Frag1le schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 09:55:
Zoals in dit topic aangegeven is de communicatie met Lynk & Co erg slecht.
Ook ik ervaar dit.
Op 14 december heb ik me via een mail als eigenaar gemeld om de app gekoppeld te krijgen.
Vervolgens komt er een mail terug met het verzoek om het aanleveren van stukken.
Diezelfde dag antwoord ik met 2 vragen over deze stukken.
Hier is dus sindsdien nog geen reactie/antwoord op gekomen.
Inmiddels zojuist de 3e reminder gestuurd maar ik heb weinig hoop.
Update:
Eind vorige week heb ik via de chat, uiteindelijk (na 2 vergeefse pogingen via andere chats) een antwoord gekregen waarom Lynk & Co niet terug mailt.
Omdat ik mailde vanaf een adres die niet 100% gelijk is aan het mailadres in mijn Lynk & Co account mogen ze niet terug mailen.
Schijnbaar ook niet om te zeggen dat ze het niet in behandeling kunnen nemen.
Ik vind dit persoonlijk erg slecht.
Uiteindelijk heeft deze ene servicedeskmedewerker me erg goed geholpen en de door mijn aangeleverde stukken via de mail kunnen achterhalen, goedgekeurd, en het vervolgproces in gang gezet.
De volgende werkdag kreeg ik een email van hello@lynkco.nl met als onderwerp:
"Danke, dass du uns kontaktiert hast!"
Met vervolgens een body in het Engels geschreven dat de app de komende weken aangesloten zou worden, uiteindelijk was deze vrijwel direct na deze email gekoppeld in de app.
Wat heb ik uiteindelijk aangeleverd:
- Kopie rijbewijs met de Kopie ID app: zwart gelakt BSN nummer, QR code op de achterkant, rijbewijsnummers(ook die lange onderste) en foto, met een watermerk eroverheen.
- Kopie kentekencard met de Kopie ID app: zwart gelakte meldcode en watermerk
- Getekende connectiviteitsovereenkomst.
Lynk & Co vroeg om een "certificaat van eigendom":
Ik heb dus
geen kopie aankoopfactuur met Lynk & Co gedeeld, wat eigenlijk het bewijs van eigendom is. Je kentekencard is het bewijs van houderschap.
[
Voor 6% gewijzigd door
Frag1le op 22-01-2024 14:33
]