[DJI Mavic Mini] Informatie en discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 75.806 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:24
Anoniem: 35872 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:35:
Ben benieuwd of er nog ND en Polaroid filters beschikbaar komen..
Op diverse sites/fora zijn ze er sceptisch over omdat het totale gewicht dat op 250+ komt..

Vooral Polaroid filters vind ik wel een must ivm de wens om veel bij water te vliegen.
Honbobo UV CPL ND ND-PL Objektiv Filter für DJI Mavic Mini (CPL) https://www.amazon.de/dp/..._r_cp_api_i_o9sZDbEZ2FRBZ

Zoiets bedoel je? ;)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Viper_4111 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:22:
Zijn er hier mensen die in omgeving Eindhoven wonen? Aangezien er een complete no fly zone is werkt de drone dan uberhaupt wel met de DJI app?

Ik ben al een tijd op zoek naar een leuke instap drone en dit is de perfecte instap. Maar goed in Eindhoven mag gewoon niet gevlogen worden...
De DJI app is wat minder streng dan de no fly map van de overheid.
In een groot deel van Eindhoven kun je dus gewoon vliegen: https://www.dji.com/nl/flysafe/geo-map

Zie verder ook
https://www.dji.com/nl/flysafe

UNLOCKING REQUESTS
GEO displays zones of various risk levels in which flight may pose safety or security concerns and allows users to unlock them.
Unlocking low-risk zones requires just a few taps or clicks, while high-risk zones require users to submit particular credentials
to ensure compliance with local policies and regulations.

• rdkraker
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 22:11
Vanuit Amazon.de iig ook bericht dat de combo verzonden is. Zou vandaag aan moeten komen... alleen niet thuis. Gelukkig wel iemand anders die m op kan vangen, maar testen wordt morgen helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25
Ook net besteld via Apple, werd nog gebeld of ik wel echt diegene was die bestelde... kreeg je een half engels sprekende persoon aan de lijn om te verifieren.

Maar goed alles ziet ernaar uit dat ik hem morgen heb, en morgen ook een dag vrij :)

Geen informatie beschikbaar

• rimave
  • Laatst online: 12:27
Anoniem: 35872 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:35:
Ben benieuwd of er nog ND en Polaroid filters beschikbaar komen..
Op diverse sites/fora zijn ze er sceptisch over omdat het totale gewicht dat op 250+ komt..

Vooral Polaroid filters vind ik wel een must ivm de wens om veel bij water te vliegen.
Maar dat maakt toch niet uit? De registratie zit op het gewicht zoals hij verkocht wordt.
Zelfde als wegenbelasting. Dat betaal je ook over het 'kale' gewicht.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• ourplayground
Ik heb vanmiddag even tijdens de lunch gevlogen en er zijn mij toch 2 dingetjes opgevallen:
In een wat meer bewoond gebied (bij het verlaten stadion van Wageningen) had ik echt maar een beperkt bereik van een half voetbal veld. Nu moest ik wel door een aantal bomen heen, maar dat zou niet echt moeten uitmaken.. toch?
Daarna ben ik wat meer buiten af gaan vliegen en ook hier (veel bomen) viel mijn signaal relatief snel weg. Daarnaast waaide het ook best hard op 100 meter hoogte want mijn drone vloog weg terwijl dat ik hem echt naar huis toe stuurde!! Ik zal later wel even een filmpje online gooien.

video van de connectie drop en wind

Uiteindelijke resultaat:

[ Voor 17% gewijzigd door ourplayground op 14-11-2019 17:09 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Nu online

Mars Warrior

Earth, the final frontier

ourplayground schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:36:
Ik heb vanmiddag even tijdens de lunch gevlogen en er zijn mij toch 2 dingetjes opgevallen:
In een wat meer bewoond gebied (bij het verlaten stadion van Wageningen) had ik echt maar een beperkt bereik van een half voetbal veld. Nu moest ik wel door een aantal bomen heen, maar dat zou niet echt moeten uitmaken.. toch?

Daarna ben ik wat meer buiten af gaan vliegen en ook hier (veel bomen) viel mijn signaal relatief snel weg. Daarnaast waaide het ook best hard op 100 meter hoogte want mijn drone vloog weg terwijl dat ik hem echt naar huis toe stuurde!! Ik zal later wel even een filmpje online gooien.
Van Quora
"Natural phenomena such as tress can generate interference trees with large leaves can block Wi-Fi signals due to the signal being broken up by water contained in the plant. Moreover, certain construction materials can cause interference by absorbing or reflecting the radio waves that make up a wireless signal."

En als ik tabel 4 bekijk van deze link, dan wordt dat ook genoemd

[ Voor 6% gewijzigd door Mars Warrior op 14-11-2019 15:45 ]

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:42
Maar 100m is wel heel karig als ze max 2km aangeven :)

• Cheesy
  • Niet online
ourplayground schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:36:
Dat wegdriften zou toch niet mogen met GPS? Stonden de instellingen wel goed?
Ik heb wat filmpjes gezien van de Mavic Mini in volle zeewind en daar bleef die goed op positie.

[ Voor 5% gewijzigd door Cheesy op 14-11-2019 15:57 ]

• ourplayground
Cheesy schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:50:
[...]

Ik heb wat filmpjes gezien van de Mavic Mini in volle zeewind en daar bleef die goed op positie.
Als je tips hebt over de instellingen dan hoor ik het graag!!
Ik had de drone in P mode staan (achteraf had ik S mode moeten kiezen) maar ik kwam niet vooruit, maar ging langzaam naar achteren.. achteraf leverde het mooie beelden op, maar toch.. echt fijn was het niet! :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:46
Ik zou beginnen om hem fixed op een 2.4GHz kanaal te zetten (1-13). Die band is in CE mode veel krachtiger dan de standaard 5.8Ghz band (149), en ook veel minder gevoelig voor obstacels. Tussenliggende takken en bomen zou ik zoveel mogelijk proberen te voorkomen, want het blijft wifi en geen Ocusync zoals op de Mavic Pro/2...

En drift hij ook op 10m hoogte? Dan wellicht IMU/Compass calibratie. Over driften gesproken: heb hem gisteren bij eerste vlucht in de woonkamer direct tegen een kast gecrasht omdat het echt te donker was voor de VPS (jaja, waarschuwing onterecht genegeerd). Ik had gelezen dat hij binnen erg stabiel was, maar blijft oppassen dus. Gelukkig geen schade. :)

[ Voor 39% gewijzigd door iisworks op 14-11-2019 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000

rik

Ik had m in eerste instantie bij Amazon besteld maar geannuleerd omdat ik twijfelde tussen de Mavic 2 en de mini. Nu toch maar de mini besteld bij Apple, thanks!

• ggiesberts
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-05 22:27
matthijst schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:45:
Maar 100m is wel heel karig als ze max 2km aangeven :)
Vrijwel alle “radio” signalen houden zich aan een eenvoudige natuurkundige wet van “Line of sight” ofwel, als er in rechte lijn tussen zender en ontvanger niets is wat in de weg zit wat het zicht beperkt werkt het.

• matthijst
Ja snap ik, maar blijft matig.
Hier nog wat range tests in de stad, 400m in een park en 150 tussen huizen (op 5.8):
YouTube: MAVIC MINI URBAN RANGE TEST | ROOFTOPS AND EVERYTHING

Wacht nog wel even of hij al dan niet gehackt wordt, Spark op FCC komt verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188103

Kan je de mini opladen via een reguliere usb sigaretten autolader? Lukt dit ook voor de charging hub?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Anoniem: 188103 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 04:18:
Kan je de mini opladen via een reguliere usb sigaretten autolader? Lukt dit ook voor de charging hub?
Ja dat kan, maar gaat erg langzaam.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188103

ourplayground schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 07:46:
[...]

Ja dat kan, maar gaat erg langzaam.
Hoeveel volt en amp is de meegeleverde lader?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Anoniem: 188103 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 07:49:
[...]

Hoeveel volt en amp is de meegeleverde lader?
Van de DJI website:
It takes 90 minutes to fully charge a battery with the Quick Charge 2.0 18W USB charger (50 minutes for the 1100 mAh battery).

Ik zal later ff kijken wat het amperage en volt is
Output 5V--3A/9V--2A/12V--.5A

[ Voor 11% gewijzigd door ourplayground op 15-11-2019 08:48 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iisworks
Wat afmetingen + cases:

Mavic Mini: 140 × 82 × 57
RC: 145 x 77 x 35 (ca. 245g)

DJI Combo Case: 270x195x85

PgyTech case (245x175x75) - Alles past, hub lukt met wat moeite
https://www.aliexpress.com/item/4000344980146.htm

Sunnylife Case (200x175x74) - Alleen Mini + RC
https://www.aliexpress.com/item/4000364814030.html

Helaas moet overal de RC sticks worden verwijderd. :(
Ik heb de PgyTech besteld voor EUR21, maar ik zoek ook nog iets super-compacts. Dus wellicht wordt dat een soft camera bag.

Verder zie ik op Ali ook nog een generieke case van 28cm, maar die is dus erg lomp.

[ Voor 14% gewijzigd door iisworks op 15-11-2019 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Cheesy schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:50:
[...]

Mijn Mavic Pro had ook zo'n soortgelijk issue. Of het door de wind kwam, geen idee, maar hij vloog langzaam achteruit terwijl ik de stick op de controller naar voren drukte. In the heat of the moment ben ik op de fiets gestapt om hem op te halen, want ik was de RTH even vergeten. :+

Omdat hij maar weg bleef 'drijven' heb ik hem heel snel laten landen. Net achter een hek gelukkig. In het achteruitvliegen had hij ook bijna een schoortsteen geraakt, maar op het beeld van de camera zag ik dat hij net ervoor stopte door de sensoren.

Sinds dit akkefietje doe ik altijd een gps calibratie voor ik ga vliegen.

Gisteren nog wel even in huis gevlogen met de Mini, maar ondanks dat ie klein is is dat niet echt te doen. Ik had de cage erom en dat was maar goed ook, want hij vloog tegen de muur op. :P Geen schade gelukkig. Van het weekend maar eens buiten vliegen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Als je kompas calibratie bedoelt: het wordt juist aangeraden om dat alleen te doen als de app erom vraagt en niet zomaar. Het belangrijkst is om heel erg goed op letten dat je ruim voldoende GPS ontvangst hebt voor je opstijgt (liefst 10+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
iisworks schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:02:
Als je kompas calibratie bedoelt: het wordt juist aangeraden om dat alleen te doen als de app erom vraagt en niet zomaar. Het belangrijkst is om heel erg goed op letten dat je ruim voldoende GPS ontvangst hebt voor je opstijgt (liefst 10+).
Mijn idee was altijd dat als je de drone na transport weer de lucht in gooit dat de gps in de war kan zijn geraakt door het transport. Maar waarom zou je die calibratie niet telkens voor een vlucht mogen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-05 15:21
Kamera Express had ze nog in voorraad, in de Fly More versie. Besteld zodat ie vanavond binnenkomt, net nog maar even een tochtje gedaan met de Zoom, zal toch net iets anders vliegen maar het formaat, dat is wel erg klein, daardoor (hopelijk) minder drone-y waardoor ik er meer en op meer plaatsen mee zal vliegen, strand van t weekend hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
rimave schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:28:
[...]
Mijn idee was altijd dat als je de drone na transport weer de lucht in gooit dat de gps in de war kan zijn geraakt door het transport. Maar waarom zou je die calibratie niet telkens voor een vlucht mogen doen?
Meer om praktische redenen. Buiten het gedoe is een niet goed gecalibreerd kompas (in de buurt van magnetische velden/metaal/etc.) een van de top redenen voor fly-aways (veel threads voor Spark/Air). En hoe vaker het gedaan wordt terwijl het eigenlijk niet nodig is, hoe groter die kans. Bij de Spark en Air hoefde ik vrijwel nooit een calibratie te doen, meestal zelfs niet bij reizen naar het buitenland. Als het zorgvuldig buiten gebeurt zal het geen probleem zijn idd.

Volgens Spark manual alleen als de App het aangeeft:
https://dl.djicdn.com/dow...er%20Manual%20V1.2_NL.pdf

Maar schijnbaar is dit nu anders voor Mini, daar raden ze het volgens de manual nu ook aan als je wat verder reist:
https://dl.djicdn.com/dow...i_User_Manual_v1.0_en.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
even totaal iets anders... hoe en waar "editen" jullie je video's mee?
Ik ben nu bezig met Imovie op de Ipad maar heb het idee dat er super veel kwaliteit verloren gaat. Hebben jullie tips om dit op een makkelijke manier te doen?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
ourplayground schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:20:
even totaal iets anders... hoe en waar "editen" jullie je video's mee?
Ik ben nu bezig met Imovie op de Ipad maar heb het idee dat er super veel kwaliteit verloren gaat. Hebben jullie tips om dit op een makkelijke manier te doen?
offtopic:
Als je iets zoekt om op de iPad te editen, kan ik je LumaFusion van harte aanbevelen. Ik gebruik dat zelf op m'n iPad Pro met video van een GoPro en/of iPhone. Werkt naar mijn mening erg prettig en er zijn genoeg filmpjes over te vinden om je op weg te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Fly More Combo op voorraad bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Als opvolging van mijn post van gisteren (drifting). Ik heb echt het idee dat de/mijn mini het niet goed doet met harde wind. zojuist weer even gevlogen en wederom op een hoogte van 119 meter komt hij niet meer vooruit, ook niet in S mode. Ik moest eerst fors lager gaan vliegen om vervolgens weer naar verder te kunnen vliegen. GPS zag meer dan 10 satellieten dus daar zou het niet een moeten liggen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Geïmproviseerde ultra compacte Mini case:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MIrrwrK4cOJBhDmE6gMtn2LJ/thumb.jpg

Had mijn favoriete Spark case nog liggen. Het gevormde binnenwerk eruit gesneden en nu passen net de Mini + RC met sticks er net in. Slechts 17 x 17 x 6.5cm! :)

[ Voor 3% gewijzigd door iisworks op 15-11-2019 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
@iisworks hoe is de Mini vergeleken met de Spark?
Of nog niet mee kunnen vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Vandaag heel even vanuit de tuin boven het huis dus nog niet echt veel. Hij leek een slag stiller dan Spark, had moeite met de wind boven, foto's en video's zien er lekker scherp uit (daar had ik met de Air veel problemen mee in het begin). Voor mij de grootse voordelen: 2.7k, gimbal ook in Sport mode actief, video mode zoomt niet zo idioot in als bij Spark, en accutijd natuurlijk!

Verder hoop ik dat de range minder belabberd is dan van de Spark in CE mode, maar dat moet ik dus nog testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Wegdriften zou in Sport mode opgelost zijn

vanaf 3:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Heeft iemand nog advies voor filters voor de Mavic Mini? Morgen komt mijne binnen via Apple 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Nou, mij hielp het niet. Wat wel hielp was lager gaan vliegen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s4nch3z
  • Registratie: November 2019
  • Niet online
iisworks schreef op maandag 11 november 2019 @ 06:57:
Onsuccesvolle poging om een CE Mini in FCC mode te krijgen met FakeGPS (Spaans):
YouTube: Dji Mavic Mini - Pasar de CE a FCC, ¿es posible?
Ik heb het vanmiddag ook geprobeerd met floter , maar helaas geeft de dji fly app je geen optie om te cancellen als je weer terugschakelt naar normale GPS, maar gaat die automatisch weer in CE mode en geeft je alleen de optie knop OK :-(

Nu heb ik nog niet getest of met floter aan (fake GPS) je RTH nog werkt op je vertrek punt of dat die richting USA gaat vliegen waar de map denkt dat die is.
(met fake GPS aan druk je op de map dan krijg je de locatie te zien die de fake gps aangeeft (usa) en niet de nl kaart)
Dat ga ik liever binnenkort op een grote open plek testen.

Wat distance betreft ben ik wel weer teleurgesteld net als bij mijn spark
Die heb ik gelukkig wel in FCC kunnen krijgen ;) helaas is die stuk gegaan bij een RTH onder bomen incident
:-( ;w en wacht ik op onderdelen van ALIxpress.

Als de mini in FCC Mode te hacken is ben ik zeer tevreden en heb ik de voor mij ideale drone.
(Spark was al goed maar de mini’s -+ 30 min flight-time is fanatastich _/-\o_ )
Oja en hij maakt minder geluid dan de spark :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redslow
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:08
iisworks schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 17:03:
Vandaag heel even vanuit de tuin boven het huis dus nog niet echt veel. Hij leek een slag stiller dan Spark, had moeite met de wind boven, foto's en video's zien er lekker scherp uit (daar had ik met de Air veel problemen mee in het begin). Voor mij de grootse voordelen: 2.7k, gimbal ook in Sport mode actief, video mode zoomt niet zo idioot in als bij Spark, en accutijd natuurlijk!

Verder hoop ik dat de range minder belabberd is dan van de Spark in CE mode, maar dat moet ik dus nog testen. :)
Ik snap dat je nog moet testen, maar hoe zijn de foto’s van de mini tov de air? En mis je de raw bestanden van de air? Of maakte je eigenlijk altijd foto’s op jpg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iisworks
redslow schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 05:57:
[...]
Ik snap dat je nog moet testen, maar hoe zijn de foto’s van de mini tov de air? En mis je de raw bestanden van de air? Of maakte je eigenlijk altijd foto’s op jpg?
Ik had het idee dat de eerste Air modellen die geleverd werden (waarvan ik er een paar geprobeerd had) last hadden van een HW issue met out-of-focus camera, lang niet zo scherp als de Spark. De 4k video bestanden vond ik eigenlijk te groot dus ben ergens blij dat de Minin 2.7k heeft met een lage bitrate: voldoende verbetering t.o.v. de Spark, en toch nog praktische bestanden. Bij modellen geleverd na Maart leek dat beter te zijn. De Air was me ook veel te luidruchtig/irritant, en te duur om te houden maar weinig te gebruiken. Ik doe persoonlijk nooit aan nabewerking, dus het ontbreken van RAW is voor mij een non-issue. En gezien de point-n-klik doelgroep zoals ikzelf weet ik vrijwel zeker dat de Mini geen 4k of RAW zal gaan krijgen, maar alle andere voordelen maken het de aankoop zeker waard. Nu nog activetrack en ik ben blij. :)

[ Voor 9% gewijzigd door iisworks op 16-11-2019 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04:57
Ik wil de controls aanpassen. Bij de Mavic Air kan dat. Is dat op de mini ook mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
DCNY schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:57:
Ik wil de controls aanpassen. Bij de Mavic Air kan dat. Is dat op de mini ook mogelijk?
Ja dat kan in de app.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rimave
De maiden vlucht van de Mini is ook weer achter de rug. Wat een fijn machientje! Ik heb echt niet het idee dat er op achteruit ben gegaan ten opzichte van de Mavic Air. Qua afstand kwam ik makkelijk een kilometer ver en qua hoogte ben ik niet hoger dan 100 meter gegaan. Het waaide toch best wel. In de app kreeg ik daar ook steeds een warning over. In sportstand was het tegen de wind in ongeveer 6 m/s en 10 m/s met wind mee.
In de sportstand kwam er wel steeds een power warning in beeld. De Mini kan niet zo schandalig hard en strak vliegen als de Spark. Maar da’s prima.

Beeld van de camera is ook prima. Soms moet je de camera iets meer omlaag richten om de foto’s niet te overbelichten. Maar hij poept prima plaatjes uit.

Ik ga nu wel even zo’n landingsmat bestellen, want landen in gras is not done. En de Mini laten landen op het deksel van z’n tasje is ook lastig.

Ben tot dusver prima te spreken over de Mini. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Ik start meestal vanaf een case en doe aan het einde een handlanding.
YouTube: How to Hand Launch and Land your DJI Mavic Mini

[ Voor 45% gewijzigd door iisworks op 16-11-2019 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Dat kan, als je twee handen hebt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gecko43
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18-05 20:49
rimave schreef op zondag 17 november 2019 @ 00:45:
[...]

Dat kan, als je twee handen hebt... :|
Ik gebruik ook hand launch en hand catch werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Gecko43 schreef op zondag 17 november 2019 @ 11:53:
[...]

Ik gebruik ook hand launch en hand catch werkt prima
Ik gebruik het soms, maar zoals ik al zei lukt mij dat niet vanwege een handicap.
Ik kan hem alleen uit de lucht plukken, maar ook alleen als de sensoren aan de onderkant uit staan.
Anders vliegt ie weer weg zodra ik mijn hand eronder doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo vandaag ook voor het eerst er echt mee gevlogen, nadat ik zag dat hij bij coolblue weer op voorraad was gelijk de fly more bundel bestelt, gisteren was hij al binnen maar was schemerig en had geen zin om binnen voor het eerst te vliegen. Dat is vragen om brokken ;)

Vind alleen de Natura2000 regelgeving nog een beetje wazig. Kan nergens echt vinden of je nou mag vliegen ja dan wel nee..

Verder wel gelijk even besturing op Mode3 gezet, dat komt meeste overeen met FPS games :P, in mode 2 ging ik steeds de mist in. Nu gaat alles eigenlijk vloeiend!

Zijn er verder nog instellingen die aangepast beter werken? Bv gimbal speed/smoothness?

Gebruik nu de DJ Fly app ism A.S.R vlieg veilig app om te kijken of je ergens mag vliegen dan wel niet. Zijn er nog betere alternatieven (iOS)? Kan eigenlijk alleen apps vinden toegespitst op USA vinden.

Verder heel leuk apparaatje (zeker voor drone beginner) , eerste keer dat ik er 1 bestuur/gebruik. Hij is stabiel, snel en geeft leuke shots in mijn ogen voor wat het apparaatje is. Al wel paar complimenten gehad van voorbijgangers, dat hij wel erg klein en stil is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:26
Zijn er veel spark overstappers? Wat zijn de ervaringen? Ik heb mijn spark tegen een boom geparkeerd dus nu moet ik even inventariseren wat het kost om te fixen en of een mavic mini niet een beter idee is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Als je in deze thread zoekt zie je dat er vooral redenen zijn om meteen te investeren in een mini. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
welke zijn dat, afgezien van kleiner en nieuw hebbeding?
- geen FCC, dus voorlopig minder bereik
- geen follow me
- geen panoramafotos
- geen sensoren. Al hield dat 'm nu ook niet uit de boom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-05 12:27

Luuk2015

Vires in numeris

"dus voorlopig minder bereik", is dit in de toekomst dan misschien anders?
matthijst schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:58:
- geen follow me
- geen panoramafotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Alleen al 2.7k video, de verdubbelde accuduur en minder herrie zijn voor de meesten reden genoeg. Tenzij je OA cruciaal vindt natuurlijk...

[ Voor 17% gewijzigd door iisworks op 17-11-2019 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Op een of andere manier als ik via de DJI Fly app een foto wil bewerken dan maakt hij er automatisch een video van. Hebben jullie een idee hoe ik het bestand gewoon exporteer als foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggiesberts
Vandaag mijn mini combo aangeslingerd, tijdens registreren/koppelen (in nl met een e-mail adres met een USA als Home locatie) kwam deze op 5.8ghz. Zou dat toch de FCC mode zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Luuk2015 schreef op zondag 17 november 2019 @ 15:10:
"dus voorlopig minder bereik", is dit in de toekomst dan misschien anders?

[...]
Nolimitdronez zal wel proberen m te hacken :)
iisworks schreef op zondag 17 november 2019 @ 15:46:
Alleen al 2.7k video, de verdubbelde accuduur en minder herrie zijn voor de meesten reden genoeg. Tenzij je OA cruciaal vindt natuurlijk...
Al getest in de stad hoe de ontvangst is, vergelen met Spark?

[ Voor 39% gewijzigd door matthijst op 17-11-2019 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Maar de 2 versies van de drone (CE en FCC) zijn toch hardware matig verschillend?
Dan kan je dit toch niet via de software omzeilen?
matthijst schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:28:
[...]

Nolimitdronez zal wel proberen m te hacken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Het EC model ondersteund 2.4Ghz en 5.8Ghz ;)
ggiesberts schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:27:
Vandaag mijn mini combo aangeslingerd, tijdens registreren/koppelen (in nl met een e-mail adres met een USA als Home locatie) kwam deze op 5.8ghz. Zou dat toch de FCC mode zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Luuk2015 schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:30:
Maar de 2 versies van de drone (CE en FCC) zijn toch hardware matig verschillend?
Dan kan je dit toch niet via de software omzeilen?

[...]
FCC aanvraag staat dat ze het in de firmware hebben uitgeschakeld :)
Afbeeldingslocatie: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191009/28bf29c3b45a792842d44043d693acbd.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door matthijst op 17-11-2019 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Cool!
Ik ben benieuwd.
Misschien een domme vraag maar waarom zijn er van deze drone twee modellen?
Waarom niet gewoon een model, dit is toch veel gemakkelijker en goedkoper?
matthijst schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:58:
[...]

FCC aanvraag staat dat ze het in de firmware hebben uitgeschakeld :)
[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Ik zag toevallig net deze reactie op Reddit:
https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x

Heeft iemand dit al geprobeerd"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:26
matthijst schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:58:
- geen follow me
- geen panoramafotos
Sport standje he 😜
Was een beetje mistig dus keek vooral via camera. Viel verbinding ineens weg en voor ik 't wist een knal.. Iets teveel risico.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Vanmiddag wat foto's geschoten met de DJI Mavic Mini:
https://imgur.com/a/f1J3RCs

Ik heb ze lichtelijk bewerkt via Photoshop.
Dit was mijn 2e vlucht met een drone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Luuk2015 schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:39:

Hoe hoog kwam je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Op de eerste foto zat ik volgens mij rond de 180 meter.
De andere foto's heb ik een stuk lager gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Luuk2015 schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:11:
Dat gaat over de Air. Bij alle modellen vóór de Mini was dit idd relatief eenvoudig mogelijk met FakeGPS. Nu begreep ik uit eerste testen met de Mini dat zelfs het FCC model, wanneer deze wordt opgestart in een CE regio, nog steeds beperkt is tot de 5.8GHz FCC band, maar dan op het lagere CE zendvermogen (500m max dus!) Wellicht wordt er nog een hack gevonden, maar in CE gebieden zijn we voorlopig echt het beste af met het CE model, die ook het hogere zendvermogen van de 2.4GHz band kan gebruiken.

Model MR1SS5 (FCC)
5.8 GHz: 4000 m

Model MR1SD25 (CE)
2.4 GHz: 2000 m
5.8 GHz: 500 m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Om even terug te komen op mijn drift probleem: vandaag weer even wezen vliegen en bij het opstijgen ging het gelijk al raar, niet gelijk naar boven maar schuin naar achteren en toen pas corrigeren naar een stabiel hangende drone. Verder ging stijgen heel langzaam en bleef de drone moeilijk stabiel. Na van alles calibreren en testen kwam ik er achter dat er een klein scheurtje in een van de propellers zat! Even snel vervangen en ik kon weer gaan!! Let er dus even op als je land en je maait ook gelijk gras dat je ff de props checked :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ourplayground schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:24:
Om even terug te komen op mijn drift probleem: vandaag weer even wezen vliegen en bij het opstijgen ging het gelijk al raar, niet gelijk naar boven maar schuin naar achteren en toen pas corrigeren naar een stabiel hangende drone. Verder ging stijgen heel langzaam en bleef de drone moeilijk stabiel. Na van alles calibreren en testen kwam ik er achter dat er een klein scheurtje in een van de propellers zat! Even snel vervangen en ik kon weer gaan!! Let er dus even op als je land en je maait ook gelijk gras dat je ff de props checked :)
Ja heb ook maar even een landingmat bestelt, want het landen op dat koffertje is nogal lastig :P
Mooi dat het wel opgelost is nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
SaURoN schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:19:
[...]

Ja heb ook maar even een landingmat bestelt, want het landen op dat koffertje is nogal lastig :P
Mooi dat het wel opgelost is nu!
Ik zit er ook aan te denken maar het is wel weer iets extra's dat je mee moet nemen.. tot nu toe gaat het vangen uit de lucht ook goed..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggiesberts
ourplayground schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:09:
[...]

Ik zit er ook aan te denken maar het is wel weer iets extra's dat je mee moet nemen.. tot nu toe gaat het vangen uit de lucht ook goed..
Een automat is een practische no-cost oplossing, op de fiets gebruik ik een oude vlag van mijn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Nu online

Mars Warrior

iisworks schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:42:
[...]
Model MR1SS5 (FCC)
5.8 GHz: 4000 m

Model MR1SD25 (CE)
2.4 GHz: 2000 m
5.8 GHz: 500 m
Voor mij is dit ruim genoeg, zelfs als de afstanden in de praktijk net aan de helft zijn.
In optimale omstandigheden zijn er blijkbaar al voorbeelden van 2-3km in CE mode. Denk niet dat je je drone dan nog kunt zien :X

Overigens zie ik soms wel een DJI rond het Evoluon of aan de zuidkant in een park in Eindhoven vliegen.
DJI is dus wat vergevingsgezinder dan dat mega rode vlak dat wetgeving vind waar dat mag...

Vraag me dan altijd af hoe dat zit met luchtbalonnen die hier altijd met grote aantallen overvliegen. Echt sturen kun je niet in zo'n ding, maar die vliegen dus ook dwars door het 'rode' luchtruim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Mars Warrior schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:18:
[...]

Voor mij is dit ruim genoeg, zelfs als de afstanden in de praktijk net aan de helft zijn.
In optimale omstandigheden zijn er blijkbaar al voorbeelden van 2-3km in CE mode. Denk niet dat je je drone dan nog kunt zien :X

Overigens zie ik soms wel een DJI rond het Evoluon of aan de zuidkant in een park in Eindhoven vliegen.
DJI is dus wat vergevingsgezinder dan dat mega rode vlak dat wetgeving vind waar dat mag...

Vraag me dan altijd af hoe dat zit met luchtbalonnen die hier altijd met grote aantallen overvliegen. Echt sturen kun je niet in zo'n ding, maar die vliegen dus ook dwars door het 'rode' luchtruim.
Volgens mij kan je altijd de app overriden toch?
Wat betreft bereik valt het mij nogal tegen, het zijn uiteraard technische limiteringen maar de 500 meter over een weiland heb ik nog niet kunnen halen, het is toch 300 meter max, en zit er een boom/bomen tussen dan kom ik echt niet verder dan 100 meter bij 120 meter hoog

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Mars Warrior schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:18:
[...]

Voor mij is dit ruim genoeg...
Die waardes haal je dan ook nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Nu online

Mars Warrior

matthijst schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:08:
[...]

Die waardes haal je dan ook nooit :)
Dat snap ik. Is net als met mijn auto.
Daar haal ik het opgegeven verbruik en de topsnelheid ook enkel met windje mee en heuvel af :D

Ik bedoelde dan ook, als de helft van de spec al haalbaar is, is dat voor mij voldoende. Dat is dus ca 1.000m in CE mode bij optimale omstandigheden. Nu lijkt het erop dat veel mensen nog niet eens de helft van de helft halen, of zelfs al moete hebben om daarvan de helft te halen ;w

Misschien dat andere antennes of deze anders richten nog uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Mars Warrior schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:34:
[...]

Dat snap ik. Is net als met mijn auto.
Daar haal ik het opgegeven verbruik en de topsnelheid ook enkel met windje mee en heuvel af :D

Ik bedoelde dan ook, als de helft van de spec al haalbaar is, is dat voor mij voldoende. Dat is dus ca 1.000m in CE mode bij optimale omstandigheden. Nu lijkt het erop dat veel mensen nog niet eens de helft van de helft halen, of zelfs al moete hebben om daarvan de helft te halen ;w

Misschien dat andere antennes of deze anders richten nog uitmaakt.
Zou zoiets helpen???
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71%2ByywyRsUL._AC_SL1500_.jpg
Hier gevonden

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Nu online

Mars Warrior

Dat soort dingen gebruikten ze wel in Amerika weet ik als goedkope richtantennes om het bereik flink te verhogen. Je moest wel je drone in de gaten houden en goed blijven richten...

Ik weet niet meer hoeveel dit scheelde. Dat is te lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redslow
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:08
Luuk2015 schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:39:

Hmm wat is lichtelijk bewerkt? Ben wel benieuwd naar foto’s van zonsondergang en zonsopkomst. Voor dr kleuren enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s4nch3z
  • Niet online
Ja werkt alleen bij Dji Go app niet bij de Dji fly app
Luuk2015 schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:11:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s4nch3z
  • Niet online
Had deze al gekocht voor mijn spark en gisteren gebruikt op mijn mini AB
Wel iets stabieler maar de specs of de helft/helft van de specs haal ik er niet mee in AUTO mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Je hebt bij Ali ook van die voetjes waarmee de drone iets verder van de grond komt.
Dan kun je in iets hoger gras landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurpanda
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-05 13:54
Ik lees hier dat mensen issues hebben met de range, zijn er ook goede resultaten in Nederland te behalen? Heeft iemand al een test in een weiland gedaan met een CE model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Frituurpanda schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 07:27:
Ik lees hier dat mensen issues hebben met de range, zijn er ook goede resultaten in Nederland te behalen? Heeft iemand al een test in een weiland gedaan met een CE model?
Ja:
ourplayground schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:37:
Wat betreft bereik valt het mij nogal tegen, het zijn uiteraard technische limiteringen maar de 500 meter over een weiland heb ik nog niet kunnen halen, het is toch 300 meter max, en zit er een boom/bomen tussen dan kom ik echt niet verder dan 100 meter bij 120 meter hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurpanda
Dat vind ik toch wel erg teleurstellend voor een drone die adverteert met een Maximale vliegafstand van 2 km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gecko43
Frituurpanda schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:25:
Dat vind ik toch wel erg teleurstellend voor een drone die adverteert met een Maximale vliegafstand van 2 km.
Ik kan wel zeggen dat ik inmiddels al wel meer als 2km heb aangetikt, gisteren 2300 m gehaald. Drone wel boven een weiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Misschien een open deur, maar antennes goed richten helpt natuurlijk ook:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/NtS2D5J/2019-11-18-16-03-17-Mavic-Mini-User-Manual-v1-0-en-pdf.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurpanda
@Gecko43 Thanks voor de input, dit met een CE model dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrStiffler
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-05 07:51
ourplayground schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:37:
[...]

Volgens mij kan je altijd de app overriden toch?
Bij mijn Spark kan dit in ieder geval niet. Zeker niet rode zones/no fly zones. Sommige caution (geel) kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik heb rond 500-600 meter gezeten op 60-80meter hoogte met een paar boompjes tussendoor , dus valt mij opzich niet tegen. Had dat zelf als limiet in de app gezet, aangezien ik het eerst rustig wil leren haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:23

Sorcerer8472

Mens sana?

De remote controller van mijn Mavic 2 Pro is enigszins kaduuk gegaan en ik heb een nieuwe nodig.

Nou zie ik dat de Mavic Mini met 399 euro bijna net zo duur is als een hele controller van 369 euro, en ik vroeg me af of deze controller (die geen display heeft) compatible is en hetzelfde bereik heeft. Heeft iemand een idee cq is er iemand die dit wil testen die toevallig beide drones heeft? :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertjb61
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09-04 16:11
Mini Fly Combo op voorraad bij MediaMarkt, voor hen die op zoek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:33:
De remote controller van mijn Mavic 2 Pro is enigszins kaduuk gegaan en ik heb een nieuwe nodig.

Nou zie ik dat de Mavic Mini met 399 euro bijna net zo duur is als een hele controller van 369 euro, en ik vroeg me af of deze controller (die geen display heeft) compatible is en hetzelfde bereik heeft. Heeft iemand een idee cq is er iemand die dit wil testen die toevallig beide drones heeft? :)
Nee, de mini heeft geen Ocusync.. de Pro 2 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Geen idee of ik dit hier mag vragen, maar vraag ik t toch.

Aankomende zaterdag moet ik met de auto vanuit Amsterdam naar Eindhoven.
Zijn er mensen die op die route mooie locaties kennen om daar foto's/video's te maken met een drone drone.
Of bestaat er misschien een website/app met locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Nu online

Mars Warrior

Luuk2015 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:42:

Zijn er mensen die op die route mooie locaties kennen om daar foto's/video's te maken met een drone drone.
Als je bruggen en viaducten houd, dan valt er voldoende te zien vanuit de lucht. Weet alleen niet waar je allemaal mag vliegen...

Afbeeldingslocatie: https://beeldbank.rws.nl/MediaService/%5B600-371401%5D

De brug bij Zaltbommel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Cheesy schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:10:
Misschien een open deur, maar antennes goed richten helpt natuurlijk ook:

[Afbeelding]
Mwa, heb nog nooit ervaren dat dat hielp.
En trouwens, dat wifi icoon is ook vern**keratief. Ik had alle steepjes, maar was toch ineens het video signaal kwijt. Ik was nog geen eens 500 meter ver. Maar het was bij een stalen brug met veel hoge bomen. Dat doet ook wel wat met het signaal. Gelukkig werkte de RTH functie. :)

Verderop vloog ik langs het spoor, toen heb ik de 800 meter aangetikt.
Dat ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Luuk2015 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:42:

Ik gebruik DroneZones, hierin kunnen mensen aangeven waar wat te bekijken is. let wel dat je ff checked of je er ook daadwerkelijk mag vliegen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iisworks
[HOAX] FCC Test mode:
https://www.rcgroups.com/...79-DJI-Mavic-Mini-FCC-mod
https://mavicpilots.com/threads/5000m-flight.76349/page-2

[Update] Bleek onzin.

[ Voor 70% gewijzigd door iisworks op 24-11-2019 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaMagnetron
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Verwachten jullie nog Mavic mini aanbiedingen met het oog op komende black friday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872

Verwacht het niet voor de nieuwere modellen, misschien met de oudere modellen zoals de Spark, Air, Pro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Bij Wehkamp heeft men momenteel een DJI schoudertas in de aanbieding. Is iemand bekend met deze tas, heeft deze meerwaarde tegenover de fly-more case/tas? De tas is eigenlijk voor de Spark, maar de Mini zal er dan vast ook wel in passen.

Tas: https://www.wehkamp.nl/dj...houdertas-part-14-177735/

[ Voor 15% gewijzigd door rik op 19-11-2019 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gecko43
Frituurpanda schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:25:
@Gecko43 Thanks voor de input, dit met een CE model dus?
Zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gecko43
rik schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 17:22:
Bij Wehkamp heeft men momenteel een DJI schoudertas in de aanbieding. Is iemand bekend met deze tas, heeft deze meerwaarde tegenover de fly-more case/tas? De tas is eigenlijk voor de Spark, maar de Mini zal er dan vast ook wel in passen.

Tas: https://www.wehkamp.nl/dj...houdertas-part-14-177735/
Ik heb deze tas ook aangeschaft voor de mini, ik zal even wat foto's sturen hoe hij erin zit. Er blijft wel wat ruimte over maar is niet echt erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DS7
  • Laatst online: 07-11-2024

DS7

SaURoN schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:46:
Ik heb rond 500-600 meter gezeten op 60-80meter hoogte met een paar boompjes tussendoor , dus valt mij opzich niet tegen. Had dat zelf als limiet in de app gezet, aangezien ik het eerst rustig wil leren haha :)
Ik heb 850 meter gehaald met veel bomen ertussen.

Range is ok, maar niet meer dan dat vind ik.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoewel het begrijpelijk is dat mensen op zoek zijn naar extra zendvermogen, is dit topic niet de plek om het omzeilen van wetgeving en/of beveiligingen te bespreken.