WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:02
MicheldeGoey schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 11:06:
@Silvin

Een P45 heeft zonnepanelen als dak. Gewaagd om daar een daktent op te zetten.
Van wat ik heb opgezocht moet het gewoon kunnen. De dragers zitten niet op de zonnepanelen, de daktent raakt het dak in z'n geheel niet. Natuurlijk kán je het perongeluk beschadigen maar volgens mij is dan niet veel anders met een gelakt dak of met een glazen panoramadak wat veel auto's hebben.

Die V2L tijdens het laden ga ik ook eens proberen :)

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:00
blb4 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 08:50:
[...]

Als ik het hier zo lees was er eerst een andere app, Bluelink. KIA (ik kom van KIA EV6) had voor de myKIA app ook een andere app, die was veel beter, in elk geval niet vol met marketing/commerciële bla bla maar gewoon geconcentreerd op het remote bedienen van je auto. Wie heeft bedacht dat in een app voor de berijder van een auto op tabblad 1 een car configurator en het aanvragen van een proefrit moet staan???? Echt, hopeloos. Zoals je ziet bent ik wel redelijk negatief. Over de app dan….
Alles wat de Bluelink app kon, kan de myHyundai app ook. Dus qua functionaliteiten is het prima. Ik vind dat de myHyundai app er beter uitziet en ik gebruik vaak de widgets waardoor de app niet open hoeft.
Nee, ik ben best positief.

ehhhh..HOI

Pagina: 1 ... 296 297 Laatste

Let op:
Vragen, opmerkingen en discussies over leveringen: Het Hyundai Ioniq 5 leveringen topic