Ik snap ook niets van de smalle zithoek op de begane grond. Of het feit dat de bijkeuken ergens tussen die zithoek en de keuken lijkt gedumpt.
Ik zou ook niet zo'n wenteltrap midden in mijn huis zetten. Wellicht vertekent het, maar ik zou toch het idee hebben dat ik er continu omheen moest lopen.
Ik vraag me ook af of er geen fout zit in de plattegrond van de verdieping, want de overloop loopt bij de badkamers de hoek om en eindigt dan bij een raam. Waarom zou je daar een gangetje naar nergens willen hebben ipv een grotere badkamer (of badkamer opschuiven en dan grotere kamer)?
Er is ook maar 1 slaapkamer waar een bed in staat. In de middelste staat naast de kast een spinning fiets en in de andere een grote kast, twee kleine kastjes en een stoel.
Dus wat dat betreft zal er wel zelden iemand anders blijven slapen in het woonhuis, dus die tweede badkamer is niet echt bedoeld voor de kinderen of logees.
Maar wat ik dan niet begrijp is als je er blijkbaar maar met twee personen in woont dat je dan op de bovenverdieping van die smalle kamertjes hebt gemaakt. Waarom niet van die 2 kleine 1 grote maken?
Zit er ook nog een
gynaecoloog op dit adres?