Eén vingertje er tegenaan is voldoende, is mijn ervaring. Dus dat lijkt me nogal meevallen.mh514452 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:50:
[...]
Waar ik persoonlijk niet zo blij mee zou zijn is het nieuwe systeem die detecteert dat je je handen echt aan het stuur hebt, in plaats van het huidige systeem. Op lange ritten vind ik het juist wel prettig dat je gewoon lekker het stuur aan de onderkant kunt vast hebben, zeker als het rustig is op de weg. Van de week lang in de file bij Hamburg gestaan, zo lekker dat de auto zichzelf door de file heen beweegt terwijl je je handen losjes bij het stuur hebt, zou zo niet chill zijn om dan de hele tijd je handen op de juiste manier op het stuur te moeten hebben omdat die anders begint te piepen
Bij de eerdere modellen moet je toch echt zo nu en dan even wat aan het stuur trekken.
De interval is bij beide (oud en nieuw) gelijk. Na 15 sec geen hand aan het stuur piept-ie een keer. Doe je nix, dan komt-ie na nog eens 15 sec terug met sneller piepjes. Doe je dan binnen 5 sec nog nix, dan houdt de (A)CC op totdat je die weer activeert.
Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>
:strip_exif()/f/image/6b24Q89y7i9i6JjTt43tYrYZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/x6YzA4VjswQVJ9q9kyOUkRy8.jpg?f=fotoalbum_large)