recca schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:51:
Hallo,

We hebben belangrijk nieuws over onze maandelijkse abonnementen: vanaf 12 april voeren we een paar T&C-updates door en passen we het bedrag van het abonnement ook voor huidige klanten aan naar €650,-.

Voor de eerste betaling wordt de huidige prijs in rekening gebracht. Daarna wordt automatisch de verhoogde prijs toegepast.

- We introduceren een nieuwe administratievergoeding van €25 in verband met de schadeafhandelingsvergoeding/het eigen risico.

- We voegen een toeslag van €100 toe voor het niet invullen van het zelfinspectierapport voordat je de auto omruilt of inlevert.

We willen je er graag van op de hoogte stellen dat deze wijzigingen automatisch van kracht worden vanaf 12 april

Ik krijg de mail net ook. Ze hebben mijn Lynk van 2 jaar en 4 maanden, 32K op de teller vanmorgen vervangen door een nieuwe. Daarna valt deze mail binnen. Hoe ironisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• trangelang
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 00:01
Hier idem dito.

Ik ga ook nu kijken naar alternatieven. De prijs was goed, de voorwaarden steeds minder. Maar nu wordt het helemaal onaantrekkelijk. De 1000 euro eigen risico is ook niet van deze tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Rmaxx schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:48:
[...]

Ai.. maar wel zorgelijk dit. Ik heb (gelukkig) vanwege dit forum, álles op foto gezet, van binnen en buiten. Maar dan nog vraag je je af wat je ermee kan, en of je in de situatie komt dat je er uberhaupt wat mee moet.
Hoe lang geleden heb je hem ingeleverd voordat je dit kreeg? Vraag me af wat de tijdspanne is waarin ik de foto's nog paraat moet houden.... ik ga ze alvast extra backuppen, just in case :*) 8)7
Nog niet zo lang geleden, 15 februari en vervolgens 29ste (zeg ik even snel) de factuur (ongespecificeerd)

Nu lees ik net dat de prijs verhoging er ook voor bestaande klanten aankomt; dus we hebben 'net op tijd' wat anders. 't wordt er niet interessanter op zo ;-) wat ik al vaker gezegd heb, volgens mij willen ze gewoon van het concept M2M af en maken het stukje bij beetje wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
Dat overnamebod is ook echt zo belabberd slecht. Mensen in dit topic hebben in Duitsland een 2023 model voor rond de 22k gekocht tweedehands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roeldive
Voor mij is het niet duidelijk wat L&C nu wil. Het lijkt er inderdaad op dat ze van de M2M afwillen maar wat ze wel willen is me niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 00:01
Frash schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:06:
Dat overnamebod is ook echt zo belabberd slecht. Mensen in dit topic hebben in Duitsland een 2023 model voor rond de 22k gekocht tweedehands.
Wat voor overnamebod hebben ze bij jou aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ja, ze jagen de berijders wel weg hiermee. Een vriend en ik hadden ook de afspraak dat, zodra de kosten naar €650 zouden gaan, we beiden gaan opzeggen. Lekker klantvriendelijk van Lynk.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
trangelang schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:08:
[...]

https://www.lynkco.com/nl...uy-your-car-special-offer
Hier gaat 10% vanaf.
1-6 maanden 38k
7-12 33k
13-18 31k
19-24 29k

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeldive
Señor Sjon schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:14:
[...]

Hier gaat 10% vanaf.
1-6 maanden 38k
7-12 33k
13-18 31k
19-24 29k
En je moet zelf de verzekering, onderhoud en belasting gaan betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 20:18
Mijn auto is van december 2022. Dus voor mij zal dan €27.900 gelden met een maandbedrag van €474 voor 60 maanden.

Hier kan ik zeker wel over nadenken...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roeldive
Yavi06 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:21:
Mijn auto is van december 2022. Dus voor mij zal dan €27.900 gelden met een maandbedrag van €474 voor 60 maanden.

Hier kan ik zeker wel over nadenken...
+ een resttermijn 6975.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 20:18
Inderdaad. Ook daar betaal je natuurlijk rente over gedurende 60 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Atreides
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-10 17:43
Rest termijn is zeker een dingetje.... Wat zijn vergelijkbare oplossing voor ongeveer dezelfde prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomancer
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-10 09:25
Mijn auto is 29 maanden oud (nooit een verse vervanger aangeboden gekregen helaas), die optie staat er niet bij. Wellicht dan zelfde prijs als 19-24 maanden, of iets goedkoper nog. Maar naast dat maandbedrag heb je dan nog de afkoopsom aan het eind plus alle kosten qua onderhoud, belasting en verzekering. Weet niet of het erg gunstig is.. en dan heb ik het oude model nog, zou dan liever het 2023-model kopen. Kan waarschijnlijk nog wel voordeliger ook. Aan de andere kant, heb ik zin om zoveel gedoe op de hals te halen voor 100 euro meer per maand.. al vind ik het wel te duur worden nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luc91
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-02 12:13
Vind de prijsverhoging wel een ding om te gaan overwegen het abonnement op te zeggen. Vooral ook al na de verhoging eigen risico. Ook andere prijzen (extra km's, kosten winterbanden per seizoen), wordt wachten tot ze die ook verhogen. Ben bang dat velen opzeggen en de tweedehands markt verzadigd raakt en ze zelf ook niet meer veel nieuw zullen verkopen. Het blijft, op de software na, een super fijne auto.

En voor dit maandbedrag moet er echt een betere service komen.23 februari een steen op de ruit (net op de rand) gekregen met als gevolg flinke barsten. Nog steeds bezig ermee. De klantenservice van Lynk&Co weet hun eigen procedure niet. En na meerdere keren bellen kreeg ik iemand te pakken die het wel begreep. Ben echter meer dan een week verder en bij de Volvo garage kunnen ze nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbtweak
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-10 22:09
De auto in december opgezegd en netjes in januari opgehaald zonder problemen. Kreeg een maand later nog wel een factuur voor een boete van een jaar eerder. Heb deze betaald met de vraag of ik nog meer onverwachte kosten kan verwachten, maar het zou nu afgesloten moeten zijn.

Zover ik weet heb ik wel wat km te veel gereden, echter tot op heden geen factuur van ontvangen. Ik wacht het nog even af.

Was een fijne auto; nooit problemen mee gehad. De service ook niet nodig gehad. Uiteindelijk gestopt omdat een eigen auto op maand basis veel voordeliger is. De meeste snufjes van een nieuwe auto gebruikte ik ook nauwelijks, zoals parkeer assistent, lange assist etc.

Uiteindelijk een ocasion bmw 1 serie genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 02-10 15:34
Weet iemand n.a.v. Verhoging prijs auto en mogelijkheid om de auto te kopen via financiering of je je eigen auto ook gewoon kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Atreides
Luc91 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:33:
Vind de prijsverhoging wel een ding om te gaan overwegen het abonnement op te zeggen. Vooral ook al na de verhoging eigen risico. Ook andere prijzen (extra km's, kosten winterbanden per seizoen), wordt wachten tot ze die ook verhogen. Ben bang dat velen opzeggen en de tweedehands markt verzadigd raakt en ze zelf ook niet meer veel nieuw zullen verkopen. Het blijft, op de software na, een super fijne auto.

En voor dit maandbedrag moet er echt een betere service komen.23 februari een steen op de ruit (net op de rand) gekregen met als gevolg flinke barsten. Nog steeds bezig ermee. De klantenservice van Lynk&Co weet hun eigen procedure niet. En na meerdere keren bellen kreeg ik iemand te pakken die het wel begreep. Ben echter meer dan een week verder en bij de Volvo garage kunnen ze nog niks.
Ja dit vooral, ik moest bijna een jaar wachten om mn passagier deur te laten vervangen, en moest keer op keer zelf erachter aan met de boodschap "dit keer komt het er wel goed in". Daar leef ik mee voor EUR550 maar met EUR650 heb ik wel heel andere verwachtingen die ik ken dat ze helaas niet aankunnen. En ja ik denk niet dat de tweedehands markt heel stabiel gaat zijn. Ik baal wel want met de auto zelf is niks mis mee voor mij. Heb er echt met plezier mee gereden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
Voor mij ook het einde van mijn Lynk & co abbo. Op zich leuk idee, maar vind het vreselijk dat ik een jaar na opzeggen nog boetes of een rekening voor een 'schade' binnen kan krijgen. De prijsverhoging is de welbekende druppel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-10 13:17
Het bericht dat je wist dat zou komen is eindelijk hier! Ik zit flink over mijn KM gemiddelde en verwacht het komende half jaar veel minder te gaan rijden. Dus ik denk dat ik hem nog een paar maandjes houd aangezien het hogere tarief zich weer gedeeltelijk terugbetaald in de dalende gemiddelde KM's. Het is hopen dat L&C nu de hogere verwachtigen die horen bij dit maandbedrag kan waarmaken, al heb ik daar zelf een hard hoofd in. Tot die tijd weer lekker online speuren naar een waardige opvolger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02:18
Buis07 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:13:
Weet iemand n.a.v. Verhoging prijs auto en mogelijkheid om de auto te kopen via financiering of je je eigen auto ook gewoon kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Buis07 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:13:
Als je kostenloos in mag lossen, kan je ook na 1 maand de financiering weer afbetalen voor die 10% korting.

Maar volgens mij zijn ze 2ehands al voor minder gespot. Voordeel is wel dat je de auto al kent en geen eigenrisico gezeik hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
recca schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:51:
Hallo,

Was verwacht maar blijft iets wat mij (niet alleen met dit abonnement) tegenstaat, die eenzijdige wijzigingen. Nog steeds is het een (niet meer) dan ok prijs, voor de auto. Alleen de service/communicatie etc legt er een "toeslag" op dat het minder aantrekkelijk maakt. Als er niets met de auto is, en je verder niets met de organisatie te maken hebt, is het prima. Maar zodra je dat wel hebt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is jammer dat er zo weinig BKR-vrije aanbieders zijn. Een Private Lease auto op je naam kost je gewoon tonnen aan mogelijke hypotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
trangelang schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:08:
[...]

ik heb er nog om gevraagd dit jaar, of ik hem niet kon overnemen, kon niet... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Señor Sjon schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:29:
Het is jammer dat er zo weinig BKR-vrije aanbieders zijn. Een Private Lease auto op je naam kost je gewoon tonnen aan mogelijke hypotheek.
Als je in die situatie zit wel ja. Inmiddels zelf toch voor private lease gegaan. Vanuit werk naast een forse kilometer vergoeding ook een bedrag waardoor ik nu een Tesla Model S (inclusief gratis Superchargen) heb voor 20.000 km per jaar. Netto goedkoper dan de Lynk met maar 15.000km .
Dat naast een eigen risico van 150 euro in plaats van 1000,- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wil eerst nog verbouwen thuis alvorens dat kan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 13:58
Ik heb zojuist gebeld om op te zeggen n.a.v. de nieuwe voorwaarden en ik kreeg tot 2x toe (werd na 2 zinnen bij de 1e doorverbonden) een Engels-sprekend persoon aan de lijn.
Toen ik vrolijk in het Nederlands begon te praten kapte ze me af en gaven ze me 2 keuzes; In het Engels door gaan of ze zetten me op een lijst en noteren m'n naam en nummer waarna een Nederlands persoon me terug gaat terugbellen.

Ik heb voor optie 2 gekozen. Ben benieuwd wanneer ze bellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldostofjas
Frash schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:06:
Dat is wel echt heel goedkoop hoor. Ik vind het aanbod dat ze doen best reëel. Als ik hem bij BCA op de veiling zou kopen, ben ik ongeveer hetzelfde kwijt. Nu weet ik precies wat ik krijg. Ik denk er serieus over na. Even kijken hoeveel ik aan verzekering en motorrijtuigenbelasting kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
oldostofjas schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 15:18:
[...]

Dat is wel echt heel goedkoop hoor. Ik vind het aanbod dat ze doen best reëel. Als ik hem bij BCA op de veiling zou kopen, ben ik ongeveer hetzelfde kwijt. Nu weet ik precies wat ik krijg. Ik denk er serieus over na. Even kijken hoeveel ik aan verzekering en motorrijtuigenbelasting kwijt ben.
Je hebt gelijk, ben in de war met die van 2021. Die van 2023 komt inderdaad meer in de buurt met de prijs die Lynk & Co biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenc
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08-2024
Kan je ook je eigen auto direct aanschaffen obv het voorstel zonder financiering? Oftewel het volledige bedrag direct betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Atreides
svenc schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 15:30:
Kan je ook je eigen auto direct aanschaffen obv het voorstel zonder financiering? Oftewel het volledige bedrag direct betalen.
Lijkt me wel ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nikky_vv
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 02-10 15:03
Ik heb net contact met Lynk gehad. Helaas vindt er eerst een eindafrekening plaats (schade en kilometers) voordat je je eigen auto mag overnemen. Beetje jammer. Ik zag al een optie om die extra gereden km niet te hoeven betalen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-10 16:02
Nikky_vv schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:01:
Ik heb net contact met Lynk gehad. Helaas vindt er eerst een eindafrekening plaats (schade en kilometers) voordat je je eigen auto mag overnemen. Beetje jammer. Ik zag al een optie om die extra gereden km niet te hoeven betalen…
Extra KMs snap ik wel, maar een eventuele schade niet. Dat zou dan toch mijn issue zijn... Wat me niet duidelijk is, is of je die 10% korting ALLEEN maar krijgt als je het op afbetaling gaat doen. Ik zou hem dan eventueel namelijk in 1 keer af willen tikken...

