Crazy D schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 08:27:
[...]
Vooral het punt dat een gewoon onmogelijk is om een auto er in te zetten is wel opvallend Uiteindelijk zal idd toch niemand z'n daily drive er willen parkeren.
Hoewel als ik op streefview kijk zie ik ook niet heel veel parkeerplaatsen, ding staat ook al even te koop.
Bij deze woning zou ik het ook jammer vinden als het kleine beetje buitenruimte dat je hebt, gebruikt moet worden voor oprit en ruimte om de auto in te parkeren. Nog los van de vraag of je bij de rechter twee garages überhaupt de draai had kunnen maken met een auto. Ik zou
Ik denk dat die garages vroeger misschien van achteren bereikbaar waren, bv via de buren (die misschien ook dit pand in bezit hadden?) Ik zie ook in de streetview van 2018 (door het gat boven de bruine deuren) dat er toen op de plek waar nu die pilaar staat, een soort tweede poort lijkt te zijn. Waardoor ik denk dat het ook toen al onmogelijk was om van de voorkant met de auto bij die garages te komen.
Trouwens, het huis zelf geeft wel veel ruimte. Maar jongens, jongens, dan geef je de woning zo'n verbouwing en dan houd je het op energielabel F?
[
Voor 6% gewijzigd door
Rubbergrover1 op 07-08-2022 08:53
]