Ook naar mij toe houdt Liander zich stil. Sinds 27/12 niets meer van ze vernomen, maar mogelijk omdat ik ze in reactie daarop het volgende voorgesteld heb:marana schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 22:43:
[...]
Wat bijzonder toch dat Liander dit zo speelt bij jou.
Na het vervelende gesprek dat ik met ze had op 16 november, zie hier heb ik helemaal niets meer van ze gehoord.
Ik heb van EnergieDirect, waar ik alleen gas afnam (elektriciteit krijg ik via Tibber), keurig een eindafrekening gehad, en ik betaal geen netbeheerkosten meer voor gas sinds 14 november. Geen brief, geen mail, geen telefoontje, gewoon niets meer van Liander.
Met daarna natuurlijk als afsluiter:Ik nodig u van harte uit deze reactie van mij (nog eens) goed door te lezen, zodat u begrijpt waarom ik niet inga op de opties die Liander mij aanbiedt. Wat mij betreft laten we het verder hierbij.
Ook ik betaal al een tijdje (sinds 20/11) geen netbeheerkosten meer (eindafrekening ontvangen op 8/12).U blijft overigens van harte welkom om op afspraak langs te komen om eventuele werkzaamheden aan uw eigendommen op mijn perceel te verrichten die u nodig acht. Het initiatief daartoe ligt bij u, vindt ook de kantonrechter (ECLI:NL:RBOBR:2020:6862). Ik benadruk dat ik daar geen opdracht toe geef, en daarom ook het eventueel in rekening brengen van kosten hiervoor niet zal accepteren.
Lekker rustig in afwachting wat er gaat komen, mogelijk na 1 februari.