Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.969 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:04

gws24

Thinking is hard!

timovd schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:23:
[...]

In augustus 2018 stond het te koop voor €590.000. De prijs is dus met iets meer dan 10% gestegen.
Maar in september 2010 op streetview stond er ook een te koop-bord in de tuin. Best kans dat ze dezelfde foto's hebben gebruikt. Die zomer was de iPhone 4 (met vlakke achterkant) uitgebracht. Dus best kans dat de foto's met een 3G(S) zijn geschoten.
ftfy :P . Ik dacht eerst van huh :? , de 4 kwam toch al veel eerder uit, dus ik zoeken en ja hoor in 2010 al en niet in 2018. Het is pas als je terug leest en streetview gaat bekijken dat je er achter komt dat het over 2010 ging en niet 2018 ;)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:07

timovd

Voorsprong door techniek

gws24 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:28:
[...]
ftfy :P . Ik dacht eerst van huh :? , de 4 kwam toch al veel eerder uit, dus ik zoeken en ja hoor in 2010 al en niet in 2018. Het is pas als je terug leest en streetview gaat bekijken dat je er achter komt dat het over 2010 ging en niet 2018 ;)
Oeps. Best een essentieel stuk vergeten.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
Electrowolf schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:46:
I'm just gonna leave this here...

€ 1.245.000 k.k.

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...400050-drakensteyn-26-36/

... achteraf gezien misschien niet eens z'n rare prijs, maar initiele indruk is erg "wtf?". Wel interessant wat je er mee gaat doen.
Voor een blok van 4 eengezinswoningen valt dat best mee. Alleen is er blijkbaar (nog) geen vergunning om het als vier gewone woningen te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:08

_Eend_

🌻🇺🇦

NCSmits schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:07:
[...]

Mooie vondst! Is echt een typisch investeringsobject: met 17 slaapkamers en 4 studio's valt er makkelijk een 10k per maand aan studenten mee te verdienen, zonder echt de hoofdprijs te rekenen. Dat tikt wel lekker aan.
Daar zal de buurt blij mee zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:38

DUX

blijft ook nu voor Oranje

€ 1.245.000 k.k.

[Afbeelding]

... achteraf gezien misschien niet eens z'n rare prijs, maar initiele indruk is erg "wtf?". Wel interessant wat je er mee gaat doen.
Je kunt inderdaad beter meerdere huizen neerzetten op een straat dan een hotel als je kans wilt maken om het spel te winnen :+

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
_Eend_ schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:07:
[...]

Daar zal de buurt blij mee zijn.
Geen idee wat voor begeleid wonen-project daar zat, maar misschien is de buurt er wel blij mee ;-)

==
hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Eusebius schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:30:
[...]

Geen idee wat voor begeleid wonen-project daar zat, maar misschien is de buurt er wel blij mee ;-)
Gezien de traplift denk ik aan kinderen met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking. Maar door de palletbedden ging ik een beetje twijfelen. Dus ik ben maar gaan googelen. En volgens Google zat daar Zideris, een instelling voor volwassenen met een verstandelijke beperking.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-09 19:20

€ 1.245.000 k.k.

[Afbeelding]

Lijkt me zo lachen als je dat koopt en er één huis van maakt.

*dingdong* "Hallo, wij komen het woord van god brengen"
"Oh wij zijn al voorzien, bedankt!"
*dingdong* "Hallo, wij komen he... oh....
"Hoi, ja hiernaast woont mijn tweelingbroer"
"Oh, wij komen het woord van god brengen"
"Nou, daar heb ik geen interesse in"
*dingdong* "Hallo, wij komen he... euh....

*dingdong* "Hoi, ik heb een pakketje voor de buren
"Oh, maar die zijn gewoon thuis"
*dingdong* Uw pakketje....
"Ja, moest een stukje lopen ;)

"Hoi, welkom bij de buurtvereniging, welk nummer wonen jullie nu eigenlijk?"
"Wij wonen op 26, 28, 30, en 32"

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:16
Electrowolf schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:30:
[...]

Ziet er erg modern uit, in ieder geval in de woonkamer. Veel wat je twee jaar geleden op de woonboulevard tegen kwam.

En tja, oranje, het is maar waar je blij van wordt.

En wat moet dit nou weer voorstellen?

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...42494163-zambesidreef-49/
Mij viel aan dat huis nog iets anders op:

De huidige bewoner hecht duidelijk meer waarde aan geluid dan aan beeld :+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/315/105_2160.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door migchiell op 11-08-2021 22:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13

€ 1.245.000 k.k.

[Afbeelding]

Vooral die 'officiele' NP plek voor de deur van de buren trekt mij heel erg aan :')

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:34

Fanta

FordPerformance™️

Jasphur schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 07:49:
[...]

Vooral die 'officiele' NP plek voor de deur van de buren trekt mij heel erg aan :')
Of dat vriendelijke verzoek om te poort toegankelijk te houden...

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024

€ 1.245.000 k.k.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/519/477_2160.jpg
Iemand nam het wel heel letterlijk dat zijn wereld op z'n kop gezet is. Of was één van de vorige bewoners Australisch?

Overigens kwam ik bij mij in de buurt (nouja, kilometertje of 50 rijden, maar dat is voor lokale begrippen lekker dicthbij; ik woon dus niet in Nederland) ook een bijzonder object tegen. Alleen, een meer dan 100 jaar oud gebouw, gemaakt van beton. Daar zou ik toch niet zo lekker wonen aangezien forse aardbevingen hier in de buurt niet ongewoon zijn. AL heeft dit gebouw dan wel weer al een jaartje of 100 de aardbevingen overleefd.
Genoeg gekletst, tijd voor wat plaatjes, want het is wel een boeiende renovatie.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.realtor.ca/listing/TS637541086706330000/reb6/highres/0/R2563000_1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.realtor.ca/listing/TS637541086712370000/reb6/highres/0/R2563000_7.jpg

https://www.realtor.ca/re...-old-yale-road-abbotsford

[ Voor 39% gewijzigd door Niekleair op 12-08-2021 08:36 ]

[img]error.jpg[/img]

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Niekleair schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 08:28:
[...]

[Afbeelding]
Iemand nam het wel heel letterlijk dat zijn wereld op z'n kop gezet is. Of was één van de vorige bewoners Australisch?
Dit pand is van een instelling voor verstandelijk beperkte volwassenen ;)

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 13:34
_Eend_ schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 08:49:
[...]

Dit pand is van een instelling voor verstandelijk beperkte volwassenen ;)
Volgens mij is het op dit moment anti-kraak als ik het zo zie.

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

MaartenFM schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 09:12:
[...]

Volgens mij is het op dit moment anti-kraak als ik het zo zie.
"Het object wordt tijdelijk beheerd door een leegstandsbeheerder en kan met drie maanden leeg opgeleverd worden as-is-where-is."

Ga er maar wel vanuit ja.

• Rubbergrover1
  • Nu online
Overigens kwam ik bij mij in de buurt (nouja, kilometertje of 50 rijden, maar dat is voor lokale begrippen lekker dicthbij; ik woon dus niet in Nederland) ook een bijzonder object tegen. Alleen, een meer dan 100 jaar oud gebouw, gemaakt van beton. Daar zou ik toch niet zo lekker wonen aangezien forse aardbevingen hier in de buurt niet ongewoon zijn. AL heeft dit gebouw dan wel weer al een jaartje of 100 de aardbevingen overleefd.
Wauw. Ik ken het niet heel goed, maar volgens mij zit je in dit deel van BC ook voor een gewone standaard woning maar zo al op een miljoen. Dan lijkt mij 3½ miljoen (kleine 2½ miljoen EUR?) voor 1300 m² woonoppervlak niet duur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:30

breinonline

Are you afraid to be known?

Het is vast ooit een hippe bouwstijl geweest:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jlLGNOJbMp0pdSqJQc_cQEMpd0Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RiELUnqP6WHts8Gq1kxpHqzf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RXKet3pOleYVFGYBu-EBb4JvTV0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sqGD9asFS4p1xydQQULYKw3c.png?f=fotoalbum_large
En een apart raam zo boven de vloer. Moet je steeds bukken om de gordijnen dicht te doen.

https://www.funda.nl/koop...s-42400133-engelsholm-37/

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Rubbergrover1
  • Nu online
breinonline schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:04:
Het is vast ooit een hippe bouwstijl geweest:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
En een apart raam zo boven de vloer. Moet je steeds bukken om de gordijnen dicht te doen.

https://www.funda.nl/koop...s-42400133-engelsholm-37/
Zo te zien hebben een hoop huizen in de buurt zulke ramen. Inderdaad behoorlijk apart en in vraag me ook af in welke situatie het praktisch zou zijn. Het is niet vreemd dat we dit in de huidige bouw niet terugzien :) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Koop het voor 1250k

Maak er vier woningen van, verkoop die voor 450k = 1800k. Dat is dus 550k beschikbaar om ze bouwkundig uit elkaar te trekken. Zou dat haalbaar zijn? Nieuwe keuken, badkamer. Dat Maartensdijk is best prijzig zo te zien.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 13:15
Rubbergrover1 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:16:
[...]

Zo te zien hebben een hoop huizen in de buurt zulke ramen. Inderdaad behoorlijk apart en in vraag me ook af in welke situatie het praktisch zou zijn. Het is niet vreemd dat we dit in de huidige bouw niet terugzien :) .
Ah ja de bizarre dakpan doorloop constructies / rare ramen / lelijke huizen algemeen buurten van Hoofddorp.

Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:10
Jazsie schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:53:
[...]

Zo groot stuk grond, dan zou ik toch wel een groter huis neer willen zetten dan 150m2 ?!
Als je geen groter huis nodig hebt waarom zou je het dan neerzetten? Met 2 personen kun je prima wonen in wat er nu staat/wat ze van plan waren ervan te maken.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• No Hands
Dracula schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:26:
[...]

Ah ja de bizarre dakpan doorloop constructies / rare ramen / lelijke huizen algemeen buurten van Hoofddorp.

Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden O-)
In Alkmaar staan er ook hele wijken mee vol, en zo zijn er nog wel meer plaatsen. Welke architect dat ooit een goed idee vond..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Nu online
Jazsie schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:53:
[...]

Ben niet thuis in de bouw wereld maar lees ik nu goed dat je huis max 150m2 mag zijn? Er staat per woning dus ik zou ook 3x losse "huizen" kunnen plaatsen van max 150m2?

Zo groot stuk grond, dan zou ik toch wel een groter huis neer willen zetten dan 150m2 ?!
Dan moet je ergens anders grond zoeken. De gemeente wil blijkbaar (in mijn ogen terecht) voorkomen dat iemand hier een uit de toon vallend protserig nieuw-geld landhuis gaat neerzetten. Dat zou op deze locatie tamelijk uit de toon vallen.

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
Aardappel schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:06:
"Hoi, welkom bij de buurtvereniging, welk nummer wonen jullie nu eigenlijk?"
"Wij wonen op 26, 28, 30, en 32"
Mijn oom en tante hebben dat. Zijn wel 3 van die oude stadswoningen, dus totaal aantal m2 zal iets van 200 zijn.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Jazsie
  • Laatst online: 23:28
No Hands schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:37:
[...]

Als je geen groter huis nodig hebt waarom zou je het dan neerzetten? Met 2 personen kun je prima wonen in wat er nu staat/wat ze van plan waren ervan te maken.
Ohh dat zal best, ieder zijn ding. Vroeg het mij gewoon af waarom het max 150m2, maar lees dus dat het gewoon te maken heeft met wat gemeente wil :)

3600 Wp op 0° (vrijwel plat) | 3900Wp op 10°

• Jazsie
  • Laatst online: 23:28
Rubbergrover1 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:44:
[...]

Dan moet je ergens anders grond zoeken. De gemeente wil blijkbaar (in mijn ogen terecht) voorkomen dat iemand hier een uit de toon vallend protserig nieuw-geld landhuis gaat neerzetten. Dat zou op deze locatie tamelijk uit de toon vallen.
Ok dus gewoon een gemeente/vergunnings kwestie :)

3600 Wp op 0° (vrijwel plat) | 3900Wp op 10°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:42
Rubbergrover1 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:16:
[...]

Kinderen kunnen tijdens het spelen naar buiten kijken. De kleine hier staat/kruipt ook vaak genoeg voor de ramen voor (tot de grond), of de tuindeur naar buiten te kijken. Beetje zwaaien naar langslopende mensen enzo of naar vogels of katten wijzen :')

Verder een rare constructie hierboven. Op geen enkele manier praktisch verder.
Schoonmaken binnen en buiten zal een ramp zijn

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 12-08-2021 11:23 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Rubbergrover1
  • Nu online
GAIAjohan schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 11:18:
[...]

Kinderen kunnen tijdens het spelen naar buiten kijken. De kleine hier staat/kruipt ook vaak genoeg voor de ramen voor (tot de grond), of de tuindeur naar buiten te kijken. Beetje zwaaien naar langslopende mensen enzo of naar vogels of katten wijzen :')
Dat is inderdaad wel leuk. En als je 'gewoon' op de grond zit/hangt, dan heb je ook nog wat uitzicht.

Maar ik denk dat het in de meeste gevallen toch vooral onhandig is. Je kunt er weinig voor zetten, want zet je er een kast of bed neer, dan heb je niets aan het raam en zou je beter een gewone muur kunnen hebben. Voor een zitje met gewone stoelen is het al snel te laag. En als je er een bureau voor zet, dan zul je er als vrouw op moeten letten dat als je er met rok of jurk gaat zitten, de buren misschien wat vreemd bij je naar binnen kijken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
Kalentum schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:19:
[...]

Koop het voor 1250k

Maak er vier woningen van, verkoop die voor 450k = 1800k. Dat is dus 550k beschikbaar om ze bouwkundig uit elkaar te trekken. Zou dat haalbaar zijn? Nieuwe keuken, badkamer. Dat Maartensdijk is best prijzig zo te zien.
Ik zou direct de weg in slaan om ze te renoveren tot een niveau waarbij je ze op dit moment makkelijk voor 550 a 600k kunt verkopen. Dat lijkt me zeker haalbaar.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
Jazsie schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 11:08:
[...]

Ohh dat zal best, ieder zijn ding. Vroeg het mij gewoon af waarom het max 150m2, maar lees dus dat het gewoon te maken heeft met wat gemeente wil :)
Maar met 150m2 grondoppervlak kan de oppervlakte van de hele woning eenvoudig 250m2 zijn. Hoewel goothoogte vrij laag, dus al snel schuine wanden boven.
250m2 lijkt me echt wel voldoende. Lijkt erop dat er door de dak helling ook gepusht wordt naar boerderijstijl.
Verder lijkt het erop dat je best nog bijgebouwen mag plaatsen, een schuur van 10bij20 bv. Zolang het maar bij de omgeving past..

In het noorden weet ik dat iig piramidemodel huizen veelal geweerd worden in het buitengebied, en terecht. Verder best wel wat andere eisen die iig bij de bouw van een huis in het buitengebied belangrijk waren..
-boerderijstijl van die streek
-kozijn kleur groen of wit
-dak helling
-formaat
-aantal bijgebouwen op luchtfoto van xx-xx-20xx is het maximaal aantal bijgebouwen dat je mag hebben.
Etc etc

[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 12-08-2021 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
GAIAjohan schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 11:34:
[...]

Maar met 150m2 grondoppervlak kan de oppervlakte van de hele woning eenvoudig 250m2 zijn. Hoewel goothoogte vrij laag, dus al snel schuine wanden boven.
250m2 lijkt me echt wel voldoende. Lijkt erop dat er door de dak helling ook gepusht wordt naar boerderijstijl.
Verder lijkt het erop dat je best nog bijgebouwen mag plaatsen, een schuur van 10bij20 bv. Zolang het maar bij de omgeving past..
Of iets duurder bouwen met een kelder/souterrain en twee bouwlagen en je zit zo op 450 m2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
synoniem schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 11:38:
[...]

Of iets duurder bouwen met een kelder/souterrain en twee bouwlagen en je zit zo op 450 m2.
Klopt. verder kan je bij dergelijke stukken grond met oude boerderij erop tegen rare andere kosten aanlopen.. Het lijkt voor sommigen zo idyllisch en goedkoop, een dergelijke locatie ..
Maar asbest, bodemverontreiniging door bv olie van tractors, gierputten. Septictankvervanging (indien geen riolering)etc kunnen er allemaal bij komen.

• No Hands
Rubbergrover1 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 11:25:
[...]

Dat is inderdaad wel leuk. En als je 'gewoon' op de grond zit/hangt, dan heb je ook nog wat uitzicht.

Maar ik denk dat het in de meeste gevallen toch vooral onhandig is. Je kunt er weinig voor zetten, want zet je er een kast of bed neer, dan heb je niets aan het raam en zou je beter een gewone muur kunnen hebben. Voor een zitje met gewone stoelen is het al snel te laag. En als je er een bureau voor zet, dan zul je er als vrouw op moeten letten dat als je er met rok of jurk gaat zitten, de buren misschien wat vreemd bij je naar binnen kijken...
Stukje lichtdoorlatende plakfolie erop. heb je wel licht, geen inkijk en kun je er ook gewoon een kast of bed voorzetten zonder dat dat er van buiten gek uitziet.
En in je kortste rokje thuiswerken.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:48
Ook een leuk plaatje om je woning mee aan te prijzen :)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/431/463_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...7-pieter-vreedeplein-126/

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Even een blue light meenemen tijdens de bezichtiging ;(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:39

Vrijdag

De Zwarte

Als de makelaar nou humor had, had er gestaan "Zeer smaakvol appartement" :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:07

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Laurens Cumshot :D

Is dat geen verkapte reclame voor lippenstift? Vlekt niet,
spoiler:
zelfs niet met vleeswaren in je mond
:+

[ Voor 7% gewijzigd door _Eend_ op 12-08-2021 13:53 . Reden: Misschien een beetje te..? ]

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
synoniem schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 11:38:
[...]

Dat wordt (in ieder geval in onze nieuwe gemeente) ondervangen met een regel in het bestemmingsplan die x vierkante meter als maximum vloeroppervlak stelt voor een woning. Ik hoop stiekem dat ze dit voor onze vergunningsaanvraag even vergeten ;) (garage bij woning trekken, max is 210m2 en dan komen we op 240)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nog los van dat, 480k in Tilburg? Wie had dat gedacht :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-09 22:43

Electrowolf

Mod met Liefde!

Vorkie schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 13:59:
[...]

Nog los van dat, 480k in Tilburg? Wie had dat gedacht :+
480k? Is het maar 50k overbieden in het centrum van Tilburg? Mijn randstadgevoel zegt dat het wel voor 500k gaat na de vakantieperiode.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
[...]

[Afbeelding]
Noord en zuid zijn ook maar begrippen die ooit verzonnen zijn.
Als je als aliën aan komt vliegen en ziet antartica helemaal bovenaan klopt die kaart wel.

En zo kun je ze ook kopen:

https://www.photowall.nl/...xplore-upside-down-poster

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kalentum
  • Nu online
Verkoper: "Nee hoor, geen fotograaf nodig, ik app wel even een paar foto's door"
Makelaar: "Prima foto's!"

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/568/731_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...42401375-sluisstraat-153/

Uiteraard een "karakteristieke woning waar de klusser zijn hand niet voor omdraait"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 14:08
Thoden van Velzenweg 33 35

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/143/953_2160.jpg
''Kortom, een woning voor de echte handige Harry's onder ons!''
Denk dat je eerst een hovenier moet langs sturen. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Kalentum schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:21:
Verkoper: "Nee hoor, geen fotograaf nodig, ik app wel even een paar foto's door"

[Afbeelding]

Uiteraard een "karakteristieke woning waar de klusser zijn hand niet voor omdraait"
Ik ken die makelaar, die kan beter iets anders gaan doen.. Voor 2 ton heb je in de buurt mooiere huizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalentum
  • Nu online
_Eend_ schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:06:
[...]

Ik ken die makelaar, die kan beter iets anders gaan doen.. Voor 2 ton heb je in de buurt mooiere huizen
Zou me niets verbazen dat de makelaar iets anders heeft geadviseerd en dat de verkoper het toch zo doorzet. Je moet wel heel erg van karakteristiek houden om hier 2 ton + 50-100k verbouwingskosten tegenaan te gooien.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:39

Vrijdag

De Zwarte

Kalentum schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:21:

[Afbeelding]

Is dat nou serieus een klysma dat daar zo pontificaal in beeld hangt? :? :X

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niekleair
Rubbergrover1 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:02:
[...]

Wauw. Ik ken het niet heel goed, maar volgens mij zit je in dit deel van BC ook voor een gewone standaard woning maar zo al op een miljoen. Dan lijkt mij 3½ miljoen (kleine 2½ miljoen EUR?) voor 1300 m² woonoppervlak niet duur.
Dat klopt, prijzen zijn hier extreem opgeblazen, tot het punt dat ik nu in plaatsen ~600 km verderop aan het kijken ben, voor die ene dag in de maand dat ik hier (in Vancouver) moet zijn voor mijn werk pak ik het vliegtuig wel; dat is goedkoper dan hier een hypotheek nemen.

Al denk ik dat de vraag boven een bepaald bedrag wel opdroogt omdat het voor de meeste kopers simpelweg niet te financieren is. Hoewel ik me afvraag hoe alle huizen hier in de buurt gefinancierd worden. Ik verdien voor deze regio meer dan het gemiddelde huishouden en ik kan al niet eens de helft van het gemiddelde huis hier financieren. Ik ben bang dat als de huizenmarkt zich hier corrigeert, er een hele hoop mensen een gigantisch (financieel) probleem hebben.
Vrijdag schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:05:
[...]

