https://www.funda.nl/koop...-42623185-nieuwendijk-26/
Tuinontwerp a la Tjernobyl

Wel prima parkeergelegenheid:
Tuinontwerp a la Tjernobyl

Wel prima parkeergelegenheid:

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 9% gewijzigd door Blaze85 op 08-03-2022 22:57 ]
Wat zie jij ha ha staan
Wat is er dan speciaal aan?Blaze85 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:21:
[...]
Wat zie jij ha ha staanHuizen in dit topic moeten altijd ha ha zijn
[ Voor 19% gewijzigd door Blaze85 op 08-03-2022 22:24 ]
Alleen jammer dat hij niet uniek is...Koekfabriek schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:37:
Rijtjeshuis en toch een paard?
In Utrecht is dat geen probleem.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 8% gewijzigd door Blaze85 op 08-03-2022 23:00 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Blaze85 op 08-03-2022 23:04 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Blaze85 op 08-03-2022 23:01 ]
Alhoewel het pand niet goedkoop is zou de verzameling audio apparatuur op de fotos zomaar nog wel eens meer kunnen kosten....
Meer grip op je keukenuitgaven?Blaze85 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:34:
https://www.funda.nl/koop...is-88086038-langezand-19/
Zie ik nu dubbel of wat zou nu de bedoeling zijn van die dubbele hendels?
[Afbeelding]
Dat is geen gewone rijke liefhebber, dat is het pand waar Rhapsody Hifi jarenlang zit/zat. Zaak in topklasse audio.martyw schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:29:
[...]
Alhoewel het pand niet goedkoop is zou de verzameling audio apparatuur op de fotos zomaar nog wel eens meer kunnen kosten....
Ja, zoiets vermoedde ik al. Ben niet erg bekend in Hilversum, met een (heel erg korte) Google sessie vond ik slechts https://spiritconnection.nl/, het bedrijf wat een flink deel van de andere fotos verklaard.pauldaytona schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:53:
[...]
Dat is geen gewone rijke liefhebber, dat is het pand waar Rhapsody Hifi jarenlang zit/zat. Zaak in topklasse audio.
https://rhapsody.nl/winkelimpressie/
Op de website niks over verhuizen.
Is een vrij bekend ontwerp van Moooi. Zie je ook regelmatig bij bedrijven staan, omdat die vaak wel de ruimte hebben voor een zo groot object.Fiber schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:25:
[...]
Alleen jammer dat hij niet uniek is...![]()
https://goo.gl/maps/EJGFs12JtVoULZR66
Dat is het pand van Rhapsody (high end audio). Benieuwd wat er met dat bedrijf gaat gebeuren.
Komt eindelijk je streetview kennis tot je rechtFiber schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:25:
[...]
Alleen jammer dat hij niet uniek is...![]()
https://goo.gl/maps/EJGFs12JtVoULZR66
Erg leuk kerkje/begraafplaats in het midden btw.
nope
Buurvrouw Jansen haar huis staat te koop
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Er zijn nog wat meer "catches", als ik die advertentie zo lees.Leipo schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:22:
https://www.funda.nl/koop/almere/huis-88082865-pompoenweg/
35m2 voor 219k in almere!
met de catch dat je er zelf niet mag wonen de komende 30 jaar.....
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2022 09:54 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Veel loze ruimte: Nogmaals ja.H12 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:15:
Een keer wat anders: Ja. Onhandig: Ook ja.
ja dat had ik niet genoemd want het is Oosterwold en daar hebben alle huizen deze regels.Verwijderd schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:48:
[...]
Er zijn nog wat meer "catches", als ik die advertentie zo lees.
- Geen aansluiting op gemeentelijk riool (want is niet aanwezig).
- Tussen de woninkjes ligt 2x 2m publieke loopruimte.
- Kaveloppvervlak lijkt enorm, maar is inclusief weg, de 2x 2m publieke loopruimte en de sloot
- Tuin moet verplicht grotendeels ingericht worden met "stadslandbouw" (dus eetbaar).
