[DJI Mavic Mini] Informatie en discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 75.828 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:51
Net opgehaald bij de mediamarkt. Jeetje wat is dat ding klein. Helaas te veel wind nu om te vliegen.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

robbinonline schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:58:
Net opgehaald bij de mediamarkt. Jeetje wat is dat ding klein. Helaas te veel wind nu om te vliegen.
Gewoon vliegen joh, kan makkelijk ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Media Markt ArenA en Breda hebben (beperkte) voorraad volgens de website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:56
Cheesy schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:08:
Media Markt ArenA en Breda hebben (beperkte) voorraad volgens de website.
Je kan reserveren en dan ophalen bij de vestiging in kwestie, ik heb net bericht gekregen dat ik in de auto kan stappen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:44
Alleen de MM Arena heeft hem nog.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
rimave schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:39:
Alleen de MM Arena heeft hem nog.
bij mij geeft ie breda ook nog aan

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdkraker
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 22:11
YouTube: DJI MAVIC MINI | RANGE TEST in CE MODE.. HO SUPERATO i 3 CHILOMETRI ...

Weer een CE range test... bijna 3000m..? :?

Inmiddels is ook bij Amazon.de combo niet meer te bestellen... levertijd 1 a 3 maanden ;(
Gelukkig gekocht en betaald op 2 nov... neem aan dat ik redelijk vooraan in de rij sta voor levering _/-\o_ . Staat nog steeds op donderdag verwachte bezorging...

[ Voor 32% gewijzigd door rdkraker op 11-11-2019 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DS7
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08:43

DS7

ourplayground schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:41:
[...]

bij mij geeft ie breda ook nog aan
Hij is nergens meer te krijgen. Foutje op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-05 12:21
DS7 schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:02:
[...]

Hij is nergens meer te krijgen. Foutje op de site.
Ja ja, en zelf op weg naar Breda nu ;)

Geintje natuurlijk, ik heb zelf maar besteld bij DJI zelf. Zoveel geduld is heel onnatuurlijk voor me, maar het is op dit moment echt een gok waar je hem als eerste hebt.

Het lijkt er wel echt op dat DJI dit gebruikt om het product nog een beetje extra te hypen. Het is natuurlijk niet de eerste keer dat dit ze overkomt...

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 15:23
Aiaiai..had ik daar bijna mijn Mavic Pro de deur uitgedaan voor deze mini, kom ik erachter dat het ding geen .raw (dng) maakt. Ik moet bekennen dat ik met mijn Mavic Pro echt geen foto's kon opleveren, zonder deze na te bewerken in Lightroom.

Hier wat voorbeelden:

Afbeeldingslocatie: http://www.vanilya.nl/tmp/1a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vanilya.nl/tmp/1b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vanilya.nl/tmp/2a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vanilya.nl/tmp/2b.jpg

Nu kan het vast nog veel beter, maar dit eindresultaat is waarom ik de drone destijds kocht.

Ik lees zo nu en dan dat de .raw van de DJI Mavic Pro feitelijk niet zo heel veel informatie opslaat vergeleken de .jpg en dat het nabewerken in Lightroom van de .jpg ook prima foto's op zal leveren. Kan iemand bevestigen of dit klopt?

Ik wil op zich 'kleiner' want ik reis altijd licht en met de komende nieuwe regels is die 249gr ook nog eens erg praktisch. Hoe meer het op een speelding lijkt hoe beter, want met mijn Mavic Pro heb ik toch wel vaak gedoe op verre reizen. Altijd wel iemand die zich er blijkbaar aan stoort en het ook altijd even moet komen melden.

Als ik echter nooit de kwaliteit haal van de Mavic Pro, is de downgrade wellicht niet zo heel verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Ik heb m binnen! Fijn dat het zulk lekker weer is....

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gecko43
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-05 14:03
Ik krijg hem helaas donderdag pas binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DS7

DS7

Quincy2003 schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:08:
[...]

Ja ja, en zelf op weg naar Breda nu ;)

Geintje natuurlijk, ik heb zelf maar besteld bij DJI zelf. Zoveel geduld is heel onnatuurlijk voor me, maar het is op dit moment echt een gok waar je hem als eerste hebt.

Het lijkt er wel echt op dat DJI dit gebruikt om het product nog een beetje extra te hypen. Het is natuurlijk niet de eerste keer dat dit ze overkomt...
Nee, ik ben redelijk uit mijn plaat gegaan, want Essen heeft hem niet liggen. Dus Breda besteld en betaald. Kwartier later mail: geannuleerd.

Dus dan maar bij Arena besteld en betaald. Anderhalf uur later: geannuleerd.

Nu maar de gewone Mavic Mini gehaald. Die krijgen ze terug zodra ik een fly more combo binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
DS7 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:16:
[...]

Nee, ik ben redelijk uit mijn plaat gegaan, want Essen heeft hem niet liggen. Dus Breda besteld en betaald. Kwartier later mail: geannuleerd.

Nu maar de gewone Mavic Mini gehaald. Die krijgen ze terug zodra ik een fly more combo binnen heb.
Lekker flappies daar bij de MM. Ik had hem daar überhaupt niet meer besteld.
Maar die standaard mini mist die alleen het tasje en de 2 extra accu's en de acculader?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DS7

DS7

rimave schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:57:
[...]

