"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Na de F1 race van vanmiddag is dit wel een stuk beter voor de hartslag.DoeEensGek schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:16:
Iemand nog koffie?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En dan heb je Kudus en Neres op de bankOPSLAGHOND schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:16:
Erik! Gooi er nog wat middelmaat in, dit is nog niet slecht genoeg om te verliezen!!

XXXVI
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
[Edit]Grappig, mijn spellingscontrole maakte automatisch wannabe van Tannane.
[ Voor 47% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-04-2021 19:22 ]
Ze hebben de wedstrijden tegen Roma goed bestudeerd, kan je ze ook niet kwalijk nemen.snmght schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:20:
Kan Vitesse normaalgesproken wel voetballen? Ik dacht van wel. De tactiek vandaag is vooral verdedigen en uitbreken. Ik vind het lafjes.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
[ Voor 14% gewijzigd door DoeEensGek op 18-04-2021 19:25 ]
Bedoel je dat met Alvarez? Volgens mij verdraait hij zijn enkel en is het niet zozeer dat hij geraakt wordt.OPSLAGHOND schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:24:
Dat had ook geel mogen zijn.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ging op zijn enkel staangws24 schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:24:
[...]
Bedoel je dat met Alvarez? Volgens mij verdraait hij zijn enkel en is het niet zozeer dat hij geraakt wordt.
Onnodig doorgaan, hij was gewoon te laat.gws24 schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:24:
[...]
Bedoel je dat met Alvarez? Volgens mij verdraait hij zijn enkel en is het niet zozeer dat hij geraakt wordt.
De VAR kreeg een error toen Ajax als thuisclub werd ingesteld.snmght schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:25:
Tweede geel en rood. Waar is de VAR?
Niet te pruimen dit wat slecht
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De zoveelste de laatste anderhalf jaar. Zal Erik nog een seizoen blijven? BrrrHan schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:28:
Wat een draak van een wedstrijd zeg,

XXXVI
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
XXXVI
Schitterende assist donderdag he.ephymerous schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:32:
Ah het tactisch meesterbrein brengt Perr, die speelt direct een balletje terug
JaVos schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:32:
Kreeg Toure geel voor bal weg trappen of vasthouden?
Mag ook wel Perrongeluk eens wat goed doen. Heeft zoveel kansen gehad en ook verprutst.
XXXVI
Wat had Ten Hag volgens jou moeten doen om Rensch te vervangen? Klaiber of Nous? Vind dit op zich geen onaardige oplossing. 3-4-3 had van mij ook gemogen, maar goed. Wat een saaie tweede helftephymerous schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:32:
Ah het tactisch meesterbrein brengt Perr, die speelt direct een balletje terug
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 18-04-2021 19:38 ]
De beste rechtsback op de bank is Reiziger.ilhanko schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:36:
[...]Wat had Ten Hag volgens jou moeten doen om Rensch te vervangen? Klaiber of Nous? Vind dit op zich geen onaardige oplossing. 3-4-3 had van mij ook gemogen, maar goed. Wat een saaie tweede helft
Hij had kunnen beginnen met Overmars goed informeren over Klaiber, had een miskoop gescheeld.ilhanko schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:36:
[...]
Wat had Ten Hag volgens jou moeten doen om Rensch te vervangen? Klaiber of Nous? Vind dit op zich geen onaardige oplossing. 3-4-3 had van mij ook gemogen, maar goed. Wat een saaie tweede helft
Liever dan Nous, die heeft in een teen meer kwaliteit dan Klaiber.
Al zijn vriendjes zijn gefaald; Klaiber, Labyad, Promes en ook Haller is niets.
[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 18-04-2021 19:39 ]
XXXVI
Zelfs daarmee zou ik akkoord gaan, wat een speler
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Fixed that for youephymerous schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:38:
[...]
Hij had kunnen beginnen met Overmars goed informeren over Klaiber - Anthony - Haller, had 3x een miskoop gescheeld.
Liever dan Nous, die heeft in een teen meer kwaliteit dan Klaiber.
Al zijn vriendjes zijn gefaald; Klaiber, Labyad, Promes en ook Haller is niets.

Dat zijn geen vriendjes van m. Die anderen wel.
[ Voor 82% gewijzigd door ephymerous op 18-04-2021 19:44 ]
XXXVI
[ Voor 63% gewijzigd door carpebios op 18-04-2021 19:44 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee, gewelddadig. 6 wedstrijden schorsenDeadsy schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:43:
dit is zo dom
Die kon de stadion lampen eraf schoppen.Agent47 schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:43:
been veel te hoog.
Formerly known as Ragdoll
...
Ik ben blij voor de supporters die hier niet bij kunnen zijn want hier wil je toch niet voor betalen zekerHan schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:28:
Wat een draak van een wedstrijd zeg,
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
...
Ons geld is op, sorry man.Han schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:45:
Iemand nog WD40 over voor de Kuip? De klep kraakt een beetje
Ontharder
.Com
Kom op Ajax daar ga je toch niet tegen verlengen...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Maar goed dat er geen supporters zijn, die uit Amsterdam zouden geheid al met de verbouwing zijn gaan helpenHan schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:45:
Iemand nog WD40 over voor de Kuip? De klep kraakt een beetje
Als je 18 miljoen kost moet je in de eredivisie minimaal 3x per wedstrijd gevaarlijk op goal schieten (zoals Stoch bij Twente kon) en 15 doelpunten maken. Je speelt niet wekelijks tegen Barcelona....toolkist schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:46:
[...]
Antony een miskoop? Dan ben ik heel benieuwd wat een aankoop moet doen om wel te slagen....
Jinxed it...hoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:47:
Kom op Ajax, ram hem erin dan kunnen we voor het toetje.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
XXXVI
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken