QuattroNL schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:09:
De Photosjopper zat wel meer te slapen dan alleen bij de dakramen en de nokken:
Een doorzichtige straatlantaarn? Met erin geshopt een stukje lantaarnpaal/muur/grind?
Alsof ie alles wat doorzichting is (dakraam/lantaarnpaalkap/stukje lucht(?) vervangen heeft voor iets anders.
[
Afbeelding]
Lijkt erop dat ze aardig met dat huis in hun maag zitten inderdaad. Anders hadden ze de Photoshop kaart niet 30 keer getrokken in de foto's.
En ik snap dat je met zo'n huis in je maag zit. Verwacht dat er niet veel mensen een huis van ruim 1 miljoen zoeken met "de nodige nadeeltjes en onhandigheden". Als ik een miljoen te besteden had, dan zou ik never nooit akkoord gaan met:
- een verplichte rij leilindes in de achtertuin om de 100% glazen achtergevel van de buren, op 2 meter afstand, te blocken
- een tuin die voor 90% volledig zichtbaar is van de openbare weg
- een gevoel van "gebrek aan ruime" door een heel onhandige indeling van de kavel
Maar dit lijkt mij best riskant als verkoper. Een subtiele shop om de lucht wat mooier te maken of een tijdelijk "obstakel" (bouwkraan bijvoorbeeld) uit beeld te halen, daar kom je nog wel mee weg. Maar als ik op Funda al zie dat ze vooral hun best hebben gedaan om weer te geven hoe het huis er NIET uitziet, dan voel ik me eigenlijk al belazerd voor ik ook maar bij het huis ben gaan kijken. Dan hoeft het van mij eigenlijk al niet meer zo. Wat heb je nog meer "ietwat gekleurd weergegeven"?