Maar met een tuin van 13 vierkante meter mag je blij zijn dat je er net kan zitten met je tuinset, dan houd je geen ruimte over voor een mooie groene tuin.Videopac schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:20:
[...]
Als je geen groen in de tuin hebt is het niet de groene container die in de weg staat wat het probleem is, maar het gebrek aan groen in je tuin.
Ik kan me herinneren dat wij eens een schrijven van de brandweer hebben gehad bij nieuwbouw dat de verlichting in de badkamer niet aan de vereisten voldeed, dat ze te dicht op de douche zat en niet voldoende was afgeschermd. Arresteren zal niet gebeuren, maar als er iets (brand) in huis plaatsvindt, en de verdieping die met deze trap wordt bereikt is in gebruik als slaapruimten, dan weet ik zeker dat de verzekering erg moeilijk gaat doen, want dit mag niet volgens het bouwbesluit.Lollercopter schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:50:
[...]
Wat maakt dat uit dan, is toch je eigen huis ?![]()
Zelfs als het niet zou mogen, komt de trappen politie je dan arresteren?
Een vlizotrap is voor bergruimten, niet voor ruimten die gebruikt worden als slaapkamer/kantoor/anderszins. En niet voor niets.....Het vervangen van een dergelijke trap door dit soort geknutsel is niet veilig.
Verwijderd
Dit is volgens mij gewoon een "standaard design trap", die zo kant en klaar verkocht worden. Enige wat hier wel een beetje ontbreekt, is een fatsoenlijke leuning. Het is een vaste trap en ik zou niet weten waarom deze niet zou mogen. Ik zou hem ook niet willen, maar verboden?HvdBent schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:07:
[...]
Ik kan me herinneren dat wij eens een schrijven van de brandweer hebben gehad bij nieuwbouw dat de verlichting in de badkamer niet aan de vereisten voldeed, dat ze te dicht op de douche zat en niet voldoende was afgeschermd. Arresteren zal niet gebeuren, maar als er iets (brand) in huis plaatsvindt, en de verdieping die met deze trap wordt bereikt is in gebruik als slaapruimten, dan weet ik zeker dat de verzekering erg moeilijk gaat doen, want dit mag niet volgens het bouwbesluit.
Een vlizotrap is voor bergruimten, niet voor ruimten die gebruikt worden als slaapkamer/kantoor/anderszins. En niet voor niets.....Het vervangen van een dergelijke trap door dit soort geknutsel is niet veilig.
Ook wel een bijzonder object deze om/uitgebouwde garagewoning. De ligging is dan wel weer mooi:
:strip_exif()/f/image/4AylUCEJBJUWafRdWQCmTqKM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PUA3W8e38t8smmlDEuj0iAO1.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/koop...15097-eigenhuisstraat-20/
:strip_exif()/f/image/4AylUCEJBJUWafRdWQCmTqKM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PUA3W8e38t8smmlDEuj0iAO1.jpg?f=fotoalbum_large)
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
ging mij vooral om de 1e constructie met het bordesje, maar deze trap verdient wel een leuning (is volgens mij ook verplicht, maar ik ben geen bouwjurist)Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:32:
[...]
Dit is volgens mij gewoon een "standaard design trap", die zo kant en klaar verkocht worden. Enige wat hier wel een beetje ontbreekt, is een fatsoenlijke leuning. Het is een vaste trap en ik zou niet weten waarom deze niet zou mogen. Ik zou hem ook niet willen, maar verboden?
Dan heb je echt geld teveelVerwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 05:43:
[...]
Tering..... servicekosten 1396 euro per maand..... AU!

iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Denk als je 5miljoen uitgeeft voor een appartementje je sowieso al wel ergens een goed gevulde sok hebt liggen

