Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.910 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summzashi
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16-09 14:58
KRC schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:04:
https://www.funda.nl/koop...s-42420366-purmerland-45/

Bijzonder, kerk is compleet gemoderniseerd van binnen.
Ik vind het wel wat hebben, weet alleen niet of ik in een kerk zou willen wonen _/-\o_
Zijn die graven geruimd? Koop je lichamen er bij?
Vind het nogal een olifant in de kamer, zeker omdat de beschrijving er omheen lijkt te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:13
Summzashi schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:41:
[...]

Vind het nogal een olifant in de kamer, zeker omdat de beschrijving er omheen lijkt te draaien.
Lijkt me niet dat die geruimd zouden zijn. Waarom zou dat ook? Die graven horen ook helemaal niet bij wat je koopt, maar liggen naast de kerk. Daar heb je dus niets mee te maken. In feite is het dus niet echt anders dan als je een 'gewone' woning naast een begraafplaats koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Summzashi schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:41:
[...]

heb de brochure even bekeken.
De begraafplaats hoort er volgens de kadatrale kaart niet bij. Lijkt me ook gek want zo oud is die kerk nu ook weer niet dus reken er maar op dat de stenen boven de rustige buren :) nog enige zorg krijgen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakmember
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08-2023
Bitzer schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:53:
[...]

Bij deze woning ben ik toch een beetje flabbergasted. Een woning uit 1950 waarin nagenoeg niets is veranderd in 70 jaar tijd. Een tijdcapsule zoals we hier zelden zien.

Die keuken! Naakte tl-buizen aan de muur. Onder het aanrecht lijkt een kastje weggebikt om plaats te maken voor een ... wat is het eigenlijk, ik houd het op een toendertijd beslist hypermoderne voorlader wasmachine die blijkbaar nog steeds goed werkt?

Toch hebben er wel wat moderniteiten hun intrede gedaan zoals een vaatwasser, een douche met thermostaatkraan en een flat screen TV..
Deze bewoners houden gewoon van simpel. Waarom iets weggooien of vervangen als het nog prima doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Summzashi
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16-09 14:58
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:46:
[...]

Lijkt me niet dat die geruimd zouden zijn. Waarom zou dat ook? Die graven horen ook helemaal niet bij wat je koopt, maar liggen naast de kerk. Daar heb je dus niets mee te maken. In feite is het dus niet echt anders dan als je een 'gewone' woning naast een begraafplaats koopt.
Ah oké, de foto lijkt te suggereren dat het bij het perceel hoort, de waarom vraag komt dan ook voort uit wat de ethiek is achter het verkopen van een begraafplaats aan een particulier.

Ik heb ooit gewoond in een huis naast begraafplaats, maar daar stond toen nog een heg tussen. Ik vind dat toch anders dan dat er iemand begraven ligt op een meter afstand van je eettafel bij wijze van spreken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Summzashi schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:54:
[...]

Ah oké, de foto lijkt te suggereren dat het bij het perceel hoort, de waarom vraag komt dan ook voort uit wat de ethiek is achter het verkopen van een begraafplaats aan een particulier.

Ik heb ooit gewoond in een huis naast begraafplaats, maar daar stond toen nog een heg tussen. Ik vind dat toch anders dan dat er iemand begraven ligt op een meter afstand van je eettafel bij wijze van spreken. :P
heheh moet je foto 4 eens bekijken. het zouden hergebruikte stenen kunnen zijn maar het kan maar zo dat je letterlijk over graven loopt bij de entre *de rest is uitgegraven en nieuwe fundering dus daar zeker niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Silent7 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:00:
[...]

heheh moet je foto 4 eens bekijken. het zouden hergebruikte stenen kunnen zijn maar het kan maar zo dat je letterlijk over graven loopt bij de entre *de rest is uitgegraven en nieuwe fundering dus daar zeker niet)
Dat lijkt mij de originele vloer van de kerk, niet iets wat bij de verbouwing erin is gelegd?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Fun fact, de term 'rijke stinkerds' is ontstaan doordat vroeger rijke mensen IN de kerk werden begraven, onder dit soort stenen, direct onder de kerkbanken... en dat kon je dus goed ruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
- verkeerde tab

[ Voor 91% gewijzigd door dyrc op 30-10-2021 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
jowi schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:21:
Fun fact, de term 'rijke stinkerds' is ontstaan doordat vroeger rijke mensen IN de kerk werden begraven, onder dit soort stenen, direct onder de kerkbanken... en dat kon je dus goed ruiken.
Exact en dat zou dus betekenen dat je entre hier letterlijk over graven is, das toch nog een tandje meer spooky dan stille buren :D
Mooi pand om nu met Halloween naar te kijken :D

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:27
Wie zet er nou weer een aquarium in de keuken op de vaatwasser?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/273/673_2160.jpg

Oooh....

:+
https://www.funda.nl/koop...huis-42500333-lamalaan-5/

Vind het wel een ontzettend gaaf huis met veel potentie. Moet wel e.e.a. gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:12

Fiber

Beaches are for storming.

Aardappel schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:11:

[Afbeelding]

Oooh....

Vind het wel een ontzettend gaaf huis met veel potentie. Moet wel e.e.a. gebeuren.
Ik vind dat trappetje boven die keukenkast ook wel grappig... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alterlai
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-08 11:32
Mafbal schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:21:
Ok ze noemen het te moderniseren....
maar er zijn maar weinig huizen die kunnen winnen van

deze trappartij
deze, deze, deze en zeker ook deze, authentieke details
en deze kleur toilet met bontkraag

iemand trouwens nog een aambeeld? leuk voor thuis.
Ik kan het stof bijna ruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alterlai
KRC schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:04:
https://www.funda.nl/koop...s-42420366-purmerland-45/

Bijzonder, kerk is compleet gemoderniseerd van binnen.
Ik vind het wel wat hebben, weet alleen niet of ik in een kerk zou willen wonen _/-\o_
Ik vind deze wel echt heel vet. Voor de prijs heb ik liever een kerk incl. fitnessruimte dan een oud rijtjeshuis in Amsterdam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1

[Afbeelding]

Oooh....

