Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
En daarom ben ik dus zo teleurgesteld dat de mini 5 pro in de praktijk slechter volgt.SpeedingWilly schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 10:48:
[...]
Dat wil ik wel betwisten. Buiten de hardware (die dan misschien beter kan zijn van de Air 2S, maar dat betwijfel ik ook!) zit er in de Mini 5 Pro een aantal jaar langer softwareontwikkeling op het gebied van tracking. Ik kies i.i.g. de Mini 5 Pro boven de (oude) Air 2S als het op tracking aankomt.
Let op:
Hoewel het begrijpelijk is dat mensen op zoek zijn naar extra zendvermogen, is dit topic niet de plek om het omzeilen van wetgeving en/of beveiligingen te bespreken.
Vragen en discussie rondom regelgeving, brevetten/cursussen en zulke zaken kunnen in Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2
Hoewel het begrijpelijk is dat mensen op zoek zijn naar extra zendvermogen, is dit topic niet de plek om het omzeilen van wetgeving en/of beveiligingen te bespreken.
Vragen en discussie rondom regelgeving, brevetten/cursussen en zulke zaken kunnen in Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2