Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 22:29
rolandmegens schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:04:
[...]

Ik heb de eerste week dat ik de Lynk had niet kunnen opladen. Volgens het systeem heb ik toen zo'n 400-500km gereden met gemiddeld 1:15.
Dus of het systeem klopt niet, of 1:15 is wel echt fatsoenlijk te halen.
Mijn idee. En ik moest door de tijden rustig rijden. En haalde echt 1/18. Al wordt dat niet geloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:50
meermarco schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:23:
[...]

Mijn idee. En ik moest door de tijden rustig rijden. En haalde echt 1/18. Al wordt dat niet geloofd.
Ik rij met name op 80 wegen (95km/h) en snelweg (115 km/h), en dan lukt 1:15 prima. Dus ik kan wel geloven dat 1:18 mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raylan
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:34
meermarco schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:23:
[...]

Ik geloof je wel want op de snelweg haal ik ook 1 op 18/19 met de 01. 105 op CC.

Zelfs op vakantie met een dakkoffer en 140 over de Franse snelweg heb ik 1 op 11 gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiff81
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-07 15:15
Goedemorgen Lynk mensen!

Ik mag dinsdag mijn 01 ophalen… erg veel zin in. Ik kan hem vrijdag gelijk meenemen op vakantie.
Alleen even een vraag.
Ik moet een dakkoffer gaan gebruiken ivm het vele wat wij mee moeten nemen.

Wie weet wat de minimale en Máximale afmeting is voor de dakkoffer en ook welke dakdragers op de 01 kunnen 🤔🤔🤔

Ik hoor en lees het graag!!

Veilige km’s gewenst aan alle Lynkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Polo Diablo
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 28-07 08:25
Stiff81 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:07:
Goedemorgen Lynk mensen!

Ik mag dinsdag mijn 01 ophalen… erg veel zin in. Ik kan hem vrijdag gelijk meenemen op vakantie.
Alleen even een vraag.
Ik moet een dakkoffer gaan gebruiken ivm het vele wat wij mee moeten nemen.

Wie weet wat de minimale en Máximale afmeting is voor de dakkoffer en ook welke dakdragers op de 01 kunnen 🤔🤔🤔

Ik hoor en lees het graag!!

Veilige km’s gewenst aan alle Lynkies.
Hi, fijn! Ik kan je niet helpen met de dakkoffer maar wel een vraag.

Wanneer heb je je bestelling definitief geplaatst en wanneer ben je gebeld voor het maken van de afspraak voor levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
@Stiff81 Het lijkt een gesloten dakrail te zijn waar prima universele dakdragers voor te vinden zijn. Zelf heb ik een dakdragers en koffer gehuurd bij Topspace (voor een Volvo V90). Ik weet niet of zij de Lynk en Co al in hun systeem hebben maar hebben vast de juiste materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiff81
El Polo Diablo schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:10:
[...]

Hi, fijn! Ik kan je niet helpen met de dakkoffer maar wel een vraag.

Wanneer heb je je bestelling definitief geplaatst en wanneer ben je gebeld voor het maken van de afspraak voor levering?
Volgens mij eind 2020, begin 2021.
Deveon schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:25:
@Stiff81 Het lijkt een gesloten dakrail te zijn waar prima universele dakdragers voor te vinden zijn. Zelf heb ik een dakdragers en koffer gehuurd bij Topspace (voor een Volvo V90). Ik weet niet of zij de Lynk en Co al in hun systeem hebben maar hebben vast de juiste materiaal.
Oké. Dus in principe zou er elke dakkoffer op kunnen? Niet dat ik een te grote huur/koop?

Heb je je dakkoffer al op de 01 gehad? Heb je er een foto?

Bovenal dank voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
@Stiff81 Helaas hier nog geen Lynk en Co, maar in principe verwacht ik dat zelfs een dakkoffer van 2.20 wel past. Zelf heb in liever alleen een kortere zodat die niet uitsteekt boven de voorruit, dat scheelt aanzienlijk met rijgeluiden. Voor foto’s zou je even naar de XC40 van Volvo kunnen kijken, dat is praktisch hetzelfde model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiff81
Deveon schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 13:25:
@Stiff81 Helaas hier nog geen Lynk en Co, maar in principe verwacht ik dat zelfs een dakkoffer van 2.20 wel past. Zelf heb in liever alleen een kortere zodat die niet uitsteekt boven de voorruit, dat scheelt aanzienlijk met rijgeluiden. Voor foto’s zou je even naar de XC40 van Volvo kunnen kijken, dat is praktisch hetzelfde model.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LBhN0cHQwsNJEU5BJUBdGirqrgg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rA0dkWeFiOgyo5yvyuyZ2GUX.jpg?f=fotoalbum_large

Deze zou dan volgens mij evt wel kunnen. Het oog wil ook wat 🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristandehaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-03-2024
Afgelopen vrijdag heb ik de 01 opgehaald. Het issue met het opladen tot 70% is bij dit exemplaar niet aanwezig. Opgeladen range is 74-80km. (Praktijk tot nu toe 66km) De all seasons zitten er helaas niet onder. De software blijft af en toe wel hangen en dan lijkt het of het systeem opnieuw opstart. Carplay werkt goed alleen duurt het wel lang voordat de iPhone gekoppeld is bij opstarten van de auto. Nu moet lynk en co nog even zorgen dat carsharing werkt en kan de auto in de verhuur. Het is verder een fijne auto om in te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdamman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:06
Wij zouden hem vrijdag ophalen, maar was technisch issue mee. Dus wij helaas nu zonder auto want andere verkocht en geen idee wanneer t nu wordt 😬 morgen maar eens bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-08 15:14
sdamman schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:22:
Wij zouden hem vrijdag ophalen, maar was technisch issue mee. Dus wij helaas nu zonder auto want andere verkocht en geen idee wanneer t nu wordt 😬 morgen maar eens bellen
Hoor dit zo veel dat ik dit echt een slechte service vind, als dit vaak gebeurd. Eerder mensen die nu op vakantie moeten een een huur auto moeten regelen. Jij zit nu zonder auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruytertje
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-01-2023

Ruytertje

aan alles komt eens een einde

Fibrenl schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 22:26:
[...]

