Een soortgelijk antwoord kreeg ik toen ik begin september belde (om ze te laten monteren). Ik dacht ook: laat ik er vroeg bij zijn, dan heb ik ze ook op tijd. Ze waren echter in September nog niet bezig met winterbanden, maar zouden het noteren. Niks vernomen, oktober weer gebeld, zou goed komen, begin november nog niks gehoord, weer gebeld, krijg ik te horen: “we weten van niks, ik kan u nu een formulier sturen, dan liggen ze daarna binnen 6 weken erop”. Dan kwam ik op half januari uit, terwijl ik ze met de kerst toch echt nodig had ivm vakantie. Uiteindelijk zelf maar een set gekocht (I know, mag eigenlijk niet). Tot op heden heb ik ze nog niet gemonteerd overigens 🤓.dixet schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:28:
Over winterbanden gesproken... omdat het inplannen van de bandenwissel naar winterbanden toe bij sommigen nogal een doorlooptijd had, dacht ik de bandenwissel naar zomerbanden alvast in te plannen voor ergens over 1 of twee maanden.
Vertelt de vriendelijke medewerker aan de telefoon me dat ze nog niet bezig zijn met de bandenwissel-planning en ik dus nog geen afspraak kan maken![]()
Iemand al wel gelukt? Ik voel er weinig voor om tot de zomer op zacht rubber te rijden. Heb ze nu maar een mail gestuurd met het zelfde verzoek, dan ligt hij in ieder geval bij hen op de stapel
Vooruit plannen kunnen ze niet. In het forum zijn berijders die tot diep in juni 2022 met winterbanden hebben gereden..