Een paar pagina's geleden hadden we het over CoreCycler (klik) en kwamen we tot de conclusie dat het programma een on realistische load gaf op de core's. Nu is mijn systeem stabiel met elke stress test die ik er tegen aan gooi maar zo nu en dan crasht het systeem toch als ik het stressen beëindig of in idle. Dit is natuurlijk stront irritant en ik heb liever een stabiel systeem dan 100 punten meer in Cinebench. Dus ik ben maar aan het testen gegaan met CoreCycler om het systeem op die manier stabiel te krijgen. Het is nog een work in progress maar ik heb alle cores stabiel gekregen op 1 core na. Mijn gemiddelde offset komt nu uit op -10 met mijn slechtste cores op -12 en mijn beste op -5. Ik moest mijn PPT wel iets naar beneden draaien omdat meer voltage meer wattage en dus meer warmte betekent.
Edit: wel heb ik in de config.ini FFTSize = All ingesteld zodat hij meer test.
Ik heb ook nog een kleine 'review' geschreven op het alphacool forum over de Eisbear 280 Extreme icm de 5950x. Linkje voor de geïnteresseerden. Er zit echt goed NederEngels bij.
Edit: wel heb ik in de config.ini FFTSize = All ingesteld zodat hij meer test.
Ik heb ook nog een kleine 'review' geschreven op het alphacool forum over de Eisbear 280 Extreme icm de 5950x. Linkje voor de geïnteresseerden. Er zit echt goed NederEngels bij.
[ Voor 3% gewijzigd door AtlAntA op 11-03-2021 11:13 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.