oh fuck ik ben niet wakker meer. Maar dan alsnog mijn vraag of we de PS5 patch eerder krijgen?
[ Voor 37% gewijzigd door Kalder op 25-02-2021 23:50 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
oh fuck ik ben niet wakker meer. Maar dan alsnog mijn vraag of we de PS5 patch eerder krijgen?
[ Voor 37% gewijzigd door Kalder op 25-02-2021 23:50 ]
Ze zei letterlijk de PS5 versie is gratis voor ps+ leden, het woord upgrade is niet genoemd. Ik ga er dus vanuit dat de hele PS5 game bij ps+ zit.Vuvuzela schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:21:
[...]
Nee, alleen de ps4 naar ps5 upgrade is gratis voor psn+ members. Toch?
[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 25-02-2021 23:51 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Klopt. Bevestigd ok PlayStation blog:Chaoss schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:50:
De show viel mij niet tegen alleen jammer dat R&C niet even voorbij kwam.
Voor de rest wil ik Oddworld, Kene en FF7 remake zeker spelen.
[...]
Ze zei letterlijk de PS5 versie is gratis voor ps+ leden, het woord upgrade is niet genoemd. Ik ga er dus vanuit dat de hele PS5 game bij ps+ zit.
Beide tegelijk.Kalder schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:49:
[...]
Oh zo, intergrade betekend dus gewoon upgrade eigenlijk... met DLC erbij.
[ Voor 22% gewijzigd door Kalder op 26-02-2021 00:00 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Chaoss op 26-02-2021 00:09 ]
Ik volg deze ook. Lijkt me leuk om met mijn vrouw te spelen. Soort relatie test HeheKalder schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:18:
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat niemand dit nog gepost heeft hier (of heb ik het gemist?)
Ziet er super leuk uit als co-op game als je het mij vraagt!
[YouTube: It Takes Two – Official Gameplay Trailer | PS5, PS4]
De exclusive deal met Sony duurt nog een maand of twee. Wellicht dat SE de upgrade dan tegelijk wilt uitbrengen met de PC versie.Kalder schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:59:
[...]
Oh zo, intergrade betekend dus gewoon upgrade eigenlijk... met DLC erbij.
Jammer dat ze niet de PS5 versie alvast uit brengen, lijkt me toch weinig werk om de PS4 versie om te zetten naar PS5 versie, minder werk dan een nieuwe Yuffie episode maken althans.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Platformer met wat twists. Was duidelijk te zien in het filmpje toch?Oxigeon schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:23:
Oddworld ziet er in eerste instantie wel lachen uit. Maar totaal geen idee wat de bedoeling is in dit spel.
Oddworld was een 25-tal jaar geleden een van de beste PlayStation 1 spellen. Was toen een 2D platformer. Je bent een Mudokon die samen met 100+ soortgenoten opgesloten zit in een vleesfabriek waar je tot snack verwerkt zal worden. Dus de bedoeling is uiteraard te ontsnappen en zoveel mogelijk soortgenoten mee te redden. Dit doe je o.a. door die soortgenoten opdrachten te geven als ‘follow me’ of ‘wait’ waarna ze lemmings-gewijs blind weg de opdrachten volgen.Oxigeon schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:23:
Oddworld ziet er in eerste instantie wel lachen uit. Maar totaal geen idee wat de bedoeling is in dit spel.
Absoluut ja, maar voor FF7 zou het lichtjes anders kunnen uitdraaien want hoe ik het nu begrijp zal je enkel bij de PS5 versie dat extra Chapter gratis krijgen, terwijl het betalend is als je de PS4 versie hebt.jmignolet schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:19:
Ben ik dan niet beter af om disc versies van PS4 te spellen te kopen en ze gratis te laten upgraden? Die zijn vaak iets goedkoper ook.
Ik denk bv aan het nieuws van Final Fantasy die gratis een upgrade uitbrengen in juni?
De Yuffie episode is betaald op de PS5, die kun je kopen nadat je de gratis update hebt gedaan. Ik vraag me eigenlijk af of de PS4 versie uberhaupt de extra content krijgt.Twixie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:21:
[...]
Absoluut ja, maar voor FF7 zou het lichtjes anders kunnen uitdraaien want hoe ik het nu begrijp zal je enkel bij de PS5 versie dat extra Chapter gratis krijgen, terwijl het betalend is als je de PS4 versie hebt.
/f/image/vwfIKuOXsat3wNLVJLonAJ4A.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 26-02-2021 09:11 ]
DLC is alleen op PS5 en is betaald.Twixie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:21:
[...]
Absoluut ja, maar voor FF7 zou het lichtjes anders kunnen uitdraaien want hoe ik het nu begrijp zal je enkel bij de PS5 versie dat extra Chapter gratis krijgen, terwijl het betalend is als je de PS4 versie hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door D. Ninjai op 26-02-2021 09:14 ]
Daar zeg je het dus: nadat je de upgrade hebt gedaan. Dus ik denk nog altijd dat wie de PS5 versie rechtstreeks koopt, die DLC gratis zal krijgen, net zoals het in de blogpost ook gesuggereerd wordt. Ik denk overigens ook dat die DLC exclusief voor PS5 is.Raem schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:55:
[...]
De Yuffie episode is betaald op de PS5, die kun je kopen nadat je de gratis update hebt gedaan. Ik vraag me eigenlijk af of de PS4 versie uberhaupt de extra content krijgt.
[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 26-02-2021 09:20 ]
Je hebt gelijk inderdaad.Twixie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:17:
[...]
Daar zeg je het dus: nadat je de upgrade hebt gedaan. Dus ik denk nog altijd dat wie de PS5 versie rechtstreeks koopt, die DLC gratis zal krijgen, net zoals het in de blogpost ook gesuggereerd wordt. Ik denk overigens ook dat die DLC exclusief voor PS5 is.
nou dit dus. Heb ook de APW en het geluid met warzone is echt dikke bagger. Het is iets beter geworden sinds ik de database opnieuw heb gereconstrueerd op de ps5. Eigenlijk best kansloos dat zo'n dure headset niet fatsoenlijk geluid kan geven op de ps5 met warzone. Ben er nog niet uit over wat ik nu ga doen. Wellicht de oplossing van een splitter testen zodat optical gebruikt kan wordenVerwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:14:
[...]
Ik overdrijf niet, ik vind het echt niet klinken t.o.v. de PS4 of PC en velen anderen vinden dit ook. Er zou nog een firmware update gaan komen, maar dat is waarschijnlijk alleen het schermpje maar gezien hoelang dit al duurt zou ik daar niet meer op hopen.
Als je het ding alleen hebt voor de PS5 snel verkopen en de Sony headset of iets anders kopen.
Adding support for additional drives will be enabled with a firmware update that also unlocks higher cooling-fan speeds to ensure the console doesn’t overheat, the people said, asking not to be named because the plans are not yet public.
[ Voor 52% gewijzigd door Raem op 26-02-2021 09:55 ]
Opzich niet gek hoor van Kena. Vergeet niet dat het door een "Indie" (Alhoewel indie voor hun wellicht niet het juiste woord is) studio wordt gemaakt.D. Ninjai schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:14:
Interessant dat Kena maar 40euro kost. Dan verwacht ik een game die je in 8-11 uur kan uitspelen en dat lijkt mij een prima speelduur. De beelden doen mij denken aan Beyond Good & Evil waar ik mooie herinneringen aan heb en daarom durf ik het wel aan om hem blind te pre-orderen.
FF7: Remake heb ik geprobeerd maar ik vond de gevechten maar chaotisch, saaie sidequests, veel saaie omgevingen door al die fabrieken. Het merendeel van de gameplay voelt aan als 'filler'. Denk niet dat ik het nog een keer ga proberen. Had er ook een veel te romantisch beeld van en dat hielp niet echt.
Computer says no
Ik las dat komende dinsdag de reguliere datum zou zijn maar dat het vanwege de korte februarimaand wel eens maandag al zou kunnen zijn. Maar erbij dat het ook dinsdag kan zijn omdat er dan een game uitkomt waarvan ze hopen dat die in de Plus komt. (Gelezen op Flipboard gamessectie, dus niet hier te linken).Ingrid1986 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:17:
Ik vind het vooral apart dat er nog steeds niks bekend is over de PS Plus games van maart.
Kena lijkt me ook een hele gave game. Oddworld leek me wel geinig, dus tof dat die gratis zou zijn voor PS plus.
[ Voor 15% gewijzigd door Dennisdn op 26-02-2021 10:33 ]
Net bekend gemaakt toevallig :-)Dennisdn schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:30:
[...]
