Ja bekend verhaal. Overigens wist iemand me te vertellen daar toen ik ook op een reparatie zat te wachten met een veel te kleine LogicX auto dat Lynk & Co klaarblijkelijk in het begin veel te grote auto's heeft meegegeven via hun, maar daar nooit voor betaalde. Vandaar die kleine poepbakkies die je nu mee krijgt.in2design schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 16:34:
[...]
Vandaag vond Lynk&co het blijkbaar voldoende om een mailtje te sturen als terugbelverzoek vanuit de TD. Met in de mail dat de afspraak niet anders kon dan 08-08... (Dank ^*&(&(*)(*^%$ vertel me iets wat ik niet al wist)
Ik gelijk gebeld met Lynk echter daar wederom een helpdesk die me niet mag en wil doorverbinden met de TD, en weer een terugbelverzoek ingediend heeft. (Waar ze 24werkuur de tijd voor hebben).
Uiteindelijk heb ik zelf met de dealer waar de staat gebeld. Die gaf inderdaad aan door de drukte dat 08-08 eerste moment was. En toen ik vroeg naar de onderhoudsbeurt begon hij ook nog te schelden tegen het systeem want blijkbaar hadden ze dat weer op een aparte manier doorgegeven...
Ik wederom aan de lijn met Lynk. Nog eens het verhaal gedaan, en aan geboden dat ik anders de auto wel ophaal en naar een andere dealer rijdt die wel plaatst heeft of desnoods naar een gewone garage (dat laatste was natuurlijk niet mogelijk) maar een andere dealer zou dan misschien een optie zijn. Waarbij de vriendelijke helpdesk mevrouw al aangaf dat ze dacht dat er geen eerdere afspraak te regelen was.
Vervolgens zei ik: als de auto dan niet op tijd af kan zijn, dat een wat grotere huurauto een opties is. Waarbij de dame vervolgens zei dat ze denkt dat ik daarbij ook aan een dood paard ga trekken(En dat het zelfs mogelijk zou kunnen zijn dat ik met de huurauto niet eens naar buitenland mag en kon ik het met die &^*&( Yaris.)
De mevrouw vertelde me op dat moment dat het terugbelverzoek van de TD nog blijft staan. Maar dat ze 'off the record' wel aangaf dat haar advies was om een andere oplossing te vinden...
Dus nu hoop ik nog wat met de TD te kunnen regelen, maar heb er een hard hoofd in.
Zit echt met de handen in het haar nu(en ik heb er al bijna geen meer ...)
ALAIN en LYNK&CO BEDANKT, WAT EEN *&(&%&%$%^**(
Ik zou vooral veel blijven bellen, en wachten totdat ze je daadwerkelijk doorzetten met die befaamde 'TD' ook al sta je dan weer eeuwen in de wacht. Dat lijkt vooralsnog toch nog wel het meeste effect te hebben.