Fraai huis, zou ik best kunnen wonen. Behalve dan wat betreft locatie en prijs ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
  • Laatst online: 08-09 19:41

Is dat plafond een bewuste stijlkeuze? En zo niet, waarom hebben ze nooit de moeite gedaan dat wat af te werken :?. Vind het verder namelijk wel, zeker vergeleken met andere huizen in dit topic :P, wel meevallen hoeveel er gedaan moet worden.

Tapijt in de woonkamer vind ik ook wel bijzonder. Voorpoten van meubilair bijten zich er net in vast. Doe het dan of smaller of heel stuk breder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Flow schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:57:
[...]

Is dat plafond een bewuste stijlkeuze? En zo niet, waarom hebben ze nooit de moeite gedaan dat wat af te werken :?. Vind het verder namelijk wel, zeker vergeleken met andere huizen in dit topic :P, wel meevallen hoeveel er gedaan moet worden.

Tapijt in de woonkamer vind ik ook wel bijzonder. Voorpoten van meubilair bijten zich er net in vast. Doe het dan of smaller of heel stuk breder.
Het lijkt me wildverband schuurwerk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:52
Toke_gt schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 23:06:
[...]

Nou, de hele zijgevel van het huis op 8 meter afstand van je huis en achtertuin is van glas. Vanuit elke kamer in dat buurhuis is vol zicht op alles wat je doet. Daar zijn flinke leilindes voor nodig.
[Afbeelding]
Kijk, huis met achterburen met glazen gevel was even uit en nu weer in de verkoop. Met wat aanpassingen in de tuin (zie kruiwagen), en vooral ook veel aanpassingen in de fotografie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-XMYnjpR0EZR8ce28derdIAsqQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VWhUeC6y6WQxyJAjYdVPmHGA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/150/583/194_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...is-42574139-notenlaan-24/
Ik hoop dat hier niemand in slaapt.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:12

Sport_Life

Solvitur ambulando

Toke_gt schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:52:
[...]

Kijk, huis met achterburen met glazen gevel was even uit en nu weer in de verkoop. Met wat aanpassingen in de tuin (zie kruiwagen), en vooral ook veel aanpassingen in de fotografie.
[Afbeelding]
Had 'm al (weer) gezien.

Blijft een bijzondere woning om een of andere reden.

[ Voor 8% gewijzigd door Sport_Life op 30-10-2021 18:14 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deadmeatsubs
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 14:18
Grondige flip:

Voor:
https://www.funda.nl/koop...-41236356-dorpsstraat-54/

En dan:
https://www.funda.nl/koop...-42500282-dorpsstraat-54/

Dat zijn geen halve maatregelen zullen we maar zeggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij was de witte verf in de aanbieding.

En die keuken... Die gaat er toch weer meteen uit zou ik verwachten, totaal onpraktisch lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:07
RobertMe schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 07:38:
[...]

En die keuken... Die gaat er toch weer meteen uit zou ik verwachten, totaal onpraktisch lijkt mij zo.
Dat was ook mijn gedachte: een heel eind lopen van kookplaat naar koelkast/oven.
Flip is ook niet heel spectaculair. Alle oude meuk eruit. Nieuw gips op de muur/plafonds en maar witten en dan zelfs een groot deel van de muren niet eens... (zie muren keuken...)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

[...]

Die zwarte elementen vind ik nog veel erger.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:17
[...]

[Afbeelding]
Blijft toch wonderlijk hoe je een te groot huis op een relatief kleine kavel kunt zetten of een te kleine kavel koopt voor een relatief groot huis :-)

Ik snap dat niet; dan verhuis je naar leidsche Rijn vóór de ruimte en dan zit je nog met een minimale tuin met maximale inkijk. Vermoedelijk ingegeven door de welstand maar dit is toch net niks aan tuin in relatie tot het huis. Zo gek in het midden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Silent7
koentjuh schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:50:
[...]

Blijft toch wonderlijk hoe je een te groot huis op een relatief kleine kavel kunt zetten of een te kleine kavel koopt voor een relatief groot huis :-)

Ik snap dat niet; dan verhuis je naar leidsche Rijn vóór de ruimte en dan zit je nog met een minimale tuin met maximale inkijk. Vermoedelijk ingegeven door de welstand maar dit is toch net niks aan tuin in relatie tot het huis. Zo gek in het midden.
Eens, dikke oof bij hoe dicht alles erom staat
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/150/951/945_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 12:47
koentjuh schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:50:
[...]

Het probleem van nieuwbouw wijken. Kleine tuintjes (helemaal na het plaatsen van een eventuele uitbouw) met oké ruimte in huis.

Overigens verhuizen mensen toch niet naar leidsche Rijn voor de ruimte? Ik dacht dat men daar vooral naar toe ging om toch een heel huis te kunnen betalen in ‘Utrecht’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yulunga
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 17:06
Smobbo schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:57:
[...]

Het probleem van nieuwbouw wijken. Kleine tuintjes (helemaal na het plaatsen van een eventuele uitbouw) met oké ruimte in huis.

Overigens verhuizen mensen toch niet naar leidsche Rijn voor de ruimte? Ik dacht dat men daar vooral naar toe ging om toch een heel huis te kunnen betalen in ‘Utrecht’.
vanochtend toevallig met hardlopen hier langs gelopen. Zo te zien staat het huis momenteel leeg. Ook dat zal niet helpen bij de verkoop :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:29
Dit had een museum kunnen worden, maar het is geflipt.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/485/298_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/268/384_1440.jpg
Sorry @deadmeatsubs had jou post gemist.

[ Voor 7% gewijzigd door deejeebv op 31-10-2021 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 14:14
deejeebv schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:59:
Dit had een museum kunnen worden, maar het is geflipt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Sorry @deadmeatsubs had jou post gemist.
Ehm lees even een paar posts terug…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

Het lijkt mij voor de kopers juist wel fijn dat de muren gewoon wit zijn. Dan kun je zelf kiezen welke muren je een kleurtje wilt geven en welke kleur dan, in plaats van dat je het de smaak van de flipper zit opgescheept.

Bij de keuken vind ik die paar meter lopen niet echt een probleem, maar je hebt wel heel weinig werkruimte. Dan had ik in dit geval toch voor een veel smallere kookplaat gekozen. Het kleine stukje weekblad bij het raam is op zich wel praktisch voor keukenmachine en koffiemachine, naar een extra hoge kast had het beeld wel rustiger gemaakt.

Waar me wel stoort is hoe het bad zogenaamd vrijstaande lijkt te zijn. Het lijkt er op dat er tussen het bad en de muur net een klein strookje is waar allerlei troep en water tussen komt, maar waar je niet bij kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
BB-One schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 07:47:
[...]

Dat was ook mijn gedachte: een heel eind lopen van kookplaat naar koelkast/oven.
Flip is ook niet heel spectaculair. Alle oude meuk eruit. Nieuw gips op de muur/plafonds en maar witten en dan zelfs een groot deel van de muren niet eens... (zie muren keuken...)
Daarnaast ook zaken zoals bv. een veel bredere dakkapel, zodat je boven meer leefruimte hebt en extra isolatie en overal dubbel glas, zodath het energielabel van F naar C is gegaan. Lijken bij toch wel significante veranderingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:05

vanDaal

-ismeereentje

Dracula schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:04:
[...]

Ehm lees even een paar posts terug…..
Ik lees zelf posts met alleen links eigenlijk niet.

Maar het is inderdaad een behoorlijke flip :o . En dan vind ik 700K op een klein perceel direct aan doorgaande route een behoorlijke som geld. De flip is volgens mij niet verkeerd uitgevoerd, maar wel 1000 in een dozijn :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
yulunga schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:59:
[...]

vanochtend toevallig met hardlopen hier langs gelopen. Zo te zien staat het huis momenteel leeg. Ook dat zal niet helpen bij de verkoop :|
Het zal vermoedelijk ook nog wel een tijdje te koop blijven staan. Het is gewoon een heel onhandig ingedeeld huis, dat ook nog eens verkeerd en op een veel te klein kavel geplaatst is. Ik denk dat er weinig mensen zijn die hier warm voor lopen. Ook als je een groot gezin hebt, zijn er naar bij mening veel betere alternatieven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 21:17
Smobbo schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:57:
[...]

Dat was 8 jaar terug, tegenwoordig is Leidsche Rijn ook enorm aan de prijs. Ik ben dan zit ik persoonlijk liever op een postzegel in de stad, dan zit je ten minste nog sfeervol en bij alle voorzieningen :-)
Silent7 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:56:
[...]

[Afbeelding]
Heeft die makelaar nu de velux ramen van de buren proberen weg te fotoshoppen ? _/-\o_

Alles om maar te benadrukken dat je echt wel privacy vindt in deze woning O-)
Rubbergrover1 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:23:
[...]

Het zal vermoedelijk ook nog wel een tijdje te koop blijven staan. Het is gewoon een heel onhandig ingedeeld huis, dat ook nog eens verkeerd en op een veel te klein kavel geplaatst is. Ik denk dat er weinig mensen zijn die hier warm voor lopen. Ook als je een groot gezin hebt, zijn er naar bij mening veel betere alternatieven.
Exact, zelf drie kinderen en soortgelijke kavel met iets minder m2 huis (180), maar durf wel te stellen dat het hier veel beter ingedeeld is, maargoed in de tijd dat deze woning gebouwd is (1930) waren er ook minder gekke regels waardoor de nok hoger mocht zijn en je de woning slimmer op de kavel kon zetten.

Anyway, zal ooit wel weggaan want Utrecht, lage rente en gekte op de markt :-)

[ Voor 53% gewijzigd door koentjuh op 31-10-2021 11:51 ]

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:11

_Eend_

🌻🇺🇦

koentjuh schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:42:

[...]

Heeft die makelaar nu de velux ramen van de buren proberen weg te fotoshoppen ? _/-\o_

Alles om maar te benadrukken dat je echt wel privacy vindt in deze woning O-)

[...]
Dat ziet er wel een beetje knullig uit, dus ik heb GIMP maar weer eens opgestart en ben zelf even aan het knutselen geslagen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r9gaNazqF2JyUrOAB-vrl-mAMWE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lCClf8tSpV3G9jwopHo8O3tM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18-09 13:48
[...]

[Afbeelding]
Op de erfgrens mag je toch maar tot 1,8m hoogte gaan op eigen initiatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dan bespreek je het rustig met de buren. Je bied een lekker bakkie koffie aan, koekje erbij, en vertelt rustig dat je twijfelde tussen deze oplossing of een canvas van 2.00m hoog met een lelijke kleur aan de achterkant. Vervolgens vraag je waar ze het ook al weer over wilden hebben. :p

[ Voor 7% gewijzigd door Voutloos op 31-10-2021 13:27 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
yulunga schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:59:
[...]

Uit de brochure blijkt dat het verhuurd is (geweest). Ik meende me al te herinneren dat het eerder te koop heeft gestaan; dat is ook zo, vertelt internet in oude verkoopbrochure van andere makelaar; in 2019 gebouwd, in maart 2020 is het in de verkoop gegaan. Inmiddels is de vraagprijs een ton lager.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Toke_gt
_Eend_ schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:02:
[...]

