Oh hier is een screenshot van gemaakt.
Zo'n beetje de minst slechte Ajacied op het veld...Exocet schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:21:
Gravenberch ook weer dramatisch
Maher, verschrikkelijke aansteller.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Pas maar op; straks zet Erik m op het lijstje met gewenste aankopen. Haller, Labyad, Klaiber en Maher in een elftal kan m vast bekorenOPSLAGHOND schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:29:
Maher, verschrikkelijke aansteller.

XXXVI
De tweede helft komt de tactische meesterzet en komt alles weer goed.
Een gouden wissel ofzo.
Een gouden wissel ofzo.
Het is een prestatie op zich om tegen dit FCU achter te staan. Het spel doet wederom pijn aan de ogen. Hopelijk pakt Frankfurt door en selecteert Ajax zowel qua spelers en staf flink door.
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 22-04-2021 19:36 ]
XXXVI
De lijn na de interlandperiode wordt helemaal doorgezet. Ajax gaat het nog lastig krijgen de komende weken.
1? Stuk of 4 zijn er nodig...OPSLAGHOND schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:32:
De tweede helft komt de tactische meesterzet en komt alles weer goed.
Een gouden wissel ofzo.
Neres Haller Rensch en Alvarez
De 1e 3 omdat ze geen reet uitvoeren (hallo Rensch, je mag best een keer diep gaan langs de achterlijn) en Alvarez omdat je die vandaag helemaal niet nodig hebt dus dan Klaassen kunt brengen
Typisch Ten Hag, zoals altijd kost het hem veel te veel tijd om iets neer tezetten na een (noodgedwongen) verandering.Exocet schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:37:
De lijn na de interlandperiode wordt helemaal doorgezet. Ajax gaat het nog lastig krijgen de komende weken.
Maar als het eenmaal staat dan is het ook echt goed.
Neres omdat ie vooral voor balverlies zorgt, die raak je van de zomer niet eens kwijt. Die is echt zo matig.toolkist schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:39:
[...]
1? Stuk of 4 zijn er nodig...
Neres Haller Rensch en Alvarez
De 1e 3 omdat ze geen reet uitvoeren (hallo Rensch, je mag best een keer diep gaan langs de achterlijn) en Alvarez omdat je die vandaag helemaal niet nodig hebt dus dan Klaassen kunt brengen
Laten we hopen dat Utrecht snel de 0-2 én 0-3 maakt.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Is het trouwens niet raar dat de VAR de scheids roept bij die penalty? Scheids heeft het beoordeeld en het was geen overduidelijke fout.
Mijns inziens springt Kerk met twee voeten tegelijk omhoog vlak voor ie geraakt wordt.
Mijns inziens springt Kerk met twee voeten tegelijk omhoog vlak voor ie geraakt wordt.
Bedankt voor je bijdrageOn_E schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:47:
We kunnen het hebben of het een penalty of schwalbe was, maar ik vind het dommer dat je op die plek zo het duel aangaat. Die hoek was te lastig om op doel te schieten, misschien kan er een voorzet komen maar loop gewoon met hem mee en blokkeer dan de voorzet. Ik dacht dat de regel bij Ajax was dat er alleen in uiterste gevallen een sliding in de 16 ingezet mag worden.
Hij sleepte zn linkervoet zelfs al over de grond voordat hij 'geraakt' werd... Maar dat de Var nog een keer laat kijken is op zich prima, als ie de juiste beelden toont.Exocet schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:47:
Is het trouwens niet raar dat de VAR de scheids roept bij die penalty? Scheids heeft het beoordeeld en het was geen overduidelijke fout.
Je verwacht nog 2 penalty's mee te krijgen?On_E schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:47:
Utrecht met het tenue van de dames zo te zien.
...
Zo zie je maar hoe zwaar mensen het geestelijk hebben in de coronatijd. De GGZ wachtlijsten blijken veel te lang.
Heeft Haller wel eens met zijn ploeggenoten op het (trainings)veld gestaan? Echt totaal geen coördinatie, hij is bij elke bal te laat, lijkt geen idee te hebben wat zijn medespelers van hem willen.
Je mag echt eerder wisselen Erik ...
Maar Ajax “draait” wel sinds de komst van Haller, aldus ErikKoppensneller schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:00:
Heeft Haller wel eens met zijn ploeggenoten op het (trainings)veld gestaan? Echt totaal geen coördinatie, hij is bij elke bal te laat, lijkt geen idee te hebben wat zijn medespelers van hem willen.

XXXVI
En ook ook wel wat meer dan 1...OPSLAGHOND schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:01:
Nou ik word ook depressief als ik hiernaar kijk. Misschien hebben ze gehoord dat @remco112 ook voor Ajax is.LZ86 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:00:
[...]
Zo zie je maar hoe zwaar mensen het geestelijk hebben in de coronatijd. De GGZ wachtlijsten blijken veel te lang.
Zelfs als ie gewisseld wordt is ie niet vooruit te branden... Alsof het hem allemaal geen zak uit maakt
In Rotterdam de schaal ophalen door te winnen van Feyenoord, een erehaag van Berghuis c.s.OPSLAGHOND schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:01:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nooit!!!!hoevenpe schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:04:
[...]
In Rotterdam de schaal ophalen door te winnen van Feyenoord, een erehaag van Berghuis c.s.
Dit is een penalty voor Utrecht waarschijnlijk.
Nou VAR, dat is GEEN buitenspel, gewoon een goal. Wtf?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Meters buitenspel, de grens die zag het niet, etc
Oh het is VAR anno 2021
Oh het is VAR anno 2021
[ Voor 71% gewijzigd door On_E op 22-04-2021 20:07 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ruperti heeft een flinke hekel aan (jong) Ajax, dat is iig al vaker gebleken met z'n gefluit tijdens wedstrijden van Jong Ajax.
De regel was toch ook bij "too close to call" dat er voordeel aan de aanvaller gegeven zou worden ?!?
Huh? Doordat ze allebei op die lijn staan is het toch duidelijk geen buitenspel? Dat de grens het niet ziet: ok... maar var?
Kerk gaat weer dood, haal de dominee!
[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-04-2021 20:07 ]
Femke heeft de arbitrage om hulp gevraagdtoolkist schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:07:
We mogen dit weekend dus geen kampioen worden omdat het niet goed uit komt
XXXVI
als de var t niet ziet blijft beslissing staan... alleen negeert de var nu bepaalde beeldenPompi schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:07:
De regel was toch ook bij "too close to call" dat er voordeel aan de aanvaller gegeven zou worden ?!?
Die lijn was toch al in het veld aangebracht? Duidelijker dan dit wordt het niet. Echt bizar dat dit geen goal is...Exocet schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:08:
Bizar dit. Laat die lijntjes maar even zien
Gaan we nou zeuren om lijntjes? Prima beslissing van de VAR.
Kudus komen weekend in de basis, met hem was het stabiel slecht en met Klaassen is het twijfelachtig goed.
Hoe?? Het was gewoon geen buitenspel!DoeEensGek schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:09:
Gaan we nou zeuren om lijntjes? Prima beslissing van de VAR.
Komop mensen het is ook nog eens tegen Utrecht... Daar moet Ajax gewoon 5x tegen scoren.
Zeg dat tegen Erik.DoeEensGek schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:10:
Komop mensen het is ook nog eens tegen Utrecht... Daar moet Ajax gewoon 5x tegen scoren.
Oh nee weer een corner ...
Deze week weer niet op geoefend, Erik zal zijn tactisch meesterplan wel weer drie keer hebben laten overschrijven.OPSLAGHOND schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:11:
[...]
Zeg dat tegen Erik.
Oh nee weer een corner ...
XXXVI
Bam
Dit zal wel buitenspel zijn volgens de var...
Nou en?
Die grens constateert buitenspel. Dan kunnen ze wel een ultradun lijntje leggen, en dan claimen het is 2 mm buitenspel, wat boeit het? Als het echt 10-tallen centimeters onterecht wel of geen buitenspel is, dan moet die beslissing niet of wel overgenomen worden.
Yes 1-1
Yes! en nu doorgaan.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
De scheids constateerde ook dat het geen penalty was. Maar toch werd het een penalty.DoeEensGek schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:17:
[...]
Nou en?
Die grens constateert buitenspel. Dan kunnen ze wel een ultradun lijntje leggen, en dan claimen het is 2 mm buitenspel, wat boeit het? Als het echt 10-tallen centimeters onterecht wel of geen buitenspel is, dan moet die beslissing niet of wel overgenomen worden.
Yes 1-1
Dus die beslissingen kunnen overruled worden als het een foutieve beslissing was.
Wanneer gaat Ten Hag er een verdediger uithalen en gewoon 1-op-1 spelen, want wonderbaarlijk genoeg lukt het Ajax niet om een vrij staande speler te vinden terwijl er soms dubbel mandekking is. Dan moet er iemand vrij staan, tenzij ze opeens met 10 spelen.
Elia!!! Nu gaan we lachen hoor, wat een clown is dat zeg.
Oei pingpong voetbal.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
lUckTRECHT
Maar niks in het netje.Quad schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:24:
Oei pingpong voetbal.
Ik geef het door aan Erik, wie weet.Luxicon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:26:
Brobbey erin, zou van mij mogen
Goed gedaanKoppensneller schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:27:
[...]
Ik geef het door aan Erik, wie weet.
...
Goede wedstrijd om Mazraoui weer wat wedstrijdritme op te laten doen
[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 22-04-2021 20:30 ]
XXXVI
Had je niet beter Brobbey naast Haller kunnen zetten? Dan bijvoorbeeld middenvelder er uit, soort van 4222 spelen.
Een puntje tegen Ajax, knap gedaan Erik!!
Een beetje winnaar zou koken van woede, Erik zit rustig op de bank ...
Of Haller lekker aan de andere kant van de Noordzee gelaten. Wat een misser.Pompi schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:31:
Had je niet beter Brobbey naast Haller kunnen zetten? Dan bijvoorbeeld middenvelder er uit, soort van 4222 spelen.
Laten we open dat Frankfurt of een willekeurige andere club doorpakt en Erik ophaalt. Inspiratieloos labbekakken voetbal, en dat al anderhalf jaar langOPSLAGHOND schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:35:
Een beetje winnaar zou koken van woede, Erik zit rustig op de bank ...

Je verwacht een tactische ingreep? Dat heeft Erik nog nooit gedaan en nu ook niet.Pompi schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:31:
[ Voor 31% gewijzigd door ephymerous op 22-04-2021 20:41 ]
XXXVI
Voor lul tegen een club als Utrecht, ronduit beschamend.
*** Witte zakdoekjes ***
*** Witte zakdoekjes ***
Wie denk/hoop jij dat 'm kan opvolgen?ephymerous schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:38:
[...]
Laten we open dat Frankfurt of een willekeurige andere club doorpakt en Erik ophaalt. Inspiratieloos labbekakken voetbal, en dat al anderhalf jaar lang
[...]
Je verwacht een tactische ingreep? Dat heeft Erik nog nooit gedaan en nu ook niet.
⏩ PVOutput☀️
Haller? deed die mee dan?Pompi schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:31:
Ik denk mijn dode oma, maar ik hoop iets beters dan Erik.
Beide lijken me niet heel moeilijk.
Peter Bosz schijnt niks te doen te hebben.....
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
En ik werd nog helemaal afgemaakt aan het begin toen ik zei dat Haller een miskoop was.

Een flauw antwoord is; een ieder die uit z’n woorden kan komen is al verbetering
Mijn droomduo is Rijkaard/ten Cate. Haalbaar lijkt me Peter Bosz, zijn voetbalvisie past bij Ajax. Aanvallend en spectaculair.
Zelf ben ik ook gecharmeerd van Fraser. Maar of dat een Ajax trainer is?
Ik ben het met je eens hoorremco112 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:46:
[...]
En ik werd nog helemaal afgemaakt aan het begin toen ik zei dat Haller een miskoop was.
Daarnaast spelen Labyad en Promes sinds zijn komst niet meer. Niet gek dat Ajax dan beter loopt.
Ik moest lachenOPSLAGHOND schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:44:
[...]
Ik denk mijn dode oma, maar ik hoop iets beters dan Erik.
Beide lijken me niet heel moeilijk.
Goed moment wel om Erik te vervangen. Zowel
de Boer als Koeman zijn niet beschikbaar.
[ Voor 49% gewijzigd door ephymerous op 22-04-2021 20:50 ]
XXXVI
Dat is ie ook niet?remco112 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:46:
[...]
1 wedstrijd onzichtbaar zijn maakt je geen miskoop
Voor dat geld is hij wel erg veel wedstrijden onzichtbaar. Miskoop is misschien overdreven, maar hetgeen hij laat zien, vind ik verre van bijzonder!toolkist schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:47:
[...]
Dat is ie ook niet?
1 wedstrijd onzichtbaar zijn maakt je geen miskoop
Ajax kan nog 4 keer verliezen en dan zijn ze op doelsaldo kampioen
De eerste wedstrijden na de winterstop was Haller de reden dat Ajax die wedstrijden won. Dat is iedereen kennelijk vergeten
Uiteindelijk draait het om het collectief. En als je daarin een meerwaarde bent is het gewoon prima. Haller is dat wel.
⏩ PVOutput☀️
Het was volgens mij geen buitenspel van Klaassen en hier hebben we toch nog een extra marge van meerdere cm's?
...
De voornaamste redenen zijn:Exocet schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:50:
De eerste wedstrijden na de winterstop was Haller de reden dat Ajax die wedstrijden won. Dat is iedereen kennelijk vergeten
- Labyad op de bank
- Klaassen op tien
- Promes verkocht
- Martinez in het elftal
Sindsdien is het iets minder matig.
XXXVI
Het plan is natuurlijk om 9 mei kampioen te worden in de Kuip. Alleen hebben de achtervolgers teveel punten laten liggen, dus die moeten nu eerst wat inlopen, anders is Ajax daarvoor al kampioen. Gelijkspelletje tegen Utrecht hoort bij het plan dus.jaapstobbe schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:49:
Ajax kan nog 4 keer verliezen en dan zijn ze op doelsaldo kampioen
Ik durf wel te voorspellen dat het kampioenschap nog een paar wedstrijden op zich laat wachten. AZ ga je zo niet winnen en tegen een Emmen wat er vol voor gaat, kun je ook zo maar punten verliezen.
Wij moeten foelle bak!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
AZ is veel makkelijker. Die zetten er geen tien met de kont in de 16.Exocet schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:53:
Ik durf wel te voorspellen dat het kampioenschap nog een paar wedstrijden op zich laat wachten. AZ ga je zo niet winnen en tegen een Emmen wat er vol voor gaat, kun je ook zo maar punten verliezen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken