Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
En op 20-3-2022 gaat PdM trouwentimovd schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:21:
[...]
[Afbeelding]
Ik denk dat de foto's vrijdag 29 oktober genomen zijn.
Ik had persoonlijk toch wel even dat bord leeggeveegd voordat de fotograaf kwam, maar dat ben ik
timovd schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:21:
[...]
Ja dat idee heb ik dus ook. Als ik in bad ga wil ik juist als het ff kan, alleen mijn hoofd nog boven water. Dat lukt natuurlijk niet, want het is geen zwembad, maar goed. Hier wordt zo te zien alleen je kont iets vochtig.Plenkske schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:17:
[...]
Vaag bad inderdaad. Of die is groter dan het lijkt, of er kan maar weinig water in
[ Voor 9% gewijzigd door jowi op 29-11-2021 15:29 ]
timovd schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:21:
[...]
[Afbeelding]
Omdat de ruimte niet al te groot is, je wil die niet vol pakken met ook nog eens kastjes boven het aanrecht._Eend_ schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:21:
Er van uit gaande dat ze de vraagprijs hebben betaald (ha-ha) valt een winst van pakweg 60-65k toch wel mee in deze tijd. Het keukentje is wel een beetje karig, waarom geen kastjes boven het aanrecht.
Of de plattegronden kloppen niet, of het huis is na de verbouwing kleiner geworden op de benedenverdieping?Joosie200 schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:08:
In de categorie huizenflip:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
In juni vraagprijs 190k
In november vraagprijs 259k.
En okΓ© nieuwe keuken / badkamer, alles sauzen kost wel wat. Maar het is makkelijk opknappen als je de materialen en manuren zelf hebt.
Voorzetwandjes ivm isolatie?Aomi schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:35:
[...]
Of de plattegronden kloppen niet, of het huis is na de verbouwing kleiner geworden op de benedenverdieping?
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Oud:

Nieuw:

De woonkamer zou ruim een meter korter geworden zijn volgens de plattegronden.
Zonder naar andere foto's / info te kijken maar puur op deze plattegronden gebaseerd:Aomi schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:52:
[...]
Oud:
[Afbeelding]
Nieuw:
[Afbeelding]
De woonkamer zou ruim een meter korter geworden zijn volgens de plattegronden.
Het stuk wat bij oud "keuken" was is nu (voor een deel) tuin, met een deur naar de nieuwe keuken en nieuwe ramen.
Hal en trap zitten op dezelfde plek.
Die indruk kreeg ik ook nav de plattegrond. Maar op de foto's lijkt het eigenlijk onveranderd.Plenkske schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:56:
[...]
Zonder naar andere foto's / info te kijken maar puur op deze plattegronden gebaseerd:
Het stuk wat bij oud "keuken" was is nu (voor een deel) tuin, met een deur naar de nieuwe keuken en nieuwe ramen.
Hal en trap zitten op dezelfde plek.
Inderdaad, nu ik de foto's heb bekeken zie ik dat de oude plattegrond gewoon niet klopt.Aomi schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:05:
[...]
Die indruk kreeg ik ook nav de plattegrond. Maar op de foto's lijkt het eigenlijk onveranderd.
Plenkske schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:06:
[...]
Inderdaad, nu ik de foto's heb bekeken zie ik dat de oude plattegrond gewoon niet klopt.

Inderdaad. Er staat gewoon een buitenmuur met daar tegenaan iets van een veranda, maar daar zijn geen foto's van.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Dat is juist de ideale plek, want in een kleine keuken heb je ook opbergruimte nodig, en daar hangen ze niet in de weg. Je hebt soms dat keukens donker worden door bovenkastjes, maar door de positie van het raam hier speelt dat nauwelijks een rol.synoniem schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:27:
Omdat de ruimte niet al te groot is, je wil die niet vol pakken met ook nog eens kastjes boven het aanrecht