Dat ziet er wel een beetje knullig uit, dus ik heb GIMP maar weer eens opgestart en ben zelf even aan het knutselen geslagen:

[Afbeelding]

Sowieso is het knutselen door de makelaar niet helemaal goed gegaan. Check even de daken op de achtergrond. Daar zie je de nok van het huis en dat van de buren nog eens terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ndcOIgxxWOKH_s4FG7M0iYcAZX4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JoyaZryXPUCc2we0o2oMIfzB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
LOOL zoveel huizen dat die hele nok me niet opgevallen was, zomin als de dakramen wegshop acties trouwens oo wat grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Toke_gt schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 15:17:
[...]

Sowieso is het knutselen door de makelaar niet helemaal goed gegaan. Check even de daken op de achtergrond. Daar zie je de nok van het huis en dat van de buren nog eens terug.

[Afbeelding]
Echt een hele rare photoshop. Waarom zou je de dakramen op die manier wegwerken? En dan dat dak :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Die twee extra daken zijn echt absurd. Vraag me echt af waarom hij die selectie van die daken heeft gemaakt in Photoshop. Wat heeft hij weg willen moffelen? Alle flats op de achtergrond :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34
En dan uiteraard bij 6 slaapkamers slechts 1 badkamer. :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:01

QuattroNL

It is I.

De Photosjopper zat wel meer te slapen dan alleen bij de dakramen en de nokken:
Een doorzichtige straatlantaarn? Met erin geshopt een stukje lantaarnpaal/muur/grind?
Alsof ie alles wat doorzichting is (dakraam/lantaarnpaalkap/stukje lucht(?) vervangen heeft voor iets anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HD86gDnqmCl0jTc08Y5eFsH1-0U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i9cC8ySlLsQWyYpMmmS66ruS.jpg?f=user_large

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flow
Hmm, zijn alle luchten op de foto's dan nep? Ziet er af en toe qua kleuren wel wat gek uit, maar je ziet wel vaker foto's met soort halve HDR-look op Funda. Foto's buiten hebben veel blauwe lucht maar geen schaduw (behalve foto 14). Nergens iets van zon te zien en het heeft ook net geregend. Foto's van binnen lijken door de ramen witte lucht te hebben, maar dat kan ook komen door overbelichting wegens hoog contrast. Ik durf toch niet uit te sluiten dat het gewoon een bewolkte dag was.

Edit: Ook die problemen met bomen die @Toke_gt hieronder noemt komen door vervangen van witte lucht door een mooie blauwe. Ik denk niet dat makelaar geprobeerd heeft iets te verhullen.

[ Voor 16% gewijzigd door Flow op 31-10-2021 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
QuattroNL schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:09:
Een doorzichtige straatlantaarn? Met erin geshopt een stukje lantaarnpaal/muur/grind?
Alsof ie alles wat doorzichting is (dakraam/lantaarnpaalkap/stukje lucht(?) vervangen heeft voor iets anders.
Met de bomen links is ook wat geks aan de hand. Die verhullen (denk ik) de spoorbaan op de achtergrond.
Maar verder schat ik in dat er klunzig is gewerkt met layers in photoshop. Twee bijna dezelfde foto’s over elkaar omdat de lucht op de ene wat mooier is dan op de andere. Of omdat er op de ene wat meer bouwkranen te zien waren. Om de hoeveelheid gebouwen kan het niet gaan; er staat nu meer op dan er in werkelijkheid is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakmember
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08-2023
je kan van alles zeggen van die Photosjopper maar humor heeft ie wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

QuattroNL schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:09:

[Afbeelding]
Lijkt erop dat ze aardig met dat huis in hun maag zitten inderdaad. Anders hadden ze de Photoshop kaart niet 30 keer getrokken in de foto's. :)

En ik snap dat je met zo'n huis in je maag zit. Verwacht dat er niet veel mensen een huis van ruim 1 miljoen zoeken met "de nodige nadeeltjes en onhandigheden". Als ik een miljoen te besteden had, dan zou ik never nooit akkoord gaan met:
- een verplichte rij leilindes in de achtertuin om de 100% glazen achtergevel van de buren, op 2 meter afstand, te blocken
- een tuin die voor 90% volledig zichtbaar is van de openbare weg
- een gevoel van "gebrek aan ruime" door een heel onhandige indeling van de kavel

Maar dit lijkt mij best riskant als verkoper. Een subtiele shop om de lucht wat mooier te maken of een tijdelijk "obstakel" (bouwkraan bijvoorbeeld) uit beeld te halen, daar kom je nog wel mee weg. Maar als ik op Funda al zie dat ze vooral hun best hebben gedaan om weer te geven hoe het huis er NIET uitziet, dan voel ik me eigenlijk al belazerd voor ik ook maar bij het huis ben gaan kijken. Dan hoeft het van mij eigenlijk al niet meer zo. Wat heb je nog meer "ietwat gekleurd weergegeven"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Verwijderd schreef op maandag 1 november 2021 @ 06:13:
[...]

Lijkt erop dat ze aardig met dat huis in hun maag zitten inderdaad. Anders hadden ze de Photoshop kaart niet 30 keer getrokken in de foto's. :)

En ik snap dat je met zo'n huis in je maag zit. Verwacht dat er niet veel mensen een huis van ruim 1 miljoen zoeken met "de nodige nadeeltjes en onhandigheden". Als ik een miljoen te besteden had, dan zou ik never nooit akkoord gaan met:
- een verplichte rij leilindes in de achtertuin om de 100% glazen achtergevel van de buren, op 2 meter afstand, te blocken
- een gevoel van "gebrek aan ruime" door een heel onhandige indeling van de kavel

Maar dit lijkt mij best riskant als verkoper. Een subtiele shop om de lucht wat mooier te maken of een tijdelijk "obstakel" (bouwkraan bijvoorbeeld) uit beeld te halen, daar kom je nog wel mee weg. Maar als ik op Funda al zie dat ze vooral hun best hebben gedaan om weer te geven hoe het huis er NIET uitziet, dan voel ik me eigenlijk al belazerd voor ik ook maar bij het huis ben gaan kijken. Dan hoeft het van mij eigenlijk al niet meer zo. Wat heb je nog meer "ietwat gekleurd weergegeven"?
Wat me ook opvalt is dat ze het over zonnepanelen hebben, maar die zie ik nergens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
_Eend_ schreef op maandag 1 november 2021 @ 08:10:
[...]

Wat me ook opvalt is dat ze het over zonnepanelen hebben, maar die zie ik nergens :?
Scherp. Ik vermoed dat die aan de rechterkant zitten. De makelaar heeft namelijk geen enkele foto van de rechter zijgevel geplaatst. Wellicht geeft dat ook al aan hoe de panelen er uit zullen zien...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
Rubbergrover1 schreef op maandag 1 november 2021 @ 08:21:
[...]

Scherp. Ik vermoed dat die aan de rechterkant zitten. De makelaar heeft namelijk geen enkele foto van de rechter zijgevel geplaatst. Wellicht geeft dat ook al aan hoe de panelen er uit zullen zien...?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0P03bIy4KAr6iviBpEZr-bUeiE0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nFrLy88F47SA356P432BtpXo.jpg?f=fotoalbum_large
Klopt. Rechterkant van het huis, dus op het oosten. Je zou denken dat de linkerzijde van het dak veel meer ruimte en betere opbrengst biedt. Ik denk dat daar dakkapellen voorzien waren.
(Hoe meer ik kijk, hoe minder ik van dit ontwerp begrijp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Ook wel grappig trouwens dat die gephotoshopte leibomen in de 360 graden foto ineens afwezig zijn. Valt helemaal niet op, hoor :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:31
Rubbergrover1 schreef op maandag 1 november 2021 @ 08:30:
Ook wel grappig trouwens dat die gephotoshopte leibomen in de 360 graden foto ineens afwezig zijn. Valt helemaal niet op, hoor :).
Zijn die bomen gefotoshopt? Ik zie op die foto wel wat amateuristisch geknip en geplak van het gras ofzo, maar die bomen zien er wel redelijk realistisch uit. Vooral ook omdat je ziet dat ze daadwerkelijk geplant zijn in de grond, kruiwagen staat er nog bij. Gezien hoe super amateuristisch de rest van de beeldbewerking is moet het wel echt zijn. Denk dat de 360 foto gewoon nog oud is, dat ze geen geld wilden besteden aan een nieuwe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:44

bonzz.netninja

Niente baffi

Silent7 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:56:
[...]

[Afbeelding]
Hee grappig. Daar liep ik toevallig van de week langs en verbaasde me oprecht over de grootte van de huizen in relatie tot de iniminie tuintjes. Maar dat is sowieso mode lijkt het wel. Kast van een huis....postzegel eromheen aan alle kanten. Zet ze dan tegen de weg aan denk ik dan...heb je tenminste nog een beetje achtertuin. Maar eigenlijk moet je gewoon een wat kleiner huis en grotere tuin. Groot huis == veel zooi. En daar wordt niemand beter van :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonzz.netninja schreef op maandag 1 november 2021 @ 08:40:
[...]

Hee grappig. Daar liep ik toevallig van de week langs en verbaasde me oprecht over de grootte van de huizen in relatie tot de iniminie tuintjes. Maar dat is sowieso mode lijkt het wel. Kast van een huis....postzegel eromheen aan alle kanten. Zet ze dan tegen de weg aan denk ik dan...heb je tenminste nog een beetje achtertuin. Maar eigenlijk moet je gewoon een wat kleiner huis en grotere tuin. Groot huis == veel zooi. En daar wordt niemand beter van :)
Vaak heeft de gemeente wel wat te zeggen over waar het huis mag staan op het perceel. Maar ja, dit is wel echt heel erg karig :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• smeaggie
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
bonzz.netninja schreef op maandag 1 november 2021 @ 08:40:
[...]

Mijn huis is niet groot maar er staat toch veel zooi :o Zal wel door de 2 dochters komen. Fantastisch om die photoshop-hunters hier te zien, mij vallen dat soort dingen bijna nooit op, en als je dan die extra daken op de foto ziet denk je toch, waarom zie ik dat helemaal niet :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 20:44

bonzz.netninja

Niente baffi

smeaggie schreef op maandag 1 november 2021 @ 08:43:
[...]

Mijn huis is niet groot maar er staat toch veel zooi :o Zal wel door de 2 dochters komen. Fantastisch om die photoshop-hunters hier te zien, mij vallen dat soort dingen bijna nooit op, en als je dan die extra daken op de foto ziet denk je toch, waarom zie ik dat helemaal niet :?
Moet je nagaan wat er was gebeurd met een groot huis qua zooi!

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 22-09 11:10
Hielko schreef op maandag 1 november 2021 @ 08:37:
[...]

Zijn die bomen gefotoshopt? Ik zie op die foto wel wat amateuristisch geknip en geplak van het gras ofzo, maar die bomen zien er wel redelijk realistisch uit. Vooral ook omdat je ziet dat ze daadwerkelijk geplant zijn in de grond, kruiwagen staat er nog bij.
Maar wat was nou de bedoeling van dat geknip en geplak met het gras?!

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19

breinonline

Are you afraid to be known?

[...]

Zijn die bomen gefotoshopt? Ik zie op die foto wel wat amateuristisch geknip en geplak van het gras ofzo, maar die bomen zien er wel redelijk realistisch uit. Vooral ook omdat je ziet dat ze daadwerkelijk geplant zijn in de grond, kruiwagen staat er nog bij. Gezien hoe super amateuristisch de rest van de beeldbewerking is moet het wel echt zijn. Denk dat de 360 foto gewoon nog oud is, dat ze geen geld wilden besteden aan een nieuwe.
Dat kijkt mij ook. Hij staat al even te koop en iedereen die kwam kijken was niet blij met de inkijk. Dus de makelaar adviseert leibomen te plaatsen, wat de verkopers braaf doen en meteen een fotootje naar de makelaar appen die dat weer op Funda heeft toegevoegd.

En op foto’s 4 en 8 zijn de leibomen nog niet te zien dus ze zijn geplaatst nadat de fotograaf was geweest.

[ Voor 6% gewijzigd door breinonline op 01-11-2021 09:26 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Rubbergrover1 schreef op maandag 1 november 2021 @ 08:30:
Helemaal in de stijl van het huis: rare keuzes overal.

Ik dacht ook even dat ze de brievenbus hadden weggeshopt die op Streetview wel te zien is, maar die is waarschijnlijk weggehaald. Op de kaart van PostNL komt hij ook niet meer voor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• smeaggie
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Niet helemaal mijn smaak zal ik maar zeggen: https://www.funda.nl/koop...is-42581374-zuidkade-103/

Ik zou hier waarschijnlijk teveel struikelen
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/150/938/379_1440.jpg
Zou daar een schommel hebben gehangen?

Kijk vooral ook even verder naar de rest van de inrichting, er zijn mooie behangetjes en kleurrijke kamers. Ik ben ook heel benieuwd naar de trap. De plattegrond van de 1e verdieping lijkt omgedraaid te zijn, de trap zal uit moeten komen in de achterkamer. Maar als dan de richtingpijltjes kloppen, zit er nog een draai in de trap terwijl hij 1 deur breed is, lijkt me ook niet. Uiteindelijk zien we dit in de video van de opkamer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aOiN45jEGmf56oGKyTDD5Zd7Ops=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H0e8SOIdz69LvpWSdTBB2mE6.png?f=user_large

dus dat ziet er inderdaad spannend uit voor de verhuizing >:) Het komt boven uit achter de TV:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bfnO4WSb8PBQiVU3_IKg7L-xink=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nNcw46WjhicYcy1ju4uEFYzA.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.funda.nl/koop...n-haestrechtsingel-160-a/

Wat een bijzonder (onhandige) indeling...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/150/870/705_2160.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2021 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smaken verschillen, zullen we maar zeggen. :) Wat een koude uitstraling zeg. Ze hebben nog wat "klassieker ogende" meubels geplaats om misschien toch wat uitstraling erin te krijgen, maar da's helaas mislukt. Brrrr....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:56:
[...]

Smaken verschillen, zullen we maar zeggen. :) Wat een koude uitstraling zeg. Ze hebben nog wat "klassieker ogende" meubels geplaats om misschien toch wat uitstraling erin te krijgen, maar da's helaas mislukt. Brrrr....
Denk dat er best iets moois van te maken is als je helemaal voor "industrieel" gaat. Mooi hoge plafonds ook. Maar die glazen tussenwanden, de indeling, gebrek tuin, en de locatie naast die flat... Bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Verwijderd schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:57:
[...]

Denk dat er best iets moois van te maken is als je helemaal voor "industrieel" gaat. Mooi hoge plafonds ook. Maar die glazen tussenwanden, de indeling, gebrek tuin, en de locatie naast die flat... Bijzonder.
De kleine slaapkamer heeft geen raam, dus als je toch wat natuurlijk licht wil hebben in die slaapkamer zul je wel met glazen wanden moeten werken. Ik zou zelf een andere indeling hebben gekozen met de woonkamer en keuken voorin bij het grote raam en dan de slaapkamers aan de andere muur.

Maar het gebrek aan een tuin of balkon is wel een dingetje. En dan is 3 ton best wel een boel geld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/150/818/921_1440.jpg

Is dit kit of kauwgom? :+

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toke_gt
Het ziet eruit als een kantoorruimte en dat was het eerst ook:
Kantoorruimte huren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Verwijderd schreef op maandag 1 november 2021 @ 06:13:
[...]

niemand opgevallen dat er zoiets als een schuur mist ? (inverband met foto 18 --> bbq in huis) .. je tuin meubilair en/of fiets(en) wil je wel ergens kwijt toch?.. ps zelfde foto een berg plaklaminaat/vinyl :?

Op de foto(s) lijk je ook relatief genoeg parkeerplek rond huis te hebben, ff lekker buiten op een terras zitten maar auto voor de keuken/woonkamer/slaapkamerraam ? dat gaat me wel erg ver

affijn .. je zal maar verliefd zijn op dit huis :X ik loop er wel met grote boog omheen

[ Voor 3% gewijzigd door vso op 01-11-2021 11:18 ]

Tja vanalles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

o bij de wasbak, wat me eerder opviel is het gebrek v.d wc-rol houder / plaatsing wc / plaatsing
glazen wand .. (kraantje wat houder lijkt ??? )

Die wandtegels zijn 60x40 ofzo .. die nis boven de wc lijkt 1 tegel breed ? kortom als je aan de sproeipoep bent heb je wellicht een uitdaging om het in de pot te houden ( gelukkig is de douche voor-over-vallen ? )

Tja vanalles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TwiSteD1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:03
vso schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:17:
[...]

niemand opgevallen dat er zoiets als een schuur mist ? (inverband met foto 18 --> bbq in huis) .. je tuin meubilair en/of fiets(en) wil je wel ergens kwijt toch?.. ps zelfde foto een berg plaklaminaat/vinyl :?

Op de foto(s) lijk je ook relatief genoeg parkeerplek rond huis te hebben, ff lekker buiten op een terras zitten maar auto voor de keuken/woonkamer/slaapkamerraam ? dat gaat me wel erg ver

affijn .. je zal maar verliefd zijn op dit huis :X ik loop er wel met grote boog omheen
Het lijkt wel een woning voor arbeidsmigranten, veel (kleine) slaapkamers, douchehok, parkeergelegenheid en een rookplek aan de achterkant. Een vraagprijs van 1,1 miljoen is dan wel aan de stevige kant :+

Maar misschien een zo groot mogelijk huis neergezet om zo veel mogelijk te kunnen vragen per m2? Als je ook nog een schuurtje neerzet, dan houd je helemaal niets over. Je zou zeggen dat het huis op een lijn had kunnen/mogen staan met de naastgelegen huizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
vso schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:17:
[...]

Grappig, terwijl volgens het bouwbesluit een berging toch al een flinke tijd verplicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

Waarschijnlijk heb je hier gelijk in. Op de 360 graden foto kun je zien dat de achterburen al wel deels een soort leibomen hadden, maar die zijn meer aan de rechterkant en minder dicht. Daarom zullen ze waarschijnlijk ook minder bezwaar hebben gehad tegen deze nieuwe leibomen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BastiaanF
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Olympialooping schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 07:44:
[...]

Is dat niet het huis waar de film De Gelukkige Huisvrouw deels is opgenomen?

Dat was ook zo'n blokkendoos.
een biertap in de slaapkamer / ( slaapmutsje <?> )
https://www.funda.nl/koop...42598090-nieuwe-vaart-17/
:P Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JiWqpRrX9M263zFbtSBbXt0S6Zs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VFQAmXYllqXx5FNaECrg3bRi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door BastiaanF op 01-11-2021 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

De bierbuik kunnen ze er wel af trainen:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/178/131_720x480.jpg

Alleen een maairobot voor zo'n postzegeltje gras is wel wat overkill..
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/178/139_720x480.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:37
Ik zou hetzelfde gedaan hebben met de maairobot. Is toch een kleiner ding wat makkelijker op te bergen is ipv een grasmaaier die maanden in de wegstaat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19:40

Rzaan

Altijd zoekende

https://www.ed.nl/brabant...-5-miljoen-euro~ae5e60db/

https://www.funda.nl/koop...36835-rietveldenweg-2-2a/

Afbeeldingslocatie: https://images0.persgroep.net/rcs/cvPb4u-aH4Ypc4jdKqPUl_cIXX0/diocontent/209415174/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp

Geen idee of deze al voorbij was gekomen

[ Voor 10% gewijzigd door Rzaan op 01-11-2021 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19:40

Rzaan

Altijd zoekende

Dacht ik al. Zou gek zijn als het niet zo zou zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Rzaan op 01-11-2021 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 21:55
Rzaan schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:20:
Geen idee of deze al voorbij was gekomen
Lees dan de topicwarning even, dan heb je vervolgens wel een idee. ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 09:02
_Eend_ schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:36:
[...]

De bierbuik kunnen ze er wel af trainen:
[Afbeelding]

Alleen een maairobot voor zo'n postzegeltje gras is wel wat overkill..
[Afbeelding]
Het gras bij de buren is ook daadwerkelijk groener :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alterlai
Kan iemand hier een ruime schatting doen over hoeveel zo'n verbouwing zou kosten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent7
Alterlai schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:00:
[...]

Kan iemand hier een ruime schatting doen over hoeveel zo'n verbouwing zou kosten?
Hangt er van af. De dingen die je ziet (verf, vloeren. toilet etc) zullen niet zoveel zijn. Evt structurele zaken lopen snel in de papieren dus de dakkapel verbreding en afdak. Zeker geen 3 ton denk eigenlijk dat 50k ruim is maar het hangt van het team van de flipper af

Bij deze, ik erger me echt aan de plaatsing zonne panelen, doe er dan nog 1 aan de rechterzijde of schuif alles een beetje naar rechts

[ Voor 12% gewijzigd door Silent7 op 01-11-2021 14:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alterlai
Silent7 schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:13:
[...]

Hangt er van af. De dingen die je ziet (verf, vloeren. toilet etc) zullen niet zoveel zijn. Evt structurele zaken lopen snel in de papieren dus de dakkapel verbreding en afdak. Zeker geen 3 ton denk eigenlijk dat 50k ruim is maar het hangt van het team van de flipper af

Bij deze, ik erger me echt aan de plaatsing zonne panelen, doe er dan nog 1 aan de rechterzijde of schuif alles een beetje naar rechts
Bedankt voor de opmerking over die zonnepanelen. Nu zie ik niks anders meer als ik naar de voorkant kijk...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silent7
heheh achter is het net zo alleen dan zou er 1 links bij moeten of alles een stukkie naar links :)

Als ik dit soort details zie dan bekruipt me het gevoel dat zoiets zonder echte liefde is gedaan, wat een flip natuurlijk is. Maar als ze zoeits laten gaan wat je toeschreeuwt zichtbaar letterlijk vanaf het dak, wat habben ze dan (niet) gedaan op plekken die je niet ziet denk ik dan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:03
Dit is ook een leuke:

https://www.funda.nl/koop...589719-kruiskamplaan-171/

Makelaarstekst:
Openbaar vervoer en A9 zorgen voor een goede bereikbaarheid.
Ik denk dat de makelaar iets te uhm letterlijk is. Je woont met je achtertuin pal aan een druk spoorweg met 8 treinen per uur, plus 100 meter verder raast een altijd drukke snelweg waar als ik in de buurt van het huis loop dat duidelijk kan horen.
Naast deze super fijne ligging
Daar zijn de meningen over verdeeld, helemaal voor 750 K :+ 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ohno_nl
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:52

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

spijkerhoofd schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:23:
Dit is ook een leuke:

Makelaarstekst:

[...]
Ik denk dat de makelaar iets te uhm letterlijk is. Je woont met je achtertuin pal aan een druk spoorweg met 8 treinen per uur, plus 100 meter verder raast een altijd drukke snelweg waar als ik in de buurt van het huis loop dat duidelijk kan horen.
[...]
Je vergeet de +/- 265 vliegtuigen per dag die op 600 meter hoogte over je dak scheren nog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09 12:14
Mooi hoe de makelaar de foto's exact zo heeft geschoten dat je niet ziet dat het andere deel van deze geschakelde boerderijwoning* in een compleet andere steensoort is opgetrokken. Ziet er (m.i.) niet uit zo. (goed te zien op de streetview)

*Moet dat niet halfvrijstaande stadsvilla zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door TheOmen op 01-11-2021 15:38 ]

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• big bang
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:17
@TheOmen Het is niet de andere helft, maar een andere woning in een hele rij. En die rij is dan weer om en om in andere stenen gedaan, waardoor het geheel toch weer enige consistentie krijgt. Vind t in het geheel nogal meevallen.

It's time to play the music, it's time to light the lights

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

ohno_nl schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:35:
[...]

Je vergeet de +/- 265 vliegtuigen per dag die op 600 meter hoogte over je dak scheren nog.
Gelukkig zijn de vaarwegen in de omgeving niet zo druk :+

[ Voor 0% gewijzigd door _Eend_ op 01-11-2021 15:43 . Reden: tiepvaut ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:16
Dit is ook een leuke:

Makelaarstekst:

[...]

[...]

Ik ben ook wel benieuwd wat een
uitgekiend Domotica-systeem
is.

De plek van de camera in deze foto is ook wel apart:
https://www.funda.nl/koop...ruiskamplaan-171/#foto-12
Die kan alleen gedeeltes van de steiger/vlonder zien.

Ik vind het verder van binnen wel een mooi huis.

[ Voor 3% gewijzigd door Plenkske op 01-11-2021 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09 12:14
big bang schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:42:
@TheOmen Het is niet de andere helft, maar een andere woning in een hele rij. En die rij is dan weer om en om in andere stenen gedaan, waardoor het geheel toch weer enige consistentie krijgt. Vind t in het geheel nogal meevallen.
Ja ik zag inderdaad pas later dat het een heel rijtje was, niet een twee-onder-een-kapper, en dan valt het inderdaad wel mee.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:03
TheOmen schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:38:
[...]

Mooi hoe de makelaar de foto's exact zo heeft geschoten dat je niet ziet dat het andere deel van deze geschakelde boerderijwoning* in een compleet andere steensoort is opgetrokken. Ziet er (m.i.) niet uit zo. (goed te zien op de streetview)

*Moet dat niet halfvrijstaande stadsvilla zijn?
Er zijn in de straat rijen van dit soort huizen in verschillenden kleurstijlen gebouwd. Persoonlijk vind geschakelde boerderijwoning een rare benaming net zoals stadsvilla. Het is geen stad Uitgeest namelijk. Ik zou eerder zeggen rijtjeshuis, maar dan is de prijs van 750 K niet te rechtvaardigen denk ik. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 10:21
Dit is ook een leuke:

Makelaarstekst:

[...]

[...]

Foto 14 is wel een aardig voorbeeld dat het geluid kunt zien: spoor in beeld, water in beeld (bijpassende sloepje suggereert ook een doorgaande vaart), vliegtuig in beeld, en rechtsachter nog een windmolen. Je mist alleen nog de snelweg in beeld.

'Ja ik ben buiten de stad gaan wonen voor de rust' :+ .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Ik had na foto 9 pas door dat ik naar renders zat te kijken:
https://www.funda.nl/koop...42426947-emmasingel-37-d/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 22-09 11:10
ohno_nl schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:35:
[...]

Dat zal wel meevallen toch? Ik ken Uitgeest niet maar woonde ongeveer op dezelfde afstand ten zuiden van Schiphol en daar zaten ze toch aardig hoog.. of scheelt dat zoveel door een aanvliegroute over de kust?

[ Voor 7% gewijzigd door Makkelijk op 01-11-2021 16:17 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Makkelijk schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:16:
[...]

Dat zal wel meevallen toch? Ik ken Uitgeest niet maar woonde ongeveer op dezelfde afstand ten zuiden van Schiphol en daar zaten ze toch aardig hoog.. of scheelt dat zoveel door een aanvliegroute over de kust?
Ik dacht hetzelfde, maar ze vlogen daar net op een hoogte van 2000-2500 voet (600-750 meter). Lager dan ik had gedacht op die afstand eerlijk gezegd. Geen idee waar dat aan ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ohno_nl

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Makkelijk schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:16:
[...]

Ik ben opzoek naar een andere woning ivm Schiphol en check altijd https://donderdorp.nl/ over dezelfde periode pre-corona. Bij deze woning / postcode was dit het resultaat:

code:
1
2
U koos in het Schipholgebied voor gebiedsgrootte wijk rondom locatie 1911LW.
Er zijn 23779 vliegtuigpassages waargenomen tussen 2019-06-01 15:25:00 en 2019-08-31 15:25:00.

Geloof me, je moet stoppen met praten als je in de tuin zit want je verstaat elkaar niet meer.

[ Voor 6% gewijzigd door ohno_nl op 01-11-2021 16:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silent7
ohno_nl schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:53:
[...]

Ik ben opzoek naar een andere woning ivm Schiphol en check altijd https://donderdorp.nl/ over dezelfde periode pre-corona. Bij deze woning / postcode was dit het resultaat:

code:
1
2
U koos in het Schipholgebied voor gebiedsgrootte wijk rondom locatie 1911LW.
Er zijn 23779 vliegtuigpassages waargenomen tussen 2019-06-01 15:25:00 en 2019-08-31 15:25:00.

Geloof me, je moet stoppen met praten als je in de tuin zit want je verstaat elkaar niet meer.
wauw wat een goede website

En is dit wat ze in USA een "McMansion" noemen?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/135/908_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

_Eend_ schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:31:
[...]

Ik dacht hetzelfde, maar ze vlogen daar net op een hoogte van 2000-2500 voet (600-750 meter). Lager dan ik had gedacht op die afstand eerlijk gezegd. Geen idee waar dat aan ligt.
Je zit recht onder de aanvlieg- en uitvliegroute van de Polderbaan (de meest gebruikte baan van Schiphol), ook 's nachts.
Pagina: 1 ... 109 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.