• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:54

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Bij mij werkte de cashbackxl via amazon helaas niet... :(

youtube.com/@hisrep

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:53

Beyond

Dussssss.......

DeNachtwacht schreef op donderdag 25 september 2025 @ 18:45:
Merk je dat gelijk of achteraf?

Al het goeie.......

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

DeNachtwacht schreef op donderdag 25 september 2025 @ 18:45:
Van te voren de cookie settings gecontroleerd in je browser?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Je zou binnen 3 dagen nog een melding kunnen krijgen, maar ik vond het al gek dat ik hem niet meteen zag. Na 3 dagen zag ik nog steeds niks en ik kan zelfs geen claim doen wat normaal wel kan :(

youtube.com/@hisrep

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Greatsword schreef op donderdag 25 september 2025 @ 18:51:
[...]

Van te voren de cookie settings gecontroleerd in je browser?
Yup, zelfs direct vanuit de chasbackxl site naar Amazon gegaan.

youtube.com/@hisrep

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

DeNachtwacht schreef op donderdag 25 september 2025 @ 19:09:
[...]

Yup, zelfs direct vanuit de chasbackxl site naar Amazon gegaan.
Apart, bij mij echt nog nooit mis gegaan. Ik kan shopbuddies ook aanbevelen, wat ik fijn vind aan hun interface is dat ze ook onthouden om welk product het gaat, aangezien het vaak lang duurt voordat je daadwerkelijk de CB krijgt is dat super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersoco80
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-09 10:13
Ik weiger iets bij Amazone te kopen.

Anyway: Ik heb nu ook de mini 5, tot nu toe heel erg oner de indruk van de autotrack (ik kom van een air 2s). Afstandbediening en drone passen in de jaszakken van mijn motorjas, de drempel om de drone onderweg te pakken is nu dus véél lager (dat was mijn doel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

supersoco80 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 07:36:
Dan doe je jezelf qua prijs en service flink te kort zou ik zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• supersoco80
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-09 10:13
Greatsword schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:28:
[...]

Dan doe je jezelf qua prijs en service flink te kort zou ik zeggen.
Don't care, ik heb principes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyonix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-09 15:49
Hi allemaal,

Ik heb in dit topic even proberen te zoeken maar kan dit niet echt terug vinden.
Ik wil graag de hobby gaan proberen en ben nu samen met mijn zoontje aan het kijken naar een DJI Mini 4K.
Nu heb ik via het andere forum een link gevolgd naar de RDW over het registreren van een drone. Maar ik vraag me af of dit voor een Mini 4K moet, want hoe kom je erachter of deze in een speelgoed categorie valt of dat deze wel geregistreerd moet worden?
Dit omdat hij een camera heeft en dan zou registratie noodzakelijk zijn tenzij de drone in een speelgoed categorie valt schijnbaar.

Kom er dus niet helemaal uit nu. Wellicht zie ik wat over het hoofd, dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xyonix schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:07:
Hi allemaal,

Ik heb in dit topic even proberen te zoeken maar kan dit niet echt terug vinden.
Ik wil graag de hobby gaan proberen en ben nu samen met mijn zoontje aan het kijken naar een DJI Mini 4K.
Nu heb ik via het andere forum een link gevolgd naar de RDW over het registreren van een drone. Maar ik vraag me af of dit voor een Mini 4K moet, want hoe kom je erachter of deze in een speelgoed categorie valt of dat deze wel geregistreerd moet worden?
Dit omdat hij een camera heeft en dan zou registratie noodzakelijk zijn tenzij de drone in een speelgoed categorie valt schijnbaar.

Kom er dus niet helemaal uit nu. Wellicht zie ik wat over het hoofd, dan hoor ik het graag :)
Je moet registreren want de drone heeft een camera. Speelgoeddrones zijn drones waar op de verpakking staat dat die geschikt zijn voor kinderen onder de 14 jaar. Dat vind je dus nooit op de verpakking want dan moeten dronefabrikanten zich aan een hoop regeltjes houden waar ze zich niet aan willen branden....

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyonix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-09 15:49
SpeedingWilly schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:16:
[...]

Je moet registreren want de drone heeft een camera. Speelgoeddrones zijn drones waar op de verpakking staat dat die geschikt zijn voor kinderen onder de 14 jaar. Dat vind je dus nooit op de verpakking want dan moeten dronefabrikanten zich aan een hoop regeltjes houden waar ze zich niet aan willen branden....
Thnx!

Klinkt eigenlijk ook wel heel logisch zo achteraf :D
Maar zag het staan en dacht, ja oke, hoe weet ik welke categorie hij valt. Bij de advertenties online werd ook niks gemeld hierover zover ik kon zien dus twijfelde even haha.

Meteen even nog een vraagje.
Is er ook een website of app waarop je ook andere landen binnen EU kan checken voor vliegbeperkingen?
Als we op vakantie gaan naar Kroatië of Spanje bijvoorbeeld, dan wil ik wel even kunnen checken of ik daar mag vliegen of niet. Geen zin in bekeuringen, zo zonde geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xyonix schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:49:
[...]

Thnx!

Klinkt eigenlijk ook wel heel logisch zo achteraf :D
Maar zag het staan en dacht, ja oke, hoe weet ik welke categorie hij valt. Bij de advertenties online werd ook niks gemeld hierover zover ik kon zien dus twijfelde even haha.

Meteen even nog een vraagje.
Is er ook een website of app waarop je ook andere landen binnen EU kan checken voor vliegbeperkingen?
Als we op vakantie gaan naar Kroatië of Spanje bijvoorbeeld, dan wil ik wel even kunnen checken of ik daar mag vliegen of niet. Geen zin in bekeuringen, zo zonde geld.
https://www.droneopreis.nl/ is je startpagina ;)

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

• Mastergo
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:11
supersoco80 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 07:36:

Anyway: Ik heb nu ook de mini 5, tot nu toe heel erg oner de indruk van de autotrack (ik kom van een air 2s). Afstandbediening en drone passen in de jaszakken van mijn motorjas, de drempel om de drone onderweg te pakken is nu dus véél lager (dat was mijn doel).
Waarom eigenlijk niet?

Ik heb dat met Tesla. Musk een kwal van een vent. Snap ook niet dat mensen juwelen van zn space x. Grote milieuvervuiling.

Maar nu weer over drones.
Vind die optie dat de drone bij openklappen automatisch aan gaat wel handig. Scheelt toch weer een handbediening en 10 sec. :)
Pagina: 1 ... 48 49 Laatste

Let op:
Hoewel het begrijpelijk is dat mensen op zoek zijn naar extra zendvermogen, is dit topic niet de plek om het omzeilen van wetgeving en/of beveiligingen te bespreken.

Vragen en discussie rondom regelgeving, brevetten/cursussen en zulke zaken kunnen in Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2