Grrr wordt nu wakker op een camping in Italië van het autoalarm van de auto. Even wezen kijken en de grote autosleutel reageert nergens op. Autoalarm gaat niet meer af.
Autosleutel kan leeg zijn of natuurlijk de accu van de auto zelf. Gisteren nog een stuk gereden en niks leek daar op. Eerste uitdaging is een kleine batterij vinden. Helaas ligt de reserve sleutel thuis, stom! Ben de Tesla gewend, daar kan je altijd even snel met de app connectie maken.
Iemand eerder een lege sleutel gehad? Auto hebben wij nu ruim 1.5 jaar en heeft 25k gelopen. Na de vakantie zouden we de auto inleveren, grrrr wat irritant.
Edit: Auto met de fysieke sleutel open kunnen maken. Helaas gaat het infosysteem niet meer aan. Nu is toch de conclusie dat de accu leeg is? Start engine doet helaas niks. Verder zo voor de zekerheid de batterij van de sleutel vervangen.
Nu de sleutel open is gemaakt, ivm de keyblade zie ik het led lampje rood worden als ik de auto wil openen met de sleutel. Batterij in de sleutel werkt dus gewoon. Helaas wat ik al dacht, een lege/dode batterij.
Straks maar de helpdesk bellen, wordt vervolgd.
Lynk & Co pechhulp: +31207219690
Helaas nog niet te bereiken. Om 8 uur nog eens bellen. Sta gelukkig nog een aantal dagen op de camping.
Edit; pechhulp gebeld en goed geholpen. Locatie kunnen delen en ze verwachten binnen 2 uur hulp op de locatie. Hele aardige mensen aan de telefoon. Wordt vervolgd!
[
Voor 46% gewijzigd door
Wackmack op 20-07-2023 07:17
]