Hoor dit zo veel dat ik dit echt een slechte service vind, als dit vaak gebeurd. Eerder mensen die nu op vakantie moeten een een huur auto moeten regelen. Jij zit nu zonder auto.
Los van het feit dat er voor zoiets een spreekwoord is als in "je moet de huid niet verkopen voordat je de beer geschoten hebt'. Als je niet kunt begrijpen dat er altijd iets niet helemaal kan verlopen zoals jij dat wil, ga je niet je eigen vakantie op die manier plannen.

Verder ben ik zeer benieuwd waar jij dan precies gehoord zou hebben dat "veel mensen" te maken zouden hebben gekregen met een uitgestelde levering. Dat gezeur van 'dit is slecht en dat klopt niet en dat moet beter en de service klopt niet...' is sowieso stront vervelend aan het worden. Probeer eens te begrijpen welke inspanningen op alle vlakken er nodig is om een nieuw merk en een nieuwe auto geheel van de grond af in een paar landen in Europa tegelijk op poten te zetten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdamman
Weet dat je niet geheel op mij reageerde, maar toch. Besef dat het neerzetten en uitwerken een ding is, maar als je afspraak hebt om hem op te halen op een bepaalde datum is een weekend later de auto verkopen gewoon reeel toch?

Nogmaals, weet niet hoe lang dit gaat duren, maar jammer is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Ruytertje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 23:25:
[...]

Los van het feit dat er voor zoiets een spreekwoord is als in "je moet de huid niet verkopen voordat je de beer geschoten hebt'. Als je niet kunt begrijpen dat er altijd iets niet helemaal kan verlopen zoals jij dat wil, ga je niet je eigen vakantie op die manier plannen.

Verder ben ik zeer benieuwd waar jij dan precies gehoord zou hebben dat "veel mensen" te maken zouden hebben gekregen met een uitgestelde levering. Dat gezeur van 'dit is slecht en dat klopt niet en dat moet beter en de service klopt niet...' is sowieso stront vervelend aan het worden. Probeer eens te begrijpen welke inspanningen op alle vlakken er nodig is om een nieuw merk en een nieuwe auto geheel van de grond af in een paar landen in Europa tegelijk op poten te zetten. 8)7
Er is een FB groep. En daar zijn minstens al 5-10 van deze klachten. Op circa 300 auto’s op kenteken.

En ja een nieuw merk opzetten enzo is lastig. Maar is dat een probleem vd klant? Ipv jammer zoek het uit en je moet er zelf achteraan. Zouden ze ook een alternatieve (leen) auto kunnen leveren. Even een deal maken met een garage(wordt vaak lever klaar gemaakt door Stern). Meldt gewoon de fout. En als de mensen niet 1-7 dagen kunnen wachten geef ze tijdelijk een andere auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Ruytertje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 23:25:
[...]

Boeit me niet zo erg wat jij er van vind, als ik de service en communicatie slecht vind is dat mijn mening net zoals jij jou mening geeft. Ik vind de communicatie heel slecht, en nu met leveren ook. Elke week hoor en lees ik dat mensen op de laatste dag zelfs als ze op het Rokin zijn de auto niet mee krijgen. Boeit me niet of het een nieuw merk is of niet dit kan gewoon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Fibrenl schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 08:26:
[...]

Boeit me niet zo erg wat jij er van vind, als ik de service en communicatie slecht vind is dat mijn mening net zoals jij jou mening geeft. Ik vind de communicatie heel slecht, en nu met leveren ook. Elke week hoor en lees ik dat mensen op de laatste dag zelfs als ze op het Rokin zijn de auto niet mee krijgen. Boeit me niet of het een nieuw merk is of niet dit kan gewoon beter. Net zoals hierboven geef een andere optie, test de auto in de ochtend voordat je mensen naar het Rokin laat komen enz enz. Geef die mooie uberpas waar de het steeds over hebben, of vervangende auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten863
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 09-08-2021
Zag iets van 400 Lynks in Zeebrugge staan op een terminal waar zeeschepen auto’s lossen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qLjGDHLH5AKKplCCMlYTOD0gsQk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YBNoRagF7bQW7HbBaeYr4vL5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten863
Deze wachten allemaal op een baasje:

https://youtube.com/shorts/-qCCP-aAXz0?feature=share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Maarten863 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 08:54:
Zag iets van 400 Lynks in Zeebrugge staan op een terminal waar zeeschepen auto’s lossen.[Afbeelding]
Oke top maar zijn dat die eerder begin juli aangekomen waren toen waren het er 600 ofzo of is er daarna nog een boot aangekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Fibrenl op 02-08-2021 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Maarten863 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 08:54:
Zag iets van 400 Lynks in Zeebrugge staan op een terminal waar zeeschepen auto’s lossen.[Afbeelding]
Jammer en leuk. Jammer omdat je nu echt een unieke auto rijdt. En heel veel mensen kijken. Leuk voor alle anderen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron Ridderhof
  • Laatst online: 08-03-2023
Wat ik heb begrepen vaart er één schip heen en weer van Europa naar Azië. De Hoegh asia, een transport tanker voor auto's.
Deze bevindt zich nu voor de zuidkust van Australië richting Melbourne.
Deze was inderdaad begin juli in Europa om een hele hoop O1's af te leveren.
Maar mischien zijn er wel meer schepen die onze juweeltjes hier afleveren.
Btw. Ik mag a.s. woensdag mijn 01 ophalen op het Rokin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaco
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-09 15:31
02 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron Ridderhof
  • Laatst online: 08-03-2023
01 natuurlijk😉😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
@Ron Ridderhof Geely (moederconcern) heeft vast meerdere schepen ter beschikking en gebruikt voor Volvo zelfs een treinverbinding. Ze gaan tenslotte z’n schip toch niet vol krijgen met 01’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruytertje

Ruytertje

Een aantal mensen hier kan hun gezeik dan maar beter op hun Facebook pagina gaan zetten, daar vind je veel gelijkgestemden :| ik ben hier weg want je wordt hier niet wijzer met dat gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruytertje

Ruytertje

Fibrenl schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 08:26:
[...]

Boeit me niet zo erg wat jij er van vind, als ik de service en communicatie slecht vind is dat mijn mening net zoals jij jou mening geeft. Ik vind de communicatie heel slecht, en nu met leveren ook. Elke week hoor en lees ik dat mensen op de laatste dag zelfs als ze op het Rokin zijn de auto niet mee krijgen. Boeit me niet of het een nieuw merk is of niet dit kan gewoon beter.
Wat zijn overigens de laatste 5 cijfers van jouw klantennummer? Of loop je hier met afgunst alleen maar je tijd door te brengen? En nee wat jij vindt boeit mij ook niet tenzij mensen uit het nek lopen te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Ruytertje schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 14:12:
[...]

Wat zijn overigens de laatste 5 cijfers van jouw klantennummer? Of loop je hier met afgunst alleen maar je tijd door te brengen? En nee wat jij vindt boeit mij ook niet tenzij mensen uit het nek lopen te blazen.
Volgens mij zeggen meerdere het zelfde hier zeg het niet alleen maar ik praat denk ik een andere taal. Is niet belangrijk wat mijn klant nummer is ben net als vele andere een geduldige klant die hoopt snel zijn 01 te mogen ophalen. Maar goed je bent hier weg zeg je dus sucess. Geef alleen maar aan dat ik communicatie slecht vind en het afleveren bij een hoop mensen, maar het gaat ook bij een hoop goed. Meer wordt er niet gezegd volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dennis.passage
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 14:25
@Stiff81 Heb jij uiteindelijk nog een tip voor een roofrack gekregen? Het is namelijk een open dakrails en niet een gesloten zoals op de XC40. Weet niet of dit uitmaakt. Ik kan namelijk niet zo snel iets nuttigs vinden specifiek voor deze auto.

Via de Lynk&Co klantenservice:

From Mont Blanc:

- Mont Blanc XPLORE SNAP ON

- XPLORE Ready fit roof rack RFX203 (see the link below)

Xplore Ready fit roof rack RFX203 - Mont Blanc (montblancgroup.com)

From Thule:

- Evo WingBar

The maximum load capacity for the roof of the car is 75 kg, that means the max load is 75 kg minus the weight of the roof rack. See the car guide - Loading and storage on the website for all weight info.

[ Voor 48% gewijzigd door dennis.passage op 02-08-2021 15:55 . Reden: Reactie klantenservice toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Ruytertje schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 14:10:
Een aantal mensen hier kan hun gezeik dan maar beter op hun Facebook pagina gaan zetten, daar vind je veel gelijkgestemden :| ik ben hier weg want je wordt hier niet wijzer met dat gezeur.
Het is geen Apple of Tesla toch? Ja gaaf concept. Maar dat er VEEL mis gaat en dan vooral communicatie(gebrek) mag je toch wel melden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Polo Diablo
Vanmiddag verlossende telefoontje gehad. Vrijdag kan ik de auto ophalen in Diemen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
El Polo Diablo schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:23:
Vanmiddag verlossende telefoontje gehad. Vrijdag kan ik de auto ophalen in Diemen. *O*
Top zie steeds vaker Diemen hebben ze daar ook een afleverpunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis.passage
@Fibrenl Diemen is de voorkeursophaalplek. Althans dat begreep ik toen ik mijn auto mocht ophalen. Rokin was nogal beperkt qua parkeren (joh...;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
dennis.passage schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:44:
@Fibrenl Diemen is de voorkeursophaalplek. Althans dat begreep ik toen ik mijn auto mocht ophalen. Rokin was nogal beperkt qua parkeren (joh...;-))
Oke super wist ik niet veel plezier met de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Polo Diablo
Fibrenl schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:36:
[...]

Top zie steeds vaker Diemen hebben ze daar ook een afleverpunt?
Ik had in de bestelling gekozen voor Rokin maar daar was pas volgende week plek en Diemen deze week. Verrijn Stuartweg 3e, Diemen Is het adres. Het zal iets tijdelijks zijn. Vraag me af of het Volvo netwerk er ooit voor gebruikt zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdamman
Is een laadpaal nemen slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Wat is slim? De kosten zijn best hoog. En de auto laadt ‘langzaam’. Een buiten stopcontact kan een prima goedkoper alternatief zijn. Er zit een 10A granny lader bij. Mocht je hierna toch volledig EV gaan is een laadpaal wellicht wel een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tebs
  • Laatst online: 05-09-2024
Hoe lang duurt het voor bericht volgt vanuit klantenservice ? Inmiddels een week geleden een mail uitgezet ivm automatische weigering krediet check en nog steeds geen reactie..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M Vlaanderen
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 29-04-2023
Ingeschreven begin April.
Begin juli testrit in Maastricht en …..
… Vandaag dinsdag 3 aug op de middag mail gekregen om te bestellen en binnen 2 weken te leveren.
Ook vriend die dag eerder dan mezelf ingeschreven was kreeg vanmiddag mail.
€501 zal bij levering van kredietkaart gaan. Benieuwd of ik de auto dus heb voor of op DI 17 aug.
Ze leveren waar je wil maar benieuwd of dat bij opening 1 dezer dagen van de nieuwst Lynk & Co club Antwerpen daar zal zijn of gewoon thuis.
Hier in Vlaanderen was het dus 4 maand tussen inschrijving en bestelling / levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Tebs schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 00:24:
Hoe lang duurt het voor bericht volgt vanuit klantenservice ? Inmiddels een week geleden een mail uitgezet ivm automatische weigering krediet check en nog steeds geen reactie..
2 tot 3 weken had ik bericht op me email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denise-sys
  • Laatst online: 26-10-2021
Hoe lang duurt het vanaf bestelling tot levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tebs
Denise-sys schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 15:09:
De berichten afgaande, en eigen ervaring lijkt het erop dat is gekozen voor een landelijke spreiding. Afhankelijk van de woonplaats en reeds geleverde modellen in de regio. Dit waarschijnlijk ivm de app en het deelaspect van het gekozen verdienmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton Krikke
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-03 17:58
Denise-sys schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 15:09:
Vanaf het moment dat je de bestelling hebt gelaatst tot het voorgestelde tijdstip van ophalen zit op dit moment 3 weken. Ik had 26 juli het bestelmailtje en de bestelling geplaats en kan de auto 16 aug ophalen. ZOdra je in je account ziet dat er een VIN (Chasis)nummer is gekoppeld wordt je de dag erop gebeld voor de Pick Up afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Tebs schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 21:24:
[...]

De berichten afgaande, en eigen ervaring lijkt het erop dat is gekozen voor een landelijke spreiding. Afhankelijk van de woonplaats en reeds geleverde modellen in de regio. Dit waarschijnlijk ivm de app en het deelaspect van het gekozen verdienmodel.
Dat klopt was al gemeld ze zijn per postcode aan het leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pushnoi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-08 10:51
Jeej! Besteld, januari ingeschreven.. Vanuit Groningen overigens, dus ik vermoed dat ze nu landelijk uitleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
Begin maart geregistreerd in NL. Gisteren de e-mail dat ik kon bestellen. Gelijk gedaan zonder problemen. Nu duimen dat auto voor mijn vakantie (8/9) wordt geleverd.
Jammer dat er niet aan huis wordt geleverd want om vanuit Maastricht in Diemen op te halen is niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:08
Oizo1981 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:16:
Begin maart geregistreerd in NL. Gisteren de e-mail dat ik kon bestellen. Gelijk gedaan zonder problemen. Nu duimen dat auto voor mijn vakantie (8/9) wordt geleverd.
Jammer dat er niet aan huis wordt geleverd want om vanuit Maastricht in Diemen op te halen is niet ideaal.
Ah joh, meteen lekkere rit terug... leveren ze niet in mstreech? Ik heb daar wel proefrit gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
Rmaxx schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:19:
[...]

Ah joh, meteen lekkere rit terug... leveren ze niet in mstreech? Ik heb daar wel proefrit gehad.
Klopt wel proefrit maar geen afhaallocatie helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Polo Diablo
Net de hier al bekende melding gekregen dat er technisch iets mis is met de auto en de levering morgen niet door kan gaan. Heel slecht verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis.passage
@El Polo Diablo
Ik kreeg dit bericht ook een dag voor de oorspronkelijke leverdatum, ik kreeg wel gelijk een nieuwe datum en die hebben ze toen wel waargemaakt. Wel jammer dat ze zo laat uitstellen, maar het komt goed (dat is het onderliggende steuntje in de rug... ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Polo Diablo
dennis.passage schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:10:
@El Polo Diablo
Ik kreeg dit bericht ook een dag voor de oorspronkelijke leverdatum, ik kreeg wel gelijk een nieuwe datum en die hebben ze toen wel waargemaakt. Wel jammer dat ze zo laat uitstellen, maar het komt goed (dat is het onderliggende steuntje in de rug... ;-))
Helaas geen nieuwe datum nog. Ze zouden contact opnemen als ze meer wist.

Had me er wel op verheugd en mijn zoontje ook. Samen treinen. Maar goed, ik blijf er bovenop zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door El Polo Diablo op 05-08-2021 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiel
Na lang wachten en bar slechte communicatie is er deze week eindelijk beweging gekomen.
Maart aangemeld voor abonnement. Deze week kunnen bestellen en reservering op creditcard.
Gisteren VIN nummer in mijn account en nu dus wachten op afspraak om de wagen te komen leveren.
Hier in Vlaanderen het geluk dat de wagen voor 1 euro thuis gebracht gaat worden.
Nu hopen dat de volgende stap, leveren binnen 14 dgn, waarheid gaat worden.
Helaas heb ik in hun tijdschema's niet zoveel vertrouwen na de vele vertragingen.
Maar goed het eind is nu in zicht.
Zou Lynk&co de tip willen geven om veel beter te gaan communiceren met de mogelijke klanten.
Tevens zou ik als bedrijf eens nadenken om voorloopwagens in te zetten voor lang wachtende klanten.
Moet toch mogelijk zijn dat ze volvo's xc 40 via het moederbedrijf kunnen regelen als voorloopwagen of shortlease bedrijf benaderen.
Maar goed ik heb nog korte tijd te overbruggen dus komt goed.

We gaan nog even geduldig wachten om zelf met de wagen te kunnen gaan rijden

[ Voor 20% gewijzigd door bassiel op 05-08-2021 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Leveren binnen 14 dagen na een half jaartje wachten.. tja das niet heel anders qua beleving dan bij de dealer he? Ik ben benieuwd hoe snel ze alles op de rit gaan krijgen.. succes is leuk, maar moet wel behapbaar blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiel
klopt ook de dealers zitten met giga wachttijden. Het is meer dat ik betere communicatie had verwacht van jonge organisatie die alles online willen regelen. Lees op dit forum mensen die 2 weken op reactie van hun mailtje zitten te wachten. Dit is toch echt niet normaal.
Maar goed kinderziektes en groeistuipen. Zal allemaal wel goed komen als de opstart voorbij is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bassiel
En ja hoor net telefoontje dat de wagen echt komt op 18 augustus.
Levering bij me thuis in Brugge en nu is het echt nog maar even geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
Ivm een lease auto heb ik zojuist gebeld om hem op te zeggen. Ze komen hem 8 september ophalen.
Volgens mij ben ik de aller eerste die hem opzegd, dus ben benieuwd hoe dit zal gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Hoe lang heb je hem mogen hebben?.. is idd erg kort, weer 1 extra te vergeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Rmaxx schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 17:15:
Hoe lang heb je hem mogen hebben?.. is idd erg kort, weer 1 extra te vergeven :)
Vooral interessant om te zien hoe daar dan op gereageerd wordt.

Iedereen kent het concept maar verwacht op dit moment toch echt wel een nieuwe.
Dadelijk krijgt er iemand (misschien wel iemand van het forum) deze tweedehandse met gebruikssporen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
'Zo goed als nieuw' dan toch? Na zo'n korte periode mag je dat ook wel verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
Rmaxx schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 17:15:
Heb hem nu zo'n 4 weken dus dan precies 2 maanden gebruikt in totaal. Zal zo'n 3000km zijn in totaal gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Oei nog bijbetalen ook voor de kms :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
jeroenkb schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 17:18:
[...]
Dadelijk krijgt er iemand (misschien wel iemand van het forum) deze tweedehandse met gebruikssporen..
Dan heb je het concept niet begrepen. Nieuw of met 3000 km op de teller zou mij echt een worst wezen. Ik was al verbaasd dan mijn voorraadmodel van Care by Volvo gloed nieuw was. Voor een paar honderd euro maken ze de meeste auto’s weer “showroom-klaar hoor. De ex-lease auto’s bij CarNext zien er bijvoorbeeld ook piekobello uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevout
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-09 12:14
Maandag mag ik mijn lynk ophalen. Ik ben alleen benieuwd naar de lengte van de granny lader, iemand een idee?
Dan weet ik waar m'n stopcontact ongeveer moet komen😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
kevout schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:55:
Maandag mag ik mijn lynk ophalen. Ik ben alleen benieuwd naar de lengte van de granny lader, iemand een idee?
Dan weet ik waar m'n stopcontact ongeveer moet komen😀
Mij werd 7m verteld bij de proefrit, klopte wel op het oog, auto stond met neus andere kant op, plus 2-3 meter kabel erachter richting stopcontact

[ Voor 14% gewijzigd door Rmaxx op 06-08-2021 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevout
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-09 12:14
Rmaxx schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 00:00:
[...]

Mij werd 7m verteld bij de proefrit, klopte wel op het oog, auto stond met neus andere kant op, plus 2-3 meter kabel erachter richting stopcontact
Top, danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crijnders
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-01 21:16
rolandmegens schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:53:
Ivm een lease auto heb ik zojuist gebeld om hem op te zeggen. Ze komen hem 8 september ophalen.
Volgens mij ben ik de aller eerste die hem opzegd, dus ben benieuwd hoe dit zal gaan!
https://www.ad.nl/auto/te...16-euro-per-dag~a4c380aa/

"Wel is opmerkelijk dat het bedrijf ‘gemiddeld 350 euro’ in rekening brengt om de auto weer terug te nemen – ook als je hem zelf terugbrengt naar een zogenoemd ‘Centraal Service Punt’. Waar die kosten precies vandaan komen en hoe ze worden bepaald, maakt het merk helaas niet duidelijk."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
crijnders schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:29:
[...]

"Wel is opmerkelijk dat het bedrijf ‘gemiddeld 350 euro’ in rekening brengt om de auto weer terug te nemen – ook als je hem zelf terugbrengt naar een zogenoemd ‘Centraal Service Punt’. Waar die kosten precies vandaan komen en hoe ze worden bepaald, maakt het merk helaas niet duidelijk."
Beetje raar idd, maar administratie en poetsen lijkt me.. alleen raar dat het niet expliciet benoemd wordt op voorhand.. lijkt me wel sterk dat dit ook is bij autos die je letterlijk maar 1 mnd zou nemen.. al denk ik dat dat weinig gebeurd in de praktijk bij deze (onzekere) wachttijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Polo Diablo
[...]

Ik heb dit eerder voorbij zien komen en de algemene voorwaarden eens bekeken. Ik denk dat AD hun huiswerk niet goed hebben gedaan. Het enige dat ik kan vinden over kosten bij inleveren is wanneer je dat doet onder het gerroepingsrecht.

10.4. KOSTEN VAN TERUGTREKKIGN EN RETOURNERING
Zoals hierboven vermeld, komen de kosten voor de retournering voor jouw rekening. Dit geldt zelfs wanneer jij gebruik maakt van retourservice van Lynk & Co. De geschatte kosten voor het retourneren van een Auto van Lynk & Co bedragen momenteel driehonderdvijftig euro (EUR 350).

In dat geval krijg je ook je €500,- abonnementsgeld terug. Bij het inleveren na ‘regulier’ beëindigen wordt niks gezegd over kosten. Alleen dat je de auto op eigen kosten op de betreffende inleverlocatie moet brengen. Lijkt me dus fake news. Maar er is hier een forumlid die de auto binnenkort inlevert, die zal definitief dit topic kunnen beantwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandmegens
[...]

Dit is inderdaad een gevalletje AD die niet goed zijn huiswerk heeft gedaan :) De voorwaarden geven namelijk totaal iets anders aan. Maar over een maandje kan ik het uit de praktijk ervaring beter toelichten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fibrenl
[...]

Is alleen als je hem binnen twee weken terug brengt. Volgens mij had iemand uitgezocht al eerder op het forum.

[ Voor 5% gewijzigd door Fibrenl op 06-08-2021 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LynkLuca
  • Laatst online: 06-08-2021
Bij het bestellen krijg ik steeds de foutmelding PAW-007.
Lynk&Co kan ook niet verder helpen. Zijn er nog anderen met hetzelfde probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
LynkLuca schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:52:
Volgens mij bleek dat bij iemand anders op dit forum een probleem met de (automatische) credit-check. Gebruik je een echte creditcard (geen prepaid) met voldoende kredietlimiet (die ook nog beschikbaar is)?

Zie:
Tebs schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 16:14:
[...]

Maar dat blijkt hier niet het geval, zojuist te horen gekregen dat de foutmelding een afwijzing is in de credit check. Bij navraag en erop wijzend dat er toch echt niets in kan staan wat in een afwijzing kan resulteren te horen gekregen dat ze pas in de toekomst hier inzage in krijgen en nu niets anders kunnen dan afwijzen.

Ook verwijzing naar de door mij opgevraagde gegevens (die overigens blanco zijn) heeft niet geholpen. Overigens zijn ze net overgestapt naar Arvato…

[ Voor 39% gewijzigd door Oizo1981 op 06-08-2021 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LynkLuca
  • Laatst online: 06-08-2021
Oizo1981 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:56:
[...]

Volgens mij bleek dat bij iemand anders op dit forum een probleem met de (automatische) credit-check. Gebruik je een echte creditcard (geen prepaid) met voldoende kredietlimiet (die ook nog beschikbaar is)?

Zie:

[...]
Eigenlijk zou dat geen probleem mogen zijn. De klantenservice is ook niet echt behulpzaam. Vaak antwoorden ze helemaal niet en beeindigen na meer dan een half uur wachten gewoon, zonder antwoord te geven, de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
LynkLuca schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:03:
[...]

Eigenlijk zou dat geen probleem mogen zijn. De klantenservice is ook niet echt behulpzaam. Vaak antwoorden ze helemaal niet en beeindigen na meer dan een half uur wachten gewoon, zonder antwoord te geven, de chat.
Niet mijn ervaring gelukkig, ze kunnen niet op alles antwoord geven maar wel altijd snel en vriendelijk. Maargoed is net zo min representatief, maar persoonlijk goede ervaring mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tebs
LynkLuca schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:52:
Dezelfde foutmelding, twee weken dagelijks contact van 20 a 30 min. Geen idee waar het aan kon liggen. Bij laatste contact werd navraag gedaan bij de “leidinggevende” die gaf aan dat het om een afwijzing in de credit check ging. Die heb ik opgevraagd en is blanco dus maar een bericht uitgezet (1,5 week geleden via e-mail) en nu afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Tebs schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:46:
[...]

Dezelfde foutmelding, twee weken dagelijks contact van 20 a 30 min. Geen idee waar het aan kon liggen. Bij laatste contact werd navraag gedaan bij de “leidinggevende” die gaf aan dat het om een afwijzing in de credit check ging. Die heb ik opgevraagd en is blanco dus maar een bericht uitgezet (1,5 week geleden via e-mail) en nu afwachten..
Blijft toch echt een vaag verhaal met die credit check toch veel mensen afgewezen en dan blijkt bij navraag hij blanco te zijn. Ik heb bij voorbaat de check ook maar gedaan ook blanco zal hem meteen meesturen bij bestellen. Lynk moet hier wel wat mee doen toch zo raak je klanten kwijt terwijl de check dus gewoon niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tebs
Zijn nu overgestapt naar een andere krediet data handelaar, daar ging het bij mij fout. Ook daar opgevraagd en ook daar blanco.. : ik ben hier ingedoken en kon wel volgende vinden, per keer dat een check wordt gedaan wordt dit gemeld (punt toegekend) ook dit wordt meegenomen, het verhaal hierachter is dat men kredietshoppen wil tegengaan (bijv.: op één dag meerdere abonnementen proberen af te sluiten) nu is het bij mij zo geweest dat ik (op aanraden van Lynkco nog wel) moest blijven proberen.. dit verklaart echter niet de eerste foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegos
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-06-2023
Als je het mailtje krijgt om te bestellen, kan je dan nog je kleur kiezen en de aandrijving of is dat hetgeen je opgegeven hebt bij de inschrijving in het begin?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tebs
Je kiest de kleur nadat je de mail met bestellink krijgt:

Dit zijn screenshots van het bestelscherm:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j2s0hC-etgR589pwWmhwQjGsLD4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/k9rczF2YMoYZ1eupYy96LHsx.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jlGYF4enwAAr8OH4OjIe2oQfRwM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/8gekdHN348Osv2sQbcI5AN8F.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-RuA6G7hl7mXfwsLV-AVJ2Bga84=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/kIYSPV2Jm1wtCoLWnryTYEAc.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B_wkKWWu0_PcENy32j8Cg6TWcxc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/D7WzmA9RTeWnWf4f8PATy0ud.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/imX9QhnmwYudgKxhhtEtW65UqT0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nRIuuOF808muoygy2UGBbRQT.png?f=fotoalbum_tile

Verder is de levertijd veranderd van 2 weken naar 3 weken, en is de versie zonder trekhaak nu niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:22

BPi

Deze week een uitnodiging gekregen voor plaatsen bestelling. Helaas door vakantie nog even moeten uitstellen.
Mijn vrouw heeft de auto nog niet in het echt gezien en daarnaast wel willen er ook nog wel even in rijden voor we bestellen. 27 aug naar Antwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baassii
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-09 21:42
Zijn er ook al tweakers die in (de buurt van) Utrecht wonen en de lynk hebben? Ben wel benieuwd hoe hij er in het echt uitziet en zou m graag een dag huren om te rijden. Ik zie ze nog niet in de app verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chouffe8
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-07 10:57
Gisteren de uitnodiging ontvangen om te bestellen. Kan ik tijdens het bestellen nog aangeven wanneer ik de auto wil hebben? Ik heb een opzegtermijn van 3 maanden bij Care by Volvo, dus ik wil wel bestellen maar over drie maanden (met enige zekerheid) de auto pas hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
chouffe8 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:06:
Gisteren de uitnodiging ontvangen om te bestellen. Kan ik tijdens het bestellen nog aangeven wanneer ik de auto wil hebben? Ik heb een opzegtermijn van 3 maanden bij Care by Volvo, dus ik wil wel bestellen maar over drie maanden (met enige zekerheid) de auto pas hebben.
Dat heb ik nagevraagd maar dat kon niet. Wel kun je aangeven dat je op de wachtlijst wil blijven maar ze konden niet aangeven wanneer je dan weer opnieuw benaderd zou worden om te bestellen.

Alternatief is de 01 laten komen en volledig te verhuren zodat je de maandlasten eruit haalt. Daar denk ik nu over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Reken daar maar niet op. Zojuist probeer ik via de iOS te reserveren voor het weekend van 20 augustus maar hij klapt eruit zodra ik een auto kies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Oizo1981 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:40:
[...]

Dat heb ik nagevraagd maar dat kon niet. Wel kun je aangeven dat je op de wachtlijst wil blijven maar ze konden niet aangeven wanneer je dan weer opnieuw benaderd zou worden om te bestellen.

Alternatief is de 01 laten komen en volledig te verhuren zodat je de maandlasten eruit haalt. Daar denk ik nu over.
Verhuur werkt beperkt. Daarnaast nog niet veel gebruikers. Dus als je 1-2 verhuren haalt per maand mag je blij zijn (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denise-sys
  • Laatst online: 26-10-2021
chouffe8 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:06:
Wanneer heb jij jezelf ingeschreven voor een bestelling? Dan heb ik een schatting/indicatie van mijn wachttijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chouffe8
Denise-sys schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:07:
[...]

Wanneer heb jij jezelf ingeschreven voor een bestelling? Dan heb ik een schatting/indicatie van mijn wachttijd..
Ik heb me in april ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chouffe8
[...]

Contact gehad met de klantenservice. Je kan inderdaad niet alvast bestellen en later laten leveren helaas. Ze zouden er wel voor zorgen dat als ik half november bestel, de auto begin december geleverd wordt. Eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in, maar ik houdt wel van een gokje dus we gaan het zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Net ook aangemeld:
Dank voor je inschrijving! In september nemen we contact met je op en kun je je bestelling bevestigen. Hou je mail goed in de gaten, want zodra de 01’s beschikbaar zijn, vliegen ze de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:12

GZN

chouffe8 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:14:
[...]

Contact gehad met de klantenservice. Je kan inderdaad niet alvast bestellen en later laten leveren helaas. Ze zouden er wel voor zorgen dat als ik half november bestel, de auto begin december geleverd wordt. Eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in, maar ik houdt wel van een gokje dus we gaan het zien ;)
Heb ook net gebeld met ze. Ik wilde de auto begin oktober ontvangen i.v.m. aflopen Care by Volvo contract. Ze hebben me vervolgens beloofd dat ik halverwege september een nieuwe bestellink krijg via de mail (en dus in oktober geleverd). Toch netjes van ze _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
Basss schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 11:51:
Net als iedereen hier ben ik in afwachting van de 01.
Ben woonachtig in België en hier is het net zo stil in communicatie.
Beetje balen dat 'n bedrijf wat vooruitstrevend wilt zijn niet via internet/email meer info geven over huidige stand van zaken.
Het idee/plan wat ze hebben is prima en natuurlijk zijn er kinderziektes bij deze nieuwe manier van in de markt zetten. Toch zou het erg fijn zijn dat de communicatie beter ging.
Ben ingeschreven in januari en als ik zelf niet regelmatig contact had gezocht had ik in totaal 3 berichtjes ontvangen. Dit kan veel beter. Dat ze overrompeld zijn door het succes mag geen reden zijn om de members niet meer info te sturen.
Wacht nog maandje af en anders zal ik andere wagen moeten gaan kiezen.
Niet omdat ik geen vertrouwen heb in het product maar de organisatie er om heen is minder professioneel dan dat ik zou verwachten.
6 maanden wachten op de wagen is voor mij de max
Nog een Belg hier en ik ben Lynk & Co aan het overwegen (membership). Benieuwd naar jouw/jullie ervaringen.