Exact expert nodig?
Tja het is oneerlijk verdeeld in de wereld.Crazy D schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:00:
[...]
Denk als je 5miljoen uitgeeft voor een appartementje je sowieso al wel ergens een goed gevulde sok hebt liggen
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
De VVE checklist gezien? Alles staat op 'Nee', dus wel hoge servicekosten maar niks geregeld in/met een VVE?Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 05:43:
[...]
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Kom er net achter want dacht maybe dat het wel op de website van de makelaar staatthof schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:28:
[...]
De VVE checklist gezien? Alles staat op 'Nee', dus wel hoge servicekosten maar niks geregeld in/met een VVE?
https://www.quotenet.nl/v...-miljoen-penthouse-laren/
Maar!
https://www.pararius.nl/a...p/laren-nh/7d5ef738/brink
Kopje seniorenwoning is al meer dan wat er staat bij fundaBijzonderheden Mindervalide woning, seniorenwoning
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ja, staat al een tijdje te koop en is flink in prijs gedaald (was dus de helft duurder).Touchdomex schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:36:
[...]
Kom er net achter want dacht maybe dat het wel op de website van de makelaar staat![]()
https://www.quotenet.nl/v...-miljoen-penthouse-laren/
Maar!
https://www.pararius.nl/a...p/laren-nh/7d5ef738/brink
[...]
Kopje seniorenwoning is al meer dan wat er staat bij fundaZou dit gewoon een seniorenwoning zijn met verzorging en alles erop en eraan?
Ik vind het van buiten trouwens niet zo lelijk, maar van binnen is het, tsja, 'apart' zullen we maar zeggen.
[ Voor 20% gewijzigd door Rubbergrover1 op 20-08-2021 12:43 ]
Zo vaak langs gefietst! Had nooit geraden dat het er ZO van binnen uit zou zien... damnocrammarco schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 20:34:
Ik weet nog niet wat ik er nou van vind het is in ieder geval 1 van de lelijkste gebouwen in laren.
https://www.funda.nl/koop...ment-41203218-brink-10-c/
edit:
Foto!
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Prachtig pand. Maar wat een vreemde luifel boven het terras??jordeeeh schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:33:
Genoeg te zien en ontdekken in dit pand, je moet wel van kleur houden.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/zMbOFdhz7ZvTFV8fdiYCJjNi.jpg?f=fotoalbum_large)
geweldig huisjordeeeh schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:33:
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik vind de straatnaam eigenlijk nog wel het meest ironische voor een garagebox: Eigenhuisstraat. Uberhaupt wel een lollige straatnaam. Wat nou als je daar een (sociale)huurcomplex aan bouwt...breinonline schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:42:
Ook wel een bijzonder object deze om/uitgebouwde garagewoning. De ligging is dan wel weer mooi:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Electrowolf schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:15:
[...]
Ik vind de straatnaam eigenlijk nog wel het meest ironische voor een garagebox: Eigenhuisstraat. Uberhaupt wel een lollige straatnaam. Wat nou als je daar een (sociale)huurcomplex aan bouwt....
offtopic:
7.5 EIGENHUISSTRAAT (8 MEI 1959)
Jan Eigenhuis, met verre voorouders in het bloemendorp, had met zijn streekromans een vijftiental boeken geschreven over de leefomstandigheden in Aalsmeer en een gedeelte van Haarlemmermeer. Een paar titels van zijn romans met betrekking op Aalsmeer zijn: "De Wijsgeer", "De jonge Dominee", "Groei", "Ruige Hoeve" en "De Schepper". Met "Vlaspolder", "Waterwolf", "Aalsmeerse jongens" en "Stoere werkers" schreef hij boeken die meer op Haarlemmermeer gericht zijn. In "De Dijk" staat de strijd met zichzelf in de wereld centraal. Uit bewondering voor Albert Schweitzer schreef hij de romans "Aan de zoons van het oerwoud" en "De horizon blinkt". Bij het vijftigjarig bestaan van het bestuur van de Haarlemmermeerpolder in 1906 kreeg Eigenhuis de opdracht een herdenkingsboek te schrijven. Dit standaardwerk op de poldergeschiedenis verscheen in 1907 en werd naar officiële gegevens verwerkt. Een puur naslagwerkje. Jan Eigenhuis is in 1944 overleden.
(http://haarlemmermeer-ges.../page/81/7-nieuwbouw.html)
7.5 EIGENHUISSTRAAT (8 MEI 1959)
Jan Eigenhuis, met verre voorouders in het bloemendorp, had met zijn streekromans een vijftiental boeken geschreven over de leefomstandigheden in Aalsmeer en een gedeelte van Haarlemmermeer. Een paar titels van zijn romans met betrekking op Aalsmeer zijn: "De Wijsgeer", "De jonge Dominee", "Groei", "Ruige Hoeve" en "De Schepper". Met "Vlaspolder", "Waterwolf", "Aalsmeerse jongens" en "Stoere werkers" schreef hij boeken die meer op Haarlemmermeer gericht zijn. In "De Dijk" staat de strijd met zichzelf in de wereld centraal. Uit bewondering voor Albert Schweitzer schreef hij de romans "Aan de zoons van het oerwoud" en "De horizon blinkt". Bij het vijftigjarig bestaan van het bestuur van de Haarlemmermeerpolder in 1906 kreeg Eigenhuis de opdracht een herdenkingsboek te schrijven. Dit standaardwerk op de poldergeschiedenis verscheen in 1907 en werd naar officiële gegevens verwerkt. Een puur naslagwerkje. Jan Eigenhuis is in 1944 overleden.
(http://haarlemmermeer-ges.../page/81/7-nieuwbouw.html)
Fantastisch, volledig uit hout geconstrueerd:Rubbergrover1 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:09:
[...]
Prachtig pand. Maar wat een vreemde luifel boven het terras??
[Afbeelding]

You are not a beautiful and unique snowflake.
niet volledig, op de andere foto zie je duidelijk een zinken dak..Zartos schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:44:
[...]
Fantastisch, volledig uit hout geconstrueerd:
[Afbeelding]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
De ligging is perfect.. mits je plane spotter bent..breinonline schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:42:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/3GpOAkyalMbVOoMqFDe9T9FW.png?f=user_large)
Ik heb ik dat bedrijvenpark gewerkt en de wandeling naar het station was altijd mega lawaaig met al die vliegtuigen daar..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Dat geldt dan volgens mij voor heel Hoofddorp en niet specifiek voor deze locatie. Voor een woning in Hoofddorp lijkt mij de ligging wel perfect.ToolkiT schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:54:
[...]
De ligging is perfect.. mits je plane spotter bent..
[Afbeelding]
Ik heb ik dat bedrijvenpark gewerkt en de wandeling naar het station was altijd mega lawaaig met al die vliegtuigen daar..
* Bommes heeft zijn huis te koop staan en kan niet achter blijven

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
https://www.funda.nl/koop...-42416953-zevenmorgen-11/
Leuk klushuisje met iets uit de hand gelopen conifeer/coniboom
/f/image/mJGvnrccmELBYeYQx4L1PZDN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mJGvnrccmELBYeYQx4L1PZDN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9fCdg2RcGGrqDX5yXoIDsjnY.png?f=fotoalbum_large)
Als ik de tekst lees vermoed ik binnenwandisolatie met voorzetwanden. Hebben ze in elk geval met een beetje verstand geflipt. Tekening suggereert ook nog eens dat de buitenmuur niet gemeten is, eerst wel.fonsoy schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:48:
[...]
Ik weet niet of iemand dit opviel maar .... het formaat van de woonkamer is hier 7 meter.
[Afbeelding]
En de flip kostte ineens een metertjeper zijde.
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Makkelijk op 20-08-2021 18:43 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Tja dan moet je wel trek hebben om naast een café met buitenterras te willen wonenjordeeeh schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:33:
[Afbeelding]
Want dan heb je geen vriendin?Crazy D schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:00:
[...]
Voor iemand die een kleine nog enisgszins betaalbare wonig zoekt in de Noordelijke randstad is dit goed gelegen, het dijkjesgebied Buitenschot houdt veel vliegtuiglawaai tegen in Hoofdorp zelf, je hebt een fijn uitzicht, en je zit dicht bij de voorzieningen van het centrum, zoals winkels, restaurants, cafes, bioscoop en station en de A4.Rubbergrover1 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:03:
[...]
Dat geldt dan volgens mij voor heel Hoofddorp en niet specifiek voor deze locatie. Voor een woning in Hoofddorp lijkt mij de ligging wel perfect.
[ Voor 12% gewijzigd door martyw op 20-08-2021 22:26 ]
De helft van de tijd vullen makelaars dat verkeerd in en is er wel degelijk een VvE die professioneel beheerd wordt. Ik heb dat zelf meegemaakt bij woningen die door mijn kantoor beheerd worden. Als er geen VvE was dan waren er ook geen servicekosten.thof schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:28:
[...]
De VVE checklist gezien? Alles staat op 'Nee', dus wel hoge servicekosten maar niks geregeld in/met een VVE?
Tsjah dat kan er dan ook toch nog wel vanaf?Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 05:43:
[...]
Goed om te weten. Ik zal er de komende maanden even wat vaker langs rijden dan die ene keer in het jaar dat ik in Eemnes benocrammarco schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 20:25:
[...]
Verkocht onder voorbehoud. Ben benieuwd wat ze er van gaan maken.
Iemand nog een tonnetje over? Hypotheek kan je namelijk niet krijgen... Ook nog ca 200 euries in de maand aan servicekosten.
https://www.funda.nl/koop...rte-geuzenstraat-700-713/

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Tjongejonge, zelfs mijn garagebox is groter, maar blijkbaar vinden de meeste mensen het te duur, want staat al ruim 6 maanden te koop.pjot1 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:56:
Iemand nog een tonnetje over? Hypotheek kan je namelijk niet krijgen... Ook nog ca 200 euries in de maand aan servicekosten.![]()
Dat je het handje contantje moet hebben zal ook niet meehelpen.HereIsTom schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:11:
[...]
Tjongejonge, zelfs mijn garagebox is groter, maar blijkbaar vinden de meeste mensen het te duur, want staat al ruim 6 maanden te koop.
In die 200 euro zitten dan wel alle overige woonlasten, heel wat anders dan bij een gewoon appartement.pjot1 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:56:
Iemand nog een tonnetje over? Hypotheek kan je namelijk niet krijgen... Ook nog ca 200 euries in de maand aan servicekosten.![]()
Zulke kamers staan er trouwens wel meer te koop. Ideaal voor zoon of dochter die gaat studeren. Er zijn een hoop mensen die zonder veel problemen een ton extra hypotheek op de overwaarde van de eigen woning kunnen nemen. (Of in sommige gevallen dat sowieso al als vrij vermogen hebben.) Dan heeft je zoon of dochter voor zo'n 100 euro rentelasten plus 200 euro overige kosten een kamer in Amsterdam. Lijkt mij geen slechte deal, knap werk als je dat bij huur lukt.
Enige nadeel hier is dat je geen huursubsidie kunt krijgen omdat je geen eigen voorzieningen hebt. Maar met de verhoogde overdrachtsbelasting voor verhuur is het tegenwoordig sowieso vaak handiger om je kind zelf de 'woning' te laten kopen.
Een koopje. Laatst stond er een omgebouwde garage van 13 vierkante meter te koop voor 275 k..pjot1 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:56:
Waar moet je die tweede persoon laten- Het gekochte mag niet door meer dan één persoon worden bewoond
En die 200 euro servicekosten zijn niet super hoog ofzo:
VvE
De Vereniging van Eigenaren “KG 700” wordt door ''de huishouding'' geadministreerd; de service kosten ca. € 172,17 pm (inclusief WiFi-internet, verwarming, water, licht, schoonmaak 3 keer per week van de gemeenschappelijke ruimten, liftonderhoud, groot onderhoud van de flat, etc. etc.)
Bijdrage stookkosten ca. € 30,-- pm
En het feit dat je het GFT-afval dat je in je keuken produceert blijkbaar in de gewone vuilnisbak gooit.Videopac schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:20:
[...]
Als je geen groen in de tuin hebt is het niet de groene container die in de weg staat wat het probleem is, maar het gebrek aan groen in je tuin.
Dan gebruik je klimplanten.sehnugr schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 08:26:
[...]
Maar met een tuin van 13 vierkante meter mag je blij zijn dat je er net kan zitten met je tuinset, dan houd je geen ruimte over voor een mooie groene tuin.
Dat zijn dus planten die langs muren e.d. klimmen, geen planten om in te klimmen.
Als ik de foto's zo zie, mag je daar het hele dak waarschijnlijk vervangen (diverse kamers met duidelijk grote vochtigheidsproblemen). En die aangebouwde berging ziet er uit als een instorting die wacht te gebeuren...hermenfeith schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:44:
https://www.funda.nl/koop...-42416953-zevenmorgen-11/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
30 Euro stookkosten per maand voor een kamer van 11 vierkante meter_Eend_ schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:25:
En die 200 euro servicekosten zijn niet super hoog ofzo:

De gemeenschappelijke ruimtes zijn ook warm en het douchewater waarschijnlijk ook.Amphiebietje schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:56:
[...]
30 Euro stookkosten per maand voor een kamer van 11 vierkante meter? Dat is belachelijk veel...
De helft van dit topic is echt gemierenneuk. 30/maand, of een energielabel op 2.6M etc.
Ik val ook niet in beide doelgroepen: Dus de echte issues als 1 ton voor 11m2 met weinig zelfstandigheid, of juist miljonair zijn, maar die details zijn echt Bike Shedding. Lekker druk maken om de kleur van het fietsenhok bij de kernreactor, want dat is overzichtelijk.
Overigens ook herkenbaar. VVE vergadering bij een vorig appartement:
“Dak moet vervangen, 50.000 euro. Vragen?” -> Nee.
“Uit het kaspotje voor kleine noodgreepjes is 250 euro meer gebruikt.” -> Hoppa, 3 vingers in de lucht: “dat kan toch niet zomaar, waarvoor dan!!?”
{signature}
Wat is daar gek aan? Alles moet verantwoord worden. Voor het dak zijn minimaal 3 offertes aangevraagd en vergeleken en degene die het beste aansloot is dan gekozen. En dat staat al een aantal jaar in het MJOP. Dus daar zouden geen vragen over moeten komen nee. En als er 250 euro 'opeens' verdwenen is, ja, dan lijkt me dat logisch dat dat verantwoord moet worden.Voutloos schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
Overigens ook herkenbaar. VVE vergadering bij een vorig huis: Dak moet vervangen, 50.000 euro. Vragen? Nee. Uit het kaspotje voor kleine noodgreepjes is 250 euro meer gebruikt. Hoppa, 3 vingers in de lucht: “dat kan toch niet zomaar!!?”

Maar er zijn nooit vragen over de grote bedragen terwijl daar net zo goed dingen fout in kunnen zitten maar altijd om het klein bier.RoNoS schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 15:25:
[...]
Wat is daar gek aan? Alles moet verantwoord worden. Voor het dak zijn minimaal 3 offertes aangevraagd en vergeleken en degene die het beste aansloot is dan gekozen. En dat staat al een aantal jaar in het MJOP. Dus daar zouden geen vragen over moeten komen nee. En als er 250 euro 'opeens' verdwenen is, ja, dan lijkt me dat logisch dat dat verantwoord moet worden.
blup
offtopic:
De keuze voor de partij van het dak werd amper toegelicht en de offertes scheelden duizenden euros, en dat kaspotje kwam neer op minder dan een tientje per aandeelhouder per jaar. Uiteraard is het ook toegelicht, maar als de groep dan ook nog lang blijft hangen op 3 ipv gemiddeld 2 lampen centrale ruimte stuk ben ik er wel klaar mee. Ik mis de vve niet.
Stel die energiekosten zouden eigenlijk 25 ipv 30 moeten zijn. So what, paar euro extra in de balans en dan is de volgende vve kosten verhoging misschien een jaartje later nodig. Ik laat mijn woonkeuzes in ieder geval niet van dat soort verschillen afhangen. Laten we maar door gaan.
De keuze voor de partij van het dak werd amper toegelicht en de offertes scheelden duizenden euros, en dat kaspotje kwam neer op minder dan een tientje per aandeelhouder per jaar. Uiteraard is het ook toegelicht, maar als de groep dan ook nog lang blijft hangen op 3 ipv gemiddeld 2 lampen centrale ruimte stuk ben ik er wel klaar mee. Ik mis de vve niet.
Stel die energiekosten zouden eigenlijk 25 ipv 30 moeten zijn. So what, paar euro extra in de balans en dan is de volgende vve kosten verhoging misschien een jaartje later nodig. Ik laat mijn woonkeuzes in ieder geval niet van dat soort verschillen afhangen. Laten we maar door gaan.
[ Voor 28% gewijzigd door Voutloos op 21-08-2021 16:08 ]
{signature}
Vraag me toch af wat zich hier heeft afgespeeld. Een architect die helemaal los is gegaan of een opdrachtgever die een héél specifiek idee had van hoe het moest worden? Vermoedelijk is er een eisenlijstje over tafel gegaan en was dit de beste oplossing om aan al die eisen te voldoen. Als architect kun je hier toch niet blij van worden?Rubbergrover1 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 07:40:
[...]
Dit is inderdaad vooral gebouwd met de wensen van de huidige bewoners in gedachten. En die hoeven helemaal niet overeen te komen met de wensen van anderen die 18 miljoen te besteden hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Gluten Parody op 21-08-2021 16:31 ]
Ik vind dat er op zich weinig mis is met dat huis. Behalve de prijsstelling, want die lijkt mij niet gebaseerd op wat de woning waard zou zijn, maar eerder op wat de woning gekost heeft. En dat kan wel eens heel wat anders zijn dan wat een koper er voor over heeft.Gluten Parody schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 16:30:
[...]
Vraag me toch af wat zich hier heeft afgespeeld. Een architect die helemaal los is gegaan of een opdrachtgever die een héél specifiek idee had van hoe het moest worden? Vermoedelijk is er een eisenlijstje over tafel gegaan en was dit de beste oplossing om aan al die eisen te voldoen. Als architect kun je hier toch niet blij van worden?
Zou de vraagprijs dan inclusief designmeubels etc zijn?Rubbergrover1 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 17:30:
[...]
Ik vind dat er op zich weinig mis is met dat huis. Behalve de prijsstelling, want die lijkt mij niet gebaseerd op wat de woning waard zou zijn, maar eerder op wat de woning gekost heeft. En dat kan wel eens heel wat anders zijn dan wat een koper er voor over heeft.
Of wordt het net als in Moving (1988) met Richard Pryor
Nieuwe kribbe voor een kakkersfamilie met rode broeken