Lekker flappies daar bij de MM. Ik had hem daar überhaupt niet meer besteld.
Maar die standaard mini mist die alleen het tasje en de 2 extra accu's en de acculader?
Propeller holder, extra accu's en lader, draagtas en volgens mij nog wat extra reserve propellers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
DS7 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:16:
[...]

Nou ik wil toch even ranten op de MM...

Vanmorgen een Mini besteld bij MM Breda omdat hij alleen daar op te halen was. Na bestellen zie ik in een keer dat Amsterdam hem ook heeft, daar ook besteld zodat ik hem daar kan halen dat scheelt weer heel wat kilometertjes en wanneer ik bevestiging heb kan ik die in Breda annuleren.
Na 2 uur geen bevestiging toch maar even gebeld naar amsterdam: "Nee ze zijn er nog mee bezig maar kan elk moment hier in de winkel voor u klaar liggen". Dus ik pak de auto naar amsterdam 2 min voor dat ik er ben zie ik een mail met "jammer dat je hebt geannuleerd", heb ik niet gedaan dus gelijk maar weer gebeld" onze voorraad is momenteel -15 drones, helaas kan de order niet doorgaan.. dus maar door naar Breda, ik was toch onderweg. Even een pauze langs de weg en zie dat in hij gewoon nog steeds te bestellen is in amsterdam! dus weer besteld, en ja hoor net nadat ik in Breda de winkel uitloop een mailtje met de bevestiging dat ie voor mij klaar ligt in Amsterdam!! Toch maar weer even gebeld en ze vonden het daar toch ook wel heel apart..

Anyway... half nederland doorgecrost voor een drone die ik vandaag toch niet kan gebruiken haha.

(taal en speelfouten voorbehouden)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DS7

DS7

ourplayground schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:46:
[...]

Nou ik wil toch even ranten op de MM...

Vanmorgen een Mini besteld bij MM Breda omdat hij alleen daar op te halen was. Na bestellen zie ik in een keer dat Amsterdam hem ook heeft, daar ook besteld zodat ik hem daar kan halen dat scheelt weer heel wat kilometertjes en wanneer ik bevestiging heb kan ik die in Breda annuleren.
Na 2 uur geen bevestiging toch maar even gebeld naar amsterdam: "Nee ze zijn er nog mee bezig maar kan elk moment hier in de winkel voor u klaar liggen". Dus ik pak de auto naar amsterdam 2 min voor dat ik er ben zie ik een mail met "jammer dat je hebt geannuleerd", heb ik niet gedaan dus gelijk maar weer gebeld" onze voorraad is momenteel -15 drones, helaas kan de order niet doorgaan.. dus maar door naar Breda, ik was toch onderweg. Even een pauze langs de weg en zie dat in hij gewoon nog steeds te bestellen is in amsterdam! dus weer besteld, en ja hoor net nadat ik in Breda de winkel uitloop een mailtje met de bevestiging dat ie voor mij klaar ligt in Amsterdam!! Toch maar weer even gebeld en ze vonden het daar toch ook wel heel apart..

Anyway... half nederland doorgecrost voor een drone die ik vandaag toch niet kan gebruiken haha.

(taal en speelfouten voorbehouden)
Ja, chaos daar. Ik heb dus bij drie vestigingen besteld en betaald voor de fly more en uiteindelijk heb ik er niet één en niemand die mij kan vertellen wanneer ze wel binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ik zag net dat Foto Konijnenberg hem op voorraad heeft, dus maar besteld.
Ben benieuwd... Ik leg de lat niet te hoog, dan valt het alleen maar mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rauwe Bonk
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-06-2020
rimave schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:42:
Ik zag net dat Foto Konijnenberg hem op voorraad heeft, dus maar besteld.
Ben benieuwd... Ik leg de lat niet te hoog, dan valt het alleen maar mee. :)
Dito! Als ze hun belofte waarmaken dan zouden we 'm morgen moeten hebben. Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Nemen jullie de Care refresh erbij? Ik twijfel nog.. Voor mijn mavic pro ook nooit gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rimave
m0nk schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:11:
Nemen jullie de Care refresh erbij? Ik twijfel nog.. Voor mijn mavic pro ook nooit gebruikt.
Ik had het bij de Spark, maar nooit gebruikt.
Bij de Mavic en Mavic Air niet meer gedaan.
Bij deze Mavic Mini ga ik het ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerHart
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 31-05 14:14

MeneerHart

Mess with the bull..

Mijn Spark is van vier hoog naar beneden gelazerd, frame gebroken. Ik kon mezelf wel voor m’n kop slaan dat ik geen refresh had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

m0nk schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:11:
T lijkt me vooral van belang hoeveel ervaring je er al mee hebt en of je bijvoorbeeld van plan bent er veel mee boven het water te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-06 15:36
Bij de duurdere modellen gaat het bij Care Refresh + vervanging (logischerwijs) om honderden Euro's, maar bij de Mini ga ik het voor die paar tientjes zeker niet laten. :)

[ Voor 3% gewijzigd door iisworks op 11-11-2019 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Net even binnen gevlogen en moet zeggen dat het een goede eerste ervaring is, zeker voor een eerste drone ervaring!
Moest wel eerst een firmware’s update doen, maar dat was in 10 min gepiept.
Het was even wennen hoe de drone en controller aan gaan (tip: in beide gevallen is het 1 keer de aan knop indrukken, los, dan 4 sec vast houden en dan is ie aan. (Hetzelfde geldt voor uit doen)). Morgen wordt het wat beter weer volgens de weer app, dus hopelijk eind van de middag buiten vliegen!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Valt me erg tegen van CoolBlue: op 1 november Combo van beperkt aantal pre-orders besteld met de verzekering dat de 11e verstuurd zou worden, dus DJI bestelling geannuleerd. Helaas blijken ze nu niet voldoende voorraad gekregen te hebben, wordt waarschijnlijk deze week nog geleverd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

iisworks schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:50:
Bij de duurdere modellen gaat het bij Care Refresh + vervanging (logischerwijs) om honderden Euro's, maar bij de Mini ga ik het voor die paar tientjes zeker niet laten. :)
Nee dat was ook mijn twijfelpunt, uiteindelijk wel gedaan ook. Ik had blijkbaar nog 5 euro store credit, dus betaalde ook maar 34 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
iisworks schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:50:
Ik heb hem ook zojuist gedaan. Let wel, dit moet gekocht worden binnen 48 uur na activatie van je drone (eerste test vluchtje in de woonkamer dus)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ja, het enthousiasme bij Foto Poezenheuvel.. eh.. Konijnenberg was ook van korte duur.
Hij is niet verzonden, althans ik heb nog geen t&t code en de bestelling staat nog op 'wordt verwerkt'.
Heb ze al even gemailed wanneer hij nu wel gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
rimave schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:35:
Ja, het enthousiasme bij Foto Poezenheuvel.. eh.. Konijnenberg was ook van korte duur.
Hij is niet verzonden, althans ik heb nog geen t&t code en de bestelling staat nog op 'wordt verwerkt'.
Ik had gisteren cameratools/cameranu even gebeld en zij verwachten deze week voorraad te krijgen. Je kan daar gratis pre-orderen volgens mij.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Iemand er al mee gevlogen in de stad? Benieuwd naar range vergeleken met Spark.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
matthijst schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:49:
Iemand er al mee gevlogen in de stad? Benieuwd naar range vergeleken met Spark.
In de stad? In welke stad mag je er überhaupt mee vliegen?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Naja, ergens waar wifinetwerken zijn.
Niet van die 'kijk mij 3 kilometer over water vliegen' filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
matthijst schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:07:
Naja, ergens waar wifinetwerken zijn.
Niet van die 'kijk mij 3 kilometer over water vliegen' filmpjes.
Ik begrijp je punt, maar als ik de kaart bekijk waar je (legaal) mag vliegen, dan kan ik me even niet in denken waar je last hebt van wifi storingen.. Wel heb ik laatst een filmpje gekeken van een kerel in Amerika die vloog bij een appartementen complex:

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Amerika = FCC. Gaat juist om bereik met een CE drone.
En wat boeit jou het waar je legaal mag vliegen, dat is de vraag toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
matthijst schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:38:
Amerika = FCC. Gaat juist om bereik met een CE drone.
En wat boeit jou het waar je legaal mag vliegen, dat is de vraag toch niet?
Zo zo zo, het was een vraag uit pure interesse, wellicht dat ik mijn eigen voordeel er ook mee kon doen.
Fijn dat je op en rustige en volwassen manier reageert. Succes met je zoektocht naar een antwoord.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Aangezien de bestelde Combo vandaag niet geleverd gaat worden door Coolblue heb ik hem geannuleerd en maar een losse Mini besteld met "VandaagNog" bezorging. Eens kijken of het vandaag toch nog lukt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Je hoeft ook niet perse in een stad te vliegen. Als ik vanuit mijn achtertuin vlieg (aan de rand van een dorp) dan had ik met de andere DJI's ook vaak last van storing. Ik verwacht niet dat het met deze Mini beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
ourplayground schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:41:
[...]

Zo zo zo, het was een vraag uit pure interesse, wellicht dat ik mijn eigen voordeel er ook mee kon doen.
Fijn dat je op en rustige en volwassen manier reageert. Succes met je zoektocht naar een antwoord.
Dan moet je misschien je vragen duidelijker stellen :)
Nu kwam het nogal zuigerig over.

Maar goed: als een drone het in de stad een meter of 800 doet dan zal het buiten de stad ook wel goed gaan.
Ik gebruik m'n Spark doorgaans op vakantie (VS) waar ze minder moelijk doen. Dus als een CE model in NL een beetje afstand in de stad bereikt, dan zal het in de VS ook wel loslopen (hoop ik).

Anders zou de optie zijn om een VS-model te halen en dan maar zien wat je er in NL voor bereik mee krijgt.
Of kieken dat nolimitdronez 'm weet te hacken :9

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 12-11-2019 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkomeijer
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-03 09:21
Ik had hem ook besteld bij MM, de klantenservice had me verteld dat ze pas verwachten eind deze week te kunnen leveren. Nu geannuleerd en besteld bij bol.com, in Amsterdam leveren ze hem vanavond nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
okkomeijer schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:40:
Ik had hem ook besteld bij MM, de klantenservice had me verteld dat ze pas verwachten eind deze week te kunnen leveren. Nu geannuleerd en besteld bij bol.com, in Amsterdam leveren ze hem vanavond nog!
even voor de volledigheid, gaat het om de standaard of fly more combo?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• okkomeijer
ourplayground schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:42:
[...]

even voor de volledigheid, gaat het om de standaard of fly more combo?
De Fly More Combo https://www.bol.com/nl/p/...bo/9200000123372612/?s2a=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Eerst zien... 8) >:)
Maar kan zijn dat Bol.com wel voorraad heeft natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Bol is meestal wel accuraat met hun voorraden volgens mij, en anders even bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdkraker
Vraagje aan de mensen die m al hebben, wil bij ome Ali een tablet mount en aansluitkabel bestellen.

Hoe ziet de micro usb aansluiting op de controller er uit? Smalle kant onder of boven?

Dan kan ik even kijken welke ik nodig heb zodat ie niet onhandig uitsteekt oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
rdkraker schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:56:
Vraagje aan de mensen die m al hebben, wil bij ome Ali een tablet mount en aansluitkabel bestellen.

Hoe ziet de micro usb aansluiting op de controller er uit? Smalle kant onder of boven?

Dan kan ik even kijken welke ik nodig heb zodat ie niet onhandig uitsteekt oid :)
smalle (bolle) kant boven

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdkraker
Okee, top! Dank! (Nu alleen nog een verzendbevestiging van Amazon en dan ben ik helemaal gerust... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DS7

DS7

rimave schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:05:
Je hoeft ook niet perse in een stad te vliegen. Als ik vanuit mijn achtertuin vlieg (aan de rand van een dorp) dan had ik met de andere DJI's ook vaak last van storing. Ik verwacht niet dat het met deze Mini beter is.
Ik vond het vrij teleurstellend bij mij in het dorp. Na 100-150 meter was het al een beetje gedaan.

Btw: zou er nou nooit iemand in de stad vliegen met zo’n ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DS7

DS7

rimave schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:35:
Morgen. Zo is mij in ieder geval verzekerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ourplayground
Net tijdens de lunch even snel naar een plek gereden waar ik voor het eerst de Mini de lucht in heb gestuurd! Het waaide aardig, maar moet zeggen dat dat drone-tje super stabiel bleef hangen!

Dit is de eerste keer dat ik uberhaupt een drone heb bestuurd, dus let even niet hoe soepel alles wel of niet werkt, het gaat meer om beeld kwaliteit en stabiliteit.

Edit: dit filmpje is ca 4 min en neemt ca 1000mb in beslag bij 1080p 60 FPS

[ Voor 13% gewijzigd door ourplayground op 12-11-2019 13:54 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenWwijk
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-06 23:47
okkomeijer schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:40:
Heb je het vandaag besteld? Afgelopen dagen wel 10 keer op Bol.com gezocht voor de Mavic mini combo en kon niks vinden. :'(

Zit een beetje vast aan Bol.com, vanwege tegoedbonnen.. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Laatst online: 11:24

Mars Warrior

Earth, the final frontier

matthijst schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:15:
[...]
Maar goed: als een drone het in de stad een meter of 800 doet dan zal het buiten de stad ook wel goed gaan.
Ik gebruik m'n Spark doorgaans op vakantie (VS) waar ze minder moelijk doen. Dus als een CE model in NL een beetje afstand in de stad bereikt, dan zal het in de VS ook wel loslopen (hoop ik).
In de USA doen ze inderdaad veeeeeeel minder moeilijk ja. Dat zie je al aan alle eerste impressies van deze mini: men vliegt over huizen, rivieren, wegen en hoogspanningsleidingen...

Aan de andere kant: in de buitengebieden is men vaak dan weer wat minder blij met een drone in de buurt van hun huis, en wordt je drone gewoon - als het lukt - kapotgeschoten...

Afbeeldingslocatie: https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2017/04/Photo-Apr-18-8-24-41-PM-640x480.jpg

Dat zie je nu weer net wat minder in NL :+

In USA wel eens meegeweest met iemand met zo'n vliegtuigje met benzinemotor: haalt bijna de 10km hoogte. En een max. afstand van ca 80km. Man, man wat mooi is dat!
Maar ja, dat waren de tijden dat drone vliegen nog een echte niche was: en dus weinig/geen regelgeving _/-\o_

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Ik heb vandaag om 12:30 nog een Combo bij Bol.com besteld, voor 3,99 extra vanavond geleverd!

Heb ondertussen al 3 andere bestellingen op diverse plaatsen geannuleerd, waarvan 1 al verzonden was en vanavond direct retour gaat naar Coolblue (die hadden alleen de losse). Zucht... :)

[ Voor 8% gewijzigd door iisworks op 12-11-2019 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Initiële Firmware

Date: 2019.11.11
  • Aircraft Firmware: v01.00.0200
  • Remote Controller: v01.00.0200
  • DJI Fly App iOS: V1.0.2
  • DJI Fly App Android: V1.0.1
What’s New?
  • Added support for QuickShots in all flight modes, and increases flight stability.
  • Optimized the 2.7K video shooting experience, and optimized video recording quality.
  • Optimized image distortion to give images a more natural appearance.
  • Updated the image preview function to a full screen view with a default image size of 16:9.
  • Fixed shooting-related issues, including problems with no sound during shooting.
  • Optimized image transmission quality to ensure sharper preview images in environments with signal interference, and optimized nighttime image transmission quality to ensure clearer preview images.
  • Decreased pairing time for a more optimal user experience.
  • Added flight safety features for the Japanese version of Mavic Mini when the aircraft is taking off in low- or extremely low-temperature environments, and optimized the Return to Home function when flying in strong winds (fly with caution and reduce altitude as required).
  • Optimized gimbal performance.
  • Increased the speed of GPS signal searching.
  • Optimized the aircraft’s performance in high altitude environments (fly with caution).
  • Added LED prompts for when errors are detected with the charging equipment during charging (slow blinking), and LED charging prompts for indicating the type of charging in progress: rapid blinking for fast charging, and slow blinking regular charging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DS7

DS7

Als ik kies voor de care refresh en de drone stort ergens neer waar ik er niet bij kan (bv in de bergen), ben je dan ook gedekt? Of alleen bij schade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
DS7 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:31:
Als ik kies voor de care refresh en de drone stort ergens neer waar ik er niet bij kan (bv in de bergen), ben je dan ook gedekt? Of alleen bij schade?
Wat ik begreep is het enkel bij schade

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdkraker
Je moet de (resten van) je drone insturen idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkomeijer
RubenWwijk schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:17:
[...]

Heb je het vandaag besteld? Afgelopen dagen wel 10 keer op Bol.com gezocht voor de Mavic mini combo en kon niks vinden. :'(

Zit een beetje vast aan Bol.com, vanwege tegoedbonnen.. ;(
Ja, vanochtend besteld, PostNL levert hem zo :)
Maar ik zie dat hij daar nu helaas is uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:30
Vraagje, heb niet zoveel ervaring maar zit er op de mini ook een Heads free mode??
Zodat het voor een beginner wat simpeler is?

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
bing69 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:07:
Vraagje, heb niet zoveel ervaring maar zit er op de mini ook een Heads free mode??
Ik gok dat hands free bedoeld..;)
Wat bedoel je er precies mee? Je kan in principe de controller loslaten terwijl je drone in de lucht hangt en dan blijft hij daar netjes hangen zodat jij rustig kan kijken waar alles zit. Bedoel je dat?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Kan iemand met de combo die travel case eens opmeten?
Benieuwd hoe groot die is ivm die van de Spark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenJennen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-05-2021
Heeft iemand ervaring met het bestellen bij dutchtravelshop.com? Deze meneer claimt namelijk dat hij nog een aantal exemplaren van de fly more combo heeft liggen. Ik kan alleen nergens vinden of deze webshop te vertrouwen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

matthijst schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:21:
Kan iemand met de combo die travel case eens opmeten?
Benieuwd hoe groot die is ivm die van de Spark.
27x19x8cm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redslow
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-06 12:06
Als je 4k wilt filmen met je Mavic mini

YouTube: DJI MAVIC MINI WITH GOPRO 8 ON TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
ourplayground schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:10:
[...]

Ik gok dat hands free bedoeld..;)
Wat bedoel je er precies mee? Je kan in principe de controller loslaten terwijl je drone in de lucht hangt en dan blijft hij daar netjes hangen zodat jij rustig kan kijken waar alles zit. Bedoel je dat?
Er is wel een app waarin je een route kunt uitstippelen die de drone dan automatisch volgt. Is hier wel ergens in het topic genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
rimave schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:54:
[...]

Er is wel een app waarin je een route kunt uitstippelen die de drone dan automatisch volgt. Is hier wel ergens in het topic genoemd.
Bedoel je zoiets als AirMap?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-05 12:21
bing69 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:07:
Ik neem aan dat je headless mode bedoeld? Ik kan nergens vinden dat dit in de app zit. De gedachte is natuurlijk ook dat je beeld van de camera hebt, en daardoor de oriëntatie van de drone goed in beeld hebt.

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:30
Quincy2003 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 20:57:
[...]

Ik neem aan dat je headless mode bedoeld? Ik kan nergens vinden dat dit in de app zit. De gedachte is natuurlijk ook dat je beeld van de camera hebt, en daardoor de oriëntatie van de drone goed in beeld hebt.
Dit was wat ik bedoelde, klok horen luiden maar etc....

Op mijn speelgoed drone zit het wel en vond dat wel gemakkelijk.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
DS7 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:36:
[...]

Morgen. Zo is mij in ieder geval verzekerd.
Benieuwd of jij hem wel krijgt, want het is chaos bij Konijnenberg. Volgens een mail van hun is de combo niet op voorraad en klopt de status op de site niet. Bij mij staat nu verzonden, maar hij is dus niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-06 23:27

swv

rimave schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:00:
[...]

Benieuwd of jij hem wel krijgt, want het is chaos bij Konijnenberg. Volgens een mail van hun is de combo niet op voorraad en klopt de status op de site niet. Bij mij staat nu verzonden, maar hij is dus niet verzonden.
Ze hebben vandaag voorraad ontvangen in het magazijn (van Kamera Express neem ik dan aan?) kreeg ik te horen. Ik heb nu een track en trace code. De grap is eigenlijk dat ik mijn order heb laten annuleren omdat ik er geen vertrouwen in had en bol.com wel heeft geleverd (gisteravond). Kijken wat er gaat gebeuren bij Konijnenberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Vreemd. Ik heb geen track en trace code ontvangen. Ook vreemd dat mijn order op compleet staat, want hoe weten ze nu dat er alsnog wat verzonden moet worden, mocht hij vanmiddag niet bij de post zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Wil iemand met de mini zou vriendelijk zijn een .jpg foto in Lightroom te bewerken en het resultaat hier delen? :).

Of is er een review waarbij ook processed jpg getoond wordt? Ik kan onmogelijk obv specs beoordelen of de informatie die in de jpg wordt opgeslagen voldoende is om de foto enigzins bij te werken.

Input is welkom :).

Tot die tijd hou ik mijn Mavic Pro dan nog maar eventjes....:)

Edit: Kijk eens aan:

[ Voor 14% gewijzigd door GustavSan op 13-11-2019 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En wat vond je van dat mapje met JPG's? Ik vind het prima kwaliteit. Mijn foto's gaan meestal toch in familie-albums. En zo te zien is de kwaliteit zelfs groot genoeg voor op een full-page afdruk.
https://drive.google.com/...rhRpMBe0mZ_q1bEsT_DPqnNs_

Just to clarify: when I say download “raw” images I am referring to the unedited jpg photos. This drone can NOT shoot raw photos. Bummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

Als ik alles zo bekijk dan heeft DJI al erg snel dingen verbeterd. Als ze dat nu blijven doen, dan kan het wel eens een hele mooie drone voor relatief weinig €€ worden!

Hieronder nogmaals de verbeteringen op oa foto kwaliteit vlak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redslow
Cheesy schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:18:
[...]

En wat vond je van dat mapje met JPG's? Ik vind het prima kwaliteit. Mijn foto's gaan meestal toch in familie-albums. En zo te zien is de kwaliteit zelfs groot genoeg voor op een full-page afdruk.

Just to clarify: when I say download “raw” images I am referring to the unedited jpg photos. This drone can NOT shoot raw photos. Bummer!
Voor mij persoonlijk is het wel een ding. Het liefst heb ik raw bestanden omdat je daar zoveel meer uit kunt halen.

Daarom twijfel ik nog tussen de mini en een tweedehands air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DS7

DS7

rimave schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:00:
[...]

Net gebeld. Er staat powered by Kamera Express, maar ik denk dat het gewoon Media Markt is. Ze hebben ze inderdaad niet en ik krijg een mail wanneer dat ding geleverd kan worden.

Wat een chaos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
redslow schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:23:
[...]

Voor mij persoonlijk is het wel een ding. Het liefst heb ik raw bestanden omdat je daar zoveel meer uit kunt halen.

Daarom twijfel ik nog tussen de mini en een tweedehands air.
Die twijfel heb ik ook gehad. Ik ben uiteindelijk toch voor de mini gegaan omdat:
Je geen 2e hands air fly more combo voor 500 euro kan vinden.
De Air aanzienlijk meer kabaal maakt dan de mini.
De air 4K kan, maar dat kan ik niet processen dus ik blijf lekker bij 1080p

De enige overweging was dus " follow me" en raw foto's, met de concessie dat ik meer geld kwijt ben voor een 2e hands drone waarvan ik niet weet wat er mee is gebeurd.

Toen toch maar voor de mini gegaan.. :)

Edit:
Nog even iets anders wat mij opvalt. Als ik de DJI Fly app gebruik en daar op de kaart kijk dan zijn daar veel gebieden waar ik wel mag vliegen vergeleken met de app/kaart van airmap, of die van rijksoverheid bijvoorbeeld. Nu gok ik dat die van Rijksoverheid leidend is in het geheel, maar zijn er wellicht andere regels voor lichtere drones dat in de DJI Fly app deze regios niet naar voren komen?
Een voorbeeld is het verlaten Voetbal stadion in Wageningen, volgens de DJI Fly app mag ik hier vliegen, volgesn rijksoverheid is dat een militair oefen gebied...

Verder vroeg ik mij af of je vanaf een tankstation langs de snelweg mag opstijgen zonder dat je over de snelweg of het tankstation heen vliegt?

[ Voor 31% gewijzigd door ourplayground op 13-11-2019 14:24 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 14:22

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

[...]

Denk dat als je de EV wat naar beneden bij schroeft je meer hebt om mee te werken, maar ik ben aardig onder de indruk van de foto's...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:08

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

beschuitfluiter schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:24:
[...]

Denk dat als je de EV wat naar beneden bij schroeft je meer hebt om mee te werken, maar ik ben aardig onder de indruk van de foto's...
Het zijn prima foto's, vergelijkbaar met een goede smartphone. Vooral de ruis in donkere delen, zelfs bij foto's bij daglicht, geeft dit weg.

Ik zit nog altijd in dubio. Qua prijs is het super interessant hiermee te beginnen, qua fotokwaliteit wil ik een Mavic 2 Pro :+

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 14:22

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Xilantof schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:33:
[...]

Het zijn prima foto's, vergelijkbaar met een goede smartphone. Vooral de ruis in donkere delen, zelfs bij foto's bij daglicht, geeft dit weg.

Ik zit nog altijd in dubio. Qua prijs is het super interessant hiermee te beginnen, qua fotokwaliteit wil ik een Mavic 2 Pro :+
Ik wil zo veel haha; maar ik denk dat juist door de afmeting/gewicht en prijs, je deze veel vaker mee zult nemen en gebruiken dan een grotere en duurdere pro.

Sowieso wordt de keuze voorlopig even voor me bepaald aangezien het ding nergens meer te krijgen is :'(

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

beschuitfluiter schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:47:
[...]

Ik wil zo veel haha; maar ik denk dat juist door de afmeting/gewicht en prijs, je deze veel vaker mee zult nemen en gebruiken dan een grotere en duurdere pro.

Sowieso wordt de keuze voorlopig even voor me bepaald aangezien het ding nergens meer te krijgen is :'(
Formaat telt bij mij ook zwaar. Het zal altijd een aanvulling zijn op mijn (toch al zwaar gevulde) fototas...

Dat ie niet te krijgen is, is voor mij even gunstig... Even bezinnen. ;)

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

Xilantof schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:33:
[...]
Klopt, maar zelfs bij afdrukken (iPhone XS) op A3 valt mij dat totaal niet op eerlijk gezegd.
Een echte fotograaf natuurlijk wel, maar dan zeg ik altijd dat ik wat ruis in Lightroom heb toegevoegd voor een authentieke look _O-
En ik een Inspire 2 :X

Maar zonder dollen: als het net als met een smartphone gaat om de camera die je bij je hebt, dat de Mavic Mini erg hoge ogen gooit om (bijna) altijd bij je te hebben. Ding is opgevouwen in oppervlakte kleiner/even groot als mijn XS Max, en maar 50gr zwaarder.

Helaas is een leuke testplek dus ook weer weg: https://www.drones.nl/nie...meer-boven-de-flevopolder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
[...]

Ik heb de foto's uit dat mapje inderdaad hier door Lightroom gehaald en ben nog niet geheel onder de indruk hoewel de onderwerpen en de tijd van het jaar wellicht ook niet perfect zijn. Ik wacht met smart op mooie foto's zodat ik een beetje weet wat er maximaal uit te halen valt.

Het punt voor mij is vooral dat ik nu een Mavic Pro heb die ik door en door ken en waar ik - voor mijn doen - erg mooie foto's mee gemaakt heb. Ik merk echter ook dat ik de drone soms niet tevoorschijn durf te halen, vooral niet in verre landen/andere culturen. Zo had ik hem 5 weken lang in Japan in mijn rugzak en uiteindelijk nul keer eruit gehaald. Laatst in Thailand dan weer wel gebruikt, hoewel het daar eigenlijk niet mocht. Daarom die Mini...ik hoop dat de drempel voor mij zelf lager komt te liggen, vooral omdat ik minder bezig hoef te zijn met de 'local law'. Daarbij doe ik vaak korte tripjes binnen Europa (vaak bergen etc) en daar kan de drone altijd erg toffe angles opzoeken.

Goed. Ik blijf nog even twijfelen :). Denken jullie dat de .raw functie ooit softwarematig (via Firmware) wordt toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
GustavSan schreef op woensdag 13 november 2019 @ 17:03:
[...]

Ik heb de foto's uit dat mapje inderdaad hier door Lightroom gehaald en ben nog niet geheel onder de indruk hoewel de onderwerpen en de tijd van het jaar wellicht ook niet perfect zijn. Ik wacht met smart op mooie foto's zodat ik een beetje weet wat er maximaal uit te halen valt.

Het punt voor mij is vooral dat ik nu een Mavic Pro heb die ik door en door ken en waar ik - voor mijn doen - erg mooie foto's mee gemaakt heb. Ik merk echter ook dat ik de drone soms niet tevoorschijn durf te halen, vooral niet in verre landen/andere culturen. Zo had ik hem 5 weken lang in Japan in mijn rugzak en uiteindelijk nul keer eruit gehaald. Laatst in Thailand dan weer wel gebruikt, hoewel het daar eigenlijk niet mocht. Daarom die Mini...ik hoop dat de drempel voor mij zelf lager komt te liggen, vooral omdat ik minder bezig hoef te zijn met de 'local law'. Daarbij doe ik vaak korte tripjes binnen Europa (vaak bergen etc) en daar kan de drone altijd erg toffe angles opzoeken.

Goed. Ik blijf nog even twijfelen :). Denken jullie dat de .raw functie ooit softwarematig (via Firmware) wordt toegevoegd?
Ik denk dat de Air dan een betere optie is voor je.
Marketing technisch lijkt het me sterk dat ze raw toevoegen (ik hoop het wel), maar dat het wel bij een toekomstige mini pro (oid) zal komen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
ourplayground schreef op woensdag 13 november 2019 @ 17:08:
[...]

Ik denk dat de Air dan een betere optie is voor je.
Marketing technisch lijkt het me sterk dat ze raw toevoegen (ik hoop het wel), maar dat het wel bij een toekomstige mini pro (oid) zal komen.
Ja, maar dan zit ik binnen de EU in elk geval niet onder die 250gr grens met het nodige gedoe waarin ik geen trek heb. Daarbij heb ik de Mavic Pro al, dus voelt het een beetje zonde om die in te wisselen voor een Air die nagenoeg hetzelfde is (iets kleiner, meer herrie, verder voor mijn doel vergelijkbaar).

Ik maak geen echte video's met mijn drone, vooral foto's van bijzondere invalshoeken waar ik anders niet bij zou kunnen komen. Soms een simpel videotje, maar ben niet zo thuis in videobewerking (ook vaak gebrek aan focus/tijd).

Ik zou nu vooral de Mavic Pro voor de Mavic Mini willen inruilen, omdat ik dan zonder (veel) bij te betalen de Mavic Mini + DJI Pocket samen kan kopen. Mavic voor in de lucht, pocket voor op de grond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iisworks
Voor wie wil weten hoeveel stroom de RC levert aan een Android smartphone tijdens gebruik:
0.23A @5V op mijn Galaxy S8 (65% battery), gemeten met een USB tester.

Zou dus mee moeten vallen met hoe snel de RC hierdoor acculading verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188103

GustavSan schreef op woensdag 13 november 2019 @ 17:36:
[...]

Ja, maar dan zit ik binnen de EU in elk geval niet onder die 250gr grens met het nodige gedoe waarin ik geen trek heb.
Sowieso moet je de mini registreren, kost €136. Je hoeft alleen geen test af te leggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redslow
Oké bijzonder dat het bij Apple word verkocht 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DS7

DS7

swv schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:29:
[...]

Ze hebben vandaag voorraad ontvangen in het magazijn (van Kamera Express neem ik dan aan?) kreeg ik te horen. Ik heb nu een track en trace code. De grap is eigenlijk dat ik mijn order heb laten annuleren omdat ik er geen vertrouwen in had en bol.com wel heeft geleverd (gisteravond). Kijken wat er gaat gebeuren bij Konijnenberg.
Ik heb nu ook een track and trace code van Konijnberg.

Wel bijzonder, want ik had eerder al 100 euro betaald bij Kamera Express om als eerste aan de beurt te zijn. En dan blijk ik hem gewoon bij Konijnenberg sneller te hebben als ik daar later bestel.

Hoe dan ook: morgen heb ik de fmc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

redslow schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:33:
[...]

Oké bijzonder dat het bij Apple word verkocht 🤣
Nee hoor, die verkopen al sinds jaar en dag drones. :)

Wel verleidelijk... zou hem morgen kunnen ophalen in Den Haag

[ Voor 12% gewijzigd door Xilantof op 13-11-2019 20:16 ]

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redslow
Xilantof schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:16:
[...]

Nee hoor, die verkopen al sinds jaar en dag drones. :)

Wel verleidelijk... zou hem morgen kunnen ophalen in Den Haag
Nooit geweten, weer wat geleerd. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-06 23:27

swv

Oke tot nu toe alleen binnen gevlogen. Vluchttijd met propeller guard is kennelijk max 18 minuten. Wist ik eerst niet dus ik schrok al. Achteraf wel logisch. Tof ding en het vliegen voelt goed aan. Ik was nog even zoekende naar de prettigste modus voor de besturing maar 3 vind ik denk ik het prettigst. Doet het meeste denken aan het bewegen in een openwereldgame met een gamecontroller en voelt dus het meeste vertrouwd voor iemand zonder ervaring. Hopelijk komend weekend lekker eropuit want binnen vliegen ben ik ook snel zat haha :) Jammer dat de dagen tot december nog korter worden want na werktijd kan het dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
DS7 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:49:
[...]

Ik heb nu ook een track and trace code van Konijnberg.

Wel bijzonder, want ik had eerder al 100 euro betaald bij Kamera Express om als eerste aan de beurt te zijn. En dan blijk ik hem gewoon bij Konijnenberg sneller te hebben als ik daar later bestel.

Hoe dan ook: morgen heb ik de fmc.
Ik ook. Dan zou hij hier morgen moeten zijn. Lekker vliegen komend weekend!
Ik heb qua drones wel een apart traject doorlopen. Begonnen met de Spark die ik kocht op de releasedatum, daarna verkocht voor de Mavic Pro. Die had een mooie black friday aanbieding. Daarna de Mavic Air en de Mavic Pro weer verkocht. En nu dan de Mavic Mini en de Air verkocht. ;) Wellicht is deze Mini een blijvertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggiesberts
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-05 22:27

• KoenJennen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-05-2021
Ik heb de fly more combo bij dutchtravelshop.com gekocht. Lijkt op het 1e gezicht niet helemaal betrouwbaar. uiteindelijk na wat onderzoek besteld. De service was top en ik heb de drone nu in huis. Hij heeft ze volgens mij ook nog steeds op voorraad.

• ourplayground
KoenJennen schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:34:
Ik heb de fly more combo bij dutchtravelshop.com gekocht. Lijkt op het 1e gezicht niet helemaal betrouwbaar. uiteindelijk na wat onderzoek besteld. De service was top en ik heb de drone nu in huis. Hij heeft ze volgens mij ook nog steeds op voorraad.
Top!! en ook nog een mooie dag voor een eerste test vlucht!

iRacing Profiel Twitch

• Viper_4111
  • Laatst online: 15:03
Zijn er hier mensen die in omgeving Eindhoven wonen? Aangezien er een complete no fly zone is werkt de drone dan uberhaupt wel met de DJI app?

Ik ben al een tijd op zoek naar een leuke instap drone en dit is de perfecte instap. Maar goed in Eindhoven mag gewoon niet gevlogen worden...

Geen informatie beschikbaar

Anoniem: 35872

Ben benieuwd of er nog ND en Polaroid filters beschikbaar komen..
Op diverse sites/fora zijn ze er sceptisch over omdat het totale gewicht dat op 250+ komt..

Vooral Polaroid filters vind ik wel een must ivm de wens om veel bij water te vliegen.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoewel het begrijpelijk is dat mensen op zoek zijn naar extra zendvermogen, is dit topic niet de plek om het omzeilen van wetgeving en/of beveiligingen te bespreken.