Zo vandaag ook voor het eerst er echt mee gevlogen, nadat ik zag dat hij bij coolblue weer op voorraad was gelijk de fly more bundel bestelt, gisteren was hij al binnen maar was schemerig en had geen zin om binnen voor het eerst te vliegen. Dat is vragen om brokken
Vind alleen de Natura2000 regelgeving nog een beetje wazig. Kan nergens echt vinden of je nou mag vliegen ja dan wel nee..
Verder wel gelijk even besturing op Mode3 gezet, dat komt meeste overeen met FPS games

, in mode 2 ging ik steeds de mist in. Nu gaat alles eigenlijk vloeiend!
Zijn er verder nog instellingen die aangepast beter werken? Bv gimbal speed/smoothness?
Gebruik nu de DJ Fly app ism A.S.R vlieg veilig app om te kijken of je ergens mag vliegen dan wel niet. Zijn er nog betere alternatieven (iOS)? Kan eigenlijk alleen apps vinden toegespitst op USA vinden.
Verder heel leuk apparaatje (zeker voor drone beginner) , eerste keer dat ik er 1 bestuur/gebruik. Hij is stabiel, snel en geeft leuke shots in mijn ogen voor wat het apparaatje is. Al wel paar complimenten gehad van voorbijgangers, dat hij wel erg klein en stil is