Is dat niet een Catheter? Nog steeds niet iets dat ik op de foto zou zetten hoor.

[ Voor 11% gewijzigd door Niekleair op 12-08-2021 17:11 ]

[img]error.jpg[/img]

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Kalentum schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:39:
[...]

Zou me niets verbazen dat de makelaar iets anders heeft geadviseerd en dat de verkoper het toch zo doorzet. Je moet wel heel erg van karakteristiek houden om hier 2 ton + 50-100k verbouwingskosten tegenaan te gooien.
Dat is ook nog een optie, daar lijkt wel iemand te wonen uit de categorie 'eigenwijze opa/oma'. En daar zijn er best veel van in Drenthe. Ik ben benieuwd hoe lang dit huis te koop zal staan.

edit: ik had de babyspullen niet gezien, wat ook niet zo raar is gezien het enorme aantal foto's.
Vrijdag schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:05:
[...]

Ja wat, hij is toch schoon? :p :+

[ Voor 6% gewijzigd door _Eend_ op 12-08-2021 17:16 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Aardappel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:41

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Rubbergrover1
  • Nu online
Niekleair schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:10:
[...]
Al denk ik dat de vraag boven een bepaald bedrag wel opdroogt omdat het voor de meeste kopers simpelweg niet te financieren is. Hoewel ik me afvraag hoe alle huizen hier in de buurt gefinancierd worden. Ik verdien voor deze regio meer dan het gemiddelde huishouden en ik kan al niet eens de helft van het gemiddelde huis hier financieren. Ik ben bang dat als de huizenmarkt zich hier corrigeert, er een hele hoop mensen een gigantisch (financieel) probleem hebben.
Dan ga je er vanuit dat het grotendeels gefinancierd wordt. Maar is het niet, net als in Nederland, zo dat een groot deel van de betaalruimte komt uit de overwaarde, die zo groot is vanwege juist die geëxplodeerde woningprijzen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Niekleair
Rubbergrover1 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:53:
[...]

Dan ga je er vanuit dat het grotendeels gefinancierd wordt. Maar is het niet, net als in Nederland, zo dat een groot deel van de betaalruimte komt uit de overwaarde, die zo groot is vanwege juist die geëxplodeerde woningprijzen?
Dat denk ik ook, vandaar ook het 2e deel van mijn statement. Maar goed, voor dit soort discussies hebben we een ander topic op Tweakers. Om in de geest van dit topic te blijven heb ik nog een leuke tijdscapsule gevonden in het pittoreske Schipluiden.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/916/899_2160.jpg
Ik krijg gelijk het gevoel dat ik op bezoek ben bij mijn Opa en Oma.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/916/905_2160.jpg
Moderne oven, in een verder ehh.. karakteristieke keuken. (Mooi he dat schrootjesplafond?)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/916/936_2160.jpg
Schattig bloemetjesmotief in de WC betegeling.

Allemaal niet zo heel bijzonder, maar iets zegt me 'flip in wording' Oh wacht, impressies..
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/916/900_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/916/897_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...burg-musquetiersingel-10/

Al lijkt de prijs mij wat aan de hoge kant voor een flip.

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
Prachtig huis binnen zoekafstand, mooi perceel van 3100m², helaas net boven budget.

Zal verder wel geflipt worden.. Want buitenkant is jaren 30 en interieur iets tussen 1970 en 2000. Ondanks de vraagprijs..
https://www.funda.nl/koop...s-41285242-biesstraat-25/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/409/595_1440.jpg

Maar eerlijk, er zit nog flink wat werk aan. Hoop toch, dat dit huis geen VTWonen showroom wordt.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/409/558_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/409/576_1440.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.funda.nl/koop...5-van-ostadestraat-58-1h/

Op zich een leuk klus-appartementje, maar wat een plaatsing van die radiator...
Wel "handig" omheen geklust om er een soort van bar van te maken :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KaOi-ThMCzvrhvVCkFiRqUSvQfY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zbk3eUsspJpL485AP35NkOgU.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...11-van-ostadestraat-27-1/

Nog meer leuks in dezelfde straat, dit ziet er uit alsof er onlangs een moord gepleegd is... en dan heb ik het nogeneens over het vermoorden van je ogen met zo'n motiefje aan de muur :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hylalN9EPAJXTGTDF4_JfV7s0vo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RgqRONOH0nLGz1F468Pf8qpn.jpg?f=fotoalbum_large

Ook lekker handig voorovergebukt koken met een trillende wasmachine onder je fornuis _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EOgAA5cnkbRSiZLb6zbCIkLf8TI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eoCXBtKmlW7sY6jW09pBMPSO.jpg?f=fotoalbum_large

En dan heb ik het nogeneens over de exorbitante bedragen die mensen hier voor neerleggen tegenwoordig (300K+) beide appartementen zijn al praktisch verkocht 8)7

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:44:

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...11-van-ostadestraat-27-1/

Nog meer leuks in dezelfde straat, dit ziet er uit alsof er onlangs een moord gepleegd is... en dan heb ik het nogeneens over het vermoorden van je ogen met zo'n motiefje aan de muur :X

[Afbeelding]

Ook lekker handig voorovergebukt koken met een trillende wasmachine onder je fornuis _/-\o_

[Afbeelding]

En dan heb ik het nogeneens over de exorbitante bedragen die mensen hier voor neerleggen tegenwoordig (300K+) beide appartementen zijn al praktisch verkocht 8)7
Vroeger in theme hospital plaatste ik de radiators ook vaker zo. Zo dat je extra veel drank automaten tegen de muur kwijt kon en veel bankjes voor de patiënten. :o

:P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niekleair
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/431/467_2160.jpg
Oké, ik ben waarschijnlijk ouderwets.. maar zulke afbeeldingen aan de muur en een traphekje 8)7

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Niekleair schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 22:19:
[...]