Ik weet niet precies wat ik me hier bij moet voorstellen, maar daar rechts lijkt sterk op een stelling met martelwerktuigen.
Wel een leuk huis overigens
Die is al eens eerder voorbijgekomen, dit is het atelier van een beeldhouwer geloof ik.Coehinator schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:15:
https://www.funda.nl/koop/oranjewoud/huis-42464742-krukmanslaan-40/
[Afbeelding]
Ik weet niet precies wat ik me hier bij moet voorstellen, maar daar rechts lijkt sterk op een stelling met martelwerktuigen.
Wel een leuk huis overigens
Ziet er meer uit als een sauna. Wat ontzettend onpraktisch, dat is toch niet handig voor een Tiny House?
En overal een nieuwe vloer. En zo te zien nieuwe schuttingen in de tuin en mogelijk wat andere opknapwerk in de tuin. En hier en daar blijkbaar toch een raampje vervangen voor dubbel glas. En het houtwerk een likje verf. Ik heb het idee dat er toch best wat werk en materialen in zitten.Joosie200 schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:08:
In de categorie huizenflip:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
In juni vraagprijs 190k
In november vraagprijs 259k.
En okΓ© nieuwe keuken / badkamer, alles sauzen kost wel wat. Maar het is makkelijk opknappen als je de materialen en manuren zelf hebt.
Het idee is juist dat doordat het rond is, een deel van het huis kan draaien. En je zo drie 'verschillende' ruimtes in één hebt. Wat dan juist wel weer handig kan zijn voor een tiny house.timovd schreef op maandag 29 november 2021 @ 18:57:
[...]
Ziet er meer uit als een sauna. Wat ontzettend onpraktisch, dat is toch niet handig voor een Tiny House?
Wat ik dan weer raar vind is dat ze in zo'n beperkte ruimte blijkbaar toch een eigen wasmachine willen. Ik zou denken dat juist in een tiny house-wijk je zulke zaken in een gezamenlijke ruimte zou zetten.
Black Friday aanbieding! Wees er snel bij, bieden vanaf 525K!
https://www.funda.nl/koop...0642-strijbeekseweg-11-b/
niet iedereen heeft een bierbuikje
Ik snapte die omheining niet (ziet er niet uit) maar blijkbaar is dat van de burenβ¦. En het lijkt of er een kermisattractie staatwodkabuikje schreef op maandag 29 november 2021 @ 19:40:
Volgens mij nog niet gepost (mijn zoek skills zijn waardeloos).
_Eend_ schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:23:
Voor de Γ©chte Pringles-fan:
Is al een flinke poos geleden overigens._Eend_ schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:26:
Die is al eens eerder voorbijgekomen.
De boel is gesloopt maar moest je nou eerst jezelf tussen de toiletpot en wastafel langs wurmen om bij de douche te kunnen komen?wodkabuikje schreef op maandag 29 november 2021 @ 19:40:
Volgens mij nog niet gepost (mijn zoek skills zijn waardeloos).
https://www.funda.nl/koop...ijbeekseweg-11-b/#foto-19

https://www.funda.nl/koop...31114-wilhelminastraat-9/
[ Voor 23% gewijzigd door Aardappel op 29-11-2021 21:56 ]
Ik denk niet dat ik de gasrekening kan betalenAardappel schreef op maandag 29 november 2021 @ 21:55:
Tsja, hoeveel woorden moet ik hier vuil aan maken:
[Afbeelding]
[ Voor 23% gewijzigd door Jannibal23 op 29-11-2021 23:03 ]
Vond dat vroeger echt horror.. maar stiekem krijg ik er wel een zwak voorHans446 schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:18:
Hier heeft de tijd 40 jaar stil gestaan...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
In het altijd onrustige Ruinerwold

Met 3 keteltjes zal het er wel vlotjes doorheen vliegen, jaRubbergrover1 schreef op maandag 29 november 2021 @ 22:06:
[...]
Ik denk niet dat ik de gasrekening kan betalen.

Ja, vrijstaande woning, meer dan 100m2 voor minder dan 2 ton vraagprijs. Het kan nog?
https://www.funda.nl/koop...999135-van-ewijckspad-49/
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Ik dacht dat mijn ouders zo'n beetje de laasten waren toen ze een jaartje of 15 terug de keuken vervingen; maar nee hoor, ik zie daar gewoon nog het aanrechtblad zitten waarmee deze huizen in 1979 zijn opgeleverd:

Het zal me niet verbazen als in ieder geval de tegels in het toilet en de badkamer ook nog grotendeels origineel zijn; al hadden wij thuis een koningsblauw toilet en erwtensoepgroene tegels aan de wand, maar mijn ouders hadden een 'luxer' klasse huis. (Dit type woningen waren de voormalige huurwoningen, de woningen die als koopwoning zijn opgeleverd - wel premieA - waren iets groter en hadden b.v. franse balkondeuren i.p.v. normale ramen in de slaapkamers op de 1e etage.
Enniewegs, de badkamer en toilet zijn een kijkje terug in de tijd.
Het toilet

Badkamer (waar de doucecabine en ik gok de wastafel ook duidelijk wel gemoderniseerd zijn).

Al met al is het huis niet super bijzonder, maar wel een leuke mix van originele details en een allemaal 'upgrades' die in de loop van 40 jaar zijn toegevoegd.
Oepsie, in eerste instantie linkje vergeten..
Hier is tie dan: https://www.funda.nl/koop...7-helder-camarastraat-18/

[ Voor 4% gewijzigd door Niekleair op 30-11-2021 09:35 . Reden: Vergeten link toe te voegen ]
[img]error.jpg[/img]
"Bieden vanaf prijs", dat is wat anders dan vraagprijs.Moby schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 00:37:
[Afbeelding]
Ja, vrijstaande woning, meer dan 100m2 voor minder dan 2 ton vraagprijs. Het kan nog?
https://www.funda.nl/koop...999135-van-ewijckspad-49/
Lijkt alsof die woning gisteren pas is opgeleverdNiekleair schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 01:54:
Als er een huis te koop staat in de straat waar je opgegroeit bent, dan prikkelt dat toch altijd wel de belangstelling. In ieder geval bij mij.
Ik dacht dat mijn ouders zo'n beetje de laasten waren toen ze een jaartje of 15 terug de keuken vervingen; maar nee hoor, ik zie daar gewoon nog het aanrechtblad zitten waarmee deze huizen in 1979 zijn opgeleverd:
[Afbeelding]
Het zal me niet verbazen als in ieder geval de tegels in het toilet en de badkamer ook nog grotendeels origineel zijn; al hadden wij thuis een koningsblauw toilet en erwtensoepgroene tegels aan de wand, maar mijn ouders hadden een 'luxer' klasse huis. (Dit type woningen waren de voormalige huurwoningen, de woningen die als koopwoning zijn opgeleverd - wel premieA - waren iets groter en hadden b.v. franse balkondeuren i.p.v. normale ramen in de slaapkamers op de 1e etage.
Het toilet
[Afbeelding]
Badkamer (waar de doucecabine en ik gok de wastafel ook duidelijk wel gemoderniseerd zijn).
[Afbeelding]
Al met al is het huis niet super bijzonder, maar wel een leuke mix van originele details en een allemaal 'upgrades' die in de loop van 40 jaar zijn toegevoegd.
Ik had hem nog niet eerder gezien, maar wat super onpraktisch allemaal.
Ja, het kleinste huis met een vergunning in Eindhoven, maar:
- Het is nog niet af, de aannemer is failliet gegaan, dus je koopt het van de tekening
- Je moet erfpacht betalen
- Elke keer als je een ander deel van je ruimte wil gebruiken moet je al die leuk geplaatste vazen, laptops en kussens vasthouden omdat de hele zwik omdraait. Ik zou daar heel snel klaar mee zijn in ieder geval.
No drama
Het lijkt mij ook vooral een soort modelwoning om te laten zien wat mogelijk is als je outside the box denkt. Voor Airbnb oid misschien wel goed geschikt, voor wie op zoek is naar iets wat anders is dan anders. (Net als dat bv boomhutten erg populair zijn in de verhuur: niet echt praktisch, wel 'anders')Wish schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:02:
[...]
Ik had hem nog niet eerder gezien, maar wat super onpraktisch allemaal.
Ja, het kleinste huis met een vergunning in Eindhoven, maar:
- Het is nog niet af, de aannemer is failliet gegaan, dus je koopt het van de tekening
- Je moet erfpacht betalen
- Elke keer als je een ander deel van je ruimte wil gebruiken moet je al die leuk geplaatste vazen, laptops en kussens vasthouden omdat de hele zwik omdraait. Ik zou daar heel snel klaar mee zijn in ieder geval.
9Aardappel schreef op maandag 29 november 2021 @ 21:55:
Daarom is het wel leuk om in Funda op daarin te sorteren om te zien wat je dan zoal tegenkomt.bszz schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 07:28:
[...]
"Bieden vanaf prijs", dat is wat anders dan vraagprijs.
https://www.funda.nl/koop...-42405128-heiligelaan-11/
Vind ik best geinig: beetje oud (zo te zien na 1962 niet meer verbouwd), maar lijkt op het eerste gezicht niet heel slecht. Inmiddels 3 maanden in de verkoop en behoorlijk in pittige verlaagd (was eerst 20% duurder). Dus veel meer dan 2 ton zul je waarschijnlijk niet hoeven te overbieden.
Lijkt op het eerste gezicht afgelegen, maar ligt wel bij de snelweg en het spoor. In 20 minuten ben je in de stad Groningen (auto of 4 keer per uur de trein). Lijkt mij daarom best wel waar voor je geld.
Zo, betaal je 1.4mln, kun je er nog een paar tonnetjes tegenaan gooien om het wat te herinrichten/verbouwen. Zonde eigenlijk.Aardappel schreef op maandag 29 november 2021 @ 21:55:
[Afbeelding]
Dit dus.
Zo, alsof ik 10 jaar terug bij mijn opa en oma op visite gaRubbergrover1 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:19:
[...]
Daarom is het wel leuk om in Funda op daarin te sorteren om te zien wat je dan zoal tegenkomt.
Vind ik best geinig: beetje oud (zo te zien na 1962 niet meer verbouwd), maar lijkt op het eerste gezicht niet heel slecht. Inmiddels 3 maanden in de verkoop en behoorlijk in pittige verlaagd (was eerst 20% duurder). Dus veel meer dan 2 ton zul je waarschijnlijk niet hoeven te overbieden.
Lijkt op het eerste gezicht afgelegen, maar ligt wel bij de snelweg en het spoor. In 20 minuten ben je in de stad Groningen (auto of 4 keer per uur de trein). Lijkt mij daarom best wel waar voor je geld.
Zeg maar gerust de vorige eeuwAomi schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:31:
[...]
Zo, alsof ik 10 jaar terug bij mijn opa en oma op visite ga
Die keuken is alleen practisch als je nooit kookt of afwast. Dan hoef je minder af te stoffenocrammarco schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:45:
[...]
Ik zou hier dan wel kapot aan ergeren als ik de keuken had (aan push-to-open systeen)
[Afbeelding]
β»/ Please consider the environment before printing this signature
/β
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat is bij mij in de straatRubbergrover1 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:19:
[...]
Daarom is het wel leuk om in Funda op daarin te sorteren om te zien wat je dan zoal tegenkomt.

