Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:16

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[PS5] Demon's Souls

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GXJpORW9sTsoNMeYTMlrrpu7KTo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UxcVG1f8Tc8EsJf0hClODnqL.jpg?f=fotoalbum_large
Ontwikkelaar: From Software, SIE Japan Studio, Shirogumi
Uitgever: Bandai Namco
Platforms: PlayStation 5
Release-datum: 19 november
Demon's Souls Wiki
Fextralife Walkthrough en Strategy Guides

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qEA01wbPUlM4_UodlxHufpbgnqo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vkTWVcGsssrB1jUAGfHAsBCC.jpg?f=fotoalbum_large

Demon's Souls

In Demon's Souls treed je toe tot het koninkrijk van Boletaria. Hier is de dood niet het einde, maar juist een uitdaging. De game is volledig van de grond af opgebouwd maar het origineel is wel in zijn waarde gelaten door de ontwikkelaar. In de eerste gameplay trailer zien we hoe je het opneemt tegen de eerste horde: de Demon Vanguard.

In Noord-Amerika en Japan is Demon's Souls een ongelooflijk fenomeen. Het is wellicht de moeilijkste game van deze generatie maar anderszijds is de game ook adembenemend mooi, intrigerend en uiterst origineel. Zijn onvergeeflijke gameplay zal veel spelers afschrikken maar spelers die vinden dat de games van tegenwoordig te 'gemakkelijk' zijn, kunnen niet anders dan deze titel uitproberen. Toch is de grootste verrassing van Demon's Souls niet zijn onvergeefljke moeilijkheidsgraad maar het ingenieuze onlineonderdeel dat onder het oppervlakte sluimert om je singleplayergame te verstoren. Dit is de hardcore RPG waar elke hardcore PS3-eigenaar op wacht en dat wachten is eindelijk voorbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nB0DYM8ruOKmUtKXO7a9HSNl4B8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BJkK3yLvX7nI3RkxEAiNA7kq.jpg?f=fotoalbum_large

Sluimerende Ziel

In het brutale land, Boletaria, van Demon's Souls is de dood onvermijdelijk maar niet het einde. De game combineert de beste eigenschappen van een actiegame en een RPG. De klassieke, maar realistische, hack & slash gameplay wordt aangevuld met toverspreuken en afstandswapens zoals een pijl en boog. Met deze wapens moet je de tientallen demonen in Boletaria verslaan en hun zielen vangen. De vijanden hebben allemaal een zwakke plek die je moet onthouden en misbruiken want alleen zo zul je het einde van Demon's Souls behalen. Gevechten in een harnas verlopen log en traag maar het is dat realisme dat de gameplay zo uniek maakt. Elk foute beweging van je personage kan genadeloos afgestraft worden net als bij echte ridders. Sommige vijanden wachten op cruciale plekjes in de game om je te verrassen. Het is hier dat het onlinegedeelte van de game jouw singleplayer ervaring volledig kan veranderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ELV0Y9TseRJB2h3cYTZ8DVHr5M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/44RpV7GKDm4w8PgkO4mjsS9q.jpg?f=fotoalbum_large

Onvermijdelijke dood

In Demon's Souls, als een speler sterft, neemt de speler een andere vorm aan, de Soul Form of zielvorm, en laat hij een Soul Sign achter. Wanneer een andere speler dit signaal ziet, kan hij jouw hulp inroepen als Phantom. Elke speler kan maximum twee Soul Forms oproepen. Help je de speler in nood die jouw hulp in roept dan krijg je de kans om jouw lichaam terug te winnen. Demon's Souls heeft dus ook coöperatieve mogelijkheden. Black Phantoms liggen in het verlengde van deze optie. Als je dood bent, kan je zelf een Black Eye Stone gebruiken. Met deze steen kan je een andere speler uitdagen als een zwarte fantoom. Win je van deze speler dan krijg je je lichaam terug. Er zijn wel enkele risico's aan verbonden: de speler die je uitdaagt is vaak sterker en als je verliest, verlies je al je verzamelde souls. Ten slotte is de wereld ook afhankelijk van iedereen die er ronddwaalt. Spelers kunnen doorgangen en poorten sluiten waardoor ook jij niet meer door deze poort kan. Voorts bepaalt de immerveranderende wereld ook welke Phantoms en Black Phantoms je ontmoet, en welke items je op je queeste vind.

Pre-order Bonus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F21S2IBSgM7mixbXLNrUWHpsRtU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cHXy8goKFP9iUhB4tlnPWlwZ.png?f=user_large
Pre-order now and receive:
The Reaper Scythe weapon - Once wielded by sorcerers who commanded the spirits of the dead. A pole weapon with a curved blade on one end that is so sharp that they say it can sever your soul from your body. The Reaper Scythe can mow down many targets in a single blow but is difficult to handle and requires both strength and dexterity to use.

Demon's Souls PS5 comparison pictures

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RWKUNCzb0-K7Iz7gTA135au7Mq0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zccqm87lrcmFCSPnQUyltMXp.jpg?f=fotoalbum_large

Video's:

Gameplay

Demon's Souls Remake Comparison PS5 vs PS3

Trailer

Screenshots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tPuBm7hRTbAjXfgFbCSwc0pPtTU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4aG9rKRw4GSvZ3cMA82Q5153.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tVhhNFbdXQMNCZBimTmWro_Bhxg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5UohtDcycDURHdImd731UxMA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kZUtMxbmjUXEf88CqzSmynXSyWQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a5dIsuURYndsbmKQWyoVim3m.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/09RR-XZdou9BpqJRQCfhNighq5A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XfJjtGMkYAeNKymRXH5fCM4X.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wkiM4Cjr1YEHWQ_MhVtl_piD87k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9SbNt7UYHkh6tuAvQDj6ZFrT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kjV80A4Au9Y97GrAeO2naTGhV6E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XH0CI7Mz4LzF8FoUY2fUeSkw.jpg?f=fotoalbum_tile

Wanneer er meer info bekend is word dit topic geupdated, Mede-acteurs zijn welkom.

Design made by: G_Dragon
^ Naar boven ^

[ Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 01-02-2021 10:08 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@G_Dragon Lekker bezig!

Dat wordt genieten met zijn allen ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Greatsword schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:52:
@G_Dragon Lekker bezig!

Dat wordt genieten met zijn allen ;)
Dank u :)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit een Dark Souls game heb gespeeld, heb wel alle delen meegekeken met een maat van me. In de toekomst zal ik ook voor de XSX gaan dus dat word deze game ook niet spelen, maar het zijn erg goede games! :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/e1/32/8c/e1328cfa21be8f947b582cda4fa25ee9.jpg

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Deze game was 1 van de redenen voor mijn om te switchen naar de PS5. Kan niet wachten!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:12
Yessir, deze komt er ook op dag 1. Ben benieuwd hoe de slomere combat mij afgaat, heb zelf alleen nioh/bb/sekiro gespeeld omdat ik de combat van dark souls te defensief en sloom vond. Maar deze wil ik toch wel spelen, ziet er dik uit! :)

Mensen die het origineel hebben uitgespeeld, hoe verhoudt deze game zich ten opzichte van andere games uit de souls games? (qua moeilijkheidsgraad)

[ Voor 98% gewijzigd door Ambition88 op 17-09-2020 10:16 ]

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Wat een vette game was dit op de PS3! Helemaal doorgespeeld, ook NG+. Hopelijk voegen ze ook extra onderdelen toe.

Want als ze het 1 op 1 overzetten dan gaat het wel achterhaald voelen t.o.v. Dark Souls 1,2 en 3. De graphics zijn eigenlijk alleen al een reden om er weer in te duiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
G_Dragon schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:54:
[...]

Dank u :)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit een Dark Souls game heb gespeeld, heb wel alle delen meegekeken met een maat van me. In de toekomst zal ik ook voor de XSX gaan dus dat word deze game ook niet spelen, maar het zijn erg goede games! :o
Mooi werk! :)

Ik heb ze ook nooit gespeeld, maar misschien wordt dit wel de eerste keer dat ik me aan dit type game ga wagen. Ik vind dat ook altijd wel de charme van een nieuwe console launch: nog weinig (next gen) beschikbaar voor zo'n apparaat, dus dan besteed ik wat sneller tijd aan een game die ik anders wellicht had overgeslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:59

SD5k

>4&X

Ambition88 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:14:
Yessir, deze komt er ook op dag 1. Ben benieuwd hoe de slomere combat mij afgaat, heb zelf alleen nioh/bb/sekiro gespeeld omdat ik de combat van dark souls te defensief en sloom vond. Maar deze wil ik toch wel spelen, ziet er dik uit! :)

Mensen die het origineel hebben uitgespeeld, hoe verhoudt deze game zich ten opzichte van andere games uit de souls games? (qua moeilijkheidsgraad)
Qua snelheid is DeS in ieder geval sneller dan DS1 en DS2, vergelijkbaar met DS3, maar langzamer dan BB en Sekiro.

Qua moeilijkheidsgraad schat ik de originele DeS iets makkelijker in dan DS1, maar dat kan ook komen doordat ik deze pas na DS1, DS2 en BB heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
SD5k schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:05:
[...]

Qua snelheid is DeS in ieder geval sneller dan DS1 en DS2, vergelijkbaar met DS3, maar langzamer dan BB en Sekiro.

Qua moeilijkheidsgraad schat ik de originele DeS iets makkelijker in dan DS1, maar dat kan ook komen doordat ik deze pas na DS1, DS2 en BB heb gespeeld.
Ah oke top :) Sekiro vond ik eigenlijk net iets te moeilijk, heb hem wel uitgespeeld maar ben wel klaar met 4 uur bezig zijn met 1 boss.. :+ was meer doorbijten dan echt plezier hebben. Denk sowieso dat iets slowere pace makkelijker is omdat je meer tijd hebt te reageren ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Ambition88 op 18-09-2020 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ambition88 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:07:
[...]

Ah oke top :) Sekiro vond ik eigenlijk net te moeilijk, heb hem wel uitgespeeld maar ben wel klaar met 4 uur bezig zjin met 1 boss.. :+ Denk sowieso dat iets slowere pace makkelijker is omdat je meer tijd hebt te reageren ofzo.
Heeft er ook mee te maken dat Sekiro eigenlijk meer een ritmische actie/reactie game is, DeS is dan wat traditioneler, je kan het jezelf makkelijker maken door wat verder te levellen. Dan nog zijn er wel bazen waar je mogelijk enkele tientallen pogingen zal moeten wagen, het blijft in de kern een From Software game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
SD5k schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:09:
[...]

Heeft er ook mee te maken dat Sekiro eigenlijk meer een ritmische actie/reactie game is, DeS is dan wat traditioneler, je kan het jezelf makkelijker maken door wat verder te levellen. Dan nog zijn er wel bazen waar je mogelijk enkele tientallen pogingen zal moeten wagen, het blijft in de kern een From Software game. :)
Hehe dat vind ik helemaal niet erg. orphan of Kos ben ik ook een uur of 2 mee bezig geweest, maar dat was wel met plezier. ben benieuwd! vond de beelden er iig heel dik uit zien vooral de ''souls''s animatie na een kill, zo simpel maar zo bevredigend. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ambition88 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:12:
[...]

Hehe dat vind ik helemaal niet erg. orphan of Kos ben ik ook een uur of 2 mee bezig geweest, maar dat was wel met plezier. ben benieuwd! vond de beelden er iig heel dik uit zien vooral de ''souls''s animatie na een kill, zo simpel maar zo bevredigend. :D
Ik kan zelf ook niet wachten, het is de enige PS5 game die ik bij launch wil spelen.

Ik hoop dat ze wel wat quality of life verbeteringen doen, zoals meerdere items tegelijk gebruiken, het world tendency systeem aanpakken, en de beperking qua gewicht van items in je inventory mogen ze er van mij ook wel uit slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Demon's Souls ps5 wordt toch gemaakt door Bluepoint games en niet From software?
De originele is wel door From gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

BigF25 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:24:
Demon's Souls ps5 wordt toch gemaakt door Bluepoint games en niet From software?
De originele is wel door From gemaakt
Klopt, daarom zeg ik ook dat het in de kern een From Software game is, ik verwacht dat Bluepoint dit wel in ere houdt en misschien wel advies heeft gevraagd bij From over bepaalde zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:15
Ik heb nog nooit eerder Dark Souls of Demon Souls games gespeeld omdat ik altijd hoorde dat het moeilijke games waren. God of War is bijvoorbeeld een ontzettende favoriet van mij, is Demon Souls daar wel mee te vergelijken qua pace en moeilijkheidsgraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
SD5k schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:36:
[...]

Klopt, daarom zeg ik ook dat het in de kern een From Software game is, ik verwacht dat Bluepoint dit wel in ere houdt en misschien wel advies heeft gevraagd bij From over bepaalde zaken.
maar bij ontwikkelaar zou dan moeten staan; Bluepoint ;)
wel voor deze nieuwe versie althans :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Bedankt voor de tip! :)
Heb hem toegevoegd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:27
vinom schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:40:
Ik heb nog nooit eerder Dark Souls of Demon Souls games gespeeld omdat ik altijd hoorde dat het moeilijke games waren. God of War is bijvoorbeeld een ontzettende favoriet van mij, is Demon Souls daar wel mee te vergelijken qua pace en moeilijkheidsgraad?
Niet echt, GoW is echt een snellere actiegame, enemies en bazen zijn prima te doen, goed verhaal, alles loopt lekker door. Bij Demon's Souls moet je zoeken naar verhaal (dat er wel is), zoeken naar patronen in aanval en verdediging en veel bazen zijn best pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Waarom? geen idee, maar ben blij dat ik de afbeelding snel heb opgeslagen.
De Demon’s Souls Remake pagina onthult een pre-order bonus… en verwijdert die kort daarna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Vind ikzelf alleen oke als ze dat wapen na een bepaalde tijd voor iedereen beschikbaar maken.

Ik hoop ook echt dat ze de mogelijkheid om de verdeling van de levels/abilities te veranderen toevoegen. Wat mij betreft hoeven ze sowieso niet zo aan het origineel vast te klampen, daar is ook genoeg op aan te merken, en die game heb ik al eens gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:47
Bij de souls games die ik gespeeld heb kon je altijd hulp in roepen bij een eindbaas.
Kan dat bij Demon souls ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

k1978 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:34:
Bij de souls games die ik gespeeld heb kon je altijd hulp in roepen bij een eindbaas.
Kan dat bij Demon souls ook?
Jazeker. 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Gelukkig 😄👍

Heel veel zin in.

[ Voor 38% gewijzigd door k1978 op 21-09-2020 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
VIDEO IS HELAAS VERWIJDERD :F

[ Voor 88% gewijzigd door G_Dragon op 26-10-2020 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_1980
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-11-2023
Jammer genoeg gaat het (waarschijnlijk) niet lukken om day one een PS5 in huis te hebben, maar als ik eenmaal de PS5 heb is Demon's Souls de eerste game die ik aanschaf.

Ben groot fan van FromSoftware (ja, ik weet dat deze niet door hun gemaakt is) en heb Dark Souls 1 t/m 3, Bloodborne en Sekiro met veel plezier meer dan 1 x uitgespeeld, maar heb nooit het origineel van Demon's Souls gespeeld omdat ik geen PS3 gehad heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_1980
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-11-2023
https://blog.playstation....-bosses-locales-and-more/

Afbeeldingslocatie: https://blog.playstation.com/tachyon/2020/10/Church02-w-legal.jpg?resize=1088,612&crop_strategy=smart&zoom=1

:-)

[ Voor 38% gewijzigd door Michael_1980 op 29-10-2020 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:58
Ziet er fantastisch uit! Heb Bloodborne een hele poos geleden met veel plezier gespeeld. Ooit ook begonnen aan DS3, maar wegens andere games daar afgehaakt (niet omdat ik het niet leuk vond, integendeel!). Later vandaag ook maar eindelijk eens Nioh proberen die ik ooit met PS+ heb gekregen, want ben hierdoor wel een beetje in een 'soulsstemming'! Denk niet dat ik deze ga pre-orderen, want nog teveel andere games aan het spelen op dit moment, maar hij komt er zeker in :)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:23
Vond dit ook wel interessant :) Ik ben niet zo van de hele moeilijke games. Dit lijkt me best handig.

https://www.psx-sense.nl/...om-spelers-te-assisteren/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Tricto schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:29:
Vond dit ook wel interessant :) Ik ben niet zo van de hele moeilijke games. Dit lijkt me best handig.

https://www.psx-sense.nl/...om-spelers-te-assisteren/
Met dit soort games kan je een Tutorial kijken en denk je oh, dat doe ik ook even en dan ga je nog 20x dood ;)
" Nog leuker is wellicht de nieuwe modus genaamd ‘Fractured World’

Dit zal de speelwereld volledig in spiegelbeeld zetten, een geintje wat Bluepoint eerder aan Shadow of the Colossus had toegevoegd.

Zo zullen ook de meest ervaren Demon’s Souls spelers nog voor een uitdaging komen te staan."

Whats next, DLC op zijn kop?

[ Voor 45% gewijzigd door Greatsword op 03-11-2020 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
[...]

" Nog leuker is wellicht de nieuwe modus genaamd ‘Fractured World’

Dit zal de speelwereld volledig in spiegelbeeld zetten, een geintje wat Bluepoint eerder aan Shadow of the Colossus had toegevoegd.

Zo zullen ook de meest ervaren Demon’s Souls spelers nog voor een uitdaging komen te staan."

Whats next, DLC op zijn kop?
Geen idee :) ik zal de game zelf nooit gaan spelen.

Nieuwe info
Meer info over fotomodus en character creator

[ Voor 56% gewijzigd door G_Dragon op 06-11-2020 09:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:30
Waarom zijn er nog geen reviews. Game komt morgen al uit toch?

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
giantgiantus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:54:
Waarom zijn er nog geen reviews. Game komt morgen al uit toch?
Op metacritic zie ik staan: 13 november 12:00PST
De game komt vandaag uit inderdaad. Vreemd dat het review embargo morgen blijkbaar verloopt. Zelfde geldt voor Godfall, maar daar zijn dan alweer wat reviews (5 maar) van binnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 12-11-2020 13:25 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Die sound effects! Holy Shit!

Even embedded ;)

En FightingCowboy is begonnen aan zijn Lets Play serie

Eén van mijn favoriete Youtubers op dit gebied, bevat uiteraard spoilers aangezien hij de hele game zal spelen/streamen, dus kijken op eigen risico ;)

Zelf wacht ik er nog even mee omdat ik geen spoilers wil tegenkomen, maar voor wie niet kan wachten en het origineel al gespeeld heeft is het een aanrader.

[ Voor 62% gewijzigd door Greatsword op 12-11-2020 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

De eerste review staat online:

https://www.gameinformer....-dark-souls-my-old-friend

9.25/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

[ Voor 33% gewijzigd door Greatsword op 16-11-2020 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

[ Voor 29% gewijzigd door Greatsword op 18-11-2020 00:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London_Wyverns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 21:26
Nu alleen de console nog en dan kunnen we!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iPUvL1GVrjjXfSziWoLX-8Jkylg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z3F2uhs3TLHJ2glh6vTL78kI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 22:28
Is Demon Souls qua gameplay een beetje als Infinity Blade op IOS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-05 15:24
De Digital Foundry video over Demon's Souls is lovend. Ik heb Dark Souls 1/3 en Bloodborne kapot gespeeld. Dark Souls 2 ga ik nog spelen en dan ergens in '21 (als ik een PS5 heb, lol) deze game.

Houdt de game stand w.b. gameplay vergeleken met Dark Souls 3 bijv? Die vond ik erg goed gestroomlijnd.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:59:
Is Demon Souls qua gameplay een beetje als Infinity Blade op IOS?
Nee, dit is totaal wat anders. Kijk even wat gameplay footage op Youtube voor een impressie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Git Gud people!

Feest kan beginnen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-4GrlUTPP2DewXSGqHdU-UPJWv8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s2Nt0wLx3wrpcB1dNgZ96MfE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:13
Hou ons op de hoogte, op dit moment is deze game de enige die mij over de streep kan trekken om een PS5 in huis te nemen! (Voorjaar 2021 ;p)

• SD5k

SD5k

>4&X

Voor degenen die net als ik de PS5 Digital hebben, je kan Demon’s Souls voor iets minder dan €60 kopen in de US PSN store, wanneer je de game opstart staat hij standaard ingesteld op US servers maar dit kun je handmatig aanpassen in de opties in het hoofdmenu. Je kan zelfs bepalen met welke server in de EU je wil verbinden.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Helaas is mijn PS5 vertraagd naar morgen. Maar Demon's Souls ligt hier klaar. Zin in!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Wat een dope spel is dit zeg! :) 1e echte boss is down, het is hier wel vrij rustig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ambition88 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:52:
Wat een dope spel is dit zeg! :) 1e echte boss is down, het is hier wel vrij rustig?
Er zijn nog niet zoveel PS5 consoles in omloop natuurlijk, en maar een deel van die mensen heeft ook Demon's Souls aangeschaft.
edit:
Oh je bedoelt hier in dit topic. :)

Daarnaast is het me ook niet duidelijk met welke regio's je verbinding maakt, voorgaande From games hadden maar 2 regios: Japan en de rest van de wereld.

[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 20-11-2020 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-05 15:18
PS5 & Demon Souls net binnen. :)

Dit is de enige Souls[PS3] game die ik nog niet gespeeld heb.

Temple Knight:Is deze class een beetje geschikt om mee te beginnen ?

[ Voor 31% gewijzigd door jori040 op 20-11-2020 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

jori040 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:28:
PS5 & Demon Souls net binnen. :)

Dit is de enige Souls[PS3] game die ik nog niet gespeeld heb.

Temple Knight:Is deze class een beetje geschikt om mee te beginnen ?
Yep, zie ook de beginners guide hier boven. Temple Knight of Royalty wordt aanbevolen voor nieuwe spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Greatsword schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:54:
[...]

Yep, zie ook de beginners guide hier boven. Temple Knight of Royalty wordt aanbevolen voor nieuwe spelers.
Had nog niet gezien dat er een guide gepost was.Ik ga met die class beginnen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@G_Dragon Zou je het Youtube kanaal van Fextralife willen toevoegen aan de OP.

Dit zijn waarschijnlijk de beste walthrough en strategy guides.

YouTube: Fextralife - YouTube

Voor degene die het origineel al hebben gespeeld, er zit nog iets nieuws in, een geheime deur!

spoiler:
Pentrators Armor, te verkrijgen door c.a. 30 ceramic coins te verzamelen (in Black/white world tendecy) en die kan je dan ruilen voor een sleutel.
Let op, onderstaande video bevat spoiler!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongf7
  • Laatst online: 24-05 19:06
Zo, ik ben verder dan ik ooit op de PS3 ben geweest :)
Toen begon ik met de barbaar, slechte keuze..

Ik had alleen het stuk gemist waar je jezelf kunt upgraden, dus was nog steeds soul level 4 aan het eind van 1-2, niet te doen..
Nu geupgrade maar nog steeds niet te doen, wat een spel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Greatsword schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:12:
@G_Dragon Zou je het Youtube kanaal van Fextralife willen toevoegen aan de OP.

Dit zijn waarschijnlijk de beste walthrough en strategy guides.

YouTube: Fextralife - YouTube

Voor degene die het origineel al hebben gespeeld, er zit nog iets nieuws in, een geheime deur!

[YouTube: Demon's Souls Remake - The Hidden Door We Cant Open]

spoiler:
Pentrators Armor, te verkrijgen door c.a. 30 ceramic coins te verzamelen (in Black/white world tendecy) en die kan je dan ruilen voor een sleutel.
Let op, onderstaande video bevat spoiler!
[YouTube: Demon's Souls Remake - Opening the Hidden Door! (World First)]
Staat erin :)
Sorry voor de late reactie, maar zit al 2 weken thuis in de ziektewet :|

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 20-11-2020 18:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori040
Wat speelt deze Souls game lekker met die PS5 controller zeg!
En zelfs in framerate mode is hij prachtig om te zien.De lui van Bluepoint Games hebben puik werk geleverd. :)

[ Voor 50% gewijzigd door jori040 op 21-11-2020 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Waar kan je levelen? Ik zou denken in Nexus maar zie het niet..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongf7
Na de eerste echte baas kun je in de Nexus levelen

Je moet daar met iemand praten die ik niet kon vinden en kan ook gewoon verder zonder dat te doen maar dan level je dus ook niet ..
Kwam ik wat laat achter

Dus na gates of boleraria goed opletten en niet de Nexus uit voor je weet hoe je moet levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:42
Is demon souls een beetje geschikt voor “jan en alleman”? Of is dit echt een moeilijk spel waar je enorm veel pogingen nodig hebt voor een boss?

De beelden zien er echt fantastisch uit maar ik kan wel snel afhaken hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
crimby schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:36:
Is demon souls een beetje geschikt voor “jan en alleman”? Of is dit echt een moeilijk spel waar je enorm veel pogingen nodig hebt voor een boss?

Zeker als dit je eerste Souls game is dan is het wel erg pittig ja.Zelf heb ik al wat Souls games gespeeld maar dan nog is het moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
jongf7 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:02:
Na de eerste echte baas kun je in de Nexus levelen

Je moet daar met iemand praten die ik niet kon vinden en kan ook gewoon verder zonder dat te doen maar dan level je dus ook niet ..
Kwam ik wat laat achter

Dus na gates of boleraria goed opletten en niet de Nexus uit voor je weet hoe je moet levelen :)
Oké dank je wel. Maar kom nu al van die grote soldaten tegen op zo smal pad. En ben echt na 1 slag zowat al dood 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978

Ja dit zijn wel echt games voor de liefhebber.. En het is echt moeilijk maar dat maakt het juist mooi..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:55

Deze game-reeks (Demon's Souls, Dark Souls, Bloodborne) staat erom bekend dat het juist niet voor 'jan en alleman' is, dus als je snel afhaakt, dan is dit waarschijnlijk niet een game voor jou :P

* Hahn vindt Demon's Souls er ook fantastisch uitzien, maar is ook meer een 'casual gamer' :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

De souls games draaien niet echt om de moeilijkheidsgraad op zich, het gaat naar mijn mening meer om doorzettingsvermogen. Niet bij de pakken neer gaan zitten of agressief worden wanneer je dood gaat maar bij jezelf nagaan wat je beter had kunnen doen. :)

Als je een PS5 met disc drive hebt zou ik deze game zeker fysiek kopen als je niet weet of het iets voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Heb de game inmiddels ook in huis. Hoop er vanavond aan te beginnen. Bedoeling is dat ik mijzelf er weer in vast bijt, net als vroeger. Op de PS4 was het meer games verzamelen als spelen .... (ding maakte ook onwijs veel herrie, dat was wel een afknapper)

Ga proberen eerst een game uit te spelen voor ik een nieuwe koop ... kijken hoe lang ik dat volhoud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongf7
Haha, goed voornemen, maar om dan met dark souls te beginnen .. :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
mijne in de verkoop gedaan na half uur haha. te moeilijk dit man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hamazaki schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:09:
Souls games zijn altijd aardig wennen aan het begin :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 13:06

Superkiwi

Hoi doei

Als mensen het eerste uur gameplay zien hoor ik ze vaak zeggen "dit ziet er niet zo heel moeilijk uit, gewoon een beetje hakken en af en toe opzij rollen". Zo ziet het er inderdaad uit ja :+

Ik had verwacht dat dit topic vol zou stromen met ervaringen van verse Souls-maagden, valt een beetje tegen tot nu toe ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

dvdkiwi schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:04:

Ik had verwacht dat dit topic vol zou stromen met ervaringen van verse Souls-maagden, valt een beetje tegen tot nu toe ;)
Hahah, mensen horen/lezen moeilijk en haken per definitie af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-03 13:37
Zelf voornamelijk vrijdag er wat mee bezig gegaan, het eerste stuk afgerond (als in, Gates of Boletaria en kan levelen). Daarna bezig gegaan met de mines, waar ik nog even op de boss vast zat (iets van 3 attempts nu gedaan, daarna even de focus gelegd op wat andere gear zoeken (in Gates of Boletaria zijn 2 items te vinden die me wel zouden moeten helpen bij de boss van de mines)).

Vandaag weer verder, heb de items gevonden, nog wel wat extra strength nodig om een ervan te kunnen gebruiken en dan de boss maar aanpakken. Daarna wat van de andere areas doorlopen :D

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
jongf7 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:07:
Haha, goed voornemen, maar om dan met dark souls te beginnen .. :-p
Nou gister aan begonnen hoor. Tot nu toe vet spel. De eerste baas uit de prologue 1/3 van de hp bar eraf toen ging ik dood. Daarna de prologue nog een paar keer gedaan met andere classes. Ik vind een knight erg gaaf maar ga toch maar voor een royal. Schijnt de beste class voor starters te zijn :) vind het spel tot nu toe geweldig en de gameplay precies wat ik wil. Niet te snel maar met precisie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

En het zou natuurlijk geen "Souls" game zijn zonder speedrunners, alhoewel deze niet onder de officiële categorie valt omdat het een "Online" run is en de traditionele spelregels breekt.

Desalniettemin een Wereld Record

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

In welke volgorde doen jullie de eaely game? Ik heb een paar pogingen gedaan om over de lange brug na Phalanx te komen maar ik denk dat ik nu naar Stonefang ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Ik heb alleen dat nog geprobeerd

Paar keer de baas aan het eind meer dan half dood, maar nu ben ik helemaal door mijn heal spullen heen.

Misschien ga ik ook maar eens een ander gebied bekijken. Ik ken het allemaal niet want op de PS3 heb ik de eerste baas zelfs nooit gehaald :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-03 13:37
Zelf ben ik dus de andere archstones aan het bezoeken omdat er schijnbaar best een sprong in difficulty is na iedere boss, en dus bijv. de eerste area van de tweede of derde archstone dan beter te doen is (waarmee je ook lekker kan levelen, meer gear kan krijgen, etc).

Ik was begonnen als Temple Knight, maar wil misschien toch nog eens kijken wat ik qua armor ga doen. Want momenteel zit ik met een slow roll, omdat ik gewoonweg te veel draag. Op zich wel te doen, zeker in combinatie met parries en blocking, maar het is wat clunky :D
Greatsword schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:28:
En het zou natuurlijk geen "Souls" game zijn zonder speedrunners, alhoewel deze niet onder de officiële categorie valt omdat het een "Online" run is en de traditionele spelregels breekt.

Desalniettemin een Wereld Record

[YouTube: Demon's Souls Remake Speedrun in 33:26 (Online Run)]
Het zou niet binnen m'n huidige repertoire vallen, maar ik denk dat ik na het uitspelen hiervan wel eens ga kijken wat ik klaar kan spelen met een Any% of iets. Lijkt me wel echt een gave game om te leren. Maar goed, eerst maar casual erdoorheen ploegen zonder de bosses te cheesen :D

Zag ook dat Distortion volgens mij al onder de 50 minuten zat of iets. De speedrun is niet 100% vergelijkbaar met de oude Demon's Souls, maar er zijn ook al wat nieuwe strats gevonden.

[ Voor 6% gewijzigd door Grumpmeister op 22-11-2020 13:34 ]

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
Hamazaki schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:09:
Hehe mietje 😉😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Grumpmeister schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:33:

Het zou niet binnen m'n huidige repertoire vallen, maar ik denk dat ik na het uitspelen hiervan wel eens ga kijken wat ik klaar kan spelen met een Any% of iets. Lijkt me wel echt een gave game om te leren. Maar goed, eerst maar casual erdoorheen ploegen zonder de bosses te cheesen :D

Zag ook dat Distortion volgens mij al onder de 50 minuten zat of iets. De speedrun is niet 100% vergelijkbaar met de oude Demon's Souls, maar er zijn ook al wat nieuwe strats gevonden.
Precies, eerst op de normale manier maar eens Platinum halen, daar zijn we wel een paar weken zoet mee op normaal tempo.

Verder is dit wel een leuke site om in de gaten te houden met alle speedrun world records.

Nu uiteraard nog blanco voor DS.

https://wiki.speedsouls.com/Demon%27s_Souls_(2020)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
Paar bazen neer en inmiddels lvl 48. Alle souls games zijn de 1e 2 uur moeilijk, daarna valt het (tot nu toe) reuze mee en dit was bij bloodborne ook het geval.

Pro tip level je bow zo hoog mogelijk ga je veel profijt van hebben zowel voor het farmen als het killen van bepaalde enemies/bosses. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Echt een vet spel. Voordat ik bij de eindbaas was ben ik 13x dood gegaan. Best veel opnieuw begonnen dus en altijd alle vijanden gekilled elke ronde. Had best veel fire bombs, wat denk je, one shot ik gewoon de Phalanx :D Speel met Royalty, wel zo makkelijk eerste keer :) Ranged helpt veel. Had ook bijna die draak dood, helaas vloog hij weg op 25% hp left.

[ Voor 23% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 22-11-2020 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Heeft iemand zin om te coopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-05 15:02
(jarig!)
Ben bij de tower knight... maar ik ben bang dat ik eerst fiks moet gaan levelen wil ik uberhaupt een kans maken. ben soul level 12.

Dit laatste enemies bij die gate zijn irritant, ben er langsop gelopen.

Wat voor level waren jullie toen je deze boss pakte ?
Heb darksouls3/bloodborne uitgespeeld. ( stiekem ff op internet gekeken als ik echt vastzat, heel zelden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
shakespeare schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:53:
Ben bij de tower knight... maar ik ben bang dat ik eerst fiks moet gaan levelen wil ik uberhaupt een kans maken. ben soul level 12.

Heb darksouls3/bloodborne uitgespeeld. ( stiekem ff op internet gekeken als ik echt vastzat, heel zelden )
Leveltje of 22/23 gok ik zo uit mn hoofd, kan wat lager zijn geweest.

spoiler:
Thief ring kan je helpen

[ Voor 7% gewijzigd door Ambition88 op 22-11-2020 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-05 15:02
(jarig!)
Ambition88 schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:08:
[...]

Leveltje of 22/23 gok ik zo uit mn hoofd, kan wat lager zijn geweest.

spoiler:
Thief ring kan je helpen
heb ik. heb jij gewoon continu level opnieuw gespeeld voor souls om te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
FMS schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:24:
Heeft iemand zin om te coopen?
Hoe doe je dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:18
Hmm, ik snap helemaal niets van de world tendencies. Hoe krijg ik pure white? Kan dat in de eerste playtrough? Want blijkbaar kan je in boletaria ook een gate openen enkel als de tendencie juist is..

Heb al wat uitleg bekeken op YouTube maar snap er nogsteeds niks van ;( :F

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mrmonkey
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12:23
Hier staat alles erg goed uitgelegd, maar nog steeds hoop dingen om rekening mee te houden haha:

http://demonssouls.wikidot.com/world-tendency

Komt er op neer dat de schaal van world tendency van pure black -4 naar pure white +3 loopt en dat ingame de tendency +1 of -1 gaat afhankelijk van wat er plaatsvindt. Dit kan zijn een boss killen (+1 naar White) of dood gaan in "Body form" (-1).

De tabellen in de link laten zien wat je kan doen om punten richting white of black te krijgen en wat het effect is. Zoals je al zei zelf, white tendency heb je nodig om de gate te openen in 1-1 boletaria palace bijvoorbeeld.

Hoop dat dit helpt :D vage shit een beetje, maar wel mee te werken als je de info leest in de link.

Oh en om het nog wat ingewikkelder te maken, er is ook character tendency, zie:

http://demonssouls.wikidot.com/character-tendency

[ Voor 8% gewijzigd door Mrmonkey op 22-11-2020 23:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Het belangrijkste is dat je eigenlijk 99% van de tijd in soulvorm speelt, zodat je niet geinvade kan worden want dan ga je terug naar richting black en wordt de game alleen maar pittiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongf7
Hoe kun je mikken met een boog ?

Volgens de ingame help met L2 maar dat doet niets bij mij.
Ik lees hier dat boog levelen belangrijk is, maar ik raak niets omdat ik niet kan mikken en gebruik het dus helemaal niet..

Of kun je met een kruisboog niet mikken ofzo?

Ik ben de gewone knights, kan ik ook magic dingen leren en hoe doe ik dat dan ?

Edit: Ok, met een gewone boog kan ik wel mikken.
Hoe ik magic kan leren ben ik nog niet uit.
Edit: Ok, gevonden, blijkbaar nooit goed rond gekeken :)

[ Voor 18% gewijzigd door jongf7 op 23-11-2020 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1456976

Welke armor draagt de speler eigenlijk in de gameplay trailers? Is het dat 'flute' armor? Iemand een idee?

*Geweldige game trouwens. Ik doe niet aan spoilers, maar ik heb me zelden zo vermaakt met een game. Het voelt echt aan als next-gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7

Ik begon met die boss op level 4 ofzo (waarmee je begint) omdat ik niet wist hoe / dat je moest levelen.

Heb hem nu net verslagen op level 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1456976

Heb je hem nog kunnen verslaan?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Gisterenavond tot aan de Spider boss gekomen en ik moet zeggen dat de bazen tot nu toe best makkelijk zijn.

Heb tot nu toe Phalanx, Tower Knight, Red Dragon en Spider verslagen.

Gemiddeld zo’n 3-5 pogingen om de patronen te herkennen.

Een leuk trucje wat ik veel gebruik is de camera modus, hier kan je van te voren goed de gebieden verkennen en zie je dus eigenlijk al waar alle enemies e.d zitten. Je kan letterlijk om de hoek/boven en onder je kijken. (Het is wel een beetje cheaten vind ik, maar echt een coole feauture.

[ Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 23-11-2020 11:37 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste