Paul Atreides schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:16:
[...]
EEn update, net mn schade laten bepalen (deur moet vervangen worden) maar gaven aan dat ze nu al mei vol zaten te plannen... Is dit ook jullie ervaring dat het zo lang duurt? Of zal het zijn dat het schadebedrijf erg druk is? (zag er wel een stuk of 5 Lynks met schades, was pijnlijk te zien

)
Iemand nog een tip om misschien toch sneller een reparatie te laten uitvoeren?
Geen tip, wel een ervaring.
25 juli 2022 schade aan achterzijde gemeld. Diverse keren gebeld en gemaild en op 2 januari 2023 (!) is de auto opgehaald voor reparatie door de Volvo-dealer. Twee dagen weggeweest, leenauto gehad.
Goede service, maar helaas is reparatie waardeloos uitgevoerd. Gemeld bij de dealer en bij Lynk. GEEN enkele reactie.
Voor de geïnteresseerden hieronder een deel van mijn eerste mail.
De achterkant is niet meer symmetrisch. Gisteren viel me ook nog op, dat de onderrand van de bumper niet aansluit.
Ter aanvulling: ik ga hier natuurlijk geen
€ 500 eigen bijdrage voor betalen!
"Blijkbaar heeft de achterklep ook een tik gekregen want aan de gerepareerde kant zit de bumper aan de bovenzijde bij het achterlicht los en zit er veel speling tussen rubber, achterlicht en bumper.
Verder is de ruimte tussen achterklep en bumper bij de laadruimte aan de gerepareerde kant veel groter dan aan de andere kant. Aan de ene kant past mijn pink er niet tussen, aan de gerepareerde kant wel. Ook staat de klep hier meer naar binnen.
Ik heb een aantal foto’s en filmpjes gemaakt, vanwege de maximale grootte per mail kun je die bekijken met de volgende link:
https://drive.google.com/...CgOI4qzBDVcXl?usp=sharing
Overigens lijkt me dat dit alles tijdens ook in de werkplaats geconstateerd had moeten worden (kwaliteitscontrole)?"
[
Voor 3% gewijzigd door
Kensingtonnie op 18-02-2023 10:00
]
XC40 | Single Motor ER | MY24 | Ultimate | Sage Green | 20"| privacy glass | trekhaak |