Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.862 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51

Fiber

Beaches are for storming.

Leuke collectie:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/492/558_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/492/559_2160.jpg

Typische Tweakers zolderkamer:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/492/555_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/492/557_2160.jpg

Meer moois: https://www.funda.nl/koop...1-noorderdiep-529/#foto-1

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Met fapdoekjes bij de hand, altijd handig wanneer je weer een nieuwe videokaart, of GEIL geheugen voorbij ziet komen wat je MOET hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:08
Volgens mij zijn ze bij dit huis vergeten dat er ook nog een keuken in moest, dus hebben ze het in een vaag nisje ingebouwd?

Rest van het huis is best leuk, alleen die keuken kan je compleet niks mee.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/852/381_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop/ede/huis-88980935-metsustraat-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Basekid schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:58:
Volgens mij zijn ze bij dit huis vergeten dat er ook nog een keuken in moest, dus hebben ze het in een vaag nisje ingebouwd?

[Afbeelding]

Je zou dat kunnen oplossen met een kleine uitbouw. Erger is dat het huis maar 4,5 meter breed is en dat valt bij een tussenwoning niet op te lossen. Voor 100k minder was dit leuk geweest, voor deze prijs niet echt...

Iets meer on topic: Dit lijkt mij een originele jaren '80 nieuwbouw project keuken. Die worden zeldzaam... :z

[ Voor 7% gewijzigd door Fiber op 15-11-2021 21:15 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Sjow
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-09 18:35

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Niet alleen de ramen, de rest van het huis is ook het bekijken waard. Mooie vondst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flow
  • Laatst online: 08-09 19:41

Voor een huis van drie ton toch lang niet gek? Er is best wat werkruimte aanwezig. Ik heb toch best wat keukens gezien waar je je kont niet kon keren en amper aanrechtblad te vinden was. Volgens de tekst is er, gek genoeg, zelfs een combi-magnetron aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:15
Fiber schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:23:
[...]

Niet alleen de ramen, de rest van het huis is ook het bekijken waard. Mooie vondst.
Ik zag 5 antieke klokken in de woonkamer, dat is op zich opmerkelijk. Maar verderop is een halve werkplaats met klokken, duidelijk hobby ofzo.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:24
Ik dacht nog, waarom ligt die radiator op de grond, maar dat is natuurlijk een heatsink.

[Afbeelding]

Da's toch een heel normaal formaat keuken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

CVTTPD2DQ schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:34:
[...]

Ik dacht nog, waarom ligt die radiator op de grond, maar dat is natuurlijk een heatsink.

[...]

Idd, ik ben sowieso wel weer voor het keuken in een apart hok idee, zeker voor singles die weinig koken, al dat open concept is toch wel over, de leeeeefkeuken, gewoon een hamburgertje bakken in een hok van 2 bij 2, magnetron, oven en bakplaat erin, afzuiger naar buiten, klaar.

[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 16-11-2021 06:56 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
CVTTPD2DQ schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:34:
[...]
Viel me ook al op dat veel mensen hier dit soort keukens maar raar vinden. Hebben denk ik nog nooit een flatje of appartementje van binnen gezien, zijn in relatieve luxe opgegroeid. Kunnen ze niks aan doen. Ok, keukentje mag wat gemoderniseerd maar dit is ongeveer hoe 90% van de keukens er in dit land uit zien mensen. Zelfs mijn rijtjeshuis-nieuwbouw-huurwoning-Bruynzeel-standaard keuken uit 2019 is niet veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
jowi schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:45:
Viel me ook al op dat veel mensen hier dit soort keukens maar raar vinden. Hebben denk ik nog nooit een flatje of appartementje van binnen gezien, zijn in relatieve luxe opgegroeid. Kunnen ze niks aan doen. Ok, keukentje mag wat gemoderniseerd maar dit is ongeveer hoe 90% van de keukens er in dit land uit zien mensen. Zelfs mijn rijtjeshuis-nieuwbouw-huurwoning-Bruynzeel-standaard keuken uit 2019 is niet veel groter.
Ik denk dat @JDx gelijk heeft, door keukens open te breken lijken ze tegenwoordig groter, terwijl het om ruwweg dezelfde oppervlakte en aantal kastjes gaat. De keerzijde is dat de functies van de ruimtes door elkaar gaan lopen: geurtjes/fijnstof in de woonkamer, vanaf de bank zie je de afwas staan, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
CVTTPD2DQ schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:06:
[...]

Ik denk dat @JDx gelijk heeft, door keukens open te breken lijken ze tegenwoordig groter, terwijl het om ruwweg dezelfde oppervlakte en aantal kastjes gaat. De keerzijde is dat de functies van de ruimtes door elkaar gaan lopen: geurtjes/fijnstof in de woonkamer, vanaf de bank zie je de afwas staan, etc.
@jowi redelijk eens, ook @CVTTPD2DQ de tijden veranderen en het ziet er nu groter uit en dus een eigen deel lijkt naast kleiner ook direct ouderwets. Toch heeft het natuurlijk zeker voordelen, maar ja. mode is mode :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20:31
Tijd voor een spelletje!!! :+
Hoe vaak staat de plant in de grijze vaas op de foto's bij dit huis.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/882/108_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...527265-meidoornstraat-13/

[ Voor 17% gewijzigd door R20141016 op 16-11-2021 08:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent7
  • Laatst online: 12-12-2024
R20141016 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:15:
[Afbeelding]

LOL zijn het er 9? En zoveel moeite stoppen in plant verplaatsen (of mischien hebben ze er gewon zoveel) maar dat kunstwerk laten hangen heheh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

[...]

Ook handig voor de bouwer, die maakt gewoon een pijpelaatje van 5x10m met voorin de open keuken en achterin de woonkamer/eettafel en voor meer dan een half miljoen wisselt ie van eigenaar d:)b

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/150/162/545_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...s-42566392-de-slinger-29/

[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 16-11-2021 09:07 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flow
Ik tel er tien.
In een heel aantal foto's valt het niet heel erg op maar na een tijdje gaat de fotograaf wel echt helemaal los door overal die plant neer te plempen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Bitfreakie schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:38:
[...]

Een pareltje dit. Echt sinds 1976 niets meer aan gedaan behalve onderhouden.

Zou die open haard een onderdeel van de draagconstructie vormen? Als dat niet het geval is zou ik hem er heel rap weghalen.
Meestal wel bij huizen uit die tijd, woon er zelf niet ver vandaan, ik heb een metalen paal in de woonkamer waar de openhaard zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:44
[...]

Die 'dubbele functies' maakt het dus ook ruimtelijker en ruimer. Waardoor je op de zelfde oppervlak meer ruimte kunt hebben dan als je een aparte woonkamer-eetkamer-keuken zou hebben. Uiteraard heeft dat ook zijn keerzijde, bv. dat je niet simpel de deur van de keuken kunt dichttrekken en naar een opgeruimde woonkamer kunt lopen. Daar staat tegenover dat als je bv. kleine kinderen hebt, een open keuken wel een stuk makkelijker in het toezichthouden dan als je voor ieder wissewasje naar de aparte keuken moet en geen idee hebt wat de kinderen uitspoken.

Of het een beter is dan het ander hangt dus sterk van je eigen voorkeur af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:32

Sharky

Skamn Dippy!

evleerdam schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:24:
[...]

En hoe die panelen ook op de opbouw liggen. Lijkt alsof ze aan alle kanten een halve meter over het dak hangen.

[Afbeelding]
Jaren geleden hebben mijn vrouw en ik eens naar een huis gekeken dat er op de foto's leuk uitzag, maar de makelaar waarschuwde ons al dat misschien niet alles even netjes was. Toen we gingen bezichtigen bleek inderdaad dat Help mijn man is klusser prima langs had kunnen komen. Niet zo erg als dit huis, maar duidelijk broddelwerk. Uiteindelijk hebben we 75 meter verderop een huis gekocht. In de 9 jaar die we daar hebben gewoond heeft het huis 3 eigenaren gehad en allemaal zijn leeggelopen op het herstel. Kortom, blijf uit de buurt van dat soort rommel :P

This too shall pass

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
Sport_Life schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:22:
Ook handig voor de bouwer, die maakt gewoon een pijpelaatje van 5x10m met voorin de open keuken en achterin de woonkamer/eettafel en voor meer dan een half miljoen wisselt ie van eigenaar d:)b

[Afbeelding]

En dat is een fors huis (bijna anderhalf keer zoveel woonoppervlak als dat huis in Ede!), en toch voelt het veel kleiner aan; zelfs beklemmend. Dat een woning altijd ruimtelijker wordt door een open keuken wil er bij mij niet in.

Eigenlijk zouden we meer misbaar mogen maken over dit soort huizen. Dat Doe-Het-Zelf-Henk van zijn afgetrapte jaren '50 hutje een krakkemikkig paleis maakt is te verwachten. Maar dit is nieuwbouw. De projectbouwers hadden alle vrijheid om een indeling te kiezen, een best fatsoenlijk perceel, de laatste NEN-normen, en een team van professionals om over de inrichting na te denken: en dan maken ze zo'n akelig donker hol.
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:57:
Die 'dubbele functies' maakt het dus ook ruimtelijker en ruimer. Waardoor je op de zelfde oppervlak meer ruimte kunt hebben dan als je een aparte woonkamer-eetkamer-keuken zou hebben.
Gegeven een verder identieke woning win je natuurlijk hooguit het vloeroppervlak van de muur, dat is misschien een paar bakstenen breed.

Wat mensen wel eens vergeten, is dat muren verticale ruimte opleveren. Een kast zet je - meestal - niet midden in de kamer neer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

R20141016 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:15:
[Afbeelding]

"Plant in grijze vaas for scale" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
CVTTPD2DQ schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:49:
[...]
En dat is een fors huis (bijna anderhalf keer zoveel woonoppervlak als dat huis in Ede!), en toch voelt het veel kleiner aan; zelfs beklemmend. Dat een woning altijd ruimtelijker wordt door een open keuken wil er bij mij niet in.
Dit is toch een standaard rijtjeswoning (13 in een dozijn ontwerp wat je letterlijk in elke nieuwbouwwijk ziet).
De foto's zijn zo te zien NIET met de enorme groothoeklens gemaakt, waardoor het klein lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08

vooghel

Cunning linguist

[...]

[...] vanaf de bank zie je de afwas staan, etc.
Dat heb je tegenwoordig met vaatwassers toch echt niet meer?

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
vooghel schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:53:
Dan moet die er wel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
jowi schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:43:
Dit is toch een standaard rijtjeswoning (13 in een dozijn ontwerp wat je letterlijk in elke nieuwbouwwijk ziet).
De foto's zijn zo te zien NIET met de enorme groothoeklens gemaakt, waardoor het klein lijkt.
Dit lijkt me minstens een 28mm. Dit is een 13 in een dozijn rijtjeshuis; dat huis in Ede ook. De details maken alle verschil. Dit huis is al heel diep, met kleine raampjes waardoor alles donkerder lijkt. De buren hebben aan beide kanten de aso-uitbouw genomen waardoor je nog minder licht in de woonkamer krijgt (waarom zijn daar eigenlijk geen regels tegen?)

Verder zie je dat het huis in Ede op de begane grond 4m² aan trap/hal/toilet kwijt is, terwijl dat in het nieuwere huis 8m² is. Ook nog eens zodanig geplaatst dat de leefruimte er veel smaller door wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
CVTTPD2DQ schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:49:
[...]
Gegeven een verder identieke woning win je natuurlijk hooguit het vloeroppervlak van de muur, dat is misschien een paar bakstenen breed.
Je ziet bij een 'dichte' keuken toch vaak dat daar ook een tafeltje staat om bv het ontbijt te kunnen maken, terwijl er in de eet-/woonkamer ook een eettafel staat. En soms heb je ook dat mensen niet alleen in de eetkamer, maar ook in de woonkamer een tafeltje willen hebben staan. Als je één grote ruimte had, dan had je aan een tafel voldoende.

Daarnaast heb je een hoop dubbele 'verkeersruimte' nodig. Je moet bv tussen de tafel+stoelen en de muur voldoende ruimte hebben om er achterlangs te kunnen lopen. En in de keuken heb je ook voldoende ruimte nodig om achter elkaar langs te kunnen lopen. Als je dan een tafel hebt die naast de open keuken staat, in plaats van dat er een muur tussen is, dan hoef je niet dubbele ruimte te hebben in zowel de keuken als in de eetkamer. Dat scheelt een stuk ruimte.

Een muurtje minder kan dus wel degelijk een hoop nuttige leefruimte schelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
vooghel schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:53:
[...]

Ik heb zat dingen die ik niet in de vaatwasser doe eigenlijk. Pannen, koksmessen, snijplank (hout), blender-vaas :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:10
sOid schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:24:
[...]

Ik heb zat dingen die ik niet in de vaatwasser doe eigenlijk. Pannen, koksmessen, snijplank (hout), blender-vaas :P
Dat probleem heb ik ook inderdaad..
Mooie vaatwasser gekocht.. gaat mijn vrouw steeds meer spul kopen wat niet in de vaatwasser mag.
Sta ik alsnog elke avond af te wassen 8)7

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:44

[Afbeelding]

In zo’n huis is dit een prima maat keuken. Hij kan weleens gemoderniseerd maar is prima. Ik heb niet meer ruimte in mijn open keuken...

