Goed om te weten hoe ik Ochama moet zien!THE_BASE schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 14:31:
[...]
Heb er al eerder besteld en dat ging dus prima, het is (als ik het goed heb) van het moederbedrijf van Media Markt en JD. Ook retourneren ging destijds prima.
Ik heb de Neo 2 besteld bij Joybuy én de Mini 4 Pro bij Cameranu. Ik kan nu niet anders dan ze beiden in huis hebben en vergelijken. Ik begin met de Neo 2 en als ik tevreden ben dan gaat de Mini 4 Pro niet eens open.
Ik ben erg benieuwd naar je ervaring(en)! Zoals een andere tweaker aangeeft, zijn ze voor andersoortig gebruik.
Aan de ene kant vind ik van die hoge landschap shot/films erg mooi. Zeker nu met bv al dat sneeuw. Dan zou je eerder voor de Mini 4 Pro kunnen gaan. Maar t.o.v. de Neo 2 vind ik deze iets minder laagdrempelig.
De Neo 2 neem je even snel mee in je tas. Als je bv gaat wandelen met het gezin, even snel een video shot maken. Voor dat doel, denk ik dat je de controller ook gewoon thuis kunt laten. Zelf denk ik dat een kale Neo 2, met dus maar 1 batterij voor mij dan zal volstaan. Ik ga niet minuten filmen, de filmpjes hebben een korte duur. Wel er voor zorgen dat de batterij altijd opgeladen is.
Gezien zijn reactie, heeft @TheKerremenke misschien een zelfde soort gebruik van een drone.
/f/image/nsLTHPGTgITRZsLmBjiQcu3W.png?f=fotoalbum_large)