Hoewel ik nog altijd twijfel in verband met de onderdelen schaarste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenc
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08-2024
Martijn schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:05:
[...]

Extra KMs snap ik wel, maar een eventuele schade niet. Dat zou dan toch mijn issue zijn... Wat me niet duidelijk is, is of je die 10% korting ALLEEN maar krijgt als je het op afbetaling gaat doen. Ik zou hem dan eventueel namelijk in 1 keer af willen tikken...

Hoewel ik nog altijd twijfel in verband met de onderdelen schaarste...
Ja, dat is precies wat ik ook zou willen. En ik snap idd de schadeafhandeling ook niet...het is toch je eigen auto dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Hier gaat de auto er ook uit. We gaan wrs ook ergens dit jaar wat langer op reis dus was het toch al zonde de auto die periode aan te houden. Wel jammer, rijdt lekker. Misschien even een simpele ICE in de tussentijd, want we zijn eigenlijk aan het sparen voor een Zeekr....even naar de rekentafel dan maar ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Laatst online: 02:18
Is het niet verstandig om nog even te wachten en misschien zelf een financiering af te sluiten over een aantal maanden, wanneer waarschijnlijk redelijk wat abonnement auto's beschikbaar komen op de 2e hands markt. Als ik het zo lees zijn er veel mensen die gaan opzeggen. De markt wordt dan overspoeld met 2e hands Lynk's = lagere prijs?

[ Voor 10% gewijzigd door mprkooij op 12-03-2024 16:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oldostofjas
mprkooij schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:12:
Is het niet verstandig om nog even te wachten en misschien zelf een financiering af te sluiten over een aantal maanden, wanneer waarschijnlijk redelijk wat abonnement auto's beschikbaar komen op de 2e hands markt. Als ik het zo lees zijn er veel mensen die gaan opzeggen. De markt wordt dan overspoeld met 2e hands Lynk's = lagere prijs?
Ik weet niet. We verkopen er nu al heel veel bij BCA en de prijzen gaan nog niet echt omlaag. Ze blijven gewoon ontzettend populair als occasion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsheepo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-07 20:55
Best een interessant alternatief. Alleen wel BKR.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nlMkHGXQUEdmnc8oCotuboOkIZE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/02f3Vv57PcHWDu9ALPvtBpmi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vqWJ_utm05tDpYu4lWImK5loEHw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HEnCLuou62M70Jd5qE4rfd0Z.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttt8
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-04 16:06
ironman78 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:50:
[...]

Ik heb zelf geen Android Telefoon, dus het gebruik van Android Auto gaat dan niet op.
Goede vraag... Heb het een aantal keren geprobeerd. Alleen zonder resultaat.
Je kan namelijk je telefoon "mirroren" naar de Cartvbox. Je ziet dus je telefoonscherm op het scherm van de Lynk & Co in dit geval. Als je dus Ziggo Go of Disney Plus start via je telefoon dan zie je dat deze opstart en de menu's met de films & series worden getoond. Echter, wanneer je een film of serie start, dan blijft het beeld zwart. Je hoort wel het geluid! Netflix en Youtube werken wel gewoon want deze zijn in de Cartvbox standaard geinstalleerd.
Al verder hiermee? Ik heb nu een M.I.C. en een Ottocast p2 pro en beide geven problemen. De M.i.c. geeft de auto vrijwel niet weer op het scherm, sporadisch wel. De ottocast iets vaker. (Android auto uit, bluetooth uit) Maar beide geven geen geluid en zodra ik naar het menu van het infotainment ga dan verbreekt de verbinding. Het rare is dat beide wel "aanstaan" want op externe monitor zie ik wel het menu. Maar het infotainment systeem verbind niet.

Terwijl een iphone 12 direct verbind als ik deze op dezelfde wijze aansluit.

Zou het kunnen zijn dat er een software op staat die de auto als een te "oude" iphone ofzo? Geen idee hoe het werkt. Vind sowieso raar dat al die androidboxes via carplay werken en zie nergens 1 via android auto.

Iemand een oplossing?

#androidbox
#cartvbox
#aibox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-03 08:11
Vandaag direct opgezegd. Ga voor een Tesla Model Y Long Range van de zaak. Het waren 18 mooie maanden zonder problemen. Infotainment wel hoge irritatiefactor en relatief weinig laadruimte. Beide zullen bij de Tesla een stuk beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
Hmm dus zelfs bij overnamen afrekening van km en schade? Das wel echt minder. Gaan ze de schade dan ook fixen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jannesbeterams
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:48
chielsen schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 19:27:
Hmm dus zelfs bij overnamen afrekening van km en schade? Das wel echt minder. Gaan ze de schade dan ook fixen?
Lynk en co kennende niet. Reparaties duurt jaren. Om die reden ook een slecht gevoel bij overname. Als ik bij de Volvo garage kom hoor ik slechte verhalen rondom de beschikbaarheid van onderdelen.