[Afbeelding]
Oké, ik ben waarschijnlijk ouderwets.. maar zulke afbeeldingen aan de muur en een traphekje 8)7
Als bewijs dat hij/zij nog een broertje of zusje had kunnen hebben. :+

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

[Afbeelding]

https://w
Typisch het slopen van het tussenwandje zodat je een "open" keuken krijgt, maar te lui om de radiator leidingen om te leggen :+

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55

The Zep Man

🏴‍☠️

Niekleair schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 22:19:
Traphekje kan ook voor een hond zijn. Dat maakt het niet minder onsmakelijk, zo'n traphekje...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Nu online
GAIAjohan schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:01:
Prachtig huis binnen zoekafstand, mooi perceel van 3100m², helaas net boven budget.

Zal verder wel geflipt worden.. Want buitenkant is jaren 30 en interieur iets tussen 1970 en 2000. Ondanks de vraagprijs..
https://www.funda.nl/koop...s-41285242-biesstraat-25/
[Afbeelding]

Maar eerlijk, er zit nog flink wat werk aan. Hoop toch, dat dit huis geen VTWonen showroom wordt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als zo'n 2k per m² een redelijk normale prijscategorie is voor deze locatie (367 m² voor 775k) , dan denk ik dat een flip zichzelf niet snel terug zal betalen en dat er dus niet zo snel een echte flip zal komen. Zeker als het al om een woning in het wat duurdere segment gaat en het al lastiger zal zijn om die kwijt te raken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hoe komen jullie allemaal aan deze funda links? Zitten jullie de site helemaal af te graven? :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Slasher schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:34:
Hoe komen jullie allemaal aan deze funda links? Zitten jullie de site helemaal af te graven? :P
Yes :*)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jasphur
Ja

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Nu online
Meeste mensen zoeken niet de hele site af, maar vooral de huizen uit een bepaalde regio en alleen de meest recente huizen. Dan houd je vaak maar weinig huizen over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Als je in de buurt woont weet je vaak ook wel de pareltjes eruit te pikken. Ik rij regelmatig langs huizen die best wel wenwvenptks-waardig zijn. Als die op Funda komen te staan plemp ik ze hier ook neer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:05
[...]

[Afbeelding]

En die scheefstaande deur dan. 8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

https://www.funda.nl/koop...s-42401177-nassaulaan-18/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/561/270_720x480.jpg
Is dat nou een trap :?

Ja:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/561/237_720x480.jpg

Wel grappig, zo'n rode pijl in je huis :+
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/561/260_1440.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-lex
  • Laatst online: 07:34
Dan moet je ook geen vrees hebben voor boktor/houtworm. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Nu online
Ik vind het wel een grappige trap. Zou ik hem zelf willen? Hm, dat is een andere vraag... Ik zou hem niet uitkiezen, maar wel laten zitten, denk ik.

Zo'n pijl is in dit geval wel functioneel omdat de vervolgfoto's om de verdieping eronder gaan, in plaats van de verdieping er boven zoals standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Rubbergrover1 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:10:
[...]

Ik vind het wel een grappige trap. Zou ik hem zelf willen? Hm, dat is een andere vraag... Ik zou hem niet uitkiezen, maar wel laten zitten, denk ik.

Zo'n pijl is in dit geval wel functioneel omdat de vervolgfoto's om de verdieping eronder gaan, in plaats van de verdieping er boven zoals standaard.
Ik weet niet of ik hem zou laten zitten, maar ik zou er sowieso niet voor kiezen nee. Ik heb toch liever een gewone trap. En dat beton in de woonkamer is ook niet bepaald mooi imo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DUX

DUX

Rubbergrover1 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:10:

_Eend_ schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:27:
Ik weet niet of ik hem zou laten zitten, maar ik zou er sowieso niet voor kiezen nee. Ik heb toch liever een gewone trap. En dat beton in de woonkamer is ook niet bepaald mooi imo.
Dit type trap zit hier omdat je door de tredeconfiguratie op extra korte afstand twee keer zo snel hoogtemeters maakt. Je kunt een reguliere trap nemen, maar die komt dan dieper en snoept ruimte van je huiskamer of vide af. Die ruimte is er waarschijnlijk niet hier.

[ Voor 29% gewijzigd door DUX op 13-08-2021 13:03 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-09 20:48

kevin33

Welkom in Utopia.

In het mooie Almelo

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/500/893_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/500/879_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/500/881_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/500/884_2160.jpg

Meer........

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik gok zomaar dat de buren het niet erg vinden dat deze persoon opkrast :X

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09 18:56
Makelaar: "Zou u wat foto's van de keuken willen maken?"
Verkoper: "Ik heb net m'n bammetjes gemeerd en een pot koffie gezet."

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/593/931_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...s-42402944-hoofdstraat-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:56
Dacht dat het houtwerk er hier in de straat slecht aan toe was, maar wauw.. het kan dus nog erger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Hoe hoog of eigenlijk hoe laag zou die deur zijn onder de trap waar die pijl heen wijst...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Laatst online: 07:48

Ben ik vaker tegen gekomen.
Ook dat het een soort bar/ neerzet plankje is.

Gedachtengang van de radiator was vaak omdat de keuken niet altijd verwarmd was en je op deze manier de keuken eigenlijk vrij goedkoop ook kon verwarmen. Extra voordeel is dat je nu ook minder warmte kwijt raakt aan de muur. Je verwarmt nu namelijk meer de ruimte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Laatst online: 07:48
GiantHoax schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:49:
Makelaar: "Zou u wat foto's van de keuken willen maken?"
Verkoper: "Ik heb net m'n bammetjes gemeerd en een pot koffie gezet."

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...s-42402944-hoofdstraat-15
Afgezien van de bende vraag ik me wel af waarom er een stuk uit het keukenblad is gehaald (links). :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Nu online
Cave_Boy schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:43:
[...]

Afgezien van de bende vraag ik me wel af waarom er een stuk uit het keukenblad is gehaald (links). :9
Tweedehands hoekkeuken-blad.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:35
evilution schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:44:
[...]

Ik ben een jaar lang dagelijks door deze straat gefietst. Inclusief tijdens de jaarwisseling met oud en nieuw, de periode die het beste in de mens naar boven brengt. In deze straat is het normaal om vuurpijlen horizontaal over de straat af te vuren richting elkaar. Om met een kratje of 10 - 20 voor de deur gestapeld je met een groepje of 10 kennelijk lazerus te zuipen. Buiten dat om, diverse verschillende zwangere vrouwen in deze straat op de vroege ochtend mogen aanschouwen in hun badjas, voor de deur, met een peuk in hun bek.

Persoonlijk betwijfel ik dan ook of dat de buren het nu erg veel uitmaakt. Niet alleen is het nieuwstraat kwartier nota bene de wijk met het grootste aandeel bijstand/ww van geheel Overijssel, ook is het één van de ongezondste groepen van het land.

Afbeeldingslocatie: https://images0.persgroep.net/rcs/t8EVzwl-nmTzUAsnmXrq264ZXhc/diocontent/154841180/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp

En je zou denken dat iemand zich misschien maar zo voor de foto poseert op een artikel aangaande de ongezonde status van de mensen hier? Maar nee, dit is een vrij gebruikelijke kledingdracht binnen de Nieuwstraat te Almelo :+.

Het is bovendien een wijk waar nog wel eens wat te vertellen valt:
Crimineel netwerk in Almelo ontmanteld
Enorme politie actie in Almelo, honderden agenten op de been

Op diverse fronten zal het in deze buurt dan ook echt weinig uitmaken dat iemand met een dusdanige woning daar vertrekt. Dit is namelijk gewoon de standaard wat je daar kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackshelve
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 16:57
psychodude schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:42:
[...]

Ik ben een jaar lang dagelijks door deze straat gefietst. Inclusief tijdens de jaarwisseling met oud en nieuw, de periode die het beste in de mens naar boven brengt. In deze straat is het normaal om vuurpijlen horizontaal over de straat af te vuren richting elkaar. Om met een kratje of 10 - 20 voor de deur gestapeld je met een groepje of 10 kennelijk lazerus te zuipen. Buiten dat om, diverse verschillende zwangere vrouwen in deze straat op de vroege ochtend mogen aanschouwen in hun badjas, voor de deur, met een peuk in hun bek.

Persoonlijk betwijfel ik dan ook of dat de buren het nu erg veel uitmaakt. Niet alleen is het nieuwstraat kwartier nota bene de wijk met het grootste aandeel bijstand/ww van geheel Overijssel, ook is het één van de ongezondste groepen van het land.

[Afbeelding]

En je zou denken dat iemand zich misschien maar zo voor de foto poseert op een artikel aangaande de ongezonde status van de mensen hier? Maar nee, dit is een vrij gebruikelijke kledingdracht binnen de Nieuwstraat te Almelo :+.

Op diverse fronten zal het in deze buurt dan ook echt weinig uitmaken dat iemand met een dusdanige woning daar vertrekt. Dit is namelijk gewoon de standaard wat je daar kunt verwachten.
Nieuwstraat jonge, drukke straat. Fiets er dagelijjs langs. Had er bijna een woning gekocht maar toch niet gedaan. Moet er niet aan denken om vlakbij goossenmaat te wonen. Beter wonen heeft wel een beruchte straat afgebroken voor nieuwbouw, wie weet wordt het beter daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 20:19
De stenen trap is de moderne variant van de molenaarstrap en dat ‘deurtje’ bij de rode pijl heeft een normale hoogte gezien deze doorgang ook weer een paar traptreden lager ligt.
https://nl.pinterest.com/pin/534521049504062887/

[ Voor 3% gewijzigd door D.deJong op 14-08-2021 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Nu online
D.deJong schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 07:10:
[...]

De stenen trap is de moderne variant van de molenaarstrap en dat ‘deurtje’ bij de rode pijl heeft een normale hoogte gezien deze doorgang ook weer een paar traptreden lager ligt.
https://nl.pinterest.com/pin/534521049504062887/
Volgens de plattegronden is het souterrain 2,07 m hoog. Niet bijster hoog, maar voor veel mensen wel prima bruikbaar. Als ik de foto's zo zie, zijn de deuren daar bijna kamerhoog, dus in denk dat het standaard deuren van 2,01 meter zijn. (Oude standaard dan, tegenwoordig ligt de standaard en stukje hoger.)

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Gideon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07
Ok, hier een voormalig bankgebouw met een vrij uitgesproken interieurstijl. Je kunt ervan vinden wat je wilt, maar saai is het niet :)

https://www.funda.nl/koop...-42402209-dorpsstraat-32/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/604/659_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-09 20:48

kevin33

Welkom in Utopia.

psychodude schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:42:
[...]

[Afbeelding]

Het is inderdaad een van de minste stukjes van Almelo.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Gideon schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:14:
Ok, hier een voormalig bankgebouw met een vrij uitgesproken interieurstijl. Je kunt ervan vinden wat je wilt, maar saai is het niet :)

https://www.funda.nl/koop...-42402209-dorpsstraat-32/

[Afbeelding]
Ik zou me echt helemaal de tyfus schrikken als ik 's nachts door het huis loop
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/604/666_720x480.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/604/668_720x480.jpg

Maar wel twee(!) leuke mancaves :Y met leuke projecten.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/604/655_720x480.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/604/699_720x480.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/604/721_720x480.jpg

En mijn antwoord voor het spelletje "Wat rijdt de eigenaar?": Een mustang.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/604/695_720x480.jpg
*O* Ga ik nu door voor de (armerikaanse)koelkast? *O*

[ Voor 21% gewijzigd door _Eend_ op 14-08-2021 18:57 . Reden: Quote toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-09 19:41
_Eend_ schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 17:44:
Ik zou me echt helemaal de tyfus schrikken als ik 's nachts door het huis loop
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Maar wel twee(!) leuke mancaves :Y met leuke projecten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

En mijn antwoord voor het spelletje "Wat rijdt de eigenaar?": Een mustang.
[Afbeelding]
*O* Ga ik nu door voor de (armerikaanse)koelkast? *O*
Je post nu hetzelfde huis als 2 posts boven je?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

evleerdam schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:25:
[...]

Je post nu hetzelfde huis als 2 posts boven je?
Was bedoeld als reactie op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:45
evilution schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:44:
Dat een huis een beetje rommelig is (want waar hebben we het over? Het is alleen niet funda-opgeruimd) heeft niet zoveel te maken met hoe iemand is om naast te wonen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-09 19:41
CVTTPD2DQ schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 20:17:
[...]

Dat een huis een beetje rommelig is (want waar hebben we het over? Het is alleen niet funda-opgeruimd) heeft niet zoveel te maken met hoe iemand is om naast te wonen.
Ergens heb ik het idee dat de buren ook wel blij zijn als die 3 gigantische speakers die op elkaar staan ook meeverhuizen.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/500/879_2160.jpg

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DUX

DUX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

evleerdam schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 20:23:
[...]

Ergens heb ik het idee dat de buren ook wel blij zijn als die 3 gigantische speakers die op elkaar staan ook meeverhuizen.

[Afbeelding]
Ja.. En dan dat enorme audio rack wat daar staat. Op een super praktische plek ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Laatst online: 23:11
_Eend_ schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:22:
[...]

Ja.. En dan dat enorme audio rack wat daar staat. Op een super praktische plek ook :D
Tsja, ik snap wel dat je twee equalizers nodig hebt om die speakers op die plek een beetje te laten klinken :| Al heb ik gezien de positie van de verschillende frequenties niet het idee dat betreffende persoon ook maar een beetje oren heeft naar geluidskwaliteit.

Ik kan jammer genoeg niet goed zien wat er nu bovenin het rack zit naast de twee equalizers en de versterker onderin.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ik De Buurman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:28
Wat ik eigenlijk nog gekker vind is zijn die twee dakkapellen die dicht zijn getimmerd:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/146/561/279_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Dat verder zo perfect lijkt te passen incl. spoelbak?
Denk eerder dat er iets stond dat nét tegen het blad aanliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:02

Amphiebietje

In de blubber

CurlyMo schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:29:
[...]

Tsja, ik snap wel dat je twee equalizers nodig hebt om die speakers op die plek een beetje te laten klinken :| Al heb ik gezien de positie van de verschillende frequenties niet het idee dat betreffende persoon ook maar een beetje oren heeft naar geluidskwaliteit.

Ik kan jammer genoeg niet goed zien wat er nu bovenin het rack zit naast de twee equalizers en de versterker onderin.
Effectenunit? Lijkt een LCD in het midden, en dan al die knopjes en draaiknoppen...

Misschien iemand die denkt dat hij de volgende rijzende elektrische gitaar ster is...

Een man (of vrouw) met wappietude :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Nu online
Aardappel schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 00:42:
[...]

Dat verder zo perfect lijkt te passen incl. spoelbak?
Denk eerder dat er iets stond dat nét tegen het blad aanliep.
Waarom zit er dan een gat in de zijkant van het blad waarin je een verbindingspin kunt stoppen? Het zou niet logisch zijn om zo'n gat te boren als dat niet nodig zou zijn.

Het is sowieso een beetje een houtje touwtje keuken, de kastjes zijn zowel in kleur als in stijl wel erg afwijkend. En zo perfect paste het zo te zien ook niet, omdat ze vermoedelijk zo'n 30 cm van de raamkant hebben afgezaagd. Ik denk daarom dat ze eerder bv voor een paar tientjes in de koopjeshoek van de IKEA een blad met ingebouwde spoelbak hebben gekocht.

offtopic:
Ik spreek uit ervaring. Ik heb in het verleden vanwege een grote verbouwing van onze keuken op deze manier tijdelijk een keuken elders in het huis geplaatst. Blad op een paar oude kastjes gelegd, flexibele slangen voor het water, alleen voor de afvoer wat gedoe met wat onhandige buizen. Maar was voor een paar weken/maanden prima te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-09 21:36
https://www.funda.nl/koop...s-42485742-spengenpad-34/

Heftig op opbouwtje, intens interieur ook
Pagina: 1 ... 79 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.