Betreffende de batterij waar de vergrendelings-nokjes afgebroken zijn....
Eerst met de winkel contact gehad waar ik 'm had gekocht, Cameranu. De persoon die ik aan de telefoon had vond het erg vervelend voor me, vooral zo snel al en maakte direct een MRA aan. Ik hoefde de batterij alleen maar op te sturen, zij zouden zorgen voor verzending naar DJI. Prima geregeld dacht ik. Totdat ik las dat, indien het niet onder garantie afgehandeld zou worden, er 25 euro handelingskosten in rekening zou worden gebracht. En ik had ergens gelezen dat DJI niet altijd overgaat tot gratis omruiling... En dan moet ik de accu nog maar terug zien te krijgen.
Dus eerst maar eens met DJI contact gezocht, dit keer via de chat. De persoon daar vertelde me, na lang zoeken, dat het onder de garantie viel en aangezien de batterij nog in de garantie zat werd 'ie kosteloos omgeruild. Kijk, da's goed nieuws. Ik moest alleen even een formuliertje invullen en het zou goed komen.
Uiteindelijk heeft het twee dagen geduurd voordat ik het label voor gratis verzending binnen gekregen heb.
Uiteraard wel even de MRA bij Cameranu laten sluiten.
Aangezien we volgende week donderdag naar Noorwegen vertrekken wil ik wel graag minimaal drie accu's bij me hebben. De vervanging vanuit DJI is nooit op tijd binnen natuurlijk, dus voor de zekerheid maar een extra exemplaar aangeschaft. In september staat er ook nog een trip naar IJsland op de agenda, dus dan is die vierde accu ook best welkom.