Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 248 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.902.121 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19:42

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

paQ schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:06:
[...]

Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet zo Tokkie vind.
Er wordt constant gewerkt aan modernisering en verbetering. Niks mis mee wat mij betreft.
In elk geval minder leegstand dan Geleen (al is dat niet zo moeilijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:30
djiedjee schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:32:

• Verkoper attendeert koper nadrukkelijk op het feit, dat zij het verkochte nooit zelf feitelijk heeft gebruikt en dat zij derhalve koper niet heeft kunnen informeren over de eigenschappen c.q. gebreken aan het verkochte waarvan zij op de hoogte zou zijn geweest indien verkoper het verkochte zelf feitelijk zou hebben gebruikt. In dit kader zijn partijen uitdrukkelijk overeengekomen dat dergelijke eigenschappen c.q. gebreken voor risico van de koper komen.
Mijn scheidingspapieren waren makkelijker te begrijpen. 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:40
djiedjee schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:32:
Mijn alarmbellen gaan wel af bij:

• Verkoper attendeert koper nadrukkelijk op het feit, dat zij het verkochte nooit zelf feitelijk heeft gebruikt en dat zij derhalve koper niet heeft kunnen informeren over de eigenschappen c.q. gebreken aan het verkochte waarvan zij op de hoogte zou zijn geweest indien verkoper het verkochte zelf feitelijk zou hebben gebruikt. In dit kader zijn partijen uitdrukkelijk overeengekomen dat dergelijke eigenschappen c.q. gebreken voor risico van de koper komen.

[...]
Dat is een tekst die je heel vaak ziet staan bij de verkoop uit de nalatenschap. Zegt weinig over de feitelijke staat van de woning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:35

paQ

VeertienKaVier schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:10:
[...]

In elk geval minder leegstand dan Geleen (al is dat niet zo moeilijk).
wel een overduidelijk gevolg van betaald parkeren dat almaar duurder werd

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
paQ schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:18:
[...]

wel een overduidelijk gevolg van betaald parkeren dat almaar duurder werd
Dat zal het niet alleen zijn maar het is inderdaad wel een prima manier om een deel van je klanten weg te jagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ

paQ

Rubbergrover1 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:14:
[...]

Dat is een tekst die je heel vaak ziet staan bij de verkoop uit de nalatenschap. Zegt weinig over de feitelijke staat van de woning.
Ja ik heb ook zoiets in het koopcontract staan. Dat het in wezen voetstoots verkocht is en dat we ons maar moesten baseren op eigen keuringen. Ik had me dan tijdens het strippen ook al voorbereid dat we wat zaken zouden tegenkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
paQ schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:06:
[...]

Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet zo Tokkie vind.
Er wordt constant gewerkt aan modernisering en verbetering. Niks mis mee wat mij betreft.
Het concept van een shopping mall zoals dat in veel andere landen gebruikelijk is, is op zich ook prima. Maar ik heb het idee dat het soort winkels vooral in het lagere budget zit (Zeeman, Action, Scapino, Xenos etc.). En weinig wat duurdere winkels. Dat maakt het wel wat 'tokkie'.

Dat is in sommige andere winkelcentra wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:35
chim0 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:11:
[...]

Mijn scheidingspapieren waren makkelijker te begrijpen. 7(8)7
Kopen zoals je het ziet, en niet achteraf zeuren dat het niet goed is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Rubbergrover1 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:22:
[...]

Het concept van een shopping mall zoals dat in veel andere landen gebruikelijk is, is op zich ook prima. Maar ik heb het idee dat het soort winkels vooral in het lagere budget zit (Zeeman, Action, Scapino, Xenos etc.). En weinig wat duurdere winkels. Dat maakt het wel wat 'tokkie'.

Dat is in sommige andere winkelcentra wel anders.
klopt, maar ook boetiekjes, delicatessen, een fakking goeie slager, de betere modezaken. Het is van alles wat.
synoniem schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:21:
[...]

Dat zal het niet alleen zijn maar het is inderdaad wel een prima manier om een deel van je klanten weg te jagen.
Het heeft het kapotmaken van het centrum in een stroomversnelling gebracht. En als het Makado een paar kilometer verder alles overdekt heeft en gratis parkeren biedt, dan is de overstap snel gemaakt he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VeertienKaVier
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19:42

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

paQ schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:24:
[...]

klopt, maar ook boetiekjes, delicatessen, een fakking goeie slager, de betere modezaken. Het is van alles wat.
De kinderopvang zal voor veel ouders ook wel aantrekkelijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:04

Wimo.

Shake and Bake!

Lollercopter schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:24:
[...]

Als ik bedenk dat ik voor mijn vinex hut van 150 m2 in de randstad 800k euro kan vragen, dan lijkt me dit een koopje 8)7 :+ :+
Onderhoud is het probleem.. en vocht in de kelder is ook een dure. Boven de miljoen kun je op veel plekken in het buitengebied enorme ,betaalbare kastelen kopen. Maar het onderhoud, daar ga je failliet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:24
iRob schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:04:
"atypische villa" aldus de makelaar.
atypisch in ieder geval, villa is dan weer wat subjectiever...

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...altenberger-strasse-64-a/
Wat een snuifparadijs whaha, de schultenbrau en de asbakken hebben we ze nog net weggestopt.
Man man man man. :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:38
Afbeeldingslocatie: https://www.cruquius.nl/wp-content/uploads/sites/2/2022/03/BeemFlights-Amvest-Cruquius-1.3Silo-2022-12-1.jpg

Als ik dan evt ooit 1,3 millioen te besteden heb en in Amsterdam zou moeten wonen, dan zou 1 van deze woningen wel een een goede kandidaat zijn.

https://www.cruquius.nl/cruquius-1-4-wijnsilos/

https://www.funda.nl/koop...37960-wijnsilostraat-167/

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16:30
Vind het concept nog wel oke gevonden, maar 1,3 miljoen voor een ronde woning zonder tuin en in Amsterdam, ik sla even over.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Kalentum schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 15:19:
[Afbeelding]

Als ik dan evt ooit 1,3 millioen te besteden heb en in Amsterdam zou moeten wonen, dan zou 1 van deze woningen wel een een goede kandidaat zijn.

Wat een enorme bak met geld voor een gerecyclede container die ook nog eens gigantisch verlies aan bruikbare m2 heeft door de ronde buitenwanden. Leuk concept, maar veel te duur.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:52

Fiber

Beaches are for storming.

Voor de liefhebbers van zwaar eikenhout, bruine tegels, open haarden en schoonmetselwerk:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/169/299/966_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/169/299/972_2160.jpg

De rest van het huis:
https://www.funda.nl/koop...-ten-oeverstee-23/#foto-5

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakmember
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08-2023
[Afbeelding]

ik zou er nog niet voor 1.3 millioen dood in gevonden willen worden. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icall5s
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 29-09-2023
tweakmember schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 15:53:
[...]

ik zou er nog niet voor 1.3 millioen dood in gevonden willen worden. _O-
Ach ziet er best leuk uit, maar niet voor die prijs. Wel vreemd dat er geen foto's van de keuken te vinden zijn. Zou die er nog niet zijn?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-04 12:31

Sponge

Serious Game Developer

Toevallig voorbij zien komen toen ik even aan het rond kijken was in de stad waar ik ben opgegroeid. De markante water toren in Franeker staat te koop! 😉.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/169/138/942_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...8431572-feikemastraat-53/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Daar hebben we hem hoor. Dankzij alle medegluurders hier (en elders)!
Het meestbekeken huis op funda was dit voormalig brugwachtershuis in het Friese Buitengebied Dronryp, dat alleen via het water bereikbaar is. Ondanks de nadelen van het huis – de slechte staat van onderhoud, het gebrek aan nutsvoorzieningen – zagen veel mensen op social media ook de potentie: ‘Prachtig plekje, meteen van het gas af’ en ‘Geen gezeur van buren’.

Afbeeldingslocatie: https://www.funda-consument.kpnis.nl/upload/eb62c8cd-8156-4ab7-b883-7b5b452981e9_Editorial%20jaaroverzicht%20funda_meestbekeken_Artikelbeeld.jpg
Het meest bekeken huis van 2022 Het meest bekeken huis van 2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Sponge schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:01:
Toevallig voorbij zien komen toen ik even aan het rond kijken was in de stad waar ik ben opgegroeid. De markante water toren in Franeker staat te koop! 😉.

[Afbeelding]

Fiber in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3" :Z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Sponge
  • Laatst online: 23-04 12:31

Sponge

Serious Game Developer

Ik had speciaal op "watertoren" gezocht in dit topic als controle. (Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3), en kwam deze niet tegen.

En je hoeft ook niet meteen zo flauw te reageren :/.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:38
Sponge schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:56:
[...]

Ik had speciaal op "watertoren" gezocht in dit topic als controle. (Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3), en kwam deze niet tegen.

Ik zoek altijd op straatnaam, dan vindt'ie de funda link, dat werkt best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sponge schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:56:
[...]

Ik zoek bij deze dingen vaak op woonplaats of op straatnaam. Die zitten namelijk in de URL van Funda.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-04 13:17
Touchdomex schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 17:00:
[...]

Ik zoek bij deze dingen vaak op woonplaats of op straatnaam. Die zitten namelijk in de URL van Funda.
Werkt dat ook als de link als sublink is geplaatst onder een tekst als "Meer van dit", "Dit huis" of "Linkje"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:48
SamPatterson schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 17:45:
[...]
Werkt dat ook als de link als sublink is geplaatst onder een tekst als "Meer van dit", "Dit huis" of "Linkje"?
Nope.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
SamPatterson schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 17:45:
[...]

Ik begrijp ook niet dat mensen extra moeite doen om een minder duidelijke link te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
icall5s schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 15:58:
[...]

Ach ziet er best leuk uit, maar niet voor die prijs. Wel vreemd dat er geen foto's van de keuken te vinden zijn. Zou die er nog niet zijn?
Waarschijnlijk niet. Is immers erg smaakgevoelig, net als sanitair (ook afwezig) en de vloer (mag je ook nog uitzoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-04 21:24
thunder8 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 15:34:
[...]

Wat een enorme bak met geld voor een gerecyclede container die ook nog eens gigantisch verlies aan bruikbare m2 heeft door de ronde buitenwanden. Leuk concept, maar veel te duur.
Ze staan al +6maanden te koop dus er zijn er meer die het te duur vinden. En je wil daar toch niet met een gezin wonen, met z'n tween gaat wel. Die houten vlonder heeft een gemene afstap zonder hek, ooit valt daar wel eens iemand in.

Het uitzicht ziet er goed uit.

[ Voor 3% gewijzigd door pauldaytona op 03-01-2023 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icall5s
pauldaytona schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:41:
[...]

Ze staan al +6maanden te koop dus er zijn er meer die het te duur vinden. En je wil daar toch niet met een gezin wonen, met z'n tween gaat wel. Die houten vlonder heeft een gemene afstap zonder hek, ooit valt daar wel eens iemand in.

Het uitzicht ziet er goed uit.
Je kunt inderdaad voor diezelfde prijs een woning in de binnenstad krijgen met moderne keuken en tuin, dus daar zullen mensen eerder voor kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Sharky schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:00:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat het geld en grandeur moet uitstralen, maar dat het allemaal wat smakeloos en eenvoudig is als je net even wat beter kijkt. Dan is proletenhok wat ongenuanceerd, maar het dekt de lading wel imho.
Tja, ik zie dat dus helemaal niet. In dit huis lijken hele gewone mensen te wonen.

En dan zegt iemand proleet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bKfGlTBKhj4EGoDdaxPCh0TJH-o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rMaxgn1UVvJ4xQsrh6Ujefse.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:26
Lollercopter schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:57:
Wat een snuifparadijs whaha, de schultenbrau en de asbakken hebben we ze nog net weggestopt.
Man man man man. :+
offtopic:
Fijn dat iemand met ervaring ons eens inlicht hoe een snuifparadijs eruit ziet ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zwartoog
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 09:51
:D Dit doet mij denken aan een strip van Goofy die in z'n huis een kluis heeft laten installeren, netjes verstopt achter een schilderij... alleen staat de kluis zelf buiten z'n huis op een tafeltje _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
icall5s schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:47:
[...]

Je kunt inderdaad voor diezelfde prijs een woning in de binnenstad krijgen met moderne keuken en tuin, dus daar zullen mensen eerder voor kiezen.
De doelgroep zal waarschijnlijk de mensen zijn die iets vrijstaand zoeken. Dat vind je niet zo snel in de binnenstad, zeker niet voor de zelfde prijs, als je de woonboten buiten beschouwing laat. Dan kom je toch snel terecht in Noord, Osdorp of Buitenveldert en misschien een enkele woning op IJburg. Omdat veel mensen toch graag binnen de ring willen wonen, en daar ook veel extra voor willen betalen, vind ik deze prijs op zich niet eens zo heel gek.

Maar zelf zou ik denk ik de meerprijs voor 'binnen de ring' niet willen betalen en toch ook eerder voor een woning iets meer buiten het centrum kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sponge schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:01:

[Afbeelding]

Die is in ieder geval waterdicht, als de dijken breken zit je goed ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
[Afbeelding]

De nadelen van een huis (trappen) en de nadelen van een appartement (VvE en geen tuin) in 1 woning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:09

Bezulba

Formerly known as Eendje

Z___Z schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 08:47:
[...]

De nadelen van een huis (trappen) en de nadelen van een appartement (VvE en geen tuin) in 1 woning.
Glijbaan erin, dan is naar beneden igg een stuk sneller!

blup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

En de nadelen van ronde muren :p Ik denk dat niemand dit koopt in Amsterdam omdat het practisch is :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

Volgens mij vinden de meeste stadsbewoners het niet-hebben van een tuin helemaal geen bezwaar, gezien alle tegeltuinen overal. Met 100 m2 dakterras heb je ook meer buitenruimte dan bij de meeste stads-tegeltuinen. Dus die buitenruimte is hier juist in het voordeel vergeleken met veel eengezinswoningen.

En ik denk dat veel mensen als nadelen van een appartement ook vooral zien de directe buren aan alle kanten. Die heb je hiet niet. Over een VvE is al vaker discussie gevoerd, dus die gaan we niet weer voeren. Maar we kunnen wel concluderen dat de aanwezigheid van een VvE lang niet door iedereen als nadeel wordt gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:30:
[...]

Volgens mij vinden de meeste stadsbewoners het niet-hebben van een tuin helemaal geen bezwaar, gezien alle tegeltuinen overal. Met 100 m2 dakterras heb je ook meer buitenruimte dan bij de meeste stads-tegeltuinen. Dus die buitenruimte is hier juist in het voordeel vergeleken met veel eengezinswoningen.

En ik denk dat veel mensen als nadelen van een appartement ook vooral zien de directe buren aan alle kanten. Die heb je hiet niet. Over een VvE is al vaker discussie gevoerd, dus die gaan we niet weer voeren. Maar we kunnen wel concluderen dat de aanwezigheid van een VvE lang niet door iedereen als nadeel wordt gezien.
Een traditionele penthouse heeft ook geen buren rondom en kan ook een groot balkon/terras hebben. Heb je alle voordelen van een appartement zonder de nadelen van een huis. Buren overlast is vooral door de bouwwijze.
VvE mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Rubbergrover1 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:30:
[...]

Ik denk niet dat iemand dit als eerste woning koopt en dan is geen tuin helemaal geen bezwaar. Mijn vrouw wil een huisje in het buitenland kopen (haar vaderland) met een tuin, maar ik zie dat helemaal niet zitten als je daar weinig bent. Volgens mij kun je dan juist beter iets zonder tuin (of met een kleine tegeltuin) hebben (en eigenlijk ook beter dichterbij, binnen europa kun je er nog voor een weekendje heen).

VVE is extra kosten, maar dat maakt voor de doelgroep hier denk ik niet zo veel uit. Amsterdam is sowieso extra kosten en bij een appartement deel je dan nog de pacht ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 04-01-2023 09:41 ]

/▌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Z___Z schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:33:
[...]

Een traditionele penthouse heeft ook geen buren rondom en kan ook een groot balkon/terras hebben. Heb je alle voordelen van een appartement zonder de nadelen van een huis. Buren overlast is vooral door de bouwwijze.
VvE mee eens.
Ik vind het inderdaad ook enigszins vergelijkbaar met een traditioneel penthouse. (Die hebben trouwens ook vaak meer verdiepingen en een trap, maar dit terzijde.) Maar vind maar eens een penthouse van 150 m2 met 100 m2 dakterras, binnen de ring, voor 1,3 miljoen. Als je ziet wat je aan penthouses zou kunnen krijgen, dan vind ik dit eerder een zeer goedkope woning dan een dure woning.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:07

mvh

State Governor

Vrijstaand voor net geen 2 ton? Waar vind je dat? Nou, hier dus!

"Op leuke locatie nabij het centrum gelegen karakteristieke vrijstaande woning"

Gezellig binnenkomen
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/163/905/595_1440.jpg

Riante woonkamer van 1,5x6 m
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/163/905/604_1440.jpg

Keuken kan nog jaren mee
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/163/905/600_1440.jpg

en nog veel meer moois!

https://www.funda.nl/koop...614-van-mouwijckstraat-1/

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
mvh schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:45:
Vrijstaand voor net geen 2 ton? Waar vind je dat? Nou, hier dus!

"Op leuke locatie nabij het centrum gelegen karakteristieke vrijstaande woning"

Gezellig binnenkomen
[Afbeelding]

Riante woonkamer van 1,5x6 m
[Afbeelding]

Keuken kan nog jaren mee
[Afbeelding]

en nog veel meer moois!

https://www.funda.nl/koop...614-van-mouwijckstraat-1/
"binnenzijde dient te worden gerenoveerd" No shit, Sherlock...

Wel een huis met potentie. Die benedenverdieping is nu natuurlijk ontzettend onhandig ingericht, met een hal die ongeveer even groot is als de woonkamer. Maar als je de tussenmuren weghaalt, dan heb je best een prima woonruimte. (Ik zou dan wel een tussenmuurtje plaatsen naar WC en trap) En de badkamer dan bv op de tweede verdieping aan de achterkant, of daar de kleinste kamer op de eerste verdieping voor gebruiken. Dan kun je er best lekker wonen volgens mij.

Maar het kost wel een hoop werk en geld om dit weer enigszins bewoonbaar te maken...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-04 09:44
De buitenkant van het rijtjeshuis is niet zo bijzonder maar de binnenkant :o

https://www.funda.nl/koop/nijkerk/huis-42071788-lage-maat-5/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/169/288/429_1440.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joe28965
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 31-03 09:23
Rubbergrover1 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:58:
[...]

"binnenzijde dient te worden gerenoveerd" No shit, Sherlock...

Wel een huis met potentie. Die benedenverdieping is nu natuurlijk ontzettend onhandig ingericht, met een hal die ongeveer even groot is als de woonkamer. Maar als je de tussenmuren weghaalt, dan heb je best een prima woonruimte. (Ik zou dan wel een tussenmuurtje plaatsen naar WC en trap) En de badkamer dan bv op de tweede verdieping aan de achterkant, of daar de kleinste kamer op de eerste verdieping voor gebruiken. Dan kun je er best lekker wonen volgens mij.

Maar het kost wel een hoop werk en geld om dit weer enigszins bewoonbaar te maken...
Je betaalt tenminste niet voor een keuken/badkamer dat niet je smaak is.

Zit verder inderdaad wel potentie in. Alle muren in de benedenverdieping eruit rammen, klein halletje, wc misschien ergens anders (onder de trap? Je ziet het wel vaker). Badkamer inderdaad naar de eerste verdieping en zolder in 2 delen. Heb je een grappig huisje met 3 slaapkamers.

Meteen isolatie meenemen als je toch bezig bent, want dit is HET moment om dat netjes te doen. Niks wat je sloopt heeft nog waarde.

Als hij verder bouwtechnisch goed is heb ik liever dit dan een energielabel D waarbij het allemaal net niet je smaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-04 22:52

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Keuken aan de voorzijde, woonkamer aan de achterkant. Als er de hoogte voor is zou ik de badkamer op de zolder doen. En waar kun je je wasmachine kwijt?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:09
VeertienKaVier schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 08:43:

Is dit een jaren-zeventig-koffiezetapparaat, of is oranje weer mode?
[Afbeelding]
Nieuwe invulling aan de term keukenkastje!

Stay safe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het bestaat, zo'n oranje koffiezetter (@VeertienKaVier , @Master FX )

https://www.bol.com/nl/nl...-oranje/9000000012558481/

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 04-01-2023 11:24 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16:30
Doet me een beetje aan een luxe hotel denken, vind het wel wat hebben eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

chevsticks schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:27:
[...]

Doet me een beetje aan een luxe hotel denken, vind het wel wat hebben eigenlijk. :)
Of een veel groter huis, je verwacht het niet in zo'n huis.

/▌

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:44
Dacht dat ik deze al eens gepost had, maar kon hem niet terugvinden:
https://www.funda.nl/koop...s-88141720-kerkstraat-28/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QKmzIWQjBVG7rt6tC71nt71PeYo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jSiUaK1xXTmShgVTO57cGeJ7.jpg?f=fotoalbum_large

Nu met nieuw gephotoshopte eerste afbeelding erbij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cOctu5Hi47QQN16TM49hpAQKknw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vxEb3TcZmH4G5BaR0dt4jWgP.jpg?f=user_large

Het is een prachtig huis voor de rest, maar altijd als ik er langs fiets vind ik die gele kleur echt afschuwelijk. Zou het nog het mooiste vinden als de volgende eigenaar die hele verflaag verwijderd en gewoon weer de originele bakstenen zichtbaar worden. Maar vermoed dat dat nog kostbaarder is dan 'gewoon' de boel wit verven.

[ Voor 10% gewijzigd door Ozzie op 04-01-2023 13:38 ]

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Niet online
Ozzie schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:38:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het is een prachtig huis voor de rest, maar altijd als ik er langs fiets vind ik die gele kleur echt afschuwelijk. Zou het nog het mooiste vinden als de volgende eigenaar die hele verflaag verwijderd en gewoon weer de originele bakstenen zichtbaar worden. Maar vermoed dat dat nog kostbaarder is dan 'gewoon' de boel wit verven.
Het is inderdaad wel een hele lelijke kleur geel. Spierwit hoeft van mij ook niet dus een heel licht tintje geel zou kunnen. Overigens lijkt de zijmuur gepleisterd om daar de bakstenen onder vandaan te halen lijkt me geen optie. Maar de voorgevel zou er zeker van opknappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:44
synoniem schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:03:
[...]

Het is inderdaad wel een hele lelijke kleur geel. Spierwit hoeft van mij ook niet dus een heel licht tintje geel zou kunnen. Overigens lijkt de zijmuur gepleisterd om daar de bakstenen onder vandaan te halen lijkt me geen optie. Maar de voorgevel zou er zeker van opknappen.
Ja die zijmuur is glad gepleisterd, zal ook wel een reden hebben. Mogelijk een keer een deel van de gevel vervangen ofzo. Sowieso is er aan de achterkant een aanbouw dus misschien toen helemaal strak gepleisterd.

Maar in ieder geval de voorkant de verf eraf en dan opnieuw voegen zou denk prachtig zijn. De zijkant zijn dan wel oplossingen voor te bedenken die er beter uitzien of beter passen bij bakstenen dan geel geverfd pleisterwerk.

Maar goed, ik heb 31 december weer de staatloterij niet gewonnen, dus ik ga het niet doen :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWccOR642AFLOcqv74G7wNwPaAw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ins4MJ6RT40FZ0pQXcy2TV9x.jpg?f=user_large
Nog een foto gevonden hoe het ooit was. Blijkbaar woonde de dokter van het dorp er ooit in de jaren '30.

[ Voor 14% gewijzigd door Ozzie op 04-01-2023 14:41 ]

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwartoog
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 09:51
Ozzie schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:38:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik vind het wel wat hebben zo, beetje Villa Kakelbont achtig :)

Originele staat was zeker mooier, ik begrijp die hype om alles glad te moeten smeren niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:56
Zwartoog schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:08:
[...]

Ik vind het wel wat hebben zo, beetje Villa Kakelbont achtig :)

Originele staat was zeker mooier, ik begrijp die hype om alles glad te moeten smeren niet zo.
Alles is beter dan die lelijke bakstenen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Beetje onpersoonlijk vind ik, maar wel erg netjes. Met twee keer een billendouche zoals je vaak in Zuid Oost Azië ziet...:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/169/288/435_2160.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zo'n luxe toiletten heb ik niet gezien in Zuid-Oost Azie :)

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-02 16:19
echt verschrikkelijk imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:29

Creesch

bla bla!

Grappig, afgezien van het (nep) marmer vind ik het er best leuk uit zien. Ik zou dus wel de vloer vervangen door hout oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Creesch schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 08:27:
[...]

Grappig, afgezien van het (nep) marmer vind ik het er best leuk uit zien. Ik zou dus wel de vloer vervangen door hout oid.
En dan meteen ook het sanitair...

Ik vond de woning al een beetje een expat-uitstraling hebben, dat lijkt het de keus voor die wc's wel bevestigd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:41
Winschoten da's nog net aardbevingsgebied....toch ?

Dit ; https://www.funda.nl/koop...4-nicolaas-beetsstraat-4/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat is er bijzonder aan het object?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Dat is net geen aardbevingsgebied meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Napo schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:02:
[...]

Wat is er bijzonder aan het object?
Ik denk dat hij doelt op de prijs voor een ogenschijnlijk compleet huis.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Touchdomex schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:13:
[...]

Deze prijs is voor zo'n huisje in Winschoten niet heel vreemd. Zeker in deze buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 22-04 15:38
[...]

Omdat niemand er wil wonen wellicht, zie prijs per m2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-04 08:22

Twhomp

Stayin' Alive

wvkreg schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:49:
[...]
Omdat niemand er wil wonen wellicht, zie prijs per m2.
Kan je nagaan hoe snel de perceptie verandert. Want 2k/m2 vind ik eigenlijk een nette prijs en ik vind het eigenlijk belachelijk om meer dan 3k/m2 te betalen.

Maar je ziet hier in dit topic al mensen 6 ton voor 100m2 een "goede deal" vinden. Zo bijzonder hoe snel een schaal kan glijden.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icall5s
[...]

Niet bijzonder. Den Helder is nog goedkoper.

https://www.funda.nl/koop...pertszoon-trompstraat-10/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 22-04 15:38
Twhomp schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:56:
[...]

Kan je nagaan hoe snel de perceptie verandert. Want 2k/m2 vind ik eigenlijk een nette prijs en ik vind het eigenlijk belachelijk om meer dan 3k/m2 te betalen.

Maar je ziet hier in dit topic al mensen 6 ton voor 100m2 een "goede deal" vinden. Zo bijzonder hoe snel een schaal kan glijden.
4K hier per m2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-04 16:43
4.200 waar ik gekocht heb, dus in dezelfde orde van grootte. Maar dat is dan wel in een groeigemeente, in de populairste wijk van de stad.

[ Voor 25% gewijzigd door Luco op 05-01-2023 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spykie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:54
4663 per m2 hierzo, au..

Bereken je warmteverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:44
4924 /m2 hier :9
Maar ik wilde dan ook in Scheveningen wonen.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:38
Terug on topic maar?

https://www.funda.nl/koop/ede/huis-42053763-stationsweg-81/

Mooi huis wel. Houd zelf wat meer van de klassieke stijl, maar als ik een bungalow zou moeten kopen ;-)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/598/868_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:18
Twhomp schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:56:
In rond Utrecht is 5k/m2 eerder regel dan uitzondering, kan me niet herinneren ergens 3k/m2 te hebben gezien.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManzokuSan
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-04 13:10
leto001 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:26:
Terug on topic maar?

Mooi huis wel. Houd zelf wat meer van de klassieke stijl, maar als ik een bungalow zou moeten kopen ;-)

[Afbeelding]
Prachtig! Een mens mag dromen _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Laatst online: 22:16

QuattroNL

It is I.

Terug on topic maar?

[Afbeelding]
Ja aan die weg staan zeer mooie huizen!
(heb jarenlang in Ede gewoond).

Die man-cave is ook erg bekwijlenswaardig :9~

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Terug on topic maar?

[Afbeelding]
Zie ik het goed dat je meer dan 300 m2 woonruimte hebt, en toch maar één badkamer, waar dan ook nog eens een van de slaapkamers op uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 18:50
Rubbergrover1 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 19:22:
[...]

Zie ik het goed dat je meer dan 300 m2 woonruimte hebt, en toch maar één badkamer, waar dan ook nog eens een van de slaapkamers op uitkomt?
In principe geen probleem toch?

Er zit een tweede, separaat toilet direct aansluitend aan de garderobe voor de gasten. Deze gaan doorgaans niet bij je in bad. En voor de andere mensen binnen de woning zit er niet alleen een deur naar de master bedroom, maar tweede deur naar de hal.

Het enige potentieel onhandige is dat indien iemand in de douche staat en erg privacy gehecht is, mensen binnen de master bedroom opgesloten dienen te worden :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurum
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:02
Staat bij ons in de buurt een huis in de verkoop:
https://www.funda.nl/koop.../huis-42073437-schelp-35/

Ik weet niet wat de fotograaf heeft gedaan bij de eerste paar foto's maar volgens mij rete onscherp en ook nog eens giga overbelicht. Wat slechte fotografie wel niet doet voor de foto's van je huis... Het geeft gewoon een vreemd gevoel.

De vraagprijs was in 2018: 495.000 en nu 769.000 :o
Wel erg fijn dat de makelaar er eventjes bijgezet heeft wat er dan precies 4 jaar geleden allemaal zorgt voor de waarde steiging.

"Eenmaal binnen zult u ook echt verrast zijn, want amper 4 jaar geleden is hier flink wat vernieuwd. Zo is de keuken en de badkamer vernieuwd, is vrijwel alles gestuct, is er een prachtige stalen kamerdeur geplaatst en is de cv ketel vernieuwd."

Vooral de stalen kamerdeur maakt een ruime winst van 274.000 wel mogelijk natuurlijk :+

Het zal wel een reële prijs zijn voor een 2kapper maar iedere keer schrik ik dan van zo'n groot prijsverschil in 4 jaar tijd, met moet ik toch wel zeggen minimale investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Aurum schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 19:53:

Ik weet niet wat de fotograaf heeft gedaan bij de eerste paar foto's maar volgens mij rete onscherp en ook nog eens giga overbelicht. Wat slechte fotografie wel niet doet voor de foto's van je huis... Het geeft gewoon een vreemd gevoel.

Wel erg fijn dat de makelaar er eventjes bijgezet heeft wat er dan precies 4 jaar geleden allemaal zorgt voor de waarde steiging.

"Eenmaal binnen zult u ook echt verrast zijn, want amper 4 jaar geleden is hier flink wat vernieuwd. Zo is de keuken en de badkamer vernieuwd, is vrijwel alles gestuct, is er een prachtige stalen kamerdeur geplaatst en is de cv ketel vernieuwd."

Vooral de stalen kamerdeur maakt een ruime winst van 274.000 wel mogelijk natuurlijk :+

Het zal wel een reële prijs zijn voor een 2kapper maar iedere keer schrik ik dan van zo'n groot prijsverschil in 4 jaar tijd, met moet ik toch wel zeggen minimale investering.
De huizenprijzenindex is in die tijd ook 40% gestegen. Dus als er niets aan de woning gedaan was, zou die ook al zo'n 7 ton hebben gekost. Dan krijg je er bij deze woning voor 75k nog een flinke renovatie bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
psychodude schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 19:32:
[...]
Het enige potentieel onhandige is dat indien iemand in de douche staat en erg privacy gehecht is, mensen binnen de master bedroom opgesloten dienen te worden :+.
Dat zou ik dus absoluut niet willen. En al zeker niet verwachten van een woning, met vier slaapkamers, van meer dan anderhalf miljoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Wel erg fijn dat de makelaar er eventjes bijgezet heeft wat er dan precies 4 jaar geleden allemaal zorgt voor de waarde stijging.
Zoals hier al vaker gezegd, er is alleen voor cosmetische verandering gegaan, ( en niet eens zo bijzonder ) en niet voor duurzaam. En die nieuwe CV ketel, is niet genoeg om de boel te verduurzamen. Ik zie ook niet goed wat die krappe 3 ton prijsstijging rechtvaardigd, zelfs niet in deze gekke markt.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Ome Ernst schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 20:35:
[...]

Zoals hier al vaker gezegd, er is alleen voor cosmetische verandering gegaan, ( en niet eens zo bijzonder ) en niet voor duurzaam. En die nieuwe CV ketel, is niet genoeg om de boel te verduurzamen.
Bij een volledig geïsoleerde woning met label A zal er ook niet heel veel noodzaak zijn om grote aanvullende bouwkundige aanpassingen aan te brengen. Dus de noodzaak voor extra verduurzaming was op dat moment ook niet echt aanwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:26
Rubbergrover1 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 21:58:
[...]

Bij een volledig geïsoleerde woning met label A zal er ook niet heel veel noodzaak zijn om grote aanvullende bouwkundige aanpassingen aan te brengen. Dus de noodzaak voor extra verduurzaming was op dat moment ook niet echt aanwezig.
Toch zou ik ook twijfelen om bijna acht ton te betalen in de kop van Noord-Holland voor een Vinex hut....
Iets hoger in het noorden koop je voor minder een vrijstaand paleis in Vinexië - https://www.funda.nl/koop...91-callantsogervaart-6-b/ (en op loopafstand van het strand)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/169/060/204_2160.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door martyw op 05-01-2023 23:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paralize_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-04 00:46
Haha wat hebben veel mensen een wansmaak/geen idee van styling van een woning.

Het doet gewoon pijn, fysiek. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
Trouwens, S2 van de perfecte verbouwing staat op Videoland!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:10
Terug on topic maar?

[Afbeelding]
Visgraat, een neptaatsdeur en een onpraktisch kookeiland in het zwart. Maar toch geen flip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:55
millerman_sf schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 07:01:
[...]

Visgraat, een neptaatsdeur en een onpraktisch kookeiland in het zwart. Maar toch geen flip!
Foto 3 en 12 is toch een echte taats deur. Scharnier is boven en onder en niet aan de zijkaant aan de kozijn/muur.
Of je het mooi vindt, is iets anders ;)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:44
martyw schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 23:12:
[...]

Toch zou ik ook twijfelen om bijna acht ton te betalen in de kop van Noord-Holland voor een Vinex hut....
Iets hoger in het noorden koop je voor minder een vrijstaand paleis in Vinexië - https://www.funda.nl/koop...91-callantsogervaart-6-b/ (en op loopafstand van het strand)
[Afbeelding]
De plaatsing van de zonnepanelen doet mij ook wel afvragen waarom dit niet langs een welstandscommissie moet.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Joe28965
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 31-03 09:23

Ook wel mooi, de zonnepanelen.

- Oke, zonnepanelen. Geen probleem. Hoeveel wil je er? Hele dak gewoon vol?

+ Doe maar 2

- 2?

+ Ja, en gooi ze maar gewoon op de garage.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/169/355/610_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:31
Schuur is maar voor de helft in eigendom van de verkoper. En door deze oriëntatie heb je hoogstens nog plek voor 1 extra paneel gok ik?

Maar ben het met je eens dat het zo een rare en waarschijnlijk dure oplossing is zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Laatst online: 22:16

QuattroNL

It is I.

Volgens mij zijn het 2x2 panelen.
Je ziet wel vaker op (nieuwbouw) huizen dat er maar 4 op liggen. Men voldoet dan net aan de norm voor een labeltje hoger. Op deze manier zal men net aan label A gekomen zijn. Minimale inspanning, maximaal resultaat.
Voor de rest een prut oplossing imho.

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:52

Sharky

Skamn Dippy!

Knappe inbreker die hier zonder sleutel überhaupt de tuin binnenkomt:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/169/391/303_2160.jpg

En binnen lekker met je harses in het urinoir als je op de wc zit. Nooit begrepen die huizen met een standaard grootte toilet waar nog een urinoir ingefrot wordt.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/169/391/276_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...aan-van-het-kwekebos-217/

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
Sharky schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:35:

[Afbeelding]

En binnen lekker met je harses in het urinoir als je op de wc zit. Nooit begrepen die huizen met een standaard grootte toilet waar nog een urinoir ingefrot wordt.

[Afbeelding]

Huisje verder wel echt prima en een koopje! Koop je in Amsterdam een parkeerplek voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:52

Sharky

Skamn Dippy!

DonnieDoezoe schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:38:
[...]

Huisje verder wel echt prima en een koopje! Koop je in Amsterdam een parkeerplek voor
Eens. Is verder een net huis, prima badkamer ook. Emmen is vooralsnog redelijk betaalbaar :)

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:08
QuattroNL schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:24:
Volgens mij zijn het 2x2 panelen.
Je ziet wel vaker op (nieuwbouw) huizen dat er maar 4 op liggen. Men voldoet dan net aan de norm voor een labeltje hoger. Op deze manier zal men net aan label A gekomen zijn. Minimale inspanning, maximaal resultaat.
Voor de rest een prut oplossing imho.
"Schaampanelen"

Maar in dit geval wellicht een setje dat op het stopcontact aangesloten kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:10
Loft schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 08:12:
[...]

Foto 3 en 12 is toch een echte taats deur. Scharnier is boven en onder en niet aan de zijkaant aan de kozijn/muur.
Of je het mooi vindt, is iets anders ;)
Je hebt gelijk, te snel gekeken en geconcludeerd op de telefoon.

Ik heb er zelf ook een ;)

[ Voor 4% gewijzigd door millerman_sf op 06-01-2023 10:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Sharky schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:35:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb het ook nooit begrepen dat mensen kiezen voor een urinoir thuis. Maar wat ik erger vind (en wellicht meer zegt over de hygiëne van de bewoners) is dat er geen fonteintje in de WC is. Blijkbaar vinden de bewoners handen wassen overrated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-04 10:21
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:08:
[...]

Ik heb het ook nooit begrepen dat mensen kiezen voor een urinoir thuis. Maar wat ik erger vind (en wellicht meer zegt over de hygiëne van de bewoners) is dat er geen fonteintje in de WC is. Blijkbaar vinden de bewoners handen wassen overrated.
Ik vermoed een causaal verband tussen die twee zaken. Volgens mij is het een kwestie van urinoir weghalen en op die plek een fonteintje monteren. Terug naar zoals het was voordat een proleet er zo nodig die pisbak in moest schroeven.

Punctuality is the politeness of kings

Pagina: 1 ... 248 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.