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]
vanaf de bank zie je de afwas staan,
Daar heb je in dit geval nu juist geen last van, omdat het keukentje in een poot van de 'U'-kamer staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:26

timovd

Voorsprong door techniek

1,1 miljoen voor een bunker hoekhuis met postzegeltje.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/150/669/916_1440x960.jpg
https://www.funda.nl/koop...586962-troelstralaan-130/

Wel de mogelijkheid om het appartement te verhuren, maar je mist een hoop ruimte en privacy zo.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
timovd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:51:
[Afbeelding]

Wel de mogelijkheid om het appartement te verhuren, maar je mist een hoop ruimte en privacy zo.
Voor een huisjesmelker is die ruimte en privacy niet van belang. Die verhuurt de kamers voor 500 euro of meer en het appartement voor 1500 euro of meer. En krijgt zo meer dan 40k huur per jaar binnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 11:07

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

[Afbeelding]

Daar hebben ze een foutje met de komma gemaakt bij de perceeloppervlakte. Dat is eerder 112,2 m2 dan 1.112 m2. Misschien dat daar ook die belachelijke prijs vandaan komt?
Oh, haha, LAUWERECHT C 8951 1.010 m2 "mandelig". Dat is de tuinen achter nummers 119-155 en wat steegjes. Dat lijkt me echt geen eigendom.

[ Voor 10% gewijzigd door Maasluip op 16-11-2021 13:40 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:32

Sharky

Skamn Dippy!

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/150/669/914_2160.jpg

Brrr.

This too shall pass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flow
Maasluip schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:36:
[...]

Daar hebben ze een foutje met de komma gemaakt bij de perceeloppervlakte. Dat is eerder 112,2 m2 dan 1.112 m2. Misschien dat daar ook die belachelijke prijs vandaan komt?
Oh, haha, LAUWERECHT C 8951 1.010 m2 "mandelig". Dat is de tuinen achter nummers 119-155 en wat steegjes. Dat lijkt me echt geen eigendom.
Nou ja, je hebt dus een aandeel in die tuinen (en stegen). Mijn gok is dat dat aandeel ongeveer die postzegel achter het huis is ;).

Oef, ze snapten ook niet hoe snijplanken werken:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/150/669/905_1440.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Flow op 16-11-2021 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:28
Maasluip schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:36:

8951 is mandelig, die 1010 m² betreft het/een parkeerterrein. Quote : bij deze woning komt een parkeerplaats op een afgesloten parkeerterrein
Alleen de parkeerplaatsen aan de "zijkant rechts" gaan maar van 8908 tot 8950 en zijn op straat, en er achter, in de Slotemaker de Bruinestraat is een plek 8851 in een afgesloten parkeergarage.
Dus of een fout in de parkeerplekaanduiding of een flink stuk lopen naar de parkeerplaats, die vind ik namelijk niet zo snel op de kaart.

En zoals je kan zien op de foto`s is de tuin volgebouwd en blijft daar 18 m² van open.

[ Voor 5% gewijzigd door Teijgetje op 16-11-2021 19:14 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flow
Teijgetje schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:12:
[...]

8951 is mandelig, die 1010 m² betreft het/een parkeerterrein. Quote : bij deze woning komt een parkeerplaats op een afgesloten parkeerterrein
Alleen de parkeerplaatsen aan de "zijkant rechts" gaan maar van 8908 tot 8950 en zijn op straat, en er achter, in de Slotemaker de Bruinestraat is een plek 8851 in een afgesloten parkeergarage.
Dus of een fout in de parkeerplekaanduiding of een flink stuk lopen naar de parkeerplaats, die vind ik namelijk niet zo snel op de kaart.

En zoals je kan zien op de foto`s is de tuin volgebouwd en blijft daar 18 m² van open.
Het gaat niet om het parkeerterrein, dat gaat inderdaad niet verder dan 8950: https://kadastralekaart.com/kaart/perceel/LWR01/C/8951.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:28
@Flow
Je hebt gelijk.
Dat zijn dan inderdaad alleen de stegen, de stoep van het parkeerterrein en parkeergarage/inrit onder de tuinen/terrassen van de buren.
Dan zou daar die parkeerplaats tussen moeten zitten, dat terrein is afgesloten met deuren vanaf de Samuel van Houtenstraat.

[ Voor 15% gewijzigd door Teijgetje op 16-11-2021 19:58 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:51

rda

DonJunior schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:26:
[...]

Mooie vaatwasser gekocht.. gaat mijn vrouw steeds meer spul kopen wat niet in de vaatwasser mag.
Sta ik alsnog elke avond af te wassen 8)7
Mooie vrouw gevonden..sta ik alsnog elke avond af te wassen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

[Afbeelding]

Hoe hebben ze het ooit voor elkaar gekregen die tuin zo vol te bouwen? Vergunningvrij kan dit niet en ook met vergunning kan ik mij nauwelijks voorstellen dat dit vergund wordt.

En dan die openingstekst op Funda, Beleggers opgelet!
Om te kotsen :r

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

PaT schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:22:
[...]

En dan die openingstekst op Funda, Beleggers opgelet!
Om te kotsen :r
En dan ook als een van de weinige geen pv panelen op het dak.. arme huurders :(:)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
[Afbeelding]

De makelaar noemt dit op funda een Hoekwoning terwijl het volgens mij een Eindwoning betreft.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• big bang
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:12
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/586/842_2160.jpg

Link

Er zijn wel meer mooie Xenos look spreuken te vinden, en niet te vergeten de eigen kroeg.. Ideaal tijdens de lockdown.

[ Voor 27% gewijzigd door big bang op 17-11-2021 12:13 ]

It's time to play the music, it's time to light the lights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22:17
big bang schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:12:
[Afbeelding]

Link

Er zijn wel meer mooie Xenos look spreuken te vinden, en niet te vergeten de eigen kroeg.. Ideaal tijdens de lockdown.
Een mooie serre om buiten naar binnen te halen, jammer dat het buiten wat je ziet de schuur is....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:12

_Eend_

🌻🇺🇦

[Afbeelding]

Link

Make shit happen is dan weer net flauw genoeg om grappig te zijn. Verder wel een leuk huis, alleen die kroeg zou ik er gelijk uit beuken en er een werkplaats van maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

nokiaan958GB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:09:
[...]

De makelaar noemt dit op funda een Hoekwoning terwijl het volgens mij een Eindwoning betreft.
Een Eindwoning is toch een bejaardentehuis? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big bang
_Eend_ schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:31:
[...]

Make shit happen is dan weer net flauw genoeg om grappig te zijn.
Ik heb sowieso met al die spreuken dat ik maar hoop dat ze snel weg te halen zijn. In het beste geval lach je er een keer om, of is het daadwerkelijk iets waar je wat mee kunt, maar in alle gevallen zou ik er heel snel weer op uitgekeken raken. Aan mij is het niet besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

big bang schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:34:
[...]

Ik heb sowieso met al die spreuken dat ik maar hoop dat ze snel weg te halen zijn. In het beste geval lach je er een keer om, of is het daadwerkelijk iets waar je wat mee kunt, maar in alle gevallen zou ik er heel snel weer op uitgekeken raken. Aan mij is het niet besteed.
Het zijn meestal gewoon stickers van Action/Xenos kwaliteit. Het zou me niet verbazen als je deze er vrij simpel gewoon af kunt trekken, en anders ben je even een minuutje of twee zoet met een flesje alcohol of stickerverwijderaar en een mesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Laatst online: 22:54

DropjesLover

Dit dus ->

[Afbeelding]

Weet je wat al helemaal schandalig is, het is gebouwd in 2012 voor ~4 ton, waar eerst sociale huurwoningen (zoals de straten er naast 6 x 65m2 appartementen 1 portiek) stonden... Ik woonde 1 straat verderop :P

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
DropjesLover schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:47:
[...]

Weet je wat al helemaal schandalig is, het is gebouwd in 2012 voor ~4 ton, waar eerst sociale huurwoningen (zoals de straten er naast 6 x 65m2 appartementen 1 portiek) stonden... Ik woonde 1 straat verderop :P
Of dat schandalig is, daarover kun je van mening verschillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:26

timovd

Voorsprong door techniek

DropjesLover schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:47:
[...]

Vroeger fietste ik wel eens door deze straten en toen was het echt heel slecht. Met de bouw van deze huizen is de buurt wel opgeknapt, maar je zit nog steeds naast sociale huur en dat voor 1,1 miljoen.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 12:34

marapuru

db.

Sport_Life schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:22:
[...]

[Afbeelding]

Voor veel mensen (mijzelf incluis) is dit prima wonen en voor een groot deel slechts een droom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Silent7 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:21:
[...]

LOL zijn het er 9? En zoveel moeite stoppen in plant verplaatsen (of mischien hebben ze er gewon zoveel) maar dat kunstwerk laten hangen heheh
Sovistikatet piepel toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Laatst online: 22:54

DropjesLover

Dit dus ->

timovd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:12:
[...]

Vroeger fietste ik wel eens door deze straten en toen was het echt heel slecht. Met de bouw van deze huizen is de buurt wel opgeknapt, maar je zit nog steeds naast sociale huur en dat voor 1,1 miljoen.
Met 11 minuten fietsen sta je op het perron van centraal station en je parkeervergunning is (iig was) €15/kwartaal. Wat dat betreft was het daar best prima wonen (in de sociale huur, nooit problemen gehad, rustig, kalm wonen daar :) ).

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 19-09 15:08
Gevonden dankzij de ophef in mijn woke-linkse twitterfeed:
https://www.funda.nl/huur...8966753-westereiland-126/

Niet zozeer het huis dat te huur (sorry, het is dus ook licht offtopic) staat, maar de bijzonderheden in de tekst van de makelaar:
- Huur is exclusief g/w/l
- Borg 2 maanden huur
- Minimaal benodigd inkomen 3 keer de huur netto
- De Gemeente Medemblik houdt niet van buitenlanders dus u kunt hier helaas niet wonen. Er is een anti migranten beleid.
- Te aanvaarden per direct
Wait... whut?

Met daaronder de tekst in het Engels, dus sommige buitenlanders zijn dan weer wel welkom. Uiterst vreemd.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:17
[Afbeelding]

Link

Vooral de handgreep om je goed vast te kunnen houden tijdens het persen van een grote keutel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

dreamscape schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:10:

Niet zozeer het huis dat te huur (sorry, het is dus ook licht offtopic) staat, maar de bijzonderheden in de tekst van de makelaar:

[...]

Wait... whut?

Met daaronder de tekst in het Engels, dus sommige buitenlanders zijn dan weer wel welkom. Uiterst vreemd.
Als ze een migrant kunnen vinden die maandelijks 6300 netto kan ophoesten is de verhuurder snel overstag hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar82
  • Laatst online: 15:47

oscar82

De ondertitel

Lijkt me het resultaat van een conflict tussen verhuurder en gemeente. Misschien was hij kamertjes aan het verhuren en introduceerde de gemeente nieuwe regels mbt brandveiligheid (zie bijv. Delft) of onzelfstandige woonruimte (i.i.g. is het in Amsterdam ook verboden om woning te "delen" met meer dan 2 ofzo, tenzij je een huishouden vormt). Nou is Medemblik natuurlijk niet echt een studentenstad, dus ik dacht gelijk aan arbeidsmigranten. Prima dat die in bescherming worden genomen tegen huisjesmelkers die het niet zo nauw nemen met regelgeving.

[ Voor 24% gewijzigd door oscar82 op 17-11-2021 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big bang
dreamscape schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:10:

[...]

Wait... whut?

Beschrijving staat inmiddels niet meer bij de advertentie; mogelijk door funda zelf onzichtbaar gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:26
big bang schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:26:
[...]

Beschrijving staat inmiddels niet meer bij de advertentie; mogelijk door funda zelf onzichtbaar gemaakt?
Dikke kans van, nog wel op de site van de makelaar namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 20-09 19:31

Len

Leeg

big bang schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:26:
[...]

Het staat er nog hoor, gewoon in de omschrijving.

Free Tibet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fx500
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 08:16
Nog niet voorbij zien komen.
Een krot voor € 245.000...

https://www.funda.nl/koop...uis-42597592-kerkeweg-24/
Het betreft hier een voormalig boerderijtje annex bakkerij waarvan het schuurgedeelte al jaren geleden volledig is ingestort en het woongedeelte inmiddels behoorlijk aan het verkrotten is.

[ Voor 43% gewijzigd door fx500 op 17-11-2021 14:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• big bang
Zo ken ik er nog een
Bouwval voor 385.000 kk

Meest opmerkelijke:
Bijzonderheden:
  • De gemeente Boxtel heeft een last onder dwangsom opgelegd om de boerderij binnen één jaar te herstellen.
  • Het object wordt verkocht uit een nalatenschap. Verkoper geeft geen enkele garantie ten aanzien van het verkochte, en verkoopt het verkochte “as is”.
  • De boerderij is niet aangesloten op gemeentelijk riool.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stalensnuitje
In eerste instantie dacht ik nog dat dat niet zo gek is als je zelf wat wilt bouwen, maar een snelle blik op Google maps leert mij waarom de makelaar "vrije plekjes" tussen aanhalingstekens schreef.... vrij ingeklemd tussen een camping en een B&B :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fx500
Stalensnuitje schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:03:
[...]

In eerste instantie dacht ik nog dat dat niet zo gek is als je zelf wat wilt bouwen, maar een snelle blik op Google maps leert mij waarom de makelaar "vrije plekjes" tussen aanhalingstekens schreef.... vrij ingeklemd tussen een camping en een B&B :X
Ja en ongeveer naast de A7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Inmiddels staat het pand enkele maanden leeg, het perceel is derhalve op eigen risico te betreden en spoedig te aanvaarden.
Dus daar heeft tot voor kort nog iemand gewoond? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oscar82
  • Laatst online: 15:47

oscar82

De ondertitel

Ik vond deze dit casco appartement woning voor een kleine 7 ton wel aardig: https://www.funda.nl/koop...f-kamerbeekstraat-298-pp/

Zou dit pand al eens eerder als nieuwbouw verkocht zijn? Ik zie er nu kosten koper (kk) bijstaan. In het geval van echte nieuwbouw is het toch meestal vrij op naam (von)?

Let ook op de maandelijkse VvE bijdrage en erfpacht. Samen goed voor bijna 500 p. maand.

[ Voor 3% gewijzigd door oscar82 op 17-11-2021 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Uzuhl schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:22:
[...]

Als ze een migrant kunnen vinden die maandelijks 6300 netto kan ophoesten is de verhuurder snel overstag hoor :+
Niet € 6.300 maandelijks; € 2.100 per maand en een eenmalige waarborgsom van € 4.200. En volgens mij mogen ze in hun handjes knijpen als ze iemand vinden die dat wil betalen om in Medemblik te wonen; uit welk land dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

vooghel schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:13:
[...]

Niet € 6.300 maandelijks; € 2.100 per maand en een eenmalige waarborgsom van € 4.200. En volgens mij mogen ze in hun handjes knijpen als ze iemand vinden die dat wil betalen om in Medemblik te wonen; uit welk land dan ook.
Uit omschrijving; "Minimaal benodigd inkomen 3 keer de huur netto"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Len schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:29:
[...]
Het staat er nog hoor, gewoon in de omschrijving.
Niet op funda, daar staan alleen foto's.
Geen omschrijving te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[Afbeelding]

Voor veel minder koop je iets veel mooiers niet ver daar vandaan:
https://www.funda.nl/koop...11827-ornsteinsingel-129/

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

ToolkiT schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:28:
[...]

Wel een rare plek voor de garage en parkeerplaatsen, een lel van een tuin, staan je auto's alsnog midden in je tuin..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MNEaDhEw38hpMNiVqTdBtvaZFWU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6GQZRYEcHh8nc83I3hT47r3R.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

_Eend_ schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:33:
[...]

Wel een rare plek voor de garage en parkeerplaatsen, een lel van een tuin, staan je auto's alsnog midden in je tuin..

[Afbeelding]
Deel van die tuin is niet van hun lijkt het wel :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XFZuK2TmEWY2vtEJK8gHNfyCrGQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ncFvPY9sbOsGx8xKBqQsi7H4.png?f=user_large
4217 is een los perceel maar staat wel op de plattegrond.

[ Voor 4% gewijzigd door ToolkiT op 17-11-2021 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ToolkiT schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:28:
[...]

In de buurt daarvan is deze klaar voor een flip lijkt het wel:
https://www.funda.nl/koop...-42596528-winklerlaan-56/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 20-09 19:31

Len

Leeg

jowi schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:27:
[...]

Niet op funda, daar staan alleen foto's.
Geen omschrijving te zien.
Dan keek ik toen nog naar een stukje cache. En nu is de hele woning weg van Funda! _/-\o_

Free Tibet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
ToolkiT schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:37:
[...]

[Afbeelding]
Dat kan prima, ik heb ook een stuk grond wat uit 2 percelen bestaat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stalensnuitje
fx500 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:10:
[...]

Ja en ongeveer naast de A7
Ik weet dat de afstanden in Friesland wat groter zijn, maar om hemelsbreed 10km nou als "naast" te bestempelen... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 11:07

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

ToolkiT schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:37:
[...]

[Afbeelding]
Dat perceel staat wel genoemd in de beschrijving dus dat koop je er bij. Ik vind het specialer dat er een kadastrale grens schuin door het huis (en dat van de buren) loopt.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Uzuhl schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:16:
[...]

Uit omschrijving; "Minimaal benodigd inkomen 3 keer de huur netto"
Dat is het inkomen dat je moet hebben, zodat ze weten dat je die huur kunt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Stalensnuitje schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:22:
[...]

Ik weet dat de afstanden in Friesland wat groter zijn, maar om hemelsbreed 10km nou als "naast" te bestempelen... :+
Oh haha ja ik heb met mijn brakke hoofd bij de verkeerde gekeken 8)7
Dat is overigens wel ons idee van "naast" inderdaad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Stalensnuitje schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:22:
[...]

Weet niet over welke A7 jullie het hebben, maar maak daar maar 100Km van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

jowi schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:38:
[...]

Weet niet over welke A7 jullie het hebben, maar maak daar maar 100Km van.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-q9T03ndvxXaeZNLW-TI8j_bBQw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MGR8tZGV7yPcEdwXOqMPaNf6.png?f=user_large

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
Oef, echt een leuk jaren '70 huis. Volstrekt onbetaalbaar natuurlijk, maar kunnen we tenminste een paar van die huizen in originele staat laten en niet flippen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

CVTTPD2DQ schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:07:
[...]

Oef, echt een leuk jaren '70 huis. Volstrekt onbetaalbaar natuurlijk, maar kunnen we tenminste een paar van die huizen in originele staat laten en niet flippen?
Niet origineel trouwens, mijn opa en oma hebben in het huis erachter gewoond en in de jaren '80 zaten daar geen uitbouwen aan..

Dat soort interieurs worden bijna retro inderdaad..
Maar denk niet dat er veel in die staat blijven, de meeste kopers willen wel iets moderners..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Google maps weet het ook niet meer zo te zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u_EMlLdaHX40bIkS_cIEk88KP_w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aDdtsje3lrIeBNCvQMM9Ur3x.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1CrRlHXqo23ZqRKm7YxGJDIiqPQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1cU3nBLlBAXZFC2X7nYTm4Tp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

@jowi Dat komt omdat de A7 bij Zaandam begint en dan via de Afsluitdijk loopt :)

Wikipedia: Rijksweg 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Ja precies, op sommige kaarten staat er doodleuk A6 bij Heerenveen en Joure, vandaar. Maar goed, 'dicht bij de snelweg' is dit dus absoluut NIET :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:25
Voor de liefhebbers de jaren zestig van de vorige eeuw
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/933/736_720x480.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/933/739_720x480.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/933/749_720x480.jpg

https://www.funda.nl/koop...741-ter-hoffsteedeweg-21/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jowi
Lijkt me eerder 50-er jaren dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Die schrootjes zijn eind 60 begin 70 volgens mij maar die douche en keuken kunnen heel goed 50-er jaren zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 14:03
Intrigerende foto die badkamer. Heeft men indertijd echt z'n best op gedaan, maar bewust net niet tot bovenaan getegeld. Toen het huis eindelijk voorzien werd van CV vond men dit wel een handige oplossing.
Waarom is de douchekraan ooit 20 cm omhoog gegaan?
Maar vooral wat zijn we inmiddels verwend dat we dit echt niks meer vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
MeTooPV schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:09:
Intrigerende foto die badkamer. Heeft men indertijd echt z'n best op gedaan, maar bewust net niet tot bovenaan getegeld. Toen het huis eindelijk voorzien werd van CV vond men dit wel een handige oplossing.
Waarom is de douchekraan ooit 20 cm omhoog gegaan?
Maar vooral wat zijn we inmiddels verwend dat we dit echt niks meer vinden.
Zo hoog wordt het niet nat
CV aftimmeren stond nog op het 'to do' lijstje
kraan prikte in bilnaad, nu in onderrug. Dat is minder erg
ik vind dit prachtig, een zee van ruimte en prima kleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:47
Ik ben weer een mooi pareltje in één van de Volkswijken van Utrecht tegengekomen

*klik Adelboldstraat

kleine sfeerimpressie, voor 445k plus overbieden is ie van jou _/-\o_ O+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/790/434_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/790/442_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/790/447_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/790/453_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/790/454_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/790/457_2160.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door caspervc op 17-11-2021 22:39 ]

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• jowi
Hier hebben we ons afgelopen dagen al uitgebreid over verbaasd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
jowi schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:44:
Hier hebben we ons afgelopen dagen al uitgebreid over verbaasd :)
ah excuus, had de hem geprobeerd te zoeken in dit topic, maar geen resultaat op straatnaam...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jowi
Geeft niks, dit is zo'n bizar krot, je blijft je verbazen, je ontdekt steeds weer wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
sOid schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:08:
[...]
Sowieso, wat moet iemand met 32 panelen?!
Nog even dan... Waarom denk je dat er geen foto's van binnen het schuurtje zijn ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:32

Punkrocker

Mostly harmless

Len schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:00:
[...]

Dan keek ik toen nog naar een stukje cache. En nu is de hele woning weg van Funda! _/-\o_
https://twitter.com/GemMe.../1460992589121916935?s=20

https://twitter.com/GemMe.../1461010140438618116?s=20

(hoe kan ik tweets fatsoenlijk invoegen?)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:41

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Niet.

Maar ik snap de hele tweet niet en reactie er onder de aanleiding blijkbaar tot de tweet, het gaat om dit beleid

https://www.medemblik.nl/...rs_gemeente_Medemblik.pdf

Ik heb het niet helemaal gelezen maar in grote lijnen wil de gemeente geen seizoens arbeiders barakken bij veelal kweekers op terrein, kan ik mij opzicht op inleven zo'n kweker gaat geen luxe kamers bouwen of opzetten ik heb ze gezien bij sommigen man man dat zag er uit.

Si vis pacem, para bellum

Pagina: 1 ... 115 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.