|
Na twee jaar wachten voor een opvolger van de Spark ben ik toch wel erg geïnteresseerd in deze!
Nog even goed inlezen in de EU regelgeving en waar ik deze precies mag vliezen maar waarschijnlijk ga ik deze binnenkort bestellen. Weet iemand of je deze in natura2000 gebieden mag vliegen?
Nog even goed inlezen in de EU regelgeving en waar ik deze precies mag vliezen maar waarschijnlijk ga ik deze binnenkort bestellen. Weet iemand of je deze in natura2000 gebieden mag vliegen?
Al tijden kijk ik naar drones voor "erbij" als ander perspectief bij het fotograferen. Gelijk een Mavic 2 Pro kopen is leuk (en qua fotokwaliteit natuurlijk een stuk beter), maar wel erg prijzig om in te stappen in de drone-wereld.
Dit lijkt me wel een erg toffe om mee te beginnen, kijken of het de shots brengt die ik voor ogen heb.
Dit lijkt me wel een erg toffe om mee te beginnen, kijken of het de shots brengt die ik voor ogen heb.
Fotonerd
Vind ik niet jammer, sensoren zijn leuk, maar mijn intentie is toch om in open gebieden te vliegen, niet in krappe ruimten, dus ik heb de sensoren niet nodig..
Ik hoorde in een review dat Active Track inderdaad later nog toegevoegd kan worden..
Bij de overige vlieg modussen (circle, rocket etc), moet je ook het "object" selecteren..
Dus Active Track zal niet meer of minder zijn dan een software optie unlocken..
Reviews zijn over het algemeen postitief voor wat je krijgt voor 400 euro.
Ben alleen wel benieuwd naar echte gebruikers reviews en range checks in EU..
Bij CoolBlue zag ik hem gisteren al in de pre-order voor 499 (fly more combo).. Ben benieuwd of er nog een kerst/black friday actie zal komen.
Ik hoorde in een review dat Active Track inderdaad later nog toegevoegd kan worden..
Bij de overige vlieg modussen (circle, rocket etc), moet je ook het "object" selecteren..
Dus Active Track zal niet meer of minder zijn dan een software optie unlocken..
Reviews zijn over het algemeen postitief voor wat je krijgt voor 400 euro.
Ben alleen wel benieuwd naar echte gebruikers reviews en range checks in EU..
Bij CoolBlue zag ik hem gisteren al in de pre-order voor 499 (fly more combo).. Ben benieuwd of er nog een kerst/black friday actie zal komen.
Op dpreview lees ik dat de foto's niet in RAW kunnen (alleen jpeg). Dat vind ik wel jammer.
Fotonerd
Dit zou toch bijna mijn eerste drone worden maar gebrek aan RAW en white balance/exposure locking betekend dat ik deze ook weer aan mij voorbij laat gaan.
Ik snap dat je deze features zou willen hebben, maar is het realistisch om dit op een drone van 400 euro te hebben zitten?
Wil je meer profi bezig zijn met je drone, dan zal je naar een hoger segment over moeten gaan en de Air/Pro/Pro2 etc aanschaffen, en ben je 2x of 3x zoveel geld kwijt..
Ik snap het heel goed van DJI, dit is gewoon een drone voor allerdaags gebruik, en leuke amateur shots, vandaar ook de lagere prijs.
Wil je meer profi bezig zijn met je drone, dan zal je naar een hoger segment over moeten gaan en de Air/Pro/Pro2 etc aanschaffen, en ben je 2x of 3x zoveel geld kwijt..
Ik snap het heel goed van DJI, dit is gewoon een drone voor allerdaags gebruik, en leuke amateur shots, vandaar ook de lagere prijs.
Het is de vraag of dat een hardware of software beperking is. Als het software is kan het zomaar zijn dat Litchi dat gat kan opvullen. Maar dat is afwachten...Furfoot schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:39:
Dit zou toch bijna mijn eerste drone worden maar gebrek aan RAW en white balance/exposure locking betekend dat ik deze ook weer aan mij voorbij laat gaan.
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Qua positionering snap ik het ook helemaal. En het zou toch zomaar kunnen dat dit mijn eerste drone wordt.Anoniem: 35872 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:45:
Ik snap dat je deze features zou willen hebben, maar is het realistisch om dit op een drone van 400 euro te hebben zitten?
Voor mij draait het om de camera die vliegt... Dat vliegdeel hoeft voor mij niet spannend, niet snel, niet lang, niet extreem hoog of ver... Ik wil de Mini met de camera van de Mavic 2 Pro

Fotonerd
Dat zou ideaal zijn inderdaad..Xilantof schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 12:56:
[...]
.. Ik wil de Mini met de camera van de Mavic 2 Pro
Maarja voor 400 euro verkoop prijs kun je niet alles hebben..
De mini met de camera specs van de Pro 2 zou ik wel 800-900 euro voor over hebben
Misschien komt er ooit een "Mini Pro"
[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 35872 op 31-10-2019 13:07]
Nee, die is alleen geschikt voor Ocusync 2:UncleSam schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 15:21:
Is de DJI Smart Controller geschikt voor de Mavic mini?
https://www.dji.com/nl/smart-controller
[Voor 8% gewijzigd door iisworks op 31-10-2019 17:32]
Ik heb zojuist de bestelling bij DJI voor een standaard Mini geannuleerd omdat in de chat aangegeven werd dat de shipping datum net als overal 11 november zou zijn.
Nu de gok maar gewaagd en toch maar de Combo bij Coolblue besteld. Die geven telefonisch aan dat ze garanderen dat hij 11 november daar binnenkomt en dan direct wordt verzonden. Voor die 100 meer zijn de extra's toch wel interessant, al was het maar voor de 2 accu's + laadhub. Dan nog Care Refresh erbij, voor die €39 is dat een no-brainer, zeker bij gebrek aan OA.
Zomaar wat punten:
- Zeer mooie prijs voor die set, een losse Spark zonder RC kostte tenslotte al €599 2.5 jaar geleden!
- Accu: 24-27 minuten lijkt realistisch!
- Geluid: Lijkt een stuk minder (irritant) dan Spark/Air (review meldt op 30m niet meer te horen)! Groot voordeel: mensen zullen zich minder snel storen aan een Mini in de buurt.
- Range (in CE mode max. 2km): hoop stabiel tot 800m. Nog geen range tests maar eerste indruk was goed in reviews, zelfs beter dan Air (FCC?)
- Video 2.7k is een uitstekend compromis voor dit model.Heb persoonlijk ook geen behoefte aan post-processing of grote bestanden, gewoon incidenteel point-n-shoot werk.
- De kwaliteit van foto + video lijkt prima in orde, geen RAW lijkt me in dit geval logisch.
- Geen OA, maar bij Spark vertraagde dat ontzettend dus ga ik niet erg missen
- Normale video FOV (Spark "zoomde" vanwege horizontale EIS erg ver in bij video mode, 55 graden)
- Gimbal ondersteunt in Sport mode Follow (=gestabiliseerd) en niet alleen FPV zoals Spark!
- Foto's in 16:9 (Spark alleen 4:3), yay!
- Laden gewoon via USB fast charger ipv power brick, ideaal op reis (helaas wel Micro ipv USB-C)!
- Geen wifi + telefoon mode? Controle is met RC natuurlijk veruit het beste, maar jammer voor incidenteel/hiking gebruik...
- Geen Activetrack: hoewel ik dit niet vaak gebruikte toch het enige minpunt. Maar wellicht wordt dat nog toegevoegd in de Fly App en anders een goede kans voor Lichi.
Forums:
https://forum.dji.com/for...&filter=typeid&typeid=712
https://mavicpilots.com/forums/mavic-mini-discussions.87/
Reviews:
YouTube: MAVIC MINI | Why you WANT a drone UNDER 250 grams.
YouTube: Mavic Mini - How small will these ACTUALLY get?
YouTube: DJI Mavic Mini — In-Depth Review
YouTube: DJI MAVIC MINI REVIEW THE DRONE FOR EVERYONE
YouTube: DJI Mavic Mini - iPhone-sized $399 Drone!
Crash/Range test (FCC mode in China?):
YouTube: 【重磅独家】大疆 Mavic Mini 暴力测评!小身板能抗得住吗?
Crash test:
YouTube: DJI MAVIC MINI CRASH !!
Prop noise comparison:
YouTube: DJI Mavic Mini Propeller Noise Comparison
Nu de gok maar gewaagd en toch maar de Combo bij Coolblue besteld. Die geven telefonisch aan dat ze garanderen dat hij 11 november daar binnenkomt en dan direct wordt verzonden. Voor die 100 meer zijn de extra's toch wel interessant, al was het maar voor de 2 accu's + laadhub. Dan nog Care Refresh erbij, voor die €39 is dat een no-brainer, zeker bij gebrek aan OA.

Zomaar wat punten:
- Zeer mooie prijs voor die set, een losse Spark zonder RC kostte tenslotte al €599 2.5 jaar geleden!
- Accu: 24-27 minuten lijkt realistisch!
- Geluid: Lijkt een stuk minder (irritant) dan Spark/Air (review meldt op 30m niet meer te horen)! Groot voordeel: mensen zullen zich minder snel storen aan een Mini in de buurt.
- Range (in CE mode max. 2km): hoop stabiel tot 800m. Nog geen range tests maar eerste indruk was goed in reviews, zelfs beter dan Air (FCC?)
- Video 2.7k is een uitstekend compromis voor dit model.Heb persoonlijk ook geen behoefte aan post-processing of grote bestanden, gewoon incidenteel point-n-shoot werk.
- De kwaliteit van foto + video lijkt prima in orde, geen RAW lijkt me in dit geval logisch.
- Geen OA, maar bij Spark vertraagde dat ontzettend dus ga ik niet erg missen
- Normale video FOV (Spark "zoomde" vanwege horizontale EIS erg ver in bij video mode, 55 graden)
- Gimbal ondersteunt in Sport mode Follow (=gestabiliseerd) en niet alleen FPV zoals Spark!
- Foto's in 16:9 (Spark alleen 4:3), yay!
- Laden gewoon via USB fast charger ipv power brick, ideaal op reis (helaas wel Micro ipv USB-C)!
- Geen wifi + telefoon mode? Controle is met RC natuurlijk veruit het beste, maar jammer voor incidenteel/hiking gebruik...
- Geen Activetrack: hoewel ik dit niet vaak gebruikte toch het enige minpunt. Maar wellicht wordt dat nog toegevoegd in de Fly App en anders een goede kans voor Lichi.
Forums:
https://forum.dji.com/for...&filter=typeid&typeid=712
https://mavicpilots.com/forums/mavic-mini-discussions.87/
Reviews:
YouTube: MAVIC MINI | Why you WANT a drone UNDER 250 grams.
YouTube: Mavic Mini - How small will these ACTUALLY get?
YouTube: DJI Mavic Mini — In-Depth Review
YouTube: DJI MAVIC MINI REVIEW THE DRONE FOR EVERYONE
YouTube: DJI Mavic Mini - iPhone-sized $399 Drone!
Crash/Range test (FCC mode in China?):
YouTube: 【重磅独家】大疆 Mavic Mini 暴力测评!小身板能抗得住吗?
Crash test:
YouTube: DJI MAVIC MINI CRASH !!
Prop noise comparison:
[Voor 94% gewijzigd door iisworks op 03-11-2019 19:57]
Ben heel benieuwd naar jou review @iisworks, hier staat die op mijn verlanglijstje voor het nieuwe jaar..
Graag ook een goede range test
Ondertussen eerst hier de kerstbonus afwachten en reviews checken.
Graag ook een goede range test

Ondertussen eerst hier de kerstbonus afwachten en reviews checken.

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 35872 op 01-11-2019 10:04]
Ik heb hem zojuist besteld, en ben dan ook erg benieuwd naar dit kleine apparaatje.
Zelf heb ik nog nooit met een drone gevlogen dus laten we hopen dat er een nieuwe wereld voor mij open gaat. Inmiddels al aardig wat (amerikaanse) reviews bekeken en uiteraard is iedereen laaiend enthousiast.
Regelgeving is mij nog wat onduidelijk, specifiek voor het natura2000 gebied. Ik zal er nog even in moeten duiken bij wie je nu precies moet wezen om toestemming te krijgen om te vliegen.
Op de site van staats bosbeheer staat bijvoorbeeld het volgende: "Staatsbosbeheer heeft (nog) geen eigen beleid ontwikkeld op de vraag waar en wanneer er met drones kan worden gevlogen. Er geldt – tot op heden – geen algemeen vliegverbod boven de gronden van Staatsbosbeheer. Dat betekent dat de wettelijke regels van toepassing zijn en de besluiten van andere overheidsinstanties die regels hebben over het dronegebruik zoals de provincies en gemeenten. "
Zoek je op gemeente of provincie dan wordt het alweer een stuk lastiger..
Zelf heb ik nog nooit met een drone gevlogen dus laten we hopen dat er een nieuwe wereld voor mij open gaat. Inmiddels al aardig wat (amerikaanse) reviews bekeken en uiteraard is iedereen laaiend enthousiast.
Regelgeving is mij nog wat onduidelijk, specifiek voor het natura2000 gebied. Ik zal er nog even in moeten duiken bij wie je nu precies moet wezen om toestemming te krijgen om te vliegen.
Op de site van staats bosbeheer staat bijvoorbeeld het volgende: "Staatsbosbeheer heeft (nog) geen eigen beleid ontwikkeld op de vraag waar en wanneer er met drones kan worden gevlogen. Er geldt – tot op heden – geen algemeen vliegverbod boven de gronden van Staatsbosbeheer. Dat betekent dat de wettelijke regels van toepassing zijn en de besluiten van andere overheidsinstanties die regels hebben over het dronegebruik zoals de provincies en gemeenten. "
Zoek je op gemeente of provincie dan wordt het alweer een stuk lastiger..
Hier meldt iemand dat ze de Combo op Schiphol al op voorraad hebben (officiële launch is 11 november).
https://mavicpilots.com/t...m-schiphol-airport.75376/
https://mavicpilots.com/t...m-schiphol-airport.75376/
[Voor 10% gewijzigd door iisworks op 02-11-2019 08:27]
Ik begin toch weer te twijfelen... voor hetzelfde geld heb je een 2de hands mavic air fly more combo... grote voordeel is raw foto’s, follow me en video instellingen aanpassen tijdens vliegen.. de vraag is echter, heb ik dat nodig of is de mini gewoon goed genoeg voor leuke plaatjes en filmpjes..
Grootste voordeel van de mini is dat het een drone is die gewoon in je normale rugzak past bij bijv vakantiesourplayground schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:18:
Ik begin toch weer te twijfelen... voor hetzelfde geld heb je een 2de hands mavic air fly more combo... grote voordeel is raw foto’s, follow me en video instellingen aanpassen tijdens vliegen.. de vraag is echter, heb ik dat nodig of is de mini gewoon goed genoeg voor leuke plaatjes en filmpjes..

Inderdaad zal de Mini voor velen het equivalent van de smartphone zijn: foto/video kwaliteit gewoon meer dan voldoende, erg gemakkelijk mee te nemen en nu ook nog met 25 minuten accuduur! Vergeet niet dat de luidruchtigheid van de Air juist bij kiekjes-momenten erg storend kan zijn voor anderen, geen enkele DJI consumer drone die zo irritant klinkt. De mini lijkt daar een stuk minder last van te hebben, vooral op een beetje hoogte/afstand.
Noise Comparison:
Noise Comparison:
[Voor 14% gewijzigd door iisworks op 02-11-2019 13:54]
Goed punt, dat had ik inderdaad ook gelezen.. ok dan blijf ik bij mij keuze voor de mini...iisworks schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:19:
Inderdaad zal de Mini voor velen is het equivalent van de smartphone zijn: foto/video kwaliteit gewoon meer dan goed genoeg, makkelijk mee te nemen en nu ook nog met 25 minuten accuduur. Vergeet niet dat de luidruchtigheid van de Air juist bij kiekjes-momenten erg storend kan zijn voor anderen, geen enkele DJI consumer drone die zo irritant klinkt. De mini lijkt daar een stuk minder last van te hebben, vooral op een beetje hoogte/afstand.

Range test in CE (band onbekend):
YouTube: DJI MAVIC MINI - REICHWEITE MAXIMALE BILDÜBERTRAGUNG
Komt max tot 500m (vanaf 300m storingen), helaas niet met zekerheid bekend of dat 5.8 of 2.4 was (op 5.8 zou het logisch zijn), en de hoogte tijdens de test was maar 30m en hoger kan beter uitvallen.

Komt max tot 500m (vanaf 300m storingen), helaas niet met zekerheid bekend of dat 5.8 of 2.4 was (op 5.8 zou het logisch zijn), en de hoogte tijdens de test was maar 30m en hoger kan beter uitvallen.

[Voor 49% gewijzigd door iisworks op 03-11-2019 12:41]
Maar weten we al of je hem ook op de “USA” stand kan zetten?iisworks schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:34:
Komt max tot 500m (vanaf 300m storingen), helaas onbekend of dat 5.8 of 2.4 was, en hoogte van maar 30m.
Wordt toch netjes in de video gemeld dat dit de 2.4Ghz band is. Verder mag hij niet hoger dan 30m vliegen wat mogelijk het bereik ook niet groter maakt.iisworks schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:34:
Komt max tot 500m (vanaf 300m storingen), helaas onbekend of dat 5.8 of 2.4 was, en hoogte van maar 30m.
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Net een mooi filmpje gezien, ik moet zeggen dat die mini zich wel erg netjes gedraagt bij een stevige wind:
Helaas, er zijn echt 2 verschillende hardware modellen lijkt het (zie onderstaande van DJI support). Even afwachten of CE werkbaar is, anders wellicht later een FCC model op de kop tikken en eventueel Care refresh in EU afsluiten want garantie van het FCC model geldt vast niet in EU. Ik las ergens anders dat een model in de verkeerde regio wel werkt maar een warning geeft in de app.
####
1. Both USA and Canada use FCC mode.
2. You can identify the aircraft version with the first three SN positions of the fuselage : 1SZ -- FCC;1WG -- CE.
3. The wireless signal RF hardware of the Mavic Mini is either the CE/MIC dual-frequency version (2.4 GHz/5.8 GHz) or the FCC (5.8 GHz) version. The FCC mode will not switch to CE mode depending on geolocation. Please follow the local regulations when using the aircraft. When using an FCC aircraft in a country or area that does not support 5.8GHz, DJI Fly will pop up a warning. Different versions of remote controllers and aircraft cannot link to each other.
3. The version of FCC or CE is not only the transmitting power of the remote controller, but the version of the aircraft.
Thank you for choosing DJI product.
Best Regards
Stella
DJI Customer Support
####
2. You can identify the aircraft version with the first three SN positions of the fuselage : 1SZ -- FCC;1WG -- CE.
3. The wireless signal RF hardware of the Mavic Mini is either the CE/MIC dual-frequency version (2.4 GHz/5.8 GHz) or the FCC (5.8 GHz) version. The FCC mode will not switch to CE mode depending on geolocation. Please follow the local regulations when using the aircraft. When using an FCC aircraft in a country or area that does not support 5.8GHz, DJI Fly will pop up a warning. Different versions of remote controllers and aircraft cannot link to each other.
3. The version of FCC or CE is not only the transmitting power of the remote controller, but the version of the aircraft.
Best Regards
Stella
DJI Customer Support
[Voor 17% gewijzigd door iisworks op 04-11-2019 07:33]
Dat is wel even een dingetje... nu ben ik begin volgend jaar in de VS, dus ik zou daarmee mijn voordeel kunnen doen..iisworks schreef op maandag 4 november 2019 @ 06:38:
Helaas, er zijn echt 2 verschillende hardware modellen lijkt het (zie onderstaande van DJI support). Even afwachten of CE werkbaar is, anders wellicht later een FCC model op de kop tikken en eventueel Care refresh in EU afsluiten want garantie van het FCC model geldt vast niet in EU. Ik las ergens anders dat een model in de verkeerde regio wel werkt maar een warning geeft in de app.
####
Best Regards
Stella
DJI Customer Support
Begrijp ik goed dat de range in EU/Nederland dan aanzienlijk minder is?
Ja, volgens de specs 2km, maar dat is in ideale omgeving zonder interference ..
Vermoedelijk zal het in de praktijk tussen de 500-1000m liggen, maar hopelijk komen hier volgende week de eerste testen..
Voor mij is 800-1000m stabiel toch wel een "must"..
Dus ik wacht ook nog even af.
Vermoedelijk zal het in de praktijk tussen de 500-1000m liggen, maar hopelijk komen hier volgende week de eerste testen..
Voor mij is 800-1000m stabiel toch wel een "must"..
Dus ik wacht ook nog even af.
Ik had met met de Spark regelmatig dat ik de verbinding kwijt was met de drone. De Spark ging dan automatisch in RTH mode en het was heel lastig om weer controle te krijgen. Ook na diverse firmware updates had ik hier regelmatig last van. Dat had ik met de Phantom 3 STD zelden tot nooit gehad. Is de verbindingsmethodiek van de Mavick mini gelijk aan die van de Spark?
Ja, de verbinding gaat via wifi. Net als de Mavic Air.UncleSam schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:34:
Ik had met met de Spark regelmatig dat ik de verbinding kwijt was met de drone. De Spark ging dan automatisch in RTH mode en het was heel lastig om weer controle te krijgen. Ook na diverse firmware updates had ik hier regelmatig last van. Dat had ik met de Phantom 3 STD zelden tot nooit gehad. Is de verbindingsmethodiek van de Mavick mini gelijk aan die van de Spark?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
De Mini heeft net als de Air "Advanced Wifi", met beter antenne design dan de Spark. Ik had met de Air in CE mode al een stuk minder issues, maar ik ga er ondertussen vanuit dat 500m realistischer is dan 1km. Op zich gezien het formaat wel OK, maar dan moet het niet vanaf 200m een worsteling zijn zoals bij Spark vaak het geval was.UncleSam schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:34:
Tijdens mijn zomervakantie vorig jaar had ik een DJI Spark mee, welke prima beelden schoot voor wat ik wou gebruiken. Maar het gemis aan een 3-axis gimbal merkte ik wel..
Voor mij zou de Mavic Mini de ideale vakantie-partner zijn om on-the-go wat mooie beelden te schieten zonder dat ik iets lomps/luidruchtigs moet meenemen.
Overigens, op de Spark had ik de 'FCC-hack' gedaan en dat gaf me dik 1km bereik i.p.v. 350m. Als het bij de Mavic Mini net zo makkelijk werkt, dan is dat een no-brainer voor mij.
Voor mij zou de Mavic Mini de ideale vakantie-partner zijn om on-the-go wat mooie beelden te schieten zonder dat ik iets lomps/luidruchtigs moet meenemen.
Overigens, op de Spark had ik de 'FCC-hack' gedaan en dat gaf me dik 1km bereik i.p.v. 350m. Als het bij de Mavic Mini net zo makkelijk werkt, dan is dat een no-brainer voor mij.
Life is too short to remove USB safely
Ik vond de Spark wat dat betreft echt dramatisch. Twijfel nog een beetje om eerlijk te zijn.iisworks schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:04:
[...]
De Mini heeft net als de Air "Advanced Wifi", met beter antenne design dan de Spark. Ik had met de Air in CE mode al een stuk minder issues, maar ik ga er ondertussen vanuit dat 500m realistischer is dan 1km. Op zich gezien het formaat wel OK, maar dan moet het niet vanaf 200m een worsteling zijn zoals bij Spark vaak het geval was.
Het schijnt dat er echt 2 verschillende modellen zijn waardoor op het EU model er (waarschijnlijk) geen hack uitgevoerd kan wordenKars schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:16:
Tijdens mijn zomervakantie vorig jaar had ik een DJI Spark mee, welke prima beelden schoot voor wat ik wou gebruiken. Maar het gemis aan een 3-axis gimbal merkte ik wel..
Zover ik weet krijg je gewoon een OTG kabel, dus je hoeft niet over Wifi, toch?rimave schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:04:
[...]
Ja, de verbinding gaat via wifi. Net als de Mavic Air.
Ik las dat in China de FCC versie verkocht wordt.
FCC range test (bijna 4km onder vrij ideale omstandigheden over water):
YouTube: DJI Mavic Mini flies 2.4 miles in long-range, distance test - Amazin...
CE: 610m:
YouTube: Recensione DJI MAVIC MINI: nelle botti piccole sta il vino... BUONINO!
CE: 2km:
https://www.helicomicro.c...dji-mavic-mini-le-test/4/
CE: 1km
YouTube: DJI MAVIC MINI - recensione. Le riprese, l'autonomia e il range
[Update] Een paar hoopgevende CE ranges toegevoegd.
FCC range test (bijna 4km onder vrij ideale omstandigheden over water):
YouTube: DJI Mavic Mini flies 2.4 miles in long-range, distance test - Amazin...
CE: 610m:
YouTube: Recensione DJI MAVIC MINI: nelle botti piccole sta il vino... BUONINO!
CE: 2km:
https://www.helicomicro.c...dji-mavic-mini-le-test/4/
CE: 1km
YouTube: DJI MAVIC MINI - recensione. Le riprese, l'autonomia e il range
[Update] Een paar hoopgevende CE ranges toegevoegd.
[Voor 57% gewijzigd door iisworks op 04-11-2019 20:34]
Pfff, jammer dat de hardware nu anders is.
Wacht het wel af tot volgend jaar zomer in de VS.
Als er tegen die tijd ook een NFZ hack is dan lijkt het me wel de moeite waard.
Anders blijf ik bij de Spark.
Wacht het wel af tot volgend jaar zomer in de VS.
Als er tegen die tijd ook een NFZ hack is dan lijkt het me wel de moeite waard.
Anders blijf ik bij de Spark.
Je gaat er met de spark blijkbaar wel op vooruit als het gaat om connectie en range?
Ik zit ook nog erg te twijfelen...het gaat mijn eerste drone worden en vraag me af of dit of wellicht een 2e hands toch beter gaat zijn..
Ik zit ook nog erg te twijfelen...het gaat mijn eerste drone worden en vraag me af of dit of wellicht een 2e hands toch beter gaat zijn..
De Spark is een leuke drone, maar de Mini is op vrijwel alle fronten verbeterd t.o.v. de Spark, behalve wellicht Gestures/Obstacle Avoidance (waarvan de Spark implementatie niet al te best was). Alleen al de 30 minuten accu + 2.7k zijn me de upgrade dubbel en dwars waard!
Zoals hierboven aangegeven zijn er ook positieve 1km+ range tests, gewoon in legale CE mode. Ik zou sowieso een paar weken wachten tot de eerste gebruikers-reviews komen.
Zoals hierboven aangegeven zijn er ook positieve 1km+ range tests, gewoon in legale CE mode. Ik zou sowieso een paar weken wachten tot de eerste gebruikers-reviews komen.

[Voor 32% gewijzigd door iisworks op 04-11-2019 21:14]
Zou sowieso een FCC versie proberen te kopen 🙂
Accu hover test (28 min):
YouTube: DJI Mavic Mini Battery Test - Over 28 minutes
YouTube: DJI Mavic Mini Battery Test - Over 28 minutes
Ik las het inderdaadourplayground schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:09:
[...]
Het schijnt dat er echt 2 verschillende modellen zijn waardoor op het EU model er (waarschijnlijk) geen hack uitgevoerd kan worden

Hmm, ondanks de verschillende resultaten die ik hierboven zie met de EU-hardware, gaat mijn voorkeur toch uit naar een FCC-model..
Life is too short to remove USB safely
Dat zal denk ik lastig worden bij de standaard retailers in Nederland...Kars schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:54:
[...]
Ik las het inderdaad![]()
Hmm, ondanks de verschillende resultaten die ik hierboven zie met de EU-hardware, gaat mijn voorkeur toch uit naar een FCC-model..
Voor mij persoonlijk is het meer de vraag of ik het geduld heb om tot januari te wachten, dan heb ik een reisje USA op de agenda staan..
Moet je dan bij een FCC model (als je die in handen krijgt) nog wat instellen, bv land op USA, of ziet de drone straks dat je in NL bent waardoor ie alsnog de kortere afstanden als max krijgt?
Aangezien het volgens DJI support "hardcoded" in het apparaat zit houdt het gewoon in dat het vermogen alleen afhangt van het model en niet meer zoals vroeger van de locatie waar je de app start (wat de "hack" mogelijk maakte met een Fake GPS app). Maar wie weet komt er later nog een mogelijkheid, want ik kan me niet voorstellen dat de wifi radio iets anders is dan een vrij standaard Atheros/Realtek chip die dat gewoon ondersteunt.
Met het FCC model krijg je in CE landen gewoon een waarschuwing te zien maar kun je wel vliegen. Andersom kun je met een CE set ook gewoon in FCC landen vliegen, maar met hetzelfde beperkte vermogen als thuis.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat veel mensen de moeite gaan nemen om het FCC model te kopen in/uit het buitenland, al was het maar omdat dan garantie een lastig verhaal wordt. Die is bij DJI gebonden is aan de regio waar het apparaat voor was bedoeld en niet waar je hem activeert. Repareren in EU kan uiteraard wel tegen betaling, en voor grotere schades kun je natuurlijk Care Refresh afsluiten.
Met het FCC model krijg je in CE landen gewoon een waarschuwing te zien maar kun je wel vliegen. Andersom kun je met een CE set ook gewoon in FCC landen vliegen, maar met hetzelfde beperkte vermogen als thuis.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat veel mensen de moeite gaan nemen om het FCC model te kopen in/uit het buitenland, al was het maar omdat dan garantie een lastig verhaal wordt. Die is bij DJI gebonden is aan de regio waar het apparaat voor was bedoeld en niet waar je hem activeert. Repareren in EU kan uiteraard wel tegen betaling, en voor grotere schades kun je natuurlijk Care Refresh afsluiten.
[Voor 8% gewijzigd door iisworks op 05-11-2019 18:24]
Kan de mini ook een hyper of time laps maken zoals de mavic pro 2? Ik kan dat nergens vinden. Dat hij je niet volgt is bekend. Maar verder is er weinig over te vinden.
Kan dat niet gewoon met een app / of op je pc? Of was er bij de Mavic pro 2 een speciale modus voor?ook_gek schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:09:
Kan de mini ook een hyper of time laps maken zoals de mavic pro 2? Ik kan dat nergens vinden. Dat hij je niet volgt is bekend. Maar verder is er weinig over te vinden.
geen timelapse, geen panorama, enkel foto's maken... bij video heb je wel wat extra functies.ook_gek schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:09:
edit: wel kan je met een vast interval foto's laten maken en dus later er een timelapse van maken.
[Voor 11% gewijzigd door ourplayground op 06-11-2019 15:44]
Geen panorama?
Das wel suf. Gebruik ik wel vaak op de Spark.
Das wel suf. Gebruik ik wel vaak op de Spark.
Als DJI dat soort zaken niet gaat bieden dan zie ik Litchi verkopen flink oplopen de komende tijd. 
Mits DJI de SDK voor de Mini binnenkort beschikbaar stelt uiteraard...
https://flylitchi.com/
PS: Ik heb de suggesties gepost op het DJI forum:
https://forum.dji.com/for...peid%3D712%26typeid%3D712

Mits DJI de SDK voor de Mini binnenkort beschikbaar stelt uiteraard...
https://flylitchi.com/
PS: Ik heb de suggesties gepost op het DJI forum:
[Voor 74% gewijzigd door iisworks op 06-11-2019 18:40]
Iemand nog nuttige tips mbt aanschaf ? Prijs lijkt overal gelijk, waarom wel of niet kiezen voor DJI of een retailer?
DJI heeft een levertijd van 20-25 dagen voor de fly more combo. De normale versie een week. Dat vertelden ze mij vanmorgen via de chat.ggiesberts schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:00:
Iemand nog nuttige tips mbt aanschaf ? Prijs lijkt overal gelijk, waarom wel of niet kiezen voor DJI of een retailer?
Ik ben ook op zoek naar een retailer die volgende week kan leveren. Helaas heeft CB geen preorders meer voor de Fly more combo.
[Voor 14% gewijzigd door m0nk op 07-11-2019 13:05]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30
Wat ik heb begrepen is DJI inderdaad wat laat is met leveren, ik neem de gok dat een aantal retailers in Nederland al een voorraadje hebben liggen. Daarnaast heb je natuurlijk een Nederlands aanspreekpunt bij eventuele problemen.ggiesberts schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:00:
Edit: Mediamarkt claimt levering op 11/11/19...
Edit2 Op de site lukt het momenteel nog niet, heb al even gebeld naar de lokale vestiging en daar geven ze aan dat het een fout op de website van mediamarkt is.
[Voor 18% gewijzigd door ourplayground op 07-11-2019 14:14]
Nog een range test: 1500m in CE mode. Op 500m hoogte, wat niet legaal noch verstandig klinkt..
YouTube: DJI MAVIC MINI Flight Test
Accutest/comparison:
YouTube: Flight Time Comparison - DJI Mavic Mini / Spark / Air / Pro / 2 Pro
Mini doet het ook hier niet slecht!
En de eerste accessoires komen online op Aliexpress!
Case, filters, legs, props, prop holder...
https://www.aliexpress.com/item/4000344980146.html
https://www.aliexpress.com/item/4000319283821.html
https://www.aliexpress.com/item/4000319481213.html
Voor mij persoonlijk nog niet veel nuttigs, ik ga later hooguit voor een ultracompacte EVA case waarin alleen Mini + RC passen.
YouTube: DJI MAVIC MINI Flight Test
Accutest/comparison:
YouTube: Flight Time Comparison - DJI Mavic Mini / Spark / Air / Pro / 2 Pro
Mini doet het ook hier niet slecht!
En de eerste accessoires komen online op Aliexpress!

Case, filters, legs, props, prop holder...
https://www.aliexpress.com/item/4000344980146.html
https://www.aliexpress.com/item/4000319283821.html
https://www.aliexpress.com/item/4000319481213.html
Voor mij persoonlijk nog niet veel nuttigs, ik ga later hooguit voor een ultracompacte EVA case waarin alleen Mini + RC passen.
[Voor 76% gewijzigd door iisworks op 08-11-2019 11:25]
Interessante drone! Ik heb een spark voor gebruik tijdens het hiken. Als je de hele week in één shirt loopt om gewicht te besparen, is de extra winst t.o.v. de spark van deze mini natuurlijk geweldig! Wellicht de spark dan maar op V&A zetten.. eigenlijk is alles een upgrade. Wel gebruik ik regelmatig de active track, ben ook benieuwd of deze wellicht later zal volgen. Ben ook benieuwd hoe groot het verschil in kwaliteit is op 1080p vanwege de bitrate en 3-axis gimbal. Vooral complex terrein, bijv. view down en dan over herfstig bos vliegen vond ik niet altijd even geslaagd op de spark. Ben wel benieuwd wat de spark nog op kan brengen, dat speelt natuurlijk ook mee.
Een verschil is wel dat je de Spark via wifi met je telefoon kunt bedienen zodat je in ieder geval de keuze hebt om de RC thuis te laten. Niet ideaal qua controle natuurlijk, maar met de Mini kan dat überhaupt niet.
[Voor 9% gewijzigd door iisworks op 08-11-2019 08:04]
Ben benieuwd of er ergens een overzicht is met ranges?
En dan in de trent van:
Diverse DJI modellen tov hoogte en distance.
Dus testen op 10, 30, 50, 100, 150m hoogte etc..
Testen op 500m hoogte zoals in dat filmpje is natuurlijk leuk, maar op die hoogte is distance niet meer belangrijk omdat je al kilometers ver kunt kijken..
En dan in de trent van:
Testen op 500m hoogte zoals in dat filmpje is natuurlijk leuk, maar op die hoogte is distance niet meer belangrijk omdat je al kilometers ver kunt kijken..
Ik mis even je punt, wat wil je dan precies zien?Anoniem: 35872 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:34:
Ben benieuwd of er ergens een overzicht is met ranges?
En dan in de trent van:
Gewoon een range test op diverse hoogtes van diverse modellen naast elkaar..
ah ok, je bracht me even in verwarring met de hoogte, deze is namelijk zo goed als irrelevant voor de echte afstand die je kan overbruggen met de drone (directe lijn tussen remote en drone).
Er zijn wel wat vergelijkingen te vinden, maar deze zijn vooral specs vergeleken, geen realtime tests.
afstand (m) 1000 1000 1000 1000 1000 | hoogte (m) 150 100 50 30 10 | daadwerkelijk afstand (m) 1011 1005 1001 1000 1000 |
Er zijn wel wat vergelijkingen te vinden, maar deze zijn vooral specs vergeleken, geen realtime tests.
Klopt, qua line of sight veranderd er weinig, maar de storingsgevoeligheid neemt wel toe wanneer men laag vliegt.. Dat zie je ook in de video, bij 70-80m hoogte op 1000m krijg je al weak signal, wanneer hij hoger gaat vliegen kan die door naar 1500m..ourplayground schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:55:
ah ok, je bracht me even in verwarring met de hoogte, deze is namelijk zo goed als irrelevant voor de echte afstand die je kan overbruggen met de drone (directe lijn tussen remote en drone).
afstand (m)
1000
1000
1000
1000
1000
hoogte (m)
150
100
50
30
10
daadwerkelijk afstand (m)
1011
1005
1001
1000
1000
[Afbeelding]
Benieuwd of ik er komende week een op de kop kan tikken of dat het zoals de Mavic release gaat van een paar jaar geleden.. Heb nog geen retailer gevonden die echt met zekerheid kan zeggen dat ze ze de 11e uitleveren.
In de pricewatch bij MM staat "Pre-order nu en ontvang op dag van release!"m0nk schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:47:
Benieuwd of ik er komende week een op de kop kan tikken of dat het zoals de Mavic release gaat van een paar jaar geleden.. Heb nog geen retailer gevonden die echt met zekerheid kan zeggen dat ze ze de 11e uitleveren.
Maar of ze dat waar kunnen maken moet blijken

pricewatch: DJI Mavic Mini Fly More Combo - Wit
Helaas werkt de pre order via de website van de MM werkt niet. Kan geen afleveroptie kiezen.Cheesy schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:53:
[...]
In de pricewatch bij MM staat "Pre-order nu en ontvang op dag van release!"
Maar of ze dat waar kunnen maken moet blijken
pricewatch: DJI Mavic Mini Fly More Combo - Wit
Inderdaad, jammerm0nk schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:08:
[...]
Helaas werkt de pre order via de website van de MM werkt niet. Kan geen afleveroptie kiezen.

Coolblue verzekerde me toen ik bestelde dat de combo geleverd zou gaan worden de 12e. Nu niet meer te bestellen, dus ik vermoed dat ze een vast aantal krijgen of al in huis hebben maar niet voor de 11e mogen verzenden.
En Care Refresh kost maar €39 voor een jaar (Vervanging: 1e €40, 2e €49), daar kun je het toch niet voor laten!
https://store.dji.com/product/dji-care-refresh-mavic-mini
En Care Refresh kost maar €39 voor een jaar (Vervanging: 1e €40, 2e €49), daar kun je het toch niet voor laten!

[Voor 29% gewijzigd door iisworks op 08-11-2019 19:22]
Eerst maar eens zorgen dat ik de mini in huis heb volgende week.. 

Ik heb mn bestelling geplaatst bij toemen modelsport met inruil van de parrot bebop 2, ben benieuwd wanneer ik hem in huis heb.
Dat komt wel neer dat je dus bij gebruik maken van Care refresh €80 betaalt voor een drone van 400 Euro, dat is 20% van de nieuwwaarde.iisworks schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:49:

Je werkt toch niet bij DIJ

Besteld, bij Amazon.de. Stom genoeg verkopen ze er geen Care Refresh. Kan ik die nu aanschaffen in Nederland of via de DJI store app? Of hebben we dan een regioissue?
Twijfel nog of ik er een 64GB of een 128GB kaartje in ga steken. Is de laatste overkill? Geen idee hoe groot de bestanden zijn die de Mini wegschrijft...
Twijfel nog of ik er een 64GB of een 128GB kaartje in ga steken. Is de laatste overkill? Geen idee hoe groot de bestanden zijn die de Mini wegschrijft...
Als Google mij goed heeft geïnformeerd dan is de 40mbit waarmee de mini opneemt, gelijk aan 5 mb. Een minuut is dus 300 mb waardoor je dus op 64gb (64000 mb/30mb) 213 min op kan nemen /60= 3,5 uur... lijkt mij voldoende..:)rik schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 23:57:
Besteld, bij Amazon.de. Stom genoeg verkopen ze er geen Care Refresh. Kan ik die nu aanschaffen in Nederland of via de DJI store app? Of hebben we dan een regioissue?
Het is gelukkig een keuze hè. En net als bij elke verzekering betaal je premie voor een stuk zekerheid. Ik vind het persoonlijk voor die paar tientjes erg prettig om te weten dat ik hem zonder gedoe tot 2x op kan sturen en dan binnen een paar dagen een vervangend exemplaar retour heb. En als de reparatie goedkoop uitvalt kun je altijd kiezen om gewoon te betalen (mijn ervaring met DJI repair is dat de prijzen uitermate realistisch zijn). Maar vooral bij een flinke/total-loss schade is het een snelle en probleemloze optie. En nee, niks met DJI te maken. Ben momenteel zelfs weer droneloos tot dinsdag.ggiesberts schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 23:53:
[...]
Dat komt wel neer dat je dus bij gebruik maken van Care refresh €80 betaalt voor een drone van 400 Euro, dat is 20% van de nieuwwaarde.![]()
.
Je werkt toch niet bij DIJ?

Care Refresh kun je altijd tot uiterlijk 48h na activatie via DJI online regelen.
En heb zelf een U3 64GB in gebruik, is qua grootte prima (bij U1 piepte de app dat hij niet snel genoeg was).
Net als bij elke verzekering goed letten op de voorwaarden want zo is het bij dji meen ik wel zo dat je het moet opsturen dus dan is kwijt raken niet verzekerd. (Denk aan: crash in water, hoge boom, iets anders waar je niet bij kunt of domweg niet terugvinden)iisworks schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:41:
[...]
Het is gelukkig een keuze hè. En net als bij elke verzekering betaal je premie voor een stuk zekerheid. Ik vind het persoonlijk voor die paar tientjes erg prettig om te weten dat ik hem zonder gedoe tot 2x op kan sturen en dan binnen een paar dagen een vervangend exemplaar retour heb.
[Update] FCC versie kopen lijkt volgens info van DJI niet zinvol in CE. Deze ondersteunt alleen 5.8GHz band, en schakelt terug in vermogen in CE regio's, dus max 500m!
https://forum.dji.com/for...eid%26typeid%3D712&page=2
If the Mavic Mini you purchased is an FCC version, you can fly normally in FCC and SRRC countries and regions, and CE countries and regions that support 5.8G.
The maximum image transmission distance of the FCC aircraft is 4 km in FCC countries and regions, 2.5 km in SRRC countries and regions, and 500 m in CE countries and regions supporting 5.8G.
But please note it is illegal to use the 5.8 GHz band in Japan, Russia, Israel, Ukraine, and Kazakhstan. The app will pop up a disclaimer warning, but the user can still start the motor and take off. But if you keep flying, you may face legal risks.
https://forum.dji.com/for...eid%26typeid%3D712&page=2
If the Mavic Mini you purchased is an FCC version, you can fly normally in FCC and SRRC countries and regions, and CE countries and regions that support 5.8G.
The maximum image transmission distance of the FCC aircraft is 4 km in FCC countries and regions, 2.5 km in SRRC countries and regions, and 500 m in CE countries and regions supporting 5.8G.
But please note it is illegal to use the 5.8 GHz band in Japan, Russia, Israel, Ukraine, and Kazakhstan. The app will pop up a disclaimer warning, but the user can still start the motor and take off. But if you keep flying, you may face legal risks.
Interessante video over prop noise vergelijking + achtergrond:
YouTube: How Loud is the Mavic Mini when Flying?
Conclusie ook hier: de Mini klinkt stukken minder irritant en hard dan Spark en de Air!
Nog een CE Range test op 70m hoogte in buitengebied: 1600m.
YouTube: Mavic Mini range test (CE version - FPV VIEW)
YouTube: How Loud is the Mavic Mini when Flying?
Conclusie ook hier: de Mini klinkt stukken minder irritant en hard dan Spark en de Air!
Nog een CE Range test op 70m hoogte in buitengebied: 1600m.
YouTube: Mavic Mini range test (CE version - FPV VIEW)
[Voor 24% gewijzigd door iisworks op 09-11-2019 13:04]
Iemand al informatie gekregen wanneer die bij jullie geleverd wordt?
Ik kan hem morgen oppikken in Amsterdam of 's avonds in Pijnacker. Heb net gebeld naar een verkoper die ik vond via marktplaats. Hij had nog 2 normale en 2 fly more combo's te koop. Nu nog 1 fly more combo.. 

De DJI Fly app is te downloaden bij DJI:
https://www.dji.com/nl/mavic-mini/downloads
https://www.dji.com/nl/mavic-mini/downloads
[Voor 33% gewijzigd door iisworks op 10-11-2019 16:16]
Jammer vandaag nog nergens een Mini gespot. Was zulk mooi meer om te vliegen.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Morgen kan ik hem bij Media Markt ophalen (fly more combo).Bart nederlof schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:25:
Iemand al informatie gekregen wanneer die bij jullie geleverd wordt?
Hoi,
Ik hoor dat er een hoop mensen overwegen een FCC model te kopen.
Ik zou hier toch voorzichtig mee zijn want volgend jaar komt de verplichte registratie in de EU op gang.
Het zou zomaar kunnen dat je je FCC drone niet in de EU kan registreren.
Ik zou hier toch voorzichtig mee zijn want volgend jaar komt de verplichte registratie in de EU op gang.
Is de mini daar niet van vrijgesteld?thebird2 schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:40:
Hoi,
Besteld via Amazon.de, flymore combo. Benieuwd of ie morgen op ‘verzonden’ komt te staan...
Hoe krijg je dat voor elkaar? Hij staat overal op “niet op voorraad”?DS7 schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:52:
[...]
Morgen kan ik hem bij Media Markt ophalen (fly more combo).
Mediamarkt in Duitsland. Ik woon niet zo ver van Duitsland vandaan en ik sta niet bekend om mijn geduld.ourplayground schreef op zondag 10 november 2019 @ 23:42:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Hij staat overal op “niet op voorraad”?

Onsuccesvolle poging om een CE Mini in FCC mode te krijgen met FakeGPS (Spaans):
YouTube: Dji Mavic Mini - Pasar de CE a FCC, ¿es posible?
YouTube: Dji Mavic Mini - Pasar de CE a FCC, ¿es posible?
Haha ik ben niet de enige dus..DS7 schreef op maandag 11 november 2019 @ 00:13:
[...]
Mediamarkt in Duitsland. Ik woon niet zo ver van Duitsland vandaan en ik sta niet bekend om mijn geduld.

Ik zit ook al druk te kijken maar de voorraden zijn nog niet up to date volgens mij... als iemand een tip heeft?m0nk schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:06:
[...]
Haha ik ben niet de enige dus..Als ik iets wil hebben pfff.. Betaal er makkelijk dan iets meer voor of zit er een tijdje voor in de auto..
@ourplayground
Bij toprc is de normale versie op voorraad en wordt morgen geleverd. Heb er al eerder dingen gekocht, prima winkel. Fly more combo helaas nog niet op voorraad.
Bij toprc is de normale versie op voorraad en wordt morgen geleverd. Heb er al eerder dingen gekocht, prima winkel. Fly more combo helaas nog niet op voorraad.
Bedankt maar ben opzoek naar de fly more combo.Bart nederlof schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:30:
@ourplayground
Fly more is lastig met pre order. De shop waar ik hem gisteren besteld heb had er na mij nog 1 maar die is inmiddels ook al verkocht helaas.
Ik heb hem net besteld bij MediaMarkt Breda, vandaag afhalen.
Even dus de site in de gaten houden, want vanmorgen om 10:00 was alles nog niet voorraad, het lijkt er dus op dat het nu pas binnenkomt/geboekt wordt.
Even dus de site in de gaten houden, want vanmorgen om 10:00 was alles nog niet voorraad, het lijkt er dus op dat het nu pas binnenkomt/geboekt wordt.
Hoe groot zou de kans zijn dat er op Black Friday een mooie aanbieding is?
Zijn er in het verleden bijvoorbeeld acties geweest?
Vanuit een bedrijfsperspectief zou ik gaan stunten met een spark voor iets minder dan de mini, of misschien een air voor 700 euro. Gezien mogelijkheden en prijs zie ik het niet gebeuren dat juist mini goedkoper gaat worden.Cheesy schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:32:
Hoe groot zou de kans zijn dat er op Black Friday een mooie aanbieding is?
Welke MM in Duitsland?DS7 schreef op maandag 11 november 2019 @ 00:13:
[...]
Mediamarkt in Duitsland. Ik woon niet zo ver van Duitsland vandaan en ik sta niet bekend om mijn geduld.
Ik zie hem nergens op voorraad.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Essen. Het was idd zoeken. Maar goed, in Nederland zit de fly more op een forse levertijd en veel winkels hebben alleen de MM binnengekregen.rimave schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:48:
Welke MM in Duitsland?
Ik zie hem nergens op voorraad.
Dus dan rijd ik wel effe een uurtje.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hoewel het begrijpelijk is dat mensen op zoek zijn naar extra zendvermogen, is dit topic niet de plek om het omzeilen van wetgeving en/of beveiligingen te bespreken.
Hoewel het begrijpelijk is dat mensen op zoek zijn naar extra zendvermogen, is dit topic niet de plek om het omzeilen van wetgeving en/of beveiligingen te bespreken.