Vind het aanbod niet slecht. 2 jaar oud dus kom op 430 euro per maand. 130 verzekering (en geen kansloos hoog eigen risico) en belasting 55 euro per maand. Mis ik iets? Ja... Onderhoud. Hmmm, toch maar elders shoppen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incroyable
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 10-06 10:28
Heeft iemand al een offerte opgevraagd? Ik ben benieuwd of je versneld kunt aflossen.

Al koop ik liever in een keer, wat anderen hierboven ook al aangeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
jannesbeterams schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 19:37:
[...]
Vind het aanbod niet slecht. 2 jaar oud dus kom op 430 euro per maand. 130 verzekering (en geen kansloos hoog eigen risico) en belasting 55 euro per maand. Mis ik iets? Ja... Onderhoud. Hmmm, toch maar elders shoppen dus.
Je vergeet de eindtermijn van € 6.525, dus omgerekend ruim € 550/mnd + verzekering + wegenbelasting + onderhoud = minimaal € 615/mnd voor een auto die nu 2 jaar oud is en aan het eind 7 jaar. Wat is de restwaarde van een hybride over 5 jaar :?

[ Voor 4% gewijzigd door Oizo1981 op 12-03-2024 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Elsheepo schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 19:19:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik weet niet. Is het ook de auto van het plaatje? Die heeft namelijk een L kenteken. Dus al jaartje of 3 oud?

En dan hele karige aankleding.

En dat alles voor meer dan 500 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryanirin
  • Niet online
jeroenkb schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 20:38:
[...]

Ik weet niet. Is het ook de auto van het plaatje? Die heeft namelijk een L kenteken. Dus al jaartje of 3 oud?

En dan hele karige aankleding.

En dat alles voor meer dan 500 euro.
Los van de opmerking onderaan - "Helaas is deze auto uitverkocht" :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordkapp
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 13-09 14:21
Elsheepo schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 19:19:
60 maanden, 12000 km
Wil je toch niet
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton_adam
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 08:01
GustavSan schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:11:
Hier gaat de auto er ook uit. We gaan wrs ook ergens dit jaar wat langer op reis dus was het toch al zonde de auto die periode aan te houden. Wel jammer, rijdt lekker. Misschien even een simpele ICE in de tussentijd, want we zijn eigenlijk aan het sparen voor een Zeekr....even naar de rekentafel dan maar ;).
was dit weekend even kijken bij hun in het V&D gebouw. Mijn hart ging er niet sneller van kloppen. Beetje verwend door de Lynk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enickma89
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-05-2024
Vraag mbt tot schades: stel je hebt een klein krasje in de deur en wat kleine schades op de velgen. Moet je dan 1x 1000,- betalen bij inleveren of is het per schade 1000,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
enickma89 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:46:
Vraag mbt tot schades: stel je hebt een klein krasje in de deur en wat kleine schades op de velgen. Moet je dan 1x 1000,- betalen bij inleveren of is het per schade 1000,-?
Per schadegeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
enickma89 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:46:
per schade (maximaal) 1000,- euro. Heb zelf voor inleveren 1 velg en een klein deukje in de A-stijl laten repareren voor 350,- (cash betaald 😉)
Heb hier of op Facebook laatst een bericht gelezen van iemand die 2000 kon gaan nabetalen zonder verdere specificatie

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
cyberdj schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:49:
[...]

per schade (maximaal) 1000,- euro. Heb zelf voor inleveren 1 velg en een klein deukje in de A-stijl laten repareren voor 350,- (cash betaald 😉)
Heb hier of op Facebook laatst een bericht gelezen van iemand die 2000 kon gaan nabetalen zonder verdere specificatie
Hier....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nordkapp
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 13-09 14:21
Ja was volgens mij iemand die niet de moeite nam om zijn auto netjes te wassen, van buiten en van binnen.
Ik krijg hier wel eens de indruk dat mensen de auto niet goed behandelen.
Zal mijn leeftijd wel zijn (63) maar ik heb altijd geleerd om zuinig te zijn op je spullen.
En vooral als het niet van jou is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene154154
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-09 09:11
oldostofjas schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:35:
[...]

Ik weet niet. We verkopen er nu al heel veel bij BCA en de prijzen gaan nog niet echt omlaag. Ze blijven gewoon ontzettend populair als occasion.
Even uit nieuwsgierigheid: aan wat voor bedragen moet ik dan denken voor een 2022 model? Heb je daar enig zicht op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emielioo
  • Laatst online: 03-10 06:49
Rene154154 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 22:32:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid: aan wat voor bedragen moet ik dan denken voor een 2022 model? Heb je daar enig zicht op?
Ik heb die van mij via BCA gekocht. Ik zie ze vaak gaan voor 25/26k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tscargo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04 16:03
donny_p schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:18:
Het bericht dat je wist dat zou komen is eindelijk hier! Ik zit flink over mijn KM gemiddelde en verwacht het komende half jaar veel minder te gaan rijden. Dus ik denk dat ik hem nog een paar maandjes houd aangezien het hogere tarief zich weer gedeeltelijk terugbetaald in de dalende gemiddelde KM's. Het is hopen dat L&C nu de hogere verwachtigen die horen bij dit maandbedrag kan waarmaken, al heb ik daar zelf een hard hoofd in. Tot die tijd weer lekker online speuren naar een waardige opvolger :)
Extra kilometers worden afgerekend tegen de prijs die gold toen je de auto kreeg.
Dus niet de verhoogde kosten. Ik heb dit zwart op wit van Lynk+Co.
Hogere km kosten gelden alleen voor nieuwe(re) autos, bijvoorbeeld als je auto wordt vervangen.

En ook bij mij gaat hij eruit. Nog aan het nadenken over een alternatief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:50
Ik ben aan het rondkijken voor een e-308SW. Bij de Stellantis dealers zelf is er nu een actie waardoor je "Private Lease FLEX Premium" private lease hebt en na 12 maanden kan opzeggen. Is misschien net even het jaartje dat ik zoek voor overbrugging.

[ Voor 6% gewijzigd door eBait op 13-03-2024 09:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian94
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 17-04-2024
Hallo allemaal, laatste tijd heb ik problemen met het opladen van de auto. Ik plug de kabel in de stopcontact dan in de auto en dan krijg ik een melding dat ik het opnieuw moet doen. Wil ik dat opnieuw doen is de kabel geblokeerd in de houder. Maak ik hem open dicht paar keer niets help laat ik hem even staan doe ik hem weer open dicht en dan lukt het soms wel. Doe ik weer aansluiten zo dat die toch ga opladen gebeurt weer het zelfde. Uiteindelijk niet kunnen opladen. Heel erg irritant. Heeft iemand hier last van gehad ? Groeten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Damian94 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 09:20:
Hallo allemaal, laatste tijd heb ik problemen met het opladen van de auto. Ik plug de kabel in de stopcontact dan in de auto en dan krijg ik een melding dat ik het opnieuw moet doen. Wil ik dat opnieuw doen is de kabel geblokeerd in de houder. Maak ik hem open dicht paar keer niets help laat ik hem even staan doe ik hem weer open dicht en dan lukt het soms wel. Doe ik weer aansluiten zo dat die toch ga opladen gebeurt weer het zelfde. Uiteindelijk niet kunnen opladen. Heel erg irritant. Heeft iemand hier last van gehad ? Groeten
Mijn ervaringen uit het verleden:
-stekker in auto (kabel wordt vergendeld)
-stekker in lader / stopcontact (bij laadpaal pasje erlangs halen)
-auto vergrendelen
* auto start met laden *

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldostofjas
cyberdj schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 09:31:
[...]

Mijn ervaringen uit het verleden:
-stekker in auto (kabel wordt vergendeld)
-stekker in lader / stopcontact (bij laadpaal pasje erlangs halen)
-auto vergrendelen
* auto start met laden *
Mijn ervaring is dat het niks uitmaakt. Mijn granny lader zit standaard in het stopcontact. Als ik thuiskom doe ik eerst de auto op slot en daarna plug ik de stekker in de auto. Werkt altijd.

Bij een laadpaal plug ik hem vaak eerst in de auto en dan in de paal. Volgorde maakt echt niks uit, dan is er iets mis.

Als de stekker vast gehouden wordt door de auto, moet je met je afstandsbediening de deuren openen (ook als ze al open zijn). Dan wordt de stekker vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• About2Break
  • Laatst online: 03-10 13:19
oldostofjas schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 09:55:
[...]

Mijn ervaring is dat het niks uitmaakt. Mijn granny lader zit standaard in het stopcontact. Als ik thuiskom doe ik eerst de auto op slot en daarna plug ik de stekker in de auto. Werkt altijd.

Bij een laadpaal plug ik hem vaak eerst in de auto en dan in de paal. Volgorde maakt echt niks uit, dan is er iets mis.

Als de stekker vast gehouden wordt door de auto, moet je met je afstandsbediening de deuren openen (ook als ze al open zijn). Dan wordt de stekker vrijgegeven.
Dat is ook mijn ervaring. Mijn granny-lader staat op de dag uit en schakelt om 23:00 uur automatisch in, de stekker plug ik al veel eerder in de auto. Geen enkel probleem, de auto is altijd opgeladen de volgende ochtend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

jannesbeterams schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 19:37:
[...]

Lynk en co kennende niet. Reparaties duurt jaren. Om die reden ook een slecht gevoel bij overname. Als ik bij de Volvo garage kom hoor ik slechte verhalen rondom de beschikbaarheid van onderdelen.
Toevallig van de week een artikel gelezen over autoverzekeringen in Groot-Brittannië. Chinese auto's kun je daar bijna niet meer verzekeren, niet vanwege de kwaliteit maar vanwege gebrek aan onderdelen en fatsoenlijke ondersteuning vanuit de fabrikant. Ze kunnen niet garanderen dat auto's binnen een normale periode gerepareerd kunnen worden. Precies wat we hier met de Lynk ook wel zien...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonTW
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 12-02 23:52
Het kunnen leveren van onderdelen baart mij ook zorgen. Vorig jaar mei is er een deuk in m’n deur gereden. Volgende week eindelijk de reparatie. Rij dus bijna een jaar met deuk rond.

Gelukkig kan ik er gewoon mee rijden, maar wat als dat niet had gekund. Zit je een jaar zonder auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-03 08:11
de2xnis schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 19:24:
Vandaag direct opgezegd. Ga voor een Tesla Model Y Long Range van de zaak. Het waren 18 mooie maanden zonder problemen. Infotainment wel hoge irritatiefactor en relatief weinig laadruimte. Beide zullen bij de Tesla een stuk beter zijn.
Wauw, nog geen 24 uur geleden opgezegd en nu al geen auto meer zichtbaar in m’n app.. ik gebruikte die app amper - maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

de2xnis schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:22:
[...]

Wauw, nog geen 24 uur geleden opgezegd en nu al geen auto meer zichtbaar in m’n app.. ik gebruikte die app amper - maar toch.
Da's raar. Ik heb 'm een week of 3,4 geleden opgezegd, hij wordt komende vrijdag opgehaald, en ik kan gewoon nog alles zien in de app. Misschien moet je de app een keer herinstalleren ofzo?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tscargo
de2xnis schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:22:
[...]

Probeer even te kijken of je auto nog wel online (op de website) in je account zichtbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buis07
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 02-10 15:34
Volgens mij is de fors kuga phev een goedkopere optie.
En aardig vergelijkbaar qua uitvoering

[ Voor 27% gewijzigd door Buis07 op 13-03-2024 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Buis07 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:27:
Volgens mij is de fors kuga phev een goedkopere optie.
Heb je wat details?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-10 11:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hmm ik denk dat ik door deze wijzigingen ook maar iets anders ga zoeken. Financiallease ofzo.
Je wist dat het er aan zat te komen die prijsstijging maar toch vind ik het wel erg vervelend. Groot verschil ook wel.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokkie
  • Laatst online: 01-10 10:16
In de MY22 zal gelaagd glas voorzien zijn in de voordeuren.
Is dit merkbaar tov MY21?
Auto aanbod in MY21 is groter dan MY22 en zie vaak prijsverschilbaar van 5k bij kopen.
Ff peilen of dit wel waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roeldive
mokkie schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:55:
In de MY22 zal gelaagd glas voorzien zijn in de voordeuren.
Is dit merkbaar tov MY21?
Auto aanbod in MY21 is groter dan MY22 en zie vaak prijsverschilbaar van 5k bij kopen.
Ff peilen of dit wel waard is.
Ik ben van een MY21 naar een nieuwer model gegaan en het verschil is wel merkbaar. Het MY21 heeft last van wat windgeruis. Bij het nieuwer model merk ik dat helemaal niet meer. Ik zou proefrijden in de MY21 en kijken of je er last van hebt.
Ik kon er prima mee leven maar ben blij dat de nieuwe versie dit nier meer.
Hopelijk heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokkie
  • Laatst online: 01-10 10:16
roeldive schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:31:
[...]

Ik ben van een MY21 naar een nieuwer model gegaan en het verschil is wel merkbaar. Het MY21 heeft last van wat windgeruis. Bij het nieuwer model merk ik dat helemaal niet meer. Ik zou proefrijden in de MY21 en kijken of je er last van hebt.
Ik kon er prima mee leven maar ben blij dat de nieuwe versie dit nier meer.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Thanks voor je antwoord.
Het wordt wel een aandachtpunt bij proefrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomancer
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-10 09:25
Ik heb ooit tijdelijk een 2022/2023-model Lynk gehad als vervangend vervoer voor mijn oude Lynk. Ik had de indruk dat deze ook prettiger/lichter stuurde, zou dat kunnen? Naast natuurlijk de 360-camera en mogelijk minder windgeruis (niet op gelet). Zijn er nog andere verbeteringen die de moeite waard kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
Ik zou nog heel even wachten met het kopen van een l&c. Heel veel gaan ingeleverd worden. Aanbod wordt veel groter. Hopelijk ook voor de my23 met donkere hemel. Hoop dat het groter aanbod ook wat gaat doen met de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:53
Technomancer schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:14:
Ik heb ooit tijdelijk een 2022/2023-model Lynk gehad als vervangend vervoer voor mijn oude Lynk. Ik had de indruk dat deze ook prettiger/lichter stuurde, zou dat kunnen? Naast natuurlijk de 360-camera en mogelijk minder windgeruis (niet op gelet). Zijn er nog andere verbeteringen die de moeite waard kunnen zijn?
Ik heb beide gehad, het sturen vind ik niet verschillen van elkaar.
De camera is inderdaad een mooie gimmick, de cabine van het nieuwe model is in mijn ogen een stuk stiller.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepfreeze1982
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-09 12:20
Hier staat een '22 op de oprit sinds vandaag. Al lekker een stuk gereden en bevalt goed. Nu even de ideale instellingen zoeken de komende weken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 17:25
Weet iemand hoe dat werkt met aankoop via veiling van BCA. Lynk en Co's daar komen veelal van Belgie of Italië. Moet je dan zelf transport regelen? En importen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 17:25
Weet iemand hoe dat werkt met aankoop via veiling van BCA. Lynk en Co's daar komen veelal van Belgie of Italië. Moet je dan zelf transport regelen? En importeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tscargo
benme schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:49:
Weet iemand hoe dat werkt met aankoop via veiling van BCA. Lynk en Co's daar komen veelal van Belgie of Italië. Moet je dan zelf transport regelen? En importeren?
Bij BCA staat dat meestal in de advertentie vermeld. Check ook de locatie van de veiling/ophaallocatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JefB
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 01-09 15:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V5XjdaK2Msy8kvKr3_ETGZkc0yc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/onlr25m7gE8tg9FEhCSdnGcl.jpg?f=fotoalbum_large

Rijk uitgeruste Kuga met veel betere voorwaarden bij Consumentenbond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
JefB schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:41:
[...]

[Afbeelding]

Rijk uitgeruste Kuga met veel betere voorwaarden bij Consumentenbond!
Poeh dat is inderdaad niet verkeerd b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• putty10
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-09 10:22
Ik ben uitgelogd op de app, maar kom er al dagen niet meer in omdat de verificatie code niet binnenkomt. Andere mensen toevallig hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jehtoch
  • Laatst online: 03-07-2024
Heeft iemand meer info betreft het overkopen van je abonnement 01?

Ik ben wel benieuwd wat ze zullen vragen voor je lynk & co die je nu als abonnement heb om over te kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
jehtoch schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:50:

Ik ben wel benieuwd wat ze zullen vragen voor je lynk & co die je nu als abonnement heb om over te kopen
Gewoon even stukje terug scrollen in dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• putty10
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-09 10:22
jehtoch schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:50:

Lynk & Co Lynk & Co Finance biedt je, in samenwerking met Santander, een financiering met slottermijn op maat:

Geen aanbetaling nodig
Je ontvangt 10% korting op de standaardprijs
Contractduur van 60 maanden

De slottermijn vastgesteld op 25% van de aankoopprijs.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_f2uPxERPoR7vzqC03JnfzL_gOY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gOumI5BFHTdMJ2aqthFWRnMg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jehtoch
  • Laatst online: 03-07-2024
trangelang schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:04:
Hier idem dito.

Ik ga ook nu kijken naar alternatieven. De prijs was goed, de voorwaarden steeds minder. Maar nu wordt het helemaal onaantrekkelijk. De 1000 euro eigen risico is ook niet van deze tijd.
De €1000 eigen risico? Vanaf wanneer gaat die in? Heftig joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
jehtoch schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:02:
[...]

De €1000 eigen risico? Vanaf wanneer gaat die in? Heftig joh
Is al ingegaan per 1 januari j.l.
Pagina: 1 ... 141 ... 182 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.