Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.905.988 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:33
martyw schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 20:37:
[...]

In 2009 stond er volgens hetzelfde streetview nog een huis op de plaats waar nu op de Funda foto's een kampeerauto en een groene tankwagen staan, je ziet de restanten van de oude buitenmuur. Op de Funda fotos is dat al netjes afgewerkt (ik denk dat dat het enige net afgewerkte stuk van het huis is :))

[...]

Het ligt op het terrein van een sloopbedrijf, dus overdag zul je wel wat horen, maar 's avonds en in het weekend lijkt het me redelijk rustig daar, ook de weg ziet er niet enorm druk uit, ik vermoed dat je daar in de weekenden vooral fietsers voor de deur hebt.
Het ligt dicht bij Nesselande - dat is voor zover ik als niet-Rotterdammer weet wel een aangename nieuwbouwwijk met winkelcentrum, strandje, en veel andere voorzieningen. Ook de metro en autoweg zijn redelijk dichtbij.
Jij zou een goeie makelaar zijn, jij kan zelfs koelkasten gaan verkopen aan pinguïns op de zuid pool.
De leefomgeving van deze mensen in het midden van zo’n sloperij is toch om depressief van te worden?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-06 00:56
Yaa87 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:38:
[...]

Dit is wel geweldig voor de verkoop vind ik. Blank canvas om helemaal je eigen te maken. Heerlijk! waren alle te koop staande woningen maar zo. Sorry maar wat moet je met keuzes van de oude bewoners? Ik haat klussen dus een woning met 1 muur behang of een verf in een kleur wat me niet aanstaat is al irritant.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B1vMFoHN3Mbvc0473xHGzK_2HPc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KTei3AlKjjiFixQjD4D0lTIc.jpg?f=fotoalbum_large
“Mooie ruimte hoor”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:42
Yaa87 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:38:
[...]

Dit is wel geweldig voor de verkoop vind ik. Blank canvas om helemaal je eigen te maken. Heerlijk! waren alle te koop staande woningen maar zo. Sorry maar wat moet je met keuzes van de oude bewoners? Ik haat klussen dus een woning met 1 muur behang of een verf in een kleur wat me niet aanstaat is al irritant.
Wat is het verschil tussen een witte muur blauw verven of een blauwe muur wit verven?

Daarbij vind ik persoonlijk een witte vloer afschuwelijk lelijk. En ook bijvoorbeeld de vensterbanken zou ik nooit wit doen.
Een huis kopen dat 100% exact is wat je wilt lijkt me onmogelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• karel-jacobse
D.deJong schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:44:
[...]

Jij zou een goeie makelaar zijn, jij kan zelfs koelkasten gaan verkopen aan pinguïns op de zuid pool.
De leefomgeving van deze mensen in het midden van zo’n sloperij is toch om depressief van te worden?
En 3x per week buiten openingstijden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKknodkPV3cTwUijGfX4PYASFX8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KiSuTutsaGX0h27RoDv66Jzp.jpg?f=fotoalbum_large

(sorry melige bui)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:19

Part

Helemaal niets.....

Aardappel schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:03:
[...]

Wat is het verschil tussen een witte muur blauw verven of een blauwe muur wit verven?

.......
5 lagen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:42
Die had ik wel verwacht, maar je snapt de strekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick4
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19:36
Louwke schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 19:57:
Heb het huis van Jan de Bouvrie gevonden geloof ik.

https://www.funda.nl/koop...41357812-partituurweg-39/

Alles is wit zo wit dat het pijn aan je ogen doet.

[Afbeelding]
Van wie zou die witte auto voor de deur zijn? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:19

Part

Helemaal niets.....

Aardappel schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:58:
[...]

Die had ik wel verwacht, maar je snapt de strekking.
In deze tijd maakt het inderdaad helemaal niets meer uit. Als je nu niet door een kleurtje heen kan kijken ga je waarschijnlijk geen woning vinden.
Maar nog niet zo lang geleden waren het hele volksstammen die een huis niet namen omdat een kleurtje hun niet aanstond de gordijntjes niet mooi waren of het te rommelig was in het huis. De tijd dat men een appeltaart ging bakken voor de bezichtiging ronde. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Part schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 07:52:
[...]

In deze tijd maakt het inderdaad helemaal niets meer uit. Als je nu niet door een kleurtje heen kan kijken ga je waarschijnlijk geen woning vinden.
Maar nog niet zo lang geleden waren het hele volksstammen die een huis niet namen omdat een kleurtje hun niet aanstond de gordijntjes niet mooi waren of het te rommelig was in het huis. De tijd dat men een appeltaart ging bakken voor de bezichtiging ronde. O-)
Dat is soms wel lastig, ik ben bij een smalle diepe woning weesten kijken (smalle gevels, kleine ramen, extra muren zonder ramen) en die was donkerrood. De woning was mij te donker, maar ik kan niet inschatten wat vijf lagen witte verf doet ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:12
ik snap deze niet, een inbouw reservoir, en dan toch nog een normale pleepot, die vervolgens niet vast zit op de vloer.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/203/569_2160.jpg

En over dat hoofdbord van het bed hadden ze ook wel een even wat Vanish tapijtreiniger kunnen halen.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/203/553_2160.jpg

En laatst zeik puntje. De vreselijk lelijke kabels over de voor en achtergevel voor de camera's

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/203/565_2160.jpg

linkje naar het object: Conducteur Assendelft

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:22

timovd

Voorsprong door techniek

gumtree schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:31:
...

En laatst zeik puntje. De vreselijk lelijke kabels over de voor en achtergevel voor de camera's

[Afbeelding]

Om diefstal van tankdopjes tegen te gaan.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-06 22:42
Man, je hebt het over 20 jaar geleden. De huizenprijzen zijn in die tijd overall wel ‘enigszins’ gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:31
coinman63 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:55:
[...]

Man, je hebt het over 20 jaar geleden. De huizenprijzen zijn in die tijd overall wel ‘enigszins’ gestegen.
Lezen.... ;)

Ik heb mijn huis 1 jaar geleden voor aanzienlijk minder verkocht.
Niet 20 jaar geleden.

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
  • Laatst online: 22-06 22:42
Met culpa, ik las inderdaad dat je het huis in 1999 had gekocht en het na amper een jaar had verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-06 15:23
Tehh schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:57:
[...]

Want jij hebt het verkocht voor...?
Zonder sappige details is jouw verhaal niet echt leuk voor anderen ;)
Voor 1,50 bij het kadaster weet je het :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-05 18:12
ik snap deze niet, een inbouw reservoir, en dan toch nog een normale pleepot, die vervolgens niet vast zit op de vloer.

[Afbeelding]
Maar wel uitzicht op je diepvriespizza terwijl je aan het kleien bent, dat is ook wat waard. Of is dat geen oven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
ocrammarco schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:24:
[...]

Voor 1,50 bij het kadaster weet je het :)
Ah mijn fout, dit is het "Voor € 1,50 vertel ik wat er nou weer zo bijzonder is aan dit pand..." topic. Ik was in de veronderstelling dat ik bij het neefje van dat topic was, waar je zonder geld te betalen kan zien/lezen wat er nou weer voor een pand te koop staat. :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Panini
  • Laatst online: 22-06 16:39
Tehh schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:57:
[...]

Want jij hebt het verkocht voor...?
Zonder sappige details is jouw verhaal niet echt leuk voor anderen ;)
€ 225.000

Lang leve Walterliving. :)
Wat een prijsstijging, ongelofelijk.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 30% gewijzigd door Panini op 18-03-2021 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonChaot
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:43
Dan moeten er toch ook nog camera's aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:20

[Afbeelding]

En nog verboden ook, zo direct de straat op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:34

vooghel

Cunning linguist

[Afbeelding]

[...]

Bij de bouw de goeiekoopste optie genomen op de lijst van de aannemer? "Ik zit er toch alleen maar op om te schijten, kan het mij schelen hoe het eruit ziet!"

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
Panini schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:19:
[...]

€ 225.000

Lang leve Walterliving. :)
Wat een prijsstijging, ongelofelijk.

***members only***
Die prijsstijging moet nog wel even gerealiseerd worden, en ik zet grote vraagtekens bij de haalbaarheid.
De €225.000 klopt wel, die heb ik er voor gevangen.

Mooi ook om te zien dat er werkelijk waar niets gedaan is aan de binnenkant, nog geen nieuw verfje tegen de muur.

Eric, Signing off !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panini
  • Laatst online: 22-06 16:39
Eric H schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:48:
[...]

Die prijsstijging moet nog wel even gerealiseerd worden, en ik zet grote vraagtekens bij de haalbaarheid.
De €225.000 klopt wel, die heb ik er voor gevangen.

Mooi ook om te zien dat er werkelijk waar niets gedaan is aan de binnenkant, nog geen nieuw verfje tegen de muur.
Heb het afgelopen jaar weinig huizen gezien die voor minder dan de vraagprijs, maar gezien de afwerking zou ik ook lager zitten. Waardebepaling in de huidige markt:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Zou zelf meer tussen de 250k-270k verwachten bij een bieding. Maar deze mensen proberen er wel echt de hoofdprijs voor te vangen. Ben benieuwd voor wat het verkocht zal worden uiteindelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Panini op 18-03-2021 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
Zitten nog wel wat haken en ogen aan de woning.
Zo rust er een erfdienstbaarheid op (recht van overpad voor de buren)

Achtertuin is (onder het door hun net aangelegde terras) 1 grote plaat beton.
Bewoner voor mij was kraanmachinist en nam na werktijd nog wel eens wat beton mee in de kofferbak van zijn auto (true story) om hier beetje bij beetje zijn complete achtertuin mee op te vullen (iclusief fietsen en brommerframes als wapening)

Dijk wordt intensief gebruik voor vrachtverkeer tbv industrie aan einde van de dijk.

Maar er gebeuren nog wel vreemdere dingen tegenwoordig op de woningmarkt.

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:37
Wat ik mij ook afvraag: hoe hoog is die 'afgrond' achter het huis? Op de derde en vierde foto lijkt er een behoorlijk hoogteverschil tussen het terras en de sloot daaronder.

(En vermoedelijk ook regelmatig 's ochtends al vroeg landbouwmachines op de akker achter het huis...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
Rubbergrover1 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:05:
Wat ik mij ook afvraag: hoe hoog is die 'afgrond' achter het huis? Op de derde en vierde foto lijkt er een behoorlijk hoogteverschil tussen het terras en de sloot daaronder.

(En vermoedelijk ook regelmatig 's ochtends al vroeg landbouwmachines op de akker achter het huis...?)
"afgrond" is een metertje of 3/3.5

Vwb landbouwvoertuigen; je woont in de polder, dan kun je dat verwachten.
Dat zou hetzelfde zijn als in de Haarlemmermeer een huis kopen en raar opkijken dat er zo veel vliegtuigen overkomen :P

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Eric H schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:32:
[...]

"afgrond" is een metertje of 3/3.5
Zo, daar klim je niet zomaar even naar boven...
Dat zou hetzelfde zijn als in de Haarlemmermeer een huis kopen en raar opkijken dat er zo veel vliegtuigen overkomen :P
Dat is zeker zo. Maar ik denk toch dat een hoop mensen vooral denken 'lekker idyllisch rustig op het platteland', terwijl je vanwege die landbouwmachines misschien juist wel veel meer geluidsoverlast hebt dan je in een woonwijk in de stad of in een dorp ervaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ocrammarco
Tehh schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:14:
[...]

Ah mijn fout, dit is het "Voor € 1,50 vertel ik wat er nou weer zo bijzonder is aan dit pand..." topic. Ik was in de veronderstelling dat ik bij het neefje van dat topic was, waar je zonder geld te betalen kan zien/lezen wat er nou weer voor een pand te koop staat. :X
Iedereen heeft recht om dat niet te willen zeggen toch? Dus dan was dit een oplossing. mij interesseert het vrij weinig wat diegene exact heeft betaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ocrammarco
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/363/452_2160.jpg

Ik kan deze kamer wel waarderen.
Hier te vinden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Laatst online: 21-06 11:12

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

[...]

Je zou ze de kost moeten geven...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/5273z3.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:48
Ik vraag mij af wat het verhaal achter dit huis is. Gebouwd in 2012 en dan ziet het er zo uit van binnen. Geen badkamer, geen deuren en deurposten beneden, helemaal casco, zelfs de tuin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yh442Dmyn7WnEH9rRgYUBltucis=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PiXBMczAqfZMG2Ez01fPa7NO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/syG75QhGzw7tbtIHTiro62x8oeI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u3HHKeZi9yTv1jIXysFqGvNv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:25
_jero_813 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:53:
Ik vraag mij af wat het verhaal achter dit huis is. Gebouwd in 2012 en dan ziet het er zo uit van binnen. Geen badkamer, geen deuren en deurposten beneden, helemaal casco, zelfs de tuin.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gewoon, een Stucadoor/schilder die te druk was met klussen bij anderen dan bij hem thuis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:19
ocrammarco schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:56:
[Afbeelding]

Hier te vinden
Ik kan die heel woning wel waarderen.

Maar niet betalen.. :+

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:40
Dat gaat nog wel gebeuren als het vliegverkeer weer op gang gekomen is ben ik bang.

Ik werk recht onder een aanvliegroute, en hier in de straat zijn dit jaar meerdere vrijstaande huizen verkocht.
Er zijn dit jaar zo weinig vliegtuigen overgekomen, dat we er op kantoor nu van opkijken dat de plafondplaten trillen als er een overkomt.
Dit was voorheen om de paar minuten, en dat zal vast weer terugkomen.

Mensen die hier van buitenaf komen wonen (en dat zijn er veel) zijn dat geluid helemaal niet gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
ocrammarco schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:43:
[...]

Iedereen heeft recht om dat niet te willen zeggen toch? Dus dan was dit een oplossing. mij interesseert het vrij weinig wat diegene exact heeft betaald.
Natuurlijk hoef je dat niet te zeggen, maar als ik het eerste bericht lees dan lijkt het enige bijzondere aan dat huis te zijn dat de huidige vraagprijs "iets" anders is dan de prijs waarvoor de huidige bewoners het een jaar geleden hebben gekocht.
Dan is de prijs gewoon relevant. Dat de vraagprijs "iets" anders is, is in deze tijd logisch. Dat er 10% bovenop komt is ook gewoon logisch. Dus wat is "iets" anders?
Met prijs was het verhaal gewoon "iets" interessanter: klein huis met kleine tuin wordt zonder wijzigingen na een jaar te koop gezet met een vraagprijs die 60k hoger ligt dan koopprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Dit is echt een goudmijn voor de schilder door de vele houten kozijnen in deze kleurstelling >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:58
Ik vind die prijs zo gek nog niet:
  • + Amsterdam
  • + Vlak bij de Zuid-As
  • + 200 m2
  • + TWEE parkeerplaatsen binnen !!!
  • - Erfpacht nog niet afgekocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Ja, in die buurt... En in Amsterdam zijn echt grote appartementen sowieso extreem gewild, dus een appartement van 200 M2 is veel duurder dan twee appartementen van 100m2. Maar het blijft natuurlijk ridicuul veel geld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:05
Erfpacht afkopen komt daar nog bij, en €385/maand servicekosten. Maar dan heb je ook niks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...uis-41355434-duinbeek-51/

+1 voor consistent doorvoeren stijl (y)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/126/816_2160.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Blaze85 op 19-03-2021 01:17 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...-41357787-lange-voren-11/

Jaren 70-dubbele garage boss :7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/196/408_2160.jpg

De rest van het huis is zoals je het van de buitenkant ook zou verwachten :9~

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/196/436_2160.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...87714083-regenboogweg-76/

Ik zeg: parel ( :'))

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/296/092_2160.jpg

En creatief met CD-rekken _O_

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/296/087_2160.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 15:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Blaze85 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 01:02:
https://www.funda.nl/koop...-41357787-lange-voren-11/

Jaren 70-dubbele garage boss :7

[Afbeelding]

De rest van het huis is zoals je het van de buitenkant ook zou verwachten :9~

[Afbeelding]
Bijzonder is dat rolluik boven op de overloop.... :P

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/196/420_2160.jpg

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 10:23
Zie ik daar nou echt een airco en stoomaansluiting klem naast het bad :X
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/196/423_2160.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Fanman schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:35:
[...]

Zie ik daar nou echt een airco en stoomaansluiting klem naast het bad :X
[Afbeelding]
Nee, dat zie je niet. Dat is een badlift.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:59
Welke Tweaker heeft zijn computer naast het aquarium gezet? :o
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/129/800_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...7719159-rembrandtlaan-96/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:36
Waterkoeling voor de computer en dat warme water wordt weer gebruikt voor het tropisch aquarium. Nou ja, hier dus niet. Jammer. Gemiste kans.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Willem30 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:47:
Welke Tweaker heeft zijn computer naast het aquarium gezet? :o
Toch ideaal? Waterkoeling én tropische vissen in warm water... Volgens mij is het iemand die veel post in Duurzame Energie & Domotica

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-06 20:15

Flappiewappie

Hier nog meer

joep doei schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:50:
[...]

Waterkoeling voor de computer en dat warme water wordt weer gebruikt voor het tropisch aquarium. Nou ja, hier dus niet. Jammer. Gemiste kans.
En als alle vissen op zn kop gaan weet je dat je te lang gegamed heb :o

Hier staat wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bamisaus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-06 10:46
De hele villa is opgedeeld in twee delen. Dit is slechts 1 deel en daarom half vrijstaand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:27

servies

Veni Vidi Servici

Ja, want het wordt opgesplitst...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:22

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb geen verstand van aquaria, maar kun je de computer koelen en het water verwarmen?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:51

Sharky

Skamn Dippy!

timovd schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:30:
[...]

Ik heb geen verstand van aquaria, maar kun je de computer koelen en het water verwarmen?
Misschien met een dubbele warmtewisselaar. Je wilt het aquariumwater niet door je koelblokken e.d. later stromen.
[Afbeelding]

Hier te vinden
Als je dit huis koopt krijg je deze erbij, wat een sombere en donkere bedoening zeg :/

Afbeeldingslocatie: https://www.picclickimg.com/d/l400/pict/163119712459_/Vintage-Coal-Miners-Helmet-With-Carbide-Lamp.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Sharky op 19-03-2021 09:42 ]

This too shall pass

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:41
Daar ga je toch niet voor je plezier op het balkon zitten, tenzij je al zwaar depri bent |:(
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/296/101_2160.jpg

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:14

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-06 17:19
[Afbeelding]

Hier te vinden
Hier spelen ze snooker met alternatieve regels denk ik, 20 rode ballen, 2 groene, 2 roze 8)7

Snooker wordt normaal gesproken gespeeld met geel, groen, bruin, blauw, roze, zwart + 15x rood

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

JeroenV_ schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:01:
[...]

Daar ga je toch niet voor je plezier op het balkon zitten, tenzij je al zwaar depri bent |:(
[Afbeelding]
Als je een kwartier mag luchten per dag in een oranje overal ben je er blij mee ;)

Ze hadden de foto op een andere dag kunnen maken dat de zon schijnt, grasmatje, paar plantenbakken en het ziet er al ietsje beter uit (dat uitzicht daar is weinig aan te doen).

[edit]aan de voorkant van het huis te zien vinden eventuele kopers het uitzicht misschien zelfs mooi :p

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 19-03-2021 11:39 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:31
Kijk nog maar eens goed - deze gaat hoogstwaarschijnlijk binnenkort onder de sloopkogel om plaats te maken voor een noveau riche prots-paleis
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/256/838_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/256/855_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/256/845_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/256/878_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...uis-41359485-zuidlaan-36/

[ Voor 5% gewijzigd door martyw op 19-03-2021 11:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

[Afbeelding]
Als de bomen in blad staan is het al een heel ander gezicht (zoals op streetview te zien is). Maar ik denk dat de meeste mensen dit balkonnetje sowieso alleen voor de was gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:59
martyw schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:57:
Kijk nog maar eens goed - deze gaat hoogstwaarschijnlijk binnenkort onder de sloopkogel om plaats te maken voor een noveau riche prots-paleis
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Is Guus alweer bezig? :+

Heb je dan geld te veel? 2,6 miljoen neerleggen, huis slopen, dan weer huisje bouwen van paar miljoen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karel-jacobse
Indrukwekkend.

Heb je de film The Money Pit ooit gezien? Dat schiet me hierbij te binnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-06 11:44

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-06 11:44
SideSwipe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:06:
[...]

Bijzonder is dat rolluik boven op de overloop.... :P

[Afbeelding]
Bovenverdieping als een soort Panic room??
's nachts het luik naar beneden??

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-06 16:59
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik zie een hoop mogelijkheden om de investering terug te verdienen, gezien de verkaveling om dit grote kavel heen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DqeVacwhw6i187GuCSEC_vm1N6I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XdDwHkqcFw1Ro3Tmpr3YixJp.jpg?f=user_large

Daarmee kan je de woning compleet renoveren denk ik

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Wilf schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:12:
[...]
Amsterdam; het Beiroet van het noorden.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SEc9qAx.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...ys-van-treslongstraat-72/

Leuk :?
Weetje! Van origine is het pand gebouwd en in gebruik genomen als politiebureau en later zijn er diverse bedrijvigheden in gevestigd geweest. De hoofdslaapkamer heeft vroeger dienst gedaan als isoleercel.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/291/058_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...350127-van-beurdenweg-10/

Is dit een soort extendable cd/dvd-kast ofzo?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/321/599_2160.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...dam/huis-41359567-bark-9/

Uitermate charmante nieuwbouw-villa <3

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/259/700_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/259/712_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/259/715_2160.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Blaze85 op 19-03-2021 17:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:09

Amphiebietje

In de blubber

[...]

[Afbeelding]
Zo te zien is er een kale boom onder handbereik als je er een einde aan wilt maken. })

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:12
Weer een pareltje:

volgens mij zijn dit soort keukens binnenkort weer helemaal in:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/333/486_1440.jpg

Op foto 8 neemt de makelaar het niet zo nauw met de privacy van de buren. Die Mercedes 500 SL (bj. 1990) is waarschijnlijk net zo oud als het interieur van de woning.

Als deze foto overdag is genomen dan hoop ik voor de toekomstige eigenaren dat ze geen auto nodig hebben. Parkeren is nu al dramatisch.

De vraagprijs voor deze woning (425K) daar kun je gezien de staat en ligging van de woning ook wat van vinden.

Linkje naar het Hanenpad in Zaandam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
gumtree schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:50:
Weer een pareltje:

volgens mij zijn dit soort keukens binnenkort weer helemaal in:

[Afbeelding]

Op foto 8 neemt de makelaar het niet zo nauw met de privacy van de buren. Die Mercedes 500 SL (bj. 1990) is waarschijnlijk net zo oud als het interieur van de woning.

Als deze foto overdag is genomen dan hoop ik voor de toekomstige eigenaren dat ze geen auto nodig hebben. Parkeren is nu al dramatisch.

De vraagprijs voor deze woning (425K) daar kun je gezien de staat en ligging van de woning ook wat van vinden.

Linkje naar het Hanenpad in Zaandam
Vooral vreemd is het energie label G, in de beschrijving staat
BIJZONDERHEDEN:
...
- Volledig geïsoleerd;
...
Als dat klopt is het een nieuwe badkamer, nieuwe keuken, binnen stucen, en voor niet stokers de schouw eruit, en voor zwarte kozijnen liefhebbers het hout schilderen. Dan woon je wel aan een vaarwater, en dicht in het centrum van Zaandam, voor een single of paar zonder kinderen met werk in Amsterdam best wel een aantrekkelijk alternatief...
(Ik word vast weer voor makelaar uitgemaakt 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Zo had ik het niet eens bedoeld :D meer dat de geldontwaarding daar niet bij te houden is :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hartstikke goed dat dit huis verdwijnt.

Van de stookkosten van dit huis kun je makkelijk 50 nieuwbouwwoningen verwarmen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
nokiaan958GB schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:48:
[...]

Van de stookkosten van dit huis kun je makkelijk 50 nieuwbouwwoningen verwarmen O-)
Die kun je op dat perceel ook bouwen, maar dit is Aerdenhout - daar heeft men graag wat lucht rond het huis, in Leidse Rijn/Almere/Heerhugowaard/etc woont men idd. op minder dan 100 m2 grond 8)

[ Voor 5% gewijzigd door martyw op 19-03-2021 23:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06

Sport_Life

Solvitur ambulando

Voor de visfanaten onder ons

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/617/143_2160.jpg
Te koop

Perceel water in Oudehaske.
https://www.funda.nl/koop...object-87646251-wiidswal/

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:18
nokiaan958GB schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:48:
[...]

Eeuwig zonde bedoel je dat dit soort huizen verdwijnen om plaats te maken voor troosteloze/karakterloze nieuwbouwwoningen. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

FabianGTI schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:01:
[...]

Eeuwig zonde bedoel je dat dit soort huizen verdwijnen om plaats te maken voor troosteloze/karakterloze nieuwbouwwoningen. O-)
Dan bouw je toch een "nieuw" oud huis terug? Vaak alsnog goedkoper dan iets ouds helemaal bij de tijd brengen. Nieuwbouw hoeft niet altijd á la Almere te zijn.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:22

_Eend_

🌻🇺🇦

https://www.funda.nl/koop...51212-parallelweg-26-108/

Geen heel bijzonder ding, maar die interieurfoto's :X Alsof ze gemaakt zijn met dit ding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CbuZiqpwbeRVBd17g4YAfs9eMuI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RvG5gEvuQZVsDcQ1Wcq1hLqi.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:25
_Eend_ schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:42:

Geen heel bijzonder ding, maar die interieurfoto's :X Alsof ze gemaakt zijn met dit ding:

[Afbeelding]
Moet toch een verdraaid lang usb kabeltje zijn geweest :+
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/358/222_2160.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door McMark op 20-03-2021 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Nu online

[Afbeelding]
Denk dat ze het met name als kavel willen verkopen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:22

_Eend_

🌻🇺🇦

Ascension schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:56:
[...]

Denk dat ze het met name als kavel willen verkopen ;)
Dat snap ik. Maar het is lang geleden dat ik zulke slechte foto's heb gezien. Deze foto's zijn iets beter dan de foto's die ik met mijn Nokia 7650 maakte..
Grappig huisje, maar ik zou dat feitje wel even achterwege laten als je Tinderdate langs komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
_Eend_ schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:05:
[...]

Dat snap ik. Maar het is lang geleden dat ik zulke slechte foto's heb gezien. Deze foto's zijn iets beter dan de foto's die ik met mijn Nokia 7650 maakte..
Waarschijnlijk heeft de makelaar de eigenaar gevraagd wat foto’s te sturen, wat dan vervolgens via whatsapp of iets anders met een megacompressie wordt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1

[Afbeelding]
In dit geval niet heel erg belangrijk, omdat het huisje vermoedelijk plat gaat. Het kan ook zijn dat het foto's zijn van een vakantie verhuur website. Daar kom je zult soort foto's ook vaak tegen.

Overigens is het volgens mij ook wel iets Nederlands dat zelfs een dertien in een dozijn doorzonwoning gestyleerde interieurfoto's heeft alsof het om een reportage uit een duur woontijdschrift gaat. In andere landen zijn zulke lage kwaliteit foto's heel gebruikelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:34

Matis

Rubber Rocket

McMark schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:55:
[...]

Moet toch een verdraaid lang usb kabeltje zijn geweest :+
[Afbeelding]
Dat is geen interieur ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XVI
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

XVI

[Afbeelding]
Best een leuk stekje eigenlijk met zo veel groen, maar ja blijft Nederland... Je zit hutjemutje in de stad/vinex, of tussen de gekken, denk dat het interieur nog wel eens het minst erge van dat stekje zou kunnen zijn:

https://www.harderwijkerc...hierden-staat-in-steiger-
https://www.destentor.nl/...lets-misplaatst~ae787174/
https://onzedennenhoek.nl/over/
De beoogde bestemming van Vakantiepark Dennenhoek is volgens de nieuwe exploitant een driedeling van het park voor:

a) arbeidsmigranten,
b) mensen met een tijdelijke woonbehoefte [lees: mensen die nog niet zelfstandig in wijken kunnen wonen vanwege psychische en/of psychosociale problematiek], en
c) particuliere eigenaren van een recreatiewoning.
Rustig vrijstaand wonen tussen het groen moet natuurlijk alleen (on)bereikbaar zijn vanaf een miljoen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Staalfreak
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:52
Er staan veel "bijzondere" panden op Funda, maar soms staat er echt een pareltje tussen.

Dit ziet er echt zeer goed uit.

https://www.funda.nl/koop...-87715818-dorpsstraat-49/
Pagina: 1 ... 29 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.