Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CJSP
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 08:35
Lamborghini schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:34:
Zojuist wat testje gedaan met verbindingen juist gewoon aan.
Range is dan 2204 meter in mijn geval. Nog steeds netjes genoeg vind ik. Bluetooth aan of uit maakte niet veel verschil. En Wifi aan maar wel of niet verbonden maakte ook niet veel uit.
Route telkens hetzelfde genomen. Ook alle keren controller netjes richting drone gericht gehouden.
Ook 120mtr hoog gebleven zodat beste signaal ontvangst mogelijk is.

Dus samengevat:
Vliegmodus aan: 3207 mtr
Vliegmodus uit, Wifi aan: 2204 mtr.

Weet niet waarom anderen (ook andere landen) na 1km al problemen ervaren.
Ik heb meest recente software en firmware op de devices staan.
Ik ben daarstraks tot 1 km gegaan met mijn mobiel verbonden als hotspot. Geen problemen qua bereik gehad meeste van de tijd alle streepjes en een enkele keer 1 streepje minder. weet dat het weinig representatief is maar gevoelsmatig valt het mij vooralsnog allemaal erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd Dus het valt allemaal wel mee :) }:O

[ Voor 10% gewijzigd door SpeedingWilly op 18-05-2022 15:09 ]

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
SpeedingWilly schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 15:09:
@Verwijderd Dus het valt allemaal wel mee :) }:O
Inderdaad, het valt allemaal wel mee.

Zelf schrok ik toen er overal berichten langskwamen over de slechte range van de nieuwe RC. Maar heb er sinds mijn eigen testen volop vertrouwen in dat het niet slechter maar zelfs beter is dan mijn mini 2 ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 11:44

RvV

Wel een vreemd verhaal hoor. Wat je in al die andere filmpjes ziet van oa die gast op die startbaan, dat ziet er niet heel goed uit. Met zulke extreme verschillen zou je haast denken dat de officiele release modellen toch anders zijn?

Y'24

Acties:
  • +3 Henk 'm!
RvV schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 15:13:
Wel een vreemd verhaal hoor. Wat je in al die andere filmpjes ziet van oa die gast op die startbaan, dat ziet er niet heel goed uit. Met zulke extreme verschillen zou je haast denken dat de officiele release modellen toch anders zijn?
Probleem is dat veel mensen alleen maar roepen en napraten als ze iets zien.

Wat ik belangrijker vind is ten eerste je eigen ervaringen en ten tweede hoe is zo'n test uitgevoerd? Wat waren de condities? Het weer? In de bebouwde kom of daarbuiten? En misschien wel het belangrijkste: hoe heeft men de controller vastgehouden?

Testen zoals van @Lamborghini tonen aan dat de soep niet zo heet gegeten moet worden, en belangrijker. Die gast heeft nagedacht en is er achter gekomen dat open WiFi/BlueTooth verbindingen schijnbaar invloed hebben, ook als ze niet gebruikt worden. Daar heb je wat aan 8) .

Mijn voorlopige conclusie (zonder zelf getest te hebben) is dat de interne antennes in de DJI RC met scherm inderdaad (soms) kunnen zorgen voor een mindere verbinding, maar dat het allemaal wel meevalt en als je de grenzen niet gaat opzoeken zeker geen showstopper is.

Ik ga de kwaliteit van de verbinding ook testen als mijn Mini 3 pro binnen is.

[ Voor 11% gewijzigd door SpeedingWilly op 18-05-2022 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:15
SpeedingWilly schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 15:26:
[...]

Probleem is dat veel mensen alleen maar roepen en napraten als ze iets zien.

Wat ik belangrijker vind is ten eerste je eigen ervaringen en ten tweede hoe is zo'n test uitgevoerd? Wat waren de condities? Het weer? In de bebouwde kom of daarbuiten? En misschien wel het belangrijkste: hoe heeft men de controller vastgehouden?
Ik ga ook meestal uit van eigen ervaringen, maar het filmpje met die man op het vliegveld is alleen wel vrij duidelijk toch en hij had toch echt problemen en volgens mij kan je zelf wel antwoord geven op al je vragen bij het bekijken van zijn filmpje : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cliors schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 15:56:
[...]
Ik ga ook meestal uit van eigen ervaringen, maar het filmpje met die man op het vliegveld is alleen wel vrij duidelijk toch en hij had toch echt problemen en volgens mij kan je zelf wel antwoord geven op al je vragen bij het bekijken van zijn filmpje : )
Misschien zat daar wel een stoorzender. Verder kwam hij in dat filmpje uiteindelijk wel tot meer dan 2km ver weg. De eerste problemen begonnen na een kilometer, maar toen vloog hij nog erg laag.

Als ik op mijn vliegplekken na een paar honderd meter gezeik met de verbinding ga krijgen, dan ben ik het er mee eens dat er 'stront aan de knikker is' :)

Vooralsnog wacht ik met een eindconclusie totdat ik zelf getest heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfrqrv
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 20:34
Magnetische velden doen ieder zend protocol slinken. Ik heb ervaring met de Mini 1 en door mijn zend/ontvang verleden ben ik hier wat verder mee gaan testen. Alleen al een paar windmolens of andere soms onzichtbare bronnen hebben een enorme impact. De zichtbare obstakels zijn veel minder van belang.
QRM/QRN is bepalend voor de mate van storing en daardoor dus ook range.
Signaal is overigens is anders als goede communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 09:31

_Eend_

🌻🇺🇦

Je weet niet wat er in de omgeving staat. Ik heb ook regelmatig problemen met mijn Mini 2, meestal komt dat door een zendmast oid.

Tijdens mijn eerste vlucht met mijn Mini 2 verloor ik ook de verbinding toen ik op een bepaalde hoogte ging vliegen. Bleek er een zendmast in de buurt te staan en precies op de hoogte waar de zenders in die mast hingen kreeg ik problemen.

Voor het zelfde geld zat er iemand met een kapotte magnetron te klooien daar bij dat vliegveld. En met 25 mW zendvermogen kunnen er zoveel oorzaken zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luc45
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-09 21:00
Ik heb met de mini 2 wel eens vlak bij een C2000 toren gevlogen, daar was het bereik ook super slecht. Het heeft zoveel factoren waar je afhankelijk van kan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Luc45 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:07:
Ik heb met de mini 2 wel eens vlak bij een C2000 toren gevlogen, daar was het bereik ook super slecht. Het heeft zoveel factoren waar je afhankelijk van kan zijn :)
Jep, die toren waar ik het over had was ook zo'n C2000 mast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
amphora schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:25:
Mini 3 binnen via Coolblue maar helaas nog wel zonder FMC.

Eerste foto, jpeg direct uit camera. Overgezet via wifi van internal storage want vanmorgen vergeten SD kaartje mee te nemen toen ik naar coolblue ging om op te halen (en daarna direct naar kantoor)
[Afbeelding]
Bekende plek :) ! Zou ik hem eerdaags eens in het echt mogen zien? Ik heb een Mavic Mini gekregen als kerstcadeau, maar het bereik bederft op dit moment het plezier voor mij. Vaak na minder 300 meer geeft hij er al de brui aan helaas. Daarom verwacht ik eerdaags de Mini 3 te kopen, maar ik twijfel over de RC met display of niet.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini

Eerste foto, jpeg direct uit camera. Overgezet via wifi van internal storage want vanmorgen vergeten SD kaartje mee te nemen toen ik naar coolblue ging om op te halen (en daarna direct naar kantoor)
[Afbeelding]
Mooi. En dat is nog geeneens de 48MP instelling denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:24

Mars Warrior

Earth, the final frontier

[Afbeelding]
Is de groothoek zodanig dat geen enkel gebouw recht staat?

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Mars Warrior schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:47:
[...]

Deze brug staat schuin, het ligt niet aan de foto ;) .

[ Voor 6% gewijzigd door pretpik op 18-05-2022 19:20 ]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Ik heb net een vlucht gemaakt met m'n 3pro... mixed feelings

Zelfde vlucht gemaakt als met m'n mini2, en ik kwam minder ver terwijl ik wel hoger vloog. (Geen publieke screenshots 8) ), maar met de 2 kwam ik toch echt 4 a 500 meter verder. Nu bleef de teller steken op 3435m, op dat moment ging nam RTH het stuur over. De vlucht waarmee ik het vergeleek die ik in de 2 had gemaakt heb ik zelf net voor de 3900m de RTH ingeschakeld omdat het toen echt teringkoud was en ik even in de auto ben gaan zitten.
Tegen het moment dat de 3 RTH ging was het beeld al vrij slecht aan het worden. Het zat er ook al aan te komen.
Maar nu... op de terugvlucht kreeg ik pas binnen 1600m weer een redelijk stabiele verbinding. En dat vind ik erg opvallen.. alsof de antenne op de buik gedeeltelijk worden afgeschermd door de 3 zelf, en dat terwijl de 3 toch echt hoog vloog...

/edit:
Verbonden met hotspot, anders had ik geen google home om mee te navigeren.. Bleef op een blank scherm staan. Trouwens die vlucht met de 2 had ik ook geen flightmode aan staan.

[ Voor 9% gewijzigd door Koriel op 18-05-2022 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Over stoorzenders gesproken, in Turkije zijn er in grote steden tig stoorzenders tegenwoordig. Als je dan met je drone in de buurt komt heb je ineens 0 signaal en je RTH wordt gewijzigd naar een plek honderden kilometers verderop. Met andere woorden, die ben je kwijt.

In dit filmpje iemand met een Mavic 2 Enterprise die in Istanbul vliegt. Vrij snel krijgt hij een "weak signal" en enkele seconde later een RTH point in Ankara (450 km verder). Flight Distance gaat vervolgens als een speer richting de 1500m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

pretpik schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 19:19:
[...]
Deze brug staat schuin, het ligt niet aan de foto ;) .
Die brug ken ik, maar ik had het over de gebouwen links en rechts. Die lijken deels op de toren van Pisa 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koriel schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:30:
Ik heb net een vlucht gemaakt met m'n 3pro... mixed feelings

Zelfde vlucht gemaakt als met m'n mini2, en ik kwam minder ver terwijl ik wel hoger vloog. (Geen publieke screenshots 8) ), maar met de 2 kwam ik toch echt 4 a 500 meter verder. Nu bleef de teller steken op 3435m, op dat moment ging nam RTH het stuur over. De vlucht waarmee ik het vergeleek die ik in de 2 had gemaakt heb ik zelf net voor de 3900m de RTH ingeschakeld omdat het toen echt teringkoud was en ik even in de auto ben gaan zitten.
Tegen het moment dat de 3 RTH ging was het beeld al vrij slecht aan het worden. Het zat er ook al aan te komen.
Maar nu... op de terugvlucht kreeg ik pas binnen 1600m weer een redelijk stabiele verbinding. En dat vind ik erg opvallen.. alsof de antenne op de buik gedeeltelijk worden afgeschermd door de 3 zelf, en dat terwijl de 3 toch echt hoog vloog...

/edit:
Verbonden met hotspot, anders had ik geen google home om mee te navigeren.. Bleef op een blank scherm staan. Trouwens die vlucht met de 2 had ik ook geen flightmode aan staan.
Ik vind deze getallen prima werkbaar. In de praktijk zie je de Mini (3 Pro) al niet meer na een paar honderd meter. 3.5km is prima lijkt me. En misschien kan dit nog beter door uitschakelen WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Waar zijn die twee schroefgaten voor achterop op de mini 3 pro RC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:53

amphora

Websites & Fotografie

Mars Warrior schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:47:
[...]

Nee. Dat is gewoon het perspectief omdat camera schuin naar beneden is gericht en niet recht naar voren.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Lamborghini schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:29:
[...]

Mooi. En dat is nog geeneens de 48MP instelling denk ik?
12mp inderdaad. Alles auto

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wrcveen schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:50:
Waar zijn die twee schroefgaten voor achterop op de mini 3 pro RC?
Daar zijn verschillende meningen over. Waarschijnlijk om een 4G dongel aan te bevestigen (vandaar ook die 2e USB-C (host) uitgang achter het flapje. Dan kun je dus ‘offline’ zonder WiFi verbinding toch (map) data downloaden.

Waarschijnlijk dus een meer professionele add-on die niet door veel consumenten aangekocht zal worden, maar toch…

[ Voor 13% gewijzigd door SpeedingWilly op 18-05-2022 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
Ben dan ook wel benieuwd hoe de range met de "gewone" remote is. RC1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Wellicht heb ik er overheen gelezen maar hoe krijg je de foto’s en video’s ervan af zonder draadje of zonder de SD card eruit te halen?

QuickTranfer werkt via Fly app, maar die staat op de RC.

Of moet je de fly app ook nog installeren op je iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
SpeedingWilly schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 15:26:
[...]

Testen zoals van @Lamborghini tonen aan dat de soep niet zo heet gegeten moet worden, en belangrijker. Die gast heeft nagedacht en is er achter gekomen dat open WiFi/BlueTooth verbindingen schijnbaar invloed hebben, ook als ze niet gebruikt worden. Daar heb je wat aan 8) .
Blijft speculeren... Maar als het zo is dat open wifi/Bluetooth verbindingen zoveel.invloed hebben is dat toch wel een dingetje. Heb je een dedicated remote, moet je nog wifi etc uitzetten.

Los van dat ik dat lastig kan eisen van mensen die om mij heen lopen :+

Maar misschien lossen ze het nog op. Maar de mindere range sinds de 1.4 update stemt me niet hoopvol... :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CJSP
wrcveen schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 23:31:
Wellicht heb ik er overheen gelezen maar hoe krijg je de foto’s en video’s ervan af zonder draadje of zonder de SD card eruit te halen?

QuickTranfer werkt via Fly app, maar die staat op de RC.

Of moet je de fly app ook nog installeren op je iPhone?
Je moet de fly app idd installeren op je iphone. RC uitzetten en iphone app aan, je krijgt dan een melding links onderin on de mini 3 naar transfer mode te switchen. Als dat gebeurt is kun je alles downloaden. Dit gaat gelukkig echt een heel stuk sneller dan met de mini 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drukkert
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 20:31
Ik ben van plan om binnenkort een DJI mini 2 aan te schaffen. De fly-more-combo. Dit in combinatie met de care refresh card.
Waar ik nog niet over uit ben, is of het 1 jaar of 2 jaar care refresh moet worden. Stel dat ik na een half jaar klaar ben met drone vliegen, is het zonde om 2 jaar aan te schaffen.

Kan je de care refresh verlengen met nog een jaar als het eerste jaar afloopt? En zijn de kosten dan gelijk, of betaal je veel meer?

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Drukkert schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 07:11:
Ik ben van plan om binnenkort een DJI mini 2 aan te schaffen. De fly-more-combo. Dit in combinatie met de care refresh card.
Waar ik nog niet over uit ben, is of het 1 jaar of 2 jaar care refresh moet worden. Stel dat ik na een half jaare klaar ben met drone vliegen, is het zonde om 2 jaar aan te schaffen.

Kan je de care refresh verlengen met nog een jaar als het eerst jaar afloopt? En zijn de kosten dan gelijk, of betaal je veel meer?

Iemand ervaring mee?
Ik heb altijd net voor het verlopen van 1 jaar een mail van DJI gehad om te verlengen. Dat heb ik nooit gedaan en weet dus ook niet wat de prijs was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
SpeedingWilly schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 07:21:
[...]

Ik heb altijd net voor het verlopen van 1 jaar een mail van DJI gehad om te verlengen. Dat heb ik nooit gedaan en weet dus ook niet wat de prijs was.
Ok, maar je kan dus verlengen. Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben144
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13-09 12:39
Iemand ervaring met coverdrone (https://www.coverdrone.com/eu/) verzekering ipv dji care refresh voor een mini 2 of 3 ? Prijs zou ongeveer gelijk lopen met DJI carerefresh, maar het voordeel is dat je ook claims kunt indienen als je de drone bijvoorbeeld unrecoverable is. (in water gevallen ofzo).
Bij DJI is dat al iets moeilijker, eventueel met de 1 extra flyaway die erbij zit is maar dan is je eigen bijdrage plots >200 eur bij Dji.
Coverdrone dekt ook schade aan andere.

[ Voor 3% gewijzigd door ben144 op 19-05-2022 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:03
Drukkert schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 07:25:
[...]

Ok, maar je kan dus verlengen. Dank!
In het begin kun je kiezen voor 1 jaar DJI care of 2 jaar DJI care, kies je voor 1 jaar dan kun je deze mits je nog 1x een reparatie te goed hebt verlegen met DJI care+ deze kaart is goedkoper dan de kaart voor het 1e jaar.

Maar op de website van DJI zie ik enkel de 1 en 2 jaar kaarten te koop voor de mini 3 en dus niet de DJI Care+ verlengingskaart. En het is dus niet mogelijk om 2x de 1 jaar kaart te kopen.

Ik zou het dus even navragen bij DJI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Waar blijven de mooie plaatjes mensen? Het is prachtig weer geweest de laatste dagen ;)
Lamborghini schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:07:

EDIT: zojuist ook test gedaan met Flight Modus uit.
Dan haal ik 2204 meter maximaal. Nog steeds zeer netjes maar scheelt wel een kilometer :D
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oef, jij durft wel zeg met bijna lege accu ;)
Sinds m'n drone elders de landing inzette pas ik wat meer op, tegenwind is een bitch :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lamborghini
Cheesy schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:15:
[...]

Oef, jij durft wel zeg met bijna lege accu ;)
Sinds m'n drone elders de landing inzette pas ik wat meer op, tegenwind is een bitch :D
Haha, ja en dat tijdens mijn allereerste vlucht met deze drone :D
Ik wist dat ik op de terugweg wind mee had en de 3 Pro gaat net geen 60km/h, dus zou mij 3 min. kosten. Had na terugkeer idd nog beetje accu over.

Ik ben wel echt heel tevreden met die nieuwe remote. Scherm is super scherp en qua gewicht veel lichter dan de oude. Want daar had je gewicht van je telefoon er nog bovenop. En een genot om het aan te zetten en gaan en niet eerst je telefoon erin te hoeven klikken en aansluiten.

Ik mis wel mijn fly more combo want voorheen was het even pitstop en weer gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Lamborghini op 19-05-2022 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Is het scherm aan de onderkant niet vervelend? Het lijkt mij dat je vrij snel met je handen het scherm aanraakt tijdens het vliegen?

Het scherm boven de remote vind ik juist een van de pluspunten van de remote van mijn Mini 2.

[ Voor 26% gewijzigd door _Eend_ op 19-05-2022 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
_Eend_ schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 12:16:
Is het scherm aan de onderkant niet vervelend? Het lijkt mij dat je vrij snel met je handen het scherm aanraakt tijdens het vliegen?

Het scherm boven de remote vind ik juist een van de pluspunten van de remote van mijn Mini 2.
Het is even wennen maar zeker niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1co
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06-2022
_Eend_ schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 12:16:

Zo maak je een soort van dakje met je handen boven het scherm tijdens de extra zonnige dagen :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Lamborghini
Eerste test met de Active Track mode vd Mini 3 Pro werkte goed.

Vond het wel spannend want ding vliegt volledig zelf en je hoopt maar dat die geen paal of boom pakt haha. Maar drone reageert erg goed op zowel het object als zijn omgeving.

[ Voor 56% gewijzigd door Lamborghini op 20-05-2022 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
schumi1986 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:01:
[...]

In het begin kun je kiezen voor 1 jaar DJI care of 2 jaar DJI care, kies je voor 1 jaar dan kun je deze mits je nog 1x een reparatie te goed hebt verlegen met DJI care+ deze kaart is goedkoper dan de kaart voor het 1e jaar.

Maar op de website van DJI zie ik enkel de 1 en 2 jaar kaarten te koop voor de mini 3 en dus niet de DJI Care+ verlengingskaart. En het is dus niet mogelijk om 2x de 1 jaar kaart te kopen.

Ik zou het dus even navragen bij DJI :)
Ok, dan zit het misschien toch anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Drukkert schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 12:52:
[...]

Ok, dan zit het misschien toch anders?
Misschien, daarom zou ik het even navragen

https://m.dji.com/category/dji-care-refresh-plus?from=shop

Hier staan de Care+ kaarten en daar staat de mini 3 dus niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

ben144 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:09:
Iemand ervaring met coverdrone (https://www.coverdrone.com/eu/) verzekering ipv dji care refresh voor een mini 2 of 3 ? Prijs zou ongeveer gelijk lopen met DJI carerefresh, maar het voordeel is dat je ook claims kunt indienen als je de drone bijvoorbeeld unrecoverable is. (in water gevallen ofzo).
Bij DJI is dat al iets moeilijker, eventueel met de 1 extra flyaway die erbij zit is maar dan is je eigen bijdrage plots >200 eur bij Dji.
Coverdrone dekt ook schade aan andere.
Is coverdrone niet voor verzekering van schade aan een ander? Wat voor zakelijk gebruik verplicht was onder de ROC regeling, geen idee hoe dat nu zit eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

amphora schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 13:20:
[...]

Is coverdrone niet voor verzekering van schade aan een ander? Wat voor zakelijk gebruik verplicht was onder de ROC regeling, geen idee hoe dat nu zit eigenlijk.
Dat zou een beetje overbodig zijn als particulier met een WA verzekering. Je WA dekt ook schade aan derden, tenzij je verzekeraar schade door drones niet vergoed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bfrqrv
Lamborghini schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 12:36:
Hier mijn eerste test met de Follow mode vd Mini 3 Pro. Werkte goed. Hoogte drone was 6 tot 7 meter.

Vond het wel spannend want ding vliegt volledig zelf en je hoopt maar dat die geen paal of boom pakt haha.

En er reed een auto achter mij die wel gedacht zou hebben wat gebeurt hier nou?

YouTube: Mini 3 Pro Follow mode tryout
Mooi zo die praktijk testen thx! btw af en toe een stotter en de beeldkwaliteit is niet echt super is dat de youtube compressie oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Hier mijn eerste test met de Follow mode vd Mini 3 Pro. Werkte goed. Hoogte drone was 6 tot 7 meter.

Vond het wel spannend want ding vliegt volledig zelf en je hoopt maar dat die geen paal of boom pakt haha.

Da's toch wel erg vet, lijkt net een game zo. En het gaat mooi smooth, dat kost heel wat moeite om handmatig zo te sturen.

En dikke bak trouwens (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:26

Ben je er helemaal zo mee richting de Atlas gereden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Haha, weet niet of ik dat zou durven, tenzij ik rechtdoor rij en de baan helemaal vrij is van bomen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lamborghini
bfrqrv schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 13:51:
[...]

Mooi zo die praktijk testen thx! btw af en toe een stotter en de beeldkwaliteit is niet echt super is dat de youtube compressie oid?
Dat komt door meerdere verwerkingen. Ten eerste de edit in de DJI Fly app (die maakt die versnelling rechtdoor heel leljik), toen resultaat opgeslagen in max 720p en daarna de compressie van Youtube. Originele opname is 4K en zo vloeiend als wat.
Wekko306 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 14:07:
[...]

Ben je er helemaal zo mee richting de Atlas gereden? :+
Tot aan de Gamma :P Hij volgde zo mooi dat ik maar door reed. Heb jij ook (al) de 3?
cliors schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 14:19:
[...]

Haha, weet niet of ik dat zou durven, tenzij ik rechtdoor rij en de baan helemaal vrij is van bomen :+
Ik had hem een vlucht ervoor handmatig vol richting een boom gestuurd, en dan corrigeert die netjes zelf door bijv. omhoog te gaan en de takken te vermijden. Hierdoor had ik er wel vertrouwen in dat het goed zou gaan. Vind het alleen spannend of die niet teveel zijdelingse bewegingen maakt bij het volgen want zijwaarts zitten geen sensoren :X Vooralsnog deed die dat heel smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Ik zag paar dagen terug op Youtube een review van iemand die er mee door het bos ging rennen. Kan 'm helaas niet meer terugvinden. Een bos met best wel wat laag overhangende takken enzo. Dat ging heel goed. 1x raakte hij het object kwijt omdat die vent achter een boom langs rende. Dus ik heb best vertrouwen in die Active Track ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
schumi1986 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 13:13:
[...]

Misschien, daarom zou ik het even navragen

https://m.dji.com/category/dji-care-refresh-plus?from=shop

Hier staan de Care+ kaarten en daar staat de mini 3 dus niet bij
Maar ik ga voor de mini 2, die staat er wel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:28
Ik probeer me in te lezen in het registreren van de Mini 3 pro bij de RDW en ik lees dit:

"Een exploitantnummer is verplicht als u eigenaar (exploitant) bent van een drone of een onbemand luchtvaartuig met een camera of een gewicht van 250 gram of meer. Heeft u een speelgoeddrone ? Dan is een exploitantnummer alleen verplicht als deze 250 gram of zwaarder is. Het maakt daarbij niet uit of de drone wel of niet een camera heeft. "

Het maakt dus niet uit dat de Mini 3 pro een camera heeft, ik lees dat ik niets hoeft te doen?

(excuses als dit de revue al gepasseerd heeft)

bron:
https://www.rdw.nl/partic...itantnummer-van-een-drone

[ Voor 12% gewijzigd door dezeppo op 19-05-2022 16:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lamborghini
dezeppo schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 16:19:
Ik probeer me in te lezen in het registreren van de Mini 3 pro bij de RDW en ik lees dit:

"Een exploitantnummer is verplicht als u eigenaar (exploitant) bent van een drone of een onbemand luchtvaartuig met een camera of een gewicht van 250 gram of meer. Heeft u een speelgoeddrone ? Dan is een exploitantnummer alleen verplicht als deze 250 gram of zwaarder is. Het maakt daarbij niet uit of de drone wel of niet een camera heeft. "

Het maakt dus niet uit dat de Mini 3 pro een camera heeft, ik lees dat ik niets hoeft te doen?

bron:
Met een camera OF >250 gr. De Mini 3 heeft een camera dus registreren als exploitant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
Lamborghini schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 16:21:
[...]

Met een camera OF >250 gr. De Mini 3 heeft een camera dus registreren als exploitant.
Hebbes, inderdaad, het leest niet zo makkelijk maar inderdaad, dat is het, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Drukkert schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 15:41:
[...]

Maar ik ga voor de mini 2, die staat er wel bij...
Ah excuus dacht dat het over de mini 3 ging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

dezeppo schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 16:19:

bron:
Maw.: je moet jezelf registreren bij de RDW. (én het exploitantnummer aanbrengen op je Mini 3)

Tenzij je de camera van je Mini 3 af sloopt, dan hoeft het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
_Eend_ schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 16:27:
[...]

Maw.: je moet jezelf registreren bij de RDW. (én het exploitantnummer aanbrengen op je Mini 3)

Tenzij je de camera van je Mini 3 af sloopt, dan hoeft het niet :+
Yes, zojuist gedaan en ik vond nog een mooie lettertang om het nummer, tekenreeks is een beter woord, op te zetten... zal het stickertje even wegen, met deze en de sd kaart komt ik misschien erg dicht bij de 250... maar goed, 249,9 is ook nog onder de 250

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

dezeppo schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 16:31:
[...]

Yes, zojuist gedaan en ik vond nog een mooie lettertang om het nummer, tekenreeks is een beter woord, op te zetten... zal het stickertje even wegen, met deze en de sd kaart komt ik misschien erg dicht bij de 250... maar goed, 249,9 is ook nog onder de 250
Meestal heb je nog wel wat ruimte. Mijn Mini 2 weegt met accu en filter 244 gram. Geen idee hoe dat bij de 3 Pro zit, maar het zal vast niet zo krap zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
Vandaag nog even getest qua range en heb gemerkt dat zolang er tussen de drone en de remote geen obstakels komen (en je dus VLOS behoud al is het met een verrekijker) de verbinding best goed is. Zodra er echter obstakels tussen komen wordt de range na 500m snel minder.

Wat me wel opviel is dat ik wat panorama foto’s van de woonwijk aan het maken was en somigge daken wat artifacts bevatte. Zou je daar nog wat aan kunnen doen of is dat gewoon een beperking vd camera?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tbq58VDOnRhQyzNSE1glb_fIDW4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uBmuIGCz14aJ5TKn9Whh9Xzh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door CJSP op 19-05-2022 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfrqrv
CJSP schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 18:54:
Vandaag nog even getest qua range en heb gemerkt dat zolang er tussen de drone en de remote geen obstakels komen (en je dus VLOS behoud al is het met een verrekijker) de verbinding best goed is. Zodra er echter obstakels tussen komen wordt de range na 500m snel minder.

Wat me wel opviel is dat ik wat panorama foto’s van de woonwijk aan het maken was en somigge daken wat artifacts bevatte. Zou je daar nog wat aan kunnen doen of is dat gewoon een beperking vd camera?

[Afbeelding]
zo is er dus weinig voordeel van de Ocusync t.o.v. bijvoorbeeld de mindere verbinding van de mini 1. Daar red ik dat ook gemakkelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bfrqrv schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 19:08:
[...]
zo is er dus weinig voordeel van de Ocusync t.o.v. bijvoorbeeld de mindere verbinding van de mini 1. Daar red ik dat ook gemakkelijk mee.
500m red je helemaal niet gemakkelijk met een Mavic Mini (1) via WiFi en O3 t.o.v. WiFi is een wereld van verschil! Totaal niet vergelijkbaar.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

Donkere luchten gezien vanaf boven de Rhenense Grebbenberg vanuit Wageningen.

Foto niet van mij, maar van Mike Raanhuis. Genomen met een splinternieuwe Mini 3 :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SA305717gpsHMPcq23QNsXY1CsQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FSMzQPrds6eJP9gM20xsnE1e.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 2% gewijzigd door Mars Warrior op 20-05-2022 12:37 . Reden: Lokatie ff beter omschreven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10

thaMini

Tool !!

Mars Warrior schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 22:19:
Donkere luchten gezien vanaf de Rhenense Grebbenberg.

Foto niet van mij, maar van Mike Raanhuis. Genomen met een splinternieuwe Mini 3 :D

[Afbeelding]
Hoe? Man wat een foto.

Be small, act BIG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bfrqrv
SpeedingWilly schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 19:36:
[...]

500m red je helemaal niet gemakkelijk met een Mavic Mini (1) via WiFi en O3 t.o.v. WiFi is een wereld van verschil! Totaal niet vergelijkbaar.
Vreemde reactie! Ik haal dat wel gemakkelijk in alle omstandigheden. Dat jij dit niet haalt is niet alles zeggend hè. Met een yagi erop is het zelfs 1300 mtr, maar default gemakkelijk 500 meter.
Zoals eerder gezegd er zijn veel omstandigheden die dit kunnen beïnvloeden en dat geld voor alle protocollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
Beetje photoshop erbij lijkt me.
Blijft een mooie foto.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDoXke
  • Laatst online: 13-09 07:18
Donkere luchten gezien vanaf de Rhenense Grebbenberg.

[Afbeelding]
Het lijkt alsof er veel vervorming aan de zijkant van de foto zit als je naar de auto's kijkt. Is dit een fish-eye lens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

ParaDoXke schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 05:57:
[...]

Het lijkt alsof er veel vervorming aan de zijkant van de foto zit als je naar de auto's kijkt. Is dit een fish-eye lens?
Vervorming aan de rand van het objectief is niet zo heel raar bij kleine lenzen, zeker als er ook nog eens veel pixels in de sensor zitten. Dan wordt elke minuscule afwijking in de lens meteen uitvergroot.

Denk wel dat de foto in Lightroom meer verzadiging qua kleur heeft gekregen en de lucht nog dramatischer is gemaakt dan die al was. Maar alsnog een beste foto, je moet maar durven je kleine nieuwe drone in de lucht te hebben als elk moment de wind flink kan gaan toenemen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
matthijst schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 22:53:
Blijft een mooie foto.
Een beetje? :+ gewoon een heleboel :D

Maar blijft een mooie foto op het juiste moment. Al is die mij wat te nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1990
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 12:14
Excuses, is al besproken :P

[ Voor 96% gewijzigd door j1990 op 20-05-2022 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Blijft een mooie foto.
Een beetje? :+ gewoon een heleboel :D

Maar blijft een mooie foto op het juiste moment. Al is die mij wat te nep.
ParaDoXke schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 05:57:
[...]

Fisheye loopt veel ronder. Dit is gewoon rechte lijnen in de hoeken maar uitgerekt. Dat is hoe een ultra-groothoek er altijd uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Foto's bewerken geen probleem. Deze is wat dramatischer gemaakt, op zich ook niets mis mee, maar het spat er wel een beetje vanaf. Ik denk dat de lucht ook meer bewerkt is dan de woningen.

Ik maakte gisteren ook een foto van de donkere lucht met m'n mobiel. Maar de belichting wordt automatisch gecorrigeerd waardoor het op een foto lang zo dramatisch niet lijkt als in het echt, dus nabewerking is meestal wel echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -CJ
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:18

-CJ

Not remastered

De foto is ook niet op de Grebbeberg genomen dus er is genoeg af te dingen.

All I had to do was follow the damn train.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jochie911
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 15:19
dezeppo schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 16:31:
[...]

Let ook nog even op dat je alleen de reeks voor het streepje erop plakt.
De laatste 3 tekens hoeven dus niet;
Alleen het deel vóór het streepje moet goed zichtbaar vastgeplakt worden (bijvoorbeeld met een sticker) aan de buitenkant van de drone. De laatste 3 letters laat u weg, wat voorkomt dat anderen misbruik van uw exploitantnummer kunnen maken.
https://www.rdw.nl/partic...ge12kc%20%2D%20xyz%27%27.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
-CJ schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 08:10:
Ik zat me al af te vragen waar Rhenen dit soort nieuwbouwwijken heeft staan ;) Blijkt inderdaad in Wageningen te zijn: https://goo.gl/maps/aSKUgWT2y4uTETNg7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

-CJ schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 08:10:
Mijn tekst is wat verwarrend. Donkere luchten boven / komende vanaf de Grebbeberg is beter 8)
Foto is namelijk genomen vanuit Wageningen.

@Cheesy , goed gedaan. Je zit er maar een maar huizen naast :X

[ Voor 9% gewijzigd door Mars Warrior op 20-05-2022 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beppemoos
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 02-10-2022
De mini3 heeft nu 10bit video output met de nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent_Apostle
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-09 09:39
beppemoos schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:00:
De mini3 heeft nu 10bit video output met de nieuwe update?
Lijkt er wel op ja:
YouTube: DJI just made the Mini 3 Pro a lot more "PRO"!
1:45 heeft hij het over de verandering naar 10 bit met d-cinelike.

[ Voor 10% gewijzigd door Silent_Apostle op 20-05-2022 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastergo
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-09 21:08
Ik heb de eerste smart controller. Vandaag had ik een update, added support for mini 3 pro. Kan iemand bevestigen of deze smart controller werkt met de nieuwe mini 3 pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beppemoos
Lijkt er wel op ja:
YouTube: DJI just made the Mini 3 Pro a lot more "PRO"!
1:45 heeft hij het over de verandering naar 10 bit met d-cinelike.
...ennu wachten op Log.. "ALS" dat nog komt...

[ Voor 71% gewijzigd door beppemoos op 20-05-2022 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Waar hebben jullie Care refresh gekocht voor de mini 3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mastergo schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:36:
Ik heb de eerste smart controller. Vandaag had ik een update, added support for mini 3 pro. Kan iemand bevestigen of deze smart controller werkt met de nieuwe mini 3 pro?
Ik denk dat dat alleen voor de Fly app is. Aangezien DJI geen 10 versies wil uitbrengen, maar 1 versie, is die versie nu compatible met de Mini 3. En die App staat op alle devices van DJI en is te downloaden voor Android en iOS.

Dat betekent (helaas) (nog) niet dat zowel de (oude) Smart controller en de RC Pro (op dit moment) compatible zijn met de Mini 3 Pro. Dat volgt (hopelijk) later.

[ Voor 6% gewijzigd door SpeedingWilly op 20-05-2022 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
cliors schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:08:
Waar hebben jullie Care refresh gekocht voor de mini 3 ?
Ja voor 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Ja.nl ? :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Hou er rekening mee dat Care refresh binnen 48 uur na het activeren van de drone geactiveerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
schumi1986 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:36:
[...]

Hou er rekening mee dat Care refresh binnen 48 uur na het activeren van de drone geactiveerd moet worden.
Ja inderdaad, vandaar even gauw opzoek. DJI zelf heeft ze voor 85 euro, maar her en der zie ik 79 verschijnen weliswaar uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Donkere luchten gezien vanaf boven de Rhenense Grebbenberg vanuit Wageningen.

[Afbeelding]
Die foto zag ik hier ook langskomen: https://www.ad.nl/video/p...sten-van-nederland-305044

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben144
150 eur korting op mini3 pro met smart controller bij VDB Belgie, Lijkt geen prijsfout want de andere versies zijn ook goedkoper. Wel geduld hebben voor de levering, screenshot zegt 29 mei, maar bestelbevestiging spreekt van 2 tot 6 weken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QnAde6ckNIAbrxiCFcOek4-Ch9s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/97AKitdoUw0J8wn2GrclmRRV.png?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door ben144 op 20-05-2022 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:53
ben144 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:07:
150 eur korting op mini3 pro met smart controller bij VDB Belgie, Lijkt geen prijsfout want de andere versies zijn ook goedkoper. Wel geduld hebben voor de levering, screenshot zegt 29 mei, maar bestelbevestiging spreekt van 2 tot 6 weken.
[Afbeelding]
oh boy, wat een verschil, mooi !
Op die manier twijfel ik zelf of ik idd niet beter dan met smart controller neem (ging gewone controller nemen)
Nu, met de gewone is die ook maar 700 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfrqrv
[Afbeelding]
mooie prijs inderdaad! Maar dit bewijst dat de Nederlandse zaken ook wel onder de 900 gaan komen en de ervaringen met die winkels zijn net iets beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:08
Meer en meer range testen komen voorbij. Kwam net deze tegen van de mini 2 en 3 die dezelfde vlucht tegelijkertijd maakten;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfrqrv
Is dat CE of FCC? we hebben eigenlijk nog wat extra CE praktijk testen nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
[Afbeelding]
Wat is de website?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
bfrqrv schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:38:
Dat is de CE versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beppemoos
bfrqrv schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:38:
Aan zn accent te horen is het CE (somewhere english/ scottish) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvsteyn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvsteyn
Weer een range test, maar nu vergelijk tussen oude controller en nieuwe controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bvsteyn schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 09:39:
Weer een range test, maar nu vergelijk tussen oude controller en nieuwe controller.
[YouTube: DJI Mini 3 Pro Range Test Battle ⚠ DJI RC vs. RC-N1 ⚠]
Heb ik al gezien idd. Ik maak me er niet meer zo druk om de range van de DJI RC, al ga ik het nog wel testen. Als ik per se heel ver wil vliegen dan pak ik de Mavic 3 wel. Betere OA, beter bestand tegen wind en range is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Blijft een mooie foto.
Hahha, beetje? Dit ziet er echt niet uit qua nabewerking;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
Greatsword schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 09:47:
[...]

Hahha, beetje? Dit ziet er echt niet uit qua nabewerking;)
Beetje qua acties in photoshop, overdone effect idd.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
Ik zie dat de mini 2 fly-more-combo voor 510 staat bij Boltshop.com

Iemand ervaring met deze webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben144
Blijkbaar toch een prijsfout want is terug aangepast naar 999. Mijn bestelling is wel nog lopende, hopelijk annuleren ze het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfrqrv
ben144 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 11:15:
[...]

Blijkbaar toch een prijsfout want is terug aangepast naar 999. Mijn bestelling is wel nog lopende, hopelijk annuleren ze het niet
Dat zou schandalig zijn en mochten ze dat doen dan moet je blij zijn dat je hem daar niet hebt gekocht
Pagina: 1 ... 20 ... 48 Laatste

Let op:
Hoewel het begrijpelijk is dat mensen op zoek zijn naar extra zendvermogen, is dit topic niet de plek om het omzeilen van wetgeving en/of beveiligingen te bespreken.

Vragen en discussie rondom regelgeving, brevetten/cursussen en zulke zaken kunnen in Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2