- Maandelijkse bijdrage voor wegonderhoud beginnend op 25 euro per maand.
- Gezamelijk te onderhouden en af te schrijven systeem voor rioolwater.
Dit lijkt haast op een commercieel tiny-house project met een VvE. En zodra ik de lettercombinatie VvE zie, begin ik te twijfelen. Teveel afhankelijkheid van keuzes van anderen, beperking van je vrijheid om dingen te doen zoals jij dat zelf zou willen. Daar wil ik voor mijn pensioen niets meer mee te maken hebben. Maargoed, de eigenaren zijn de komende decennia ook niet de bewoners natuurlijk en volgens mij beperkt de VvE zich hier wel redelijk tot de gedeelde voorzieningen en niet de huisjes zelf.
En dan op de impressiefoto suggereren dat er twee mensen van hun auto naar hun huisje lopen... yeah right.... 2 mensen op 35 vierkante meter. Dat gaat 'm echt niet worden.
Echt vrij is het ook niet, er komen er nogal wat bij elkaar te staan..Verwijderd schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:48:
[...]
- Kaveloppvervlak lijkt enorm, maar is inclusief weg, de 2x 2m publieke loopruimte en de sloot
- Tuin moet verplicht grotendeels ingericht worden met "stadslandbouw" (dus eetbaar).
Dit lijkt haast op een commercieel tiny-house project met een VvE. En zodra ik de lettercombinatie VvE zie, begin ik te twijfelen. Teveel afhankelijkheid van keuzes van anderen, beperking van je vrijheid om dingen te doen zoals jij dat zelf zou willen. Daar wil ik voor mijn pensioen niets meer mee te maken hebben. Maargoed, de eigenaren zijn de komende decennia ook niet de bewoners natuurlijk en volgens mij beperkt de VvE zich hier wel redelijk tot de gedeelde voorzieningen en niet de huisjes zelf.
En dan op de impressiefoto suggereren dat er twee mensen van hun auto naar hun huisje lopen... yeah right.... 2 mensen op 35 vierkante meter. Dat gaat 'm echt niet worden.
Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...
En de makelaar is blij met deze foto reeks...H12 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:15:
Je koopt een kas met een huis eraan.
[Afbeelding]
De mensen zijn in ieder geval wel blij.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Maar je kunt wel zeggen dat je in Almere Hout woontFiets schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:59:
[...]
Echt vrij is het ook niet, er komen er nogal wat bij elkaar te staan..
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 09-03-2022 11:27 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik word hier heel rustig van. Netjes geordend.Vrijdag schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:23:
Zij: "Schat, er is weer niks op tv vanavond!"
Hij: "Ik heb een idee!"
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...-van-der-haagenstraat-98/
Deze bewoners verdienen een grotere tv in hun nieuwe huis
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Wat is die unit linksachter in de hoek?Vrijdag schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:23:
Zij: "Schat, er is weer niks op tv vanavond!"
Hij: "Ik heb een idee!"
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...-van-der-haagenstraat-98/
Deze bewoners verdienen een grotere tv in hun nieuwe huisVerder niets speciaals, wel een klein en gezellig huisje zo ingericht
Ik vind het een erg leuke woning. Maar inderdaad niet heel handig, met veel woonkamer/woonkeuken en maar twee andere kamers. Waarbij eigenlijk maar één als slaapkamer gebruikt kan worden. Ik vraag me af of andere bewoners een andere indeling hebben.H12 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:15:
Je koopt een kas met een huis eraan.
[Afbeelding]
De mensen zijn in ieder geval wel blij.
Dan moet je ook vooral niet deze woning kopen. Of een andere woning in Oosterwold. Ik denk dat de andere bewoners ook niet blij worden als je daar met zo'n houding zou komen wonen.Verwijderd schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:48:
[...]
Dit lijkt haast op een commercieel tiny-house project met een VvE. En zodra ik de lettercombinatie VvE zie, begin ik te twijfelen. Teveel afhankelijkheid van keuzes van anderen, beperking van je vrijheid om dingen te doen zoals jij dat zelf zou willen.
Verwijderd
Dat lijkt me inderdaad het beste. Ik krijg er een beetje een "alternatief" gevoel bij, haast een beetje Tiny House achtig. En dan zul je inderdaad een heel andere doelgroep hebben dan waar ik in val. Ook praktisch gezien gaat het niet passen. Ik denk er 4 of 5 nodig te hebben om qua woonoppervlak vergelijkbaar uit te komen met wat ik nu heb. En dat gaat qua huurprijs waarschijnlijk niet passen.Rubbergrover1 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:33:
[...]
Dan moet je ook vooral niet deze woning kopen. Of een andere woning in Oosterwold. Ik denk dat de andere bewoners ook niet blij worden als je daar met zo'n houding zou komen wonen.
In feite is het gewoon een camping eigenlijk als je het zo ziet... Veldje met wat paadjes en stacaravans Tiny HousesFiets schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:59:
[...]
Echt vrij is het ook niet, er komen er nogal wat bij elkaar te staan..
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door indifined1 op 09-03-2022 16:23 ]
Ok. die wijk is blijkbaar een ding met alternatieve woonvormen en zo, hartstikke prima natuurlijk. Maar dan ben ik alsnog wel benieuwd waar die verplichting tot sociale verhuur vandaan komt?Leipo schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:22:
https://www.funda.nl/koop/almere/huis-88082865-pompoenweg/
35m2 voor 219k in almere!
met de catch dat je er zelf niet mag wonen de komende 30 jaar.....
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Charly op 09-03-2022 16:47 ]
Typo? Het is toch sabbat?The Grand Slam schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:37:
Apart van buiten en van binnen, maar niet onverklaarbaar als woning van de rabbi
...
Een sta-bad
[Afbeelding]
...
Accu in de kofferbak waarschijnlijkThe Grand Slam schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:24:
Sinds wanneer zijn deze Z4 hybride?
[Afbeelding]
Deze drive-under woning is te vinden aan de verkeerde kant aan het spoor in Haren (Groningen)
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
De makelaar lijkt niet geïnteresseerd in de auto.
Het was misschien netter het stekkerblok even achter een wiel te schoppen en de klep te sluiten, maar die garage wordt geadverteerd als met verwarming en electra en dat heeft hij zo wel op de foto gezet. Die auto koop je er toch niet bij.The Grand Slam schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:28:
[...]
De makelaar lijkt niet geïnteresseerd in de auto.
/▌
Dat is toch een "doodgewone" kerk als buren of bedoel je wat anders?
[ Voor 19% gewijzigd door nokiaan958GB op 09-03-2022 22:52 ]
The Grand Slam schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:37:
Apart van buiten en van binnen, maar niet onverklaarbaar als woning van de rabbi
[Afbeelding]
Een sta-bad
[Afbeelding]
Die lamp, de fietsen (hier woont een liefhebber)
[Afbeelding]
klinkt toch wel als een swingersclubmet onderliggende gemeenschapsruimte
Er zit een ontwikkelaar achter: https://www.omroepflevola...uurwoningen-in-oosterwoldCharly schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:38:
[...]
Ok. die wijk is blijkbaar een ding met alternatieve woonvormen en zo, hartstikke prima natuurlijk. Maar dan ben ik alsnog wel benieuwd waar die verplichting tot sociale verhuur vandaan komt?
Is dit de gemeente of een woningcoöperatie die op deze manier de investering / kosten voor huisvesting bij particuliere investeerders probeert neer te leggen ofzo? Want juist in een omgeving waar je dusdanig afhankelijk bent van de VVE voor vrij essentiële dingen (als toegang tot je woning en riolering) lijkt me dat echt helemaal geen handige constructie, als de VVE leden (de eigenaars) niet de eigenlijke bewoners zijn.
Ik zie bv ook niet helemaal voor me hoe jij als verhuurder je huurders zou kunnen dwingen eetbare groenten in hun tuin te gaan verbouwen, waar jij je als ik het zo lees als eigenaar wel toe verplicht richting de VVE
Gebruik van een septictank of dergelijke systemen kan ook nog wel eens een gebruiksaanwijzing bij zitten trouwens. Kun je als VVE ook lekker mee zijn als 1 van de huurders dat niet snapt of wil snappen.
Verwijderd
Eigenlijk zijn het gewoon uit de kluiten gewassen sta caravans dus, volledig prefab.Vandelangeadem schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 23:29:
[...]
Er zit een ontwikkelaar achter: https://www.omroepflevola...uurwoningen-in-oosterwold
Ik ken meerdere mensen die een Z4 hebben waarbij het ding last heeft van lekstroom. Dus het verbaast me niet.The Grand Slam schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:24:
[Afbeelding]
Sinds Project X is 'de verkeerde kant van het spoor' nogal relatiefDeze drive-under woning is te vinden aan de verkeerde kant aan het spoor in Haren (Groningen)
[ Voor 4% gewijzigd door Bitfreakie op 10-03-2022 09:21 ]
Zitten er wielen onder?Blaze85 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:25:
https://www.funda.nl/koop...uis-42621366-delleweg-70/
Wat vinden we hiervan jongens: eindelijk een pareltje in het altijd sjieke Landgraaf?
Interieur is heerlijk typisch
[Afbeelding]
/▌
De correcte term is overigens Wikipedia: Drive-inwoning (of bel-etagewoning)The Grand Slam schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:24:
[....]
Deze drive-under woning is te vinden aan de verkeerde kant aan het spoor in Haren (Groningen)
Landgraaf wil je niet dood worden gevonden.
Ik denk dat er een beetje werk aan het dak nodig is:
[ Voor 51% gewijzigd door pagani op 10-03-2022 09:54 ]
Druppellader om de accu gevuld te houden. Heb ik ook bij mijn Abarth, die alleen met shows buiten komt en af en toe warmrijden. Zonder is met 2 weken de accu leeg.The Grand Slam schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:24:
[Afbeelding]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
De woning heeft schijnbaar energielabel B? Zo ziet de woning er iig niet naar uit.The Grand Slam schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:24:
[Afbeelding]
Klinkt een beetje als een aantal punten aftikken van het lijstje en voila, hoger energielabel.- centrale verwarming met Atag 128EC HR ketel bouwjaar 2017
- warmwater badkamer via c.v.ketel
- gedeeltelijk v.v. isolerende beglazing
- dakisolatie
- energielabel B
Ik vind deze ook wel dubieus, helemaal omdat het label op 31.01.2022 is afgegeven. Je zou denken dat het wel klopt dan, maar ik zie zie het er ook niet aan afCaDje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:21:
Klinkt een beetje als een aantal punten aftikken van het lijstje en voila, hoger energielabel.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Een groot voordeel van deze woningen is dat de woonlaag niet op de grond rust. Dat scheelt nog best een hoop warmte. Zo heb ik een vergelijkbare woning die ruim onder het gemiddelde gasverbruik zit voor vergelijkbare woningen, ondanks dat de vloer op de begane grond niet geïsoleerd is (nog niet in ieder geval). Als ik de dakrand verder zo bekijk, dan is deze nageïsoleerd en ligt er waarschijnlijk nog redelijke isolatie op.Dalive schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:41:
[...]
Ik vind deze ook wel dubieus, helemaal omdat het label op 31.01.2022 is afgegeven. Je zou denken dat het wel klopt dan, maar ik zie zie het er ook niet aan af
Lijkt meer meer gevalletje platbuldozeren en een nieuw casco huis op laten zettenpagani schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:53:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
(ook mooi, systeemplafonds in het gehele huis)
[ Voor 14% gewijzigd door krouwen op 10-03-2022 11:21 ]
Ja, die oranje dakpannen ertussen kan echt niet.pagani schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:53:
[...]
[Afbeelding]
...
Dan is Google Streetview ook geshopped:Jannibal23 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:43:
[...]
Ja, die oranje dakpannen ertussen kan echt niet.
Er zweeft ook nog iets ondefinieerbaars in de lucht. Het iets mindere, betere photoshop?
Dat is het ook, je ziet het aan de lantaarnpaalpagani schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:47:
[...]
Dan is Google Streetview ook geshopped:
[Afbeelding]
/▌
Lijkt me een erg smalle garage, of ligt dat aan mij?The Grand Slam schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:24:
[Afbeelding]
Hamvraag is dan: is dat erg?Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 05:14:
[...]
Eigenlijk zijn het gewoon uit de kluiten gewassen sta caravans dus, volledig prefab.
Vier delen? Het waren toch twee huisnummers (15 en 17)? Ze waren oorspronkelijk wel meer twee andere woningen in Vught verkocht. (Samen voor 1,3 miljoen)Fiets schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:28:
Was origineel een samengevoegde woning voor groepsbegeleiding en verkocht voor onder de 600k
Nu in vier delen te koop voor zo'n 1,6m samen (minstens...)
https://www.funda.nl/koop...is-42628207-zaagmolen-15/
https://www.funda.nl/koop...is-42605960-zaagmolen-17/
Er stonden er meer op funda, maar ze worden ook weer verwijderd naderhand... de originele is ook niet meer te vinden.
De auto's waren toen ook wel wat smaller. Vind de hal best breed voor zo'n woning uit dat jaar. Meestal waren die wel een kleine 60-70cm smaller en zat dat stuk bij de garage, maar ok. Het past net lijkt me. Geen deur vanuit de garage naar de hal is wel wat vervelend, maar is natuurlijk zo gemaakt. Scheelt weer een stukje lopen en die tussenmuur is toch geen draagmuur (alleen de twee zijmuren zijn dat).Rubbergrover1 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:42:
[...]
Lijkt me een erg smalle garage, of ligt dat aan mij?
Eerst was het 15-17, 1 groot huis, maar nu zijn het 4 delen geworden. 15, 15A, 17, 17ARubbergrover1 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:51:
[...]
Vier delen? Het waren toch twee huisnummers (15 en 17)? Ze waren oorspronkelijk wel meer twee andere woningen in Vught verkocht. (Samen voor 1,3 miljoen)
[ Voor 11% gewijzigd door Fiets op 10-03-2022 13:10 ]
[ Voor 3% gewijzigd door martyw op 10-03-2022 14:12 ]
Valt wel mee? De garages die ik heb gezien in mijn leven zijn meestal niet veel breder. Een moderne VW Polo kun je er vaak al niet eens in kwijt als je geen slangenmens bent.Rubbergrover1 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:42:
[...]
Lijkt me een erg smalle garage, of ligt dat aan mij?
Jannibal23 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:43:
[...]
Er zweeft ook nog iets ondefinieerbaars in de lucht. Het iets mindere, betere photoshop?
[ Voor 4% gewijzigd door huppelepups op 10-03-2022 15:25 ]
Het hele industrieterrein is volgebouwd met grote, vierkante dozen. Het hele industrieterrein? Nee, een klein, dapper huisje biedt moedig weerstand tegen de overheersing van de vierkante dozen.huppelepups schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:13:
"Op een wel heel bijzondere lokatie"
[Afbeelding]
...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat moet toch een typefout zijn?Jannibal23 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:13:
1.6 miljoen, tering Jantje...
Een typefout zouden ze na de 6+ maanden dat het huis te koop staat toch wel gevonden hebben, denk ik?
Zet er dan ook gewoon letterlijk neer dat het een ideale bouwplek voor een fabriekshal is. Oh, en laat de foto's van het huis weg. Die voegen met zo'n vraagprijs toch niets toe.Len schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:22:
Het gaat kennelijk om deze woning:
https://www.funda.nl/koop...s-41440719-noordeinde-99/
Hij staat sinds 30 oktober 2019 te koop.Meloenen schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:23:
[...]
Een typefout zouden ze na de 6+ maanden dat het huis te koop staat toch wel gevonden hebben, denk ik?
Bestemmingsplan is wonen, en in de omschrijving wordt dan ook bijna letterlijk genoemd dat het geschikt is voor herontwikkeling. Doelgroep is dus een projectontwikkelaar. Ik denk alleen niet dat er veel interesse zal zijn om daar te wonenemot schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:27:
[...]
Zet er dan ook gewoon letterlijk neer dat het een ideale bouwplek voor een fabriekshal is. Oh, en laat de foto's van het huis weg. Die voegen met zo'n vraagprijs toch niets toe.
Zou je er dan niet een flatgebouw voor de wat goedkopere en minder Nederlandse arbeiders neer mogen zetten? Die zullen graag bij een industrieterrein in de buurt willen wonenBlik1984 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:29:
[...]
Bestemmingsplan is wonen, en in de omschrijving wordt dan ook bijna letterlijk genoemd dat het geschikt is voor herontwikkeling. Doelgroep is dus een projectontwikkelaar. Ik denk alleen niet dat er veel interesse zal zijn om daar te wonen
Juist met die grote tuin heb je (lijkt mij) veel mogelijkheid om die hallen een beetje van het zicht te onttrekken. Een mooie bomen en hoge struiken partij en dan woon je er volgens mij prima, als je de herrie van het industrieterrein (hoewel dat door wat groen ook wel tegen gehouden wordt) en de gevraagde prijs buiten beschouwing laat.Blik1984 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:29:
[...]
Bestemmingsplan is wonen, en in de omschrijving wordt dan ook bijna letterlijk genoemd dat het geschikt is voor herontwikkeling. Doelgroep is dus een projectontwikkelaar. Ik denk alleen niet dat er veel interesse zal zijn om daar te wonen
En poging 3Rubbergrover1 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 05:58:
[...]
Deze was kennelijk van de markt gehaald en nu weer terug? Of is er iets aan het huis veranderd?
https://www.funda.nl/koop...02427-scheepersstraat-13/
Staat te koop voor 6 ton. Jaar geleden voor 351k geveild en sindsdien flink verbouwd, o.a. opbouw, maar mysterieus afwezige radiatoren in deze energielabel G woning.
https://nvmonlinebieden.nvm.nl/bid/677?showAllBids=true
[ Voor 17% gewijzigd door Wuursj op 10-03-2022 15:38 ]
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Moet je ook nog iets voor de lucht van paling en het geluid van de paling sound verzinnenMeloenen schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:33:
[...]
Juist met die grote tuin heb je (lijkt mij) veel mogelijkheid om die hallen een beetje van het zicht te onttrekken. Een mooie bomen en hoge struiken partij en dan woon je er volgens mij prima, als je de herrie van het industrieterrein (hoewel dat door wat groen ook wel tegen gehouden wordt) en de gevraagde prijs buiten beschouwing laat.
In de tekst staat dat alles in overleg met gemeente en hoogheemraadschap moet gebeuren. Dus weinig zekerheid daaromtrent, en dan is 1.6 miljoen euro neerleggen een vrij groot risicoOon schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:33:
[...]
Zou je er dan niet een flatgebouw voor de wat goedkopere en minder Nederlandse arbeiders neer mogen zetten? Die zullen graag bij een industrieterrein in de buurt willen wonen
Sinds 18 februari stond ie voor 6 ton te koop, sinds vandaag 635Wuursj schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:33:
[...]
En poging 3
... nu net onder de 6 ton om nog eens te proberen bij een andere groep kopers?
Nu wel update met energie label C dus ze lezen mee(al zou je voor een huis met een recente complete verbouwing nog wel iets hoger mogen zitten)
Op zich past dat wel in het beeld. Een huis erg dicht bij dit huis woonde een vriend van me. Getaxeerd op 525k. Voor 495k op de markt gezet "want dat trekt mensen met filters op <500K". Vond ik een beetje raar. Uiteindelijk verkocht voor 650k... Mensen met filters op >600k zouden niet regareren want dachten dat het huis voor >700k weg zou gaan aangezien een ton overbieden de norm is geworden.
Rare markt.
Edit: ik zou toch zweren dat de vraagprijs net nog 595k oid was... Blijkbaar vergist maar maakt het nog raarder.
Ja, voor een ton is er natuurlijk prima iets van te maken. Maar de vraagprijs is 1.6 miljoen, en dan staat er ook nog een relatief klein huisje op dat in slechte staat verkeerd. Dus je bent ook nog 400k kwijt voor een nieuw huis en inrichting van de hele tuin. Dan is 2 miljoen toch een aardige klap geld voor zo'n locatieMeloenen schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:33:
[...]
Juist met die grote tuin heb je (lijkt mij) veel mogelijkheid om die hallen een beetje van het zicht te onttrekken. Een mooie bomen en hoge struiken partij en dan woon je er volgens mij prima, als je de herrie van het industrieterrein (hoewel dat door wat groen ook wel tegen gehouden wordt) en de gevraagde prijs buiten beschouwing laat.
De woning heeft nu in elk geval in de specificaties staan dat er overal vloerverwarming is. Dat stond er eerst nog niet bij. Ik zou dat toch ook in de advertentietekst hebben vermeld, want is toch wel een relevant gegeven.Wuursj schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:33:
[...]
En poging 3
... nu net onder de 6 ton om nog eens te proberen bij een andere groep kopers?
Nu wel update met energie label C dus ze lezen mee(al zou je voor een huis met een recente complete verbouwing nog wel iets hoger mogen zitten)
Op zich past dat wel in het beeld. Een huis erg dicht bij dit huis woonde een vriend van me. Getaxeerd op 525k. Voor 495k op de markt gezet "want dat trekt mensen met filters op <500K". Vond ik een beetje raar. Uiteindelijk verkocht voor 650k... Mensen met filters op >600k zouden niet regareren want dachten dat het huis voor >700k weg zou gaan aangezien een ton overbieden de norm is geworden.
Rare markt.
Edit: ik zou toch zweren dat de vraagprijs net nog 595k oid was... Blijkbaar vergist maar maakt het nog raarder.
Het lijkt er op dat we wat trends hebben in de woningmarkt door de jaren heen:huppelepups schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:13:
"Op een wel heel bijzondere lokatie"
[Afbeelding]
...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...s-41440719-noordeinde-99/
Niet zo gek. Een woning die bijna niet te verkopen is zet je te koop als er veel meer vraag is dan aanbod.The Grand Slam schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:04:
[...]
Het lijkt er op dat we wat trends hebben in de woningmarkt door de jaren heen:
We hebben al gehad: molens, watertorens, kerken
En de laatste tijd zie je wat meer moeilijk verkoopbare woningen in de buurt van industrie/kassen/almere
Echt onverkoopbaar lijkt die locatie me ook niet zo aan het ijselmeer.pagani schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:11:
[...]
Niet zo gek. Een woning die bijna niet te verkopen is zet je te koop als er veel meer vraag is dan aanbod.
/▌
Als je geen Kwakman, Tuijp, Veerman, Jonk, Plat, Zwarthoed of Schilder bent is het lastig aarden in dat dorp. (excuus aan de Volendammers wiens achternaam ik even gemist heb...)Marzman schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:40:
[...]
Echt onverkoopbaar lijkt die locatie me ook niet zo aan het ijselmeer.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq