Jij zou een goeie makelaar zijn, jij kan zelfs koelkasten gaan verkopen aan pinguïns op de zuid pool.martyw schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 20:37:
[...]
In 2009 stond er volgens hetzelfde streetview nog een huis op de plaats waar nu op de Funda foto's een kampeerauto en een groene tankwagen staan, je ziet de restanten van de oude buitenmuur. Op de Funda fotos is dat al netjes afgewerkt (ik denk dat dat het enige net afgewerkte stuk van het huis is)
[...]
Het ligt op het terrein van een sloopbedrijf, dus overdag zul je wel wat horen, maar 's avonds en in het weekend lijkt het me redelijk rustig daar, ook de weg ziet er niet enorm druk uit, ik vermoed dat je daar in de weekenden vooral fietsers voor de deur hebt.
Het ligt dicht bij Nesselande - dat is voor zover ik als niet-Rotterdammer weet wel een aangename nieuwbouwwijk met winkelcentrum, strandje, en veel andere voorzieningen. Ook de metro en autoweg zijn redelijk dichtbij.
De leefomgeving van deze mensen in het midden van zo’n sloperij is toch om depressief van te worden?