Redenen waarom ik het zou overwegen:
- Ik rij door de week nooit (auto staat dus de heel week stil en zou hem te huur kunnen zetten)
- Ik rij dus hoofdzakelijk in het weekend, maar ook niet elk weekend.
- Gebaseerd op mijn gereden kilometers in de afgelopen 4,5 jaren zou ik met 1.250 kilometer per maand net toekomen (er zitten wel enkele autovakanties in die berekening).
- Ik zie het als een experiment om te zien of het haalbaar is om deels elektrisch te rijden zonder dat je een oprit hebt of zonnepanelen hebt.
- Als het mij niet aanstaat, zeg ik het abonnement op en koop ik alsnog gewoon een andere tweedandsauto.

Redenen waarom ik het niet zou doen:
- Voor het gebruik dat ik van een auto maak is 500 EUR per maand toch nog steeds een flink bedrag (vooral omdat je geen restwaarde op de auto hebt).
- Ik zou er dus op rekenen dat ik per maand ongeveer 200 EUR terug kan verdienen door hem te verhuren
- Maar dat zal niet evident zijn als er weinig gebruikers zijn (er is een reden waarom DriveNow en ZipCar weg zijn getrokken uit Brussel neem ik aan?).
- Mensen die door de week een auto nodig hebben (het moment dat ik kan verhuren), die bezitten meestal zelf een auto neem ik aan?
- Schadeafhandeling kost per geval 1000 EUR meen ik gelezen te hebben. Dus als iemand tegen de auto rijdt en vluchtmisdrijf pleegt, dan ben ik in elk geval 1000 EUR kwijt?
- Winterbanden in de winter kost weer extra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
[...]

Ik denk dat je hem via dit topic best voor 500 p maand kan verhuren aan iemand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Al 2 zien rijden hier in het zuiden, net bij landgraaf/snowworld.. mooi zwart... tweaker toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegos
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-06-2023
Ik heb eens nagekeken wat de verzekering van Lynk precies inhoudt: ik zag geen dekking van rechtsbijstand (=gratis een beroep doen op advocaat bij bijv ongeval) of bestuurdersverzekering (=dekking lichamelijke schade bestuurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
diegos schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 04:11:
Ik heb eens nagekeken wat de verzekering van Lynk precies inhoudt: ik zag geen dekking van rechtsbijstand (=gratis een beroep doen op advocaat bij bijv ongeval) of bestuurdersverzekering (=dekking lichamelijke schade bestuurder).
De verzekeringsdocumenten waarnaar in de algemene voorwaarden M2M wordt verwezen bevatten wel de onderdelen rechtsbijstand en ongevallen (als u daarvoor gekozen heeft) maar onduidelijk is of die nu van toepassing zijn, net zoals all risk dekking. De verzekeringsdocumenten zijn duidelijk niet toegesneden op deze situatie. Ik vind dat L&C hier duidelijker over moet zijn.

https://owscd.lynkco.com/...A7BC3ACFDD260D3B00B9C7E67

[ Voor 12% gewijzigd door Oizo1981 op 11-08-2021 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Polo Diablo
Ik begin me steeds meer te storen aan de communicatie, of eigenlijk het gebrek aan communicatie.

Nadat ik donderdag te horen heb gekregen dat de levering niet door kan gaan door een technisch issue heb ik niks meer gehoord. 3 keer contact opgenomen en het enige dat ik te horen krijg is dat ik gebeld wordt zodra ze meer weten. Heel frustrerend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
El Polo Diablo schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:50:
Ik begin me steeds meer te storen aan de communicatie, of eigenlijk het gebrek aan communicatie.

Nadat ik donderdag te horen heb gekregen dat de levering niet door kan gaan door een technisch issue heb ik niks meer gehoord. 3 keer contact opgenomen en het enige dat ik te horen krijg is dat ik gebeld wordt zodra ze meer weten. Heel frustrerend.
Ze houden zich toch aan hun afspraak, er is niets meer te melden, dus nemen ze geen contact met je op :P

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
El Polo Diablo schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:50:

Zou het kunnen liggen aan het tekort aan halfgeleiders? Ik had gisteren telefonisch contact en als je nu bestelt duurt het 3 tot 4 maanden voor ze kunnen leveren. Ze gaven als reden aan dat ze een grote vraag hebben en het tekort aan halfgeleiders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Polo Diablo
ZeRoC00L schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:23:
[...]

Ze houden zich toch aan hun afspraak, er is niets meer te melden, dus nemen ze geen contact met je op :P
Ik zeg ook niet dat ze zich niet aan de afspraken Houden. Ik zeg dat het frustrerend is dat je een afleverafspraak hebt, die de dag ervoor geannuleerd wordt en je vervolgens niks meer hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:35
El Polo Diablo schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 14:48:
[...]

Ik zeg ook niet dat ze zich niet aan de afspraken Houden. Ik zeg dat het frustrerend is dat je een afleverafspraak hebt, die de dag ervoor geannuleerd wordt en je vervolgens niks meer hoort.
Helemaal mee eens, ik kan zelf niet zonder auto maar heb ook niet veel aan 2 auto's tegelijk, dus dan is het wel handig als je exact weet wanneer je nieuwe auto er gaat zijn.
Pagina: 1 ... 11 ... 181 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.