• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Chip. schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 19:41:
[...]

[...]

Dit gaat toch over ND filters toch? Waarvoor gaan jullie het gebruiken?

Voor motion blur? Had gelezen dat omdat je met een drone vliegt, en je object vaak heel ver weg is en de omgeving niet heel snel langs voorbij gaat, je er eigenlijk niet veel profijt van hebt? Of voor long exposure foto's?
Inderdaad motion blur om het wat natuurlijker te laten lijken maar de long exposure kit juist voor sluitertijden van rond de seconde bij bijvoorbeeld seascapes en stranden.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-03 21:09
amphora schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:45:
Heb afgelopen vakantie m'n mini 3 ook af en toe uitgelaten en aangevuld met wat iPhone 13 beelden (eerste minuut kan je skippen als je alleen drone footage wil zien ;))

[YouTube: Roadtrip Aftermovie (Duitsland, Oostenrijk en Italië 2022)]

Blijft leuk speelgoed :)
Leuk he, ehrwald, letterlijk overal op dezelfde plaatsen geweest :)
Film jij dan ieder stukkje met de drone of zitten er ook videobeelden tussen van bv je smartphone ofzo?
Hoe compose je alles samen?

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:16

Maxow

Hidden Sound System

beppemoos schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 18:17:
[...]

Vraagje:
Zijn die freewell All Day 6 packs ook in NL te koop?

edit: bedoeld voor de M3P
Die freewell setjes zijn gewoon bij Freewell zelf te bestellen (verzenden wereldwijd) of anders bijvoorbeeld via amazon.nl, die verkoopt ze ook gewoon :).

• HanVerdi
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 30-07-2022
Hai,
Ik ben jl. donderdag overgestapt van de Spark naar de Mini 3 PRO met Smart Controller. Een forse stap, kan ik je melden!
Vraag: standaard neemt de Mini 4:3 foto's. Maar ik wil 16:9 foto's maken. Is dit te wijzigen, en zo ja hoe en waar?

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
HanVerdi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:12:
Hai,
Ik ben jl. donderdag overgestapt van de Spark naar de Mini 3 PRO met Smart Controller. Een forse stap, kan ik je melden!
Vraag: standaard neemt de Mini 4:3 foto's. Maar ik wil 16:9 foto's maken. Is dit te wijzigen, en zo ja hoe en waar?
Ja heel flauw: in post. Dus je in nabewerking.

Edit: Dat is ook wat je moet doen. De sensor is 4:3 dus gooi je gelijk veel weg. Dat is zonde en kun je beter achteraf doen.

[Voor 13% gewijzigd door Hulliee op 30-07-2022 11:25]

Acties:
  • +2Henk 'm!
HanVerdi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:12:
Hai,
Dat is te wijzigen in de settings. Echter zou ik dat niet doen, want dan is je resolutie lager. 16:9 foto's zijn bijgesneden (onder en bovenkant). 4:3 foto's zijn geschoten in 12MP. Check de handleiding (specs) maar eens.

4:3: 8064×6048 (48 MP), 4032×3024 (12 MP)
16:9: 4032×2268 (12 MP) -> dit is dus geen 12MP, maar een dikke 8MP!!!

Als je een foto in breedbeeld wilt kun je dat idd het beste doen in de nabewerking. Dan kun je er namelijk voor kiezen om alleen de onderkant of bovenkant weg te snijden.

[Voor 17% gewijzigd door SpeedingWilly op 30-07-2022 11:28]

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

• HanVerdi
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 30-07-2022
SpeedingWilly schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:26:
[...]

Dat is te wijzigen in de settings. Echter zou ik dat niet doen, want dan is je resolutie lager. 16:9 foto's zijn bijgesneden (onder en bovenkant). 4:3 foto's zijn geschoten in 12MP. Check de handleiding (specs) maar eens.

4:3: 8064×6048 (48 MP), 4032×3024 (12 MP)
16:9: 4032×2268 (12 MP) -> dit is dus geen 12MP, maar een dikke 8MP!!!

Als je een foto in breedbeeld wilt kun je dat idd het beste doen in de nabewerking. Dan kun je er namelijk voor kiezen om alleen de onderkant of bovenkant weg te snijden.
Aha, helder. Dank.
Ik ben niet zo'n fotograaf, dus mijn belang is vooral dat ik tijdens het 'schieten' live op het scherm al zie wat er daadwerkelijk in breedbeeld gevangen wordt. Ik begrijp van je dat dat wel kan (ook op scherm?), maar dat ik dan flink inlever op kwaliteit/MP's.

Acties:
  • +1Henk 'm!
HanVerdi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:43:
[...]
Aha, helder. Dank.
Ik ben niet zo'n fotograaf, dus mijn belang is vooral dat ik tijdens het 'schieten' live op het scherm al zie wat er daadwerkelijk in breedbeeld gevangen wordt. Ik begrijp van je dat dat wel kan (ook op scherm?), maar dat ik dan flink inlever op kwaliteit/MP's.
Ja idd. Als je 16:9 selecteert, zul je op je scherm zien dat het plaatje ook breeder wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:55

amphora

Websites & Fotografie

skank schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 08:32:
[...]

Leuk he, ehrwald, letterlijk overal op dezelfde plaatsen geweest :)
Film jij dan ieder stukkje met de drone of zitten er ook videobeelden tussen van bv je smartphone ofzo?
Hoe compose je alles samen?
Staat letterlijk bij: aangevuld met iPhone 13 beeld ;)

Nog wel een uitdaging om iPhone HDR video goed te krijgen. Ben qua colorgraden ook niet echt tevreden over de video maar de rest van de familie ziet het niet eens.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skank
amphora schreef op zondag 31 juli 2022 @ 00:40:
[...]

Staat letterlijk bij: aangevuld met iPhone 13 beeld ;)

Nog wel een uitdaging om iPhone HDR video goed te krijgen. Ben qua colorgraden ook niet echt tevreden over de video maar de rest van de familie ziet het niet eens.
ah niet gezien , sorry :)
Hoe heb je die gecomposed?
Welke app of software?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

skank schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:55:
[...]

ah niet gezien , sorry :)
Hoe heb je die gecomposed?
Welke app of software?
Davinci Resolve (gratis versie)
iPhone footage omzetten met colorspacetransform van REC 2020 naar 709 en dan nog wat tweaken

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vraagje, wel setje ND filters heeft hier iedereen gekocht? En eventueel met CPL of zonder?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Chip. schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:49:
Vraagje, wel setje ND filters heeft hier iedereen gekocht? En eventueel met CPL of zonder?
Als je de zoek functie in dit topic gebruikt kom je aardig wat resultaten tegen.

[DJI (Mavic) Mini serie] Ervaringen en discussie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:28

qless

...vraag maar...

Ik heb de hele set van freewell gekocht, dus 6 x nd filters + 6 x nd/pl filters en 1 uv filter (bescherming)

Website|Mini 3 Pro|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:52
Ik sta op het punt een mini pro 3 over te nemen (aangeschaft door huidige eigenaar in juni). Op deze drone zit geen care refresh. Kan ik dit alsnog afsluiten en zo ja, tot hoe lang kan dat?
bvsteyn schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:50:
Ik sta op het punt een mini pro 3 over te nemen (aangeschaft door huidige eigenaar in juni). Op deze drone zit geen care refresh. Kan ik dit alsnog afsluiten en zo ja, tot hoe lang kan dat?
Dat kan wel, maar dan moet je een filmpje maken van je volledig functionerende drone (b.v. laten hoveren), en dat opsturen naar DJI. Erg omslachtig, maar als je dat wilt is het een optie.

• skank
amphora schreef op zondag 31 juli 2022 @ 11:31:
[...]

Davinci Resolve (gratis versie)
iPhone footage omzetten met colorspacetransform van REC 2020 naar 709 en dan nog wat tweaken
Ik heb ook die resolve..
Alleen als i khet open, lijkt me dat niet zo'n easy to use software..
Heb je een handleiding of youtube video voor de basic stuff?

• bvsteyn
SpeedingWilly schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:55:
[...]

Dat kan wel, maar dan moet je een filmpje maken van je volledig functionerende drone (b.v. laten hoveren), en dat opsturen naar DJI. Erg omslachtig, maar als je dat wilt is het een optie.
Hmm..ok..da's omslachtig. Zit een beetje in dubio. Heb nu inmiddels 55 vluchten achter de rug met de originele mini en nog nooit gecrasht. De mini 3 pro is een stukkie duurder..maar ja, voor €1000 inclusief FMC natuurlijk wel interessant.

• bvsteyn
skank schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:56:
[...]

Ik heb ook die resolve..
Alleen als i khet open, lijkt me dat niet zo'n easy to use software..
Heb je een handleiding of youtube video voor de basic stuff?
Ik zou starten met zoeken op youtube naar basis video's! Zo heb ik het me ook eigen gemaakt. Is niet zo moeilijk als dat het er op het eerste gezicht uit ziet, hoor!

• beppemoos
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 02-10-2022
bvsteyn schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:50:
Mocht je hem overnemen, mss een handige tip, dat huidige eigenaar de M3P unbind van zijn DJI account.

• Vintelligence
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-03 15:42
Van het weekend ook een Mini 3 Pro gehaald, met de fly more combo. Maandag ook even DJI Care refresh voor 1 jaar erbij genomen, gezien ik nieuw ben met drone vliegen.

Heb ik het goed begrepen dat ik de drone bij de RDW moet registreren? Zijn daar kosten aan verbonden (eenmalig, terugkerend)? En heb ik het ook correct dat ik geen vliegbewijs nodig heb voor deze drone?

Overigens prachtige beelden die de drone maakt. Daarnaast is het vooral ook erg leuk om ermee te vliegen.

[Voor 12% gewijzigd door Vintelligence op 03-08-2022 12:12]

Mac Mini M1

Vintelligence schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:11:
Heb ik het goed begrepen dat ik de drone bij de RDW moet registreren? Zijn daar kosten aan verbonden (eenmalig, terugkerend)? En heb ik het ook correct dat ik geen vliegbewijs nodig heb voor deze drone?
Helemaal correct. Kosten zijn de eerste keer 23 euro en daarna jaarlijks 13 euro.

• Vintelligence
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-03 15:42
SpeedingWilly schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:14:
[...]

Helemaal correct. Kosten zijn de eerste keer 23 euro en daarna jaarlijks 13 euro.
Dank. Wat is het algemeen nut van het hebben van een dergelijk exploitantnummer? Het zijn de kosten natuurlijk niet. Maar waarvoor is het nodig? Ik heb begrepen dat er aardige boetes op staan.

Mac Mini M1

Vintelligence schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:16:
[...]
Dank. Wat is het algemeen nut van het hebben van een dergelijk exploitantnummer? Het zijn de kosten natuurlijk niet. Maar waarvoor is het nodig? Ik heb begrepen dat er aardige boetes op staan.
Het is nodig omdat de Europese Drone regelgeving dit voorschrijft. Aangezien de drone een camera heeft is dit verplicht, en bij een drone boven de 250 gram heb je ook een vliegbewijs (A1/A3 en/of A2) nodig.

• Chip.
  • Niet online
Vintelligence schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:16:
[...]

Je moet het nummer op je drone zetten. En het nut daarvan is dat als je drone neerstort hij getraceerd kan worden naar jou schat ik.
Beetje offtopic maar toch interessant voor Mini 3 Pro vliegers:

offtopic:
Aangezien er veel mensen hier op zoek zijn naar ND-filters voor de Mini 3:
V&A aangeboden: PGYTECH DJI Mini 3 Pro Filters (CPL+4xND-PL)

Chip. schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:18:
[...]
Je moet het nummer op je drone zetten. En het nut daarvan is dat als je drone neerstort hij getraceerd kan worden naar jou schat ik.
Ja!

RDW -> Auto -> Kenteken -> gekoppeld aan persoon -> te hard rijden -> automatisch boete op deurmat :(

RDW -> Drone -> Exploitantnummer -> Vliegen waar het niet mag -> neerstorten drone of aanhouding -> boete!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:23

_Eend_

🌻🇺🇦

SpeedingWilly schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:21:
[...]

Ja!

RDW -> Auto -> Kenteken -> gekoppeld aan persoon -> te hard rijden -> automatisch boete op deurmat :(

RDW -> Drone -> Exploitantnummer -> Vliegen waar het niet mag -> neerstorten drone of aanhouding -> boete!
Jammergenoeg doen ze nog niet aan postbezorging per drone :+

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:21
_Eend_ schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:03:
[...]

Jammergenoeg doen ze nog niet aan postbezorging per drone :+
Maar wel aan drone bezorging per post.

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-03 09:56
Ik kan mijn telefoon niet verbinden met m'n mini 3 (smartcontroller groot scherm) zodat ik beeld/video direct kan downloaden naar de telefoon. Gewoon een kabeltje tussen controller (host) en smartphone zou moeten werken dacht ik, tenminste dat deed het op de mini 2 wel.

Doe ik ergens iets fout?
cliors schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:05:
Ik kan mijn telefoon niet verbinden met m'n mini 3 (smartcontroller groot scherm) zodat ik beeld/video direct kan downloaden naar de telefoon. Gewoon een kabeltje tussen controller (host) en smartphone zou moeten werken dacht ik, tenminste dat deed het op de mini 2 wel.

Doe ik ergens iets fout?
Je moet je drone aanzetten, en niet je controller. En dan met QuickSync je beelden naar je telefoon halen.

• cliors
SpeedingWilly schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:07:
[...]

Je moet je drone aanzetten, en niet je controller. En dan met QuickSync je beelden naar je telefoon halen.
Via DJI Fly toch?

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:16

Maxow

Hidden Sound System

Klopt helemaal!

• cliors
Vreemd, hij wil niet verbinden met m'n smartphone.

• Denneke,,!
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-03 12:01
Is er ook een manier dat de RC controller de plattegrond download op het apparaat? Voor GPS is het wel fijn dat hij ook de kaart laat zien. Ik heb geen zin (vergeet) om iedere keer m'n telefoon als hotspot aan te zetten
Denneke,,! schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 21:57:
Is er ook een manier dat de RC controller de plattegrond download op het apparaat? Voor GPS is het wel fijn dat hij ook de kaart laat zien. Ik heb geen zin (vergeet) om iedere keer m'n telefoon als hotspot aan te zetten
Ja, in de fly app als je thuis bent verbonden met WiFi in de map view naar je vlieg locatie gaan. Dan is het gecached.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
cliors schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:35:
[...]

Vreemd, hij wil niet verbinden met m'n smartphone.
Tip: koop een microsd naar USB-C of Lightning adapter. Ben je niet afhankelijk van wifi, of apps van fabrikanten.

In gebruik OVERAL MicroSD in en op deze manier kan ik alles overzetten.

• patrickt35
Je kan je drone ook rechtstreeks aan je telefoon hangen. Dan word hij gezien als usb opslag.

• cliors
patrickt35 schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 23:19:
[...]

Je kan je drone ook rechtstreeks aan je telefoon hangen. Dan word hij gezien als usb opslag.
Dat had ik inderdaad ook inmiddels uitgevonden.
Het was met de mini 2 lekker makkelijk aangezien je toen je telefoon aan je controller had zitten en daarmee direct kon downloaden (naar je telefoon) en eventueel snel een filmpje in elkaar kon fratsen. (voor Instagram etc)

• Denneke,,!
SpeedingWilly schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 22:40:
[...]

Ja, in de fly app als je thuis bent verbonden met WiFi in de map view naar je vlieg locatie gaan. Dan is het gecached.
Slaat hij dit ook op voor toekomstige vluchten of is dit tijdelijk? Als ik hier in de buurt vlieg is het wel fijn dat ik de kaart er gewoon in heb zitten.
Denneke,,! schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 09:03:
[...]
Slaat hij dit ook op voor toekomstige vluchten of is dit tijdelijk? Als ik hier in de buurt vlieg is het wel fijn dat ik de kaart er gewoon in heb zitten.
Het is cache data dus het is tijdelijk, maar in de praktijk dus een hele tijd. Als je in het hoofdmenu onder settings->storage e.e.a. wist, dan is het uiteraard wel weg.

Bij mij werkt het prima omdat ik met mijn klanten altijd op dezelfde workshoplocatie vlieg. Dan heb ik dus zonder celular data (en/of een actieve WiFi data connectie) toch de map data beschikbaar.

• Denneke,,!
SpeedingWilly schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 09:34:
[...]

Het is cache data dus het is tijdelijk, maar in de praktijk dus een hele tijd. Als je in het hoofdmenu onder settings->storage e.e.a. wist, dan is het uiteraard wel weg.

Bij mij werkt het prima omdat ik met mijn klanten altijd op dezelfde workshoplocatie vlieg. Dan heb ik dus zonder celular data (en/of een actieve WiFi data connectie) toch de map data beschikbaar.
Hier nog even mee gerommeld en dan laad hij goed in, van de week eens buiten proberen. Klopt het dat hij z'n GPS alleen van de drone krijgt en niet in de rc controller? Als de drone uit staat kreeg ik maar geen kaart geladen op huidige locatie.
Denneke,,! schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 11:25:
[...]
Hier nog even mee gerommeld en dan laad hij goed in, van de week eens buiten proberen. Klopt het dat hij z'n GPS alleen van de drone krijgt en niet in de rc controller? Als de drone uit staat kreeg ik maar geen kaart geladen op huidige locatie.
Je kunt gewoon een kaart laden in de controller. De drone hoeft niet aan te staan. Je moet idd wel zelf naar de locatie gaan. En je moet het doen met de kaart in de Fly app die je ook gebruikt om te vliegen. Niet in de kaart in het Fly hoofdmenu. Daar staan alleen de DJI No-Fly-Zones in.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Silent_Apostle schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 12:19:
[...]

Ik zag toevallig net een passend setje van freewell (ND4, ND8, ND16, ND32, ND64, ND1000 filters):
https://www.freewellgear....ilters-all-day-6pack.html

Ik denk dat ik wacht tot die set in een Nederlandse winkel te krijgen is.
CJSP schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 12:22:
[...]

die heb ik ook gezien idd. is dat wat denk je?
Ik heb de Long Exposure kit besteld en 2x de All Day 6 pack om de verzending wat te versnellen en de kosten te drukken Zal laten weten als ik ze binnen heb.

Heb ze binnen ;)

• bvsteyn
Greatsword schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 23:14:
[...]

[...]

Ik heb de Long Exposure kit besteld en 2x de All Day 6 pack om de verzending wat te versnellen en de kosten te drukken Zal laten weten als ik ze binnen heb.

Heb ze binnen ;)

[Afbeelding]
Krijg donderdag ook de All Day 6 pack binnen. Het bestelde UV filter zal nog wel wat langer duren verwacht ik. Vanmiddag de mini 3 pro oppikken! :9

• Malus65
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-03 16:56
Ik heb net een mini 2 overgenomen, compleet met fly-more pakket. Maar ik heb er geen oplader bij, welke kan ik het beste erbij kopen, is er verschil laadtijd merkbaar als je een (te) lichte adapter gebruikt?

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Malus65 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:34:
Ik heb net een mini 2 overgenomen, compleet met fly-more pakket. Maar ik heb er geen oplader bij, welke kan ik het beste erbij kopen, is er verschil laadtijd merkbaar als je een (te) lichte adapter gebruikt?
Iedere usb lader is geschikt, heb je wellicht nog wel liggen. 30 watt is dacht ik het de snelste laad capaciteit dus als je toch een nieuwe koopt dan eentje van minstens 30 watt.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

amphora schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:47:
[...]

Iedere usb lader is geschikt, heb je wellicht nog wel liggen. 30 watt is dacht ik het de snelste laad capaciteit dus als je toch een nieuwe koopt dan eentje van minstens 30 watt.
@Malus65 Ik gebruik die van mijn Macbook Air, is ook een 30 watt en werkt perfect.

• Malus65
Of maakt dat helemaal niet uit als je via dat drie accu-dock van DJI oplaadt?

• -CJ
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:27

-CJ

Not remastered

Malus65 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:34:
[...]

Of maakt dat helemaal niet uit als je via dat drie accu-dock van DJI oplaadt?
Als sluit je 'm aan op een laptop lader: bij USB-C bepaalt (simpel gezegd) het apparaat dat je oplaadt zelf hoeveel stroom 'ie nodig heeft. Het accu-dock kan max 30 watt hebben. Alles daaronder betekent langzamer lader, alles daarboven maakt niks uit. Dus richt op 30 watt en USB-C en het accu-dock redt zichzelf wel.

All I had to do was follow the damn train.

• Malus65
-CJ schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:02:
[...]

Als sluit je 'm aan op een laptop lader: bij USB-C bepaalt (simpel gezegd) het apparaat dat je oplaadt zelf hoeveel stroom 'ie nodig heeft. Het accu-dock kan max 30 watt hebben. Alles daaronder betekent langzamer lader, alles daarboven maakt niks uit. Dus richt op 30 watt en USB-C en het accu-dock redt zichzelf wel.
Dank voor je antwoord, ik ga op zoek naar een geschikte lader!

• Max2000
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-03 09:20
Ik zit nog te dubben.
Heb nu de mini1 en de 2 zou al een mooie upgrade zijn.
De 3 is toch wel aantrekkelijk. Betere camera en bereik, losse remote. Alleen dat prijskaartje.. Met een FMC erbij aardig aan de prijs.

Maar verder ben ik nog een beetje een noob qua dronefotografie. Ik schiet het meeste op de auto stand. :+
SpeedingWilly schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:20:
Ik heb veel ervaring met alle DJI Mini modellen. De Mini 1 was in de tijd dat die uitkwam een revolutie vanwege het lage gewicht, maar voor mij viel die Drone toch wat tegen vanwege de slechte verbindingstechniek (WiFi). Toen ik de Mini 2 aangeschaft had, was ik positief verrast door alle verbeteringen en die Drone beviel mij tijdens de 1.5 jaar dat ik die gehad had zéér goed. Nu heb ik al weer sinds de introductie de Mini 3, en ik moet zeggen dat die het ‘Pro’ label echt verdient!

De 3 grootste pluspunten (naast de betere camera): de geluidsproductie, de DJI RC met scherm en de Focus Track functies.

Ik geef workshops met de Mini 3 en Mavic 3 en mijn klanten hebben vaak als Drone de Mini 2 bij. Het valt mij iedere keer op hoe veel beter de Mini 3 is op bijna alle vlakken! Dat merkt je echt goed als die drones samen tegelijkertijd gebruikt worden.

Eigenlijk vind ik de stap Mini 2 naar Mini 3 nog veel groter dan de vorige stap Mini 1 naar Mini 2. Bijna al mijn klanten willen de Mini 3 ook aanschaffen, terwijl ze al een Mini 2 hebben. Dat zegt genoeg denk ik.

Spullekes te koop: https://tweakers.net/aanbod/user/826015/

Max2000 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:40:
Ik zit nog te dubben.
Heb nu de mini1 en de 2 zou al een mooie upgrade zijn.
De 3 is toch wel aantrekkelijk. Betere camera en bereik, losse remote. Alleen dat prijskaartje.. Met een FMC erbij aardig aan de prijs.
[...]
Hou Amazon.nl in de gaten zou ik zeggen. De versie met DJI RC met scherm is al een keer voor 829 euro en 869 euro aangeboden (standaard prijs 999 euro). De versie met standaard controller is al eens voor 763 euro aangeboden en is nu 809 euro (standaard prijs 829 euro).

[Voor 8% gewijzigd door SpeedingWilly op 09-08-2022 16:11]

• Max2000
SpeedingWilly schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:10:
[...]

Hou Amazon.nl in de gaten zou ik zeggen. De versie met DJI RC met scherm is al een keer voor 829 euro en 869 euro aangeboden (standaard prijs 999 euro). De versie met standaard controller is al eens voor 763 euro aangeboden en is nu 809 euro (standaard prijs 829 euro).
Heb een pepper alert aangemaakt.
Moet eigenlijk wel beslissen binnen een paar weken want dan hoop ik op vakantie te gaan.

Heeft iemand nog goede resources over DJI camerasettings?
Ik shoot nu in auto. Alleen als je dan achteraf footage terugkijkt heb je weleens dat de helderheid ed opeens verspringt.

• patrickt35
SpeedingWilly schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:10:
[...]

Gisteren was de m3p 756 inclusief standaard controller bij Bol

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Max2000 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:58:
[...]

Ik shoot nu in auto. Alleen als je dan achteraf footage terugkijkt heb je weleens dat de helderheid ed opeens verspringt.
Dat is een stukje basis foto/video.

Gebruik het Histogram, probeer ISO altijd op 100 te zetten, WitBalans iets kiezen als Sunny/Cloudy en je shutterspeed op basis van de lichtomstandigheden. Ook handig om Zebra aan te zetten, dan zie je precies wat overbelicht is.

Je kan het beste iets onderbelichten en foto's in RAW schieten.

[Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 09-08-2022 18:28]

• bvsteyn
bvsteyn schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 06:47:
[...]

Krijg donderdag ook de All Day 6 pack binnen. Het bestelde UV filter zal nog wel wat langer duren verwacht ik. Vanmiddag de mini 3 pro oppikken! :9
En inmiddels opgehaald. Spul ligt nu aan de lader... 8)

Duurt lang ..... :+

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
Max2000 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:58:
[...]

Heb een pepper alert aangemaakt.
Moet eigenlijk wel beslissen binnen een paar weken want dan hoop ik op vakantie te gaan.

Tenzij je de shutter speed vast zet ga je dat toch wel houden. En met een wide angle video de belichting vast zetten betekend dat zodra de zon in je frame komt dat alles overbelicht is....

Ligt dus aan de situatie. Al verwacht ik dat de mini 2 en 3 dat abrupte overgaan minder doen dan de mini 1. Op dat vlak is op cameras aardig wat progressie gemaakt.

Gisteren hier midden in de stad gefilmt, tussen de drukte. Rubberboot race. Dat was toch wel ff spannend en zoeken naar een veilige route. Maar de mini 2 vliegt toch dermate stabiel dat dat prima ging.

• skank
Mijn eerste probeersel...
Geef gerust tips...
Zelf al veel uit geleerd.
Nog niet gek veel gevlogen ook niet.
YouTube: Schotland Roadtrip

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:47
skank schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:05:
Geef gerust tips...
Ik heb net op m'n iPhone zitten kijken. Het beeld is niet vloeiend, het lijkt wel alsof er frames zijn weggevallen.

• skank
Mawlana schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:10:
[...]

Ik heb net op m'n iPhone zitten kijken. Het beeld is niet vloeiend, het lijkt wel alsof er frames zijn weggevallen.
Vreemd
Is gechoten met een mavic air (1)
En dan samengesteld met davinci resolve.
Mss komt het door mn export instellingen i dunno.
Is geschoten in 4K, en als ik em dan zelfs naar 4K wil exporteren, lukt het helemaal niet.
Dit is maar 1080p

• beppemoos
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 02-10-2022
Hele mooie beelden.
Maar idd is het beeld schokkerig, ook op PC (div browsers).
Rekening gehouden met opname framerate en met die van Davinci?

• bvsteyn
beppemoos schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:24:
Hele mooie beelden.
Maar idd is het beeld schokkerig, ook op PC (div browsers).
Rekening gehouden met opname framerate en met die van Davinci?
Ziet er idd uit als een mismatch tussen framerate waarmee beelden zijn geschoten en de framerate van de timeline in Davinci.

• Max2000
SpeedingWilly schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:33:
[...]

Dat heb je dan goed gedaan! 16:9 is een uitsnede van 4:3. Met andere woorden, je hebt nu de hoogste resolutie. Als je 16:9 wilt kun je altijd nog bijsnijden en zelf de compositie bepalen. Veel mensen weten dit niet, maar laat voor foto's de aspect ratio op 4:3 staan!

Als je 16:9 wilt zou ik in bovenstaande foto een stuk van de onderkant wegsnijden.
Was dit ook al zo met de mini1? Ik heb altijd op 16:9 foto’s gemaakt en die zijn dus 4000x2250.

• Poederbaas
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-03 11:13
skank schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:05:
Geef gerust tips...
Wanneer de framerate van je video's niet overeenkomt met de framerate van Davinci dan krijg je hierover een melding bij importen van de video, je kunt vervolgens de framerate van Davinci aanpassen.
Heb je dit gedaan?
Max2000 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:41:
[...]
Was dit ook al zo met de mini1? Ik heb altijd op 16:9 foto’s gemaakt en die zijn dus 4000x2250.
Ja, dit is gewoon te zien in de specs van de Mavic Mini.

• Max2000
Drones zonder camera lichter dan 250 gram geen exploitantnummer nodig
Heeft u een drone zonder camera, die minder dan 250 gram weegt? Dan hoeft u geen exploitantnummer aan te vragen.

Let op: Als je een speelgoeddrone mét een camera hebt, die minder dan 250 gram weegt, dan heb je ook geen exploitantnummer nodig.

Foutje op de rijksoverheid website denk ik?

Max2000 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:29:
Heeft u een drone zonder camera, die minder dan 250 gram weegt? Dan hoeft u geen exploitantnummer aan te vragen.

Let op: Als je een speelgoeddrone mét een camera hebt, die minder dan 250 gram weegt, dan heb je ook geen exploitantnummer nodig.

Nee, klopt helemaal! Wat is er fout aan?

• Max2000
SpeedingWilly schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:30:
[...]

Nee, klopt helemaal! Wat is er fout aan?
Lijkt me een beetje tegenstrijdig met dit op de site van het RDW:
U heeft een exploitantnummer nodig als u eigenaar bent van 1 of meer drones met een camera of een gewicht 250 gram of meer. Met het aanvragen van een exploitantnummer staat u als eigenaar (exploitant) bij ons ingeschreven.

Of valt de mini niet onder speelgoedrone onder 250g met camera?

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Max2000 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:34:
[...]

Lijkt me een beetje tegenstrijdig met dit op de site van het RDW:
U heeft een exploitantnummer nodig als u eigenaar bent van 1 of meer drones met een camera of een gewicht 250 gram of meer. Met het aanvragen van een exploitantnummer staat u als eigenaar (exploitant) bij ons ingeschreven.

Of valt de mini niet onder speelgoedrone onder 250g met camera?
Is zeker geen speelgoed drone. Die koop je bij intertoys

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03 16:16

thunder8

Het gedonder begint weer.

Max2000 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:29:

Nope. De Mini heeft een camera en is niet geclassificeerd als speelgoed. Dus moet je gewoon een exploitantnummer aanvragen en aanbrengen op de drone. Je hebt echter geen vliegbewijs nodig, vanwege het gewicht, hoewel het zeer raadzaam is om dit wel te halen, om op de hoogte te zijn van de regels. Er zijn instituten in de EU waar dit gratis kan voor A1/A3. Ik heb hem in Ierland gehaald, maar die zijn intussen niet meer gratis.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Het probleem is dat het begrip "speelgoed drone" erg vaag is.

In de praktijk betekent dit dat er expliciet op de doos moet staan dat de drone geschikt is voor kinderen onder de 14 jaar! Dat staat niet erg vaak op de doos, en zeker niet bij DJI drones.

Vergeet dus het "speelgoed drone" verhaal. Heel misschien toepasbaar op el-cheapo plastic spul wat voor een grijpstuiver bij de Bart Smit ligt. Maar dan is het nog maar de vraag of het label op de doos "onder de 14 jaar" valide is of er op gezet is door de eerste de beste Chinees (no offence :) ).

Je moet er gewoon vanuit gaan dat je altijd moet registreren (elke serieuze drone heeft immers een camera), en dat als de drone 250 gram of zwaarder is, je ook nog een cursus moet volgen en examen moet doen.

Update:
M.b.t. cursus A1/A3 of toch ook A2 is op dit moment het verhaal ook duidelijk (i.i.g. voor DJI drones).
Namelijk, als je drone zwaarder is dan 250 gram mag je dus zowel A1/A3 volgen én A2. Er zijn namelijk geen legacy drones (van DJI) die lichter zijn dan 500 gram. Legacy drones boven de 500 gram vallen in A2 namelijk.

Dus tot het moment dat er drones met een C1 label uitkomen, heb je A2 nodig voor drones vanaf 500 gram, en dat zijn dus in de praktijk alle drones die zwaarder zijn dan 250 gram. Uitzondering hierop is uiteraard als je vanaf 31 dec 2023 vliegt met deze drones, want dan heb je A2 niet meer nodig, omdat je dan 'verbannen' bent met je drone in de A3 categorie. :(

[Voor 31% gewijzigd door SpeedingWilly op 10-08-2022 13:27]

amphora schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:38:
[...]
Is zeker geen speelgoed drone. Die koop je bij intertoys
Dit is geen maatstaf. DJI drones kun je ook bij de lokale 'speelgoedwinkel' kopen, maar daarom is het nog niet gelijk een speelgoed drone.

• Max2000
Duidelijk.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• jochie911
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-03 15:55
Volgens mij registreer je jezelf, als bestuurder zijnde.
Dus je kan dezelfde registratie op meerdere drones gebruiken.

Edit: Link naar RDW met de uitleg https://www.rdw.nl/partic...%20vastgemaakt%C2%A0zijn.
Onder het kopje "en nu verder"
Dus ook niet het hele nummer op je drone plakken.

[Voor 46% gewijzigd door jochie911 op 10-08-2022 13:37]

Nog een misverstand:
Je registreert je (nieuwe) drone niet, maar jezelf als dronevlieger (bij de RDW). Door dit te doen mag je je drone legaal vliegen (mits je het nummer op al je drones zet). En bij drones vanaf 250 gram moet je je vliegbewijs kunnen tonen.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-03 11:42

Stimulate14

⭐⭐⭐

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

SpeedingWilly schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:29:
[...]

Dit is geen maatstaf. DJI drones kun je ook bij de lokale 'speelgoedwinkel' kopen, maar daarom is het nog niet gelijk een speelgoed drone.
Dit is de enige drone met camera die intertoys verkoopt ;) https://www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/zuma-drone

Hiervoor moet je je dus ook registreren want drone heeft camera EN het is geen speelgoed drone (advies leeftijd is zelfs vanaf 14 jaar).

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

SpeedingWilly schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 14:19:
[...]
Hiervoor moet je je dus ook registreren want drone heeft camera EN het is geen speelgoed drone (advies leeftijd is zelfs vanaf 14 jaar).
Is zelfs dit geen speelgoed? Wat is dan wel een speelgoed drone met camera?

amphora schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 14:20:
[...]

Is zelfs dit geen speelgoed? Wat is dan wel een speelgoed drone met camera?
Dus totaal niet boeiend die 'speelgoed' discussie. De betreffende drone mag alleen door kinderen vanaf 14 jaar gebruikt worden. Met andere woorden, echt speelgoed is het niet.

Even ge-googled:

"Een drone wordt als speelgoed beschouwd als deze bedoeld is voor kinderen onder de 14 jaar en ontworpen is volgens de veiligheidsvereisten voor speelgoed (richtlijn 2009/48/EG)"

Dus zelfs als een fabrikant 'voor kinderen onder de 14 jaar' op de doos zet, dan kan het nog zijn dat het geen speelgoed is omdat die niet is ontworpen volgens de richtlijnen zoals genoemd in 2009/48/EG.

[Voor 15% gewijzigd door SpeedingWilly op 10-08-2022 14:39]

• bvsteyn
Vandaag voor het eerst gevlogen met de mini 3 pro. En moet zeggen dat het een wereld van verschil is tov mijn originele mini (mavic mini). Heerlijk wat zaken uitgeprobeerd. Kwaliteit foto/video is ook behoorlijk vooruit gegaan.

Helaas mis ik nog wel mijn ND filters op het moment, maar kreeg net een mailtje dat DHL vanavond met een Amazon pakketje aan de deur staat! Leuk!

• patrickt35
Ik kan niet meer vliegen met mijn m3p.
De app crashed gelijk na het openen. DJI store werkt ook niet.
Heb alles al verwijderd, inclusief cache en data verwijderen.
Betreft de S22 Ultra.

Edit: ook even getest op een andere S22 Ultra en die heeft hetzelfde probleem.

Dit probleem openbaart zich na het herstarten van de telefoon. Hij gaat dan apps optimaliseren, en daarna werkt het niet meer.

[Voor 36% gewijzigd door patrickt35 op 10-08-2022 19:48]

• bvsteyn
bvsteyn schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 14:39:
Vandaag voor het eerst gevlogen met de mini 3 pro. En moet zeggen dat het een wereld van verschil is tov mijn originele mini (mavic mini). Heerlijk wat zaken uitgeprobeerd. Kwaliteit foto/video is ook behoorlijk vooruit gegaan.

Helaas mis ik nog wel mijn ND filters op het moment, maar kreeg net een mailtje dat DHL vanavond met een Amazon pakketje aan de deur staat! Leuk!
We kunnen aan de slag.. :)

• patrickt35
patrickt35 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 19:35:
Ik kan niet meer vliegen met mijn m3p.
De app crashed gelijk na het openen. DJI store werkt ook niet.
Heb alles al verwijderd, inclusief cache en data verwijderen.
Betreft de S22 Ultra.

Edit: ook even getest op een andere S22 Ultra en die heeft hetzelfde probleem.

Dit probleem openbaart zich na het herstarten van de telefoon. Hij gaat dan apps optimaliseren, en daarna werkt het niet meer.
Ondertussen probleem opgelost met versie 1.6.12. (beta)

• qless

qless

...vraag maar...

Hm, een 64+PL was vandaag niet genoeg om mijn sluitertijd naar 1/60 te te krijgen... dan maar 1/240 ste...

Lekker windje, maar daar had de mini 3 geen last van:

(Filter: freewell 64NL+PL)

Vlucht met toestemming ATC Brussel/Zaventem

Website|Mini 3 Pro|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300

• Chip.
  • Niet online
qless schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:21:
Hm, een 64+PL was vandaag niet genoeg om mijn sluitertijd naar 1/60 te te krijgen... dan maar 1/240 ste...

[YouTube: Atomium, Brussels, Belgium]

Vraagje, wellicht heb je dat al gedaan, hoe vraag je exact toestemming om te vliegen in no-fly-zones in Belgie? Ergens een overzichtelijke handleiding?

• bvsteyn
qless schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:21:

[YouTube: Atomium, Brussels, Belgium]

Nice! Gaaf om dat te mogen filmen! Neem aan dat je dan 4K60fps gebruikte als video setting?
bvsteyn schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 06:40:
[...]
Nice! Gaaf om dat te mogen filmen! Neem aan dat je dan 4K60fps gebruikte als video setting?
Nee, want hij wilde 1/60ste sluitertijd, dus hij had 4K30fps ingesteld. Dit is ook de instelling om te gebruiken op de Mini 3, als je tenminste ook FocusTrack functies wilt gebruiken. Die werken namelijk niet op instelling 4K met hogere fps dan 30fps.

• patrickt35
Voor diegene die problemen hebben met de combinatie S20-21-22 Ultra en de Fly app, ik heb de beta versie 1.6.12.
Deze werkt weer

• qless

qless

...vraag maar...

Op fdr1.be staat een hele makelijke handleiding, maar ook by skeyes zelf is het goed terug te vinden.

Idd, 4k30 had ik ingested, ook omdat je dan wat hoger dynamisch bereik hebt.

• bvsteyn
SpeedingWilly schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 07:38:
[...]

Nee, want hij wilde 1/60ste sluiterrijd, dus hij had 4K30fps ingesteld. Dit is ook de instelling om te gebruiken op de Mini 3, als je tenminste ook FocusTrack functies wilt gebruiken. Die werken namelijk niet op instelling 4K met hogere fps dan 30fps.
Je hebt helemaal gelijk... |:(
Het was vroeg vanochtend.. :+
patrickt35 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:34:
Voor diegene die problemen hebben met de combinatie S20-21-22 Ultra en de Fly app, ik heb de beta versie 1.6.12.
Deze werkt weer
Hier te downloaden: https://drive.google.com/...0jugASpW_LB7UDL6GevH4WVg5

• Chip.
  • Niet online
Thanks, merk net dat mijn DJI fly ook steeds crashed. Misschien heeft het te maken met Android 12, heb daar namelijk naar geupdate sinds de laatste vlucht.

• Max2000
Heeft iemand ervaring met het aanvragen van DJI Care op een al eerder geactiveerde drone via een video?
En dan vooral hoelang dat proces duurt.
Heb gisteren een mini 3 overgenomen, alleen deze is net een paar weken oud.
Prijs van deze drone is wat meer dan mn oude, maar heeft ook weer meer sensors.
Heb de mini 1 nooit laten crashen, afgezien van een flyaway door imu error.
Dus ik weet ook niet of het het waard is om af te sluiten.

Hoop over twee weken op vakantie te gaan, dus voor die tijd zou het wel geregeld moeten zijn.

[Voor 3% gewijzigd door Max2000 op 12-08-2022 09:52]

• skank
Poederbaas schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 07:39:
[...]

Wanneer de framerate van je video's niet overeenkomt met de framerate van Davinci dan krijg je hierover een melding bij importen van de video, je kunt vervolgens de framerate van Davinci aanpassen.
Heb je dit gedaan?
Ik heb geen melding gehad denk ik
Bij Amazon.nl is de DJI Mini 3 Pro met DJI RC nu te koop met 41 euro korting:
https://www.amazon.nl/gp/product/B09WDBDGBZ

De versie met standaard controller is met 79 euro korting te koop.
https://www.amazon.nl/gp/product/B09WDC1S17

[Voor 36% gewijzigd door SpeedingWilly op 20-08-2022 10:25]

• Denneke,,!
Ik heb nog niet heel veel vlieguren met de mini 3 pro maar sinds een paar dagen krijg ik een foutmelding als ik activetrack wil starten. Ik selecteer een object waarna standaard spotlight is geselecteerd. Als ik dan wil switchen naar activetrack krijg ik de volgende foutmelding:

code:
1
 Unable to switch objects. Function only supports following subjects such as people and vehicles.

Ik heb de functie op verschillende plekken geprobeerd, één persoon, 2 personen, lichtinval.

Google helpt me ook niet verder, iemand tips?

• qless

qless

...vraag maar...

In welke filmmodus sta je? Active track werkt alleen tot 30 fps.

• patrickt35
DJI heeft app versie 1.6.10 gereleased.
https://service-adhoc.dji...4b-4b62-b4ab-9cf977d77309
Pagina: 1 ... 27 ... 31 Laatste

Let op:
Hoewel het begrijpelijk is dat mensen op zoek zijn naar extra zendvermogen, is dit topic niet de plek om het omzeilen van wetgeving en/of beveiligingen te bespreken.

Vragen en discussie rondom regelgeving, brevetten/cursussen en zulke zaken kunnen in Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee