beldepinda schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 20:53:
[...]
Dankjewel voor het delen van je ervaring en informatie, en ook precies waarom ik het interessant vind want het verschil is aanzienlijk. Hoe was de ervaring met het proces anzich? Alles verliep goed/hoe lang duurde de levering?
Echt een hele prettige ervaring met DAS, ik heb meerdere keren een advertentie van een dealer doorgestuurd en zij hebben iedere beoordeeld en met mij overlegt wat zij vinden van de advertentie en de dealer. Zij zullen dus ook echt alleen een auto gaan ophalen als ze vertrouwen hebben in de dealer. Nadat we uiteindelijk een auto hadden gevonden en besloten hadden dat dat hem ging worden ging het allemaal vrij snel. Er moest nog wat schade herstelt worden (paar krassen van een paaltje) wat de dealer zelf gedaan heeft zonder meerprijs. Dat was na een paar werkdagen klaar, vervolgens kregen we een verzoek voor een aanbetaling omdat de dealer zeker wilde zijn dat we hem zouden kopen.
Nadat de auto klaar was om opgehaald te worden kregen we een betaalinstructie voor het restant van het totaal bedrag, ondertussen heeft DAS het transport geregeld en was de auto binnen een week in Zaandam.
In Zaandam duurde het nog 7 werkdagen voordat de auto gekeurd was en hij klaar stond om opgehaald te worden. Toen we het kenteken kregen hebben we gelijk de verzekering geregeld zodat we netjes verzekerd met de auto naar huis konden rijden.
Bij het ophalen werden we netjes ontvangen en hebben ze nog even uitgelegd wat de belangrijkste dingen van de auto zijn en we reden na ruim een half uur weg uit Zaandam onderweg naar huis.
In dit hele traject heeft DAS meermaals met ons contact opgenomen om wat zaken te bespreken en het voelde gedurende het hele proces heel professioneel aan. Je hebt het gevoel dat je constant iemand aan je zijde hebt staan die enorm veel ervaring en expertise heeft.
En dat alles voor maar €1650,- vind ik echt een koopje. En dat zie je ook wel terug met het ophalen want er staan veel dure auto's klaar om opgehaald te worden (zelfs een GT3 RS). Op het moment dat wij onze auto kwamen ophalen werden er nog 3 opgehaald, dus ze hebben ook best wel wat klanten.