https://www.funda.nl/koop...7762-koninginneduinweg-6/

Nou, ik wil best rode broeken gaan kopen dan, mooi pand hoor.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Een stuk beter te pruimen dan veel andere dingen in die prijsklasse die ik voorbij heb zie komen. Dit ziet er tenminste nog een beetje normaal uit en ik zou me er nog best wel "thuis" kunnen voelen
.
Het is dat ik het onderhoud en de belasting echt niet wil gaan betalen, maar anders zou ik het best willen hebben.
Het is dat ik het onderhoud en de belasting echt niet wil gaan betalen, maar anders zou ik het best willen hebben.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Dit is dus wat je kunt kopen voor een kwart van dat gedrocht in Bosch en Duin. Dan koop ik van de 13 🍉 die overblijft wel een golfbaan ofzo.martyw schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:37:
Ok, deze makelaar mag nog eens op "ICT Cursus" gaan. Advertentie op Funda met gratis extra grote pixels: (of extra lage resolutie, is maar hoe je het bekijkt)
https://www.funda.nl/koop...8872311-de-stalen-boog-4/
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UEAEV6bGlcARe0K9SnawS6us.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tzsqClUW4q3sztgp7VGCONls.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FasB8xWekQehxXYLCVljMd9p.jpg?f=user_large)
Dit is niet zomaar een instelling vergeten, defaults zijn echt wel beter dan dit.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UEAEV6bGlcARe0K9SnawS6us.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tzsqClUW4q3sztgp7VGCONls.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FasB8xWekQehxXYLCVljMd9p.jpg?f=user_large)
Dit is niet zomaar een instelling vergeten, defaults zijn echt wel beter dan dit.
@Electrowolf Haha… Ik denk dat die makelaar die foto’s nog gemaakt heeft met zijn oude Nokia.
Maar als dat mijn huis was flikkerde ik gelijk die makelaar eruit!
Maar ook hoe de composities zijn, ik zou zeggen ruim eerst eens op, leuk zo’n bos met jassen en al die zooi naast het toilet
Maar ook hoe de composities zijn, ik zou zeggen ruim eerst eens op, leuk zo’n bos met jassen en al die zooi naast het toilet

[ Voor 28% gewijzigd door HereIsTom op 21-08-2021 23:47 ]
Zouden die strepen op het gras gemaakt zijn door de tuinman of door robot grasmaaier ?martyw schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:37:
[Afbeelding]
dat kan best wat knapper denk ik
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
Makelaar is thuismakelaar, dus foto's zijn waarschijnlijk door de verkoper zelf gemaakt.HereIsTom schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:46:
@Electrowolf Haha… Ik denk dat die makelaar die foto’s nog gemaakt heeft met zijn oude Nokia.
Inclusief plattegrond?deejeebv schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 07:52:
[...]
Makelaar is thuismakelaar, dus foto's zijn waarschijnlijk door de verkoper zelf gemaakt.
Volgens mij kun je tegenwoordig ook gewoon je foto's uit je collectie "Grappige Hondendrollen" plaatsen op funda. Het gaat toch wel verkocht worden.Electrowolf schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:48:
Ok, deze makelaar mag nog eens op "ICT Cursus" gaan. Advertentie op Funda met gratis extra grote pixels: (of extra lage resolutie, is maar hoe je het bekijkt)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Volgens hun website worden de foto's door een professionele fotograaf gemaakt.deejeebv schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 07:52:
[...]
Makelaar is thuismakelaar, dus foto's zijn waarschijnlijk door de verkoper zelf gemaakt.
Dit is toch duidelijk gewoon een foutje / bug in een softwarepakket? De foto's zijn inmiddels gefixt maar de plattegronden nog niet
Bij mij zijn de foto's nog steeds zeer onscherp, ik weet niet waar jij de foto's vandaan haalt? Ik heb bv geen idee of het groen dat voor het huis tussen de stenen staat onkruid is of een bewust haagje, omdat ik niet kan zien wat die groene blob is. Ook op de foto's van de badkamer is niet te onderscheiden of het hier en daar gaat om spulletjes van de bewoners of om 'iets' wat in de badkamer zelf zit (bv foto 32).Makkelijk schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 09:26:
Dit is toch duidelijk gewoon een foutje / bug in een softwarepakket? De foto's zijn inmiddels gefixt maar de plattegronden nog niet
Edit: de foto's zijn bij mij nu ook veranderd.
[ Voor 3% gewijzigd door Rubbergrover1 op 22-08-2021 09:43 ]
Net ook weer eens een "Funda-rondje" gedaan. En deze viel me op: Boederijtje in Nieuwe Pekela (lekker veel ruimte).
Vaak tref je bij dit soort panden een hoop "oude zooi" aan. Hier niet. Van binnen mooi afgewerkt, strak ingericht.
Alleen toen kwamen ze bij de keuken erachter dat er nog een magnetron was. Dus die staat op een tafeltje naast de keuken:
/f/image/ksXvof7dD351TYlm3LVRlqCV.png?f=fotoalbum_large)
Hmmmm, nu ik wat verder kijk lijkt zo'n losstaande magnetron in een verder prima keuken toch een trent te worden....
/f/image/p1FbC4pxVdrCUvuDE7g4H2XB.png?f=fotoalbum_large)
Dit is overigens deze
Vaak tref je bij dit soort panden een hoop "oude zooi" aan. Hier niet. Van binnen mooi afgewerkt, strak ingericht.
Alleen toen kwamen ze bij de keuken erachter dat er nog een magnetron was. Dus die staat op een tafeltje naast de keuken:
/f/image/ksXvof7dD351TYlm3LVRlqCV.png?f=fotoalbum_large)
Hmmmm, nu ik wat verder kijk lijkt zo'n losstaande magnetron in een verder prima keuken toch een trent te worden....
/f/image/p1FbC4pxVdrCUvuDE7g4H2XB.png?f=fotoalbum_large)
Dit is overigens deze
[ Voor 33% gewijzigd door Spoetnik385 op 22-08-2021 10:09 ]
www.steamloco.info
Niet echt een trent, maar iets waar veel mensen al jaren voor kiezen. Met het idee dat het handiger is om een compact MediaMarkt apparaat van een paar honderd euro te kopen in plaats van een paar duizend euro uit te geven aan een inbouw apparaat plus inbouwkast die vaak veel meer ruimte innemen. Daarbij wordt die losse magnetron vaak ook naar de bijkeuken verbannen.Spoetnik385 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 10:06:
Opmerkelijker is dat ze in deze voorbeelden ervoor hebben gekozen om die apparaten niet weg te halen voordat de foto's gemaakt werden. Leuke puzzelopdracht voor een regenachtige zondagmiddag: tien willekeurige Funda advertenties bekijken en daarbij bekijken of er een inbouw(combi-) magnetron is en, indien die er niet is, of er een logische plek is waar een losse magnetron zou kunnen hebben gestaan.
Het kan altijd erger:diehard889 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:53:
[...]
Zouden die strepen op het gras gemaakt zijn door de tuinman of door robot grasmaaier ?
dat kan best wat knapper denk ik
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HQ5yEgdRlEMxBoMn0kW7cp34.jpg?f=user_large)
Daar is ie weer!

