Pay peanuts get monkeys !
Wel zeker een vet huis.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Als je geen behoefte aan buitenruimte/tuin hebt tenminsteJDx schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:19:
Ik dacht eerst dit is wel een cool huisje om in je studententijd te wonen, maar dit is gewoon een serieuze woning, kelder en 3 lagen, zou er dan niet weer echt op latere leeftijd willen wonen.
Wel zeker een vet huis.
Het laatste wat ik zou bedenken is om een compacte patchkast boven de plee op te hangenleto001 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:51:
Grachtenpand in Delft waar je volgens de makelaar 'het wonen in het centrum' optimaal kan beleven :-)
https://www.funda.nl/koop/delft/huis-42751488-kolk-15/
Wel een grappig pand met potentieel (vind ik althans). Jammer dat de garage niet echt geschikt lijkt voor een moderne auto.
[Afbeelding]
Optimaal het centrum beleven:
[Afbeelding]
Grappige kelder:
[Afbeelding]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
"Nou... ik vind die roestige plantenbakken er altijd zo gezellig uit zien qua kleur. Dat heeft zo'n lekker warme uitstraling"
Ok!

Verder is de keuken recent opgeknapt, de badkamer daarentegen is nog helemaal 1968.
https://www.funda.nl/koop...3911-spannenburgerdyk-14/
Van klussen krijg je grijze haren
Ik weet t niet. Ziet er wat liefdeloos en budget uit en de keuken is vast niet meer dan een Ikea keuken (niet dat daar wat mee mis is).fenrir schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:13:
Schat, hoe moet de muur in de woonkamer eruit zien?
"Nou... ik vind die roestige plantenbakken er altijd zo gezellig uit zien qua kleur. Dat heeft zo'n lekker warme uitstraling"
Ok!
[Afbeelding]
Verder is de keuken recent opgeknapt, de badkamer daarentegen is nog helemaal 1968.
Ook beetje troosteloze woonomgeving als je het mij vraagt. En je woont ook nog onder de zendtoren van Spannenburg. Ik zeg niet dat je er geen rare ziektes van krijgt maar ik woon om mn gezondheid liever een stukje verderop.
Iemand kocht dit een paar jaar geleden voor 2 ton en was er wat weekendjes, lekker buiten en wat klussen. Als we nu eens de hoofdprijs vragen, wie weet wat we krijgen?fenrir schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:13:
Schat, hoe moet de muur in de woonkamer eruit zien?
Ok!
[Afbeelding]
Ze hadden vast een brainwave, al dan niet geholpen door de zendmast waar @HBSVDK het over heeft.pauldaytona schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 22:11:
[...]
Iemand kocht dit een paar jaar geleden voor 2 ton en was er wat weekendjes, lekker buiten en wat klussen. Als we nu eens de hoofdprijs vragen, wie weet wat we krijgen?
Vaak hebben die masten een soort “paraplu” beeld qua signalen. Als je er vlak naast staat heb je minder signaal dan een paar kilometer verderop….HBSVDK schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:46:
[...]
Ik weet t niet. Ziet er wat liefdeloos en budget uit en de keuken is vast niet meer dan een Ikea keuken (niet dat daar wat mee mis is).
Ook beetje troosteloze woonomgeving als je het mij vraagt. En je woont ook nog onder de zendtoren van Spannenburg. Ik zeg niet dat je er geen rare ziektes van krijgt maar ik woon om mn gezondheid liever een stukje verderop.
Ik rijd er dagelijks langs en alle FM zenders gaan in de hobbel, binnen een straal van zn 300m rondom die toren. Om over telefonisch bereik nog maar te zwijgen. Gesprekken vallen gewoon weg als je in de buurt komt.leto001 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 23:14:
[...]
Vaak hebben die masten een soort “paraplu” beeld qua signalen. Als je er vlak naast staat heb je minder signaal dan een paar kilometer verderop….
[ Voor 15% gewijzigd door SpelFaut op 18-10-2022 23:35 ]

€ 349.500 voor een 2-kamer appartement boven een kapsalon in Schagen is best wel heftig.
De aankleding van het interieur in skihut-stijl is ook wel heftig:

In de woonkamer/keuken..Bitzer schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 23:41:
[Afbeelding]
€ 349.500 voor een 2-kamer appartement boven een kapsalon in Schagen is best wel heftig.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Aannemer : "Hoeveel spots willen jullie?"
Bewoners : "JA!"
En ik heb al een hekel aan m'n bed opmakenBitzer schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 23:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat ze ook gewoon de plinten hebben geknutseld van die "steiger" planken. DedicationBitzer schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 23:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
"ja hoor!"

Mooi, dan ga ik weer verder met klussen, er moet nog een dak komen

Wanneer wordt de trap eigenlijk geleverd?

met al die gemetselde muren om het terrein en de gebruikte stenen lijkt het wel alsof het een kasteel moet voorstellen. Ik mis alleen een slotgracht.

En zo dan ik nog wel even doorgaan, er zijn 108(!) foto's. (badkamer niet af, technische ruimte heeft alleen wat buizen, etc…)
https://www.funda.nl/koop...is-42998723-achterweg-15/
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Volgens mij staat het geheel onder een kas en heeft dus een dakfenrir schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:13:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://cloud.funda.nl/valentina_media/165/968/820_2160.jpgTheOmen schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:21:
Als ik de satelliet foto zie vermoed ik dat de buren wel van een potje motorcross'n houden.....
op de foto's lijkt het een maisveld te zijn naast het huis, waarschijnlijk zijn het sporen van landbouwvoertuigen die je ziet.
@souljah1h: je lijkt gelijk te hebben.
Airbnb is in 2008 opgericht, dit maakt dus nog weinig duidelijk. Wel een leuk gebouw.Toen Airbnb nog uitgevonden moest worden, stond de B&B van De Vijverhof al als een huis.
https://www.fundainbusine...144-marinus-naefflaan-11/
Tenzij je buurman Jeremy Clarkson heet en die weer bezig is met een nieuw seizoen van Clarkson's Farm in die omgeving denk ik niet dat het sporen zijn van landbouwvoertuigen die aan het werk zijnfenrir schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:31:
[...]
https://cloud.funda.nl/valentina_media/165/968/820_2160.jpg
op de foto's lijkt het een maisveld te zijn naast het huis, waarschijnlijk zijn het sporen van landbouwvoertuigen die je ziet.
[...]
Hier in de buurt zie ik het ook. Na de oogst (waar de machines netjes op en neer over het land gaan) worden de crossmotoren van stal gehaald en veranderen de akkers in privé circuits....fenrir schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:31:
[...]
https://cloud.funda.nl/valentina_media/165/968/820_2160.jpg
wat @_Eend_ zegt, dus
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Lekker man, wij hadden ook zo'n baan gemaakt op een boerenland vroeger.TheOmen schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:21:
Als ik de satelliet foto zie vermoed ik dat de buren wel van een potje motorcross'n houden.....
Dik opgevoerde Suzuki TSX en gogogo.
De overburen en de buren daarvan ook. Hard pass voor mij.TheOmen schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:21:
Dat huis moet wel van een metselaar zijn, dat is zo'n beetje het enige wat ook echt af is gemaakt.fenrir schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:13:
Ik ben dat boksen wel zat, kan jij nog wat met die bokszakken?
"ja hoor!"
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
met al die gemetselde muren om het terrein en de gebruikte stenen lijkt het wel alsof het een kasteel moet voorstellen. Ik mis alleen een slotgracht.
[Afbeelding]
En zo dan ik nog wel even doorgaan, er zijn 108(!) foto's. (badkamer niet af, technische ruimte heeft alleen wat buizen, etc…)
De rest heeft nog wel wat afwerking nodig.
De metselstenen kon hij/zij denk ik ook voordelig krijgen.
Net als een grote garage, een mooie tuin of een inpandig zwembad lijkt me dat juist een mooi selling point"Daar heb ik een keer van een fotograaf gehoord dat hij ineens in een SM-kelder stond. Daar maak je dan ook maar even geen foto's van voor Funda."
"De koop is bindend"
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
let wel op dat als je een auto daar af en toe parkeerd de lucht in de kelder niet gezond is (los dat je dan de trap niet kunt gebruiken als de auto erin staat)
It's me Mario
Het zal vast vertekend beeld zijn, maar die muur lijkt behoorlijk naar achter over te hellen
Probeer daar met die naar binnen draaiende deuren en een inwendige lengte van net 5 meter maar eens een auto in te krijgen....mmniet schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:37:
let wel op dat als je een auto daar af en toe parkeert de lucht in de kelder niet gezond is (los dat je dan de trap niet kunt gebruiken als de auto erin staat)
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.
Daarom pasten de balken van het dak waarschijnlijk niet meer.JeroenV_ schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:27:
[...]
Het zal vast vertekend beeld zijn, maar die muur lijkt behoorlijk naar achter over te hellen
http://serve.infoteur.nl
Dat lijkt maar zo doordat die deur erachter schuin staat.JeroenV_ schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:27:
[...]
https://www.funda.nl/koop...-willem-knuttelstraat-40/
Im notorious
Paar sloop auto's kopen, ruiten eruit, en gaan.....JDx schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:40:
[...]
Lekker man, wij hadden ook zo'n baan gemaakt op een boerenland vroeger.
Maar goed, in dit soort dorpen moet je er niet over gaan klagen. Meedoen of niet zeiken....
Ik zou het washok op de begane grond laten vervallen en daar (en in de hal) de bestaande trap uitbreiden naar de kelder toe. Kan het gat in de garage dicht (of je maakt er een beerput van) en kun je beneden ook veilig gebruiken._Eend_ schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:14:
[...]
Dat Fiatje 500 past er al niet in denk ik
Maar het maakt ook niet zoveel uit, want dan kun je je kelder niet meer in (of uit)
Thenotorious schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:17:
''Vind je dat de keuken het hart van een woning moet zijn? Kom dan vooral kijken bij deze instapklare, ruime hoekwoning met een fantastische, nieuwe en luxe leefkeuken.'' 😂
ik las knutselstraat
Maar allejezus. Die hebben een vreemde keuze gemaakt.
Meer dan de helft van de woonkamer in bezit van de keuken.
Zou het een snelle flip geweest kunnen zijn? verkocht op 27 april en nu weer in de verkoop?
http://specs.tweak.to/5253
Nee, niemand flipt toch met zo'n rare keuken met goude kranen en Marlon Brando aan de muur...Sjowhan schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:42:
Zou het een snelle flip geweest kunnen zijn?
Punctuality is the politeness of kings
Ik snap het als koken je hobby is.Sjowhan schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:42:
[...]
offtopic:
ik las knutselstraat
Maar allejezus. Die hebben een vreemde keuze gemaakt.
Meer dan de helft van de woonkamer in bezit van de keuken.
Zou het een snelle flip geweest kunnen zijn? verkocht op 27 april en nu weer in de verkoop?
Maar waar eet je die culinaire hoogstandjes dan op?
Bord op schoot??
#kookeilandindeaanbieding
Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50
En tapijt op de trap!!dreamscape schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:49:
[...]
Nee, niemand flipt toch met zo'n rare keuken met goude kranen en Marlon Brando aan de muur...
Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50
Gezellig naast elkaar aan het eiland..CvP_tweakers schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:50:
[...]
Ik snap het als koken je hobby is.
Maar waar eet je die culinaire hoogstandjes dan op?
Bord op schoot??
![]()
#kookeilandindeaanbieding
Ik zou er een smeerput van maken. Poepen doen we dan wel op de wc.pagani schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:24:
[...]
…Kan het gat in de garage dicht (of je maakt er een beerput van) en kun je beneden ook veilig gebruiken.
True, true. Al heb je dan wel een heerlijk ruim toilet!coinman63 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:19:
[...]
Ik zou er een smeerput van maken. Poepen doen we dan wel op de wc.
Alles is raar aan dat huis maar het mooiste vind ik toch wel de gelamineerde doucheThenotorious schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:17:
''Vind je dat de keuken het hart van een woning moet zijn? Kom dan vooral kijken bij deze instapklare, ruime hoekwoning met een fantastische, nieuwe en luxe leefkeuken.'' 😂
Met vinyl is dat niet heel raar en best wel tof imho.Uzuhl schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:32:
[...]
Alles is raar aan dat huis maar het mooiste vind ik toch wel de gelamineerde douche
[Afbeelding]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Of het zijn gewoon tegels, die heb je ook in alle vormen en matenTouchdomex schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:34:
[...]
Met vinyl is dat niet heel raar en best wel tof imho.
Zijn in ieder geval vochtbestendig en daar gaat het om.sehnugr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:39:
[...]
Of het zijn gewoon tegels, die heb je ook in alle vormen en maten
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De rechterzijde is verzakt die woning zou ik lekker links laten leggen en verder kijken.Thenotorious schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:17:
Ik haat kookeilanden met een passieThenotorious schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:17:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Kookeilanden zijn echt iets voor grote villa's met een leefkeuken (naast een enorme woonkamer) van zeg tien bij tien minimaal. Helaas plaatst men ze vooral in huizen met open keuken/woonkamer van 10 bij 5 in totaal.Vrijdag schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:49:
[...]
Ik haat kookeilanden met een passieAls ik later ooit groot wordt en een huis kan kopen dat komt daar absoluut niet zo'n ruimtevretend gedrocht in. En als het er al in zit, is dat het eerste wat er uit gaat.
HaatsmurfVrijdag schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:49:
[...]
Ik haat kookeilanden met een passieAls ik later ooit groot wordt en een huis kan kopen dat komt daar absoluut niet zo'n ruimtevretend gedrocht in. En als het er al in zit, is dat het eerste wat er uit gaat.
Het blijkt maar weer: Smaken verschillenleto001 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 18:11:
[...]
HaatsmurfOverigens kan ik het wel met je eens zijn, net als in mijn geval open keukens. Snap die trend ook niet, zeker als je ruimte hebt voor een gewone keuken. Wij hebben de keuken (zonder eiland) heerlijk apart met deuren die je dicht kan doen, zodat je de geur niet ruikt, het lawaai niet hoort en je de zooi niet ziet...
Ik heb wel een paar huisjes gezien waarbij een kookeilandje dat groot genoeg is voor een oven en fornuis met wat opbergruimte en keukenblad ernaast prima past. Een van die eilandjes had er ook nog een 3 persoons eettafeltje aan vast, prima voor een gezin met kind. In beide gevallen hadden ze in de originele keuken nauwelijks ruimte voor een gootsteen en fornuis, en dan moet je wat. Een muurtje tussen woonkamer en keuken zetten had ook niet geholpen, want dat maakt de woonkamer veel kleiner en dan heb je een pijpenla-keuken..
Maargoed, hier komen vaak huizen voorbij waar een kookeiland er alleen maar lijkt te staan om te kunnen zeggen dat je er een hebt.
TheOmen schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:37:
[...]
Hier in de buurt zie ik het ook. Na de oogst (waar de machines netjes op en neer over het land gaan) worden de crossmotoren van stal gehaald en veranderen de akkers in privé circuits....
wat @_Eend_ zegt, dus
Hartstikke leuk inderdaad, maar die dingen maken zo'n tering-herrie dat ik daar echt niet naast zou willen wonen. En ook niet binnen een straal van een kilometer of zo. Ik gun iedereen zijn lol, maar ik zou er gek van worden en dus inderdaad fijn dat je zoiets van te voren kan weten en daar dus niet gaat wonen.JDx schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:40:
[...]
Lekker man, wij hadden ook zo'n baan gemaakt op een boerenland vroeger.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Easy...Andrehj schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:39:
[...]
Probeer daar met die naar binnen draaiende deuren en een inwendige lengte van net 5 meter maar eens een auto in te krijgen....
YouTube: Fiat Panda parkeren - Man bijt hond
De meeste huizen zijn te klein voor een kookeiland tenzij je een open keuken hebt. Onze keuken is ook een losse ruimte met een deur en zonder kookeiland. Ik vindt het ook prima zoleto001 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 18:11:
[...]
HaatsmurfOverigens kan ik het wel met je eens zijn, net als in mijn geval open keukens. Snap die trend ook niet, zeker als je ruimte hebt voor een gewone keuken. Wij hebben de keuken (zonder eiland) heerlijk apart met deuren die je dicht kan doen, zodat je de geur niet ruikt, het lawaai niet hoort en je de zooi niet ziet...
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Nice, maar dat heb ik met mijn auto al bij een gewone garage, hoewel ik nog net de deur ver genoeg open kan doen om uit te stappen
smeaggie in "Het Oldtimer topic"
Gave kar man!smeaggie schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 18:44:
[...]
offtopic:
Nice, maar dat heb ik met mijn auto al bij een gewone garage, hoewel ik nog net de deur ver genoeg open kan doen om uit te stappen
smeaggie in "Het Oldtimer topic"Serieuze noot is dan ook wel dat het op funda niet makkelijk zoekt op geschikte huizen omdat ze een hokje van 4 meter ook een garage durven te noemen...
Opvallend de enorme overhang voor.
Behalve dat alles niet af is heeft het ook nog geen woonbestemming.fenrir schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:13:
Ik ben dat boksen wel zat, kan jij nog wat met die bokszakken?
"ja hoor!"
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
wordt wel verwacht binnen nu en 6 maanden... kee dan...Pikoe schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:46:
[...]
Behalve dat alles niet af is heeft het ook nog geen woonbestemming.
Misschien ook even wachten anders met verkopen? Kun je ondertussen... mja... EEN TRAP PLAATSEN bijv
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Ik krijg echt plaatsvervangende stress van dit project.paQ schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 21:40:
[...]
wordt wel verwacht binnen nu en 6 maanden... kee dan...
Misschien ook even wachten anders met verkopen? Kun je ondertussen... mja... EEN TRAP PLAATSEN bijv
"Wacht, ik heb een idee"
Hoe dan?
https://www.funda.nl/koop...8352048-hendrikseiland-1/
Ik zat me eerst heel hard af te vragen waarom je dit zou doen, maar het feit alleen al dat jij het hier post en ik de neiging heb er wat over te zeggen is al reden genoeg: op deze manier trek je wel de aandachtmayhem schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:06:
"Het is zo leeg".
"Wacht, ik heb een idee"
Hoe dan?
The devil is in the details.
De kerk heeft nog een toren, maar verder ook als leuke feestzaal, of als gigantische hobbywerkplaats te gebruiken.
Ander idee gooi alles plat en je zet er een hele rij huizen neer.
https://www.funda.nl/koop...2807288-pius-xii-plein-1/
Buiten staat ze ineens op gympenmayhem schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:06:
"Het is zo leeg".
"Wacht, ik heb een idee"
Hoe dan?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
https://www.funda.nl/koop...hendrikseiland-1/#foto-47mayhem schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:06:
"Het is zo leeg".
"Wacht, ik heb een idee"
Hoe dan?
Staat ze hier nu naar een foto van zichzelf te kijken?
Wat is dit voor advertentie?
“Nee schat, dat kan echt wel. Als je zo gaat staan ben je net een model “.fenrir schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:36:
[...]
https://www.funda.nl/koop...hendrikseiland-1/#foto-47
Volgens mij kregen die de financiering niet rond en hebben ze nu geen geld meer voor een fotograaf, aankleding en een model 🤡 Wat bezielt je anders..
Wat bizar dat het in de advertentie nergens zo genoemd wordt, alleen maar opslagruimte. Wel weer een fijn verduurzamingsprojectje zowel het huis als de opslagruimte. Wel mooi veel ruimte voor panelenpauldaytona schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:27:
Een kerk als huis spreekt bij velen tot de verbeelding. Hier koop je een kerk, en krijg je er een groot huis bij.
De kerk heeft nog een toren, maar verder ook als leuke feestzaal, of als gigantische hobbywerkplaats te gebruiken.
[Afbeelding]
Google even op Handelsonderneming Wiekken dat zit er nu in denk ik, allerlei handel.leto001 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:51:
[...]
Wat bizar dat het in de advertentie nergens zo genoemd wordt, alleen maar opslagruimte. Wel weer een fijn verduurzamingsprojectje zowel het huis als de opslagruimte. Wel mooi veel ruimte voor panelen
Beide panden hebben bestemming "Religieuze voorzieningen Mr " Dat kan eventueel omgezet worden in wonen als de gemeente dat ook wil.
Burgemeester en wethouders zijn, met inachtneming van het bepaalde in artikel 11 WRO, bevoegd om op het moment dat het gebouw voor godsdienstbeoefening definitief zijn functie heeft verloren, de bestemming te wijzigen in een bestemming die past bij en recht doet aan het karakter van gebouw voor godsdienstbeoefening en die, mede gezien de eisen van onder meer milieu en geluid, in de omgeving past. Hierbij valt te denken aan een culturele functie zoals een kunstenaarsatelier of tentoonstellingsruimte, een maatschappelijke functie zoals onderwijs of een woonfunctie.
[ Voor 46% gewijzigd door pauldaytona op 20-10-2022 00:05 ]
Wel handig om een idee te krijgen van de grootte van de kamers. Hier meubels in zetten is ook weer zo watmayhem schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:06:
"Het is zo leeg".
"Wacht, ik heb een idee"
Hoe dan?
nieuwsbericht over hoe dit huis op Funda heeft kunnen belanden
https://www.rtlnieuws.nl/...zisymbolen-funda-makelaar
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Het is dan ook geen gewoon model, maar een schaalmodel.Dr. Ap schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 06:32:
[...]
Wel handig om een idee te krijgen van de grootte van de kamers. Hier meubels in zetten is ook weer zo wat
@SMD007 iemand anders was je al voor, maar vind het nog steeds een slap verhaal. De foto's die niet kunnen waren in een apart mapje gezet en toen is het verkeerde mapje geupload. Dan heb je toch juist alleen de verkeerde foto's?
Mapje originele foto's, kopie mapje, foto's verwijderen die niet kunnen uit nieuwe mapje.sehnugr schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:40:
[...]
@SMD007 iemand anders was je al voor, maar vind het nog steeds een slap verhaal. De foto's die niet kunnen waren in een apart mapje gezet en toen is het verkeerde mapje geupload. Dan heb je toch juist alleen de verkeerde foto's?
Als dat verhaal klopt geeft het wel te denken over die makelaar. Als je die enorme Parteiadler boven de eettafel al mist.. Of is het controleren van de foto's voordat je ze publiceert op Funda geen SOP bij makelaars?sehnugr schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:40:
[...]
Als hier gloeilampen in zitten hoeft er geen verwarming aanpauldaytona schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:19:
Laten we eens een accentkleur toevoegen
https://www.funda.nl/koop...42969480-staringstraat-5/
Trouwens best aardig huis, niet een standaard huis.
[Afbeelding]

En dan de TL balken voor het licht
D'r gebeurt wel serieus veel in dat huis, mijn hemel...
Dat, en het woord 'leefkeuken'. Wat is het tegenovergestelde, een sterfkeuken?
Ik ga dat huis niet kopen hoor, ik heb geen rode auto.pauldaytona schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:19:
[Afbeelding]
Misschien ben ik wel te principieel om makelaar te worden, maar als je ergens binnenkomt en zo'n inrichting ziet, is je eerste gedachte dan niet: met deze mensen wil ik helemaal geen zaken doen? Laat een ander dit hok maar verkopen._Eend_ schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:51:
[...]
Als je die enorme Parteiadler boven de eettafel al mist..
of een indoor kartbaan... of als je snel wil binnenlopen, wat padelbanen.pauldaytona schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:27:
Een kerk als huis spreekt bij velen tot de verbeelding. Hier koop je een kerk, en krijg je er een groot huis bij.
[Afbeelding]
Je bent te principieel. Een beetje makelaar verkoopt zijn ziel, zijn moeder en zijn vrouw nog voor de provisie.VeertienKaVier schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:56:
[...]
Misschien ben ik wel te principieel om makelaar te worden, maar als je ergens binnenkomt en zo'n inrichting ziet, is je eerste gedachte dan niet: met deze mensen wil ik helemaal geen zaken doen? Laat een ander dit hok maar verkopen.
De huidige eigenaar heeft, om het voorzichtig uit te drukken, een reputatie in de regio. Dat ze überhaupt een makelaar in de regio hebben gevonden is al een hele prestatie denk ik.VeertienKaVier schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:56:
[...]
Misschien ben ik wel te principieel om makelaar te worden, maar als je ergens binnenkomt en zo'n inrichting ziet, is je eerste gedachte dan niet: met deze mensen wil ik helemaal geen zaken doen? Laat een ander dit hok maar verkopen.
De lampen op de muren zijn te roze voor gloeilampen, zullen wel spaarlampen zijn. Er staan heel wat 3d printers in het huis.paQ schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:52:
[...]
Als hier gloeilampen in zitten hoeft er geen verwarming aan
[Afbeelding]
En dan de TL balken voor het licht![]()
D'r gebeurt wel serieus veel in dat huis, mijn hemel...
En dat komt niet omdat de witbalans van de camera net niet helemaal lekker werkt met deze twee soorten verlichting? Ik zou op basis van zo'n foto niet zomaar zulke uitspraken durven doen...pauldaytona schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:21:
De lampen op de muren zijn te roze voor gloeilampen, zullen wel spaarlampen zijn. Er staan heel wat 3d printers in het huis.
Of misschien wel, maar dan kijk ik naar het patroon van het licht op de muur. Dat is vrij scherp afgetekend en dat lukt alleen met een kleine lichtbron. Met een spaarlamp wordt dat lastig, vermoed ik...
[ Voor 19% gewijzigd door dreamscape op 20-10-2022 09:26 ]
Punctuality is the politeness of kings
Ik vroeg me dat ook af, maar het lijken duurdere lampen dus met een PLC erin. Het rozige herken ik wel.dreamscape schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:24:
[...]
En dat komt niet omdat de witbalans van de camera net niet helemaal lekker werkt met deze twee soorten verlichting? Ik zou op basis van zo'n foto niet zomaar zulke uitspraken durven doen...
Of misschien wel, maar dan kijk ik naar het patroon van het licht op de muur. Dat is vrij scherp afgetekend en dat lukt alleen met een kleine lichtbron. Met een spaarlamp wordt dat lastig, vermoed ik...
In al die woonprogramma's (ja... wij kijken wel eens) hebben ze het altijd over "gezellig koken met vrienden". Dan denken we thuis altijd: "we willen helemaal niet koken met vrienden"VeertienKaVier schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:53:
[...]
Dat, en het woord 'leefkeuken'. Wat is het tegenovergestelde, een sterfkeuken?
Een semi-open keuken is overigens wel mooi maar een deur erin is wat ons betreft nog steeds praktisch. Anders heb ik soms een kat op het aanrecht
https://www.funda.nl/koop...998823-westerblokker-159/
En hier nog wat meer foto's/informatie:
https://www.oudhoorn.nl/gebouwen/stolp_westerblokker_159/
https://www.oudhoorn.nl/g...blokker_159/interieur.php
Wikipedia: Buitenrust (Blokker)

[ Voor 23% gewijzigd door huppelepups op 20-10-2022 09:56 ]
Maar ja, je moet er zin in hebben zo'n rijksmonument. Neemt niet weg dat er prachtige details in zitten!
WTF, wat ongelofelijk ongemakkelijk, waarom zou je akkoord gaan met dit soort foto's als verkoper..!mayhem schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:06:
"Het is zo leeg".
"Wacht, ik heb een idee"
Hoe dan?
Wel een heel dik huis, en een prima omgeving - zit er vrij dichtbij
Haha, werkt als een tang op een varken. Ik kijk helemaal niet naar het huis, maar naar die chick die op 9/10 foto's staat. Zo verkoop je die woning dus niet aan mij.fenrir schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:36:
[...]
https://www.funda.nl/koop...hendrikseiland-1/#foto-47
Ik vroeg me vooral af, komt het idee van de makelaar of de verkoper? Op andere foto's van dezelfde makelaar staat wel een enkele keer een vrouw ergens, oa één met bokshandschoenen, die dezelfde vrouw zou kunnen zijn. Of is het de makelaar zelf op de foto?iketot schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:03:
[...]
WTF, wat ongelofelijk ongemakkelijk, waarom zou je akkoord gaan met dit soort foto's als verkoper..!
Ik gok niet zo heel lang, maar de eigenaar zal ten ieder geval lang geen onderhoud hebben kunnen plegen.
Het is een Christies makelaar zo te zien, met o.a. de penthouse in Rotterdam van 6,9 miljoen die laatst voorbij was gekomen..pauldaytona schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:09:
[...]
Ik vroeg me vooral af, komt het idee van de makelaar of de verkoper? Op andere foto's van dezelfde makelaar staat wel een enkele keer een vrouw ergens, oa één met bokshandschoenen, die dezelfde vrouw zou kunnen zijn. Of is het de makelaar zelf op de foto?
Kan me bijna niet voorstellen dat Christies gecharmeerd is van dit soort foto's, staan toch wel beetje bekend voor chique en luxe..
Bijzonder..
Op streetview in 2014 staan de plantjes nog netjes in de voortuin en in 2020 grazen de schapen naast het huis.
Signatures zijn voor boomers.
Denk dat de verkoper alleen maar denkt "zorg dat ik 1,6 miljoen krijg voor dit huis, zie maar hoe je het doet".iketot schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:03:
[...]
WTF, wat ongelofelijk ongemakkelijk, waarom zou je akkoord gaan met dit soort foto's als verkoper..!
Daar is duidelijk iemand kleurenblind als je ook dat groene in ogenschouw (LOL) neemt.pauldaytona schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:19:
[Afbeelding]
De achtergevel is bij een storm half ingestort, de rest van de muren zal niet beter zijn. Of alleen opnieuw voegen het stevig zal maken? Het interieur is museumwaardig, maar alleen zoals het is, ga je alles schilderen is een deel al weg, maar ja dan maar niet schilderen, wil je in de oude troep wonen? Of binnen grotendeels alles weg, en iets nieuws maken? Voor wat er nodig is om het goed te doen is de vraagprijs wel hoog.Maasluip schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:18:
[...]
Op streetview in 2014 staan de plantjes nog netjes in de voortuin en in 2020 grazen de schapen naast het huis.
Wat is die ronde, ingegraven bunker daar naast dat andere pand?huppelepups schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:38:
Zoekt iemand nog een renovatie projectje![]()
https://www.funda.nl/koop...998823-westerblokker-159/
En hier nog wat meer foto's/informatie:
https://www.oudhoorn.nl/gebouwen/stolp_westerblokker_159/
https://www.oudhoorn.nl/g...blokker_159/interieur.php
Wikipedia: Buitenrust (Blokker)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
*oh gevonden. Molshoop: https://mak-blokweer.nl/bezoekerscentrum/
[ Voor 3% gewijzigd door BlauwPet op 20-10-2022 10:54 ]
https://mak-blokweer.nl/bezoekerscentrum/BlauwPet schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:52:
[...]
Wat is die ronde, ingegraven bunker daar naast dat andere pand?
*oh gevonden. Molshoop: https://mak-blokweer.nl/bezoekerscentrum/
Edit : BlauePiet had het zelf ook al ontdekt....
[ Voor 7% gewijzigd door leto001 op 20-10-2022 11:01 ]
Interieur is ook beschermd, mag alleen zo blijven/gerestaureerd worden. Bedstee enzo moet blijven. Lijstwerk om deuren en kozijnen moet blijven etc.pauldaytona schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:47:
[...]
De achtergevel is bij een storm half ingestort, de rest van de muren zal niet beter zijn. Of alleen opnieuw voegen het stevig zal maken? Het interieur is museumwaardig, maar alleen zoals het is, ga je alles schilderen is een deel al weg, maar ja dan maar niet schilderen, wil je in de oude troep wonen? Of binnen grotendeels alles weg, en iets nieuws maken? Voor wat er nodig is om het goed te doen is de vraagprijs wel hoog.
Voor de liefhebbers van een stolp is dit best een uniek ding, vanwege de nog aanwezige details en omdat het een Rijksmonument is zijn die details dus ook beschermd.
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Dit topic is gesloten.
![]()
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.