cyberdj schreef op maandag 24 juli 2023 @ 20:56:
[...]
dank voor het delen. Ik had al een aanvraag voor meer info gedaan op de website, echter willen ze al van alles van me weten. (naam, adres, geb datum, telefoonnummer en dat soort zaken). Dat gaat me iets te ver voor een simpele vraag "wat kost het". Die gegevens zijn m.i. niet relevant voor een prijsopgave.
De trekhaak komt hier dan nog eens bovenop. Kortom verre van interessant! Enige flexibiliteit heb je met het 24 mnd leasecontract (heb de 01 nu ook al bijna 2 jaar, langzaam toe aan iets anders, maar zolang de prijs op 590,- blijft houd ik het nog even bij deze, er is weinig alternatiefs). Bij de leaseconstructie van 24 mnd mag je waarschijnlijk 800,- p/mnd afrekenen incl trekhaak (15.000km/jaar). Dan ga ik nog liever voor een EX30 (ok, wel wat kleiner) met trekhaak en 3 mnd opzegtermijn.
Had/heb precies hetzelfde gevoel, over zowel die lease, de prijsverhoging en de alternatieven

Enige 'nadeel' is dat ook het alternatief een Geely is, dus daar zullen ze niet zo bang voor zijn. Ik vond eerlijk gezegd de verhoging naar 550 voor reeds uitgegeven auto's (toen nog onder de 40k!) ook twijfelachtig. Zeekr (

) omdat Alain daarná nog over 500 bleef praten. En reken bij andere aanbieders/lease ook wel op een veel betere en snellere service. E.a. moet wel in verhouding blijven.
Overigens, als je de maandelijkse opzegbaarheid iets minder belangrijk vindt, nog een alternatief bij Athlon:
Ford Kuga Titanium 2.5 PHEV e-CVT 165kW automaat
White Platinium - Premium Metallic € 18, Trekhaak wegklapbaar € 17, ST-Line € 20, 15k km/pj
Levertijd: Vanaf 18 weken
Totaal per maand, inclusief btw: € 645 = 50 euro goekoper(!) ,
(Wel 5 jr vast ,maar ook geen verhogingen meer op mrb na dan...)
[
Voor 12% gewijzigd door
Rmaxx op 25-07-2023 16:52
. Reden: km erbij ]