Acties:
  • 0Henk 'm!

• benme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-05 19:37
FluxBux schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:41:
[...]

Ik heb net ook een mail gestuurd dat ik na de verlenging van twee weken voor de leenauto duidelijkheid wilt hebben over wanneer ik mijn auto weer kan rijden. Als ik dat niet krijg ga ik ook vervanging zoeken. Drie maanden deze auto rijden is voor mij geen optie, dan lever ik €200 per maand in, rij ik een veel kleinere auto en betaal ik ook nog eens maximaal voor benzine. Thanks voor het delen van je verhaal, heeft me ook aan het denken gezet.
Vreemd als er intussen hele velden van die gebruikte apparaten bij Volvo dealers staan weg te roesten. Als het ding serieus stuk is zou je dus eigenlijk een nieuwe moeten bestellen. Das sneller.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:27
Fibrenl schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:15:
[...]

Geen idee ben geen jurist 😀 6 maanden late teen bekeuring krijgen vind ik ook niet kunnen. Omdat je geen bezwaar meer man indienen.
Vorig jaar kreeg ik een verhuur na 6 maand minus 1 dag betaald. Ook niet normaal :O .
Dit jaar al een dag of 3 na afronding.

Ff speuren in de
(algemene voorwaarden m2m) leert:
16.2. Jouw aansprakelijkheid jegens Ons
Zoals hierboven vermeld, ben Je verantwoordelijk voor alle kosten en boetes, zoals verkeers-, parkeer-, snelheids- en fileheffingen die Je tijdens het M2M Membership oploopt. Lynk & Co zal ofwel (i) dergelijke kosten die aan Lynk & Co als de geregistreerde eigenaar van de M2M Auto zijn gericht, aan Jou aanrekenen ofwel (ii) jouw persoonlijke informatie doorgeven aan de betreffende autoriteiten of derde partij, zodat de verplichting dergelijke kosten en boetes aan Jou worden overgedragen. Dit geldt eveneens in geval dat jij anderen toestaat met de M2M Auto te rijden, in welk geval deze ontstane kosten worden behandeld als ware deze door jou gemaakt. Wij behouden het recht voor deze kosten te factureren tot maximaal twaalf (12) maanden nadat jij de Overeenkomst door jou of door ons is opgezegd, of jij je hebt teruggetrokken.

Hoewel het aantal Vrije Kilometers maandelijks wordt berekend, brengen wij kosten in rekening in rekening voor de kilometers gereden boven het maandelijks aantal Vrije Kilometers. In plaats daarvan brengen wij het totaal aantal kilometers in rekening aan het eind van de Overeenkomst of wanneer jij extra kilometerkosten maakt met een waarde van vijfhonderd euro (EUR 500) of meer. (doen ze niet) Kilometers kunnen daardoor worden doorgeschoven tussen maanden tot op een overschot aan kilometerkosten ad EUR 500, waarna het surplus aan kilometer kosten aan jou gefactureerd zal worden op dezelfde wijze als extra kosten zoals omschreven in Sectie 6.1. Na betaling, zal het aantal gereden kilometers opnieuw berekend worden vanaf nul (o).
Dit betekent dat jij de extra kilometers die je gedurende een maand hebt verbruikt in evenwicht kunt brengen door tijdens een andere maand minder kilometers te gebruiken, tot aan de maand waarin jouw extra kilometerkosten hoger zijn dan EUR 500. Aan het einde van de Overeenkomst zullen wij, als je jouw totale kilometervergoeding hebt overschreden, een toeslag in rekening brengen voor extra kilometers.
De kosten voor kilometers boven het Aantal Vrije Kilometers bedragen € 0.16 per kilometer (incl. BTW).
(vorig jaar 0,15)
Je kunt jouw gereden kilometers in jouw M2M Auto volgen in de Lynk & Co App. Om ervoor te zorgen dat jij de meest actuele informatie hebt over jouw gereden kilometers, zullen wij jouw kilometerstand aflezen via een draadloze download, waardoor jij overzicht houdt over jouw kosten en gereden kilometers. (Not! alleen totaalstand)
Ze geven dus niet aan tot welk moment ze kilometerkosten in rekening kunnen brengen. En dan is nog de grote vraag hoe ze die gaan berekenen en tegen welk tarief (auto is 2x 10 dagen verhuurd, zijn niet mijn kilometers, maar hoeveel het er waren weet niemand).

Overigens, eerder deze week las ik dat iemand nog aan het wachten was dat Lynk de auto zou komen ophalen. Wellicht is bij de Volvodealer "dumpen" voordeliger:
12.3....
Nadat je ons hebt geïnformeerd over jouw wens de Overeenkomst te beëindigen, blijft jouw Maandelijks Membership actief en kun jij de M2M Auto blijven gebruiken totdat deze aan ons is geretourneerd in overeenstemming met onderstaand Artikel 14.
Als de M2M-Auto niet binnen de gestelde termijn aan ons wordt geretourneerd, zullen we een procedure voor terugvordering starten. Voor zover wettelijk is toegestaan, zullen wij dergelijke terugnamekosten bij jou in rekening brengen. Jij bent ook verplicht om een vergoeding van EUR 25 te betalen voor elke dag dat de M2M-Auto niet aan ons is geretourneerd. Houd rekening met de staat waarin de M2M-Auto zich moet bevinden op het moment dat deze aan ons wordt geretourneerd volgens Artikel 14 en dat jij aansprakelijk bent voor eventuele kosten die worden gemaakt doordat de Auto niet aan deze voorwaarden voldoet. .

Acties:
  • +5Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:20
quincyjongeleen schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:35:
[...]

Leuk! Zou je een foto kunnen delen van de wijzigingen? Schuifbare rolhoes, zwarte binnenkant en volgens mij was het stuur ook zonder leer uitgevoerd.
Foto's van de aanpassingen voor MY2023 (met dank aan het Twitter-account van Lynk & Co Global)
https://twitter.com/LynkC.../1662100085532942337?s=20

[Voor 26% gewijzigd door lbuysers op 26-05-2023 21:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MvdV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14:46
lbuysers schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 19:34:
[...]

Foto's van de aanpassingen voor MY2023 (met dank aan het Twitter-account van Lynk & Co Global)
https://twitter.com/LynkC.../1662100085532942337?s=20

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat zwarte hemeltje zou ik ook wel willen 👌

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:34
Mijn LYNKCO na bijna 2 jaar rijden ingeleverd. Ik vond de auto zelf erg fijn. De organisatie een drama.
Verhuur--->na maaaaanden en 5383 emails pas geld
Verhuur--->voorwaarden zijn aangepast. Rijdt een huurder je auto helemaal in puin: zoek het maar uit met de huurder. Geen aansprakelijkheid Lynkco

pech in buitenland--->waardeloze hulp, taxi voorschieten, niemand bereikbaar in weekend etc.

Onderdeel kapot: Weken/maanden wachten

En ook bij het ophalen: de auto werd pas een maand nadat ik er niet meer mee mocht rijden opgehaald. De auto staat hier in de buurt van bomen, omdat op de normale plek je niet lang mag staan. De auto werd opgehaald door Volvo. Hij zag er NIET uit. Schaamde me bijna. De jongen van Volvo gaf aan het ook niet te begrijpen, ze hebben wel 3-4 keer per week plek om auto's te halen. Ik was niet de eerste die de auto inleverde. Ook zij hadden veel negatieve ervaringen met Lynkco. Op hun terrein stonden bijna een tiental auto's te wachten op de nieuwe onderdelen/panelen etc.

Kortom fijne auto zolang er niks mis mee is :) Wie weet in de toekomst wel weer. Maar voor nu even geen Lynkco meer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meermarco
TissueAndLube schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 01:17:
Nou, het is al even geleden maar daar ben ik maar weer eens... 3 maanden ( !!!) geleden heb ik mijn lynk opgezegd en deze zou worden opgehaald, tot op heden is dit nog niet gebeurd. Ondertussen staat er letterlijk schimmel in de auto en zijn de remschijven volledig verroest ( ik ga er even vanuit dat na een rondje rijden dit er wel af slijt). Tevens is er iemand met wat lijkt een trapper langs de auto gegaan... Ik heb geen zin om constant te moeten bellen met Lynk om te bedelen of Lynk de auto op wilt halen maar is dit normaal? 3 maanden de auto maar gewoon laten staan?
Oh dan viel bij mij na 1 maand dus wel mee :D

En ik liet hem ook ophalen. Dat was ook wat ze zelf voorstelden. Heb de avond meteen foto's gemaakt en gemaild met zo stond ie, en alles wat erna gebeurd: jullie probleem.

• jerh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:05
Nielsvr schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:51:
[...]

Dat zie ik inderdaad, maar ik was meer benieuwd naar de rechtmatige kant daarvan; je kan je natuurlijk afvragen of je maanden na het afronden van een contract nog een naheffing mag komen als dat niet uitdrukkelijk beschreven is. Zakelijk moet ik bijvoorbeeld binnen een vast termijn mijn werkzaamheden factureren wil het rechtmatig zijn. Ik vroeg mij af wat hierin de spelregels waren bij Lynk.
In het normale consumentenrecht is in ieder geval de maximale termijn 2 jaar. Wordt er niet binnen 2 jaar gefactureerd, dan is de vordering niet meer rechtens te innen. Is veel over te vinden.

Qua btw is LC verplicht om binnen uit het hoofd 30 dagen na de geleverde prestatie te factureren, maar of de belastingdienst daar toezicht op houdt, vraag ik me af. Ik neem aan dat hun accountant op een gegeven moment dit ook wel als een probleem gaat zien, de administratieve organisatie is dan op zijn minst niet optimaal.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:07
meermarco schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:02:
Verhuur--->voorwaarden zijn aangepast. Rijdt een huurder je auto helemaal in puin: zoek het maar uit met de huurder. Geen aansprakelijkheid Lynkco
Is dit echt zo? Paar weken geleden tijdens verhuur van mijn auto de rechterkant in puin gereden. Wordt allemaal netjes geregeld. Foto’s gemaakt door de Volvo dealer en krijg een berichtje wanneer de nieuwe deuren binnen zijn. (Ongeveer 6 weken)

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11:53
mprkooij schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:04:
[...]

Is dit echt zo? Paar weken geleden tijdens verhuur van mijn auto de rechterkant in puin gereden. Wordt allemaal netjes geregeld. Foto’s gemaakt door de Volvo dealer en krijg een berichtje wanneer de nieuwe deuren binnen zijn. (Ongeveer 6 weken)
Klopt ook niet. Als de schade verzekerd is wordt het gewoon vergoed/gerepareerd. Probleem is als de huurder schade rijdt die niet verzekerd is. Bijvoorbeeld door een dronken bestuurder. Dan moet je de schade als uitlener en lener onderling regelen: succes!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meermarco
[...]

Sorry had details niet verteld. Als de huurder een schade veroorzaakt die niet verzekerd is. Dus als jouw huurder drugs gebruikt of dronken is, geen rijbeijs heeft etc en dan schade veroorzaakt heb je PECH. En moet jij hem aanklagen. Nou succes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• firejelle
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:17
quincyjongeleen schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:35:
[...]

Leuk! Zou je een foto kunnen delen van de wijzigingen? Schuifbare rolhoes, zwarte binnenkant en volgens mij was het stuur ook zonder leer uitgevoerd.
Sorry ik was even een paar dagen druk!

Stuurverwarming helaas niet (of ik heb het nog niet gevonden).

Het enige waar ik wel eens tegen aan loop is dat bij het inleveren van de auto door een familielid die hem terugbrengt dat hij zegt dat de auto niet op de juiste locatie staat.

In de auto zegt hij, auto is op de inleverlocatie maar in de app niet. af en toe proberen later en hij doet het dan opeens wel.

Iemand hier een handige truc voor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• olaf85
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 30-05 22:22
hey!

de auto op 4 mei besteld, daarna de reviews en topics gaan lezen en ik schrik me rot.

Uiteraard hoor je vaak alleen de mindere verhalen dus ik zou graag van een objectief iemand willen horen wat ik kan en mag verwachten.

Het is met bijna met alle auto's zo, als je pech hebt, heb je pech en dan treedt de wet van Murphy in werking. Zijn er veel Murphy's onder de Lynks?

Ik zie ook dat de klantenservice ruk is. Zit daar verbetering in?

Ben je verplicht onderhoud uit te laten voeren via Lynk & Co? Of mag je op eigen kosten ook onderhoud uit laten voeren?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
olaf85 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:42:
hey!

de auto op 4 mei besteld, daarna de reviews en topics gaan lezen en ik schrik me rot.

Uiteraard hoor je vaak alleen de mindere verhalen dus ik zou graag van een objectief iemand willen horen wat ik kan en mag verwachten.

Het is met bijna met alle auto's zo, als je pech hebt, heb je pech en dan treedt de wet van Murphy in werking. Zijn er veel Murphy's onder de Lynks?

Ben je verplicht onderhoud uit te laten voeren via Lynk & Co? Of mag je op eigen kosten ook onderhoud uit laten voeren?
Misschien ‘verkeerde’ volgorde ;) eerst lezen en dan bestellen..

Ik denk dat je ook best veel positieve verhalen leest/hoort, dus hoezo van een objectief iemand. Ik heb ook wel mensen een 01 aangeraden want ‘t is gewoon een hele fijne auto, zolang je er niets mee hebt… dan kan ‘t verkeren. Mijn ervaring met de service heb ik vorige week nog gegeven, gewoon even verder terug lezen zou ik zeggen.

Als je de auto via het M2M programma hebt moet je gewoon daar heen waar Lynk&Co je wil hebben, waarschijnlijk de dichtstbijzijnde Volvo garage, het is hun auto jij gebruikt hem alleen. Als je hem koopt is ‘t anders, dan bepaal je gewoon zelf, maar kom je waarschijnlijk ook uit bij de Volvo te terecht.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robin862
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 17:14
Goedenavond Allemaal.

Sinds 3 weken ben ik in het bezit van een Lynk M2M maar nog geen kentekenbewijs ontvangen. Hoe ging dat bij jullie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:58
Robin862 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:09:
Goedenavond Allemaal.

Sinds 3 weken ben ik in het bezit van een Lynk M2M maar nog geen kentekenbewijs ontvangen. Hoe ging dat bij jullie?
Heb je hm opgehaald of is ie bezorgd?

Hier komen ze hem donderdag brengen en ik ontving afgelopen woensdag al een brief met het kentekenbewijs.

De flow bij mij:
- 10 mei telefoontje met afspraak voor levering, dat kon qua planning dus pas 1 juni
- 12 mei auto op kenteken gezet
- 16 (toen stond de brief in de PostNL app) / 17 mei (toen kwam de postbezorger pas) brief met het pasje
- 1 juni levering

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robin862
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 17:14
Johnvh schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:44:
[...]

Heb je hm opgehaald of is ie bezorgd?

Hier komen ze hem donderdag brengen en ik ontving afgelopen woensdag al een brief met het kentekenbewijs.

De flow bij mij:
- 10 mei telefoontje met afspraak voor levering, dat kon qua planning dus pas 1 juni
- 12 mei auto op kenteken gezet
- 16 (toen stond de brief in de PostNL app) / 17 mei (toen kwam de postbezorger pas) brief met het pasje
- 1 juni levering
Ik heb hem zelf opgehaald in Diemen. Eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan dus ook niet erom gevraagd. Volgens mij moet je het kentekenbewijs wel bij je hebben als bestuurder....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-05 20:02
Robin862 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:13:
[...]

Ik heb hem zelf opgehaald in Diemen. Eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan dus ook niet erom gevraagd. Volgens mij moet je het kentekenbewijs wel bij je hebben als bestuurder....
Bij mij lag ie gewoon in het dashboardkastje. Daar zit een vakje speciaal voor een pasje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 21:35
Robin862 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:13:
[...]

Terplekke tenaamgesteld of van tevoren al? als je deel 1 bij hebt is het al prima en dan word je pasje thuisgestuurd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BPi
[quote]Uberdude schreef op zondag 28 mei 2023 @ 21:30:
[...]

Deel 1 is toch je pasje? En deel 2 vervangen door een tenaamstellingcode.
En je bent geen eigenaar, dus krijgt alleen het kentekenbewijs op naam van Lynk&Co (het pasje).

Uitgaande van M2M.

[Voor 19% gewijzigd door BPi op 28-05-2023 22:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BPi
Oeps :F
Kan dit niet meer weg krijgen

[Voor 186% gewijzigd door BPi op 28-05-2023 22:21. Reden: Foutje]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimaj janssen
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 30-05 22:52
cyberdj schreef op zondag 28 mei 2023 @ 21:24:
[...]

Bij mij lag ie gewoon in het dashboardkastje. Daar zit een vakje speciaal voor een pasje.
Ik kreeg het kentekenbewijs en de groene kaart ruim voor ‘thuis-aflevering’ per post.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lynk en Kaas
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 29-05 19:58
Ik ga met mijn vriendin op vakantie en wil de auto aan haar 'lenen' als zij een stuk moet rijden. Nu krijgt zij in de app steeds een pop up met: "Delen is niet beschikbaar" en kan vervolgens niet bij de leenpagina komen omdat ze steeds wordt teruggestuurd naar deze melding. Als ze op mijn telefoon inlogd krijgt ze hetzelfde probleem. Het vervelende is dat het vorige week wel gewoon werkte bij haar...

Mijn eigen account heeft er geen last van.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:09
lynk en Kaas schreef op maandag 29 mei 2023 @ 09:46:
Ik ga met mijn vriendin op vakantie en wil de auto aan haar 'lenen' als zij een stuk moet rijden. Nu krijgt zij in de app steeds een pop up met: "Delen is niet beschikbaar" en kan vervolgens niet bij de leenpagina komen omdat ze steeds wordt teruggestuurd naar deze melding. Als ze op mijn telefoon inlogd krijgt ze hetzelfde probleem. Het vervelende is dat het vorige week wel gewoon werkte bij haar...

Mijn eigen account heeft er geen last van.

Iemand enig idee?
Het delen/verhuren kan je alleen starten in land van registratie. In feite moet je de auto dan voor de gehele trip verhuren aan je vriendin omdat je hem officieel op dezelfde plek terug moet zetten.

Woont je vriendin op hetzelfde adres? Als ze zelf een lynk&co account aanmaakt kun jij in de app de digitale sleutel met haar delen bijv.

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-05 11:16
cyberdj schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:42:
[...]

's ochtends direct na openen van de lijnen (8:30u) bellen en meteen laten doorverbinden naar de technische dienst
Heb eindelijk een afspraak weten te regelen voor de reparatie van de airco (en blijkbaar moet thermostaat ook vervangen worden). 12 Juli!!! Dus uiteindelijk meer dan 1,5 maand geen airco in de zomer. |:( Echt k... service.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Paul Atreides
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 30-05 10:36
[...]

Je moet geluk hebben, ik wacht al 4 maanden op onderdelen, (deur en het kunstof gedeelte boven de wiel) maar gaat nog zeker 1 maand duren omdat ze het onderdeel niet kunnen bestellen....

Het is frustrerend omdat je echt wel zelf erachteraan moet gaan en zelfs dan is het moeilijk.

Auto zelf is geweldig, alleen communicatie en onderdelen voorraad zou echt wel beter moeten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:21
GZN schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 09:20:
[...]

Heb eindelijk een afspraak weten te regelen voor de reparatie van de airco (en blijkbaar moet thermostaat ook vervangen worden). 12 Juli!!! Dus uiteindelijk meer dan 1,5 maand geen airco in de zomer. |:( Echt k... service.
Gelukkig heb je wel ARKO en zelfs DRKO ;) Ik rijd ook nog steeds op de winterbanden waar ik al twee keer contact over heb opgenomen om te laten wisselen. Ik denk dat ik nog 1 e-mail stuur dat ze een week hebben om een afspraak in te plannen en dat ik verder alle aansprakelijkheid voor overmatige slijtage afwijs. Het wordt 25° C, denk dat ik niet bang hoef te zijn voor winterse omstandigheden 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mbezuijen
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16:02
Hoe zou het gaan als je de auto aan je vrouw verhuurd onder haar meisjes naam? Ik heb het idee als ik alles zo eens lees dat er eigenlijk helemaal geen controle is op kilometers...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:22
Rij helaas nog steeds met de winterbanden, man man man. Wat een dramatische sevice. Ga in juli op vakantie naar Italie dus wil dan zeker de zomerbanden hebben. Iemand een tip hoe ik toch Lynk en Co kan benanderen?

Ze lijken nergens op te reageren, heel bijzonder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oizo1981
Wackmack schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 13:40:
Rij helaas nog steeds met de winterbanden, man man man. Wat een dramatische sevice. Ga in juli op vakantie naar Italie dus wil dan zeker de zomerbanden hebben. Iemand een tip hoe ik toch Lynk en Co kan benanderen?

Ze lijken nergens op te reageren, heel bijzonder.
Chat schijnt het beste te werken. Tijdens kantoortijden beschikbaar op de website.
Ik zie hem niet meer op de website.

[Voor 4% gewijzigd door Oizo1981 op 30-05-2023 13:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:22
Oizo1981 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 13:47:
[...]

Chat schijnt het beste te werken. Tijdens kantoortijden beschikbaar op de website.
Ik zie hem niet meer op de website.
Nu gelukkig iemand aan de lijn. Hij zag al direct dat ik meerder keren heb gebeld/gemaild maar nog geen actie ondernomen 8)7

Er lijkt schot in de zaak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dennis.passage
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:28
olaf85 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:42:
hey!

Zoals andere ook al schrijven. Het is een fijne auto voor een prima prijs. Ik heb nog een 'oud' 2021 model waar enkele issues mee zijn (vooral connectiviteit, geen uitleenmogelijk). Klantenservice is vaak ruk en niet goed op de hoogte. Afspraken qua terugbellen worden vaak niet nageleefd. Merk vaak dat ik heel de situatie toch moet uitleggen. Nu bijvoorbeeld een technisch issue aan mijn auto, maar vanwege drukte moet ik maar doorrijden totdat ik over meer dan een maand naar de garage kan...

In de basis veel auto voor relatief weinig geld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:43

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iemand die hier beter in frans is dan ik? :P

Moet zo'n milleusticker bestellen.
Welke moet ik selecteren ?

Verwacht de 1e van boven toch?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-05 20:02
Ricmaniac schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 19:09:
Iemand die hier beter in frans is dan ik? :P

Moet zo'n milleusticker bestellen.
Welke moet ik selecteren ?

[Afbeelding]

Verwacht de 1e van boven toch?
https://www.anwb.nl/vakan...bereiding/milieuzones#hoe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:16
Weet iemand toevallig wat de meeste recente versie van de software is?

Mijn auto gaat binnenkort voor onderhoud en gevraagd of ze de software willen updaten en stiekem wel even checken of ze het ook daadwerklijk doen :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oizo1981
Goldman schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:01:
Weet iemand toevallig wat de meeste recente versie van de software is?

Mijn auto gaat binnenkort voor onderhoud en gevraagd of ze de software willen updaten en stiekem wel even checken of ze het ook daadwerklijk doen :+
Softwareversie kun je nergens zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• olaf85
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 30-05 22:22
dennis.passage schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:32:
[...]

Zoals andere ook al schrijven. Het is een fijne auto voor een prima prijs. Ik heb nog een 'oud' 2021 model waar enkele issues mee zijn (vooral connectiviteit, geen uitleenmogelijk). Klantenservice is vaak ruk en niet goed op de hoogte. Afspraken qua terugbellen worden vaak niet nageleefd. Merk vaak dat ik heel de situatie toch moet uitleggen. Nu bijvoorbeeld een technisch issue aan mijn auto, maar vanwege drukte moet ik maar doorrijden totdat ik over meer dan een maand naar de garage kan...

In de basis veel auto voor relatief weinig geld.
Dankjewel. Dit is een antwoord waar ik iets mee kan.

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:35
De eerste, Maar als je de website in het Engels zet is het wat makkelijker te lezen. Tenminste voor mij wel :)

You only live once, so enjoy the ride.

• Mozzzzke
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13:00
De ronde knop op linkerkant van het stuur waar je de cruise controle mee regelt is vrijwel uitgevallen. Cruise aan kan. Verstellen alleen per km en niet per vijf km per keer en snelwegassistent niet te selecteren.

Anderen bekend met dit euvel? Zou reset helpen?

• BPi
Oizo1981 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:32:
[...]

Softwareversie kun je nergens zien.
en dat is knap irritant.

toen mijn auto voor de 30k beurt ging, rekende ik op een update van alle software. Nu ziek ik dat de navi kaart geüpdatet is naar Q1 2023. Verder het idee dat er nieuwe bugs naar voren komen, zoals stilvallen radio (als je kijkt bij radio zie je dat er wel geluid geregistreerd wordt).Beetje rond drukken of wachten het komt wee terug. De powerflow weergave op het grote scherm is nog steeds niet terug (sinds een jaar niet beschikbaar?) Ook lijkt het alsof de auto nu onrustiger rijdt op benzine als je langzaam rijdt en niet persé met geheel koude benzinemotor (herkent iemand dit?).

Hij moet nog weer terug voor de waterpomp (nog steeds niets over gehoord, geen verbazing... :X )zodat ze dan nog even updates kunnen draaien.

• firejelle
olaf85 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 22:22:
[...]

Dankjewel. Dit is een antwoord waar ik iets mee kan.
ik rij in een 23 model. Geen connectiviteitsproblemen. Uitlenen gaat ook goed (met uitzondering dat soms de locatie van inleveren niet juist is waardoor hij niet ingeleverd kan worden op dat moment.) maar dat gebeurd niet vaak.

Software is minder langzaam voor mijn gevoel als sommige oudere modellen. Hij start redelijk snel op met profiel vind ik. (kan altijd sneller natuurlijk).

• firejelle
iemand wel eens gehad dat een 'lener' niet kon inleveren omdat de auto niet op de inleverlocatie was volgens de app? Terwijl hij dat wel is? en hoe hebben jullie dit opgelost?

Volgens Lynk & co kun je dan gewoon inleveren en een dag later bellen naar ze dan gaan ze het bedrag terugbetalen.

Krijg ik als 'uitlener' het boete bedrag op mijn rekening? dan kan ik als het een bekende is ook zelf terug overmaken naar diegene?

iemand ervaring hiermee?

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
BPi schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 09:27:
[...]

en dat is knap irritant.

toen mijn auto voor de 30k beurt ging, rekende ik op een update van alle software. Nu ziek ik dat de navi kaart geüpdatet is naar Q1 2023. Verder het idee dat er nieuwe bugs naar voren komen, zoals stilvallen radio (als je kijkt bij radio zie je dat er wel geluid geregistreerd wordt).Beetje rond drukken of wachten het komt wee terug. De powerflow weergave op het grote scherm is nog steeds niet terug (sinds een jaar niet beschikbaar?) Ook lijkt het alsof de auto nu onrustiger rijdt op benzine als je langzaam rijdt en niet persé met geheel koude benzinemotor (herkent iemand dit?).

Hij moet nog weer terug voor de waterpomp (nog steeds niets over gehoord, geen verbazing... :X )zodat ze dan nog even updates kunnen draaien.
Dat vastlopen van de radio heb ik ook soms. Het helpt dan om even iets via Android Auto te luisteren en dan weer terug te schakelen naar radio.
Die powerflow heb ik verholpen door het hele systeem te resetten. Dacht dat ik alle instellingen wel weer terug zou krijgen vanuit mijn profiel, maar ik moest best wel veel opnieuw instellen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14:51
Ik heb laatst aan de klantservice gevraagd wanneer we de 08 kunnen verwachten. Ze wisten van niets :-) Jammer, heb veel interesse in dit model.

• dennis.passage
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:28
firejelle schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 10:07:
[...]

ik rij in een 23 model. Geen connectiviteitsproblemen. Uitlenen gaat ook goed (met uitzondering dat soms de locatie van inleveren niet juist is waardoor hij niet ingeleverd kan worden op dat moment.) maar dat gebeurd niet vaak.

Software is minder langzaam voor mijn gevoel als sommige oudere modellen. Hij start redelijk snel op met profiel vind ik. (kan altijd sneller natuurlijk).
Ik sta wel op de lijst voor een nieuw model, dus dit biedt veel hoop. :-)

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:15
Iemand ervaring met een klein sterretje in de ruit? Ook via L&C of gewoon meteen via een garglass oid laten fixen?
Pagina: 1 ... 113 114 115 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee