Wat voor tips zou je willen?wimaj janssen schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:32:
Twee keer heb ik gedurende zes maanden een Lynk gehad via het maandelijks membership. In de tussen poses zit ik in het buitenland. Het was altijd een zeer aangename en voordelige optie: goede auto, lage prijs en per maand opzegbaar. Ook over de klantenservice heb ik geen klachten. Half oktober ga ik weer voor zes maanden naar het buitenland. Auto wordt weer ingeleverd, afspraak is gemaakt.
Ik zou eind april 2024 wel weer voor zes maanden een Lynk willen hebben maar: de prijs per maand is van 500 via 550 naar 650 gegaan en dat is voor zes maanden niet het grootste probleem. Het blijft een prima aanbieding. De levertijd is nu echter ongeveer 12 maanden en dat is een beletsel. Dan ben ik namelijk al weer in het buitenland.
Ik overweeg nu een jong gebruikte Lynk te kopen. De auto bevalt namelijk goed en de prijzen zijn redelijk.
Heeft iemand tips!?
Ik heb een gebruikte Lynk gekocht met 28k op de teller 3 maanden geleden.
Komt bij een goeie dealer uit Franeker vandaan en ben super tevreden.
Geen bijzonderheden en auto zit inmiddels gewoon bij mijn lokale Volvo dealer in onderhoud.