Verder op zich wel een leuk huis! Wel aan een drukke weg.
https://www.funda.nl/koop...68336-voorburggracht-151/

Volgens de plattegrond is de wc/douche onbereikbaar.
Wat is dit voor een clown joh. Ik kijk even z'n andere 3 aangeboden huizen en zowel als koper als verkoper zou ik waarschijnlijk al afhaken bij de foto's.pjot1 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:25:
Daar is ie weer!
[Afbeelding]
Wat geeft dat nou? Een beetje humor mag toch wel? En, je koopt het huis, exclusief clown...Makkelijk schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:23:
[...]
Wat is dit voor een clown joh. Ik kijk even z'n andere 3 aangeboden huizen en zowel als koper als verkoper zou ik waarschijnlijk al afhaken bij de foto's.
Tja, dat is heel persoonlijk. Ik heb denk ik niet helemaal door dat dit als humor bedoelt is, ik zie vooral een rare narcist. Human for scale?ehtweak schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:35:
[...]
Wat geeft dat nou? Een beetje humor mag toch wel? En, je koopt het huis, exclusief clown...
Maar je koopt het huis van mensen die blijkbaar bewust voor zo'n clown kiezen. Ik kan me er iets bij voorstellen dat je dan toch minder klik met de verkopers zult hebben. En minder snel tot overeenstemming komt. Of de ander minder snel iets zult gunnen.ehtweak schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:35:
[...]
Wat geeft dat nou? Een beetje humor mag toch wel? En, je koopt het huis, exclusief clown...
Ach, zolang hij niet op iedere foto staat.Makkelijk schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:23:
[...]
Wat is dit voor een clown joh. Ik kijk even z'n andere 3 aangeboden huizen en zowel als koper als verkoper zou ik waarschijnlijk al afhaken bij de foto's.
Ik vond deze foto iets zorgwekkender: Wanna play???

Dat is pas creepy. Maar om een andere reden dan jij denkt. Ik had vroeger zo'n pop. Die dingen zijn huge als je 5 of 6 bentSuggs schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:43:
[...]
Ach, zolang hij niet op iedere foto staat.
[Afbeelding]
Ik zou mij echt niet druk kunnen maken om de dolblije makelaar op de foto hahaha
of van die makelaars die de rode loper er in shoppen
Stoel iets naar voren trekken en dan met 2 foto's het zo photoshoppen dat de pop alleen in de spielgel zichtbaar isSuggs schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:43:
[...]
Ach, zolang hij niet op iedere foto staat.
[Afbeelding]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat meen je niet. Een rode loper? Nog nooit tegengekomen. Iemand een voorbeeld?ansichtkaart schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:00:
Ik zou mij echt niet druk kunnen maken om de dolblije makelaar op de foto hahaha
ik tientallen!oscar82 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 18:11:
[...]
Dat meen je niet. Een rode loper? Nog nooit tegengekomen. Iemand een voorbeeld?
https://www.funda.nl/make...orteer-afmelddatum-af/p4/
https://www.dumpert.nl/item/100007803_cdf0b559

[ Voor 14% gewijzigd door Makkelijk op 22-08-2021 18:43 ]
Zou prima kunnen, al dacht ik zelf meer aan gesneuvelde goede voornemens als in: In mijn nieuwe keuken ga ik voortaan echt koken op het fornuis en in de oven en dan heb ik geen magnetron meer nodig...Rubbergrover1 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:21:
[...]
Niet echt een trent, maar iets waar veel mensen al jaren voor kiezen. Met het idee dat het handiger is om een compact MediaMarkt apparaat van een paar honderd euro te kopen in plaats van een paar duizend euro uit te geven aan een inbouw apparaat plus inbouwkast die vaak veel meer ruimte innemen. Daarbij wordt die losse magnetron vaak ook naar de bijkeuken verbannen.
Opmerkelijker is dat ze in deze voorbeelden ervoor hebben gekozen om die apparaten niet weg te halen voordat de foto's gemaakt werden. Leuke puzzelopdracht voor een regenachtige zondagmiddag: tien willekeurige Funda advertenties bekijken en daarbij bekijken of er een inbouw(combi-) magnetron is en, indien die er niet is, of er een logische plek is waar een losse magnetron zou kunnen hebben gestaan.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Haha! Hier ga ik goede sier mee maken bij vrienden en collega's. "Hoe kom je hier nou weer aan?" "Nah, dat was Makkelijk!"
Via deze makelaar heb ik ooit een huis verkocht. Je kunt zeggen wat je wilt maar zijn listings vallen wel op tussen de eenheidsworst. Uiteindelijk trekt dat aandacht en voor serieus geïnteresseerden maakt de enigzins non-conformistische stijl geen biet uit.
Verwijderd
Cool. Ik weet waar die tweede keuken gekocht is. Wij hadden bijna dezelfde frontjes genomen, maar hebben nu hetzelfde type met een iets andere afwerking. We hebben ook exact dezelfde kraan en gootsteen. Dat is geen goedkope keuken, maar zonder bovenkastjes heb je met een dergelijke opstelling gewoon geen ruimte voor een inbouw magnetron en ook geen leeg kastje om een magnetron in te zetten.Spoetnik385 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 10:06:
Net ook weer eens een "Funda-rondje" gedaan. En deze viel me op: Boederijtje in Nieuwe Pekela (lekker veel ruimte).
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is overigens deze
Pareltje dit, hier heeft de tijd echt 50-60 jaar stilgestaan. Muv van de tuin die netjes onderhouden is
https://www.funda.nl/koop...123-sint-franciscusweg-1/
Zeker erg mooi, maar was dan ook al een paar keer gepost...Blik1984 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 22:22:
Pareltje dit, hier heeft de tijd echt 50-60 jaar stilgestaan. Muv van de tuin die netjes onderhouden is
Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Excusez, gemistFiber schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 22:37:
[...]
Zeker erg mooi, maar was dan ook al een paar keer gepost...
Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3
https://www.funda.nl/koop...418263-kloosterstraat-79/
Behalve het oude interieur, wat kruizen aan de muur en dergelijke is het niet zo opvallend. Alleen de onderstaande kamer valt me zo op. Volgens de plattegrond is die 1,83 breed en daar staat dus een bed in? Ok, als je kleiner bent dan 1,80 misschien niet zo heel gek, maar ziet er bijzonder uit.
Behalve het oude interieur, wat kruizen aan de muur en dergelijke is het niet zo opvallend. Alleen de onderstaande kamer valt me zo op. Volgens de plattegrond is die 1,83 breed en daar staat dus een bed in? Ok, als je kleiner bent dan 1,80 misschien niet zo heel gek, maar ziet er bijzonder uit.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Niet super extreem, maar wel leuke combi hier.
Uitzicht naar buiten:
:strip_exif()/f/image/yMXQyXmKeTJORPfaNSw6dksV.jpg?f=fotoalbum_large)
Uitzicht naar binnen:
:strip_exif()/f/image/fNDg3hoT5VqMdSOYgjHrmLom.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Cfz3WA1XHl5UP9vVG319hIha.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik gok dat dit nog de inrichting van de 1e bewoner is. Niet super oud, maar wel leuk om te zien zo. Prijs valt me ook nog alles mee.
https://www.funda.nl/koop...42417745-moreelsepark-31/
Uitzicht naar buiten:
:strip_exif()/f/image/yMXQyXmKeTJORPfaNSw6dksV.jpg?f=fotoalbum_large)
Uitzicht naar binnen:
:strip_exif()/f/image/fNDg3hoT5VqMdSOYgjHrmLom.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Cfz3WA1XHl5UP9vVG319hIha.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik gok dat dit nog de inrichting van de 1e bewoner is. Niet super oud, maar wel leuk om te zien zo. Prijs valt me ook nog alles mee.
Wel mooie plek ja, maar de staat van het huis in combinatie met €480 VVE bijdrage maakt het nou niet echt een koopje natuurlijk.
Goh, ik heb het juist andersom. Liever hem dan de zoveelste marketing robot.Makkelijk schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:23:
[...]
https://www.funda.nl/koop...467149-utrechtseweg-31-a/
Anderhalf miljoen maar ze vertellen er niet bij dat er 2 keer per week een PON-trein langs komt denderen
sudo apt-get rekt
Uitzicht op het porno HQ van ProRailElectrowolf schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 01:04:
Uitzicht naar buiten:
[Afbeelding]
Uitzicht naar binnen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Leuk uitzicht voor een prijs die nog wel "meevalt". Maar het is wel een vreselijk lelijk gebouw met die grindtegel-look aan de buitenkant.
Wat een moeite voor zo'n filmpje. Ik kijk zelf nooit naar die filmpjes bij de huizen, maar als je filmpje op deze manier het hele land door gaat, dan is dat wel een effectieve methode om je huis onder de aandacht te brengen.
Totdat ze er achter komen dat nagenoeg ieder merk zijn magnetrons ook gewoon als "inbouwmodel" verkoopt voor exact dezelfde prijs en je die zelf gewoon in die kast kunt schuiven. Het enige wat je nodig hebt is een "inbouwfront" van 3 tientjes.Rubbergrover1 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:21:
Niet echt een trent, maar iets waar veel mensen al jaren voor kiezen. Met het idee dat het handiger is om een compact MediaMarkt apparaat van een paar honderd euro te kopen in plaats van een paar duizend euro uit te geven aan een inbouw apparaat plus inbouwkast die vaak veel meer ruimte innemen. Daarbij wordt die losse magnetron vaak ook naar de bijkeuken verbannen.
(zeg ik ook alleen omdat wij tegen problemen met onze inbouw magnetron aanliepen, bang waren voor een enorme kostenpost en er achter kwamen dat inbouwmagnetrons echt geen euro duurder zijn dan losse magnetrons :-))
Goed onderhouden inderdaad. Maar wat een onhandige indeling van de keuken. Met een strook van 2 meter die je ook nog als doorgang naar de voordeur moet gebruiken heb je niet echt ruimte voor een eettafel oid en kun je die ruimte ook niet echt voor iets anders nuttig gebruiken. Dus ondanks dat het mij wel aanspreekt hoe die keuken behouden is, denk ik toch dat ik de keuken eruit zou doen en een 'handiger' opstelling zou kiezen.Electrowolf schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 01:04:
Uitzicht op de InktpotElectrowolf schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 01:04:
Uitzicht naar buiten:
[Afbeelding]
Uitzicht naar binnen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Ik vind die grindtegel-look wel wat hebben, juist omdat dat tijdsbeeld bijna overal vervangen is en het nu dus bijzonder is. En het past wel bij de rest van de flat._Eend_ schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 08:08:
[...]
Leuk uitzicht voor een prijs die nog wel "meevalt". Maar het is wel een vreselijk lelijk gebouw met die grindtegel-look aan de buitenkant.
Quadcheck schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 06:26:
Wel mooie plek ja, maar de staat van het huis in combinatie met €480 VVE bijdrage maakt het nou niet echt een koopje natuurlijk.
offtopic:
Ik denk dat de meeste mensen met een woning van meer dan een half miljoen op maandbasis meer kwijt zijn aan onderhoud en stookkosten. (En dan zit er ook nog erfpacht en verzekering bij in.) Maar het 'voelt' natuurlijk anders als het elke maand wordt geïncasseerd dan als je om de paar jaar een x-duizend euro uitgeeft.
Ik denk dat de meeste mensen met een woning van meer dan een half miljoen op maandbasis meer kwijt zijn aan onderhoud en stookkosten. (En dan zit er ook nog erfpacht en verzekering bij in.) Maar het 'voelt' natuurlijk anders als het elke maand wordt geïncasseerd dan als je om de paar jaar een x-duizend euro uitgeeft.
Croga schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 08:17:
[...]
Totdat ze er achter komen dat nagenoeg ieder merk zijn magnetrons ook gewoon als "inbouwmodel" verkoopt voor exact dezelfde prijs en je die zelf gewoon in die kast kunt schuiven. Het enige wat je nodig hebt is een "inbouwfront" van 3 tientjes.
(zeg ik ook alleen omdat wij tegen problemen met onze inbouw magnetron aanliepen, bang waren voor een enorme kostenpost en er achter kwamen dat inbouwmagnetrons echt geen euro duurder zijn dan losse magnetrons :-))
offtopic:
Dat is bijzonder, want als ik kijk naar bv losstaande magnetrons van Bosch, dan lopen die van ong 80-219 euro en de inbouwovens beginnen bij 222 voor het goedkoopste aanbiedingsmodel en gaan door tot hoe gek je het maar wil. De duurste vrijstaande is dan dus nog goedkoper dan de goedkoopste inbouw.
Dat is bijzonder, want als ik kijk naar bv losstaande magnetrons van Bosch, dan lopen die van ong 80-219 euro en de inbouwovens beginnen bij 222 voor het goedkoopste aanbiedingsmodel en gaan door tot hoe gek je het maar wil. De duurste vrijstaande is dan dus nog goedkoper dan de goedkoopste inbouw.
En ze vertellen er ook niet bij dat je in het oude Tweakers-HQ zit.MazeMouse schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 08:06:
[...]
Goh, ik heb het juist andersom. Liever hem dan de zoveelste marketing robot.
https://www.funda.nl/koop...467149-utrechtseweg-31-a/
Anderhalf miljoen maar ze vertellen er niet bij dat er 2 keer per week een PON-trein langs komt denderen
Maar 1,5 miljoen voor 220 vierkante meter...
Huisje bij mij in het dorp. Betonstenen, je moet er maar van houden. Eerste wat ik zou doen is het hele huis bepleisteren.
https://www.funda.nl/koop...04946-van-hovellstraat-4/
Betonstenen in de hal

Betonstenen in de werkkamer

Geverfde betonstenen in de living

Betonstenen in bed
Huisje bij mij in het dorp. Betonstenen, je moet er maar van houden. Eerste wat ik zou doen is het hele huis bepleisteren.
Betonstenen in de hal

Betonstenen in bed

Signatures zijn voor boomers.
Is er nou echt een tijd geweest dat mensen bij elkaar op bezoek kwamen en zeiden "oh wow je hebt schoon metselwerk! Veel mooier dan pleister of behang! Wat een sfeer!"Maasluip schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 09:56:
Maar 1,5 miljoen voor 220 vierkante meter...
Betonstenen in de hal
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Betonstenen in bed
[Afbeelding]
Onbegrijpelijk.
This too shall pass
Kies voor een stoomoven, dan kun je met 2 kookpitten uit de voeten!Fiber schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:57:
[...]
Zou prima kunnen, al dacht ik zelf meer aan gesneuvelde goede voornemens als in: In mijn nieuwe keuken ga ik voortaan echt koken op het fornuis en in de oven en dan heb ik geen magnetron meer nodig...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.