Klopt. Ook mijn opa hield zijn huis enorm goed bij. Het onderhoud was tiptop in orde, alleen de gedateerde inrichting maakte dat het huis dan toch niet gewild was toen het eenmaal in de verkoop kwam.Rubbergrover1 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:16:
[...]
Zeg maar gerust de vorige eeuw. Maar zulke mensen houden de boel vaak wel goed bij, ook al is alles flink gedateerd.
Als je die wc alleen moderniseert in vloer, toilet en wasbak kom je al een heel eind. Wat acc en wat houten details. Heb je een prima wc. Die tegels zijn echt zo slecht nog niet.Niekleair schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 01:54:
Als er een huis te koop staat in de straat waar je opgegroeit bent, dan prikkelt dat toch altijd wel de belangstelling. In ieder geval bij mij.
[Afbeelding]
Het toilet
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Oepsie, in eerste instantie linkje vergeten..
Hier is tie dan: https://www.funda.nl/koop...7-helder-camarastraat-18/
Fantastisch huis, maar die fotograaf moet echt op cursus! De verzadiging doet pijn aan mijn ogen.Aardappel schreef op maandag 29 november 2021 @ 21:55:
[Afbeelding]
Het valt me op dat de koperen waterleiding en PVC afvoerbuis exact dezelfde kleur hebben als het keramiek van de toiletpot en wastafel. Maar ik zie geen penseelstreken. Γf dit is heel zorgvuldig gespoten, Γ³f dit werd destijds op kleur geleverd.
Dat laatste, ik herinner mij avocado groene buizen bij familie met deze kleur keramiek op het toilet en de badkamer, en dat waren echt niet de types om die met de hand of op andere manier te kleuren. Helaas overleden dus met zekerheid bevestigen kan ik het niet.CVTTPD2DQ schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:20:
[...]
Het valt me op dat de koperen waterleiding en PVC afvoerbuis exact dezelfde kleur hebben als het keramiek van de toiletpot en wastafel. Maar ik zie geen penseelstreken. Γf dit is heel zorgvuldig gespoten, Γ³f dit werd destijds op kleur geleverd.
Mocht iemand zich afvragen waar dat ding in het midden boven het wasbakje voor is. Dat is een magneet waar je je zeep aan op kunt hangen. Wel een soort bierdopje in de zeep duwen. Zo voorkom je dat je van zachte zeepblokjes hebt, omdat die in het water ligt. (wij hadden die dingen ook in huis hangen en het duurde even voordat we het doorhadden.
Of je neemt gewoon een pompje.
Hierbij de link: https://www.funda.nl/koop...uis-42532671-de-braak-20/
Mooie kast op maat. Letten we op de bijzondere vormgeving en kleur. Dit moet op maat zijn.

Echte 90's kleurstelling

Hier is echt werk van gemaakt en niet op bezuinigd. Volledig op maat en weer die 90's sfeer

De laatste om het af te toppen. De man des huizes heeft waarschijnlijk werk/hobby in de luchtvaart.

Pfoe dat is toch wel een best stuk metaal in je achtertuin, ben wel benieuwd waar zoiets voor zou kunnen dienen (aan huis), want dat lijkt me wel overkill om met de buren te kunnen praten via een radiopikstert schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:32:
De laatste om het af te toppen. De man des huizes heeft waarschijnlijk werk/hobby in de luchtvaart.
[Afbeelding]
Hier staat tekst
Zou het dan toch deze meneer zijn? gelicenseerd(!) zendamateurSjaak_Afhaak schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:34:
Ik denk eerder dat hij zendamateur is.
YouTube: Dennis ontmoet woedende radiozendamateur
Is inderdaad een mooie pylonenmast van een gelicenseerd zendamateur.Oon schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:34:
[...]
Pfoe dat is toch wel een best stuk metaal in je achtertuin, ben wel benieuwd waar zoiets voor zou kunnen dienen (aan huis), want dat lijkt me wel overkill om met de buren te kunnen praten via een radio
Mocht je dat ook zijn dan is dat een leuke extra bij overname, mocht je dat niet zijn dan vooral bedingen dat de huidige eigenaar dat ding opruimt. :-)
PS: vind 900K voor deze woning echt wel aan de maat. Maar goed ik hoef gelukkig niet te verhuizen
Op de manier hoe Dennis in de meeste gevallen (zeker in de eerste jaren) mensen benaderd verbaasd het me dat hij nog niet helemaal in elkaar getrimd is maar goedpikstert schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:40:
[...]
Zou het dan toch deze meneer zijn? gelicenseerd(!) zendamateur
YouTube: Dennis ontmoet woedende radiozendamateur
:strip_exif()/f/image/uTobFTYRnEgqYx2qw6xNYGlg.jpg?f=fotoalbum_large)
Denk at de buren wel blij zijn, ik vind het nou niet het mooiste in de achtertuin.killerbee1958 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:06:
[...]
Is inderdaad een mooie pylonenmast van een gelicenseerd zendamateur.
Mocht je dat ook zijn dan is dat een leuke extra bij overname, mocht je dat niet zijn dan vooral bedingen dat de huidige eigenaar dat ding opruimt. :-)
PS: vind 900K voor deze woning echt wel aan de maat. Maar goed ik hoef gelukkig niet te verhuizen
Het antenneregister, ik wist niet dat het bestond. Even gekeken of die unit waar mijn zolderkamer op uitkijkt er ook instaat (ja). Maar holy shit, wat zijn er nog veel zendamateursocrammarco schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:09:
[...]
Op de manier hoe Dennis in de meeste gevallen (zeker in de eerste jaren) mensen benaderd verbaasd het me dat hij nog niet helemaal in elkaar getrimd is maar goed![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/ADV41pgrADfKXTt8pFIXQNUr.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/koop...544-pieter-pauwstraat-69/
Hoevaak zou daar gezegd zijn "wedden dat je niet vanaf het bed in het bad kan springen!"Wren schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:00:
Ik dacht dat kinderen al blij waren met een stapelbed maar deze willen ook hun eigen spa.
[Afbeelding]
PSN: Flix20-NL
Ik vraag mij eerder af hoe vaak de ouders al hebben moeten dweilen omdat er een weer de kraan open had gedraaid.Flix20 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:04:
[...]
Hoevaak zou daar gezegd zijn "wedden dat je niet vanaf het bed in het bad kan springen!"
off topic maar inderdaad echt nuttig is het niet meer.Kurma schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:50:
[...]
Het antenneregister, ik wist niet dat het bestond. Even gekeken of die unit waar mijn zolderkamer op uitkijkt er ook instaat (ja). Maar holy shit, wat zijn er nog veel zendamateursJe zou verwachten dat die hobby zo dood als een pier zou zijn na de opkomst van de mobiele telefoon en internet.
Ik moet veel meer mijn best doen om via HF een verbinding met bv Amerika te maken dan ik via mijn telefoon zou doen.
En dan doe ik dat ook nog met morse, dus inhoud en snelheid zijn ruk tov mobiele telefoon.
Maar het is gewoon leuk.
Zijn ook nog mensen die garen spinnen of melk met de hand karnen etc.
Hobbies zijn niet bedoeld om efficiΓ«nt en effectief te zijn maar om leuk te zijn
73 de PA3FK
killerbee1958 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:40:
[...]
off topic maar inderdaad echt nuttig is het niet meer.
Ik moet veel meer mijn best doen om via HF een verbinding met bv Amerika te maken dan ik via mijn telefoon zou doen.
En dan doe ik dat ook nog met morse, dus inhoud en snelheid zijn ruk tov mobiele telefoon.
Maar het is gewoon leuk.
Hobbies zijn niet bedoeld om efficiΓ«nt en effectief te zijn maar om leuk te zijn![]()
73 de PA3FK
Ik heb echt 0,0 verstand van radio, maar ik heb een ADS-B tracker draaien die alle vliegtuigen in een straal van 100 meter ontvangt (kan de antenne niet buiten hangen...). Deze mast zou wel ideaal zijn hiervoor. Kun je gelijk de backup zijn voor Nieuw-Milligen
Of je kunt zeggen dat ze de kinderen in de badkamer laten slapen.Wren schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:00:
Ik dacht dat kinderen al blij waren met een stapelbed maar deze willen ook hun eigen spa.
[Afbeelding]
Tja, ook bij de MIVD moeten ze door de corona thuiswerken he?De laatste om het af te toppen. De man des huizes heeft waarschijnlijk werk/hobby in de luchtvaart.
[Afbeelding]
Maar het had ook zo gekunt
Daar heb je dan alleen wat aan als je aan het eind van de start/landingsbaan woont._Eend_ schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:50:
[...]
offtopic:
Ik heb echt 0,0 verstand van radio, maar ik heb een ADS-B tracker draaien die alle vliegtuigen in een straal van 100 meter ontvangt (kan de antenne niet buiten hangen...). Deze mast zou wel ideaal zijn hiervoor. Kun je gelijk de backup zijn voor Nieuw-Milligen
En nee dan kan je de antenne niet buiten hangen want dan blijft het landingsgestel er aan hangen...
Excuses voor deze offtopic
Ik ben vooral benieuwd wat hier onder het plastic zit . . .pikstert schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:32:
Op het eerste oog een heel normaal huis - en dat is het oog. Echter ben ik persoonlijk wel gecharmeerd als een huis precies de sfeer van een periode, in dit geval de 90's, uitstraalt.
Hierbij de link: https://www.funda.nl/koop...uis-42532671-de-braak-20/
Mooie kast op maat. Letten we op de bijzondere vormgeving en kleur. Dit moet op maat zijn.
[Afbeelding]
Echte 90's kleurstelling
[Afbeelding]
Hier is echt werk van gemaakt en niet op bezuinigd. Volledig op maat en weer die 90's sfeer
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat is nou een mooie ouderwetse pc. Er zullen hier vast wel mensen zijn die je het type kunnen vertellen.Dronium schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 19:54:
[...]
Ik ben vooral benieuwd wat hier onder het plastic zit . . .
Rechts gingen de floppies erin en links zie je het beeldscherm.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Radio Shack / TRS-80 Model IIIDronium schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 19:54:
[...]
Ik ben vooral benieuwd wat hier onder het plastic zit . . .
http://oldcomputers.net/trs80iii.html
Ook goed geΓ―nvesteerd in ventilatieWren schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:00:
[Afbeelding]

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Ja, ik heb normaal nogal last van claustrofobie, dus zet maar op de overloop.

https://www.funda.nl/koop...uis-88996363-borgeind-19/
[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 30-11-2021 20:38 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
:strip_exif()/f/image/UyqDm0ubrpmTUaCugSXaY2Lp.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/koop...8991426-rosmolenplein-57/
Wel een leuk object maar poeh voor het feit dat het helemaal vervallen is toch wat mij betreft te hoog.
is al eerder voorbij gekomenStrykeforce schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:23:
Wauw, "zoals je kan zien is er wel wat werk aan de woning en aan de molen"
[Afbeelding]
Wel een leuk object maar poeh voor het feit dat het helemaal vervallen is toch wat mij betreft te hoog.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
big bang in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"Strykeforce schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:23:
Wauw, "zoals je kan zien is er wel wat werk aan de woning en aan de molen"
[Afbeelding]
(Misschien is het handig als mensen in hun posts gewoon de Fundalink zelf plaatsen, omdat je dan eenvoudig kunt terugvinden of een woning al geplaatst is.)

De kerk is in gebruik als huisartsenpraktijk.
https://www.funda.nl/koop...s-42533178-voorstraat-88/
@Rubbergrover1 Goed idee!
"Nee schat echt waar, volgende week begin ik aan de muurtjes voor de WC ik beloof het je! "GAIAjohan schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:37:
Het toilet??
Ja, ik heb normaal nogal last van claustrofobie, dus zet maar op de overloop.
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...uis-88996363-borgeind-19/
Om ook achter in de tuin goede WiFI te hebbenOon schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:34:
[...]
Pfoe dat is toch wel een best stuk metaal in je achtertuin, ben wel benieuwd waar zoiets voor zou kunnen dienen (aan huis), want dat lijkt me wel overkill om met de buren te kunnen praten via een radio
Sowieso gaaf huis, Brielle is ook Γ©cht een leuk plaatsje. Ik twijfel of ik er ooit heb opgetreden (bij een evenement met allerlei culturele activiteiten in huizen in die straat)struukkel schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:40:
Gave achtertuin:
[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 01-12-2021 11:31 ]
Alleen van dat schilderij zou ik wel de nachtmerries krijgen:struukkel schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:40:
Gave achtertuin:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...78-voorstraat-88/#foto-14
En in de wijde omtrek. Belt T-Mobile je op met een geweldige aanbieding voor onbeperkt data.sOid schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:23:
[...]
Om ook achter in de tuin goede WiFI te hebben
"Nee dankje, ik heb mijn eigen zendmast"
Gaaf pand, maar zelf de buitenkant lijkt een render.

Lijkt ja, maar is het niet https://www.google.nl/map...!3d52.0260132!4d5.6711084Slaut schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:04:
https://www.funda.nl/koop...90-oude-bennekomseweg-14/
[Afbeelding]
Waardeloze plek trouwens. Zou nooit zo veel geld betalen voor een huis op zo'n plek. Voor een kantoorgebouw natuurlijk wel helemaal prima.
[ Voor 3% gewijzigd door sOid op 01-12-2021 12:08 ]
Een vrijstaand huis op zo'n lap grond mag wat kosten natuurlijk. Niet mijn budget en de gasrekening ook niet maar wel mooi pand van bijna honderd jaar oud in de Stijl gebouwd.sOid schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:06:
[...]
Lijkt ja, maar is het niet https://www.google.nl/map...!3d52.0260132!4d5.6711084
Waardeloze plek trouwens. Zou nooit zo veel geld betalen voor een huis op zo'n plek. Voor een kantoorgebouw natuurlijk wel helemaal prima.
Absoluut een mooi pand! Doet me denken aan landgoed Zonnestraal in Hilversum.synoniem schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:16:
[...]
Een vrijstaand huis op zo'n lap grond mag wat kosten natuurlijk. Niet mijn budget en de gasrekening ook niet maar wel mooi pand van bijna honderd jaar oud in de Stijl gebouwd.
Prachtig! Wat een geweldig pand. Maar waarschijnlijk wel veel inkijk van de appartementen aan de andere kant van de weg. Zo'n open tuin zou niets voor mij zijn.Slaut schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:04:
[Afbeelding]
Volgens mij behoorlijk waar voor je geld, al vind ik het verdacht dat er geen foto's van de keuken en badkamer zijn. Misschien zijn die bij de flip niet meegenomen.
Was eerst trouwens 645k
https://www.zoonenvastgoe...oude-bennekomseweg-14-371
Ik ken het pand, "waar voor je geld" zou ik het niet meteen noemen.. Zoals gezegd is het een mooi pand maar ligt het echt op een klotelocatie. Direct aan een hele drukke weg, vlakbij het treinstation Ede-Wageningen. Geen echt slechte buurt, maar ook zeker niet "op stand". Perceel is op zich groot genoeg, maar omdat het grootste gedeelte aan de 2 wegkanten liggen, heb je effectief niet echt veel achtertuin. Hoe mooi ook, ik zou er gewoon echt niet willen wonen. En zo denken er meer mensen over, want het staat al een behoorlijke tijd te koopRubbergrover1 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:37:
[...]
Prachtig! Wat een geweldig pand. Maar waarschijnlijk wel veel inkijk van de appartementen aan de andere kant van de weg. Zo'n open tuin zou niets voor mij zijn.
Volgens mij behoorlijk waar voor je geld, al vind ik het verdacht dat er geen foto's van de keuken en badkamer zijn. Misschien zijn die bij de flip niet meegenomen.
Was eerst trouwens 645k
https://www.zoonenvastgoe...oude-bennekomseweg-14-371
sOid schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:06:
[...]
Lijkt ja, maar is het niet https://www.google.nl/map...!3d52.0260132!4d5.6711084
Die locatie ken ik ook wel. Veel te druk met ook veel verkeer naar het station toe. Verkeersdruk kan wel iets minder worden op die locatie als over aantal jaren het nieuwe station van Ede klaar is.Kurma schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:46:
[...]
Ik ken het pand, "waar voor je geld" zou ik het niet meteen noemen.. Zoals gezegd is het een mooi pand maar ligt het echt op een klotelocatie. Direct aan een hele drukke weg, vlakbij het treinstation Ede-Wageningen. Geen echt slechte buurt, maar ook zeker niet "op stand". Perceel is op zich groot genoeg, maar omdat het grootste gedeelte aan de 2 wegkanten liggen, heb je effectief niet echt veel achtertuin. Hoe mooi ook, ik zou er gewoon echt niet willen wonen. En zo denken er meer mensen over, want het staat al een behoorlijke tijd te koop
Ik ken de omgeving niet goed. Maar aangezien de gewone rijtjes-eengezinswoningen daar al snel richting en half miljoen gaan, leek mij iets meer dan een miljoen voor 269 m2 en 1325 m2 grond niet veel.Willem30 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:50:
[...]
[...]
Die locatie ken ik ook wel. Veel te druk met ook veel verkeer naar het station toe. Verkeersdruk kan wel iets minder worden op die locatie als over aantal jaren het nieuwe station van Ede klaar is.
Ik denk trouwens dat het soort koper voor deze woning die drukte niet heel bezwaarlijk zullen vinden. Misschien juist wel prettig dat ze 'gezien worden'.

Op deze afbeelding zie je hoe de woonkamer er in het echt uitziet:

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Zijn dat vochtvlekken in de hoek van de woonkamerinquestos schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:28:
Er zitten wel degelijk renders tussen: die van de woonkamer, eetkamer en kantoor (alles met deze visgraat vloer). Ik kan de polygonen tellen in de 'vaas' links in de afbeelding:
[Afbeelding]
Op deze afbeelding zie je hoe de woonkamer er in het echt uitziet:
[Afbeelding]

==
hoi

De rest van het huis ademt "Wij wonen hier al tig jaar" maar niets wat ik als "Speels" zou bestempelen. Heeft iemand hier het Makelaarswoordenboek in de kast staan?
https://www.funda.nl/koop...is-42533802-wendakker-28/
En dan zijn er ook nog mensen die als zendamateur aan packet-radio doen. Want glasvezel internet biedt te weinig connectivity uitdagingen.killerbee1958 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:40:
[...]
off topic maar inderdaad echt nuttig is het niet meer.
Maar het is gewoon leuk.
Hobbies zijn niet bedoeld om efficiΓ«nt en effectief te zijn maar om leuk te zijn![]()
73 de PA3FK
De foto's zijn nogal "speels" genomen._Eend_ schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:58:
Een, en ik citeer, Speels huis in Biddinghuizen op de Wendakker:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De rest van het huis ademt "Wij wonen hier al tig jaar" maar niets wat ik als "Speels" zou bestempelen. Heeft iemand hier het Makelaarswoordenboek in de kast staan?
En de inbouwschakelaar is nogal speels.

Voor het bouwjaar vind ik die kolom met zebrastrepen wel ongebruikelijk. Dat soort ornamenteel metselwerk associeer ik meer met de vroege jaren '90._Eend_ schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:58:
Een, en ik citeer, Speels huis in Biddinghuizen op de Wendakker:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Verder geeft het een beetje woco-vibes: goed onderhouden, maar kaal opgeleverd. Wel een behoorlijk forse keuken en badkamer.
[ Voor 99% gewijzigd door jowi op 09-12-2021 09:29 ]
Prachtig pand. Wel een beetje weinig badkamers voor het aantal slaapkamers.Slaut schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:04:
[Afbeelding]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
In de jaren '90 van de vorige eeuw groot onderhoud gepleegd door de woningbouw waarschijnlijk. En nu wordt het verkocht in plaats van opnieuw opgeknapt.CVTTPD2DQ schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:12:
[...]
Voor het bouwjaar vind ik die kolom met zebrastrepen wel ongebruikelijk. Dat soort ornamenteel metselwerk associeer ik meer met de vroege jaren '90.
Verder geeft het een beetje woco-vibes: goed onderhouden, maar kaal opgeleverd. Wel een behoorlijk forse keuken en badkamer.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon β PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15ΒΊ β WTW: Zehnder Q600 β SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Dit topic is gesloten.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.