schumi1986 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:02:
[...]
Dan heb ik ook nog wel een tip
Bedenk vooraf heel goed of je de pro controller gaat verkopen want op een erg zonnige dag zie ik echt he-le-maal niets op het scherm van mijn IPhone 13Pro als ik aan het vliegen ben!
Ik zou dus iedereen de Mini 3 Pro variant aanraden.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Ik vind de meerprijs van €260,- erg schappelijk, temeer als je kijkt dat de RC Pro (van de Mavic 3) €999,- kost!
Er is maar 1 nadeel (wat mij betreft) buiten de meerprijs, en dat is dat je standaard geen dataverbinding hebt tijdens het vliegen, dus je Google map overzicht wordt niet geladen als je aan het vliegen bent. Dat is echter gemakkelijk op te lossen door te verbinden met je telefoon hotspot!
Grote voordelen zijn het heldere scherm, snel vliegklaar en geen gehannes met telefoon en tijdens vliegen wordt je niet gestoord door b.v. berichten of een belletje.
Mijn tip was bedoelt voor mensen die het budget niet hebben voor een Mini 3 Pro, maar die toch willen hebben. Een snelle rekensom leert dat je €100,- goedkoper uit bent als je toch de dure versie koopt en vervolgens de controller weer verkoopt. Dan heb je dus voor €650,- een Mini 3 Pro (met eigen controller).
[
Voor 13% gewijzigd door
SpeedingWilly op 12-05-2022 09:08
]