Ik las dat komende dinsdag de reguliere datum zou zijn maar dat het vanwege de korte februarimaand wel eens maandag al zou kunnen zijn. Maar erbij dat het ook dinsdag kan zijn omdat er dan een game uitkomt waarvan ze hopen dat die in de Plus komt. (Gelezen op Flipboard gamessectie, dus niet hier te linken).
Dat is weer een erg mooi lijstje!SpeedyNick schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:20:
[...]
Net bekend gemaakt toevallig :-)
-FF 7 remake
-Remnant: From the Ashes
-Farpoint (VR)
-Maquette (PS5)
Playstation 5
Waw mooi van ff7 remake. Net als huidige maand met Control. Aankondiging van ps5 versie en ineens in PS plus
GamiQ, de game notes app met game maps!
https://blog.playstation....m-the-ashes-and-farpoint/
Viel mij ook wat tegen, met name grafisch ook. En ik had al erg in het begin (nadat je met die wagentjes naar de tweede signal gaat) een harde crash! Toen ik de game opnieuw startte, moest ik weer heel de introductie door, en daar had ik geen zin in... komt nog wel ...Kenny_026 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 00:38:
Outriders een tegenvaller zeg. Wellicht verwachtte ik er te veel van maar voor mij voelde dit alles behalve een next gen game. Heel veel glitches in de cutscenes. De gameplay lijkt op een combi van gears/division/destiny was gewoon prima is. Maar de cutscenes haalde heel veel plezier eruit.
Ik heb de disc versie niet, dus dat zou hier goed moeten gaan neem ik aan ...Raem schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:35:
Met de kennis dat de Playstation soms nogal brak omgaat met verschillende versies in je bibliotheek ga ik FF7R niet installeren vanuit Plus.
Zie het maar zo gebeuren dat ik dan ineens de upgrade niet meer kan downloaden met mijn disc versie.
Ik neem aan dat je een betaalde upgrade aangeboden krijgt als je de game uit Plus hebt geïnstalleerd, dus dat gaat dan goed. Maar ik heb weinig zin om ook die betaalde update te krijgen terwijl ik de game ook op disc heb.-SaveMe- schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:36:
[...]
Ik heb de disc versie niet, dus dat zou hier goed moeten gaan neem ik aan ...
[PS5] Demon's Souls-SaveMe- schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:38:
Is er geen Demon Souls (PS5) topic? Mensen hier die hem hebben gespeeld die ik wat kan vragen ?
Dat was dan blijkbaar al gelekt op Twitter. Heb die namelijk zien voorbij komen maar hechte er weinig belang aan omdat ik nooit geloofde dat FF7 erin zou zitten, en ik van Remnant of Maquette nog nooit gehoord had.SpeedyNick schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:20:
[...]
-FF 7 remake
-Farpoint (VR)
-Maquette (PS5)
Thanks, volledig overheen gekeken dus
Damn dat is flauw 🙁 Met controller deden ze het wel dus ik dacht... Ach ja dan koop ik ofwel goedkoop de Ps4 versie ofzo 2de handsAchtungYall schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:17:
PS+ versie schijnt geen gratis upgrade te krijgen..
[ Voor 12% gewijzigd door Cowboy_Henk op 26-02-2021 14:43 ]
Dan kun je toch net zo goed de PS+ versie nemen en daar dan straks de betaalde upgrade voor nemen. Ik neem aan dat die schappelijk geprijsd gaat zijn en niet de prijs van een full game.Cowboy_Henk schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:41:
[...]
Ach ja dan koop ik ofwel goedkoop de Ps4 versie ofzo 2de hands
Damn, die Xbox nobody bleek het nog bij het rechte eind te hebben ookTwixie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:15:
[...]
De zoveelste rumour van PS+ games. Is gewoon maandelijkse kost, en nooit komt er iets van uit. En al zeker niet als het afkomstig is van een nobody die zelf over XBox tweet.
Precies, en afgelopen maand waren ook twee toffe games, nu bezig met Concrete Genie. Daarna ga ik Remnant eens een try geven. Ik heb mijn plus voor dit jaar er al weer dubbel en dwars uit ...Timothy3000 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:49:
Dat die update er niet bij zit maakt me niet zoveel uit. Het is al heel wat dat zo'n grote titel al zo snel in de Plus verschijnt.
Topmaandje.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ieder zijn dingAmaze86 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:36:
Sony doet goed qua psn+ dit jaar (tot nu toe)
Dat is altijd zo, maar je kunt niet ontkennen dat ze grote games brengen de afgelopen keren ...
Mwah, zitten veel grote en goede titels tussen. Als er niks voor jou tussen zat heb je waarschijnlijk een hele specifieke smaak of heb je alles al.
Lijkt meer te weten dan de usual PS insidersTwixie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:45:
[...]
Damn, die Xbox nobody bleek het nog bij het rechte eind te hebben ook.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik kreeg op een gegeven moment die gun die mensen liet exploderen. Ik kom bij de “eindbaas” en die schiet ik ook en die ontploft ook om vervolgens daarna op de knieen te zitten 🤦🏽🤦🏽🤦🏽-SaveMe- schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:35:
[...]
Viel mij ook wat tegen, met name grafisch ook. En ik had al erg in het begin (nadat je met die wagentjes naar de tweede signal gaat) een harde crash! Toen ik de game opnieuw startte, moest ik weer heel de introductie door, en daar had ik geen zin in... komt nog wel ...
Concrete Genie is btw ook een geinig spelletje, lekkere sfeertje!
Is alleen voor de Gratis PS+ versie.giantgiantus schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:05:
Eindelijk staat er toch dat de ff7r niet up te graden is naar de ps5 versie? Ik lees nergens dat er een betaalde update komt?
Ik heb de game op disc, maar als ik hem nou volgende maand claim, weet de PS Store dan wel dat ik ook nog de disc versie heb als ik de PS5 upgrade wil downloaden?Ike. schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 17:28:
[...]
Is alleen voor de Gratis PS+ versie.
Als je het spel digitaal/ retail koopt krijg je wel gratis de PS5 upgrade
De Store weet nooit dat je een disk versie hebt (of toch niet rechtstreeks). Het is eerder je lokaal systeem dat moet weten of het om de disk of de digitale versie gaat. Van wat ik op de PS Blog las zeggen sommigen dat je dan lokaal 2 versies hebt, en je zou dus nog altijd de ene kunnen upgraden.Kalder schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 17:31:
[...]
Ik heb de game op disc, maar als ik hem nou volgende maand claim, weet de PS Store dan wel dat ik ook nog de disc versie heb als ik de PS5 upgrade wil downloaden?
Axhja ik kijk er echt niet van op... Ik heb altijd nog liever een game die af is dan een drol die uitkomt.Peter711 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 18:08:
Kena
It's going to take a little longer than expected—Q3 instead of Q1—but Kena: Bridge of Spirits is now scheduled to launch on August 24.
Al little longer noemen ze dat....
https://www.pcgamer.com/k...s-an-august-release-date/
“Yeah, we’re feeling pretty good about Returnal, Ratchet & Clank: Rift Apart and Horizon Forbidden West. And, you know, there are two approaches to this: you can either hold the date and put out the game irrespective of quality or you can ship it when it’s right. We have always taken the latter approach. There have been some fairly high-profile instances of publishers trying the former approach.
It never works at the best of times. But I think in this world, where creative people are working remotely, you’ve just got to respect the fact that that development needs to take what it needs to take and to get the games right.”
De meest bekende quote is natuurlijk van Miyamoto.Chaoss schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 23:07:
[...]
Axhja ik kijk er echt niet van op... Ik heb altijd nog liever een game die af is dan een drol die uitkomt.
Jim Ryan had daar recent een leuke uitspraak (met steek onder water) over in een interview:
[...]
Mm maandje om over te slaan wat mij betreftSpeedyNick schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:20:
[...]
Net bekend gemaakt toevallig :-)
-FF 7 remake
-Farpoint (VR)
-Maquette (PS5)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De releasedatum vind ik juist wel fijn. Eind augustus, dan lijkt me dit een prima game om het najaar mee te starten.uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 23:21:
[...]
De meest bekende quote is natuurlijk van Miyamoto.“A delayed game is eventually good, but a rushed / bad game is forever bad.”
Sony kan weinig doen aan vertraging van Kena. Zij zijn noch developer, noch publisher.
FF7 al gespeeld? Want het is echt de moeite om die op zijn minst even te proberen. Fantastische game.Donstil schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 23:32:
[...]
Mm maandje om over te slaan wat mij betreft
Ik denk wel dat Sony bepaalde eisen aan een exclusive titel stelt. Een (technisch) slechte game werkt erg in hun nadeel ook al is het geen first party studio.uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 23:21:
[...]
Sony kan weinig doen aan vertraging van Kena. Zij zijn noch developer, noch publisher.
Ik ben benieuwd wat de PS+ naar PS5 update gaat kosten, de verschillen leken mij wel de moeite. Dus ik denk dat ik hem ga claimen en dan nog even afwachten.Timothy3000 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:28:
[...]
FF7 al gespeeld? Want het is echt de moeite om die op zijn minst even te proberen. Fantastische game.
Ik merk bij mezelf dat ik nu minder neig naar PS4 games omdat ik de ervaring er nu minder vind.-SaveMe- schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 13:34:
Ik ben wel blij dat ik met bepaalde games heb gewacht, de PS5 upgrades zijn vaak echt de moeite waard.
Nu hopen dat Cyberpunk die belofte ook ooit nog eens fatsoenlijk inlost ....
Wel eens gespeeld ja maar dat is simpelweg niet voor mij.Timothy3000 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:28:
[...]
FF7 al gespeeld? Want het is echt de moeite om die op zijn minst even te proberen. Fantastische game.
Een PS3 game op de PS5AppleFan2007 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 13:40:
[...]
Nu wacht ik op de GTA V upgrade voor PS5 vooraleer ik daar weer ga mee beginnen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik vind dat helemaal niets, veel te Japans. Mager maandje wat mij betreft, al ben ik wel benieuwd naar MarquetteTimothy3000 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:28:
[...]
Na al die jaren he, en denk dat mensen het ook nog op ps6 gaan spelen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ghost of Tsushima heeft al een 60fps updat gehad, speelt top op de PS5. TLOU2 is zo mooi dat die eigenlijk mooier is dan alles wat je op dit moment kunt spelen. Uiteraard geen 30fps maar de game is ook vrij slow-paced dus dan is 60fps minder nodig.AppleFan2007 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 13:40:
[...]
Ik merk bij mezelf dat ik nu minder neig naar PS4 games omdat ik de ervaring er nu minder vind.
Daarom hoop ik dat een paar grote PS4 games een upgrade krijgen, ik denk dan vooral aan The Last Of US Part 2, Red dead Redemption, Ghost of Tsushima, .
Dat hou je altijd, smaken verschillen nu eenmaal. Er zullen ook genoeg mensen liever FF7 spelen dan een 'westerse' game. Overigens valt FF nog enigsinds mee er zijn genoeg spellen die nog veeel japanser zijn.Orangelights23 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 16:29:
[...]
Ik vind dat helemaal niets, veel te Japans. Mager maandje wat mij betreft, al ben ik wel benieuwd naar Marquette
Wat ik bij veel games graag zou zien is adaptieve triggers, voor mij brengt dit de game ervaring naar een hoger level.Chaoss schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:13:
[...]
Ghost of Tsushima heeft al een 60fps updat gehad, speelt top op de PS5. TLOU2 is zo mooi dat die eigenlijk mooier is dan alles wat je op dit moment kunt spelen. Uiteraard geen 30fps maar de game is ook vrij slow-paced dus dan is 60fps minder nodig.
Mee eens haptic trigeers zou bij veel games wel iets toevoegen.AppleFan2007 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:23:
[...]
Wat ik bij veel games graag zou zien is adaptieve triggers, voor mij brengt dit de game ervaring naar een hoger level.
Nu met de snelle laadtijden wil ik die ook het liefst in alle games.
Binnenkort ga ik dan toch maar eens beginnen aan TLOU2 omdat ik niet langer wil wachten.
[ Voor 21% gewijzigd door mobygo76 op 27-02-2021 22:00 ]
Mhoa. In single player is het allemaal wel leuk inderdaad. In mp ben je zwaar in het nadeel tegen mensen die het uit hebbeb staan.Chaoss schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:53:
[...]
Mee eens haptic trigeers zou bij veel games wel iets toevoegen.
En TLOU2 kan ik je zeker aanraden om nu al te spelen, ik heb hem ook 'pas' op de PS5 gespeeld, maar het was mijn beste/indrukwekenste game ervaring van de afgelopen 5 jaar.
Dan kun je bovenstaande uiteraard gewoon negeren.
Kan me hier volledig in vinden, was erg wennen aan andere spellen na het uitspelen van TLOU2. Er zijn maar een select aantal games dat ook van zo'n hoog productienivea is (o.a. GoW, RDR2). De meeste games spelen toch wat houterig terwijl deze games echt als een film spelen.Chaoss schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:34:
Kik bedoelde ook mooiste als in totaal pakket, grafisch, verhaal, acteerwerk, motioncapture, sfeer.
Ik vindt de motion capture echt geweldig in tlou, zoveel detail in kleine bewegingen. Facial animaties zijnn ook n ook heel erg goed. Geloofwaardige motion en facial animaties zorgen er voor dat ik in ieder geval veel meer in de game getrolken wordt. Ik speel nu bijvoorbeeld Valhalla en daar is het ronduit slecht en dat haalt me toch uit de game.
[ Voor 6% gewijzigd door Brogala op 28-02-2021 00:33 ]
Toevallig bij gebrek aan beter eind Januari aan GTA Online begonnen op de Ps5
Dat kloptChaoss schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:16:
[...]
Dat hou je altijd, smaken verschillen nu eenmaal. Er zullen ook genoeg mensen liever FF7 spelen dan een 'westerse' game. Overigens valt FF nog enigsinds mee er zijn genoeg spellen die nog veeel japanser zijn.
Ik gok dat je dat kunt instellen met ouderlijk toezicht ofzo, maar die vraag kun je beter stellen in het algemene ps5 topic, denk dat hier meer mensen zitten die geen ps5 hebbenBroome schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:04:
Goedendag,
Ik heb een vraag over de gamebibliotheek van de ps5. Ik had een spel gedownload maar vindt hem niet geschikt voor mijn kinderen. Ik heb het spel al wel weer verwijderd, maar staat nog wel in de gamebibliotheek. Ik kan hem daar wel opnieuw downloaden maar wil hem daar uit verwijderen zodat mijn kinderen hem niet zelf weer gaan downloaden.
Dus mijn vraag is, hoe verwijder ik een spel uit de gamebibliotheek.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groet Erik
Het probleem is dat alles er een beetje anders uitziet als op de 4 dus dat ik het zelf ook niet weet... had al moeite om de code voor de psn kaart in te wisselen in de ps store lol...Broome schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:04:
Goedendag,
Ik heb een vraag over de gamebibliotheek van de ps5. Ik had een spel gedownload maar vindt hem niet geschikt voor mijn kinderen. Ik heb het spel al wel weer verwijderd, maar staat nog wel in de gamebibliotheek. Ik kan hem daar wel opnieuw downloaden maar wil hem daar uit verwijderen zodat mijn kinderen hem niet zelf weer gaan downloaden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groet Erik
[ Voor 7% gewijzigd door Joris8580 op 28-02-2021 12:38 ]
Eigenlijk geldt dat bijna steeds voor de beste indies: ze blijven altijd wat onder de radar. Mensen praten nu eenmaal liever over AAA games, zelfs als die eerder middelmatig zijn. Heeft ook veel met marketing te maken, denk ik dan.uchiha tijntje schreef op zondag 28 februari 2021 @ 01:18:
Knights and Bikes is echt een verborgen pareltje.
Dat gaat helaas niet op PS5. Je bibliotheek bestaat uit alles wat je gekocht hebt. In tegenstelling tot bij de PS4 heb je bovendien geen manier om een titel te verbergen.Broome schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:35:
[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 28-02-2021 14:08 ]
Hollow knight zat echt niet onder de radar hoor. Was echt super veel belangstelling voor.Twixie schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:02:
[...]
Eigenlijk geldt dat bijna steeds voor de beste indies: ze blijven altijd wat onder de radar. Mensen praten nu eenmaal liever over AAA games, zelfs als die eerder middelmatig zijn. Heeft ook veel met marketing te maken, denk ik dan.
Kijk ook bvb enkele maanden geleden naar Hollow Knight dat in PS+ zat. Er is hier bijna niets over geschreven. Ik wist er ook weinig van, dus blind beginnen spelen en wat was dat een ongelooflijke ontdekking. Achteraf bleek ook wel dat die enorme rave reviews gekregen had, en er ook hele blogs aan gewijd zijn. Ik vind het ook jammer dat er nu veel minder indies in de PS+ zitten dan vroeger (toen ze het ook een beetje noodgedwongen deden om aan 6 games per maand te geraken, vermoed ik).
[ Voor 21% gewijzigd door Timothy3000 op 28-02-2021 14:20 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 28-02-2021 14:28 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq