SixFo schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:47:
Mijn Bluelink-abonnement is verlopen. Volgens mij is de enige meerwaarde van een abonnement de OTA-updates. Ik gebruik de navigatie van Hyundai toch niet. Wat is jullie ervaring daarbij? Abonnement afsluiten of niet?
Ik heb ook geen meer, liep in juli af en de auto is verkocht, ben ik in december kwijt.
Ben gewoon op vakantie gegaan ermee, geen problemen, navigatie werkt en heb ook carplay eens geprobeerd. Qua navigatie werkt die verrassend goed, zeker bij steden, korte afstanden. Eindelijk eens een bedrijf dat wel wat kwaliteit levert die bij de miljarden uitgaven past. In tegenstelling tot google maps bv, naar mijn mening , de amateurs.
Maar ja , het blijven amerikanen he. Snappen er ook niks van, om vanuit zuid-frankrijk via de ardennen naar NL te rijden en naar metz te gaan moest ik ergens de afslag trier nemen, terwijl op de borden metz en daaronder trier staat. Hetzelfde als je bij metz bent, wil je via de ardennen naar het noorden gaan moet je de afslag esch-sur-nogwat nemen.... Ik wil naar luxemburg !!! En op het bord staat mooi luxemburg en daaronder esch-sur-nogwat. Lachen toch .
Komt misschien omdat ik de route al heel lang rij , heb te veel kennis en geen blindelings vertrouwen in navigatie.
Gibson S-1, Godin Multiac ACS SA, Camps Cut 500S, Roland Jazz Chorus-120 , King Tempo II 607, TMS320C10, SAM4L