Teveel om op te noemen, zou er een blog over moeten schrijven (heb ik gedaan, maar gaat meer over de rit, dan over de wagen).
Tja Hyundai blijft Hyundai. Het is geen Jaguar of een BMW. Het zieke is dat dat ook niet hoeft, omdat ze het elektrisch rijden bij Hyundai (bijna) volledig doorhebben.
Waarom zeg ik bijna? Klein voorbeeld: die startknop. Heeft een ID.3 niet (nodig, om weg te rijden). Waarom Hyundai wel? Zonde. (Als ik op de rem druk, sleutel is in de auto, wil ik kunnen wegrijden, dát is elektrisch rijden).
Waarom toont de HUD van een BMW me netjes de Waze Navi, en kan Hyundai dat niet?
Waarom geen draadloze Android Auto (of Apple CarPlay) - dit kan een Fiat 500e, maar een IONIQ5 niet?!
Waarom geen massagestoelen? (zeikmodus).
En het is een (scheurende) pausmobiel. Lekker stil ook op hoge snelheid. Niet geveerd als een sportwagen, maar ook geen luchtvering. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is ontzettend dikke bak. Zit heerlijk, rijdt vlot en lekker.
De automatische piloot kan ik echter niet van onder de indruk zijn. Dit plakt niet in de baan zoals je het wilt. We stuiterden er bijna uit zelfs. Maakt het iets uit? Nee. Wil ik weer naar Berlijn? Ja!
We moeten dat record verbreken. Ik kom er op terug. Er is teveel te vertellen ;-]
[Boven alles ben ik een geluksvogel dat @
Spiller deze
ronduit waanzinnige bak voor de deur heeft staan en mij meeneemt op avontuur!]
[
Voor 4% gewijzigd door
fewips op 20-07-2021 19:09
]