Jammer.
Mooi, godszijdank zijn we verlost van een draak van een wedstrijd en hoeven we geen verlenging te kijken.
Assist Haller.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Andere clubs betrekken is niet nodigOPSLAGHOND schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:48:
Mooiste prijs van Nederland!!!!!
[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 18-04-2021 19:52 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Wat is een sambaballengoal?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ze waren allemaal blij op de bank. Ook mooi om te zien. Dat ze niet zuur zijn dat ze niet speelden.
...
Dus direct betrokken zijn bij 16 goals in 26 competitie wedstrijden, in je 1e seizoen, is niet voldoende?Aghanim schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:47:
[...]
Als je 18 miljoen kost moet je in de eredivisie minimaal 3x per wedstrijd gevaarlijk op goal schieten (zoals Stoch bij Twente kon) en 15 doelpunten maken. Je speelt niet wekelijks tegen Barcelona....
Goal gemaakt door een sambabal.carpebios schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:49:
Wat is een sambaballengoal?
⏩ PVOutput☀️
Kak, ben ik even de pizza uit de oven halen wordt er gescoord, zul je altijd (niet) zien.
Nah ja, blij dat het voorbij is
Nah ja, blij dat het voorbij is
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wie is die gek die we zagen juichen thuis? @OPSLAGHOND @snmght? Jullie?
Meters-meters-meters buiten spel.
Kloeg zag het niet.
Utrecht zag het wel.
Het was meters-meters-meters buiten spel!
Kloeg zag het niet.
Utrecht zag het wel.
Die zouden in ieder geval huldigen... maar die huldigen wel vrij snel imhosimons schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:49:
[...]
Het is toch een beetje een Feyenoord-prijs....
XXXVI
En hoezo is Nerez? een sambabal? Ik snap het oprecht niet
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Braziliaan.carpebios schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:52:
[...]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Braziliaan.carpebios schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:52:
[...]

Positief bedoeld verder trouwens, in vorm een goede speler.
En het is Neres.
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 18-04-2021 19:53 ]
⏩ PVOutput☀️
Echt een zaadpot, maar vergeet niet: Utrecht, AZ, PSV, Heerenveen, Vitesse.
Gefeliciteerd Ajacieden!
Gefeliciteerd Ajacieden!
Wamberto, held!simons schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:52:
Kloeg zag het niet.
Utrecht zag het wel.

Nou... die lelijke dennenappel in de pocket, de een na niks zeggende prijs van NL na de JC Schaal. De enige glans die het geeft is wanneer er een dubbel gehaald wordt. Dus donderdag een stap richting die prestatie zetten en de nr. op 14 punten zetten
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zal over een paar dagen wel klagen dat hij niet genoeg complimenten krijgt etcExocet schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:55:
Tanane valt weer eens tegen in een belangrijke wedstrijd
Voor de enorme transfersom vind ik dat mager, zeker gezien het gemiddelde niveau dat je tegen je hebt. Bovendien is Anthony totaal niet dreigend op goal. Af en toe een rollertje of een homerun, maar een duik van een keeper is vrijwel nooit nodig. We mogen in onze handjes knijpen dat Tadic nooit geblesseerd is want de rest laat het voorin echt te weinig zien.toolkist schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:51:
[...]
Dus direct betrokken zijn bij 16 goals in 26 competitie wedstrijden, in je 1e seizoen, is niet voldoende?
Gefeliciteerd Ajacieden!
Waarom ga je daar zo zitten tenzij je weet dat de camera draait...
Die botox kop van de Boer blijft geniaal.
Wat zou hij krijgen om open deuren in te trappen?
Nog 2 wedstrijden winnen.. En dan is het seizoen wat mij betreft voorbij.
⏩ PVOutput☀️
Een slavenarmband uit QatarDeadsy schreef op zondag 18 april 2021 @ 20:00:
Daarna zou ik gaan door selecteren en 1 a 2 jeugd spelers minuten geven.Quad schreef op zondag 18 april 2021 @ 20:01:
Nog 2 wedstrijden winnen.. En dan is het seizoen wat mij betreft voorbij.
Dat aandenken.... ze zouden Gordon er blij mee maken
Zijn de prijsjes gesponsord door easytoys?
Gordon wil liever de echte cupsimons schreef op zondag 18 april 2021 @ 20:06:
Dat aandenken.... ze zouden Gordon er blij mee maken
Ja leuk Tadic maar Vertongen had toch echt betere teksten
Lekker belangrijk zegSempy schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:56:
Ten Haag loopt echt voor l*l met die giga-capuchon op zijn jas en een mooi lentezonnetje.
Het zeiken op Ten Hag neemt wel echt extreme vormen aan hier zeg.Sempy schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:56:
Ten Haag loopt echt voor l*l met die giga-capuchon op zijn jas en een mooi lentezonnetje.
Als lurker is dit topic mede daardoor niet echt leuk meer om te volgen.
Haha morgen op de uitloop training loopt iedereen toch wat moeilijker.DoeEensGek schreef op zondag 18 april 2021 @ 20:06:
Zijn de prijsjes gesponsord door easytoys?
https://www.nu.nl/voetbal...r-contractverlenging.html
Kleine domper op de feestvreugde, Onana wil niet bijtekenen. Mag hopen dat Ajax dan ook gaat kijken of ze onder zijn salaris uit kunnen.
Kleine domper op de feestvreugde, Onana wil niet bijtekenen. Mag hopen dat Ajax dan ook gaat kijken of ze onder zijn salaris uit kunnen.
Gefeliciteerd Ajacieden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De mooiste kreet hoorde ik ergens vlak voor de bekerfinale, waardoor ik vol goede moed voor mijn beeldscherm ging zitten.
"En dan schakelen we nu over naar de kolkende Kuip." Vervolgens ging al piepend en krakend dat luik open en liepen de elftallen in complete stilte het veld op.
De wedstrijd in de "kolkende Kuip" was er een die me verder niet in het geheugen zal blijven hangen. Gewoon beroepsmatig voetbal zonder ophef en vertier. Nog een prijsje erbij, en dat was het dan.
"En dan schakelen we nu over naar de kolkende Kuip." Vervolgens ging al piepend en krakend dat luik open en liepen de elftallen in complete stilte het veld op.
De wedstrijd in de "kolkende Kuip" was er een die me verder niet in het geheugen zal blijven hangen. Gewoon beroepsmatig voetbal zonder ophef en vertier. Nog een prijsje erbij, en dat was het dan.

Was al eerder gepost. Zaakwaarnemer van Onana geeft aan dat ze wel verder willen praten en verwachten er gewoon uit te komen. Schijnbaar vinden ze dat de RvC te hard pusht.Sempy schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:58:
https://www.nu.nl/voetbal...r-contractverlenging.html
Zaak van Onana komt waarschijnlijk eind mei voor het CAS.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...x-wil-deal-binnen-een-dag
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik denk dat Ajax er alles aan gelegen is om voor die zaak een deal te hebben, en Onana liever erna een deal wil. Bij een korte schorsing zal Onana niet willen verlengen, bij een lange schorsing wel. Ajax wil altijd wel verlengen anders loopt hij gratis de deur uit.Gynnad schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:16:
[...]
Was al eerder gepost. Zaakwaarnemer van Onana geeft aan dat ze wel verder willen praten en verwachten er gewoon uit te komen. Schijnbaar vinden ze dat de RvC te hard pusht.
Zaak van Onana komt waarschijnlijk eind mei voor het CAS.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...x-wil-deal-binnen-een-dag
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ajax is er zeker bij gebaad om te verlengen, echter stel het CAS spreekt hem vrij voor de zomer dan kunnen ze hem in de zomer nog verkopen.ph4ge schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:09:
[...]
Ik denk dat Ajax er alles aan gelegen is om voor die zaak een deal te hebben, en Onana liever erna een deal wil. Bij een korte schorsing zal Onana niet willen verlengen, bij een lange schorsing wel. Ajax wil altijd wel verlengen anders loopt hij gratis de deur uit.
Maar het is de vraag of iemand een mooi bedrag neer gaat leggen voor een keeper die een half jaar niet heeft gespeeld en toch een verkeerd pilletje (per ongeluk) heeft genomen. Dan kun je hem beter weer een jaar laten keepen en dan verkopen, maar in dat geval zul je wel moeten verlengen idd.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Willy van der Kuilen is overleden.
RIP Mr. PSV
RIP Mr. PSV
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik vond Haller best goed spelen gisteren.
Won met name na de eerste 30 minuten echt veel duels en ook zijn voortzetting was daarbij telkens prima.
In zijn eerste maand bij Ajax zag je dat ook, maar daarna werd het echt drastisch minder. Gisteren eindelijk weer van redelijk tot goed niveau.
Won met name na de eerste 30 minuten echt veel duels en ook zijn voortzetting was daarbij telkens prima.
In zijn eerste maand bij Ajax zag je dat ook, maar daarna werd het echt drastisch minder. Gisteren eindelijk weer van redelijk tot goed niveau.
https://www.parool.nl/spo...ller-tot-dusver~b04405d9/Yogibeer schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:42:
Ik vond Haller best goed spelen gisteren.
Denk dat deze conclusie terecht is. Met Haller in de basis tegen Roma hadden we waarschijnlijk wél gewonnen. Vitesse speelde niet hele veel anders dan AS Roma en Haller was belangrijk voor een plan B met een lange bal.Enfin, Haller heeft dus een hoog rendement én voegt een nieuwe smaak qua speelstijl toe aan Ajax. Vanwaar dan al die kritiek?
Haller lijkt een beetje de pech te hebben dat hij goed is in dingen die voetbalkijkers als ‘saai’ betitelen (luchtduels, ballen vasthouden), en juist moeite heeft met hét spelaspect waar iedereen op let: snelheid.
Oh grappig! Ga dat artikel eens even lezen.PolarBear schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:45:
[...]
https://www.parool.nl/spo...ller-tot-dusver~b04405d9/
[...]
Denk dat deze conclusie terecht is. Met Haller in de basis tegen Roma hadden we waarschijnlijk wél gewonnen. Vitesse speelde niet hele veel anders dan AS Roma en Haller was belangrijk voor een plan B met een lange bal.
Ik vind Haller overigens wel meer dan alleen een aanspeelpunt hoor. Het klopt dat zijn snelheid een manco is, maar Ajax speelt veelal op de helft van de tegenstander.
Ik had hem alleen iets gretiger verwacht voor de goal. Agressiever en vaker schieten enzo, maar dat zit er denk ik niet in.
Die ene volley gisteren waarmee hij Antony aanspeelde gaf wel weer dat hij best over een aardige techniek beschikt.
Ik denk dat het met Haller letterlijk gelukt is het kampioenschap te kopen. Zonder Haller had Ajax veel meer puntverlies gehad. Wedstrijden die je eerst net niet wint, win je nu net wel. Dus ja, met Haller had het tegen Roma net goed kunnen vallen (met Onana had je de eerste wedstrijd waarschijnlijk ook gewonnen.)PolarBear schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:45:
[...]
https://www.parool.nl/spo...ller-tot-dusver~b04405d9/
[...]
Denk dat deze conclusie terecht is. Met Haller in de basis tegen Roma hadden we waarschijnlijk wél gewonnen. Vitesse speelde niet hele veel anders dan AS Roma en Haller was belangrijk voor een plan B met een lange bal.
Aangezien we het een hele tijd met Labyad en Traore hebben moeten invullen kun je maar zo eens gelijk hebben.Erapaz schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:58:
[...]
Ik denk dat het met Haller letterlijk gelukt is het kampioenschap te kopen. Zonder Haller had Ajax veel meer puntverlies gehad. Wedstrijden die je eerst net niet wint, win je nu net wel. Dus ja, met Haller had het tegen Roma net goed kunnen vallen (met Onana had je de eerste wedstrijd waarschijnlijk ook gewonnen.)
Uiteindelijk denk ik dat Tadic wel als spits was gaan spelen en had je met Idrissi/Neres twee prima opties op links gehad.
Maar Haller heeft prima uitgepakt.
Ik vind Haller na een goed begin flink tegenvallen maar ik denk dat we hem in de winterstop pas echt kunnen beoordelen, dan heeft hij gewoon een voorbereiding meegedaan en is hij (hopelijk) wel ingeschreven voor de Europese wedstrijd en op die wijze veel meer onderdeel van het team.
Zelf kan hij niets doen aan dat aankoopbedrag; maar dat aankoopbedrag maakt toch echt dat de lat hoog ligt alvorens je hem als geslaagd kunt bestempelen.
Overigens niet mee eens dat met Haller het kampioenschap gekocht is. Ik vermoed dat we dat ook binnengehaald zouden hebben zonder Haller.
Zelf kan hij niets doen aan dat aankoopbedrag; maar dat aankoopbedrag maakt toch echt dat de lat hoog ligt alvorens je hem als geslaagd kunt bestempelen.
Overigens niet mee eens dat met Haller het kampioenschap gekocht is. Ik vermoed dat we dat ook binnengehaald zouden hebben zonder Haller.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Misschien.Erapaz schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:58:
Ik denk dat het met Haller letterlijk gelukt is het kampioenschap te kopen. Zonder Haller had Ajax veel meer puntverlies gehad. Wedstrijden die je eerst net niet wint, win je nu net wel. Dus ja, met Haller had het tegen Roma net goed kunnen vallen (met Onana had je de eerste wedstrijd waarschijnlijk ook gewonnen.)
Na de eerste seizoenshelft was er nog sprake van een tweestrijd met PSV. Het is duidelijk dat die ploeg niet consistent genoeg heeft gepresteerd. Dat maakt ze niet per se kansloos, maar de vraag is of Ajax zonder Haller net zo inconsistent was geworden. Met het uitvallen van Blind en Onana is het antwoord daarop enigzins onzeker - maar ik zou ze nog steeds een iets betere kans hebben gegeven dan PSV zichzelf heeft gegeven.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Traoré heeft anders prima statistieken, volledig vergelijkbaar met Haller, dus ik betwijfel het ten zeerste.Yogibeer schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:01:
[...]
Aangezien we het een hele tijd met Labyad en Traore hebben moeten invullen kun je maar zo eens gelijk hebben.
Ik zou er in ieder geval geen traan om laten als er komende zomer een club 20m voor Haller neerlegt en hij weer weg is.
Met 5 goals tegen VVV jatoolkist schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:13:
[...]
Traoré heeft anders prima statistieken, volledig vergelijkbaar met Haller, dus ik betwijfel het ten zeerste.
Ik zou er in ieder geval geen traan om laten als er komende zomer een club 20m voor Haller neerlegt en hij weer weg is.

Tegen VVV maak ik er ook drie. Zeker weten.
Het lukt PSV al niet om 3x tegen ze te scoren in Venlo?Yogibeer schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:16:
[...]
Met 5 goals tegen VVV ja![]()
Tegen VVV maak ik er ook drie. Zeker weten.
Fijn dat Neres gisteren scoorde, fijn dat Antony zo goed speelde.!
Man man hou op... Ik had ze vorige week willen zien schitteren tegen Roma! ...totaaaal niet gezien die Braziliaanse slappies
Dit telt niet vind ik, is eredivisie niveau.
*nog wat gefrustreerd van vorige week, sorry
Man man hou op... Ik had ze vorige week willen zien schitteren tegen Roma! ...totaaaal niet gezien die Braziliaanse slappies
Dit telt niet vind ik, is eredivisie niveau.
*nog wat gefrustreerd van vorige week, sorry
Nee, maar even zonder gein. Je kan die stats van Haller natuurlijk niet naast die van Traore leggen.toolkist schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:22:
[...]
Het lukt PSV al niet om 3x tegen ze te scoren in Venlo?
Hij heeft 7 doelpunten gemaakt waarvan 5 in een met 13-0 gewonnen wedstrijd.
Wat een verschrikkelijke tijd om te spelen ...
Ik ben er bam-klaar voor!
Ik ben er bam-klaar voor!
[ Voor 22% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-04-2021 18:51 ]
Als AZ wint zijn zij dan kampioen?gws24 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:51:
Ajax Utrecht is net begonnen. Opstellingen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als Ajax wint dan kunnen ze dit weekend tegen AZ kampioen worden.

Edit Duikelaar
Kolere, verdedigen en Ajax

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
mooi duikje inderdaad, niet dat er geen contact is, maar het is wel erg overdreven gesprongen
Waarom krijgen wij 3 herhalingen flink ingezoomd, en moet hij het doen met beelden waarop je precies niks kunt zien?
He jammer, dat kost Ajax het kampioenschap.
⏩ PVOutput☀️
Dan maar kampioen worden tegen Feyenoord
[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 22-04-2021 19:00 ]
Als ie geraakt zou worden wel, maar dat was niet zo. Hij doet alleen alsof door z'n been te laten hangenKingKoning schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:59:
Tja.. wel gewoon terechte pingel.
Precies dit dus, en die krijgt de scheids niet te zienExocet schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:59:
Uit bijna alle hoeken leek het een overtreding, maar bij 1 zag je hem springen voor het contact

in plaats daarvan een beeld alsof je op de 2e ring zit en daarvandaan moet bepalen...
Ik stel een nieuwe regel voor(niet perse omdat het nu in't nadeel van Ajax is).
Maar elke penalty situatie waar daadwerkelijk een overtreding is gemaakt maar ook theater, die moet een indirecte vrijetrap worden.
Theater mag wat mij betreft altijd afgestraft worden.
Maar elke penalty situatie waar daadwerkelijk een overtreding is gemaakt maar ook theater, die moet een indirecte vrijetrap worden.
Theater mag wat mij betreft altijd afgestraft worden.
Komt vast wel goed!
⏩ PVOutput☀️
Zo, dat is lang geleden zo'n snelle counter van Ajax. Normaal is het terug spelen en wachten tot de tegenstander weer goed staat
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tuurlijk ook geen geel voor het voorkomen van een grote kans... Als ie die kan lopen kan ie vrij uithalen...
Handig voor Erik om tegen FCU te spelen, coachen en scouten tegelijkertijd... Kerk in een Ajax shirt... brrrr
XXXVI
Niet geheel onwaarschijnlijk, maar verwacht nog wel zo'n soort aankoop als hij blijft.ephymerous schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:13:
Handig voor Erik om tegen FCU te spelen, coachen en scouten tegelijkertijd... Kerk in een Ajax shirt... brrrr
Het kan het best maar zo'n goedkope mogelijk speler zijn. Die "Ten Hag" aankopen falen toch wel.ephymerous schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:13:
Nog los van die pingel. Ajax is heul slecht
Waarom hij speelt is mij een raadsel.Vos schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:18:
Jemig Neres, wat doe je...
Klaassen loopt warm, mag er in de 70e minuut wel in gok ik.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken