Gaaf man, zo'n trip moet je natuurlijk wel vastleggen. Met dronebeelden maak je het wel helemaal af idd.Kars schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:16:
[...]
Haha leuk dit!
Ik heb 5 jaar FPV gevlogen, super gaaf maar kwam er niet meer aan toe, vorig jaar alles verkocht.
Ik had een paar jaar terug al eens een DJI Spark van een collega geleend en tijdens vakantie een paar mooie kiekjes en filmpjes mee gemaakt en dat beviel erg goed. Maar in die korte tijd niet echt heel veel mee kunnen doen.
Nu zijn mijn vrouw en ik voornemens om dit jaar een (voor ons) flinke motor-trip te gaan maken en willen we naast de foto's en GoPro-filmpjes ook de trip vanuit ander perspectief vastleggen.
Ik kende natuurlijk de Spark al, maar ook de DJI Mavic Mini en Mini 2 stonden op de short-list. Gewichtsklasse maakt me niet zoveel uit; ik heb mijn vliegbewijs en registratie moet toch. Hoewel de Mini-serie betere foto's maakt en in 4K kan filmen, toch voor de Spark gekozen.
Waarom? Omdat deze Active Track ondersteund i.c.m. sensoren voor obstacle avoidance. Mijn vrouw wil namelijk ook vliegen en die vond de extra 'bescherming' wel prettig (en ik ook)
Op MP een mooie Spark Fly More combo kunnen vinden. Nagenoeg in nieuwstaat en diverse extra's erbij voor een zeer nette prijs.
Met weekendjes weg neem ik de mini ook nu standaard mee. Is altijd leuk om op onbekende plekken te vliegen.
De mini 1 had je met de litchi app ook active track gehad, maar geen obstacle avoidance. Wat dat betreft de spark idd de betere keuze.
Heb je nog een YT kanaal waar je je beelden hebt staan (mag in DM). Wel benieuwd naar wat ik allemaal herken haha. Nog steeds dezelfde vrouw als "vroegah"??