Van een win-actie naar de Hyundai Driving Experience Level 1 training op TT circuit Assen
De win-actie
Via de nieuwsbrief van Hyundai kon je kans maken op een Hyundai Driving Experience voor twee personen.
Soms doe ik wel eens mee aan win-acties, maar win nooit iets, dus steek er niet al te veel moeite in. Echter ik moest wel een tekst insturen, waarom ik de prijs zou moeten winnen. Mijn inspiratie was niet heel groot, waarom vragen we niet gewoon een originele tekst aan ChatGPT
Ik:
Maak kans op gratis kaartjes voor de Hyundai Driving Experience op Circuit Assen op 27 & 28 oktober.
Nieuw seizoen, nieuwe uitdagingen! Wil jij deelnemen aan de ultieme rijervaring? Meld je dan via aan via onderstaand formulier en maak kans op gratis kaartjes voor de Hyundai Driving Experience op 27 & 28 oktober voor jou én een introducee.
Wat kun je winnen?
Level 1 Circuit Training op het Circuit Assen.
Rijden in verschillende Hyundai N-modellen, waaronder de IONIQ 5 N!
Gratis deelname met een door jou gekozen introducee.
Inclusief overnachting en hospitality.
ChatGPT:
Dat klinkt als een geweldige kans! De Hyundai Driving Experience biedt een unieke gelegenheid om een spannende rijervaring op Circuit Assen te beleven. Hierbij krijg je de kans om niet alleen deel te nemen aan de Level 1 Circuit Training, maar ook om te rijden in diverse Hyundai N-modellen, waaronder de populaire IONIQ 5 N.
De prijs bevat ook:
Deelname voor jou en een introducee.
Een overnachting en volledige hospitality, wat betekent dat je tijdens het hele evenement goed verzorgd wordt.
Veel succes met het aanmelden!
Ik:
Welke tekst moet ik insturen om het meeste kans te krijgen op het winnen van de prijs?
ChatGPT:
Als je een tekst wilt insturen die je kansen op het winnen van de prijs vergroot, is het belangrijk om op te vallen met een enthousiaste, originele en persoonlijke boodschap. Hier zijn enkele tips voor het opstellen van een winnende tekst:
Begin met enthousiasme: Laat zien dat je echt enthousiast bent over de kans om mee te doen aan de Hyundai Driving Experience.
Toon affiniteit met het merk en de rijervaring: Als je al bekend bent met Hyundai of hun auto's, benadruk dit. Vertel waarom je specifiek geïnteresseerd bent in deze ervaring en de Hyundai N-modellen.
Persoonlijke motivatie: Vertel waarom deze ervaring belangrijk voor je is. Misschien ben je een auto-enthousiasteling, wil je iets unieks delen met je introducee, of heb je een specifieke interesse in het verbeteren van je rijvaardigheden.
Creativiteit en originaliteit: Probeer op te vallen door een originele benadering of een humoristische, creatieve invalshoek te kiezen.
Hier is een voorbeeld van een tekst die je kunt insturen:
En de tekst van ChatGPT, die ik via copy/paste ingestuurd heb:
Onderwerp: Mijn droom om de Hyundai Driving Experience te beleven!
Beste Hyundai-team,
Sinds ik de eerste glimp opving van de Hyundai N-modellen, ben ik gefascineerd door hun combinatie van prestaties, technologie en innovatie. De mogelijkheid om de IONIQ 5 N op volle snelheid over het iconische Circuit Assen te rijden, zou voor mij een droom zijn die uitkomt!
Ik ben altijd op zoek naar manieren om mijn rijvaardigheden te verbeteren, en de Level 1 Circuit Training biedt precies de uitdaging die ik nodig heb. Mijn introducee en ik delen dezelfde passie voor auto's, en samen zouden we de ultieme rijervaring van Hyundai met volle teugen genieten.
De adrenaline, de snelheid, en het rijden in de indrukwekkende N-modellen op zo’n legendarisch circuit zou een ervaring zijn die we nooit zullen vergeten. Ik zou vereerd zijn om onderdeel te zijn van deze fantastische Driving Experience en mijn liefde voor Hyundai naar een hoger niveau te tillen.
Bedankt voor deze kans!
Met vriendelijke groet,
En ja hoor, 22 oktober kreeg ik een mail dat ik gewonnen had

Hi Rick,
Van harte gefeliciteerd! Jij bent de winnaar van de nieuwsbrief actie betreft de Hyundai Driving Experience. We vonden het enthousiasme in je reactie leuk om te lezen en we hopen dat we jou en een introducé naar keuze blij kunnen maken met deze bijzondere ervaring op het circuit.
Mijn zoon kon maandag vrij krijgen, dus samen naar TT circuit Assen.
Het programma
Hi Rick,
Goed om van je te horen en dank voor alle informatie. Hierbij stuur ik je graag het programma voor het evenement. Breng jij je introducé, Reinout, op de hoogte?
De deelnemers van jullie dag zijn wat verdeeld. Er zijn in totaal 6 personen vanuit een winactie (social media of nieuwsbrief). Daarnaast zijn er dealer relaties met hun klanten. Jullie zullen voornamelijk met zijn tweeën in de auto zitten, dus veel merk je hier niet van.
Social media
Op maandag 28 oktober zal er een videograaf rondlopen op het evenement om content te maken voor onze social media kanalen. Als u hier verder vragen over heeft, verwijs ik u graag naar de actievoorwaarden zoals eerder met u gedeeld of kunt u ze aan mij stellen per mail of op het evenement zelf. U bent natuurlijk ook vrij om zelf beelden te maken en te delen op uw eigen kanalen. Als u hierin @hyundainederland tagt, kunnen wij de beelden eventueel reposten.
Belangrijke opmerkingen
- Het bijwonen van de veiligheidsbriefing op zondag 27 oktober is verplicht. Als u deze briefing niet volgt, kunt u niet deelnemen aan het programma op maandag 28 oktober.
- Iedere deelnemer is verplicht om een geldig rijbewijs bij zich te hebben tijdens het evenement.
Parkeren
Op zondag verwelkomen we u in hotel The Market Groningen. Omdat er in Het Forum naast het hotel een evenement plaats vindt, is het niet mogelijk om hier te parkeren. Voor bezoekers van de Hyundai Driving Experience hebben we plekken gereserveerd in een parkeergarage vlakbij het hotel: Interparking Centrum.
Let op: u krijgt alleen een uitrijkaart voor deze parkeergarage. Als u uw auto op een andere plek zet, hebben wij geen uitrijkaarten beschikbaar en zijn de kosten voor uzelf.
Programma
Zondag 27 oktober
Vanaf 15.00 Inchecken in het hotel: The Market Groningen.
Adres: Grote Markt 31, 9712HS Groningen.
18:15 Bijeenkomst in de hotel lobby
18.30 Presentatie en veiligheidsbriefing (verplicht)
19.45 Lopen naar het restaurant en welkom receptie
20.00 Dinner bij NOK restaurant.
Maandag 28 oktober
07.00 Ontbijt en check-out
07.45 Rijden naar Circuit Assen met eigen vervoer (ongeveer 45 minuten), Adres: De Haar 9, 9405 TE Assen
08.30 Welkom en briefing
09.00 Track Experience – level 1 – deel 1
12.30 Lunch
13.30 Track Experience – level 1 – deel 2
17.30 Afsluiting
Veelgestelde vragen:
In welke auto rijd ik op het circuit? Iedereen krijgt de mogelijkheid om in een IONIQ 5 N te rijden in het ochtendprogramma. Daarnaast ben je willekeurig ingedeeld in de groep van de i20N of i30N. U kunt hiervoor geen voorkeur doorgeven en op de dag van het evenement ook niet wisselen van auto.
Als jullie nog andere vragen hebben over de Hyundai Driving Experience, reageer dan op deze mail en we komen zo snel mogelijk bij jullie terug met een antwoord.
Heel veel plezier tijdens het evenement en we zien elkaar daar!
De reis en zondag-avond
Samen met mijn zoon vanuit het Brabantse land naar het hoge Noorden gereden (250 km). We werden keurig ontvangen in het hotel en iedereen kreeg een luxe kamer. Op de kamer lag een rugzak met zonnebril, N-pet en een poster. Daarna volgde de introductie én veiligheidsbriefing (o.a. zitpositie, sturen). Rond 19:30 naar het NOK restaurant op de tiende verdieping in het forum gebouw in Groningen. Dit was heel goed verzorgd, lekker gegeten en gedronken. Bij terugkomst op de kamer nog de race van Mexico teruggekeken en rond 00:45 gingen de oogjes dicht.
Opstarten in de ochtend en naar het circuit
Om 6:15 de wekker laten gaan en even douchen en een kop koffie op de kamer. Daarna om 7:00 uur ontbijten. Uitchecken en wij vertrokken rond 7:30 richting TT circuit Assen. Net voor Assen 20 minuten geladen bij Fastned, zodat we aan het eind van de dag bij het naar huis rijden niet meer hoefden te laden.
Ochtend-sessie
We werden ontvangen op het TT circuit Assen met een drankje. Er waren 4 groepen ingedeeld, licht-groen, groen, blauw en rood, 10 personen per groep. Iedere groep kreeg een eigen instructeur. Onze groep kreeg de i30N Hatchback toegewezen, per 2 personen één auto. Andere groepen kregen een i30N fastback of i20N. Met de i30N reden ik en mijn zoon naar de eerste oefening met de IONIQ 5 N.
Op de foto kun je zien dat de weg nat was, de hele dag is het nat geweest. Dat geeft minder grip, maar maakt het nog leuker
De eerste oefening was met ongeveer 100 km/uur een uitwijkmanoeuvre (zónder remmen) tussen pionnen.
De tweede oefening was driften met de IONIO 5 N. Daarbij werd de aandrijving volledig op de achterwielen ingesteld.
De derde oefening was een noodstop in een bocht met de i30N, omdat het nat was, werd er begonnen met 70 km/uur, daarna naar 80 km/uur en 90 km/uur. Introductie van de oefening:
En daarna zelf.....
Middag-sessie
Na de lunch was het rondjes rijden op het TT circuit van Assen. Wij gingen met zijn allen naar een bocht en moesten de auto's achter elkaar opstellen, ongeveer hoe de bocht genomen moest worden.....
Na uitleg, was het rondjes rijden. De instructeur (witte auto voorop), het vijftal auto's erachter moesten ongeveer per auto 4 auto's afstand houden. Wanneer iedereen zo bij kon blijven, werd de snelheid steeds meer opgevoerd. Onze groep was een snelle groep, de andere groepen/kleuren hebben we meermaals ingehaald

Voelt denk ik wel stom wanneer je links ingehaald wordt
Hier nog een serie video's hiervan:
Aan het einde van de dag kon je nog meerijden met de instructeur in de IONIQ 5 N. Onze instructeur heeft toen driftend door de bochten een rondje gemaakt.
Al met al een zeer geslaagde 2 dagen en fantastisch om eens zelf te doen.
Voor diegene die alle video's achter elkaar wil afkijken, hier is de
Youtube playlist.