• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 09:48:
[...]

Xbox heeft al aangegeven niet met een pro variant te komen. Des te meer reden om de third party games op de ps5 pro te spelen ;-)
Ik zit nog vrij in de honeymoon phase met mijn consoles tbh! Kan erg van de pracht en praal genieten dus voor nu is een Pro voor mij nog niet echt nodig.
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:26:
[...]

Tja, wat is een generatie. Wordt dat gekenmerkt door een datum?
Gemiddeld 7-8 jaar. Om dan in jaar 6 nog met een refresh te komen zou ik vreemd vinden.

Aan de andere kant heeft de huidige generatie wel een slechte start gehad de eerste 2 jaar, dus zo'n roadmap kan er natuurlijk nu heel anders uitzien ten opzichte van vorige generaties.

[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 19-12-2023 10:35 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21:31
Shroud schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 08:56:
Wat zijn jullie ervaringen met een interne SSD om het geheugen van de Playstation 5 uit te breiden?

Op dit moment heb ik deze op het oog:
https://www.coolblue.nl/p...-980-pro-m-2-ssd-1tb.html

Heeft iemand hier ervaringen mee?
Zoals de anderen hebben gezegd is dit een goede SSD, vergeet niet dat een heatsink vereist is.

In de pricewatch hier op de website kan je filteren op PS5 compatibele SSD's met en zonder heatsink.
Als je er zelf niet veel kennis van hebt zou ik toch voor één met heatsink gaan.
Als je er wel wat kennis van hebt kan je een aparte heatsink kopen, dit kan soms goedkoper uitkomen maar gezien je vraag denk ik dat met heatsink een veiligere optie is.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Timothy3000 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:26:
[...]

Ik zit nog vrij in de honeymoon phase met mijn consoles tbh! Kan erg van de pracht en praal genieten dus voor nu is een Pro voor mij nog niet echt nodig.
Wacht maar totdat ze gaat zeuren, dan is het snel tijd voor een nieuw exemplaar :7

Soundcloud

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
MathieuT schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:51:
[...]

Zoals de anderen hebben gezegd is dit een goede SSD, vergeet niet dat een heatsink vereist is.

In de pricewatch hier op de website kan je filteren op PS5 compatibele SSD's met en zonder heatsink.
Als je er zelf niet veel kennis van hebt zou ik toch voor één met heatsink gaan.
Als je er wel wat kennis van hebt kan je een aparte heatsink kopen, dit kan soms goedkoper uitkomen maar gezien je vraag denk ik dat met heatsink een veiligere optie is.
Denk ook dat hij die met heatsink bedoelt, die is 20 eu goedkoper dan zonder :)

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:04:
[...]

Semantische discussie. Er zal waarschijnlijk geen Xbox Series X Pro komen maar zeker wel een Series X (2026). Je kunt erop rekenen dat ze met een hardware refresh komen, welke naam het krijgt heb ik ook 0 vertrouwen in want veel slechter kunnen ze het niet doen. Correctie, Wii naar Wii U was nog ietsje slechter.
Die 2026 komt van Colt Eastwood af. Die is niet heel erg betrouwbaar als bron. Dus ik zal dat met een korreltje zout nemen.

Maar je hebt dan over een volgende generatie denk ik. En niet een refresh in het midden van de generatie. Het lijkt mij sterk dat ze in 2026 al met de nieuwe generatie beginnen. Dat lijkt mij vrij snel. Aangezien Phil Spencer heeft aangegeven dat ze geen mid-gen refresh zullen uitbrengen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2023 13:24 ]

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:09

R.G

Wat zijn goede games om nu te halen in de aanbieding maand?

Echt toppers?:

wat voorstellen?

Is het ook normaal of goed om games dubbel te kopen? Omdat ze net iets anders zijn op de ps5 dan de xbox of pc?

Zoals bijvoorbeeld godfather don edition op ps4 was uniek geen ander platform had alles wat dit had.

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05:29
R.G schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:29:
Wat zijn goede games om nu te halen in de aanbieding maand?

Echt toppers?:

wat voorstellen?

Is het ook normaal of goed om games dubbel te kopen? Omdat ze net iets anders zijn op de ps5 dan de xbox of pc?

Zoals bijvoorbeeld godfather don edition op ps4 was uniek geen ander platform had alles wat dit had.
Check https://www.dekudeals.com/games voor aanbiedingen en voor toppers kan je top 100 lijstjes of metacritic gebruiken bijv. Dat kunnen wij niet voor jou bepalen toch?

Ik vermaak mij overige prima met Elden Ring, God of War Ragnarok en Baldurs Gate 3, over toppers gesproken ;-)

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:26:
[...]

Tja, wat is een generatie. Wordt dat gekenmerkt door een datum? De Xbox One X kwam ook een jaar later uit dan de PS4 Pro.
Xbox One x en ps4 pro zijn mid-gen refreshes en geen nieuwe generatie. Beide vallen binnen de 8ste generatie consoles.

De ps5, series s en x zijn de negende generatie consoles. Een ps5 pro zal ook binnen die negende generatie vallen.

• R.G
  • Laatst online: 02:09

R.G

AequitasII schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:36:
[...]

Check https://www.dekudeals.com/games voor aanbiedingen en voor toppers kan je top 100 lijstjes of metacritic gebruiken bijv. Dat kunnen wij niet voor jou bepalen toch?

Ik vermaak mij overige prima met Elden Ring, God of War Ragnarok en Baldurs Gate 3, over toppers gesproken ;-)
Leuke site thx

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 01-11 13:00

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 14:15:
[...]

Xbox One x en ps4 pro zijn mid-gen refreshes en geen nieuwe generatie. Beide vallen binnen de 8ste generatie consoles.

De ps5, series s en x zijn de negende generatie consoles. Een ps5 pro zal ook binnen die negende generatie vallen.
*Knip*
Pff bijna tijd voor Tekken 8. Wat kijk ik uit naar die game zeg. Een van de eerste games die ik op de PS1 had en sindsdien voor elke PS console gehad.

[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 20-12-2023 21:33 ]

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
kaos001 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:54:
[...]

Wacht maar totdat ze gaat zeuren, dan is het snel tijd voor een nieuw exemplaar :7
😂😂😂
Twixie schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:07:
[...]
Hoop stiekem wel dat Baldur's Gate III GOTY wordt (reële kans), en dat die daardoor even ook in de sale komt in de PSN Store (wellicht minder reële kans).
Ok BG3 werd dus inderdaad GOTY. Er kwam niet direct een sale, maar blijkbaar is die uiteindelijk vandaag wel gekomen al is het slechts 10%. Maar nog altijd beter dan niets. Zal nu voor mij nog altijd twijfelen worden of ik hem koop of niet, omdat ik vrees dat ik toch nauwelijks tijd ga hebben om deze te spelen en die dan ook weer voor jaren in mijn backlog zal zitten :p.

• Thonz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Dan zou ik gewoon wachten op een moment dat je het zeker kan spelen + er een hogere korting is.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 17:56
Twixie schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:48:
[...]

Ok BG3 werd dus inderdaad GOTY. Er kwam niet direct een sale, maar blijkbaar is die uiteindelijk vandaag wel gekomen al is het slechts 10%. Maar nog altijd beter dan niets. Zal nu voor mij nog altijd twijfelen worden of ik hem koop of niet, omdat ik vrees dat ik toch nauwelijks tijd ga hebben om deze te spelen en die dan ook weer voor jaren in mijn backlog zal zitten :p.
Waar zie jij die korting? Bij mij is de game nog voor de volle mep, €69,99 te koop in de store.
Poulske schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:29:
[...]

Waar zie jij die korting? Bij mij is de game nog voor de volle mep, €69,99 te koop in de store.
Ik vraag me af of de korting enkel voor PS+ Premium is. In het overzicht van alle sales staat er immers "+ Premium" bij, maar op de product-pagina (de link van @Raem ) is daar niets van te merken. Wel is daar te zien dat de gratis demo enkel voor PS+ Premium, dus ik ging er van uit dat er daarom een "+ Premium" bij stond in het overzicht.
EDIT: ook volgens PSPrices zou de korting toch voor iedereen moeten zijn, niet enkel voor PS+.

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 20-12-2023 14:10 ]

• Poulske
Nu is het inderdaad te zien, dat was net nog niet. Maar bedankt. :D

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-10 10:51
Iemand een idee waarom F12023 gratis is? Is het een demo oid?

Edit: Demo

[ Voor 10% gewijzigd door voog op 20-12-2023 18:33 ]

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-10 19:22
Ienand tips voor een alternatieve controller die zoveel mogelijk op de Xbox controller lijkt? Ik vind de PS controllers oncomfortabel.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:25
victrix pro bfg

• Poulske
Iemand hier ervaringen met Lord of the Rings Return To Moria? Deze stond sinds de aankondiging op mijn radar en is ondertussen stilletjes uitgekomen voor de PS5, wat normaal geen goed teken is.

De reviews zijn gemengd, van vrij positief tot vrij negatief. Iemand de game op PS5 heeft en er eens een licht op kan schijnen?

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11 16:29

spaceboy

Op grote hoogte

Volgens mij is vandaag de laatste dag dat Deathloop Deluxe in de aanbieding is. Ik had 'm tot nu toe nog links laten liggen, maar ik ben sinds een paar dagen echt hóóked. WAT een toffe game! #spuit_11

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-11 13:29
Lies of P net eindelijk uitgespeeld, die eindbaas is bruut haha!
Meteen overnieuw begonnen met ng+.
Wát een fantastische game! Ik dacht Remnant2 mijn goty maar het is Lies of P.
Wat een ongelooflijk goed gamejaar overigens _/-\o_

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik zit in de Playstation Store, waar de cross-gen MW3 nu met 30% korting 55 euro kost. Zie ik daar ook de Vault Edition, voor 30 euro? Daar staat bij dat die bevat (o.a.):
- Cross-gen-bundel van Call of Duty: Modern Warfare III
- Bevat PS4 en PS5-versie van de game

Maar er staat ook bij: "Als je deze game op PS5 wilt spelen, moet je systeem mogelijk worden geüpdatet naar de nieuwste systeemsoftware. Hoewel deze game op PS5 kan worden gespeeld, zijn bepaalde functies die op PS4 beschikbaar zijn mogelijk afwezig. Zie PlayStation.com/bc voor meer informatie."

Beetje vreemd, en bovendien kan ik de game niet in m'n mandje stoppen: "Er is iets fout gegaan". Foutje?

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 15:44
TripleM schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 13:23:
Ik zit in de Playstation Store, waar de cross-gen MW3 nu met 30% korting 55 euro kost. Zie ik daar ook de Vault Edition, voor 30 euro? Daar staat bij dat die bevat (o.a.):

Maar er staat ook bij: "Als je deze game op PS5 wilt spelen, moet je systeem mogelijk worden geüpdatet naar de nieuwste systeemsoftware. Hoewel deze game op PS5 kan worden gespeeld, zijn bepaalde functies die op PS4 beschikbaar zijn mogelijk afwezig. Zie PlayStation.com/bc voor meer informatie."

Beetje vreemd, en bovendien kan ik de game niet in m'n mandje stoppen: "Er is iets fout gegaan". Foutje?
Kan niet kloppen die 30 euro, hier is hij gewoon 87.99

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 01:00
TripleM schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 13:23:

Vault kost 30€ de game zelf kost normaal rond de 70€ nu met de actie dus rond de 50.
Vault is puur cosmetics en vrij nutteloos imo.

Wat ze bedoelen met het onderste van je bericht is dat je de nieuwste systeemupdate moet hebben van je PS console om uberhaupt online te kunnen gaan, anders kan je niet inloggen met je playstation account(geld ook voor andere online games)

Cross gen betekent dat deze versie speelbaar is op PS4 of PS5, soms is een ps5 versie van een spel 10€ duurder. Hier dus niet.
Met bepaalde functies afwezig bedoelen ze dan console specifieke functies: de PS5 heeft bijvoorbeeld de optie om in 120Hz te spelen(PS4 kan dit niet aan)
Ook zou de PS5 betere textures enzo aankunnen.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10 00:18
Goedenavond!

We hadden het hier laatst over gedeelde accounts met kinderen. Nu heb ik een nieuw ps5 account voor m'n zoon.

Ik wil nu echter mijn Epic account van Fortnite koppelen aan zijn ps5 account. Dit moet kunnen toch? Het lukt me echter niet.

Ik geprobeerd:

- Ingelogd op ps5 met account zoon. Fortnite opgestart. Link an account. Als ik dit probeer, zoenik dst dit niet kan omdst het account al gekoppeld is met een ander account (die van mij dus).

- Inloggen op de Epic site. Daar zie ik bij account dat mijn Epic account gekoppeld is aan mijn Ps5 account. Ik kan op remove drukken en dan daar koppelen met het ps5 account van m'n zoon, maar ben war huiverig. Ik zie onderstaande staan. Iemand een idee of ik dit veilig kan doen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2SBUQkVwaRRBkE45BpHDo86Zy0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ADX69oiqndlxw4gxNa4OxCNs.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: Mondaatje

• MathieuT
Monda schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 18:40:
Goedenavond!

We hadden het hier laatst over gedeelde accounts met kinderen. Nu heb ik een nieuw ps5 account voor m'n zoon.

Ik wil nu echter mijn Epic account van Fortnite koppelen aan zijn ps5 account. Dit moet kunnen toch? Het lukt me echter niet.

Ik geprobeerd:

- Ingelogd op ps5 met account zoon. Fortnite opgestart. Link an account. Als ik dit probeer, zoenik dst dit niet kan omdst het account al gekoppeld is met een ander account (die van mij dus).

- Inloggen op de Epic site. Daar zie ik bij account dat mijn Epic account gekoppeld is aan mijn Ps5 account. Ik kan op remove drukken en dan daar koppelen met het ps5 account van m'n zoon, maar ben war huiverig. Ik zie onderstaande staan. Iemand een idee of ik dit veilig kan doen?

[Afbeelding]
Wat je probeert te doen gaat niet, zie het 4e vinkje op de pagina in jouw screenshot:
I will not be able to connect my Epic Games Account to another PlayStation™Network account

• Monda
MathieuT schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 19:26:
[...]

Wat je probeert te doen gaat niet, zie het 4e vinkje op de pagina in jouw screenshot:

[...]
Aahhb shit... Balen. Thnx!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22:12
MathieuT schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 19:26:
[...]

[...]
Waar zie je deze zin staan ?

I will not be able to connect my Epic Games Account to another PlayStation™Network account

Want wat hij wilt doen gaat normaal gezien.

• MathieuT
Triple Stars schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 21:10:
[...]

Waar zie je deze zin staan ?

Want wat hij wilt doen gaat normaal gezien.
4e vinkje dat vereist is om verder te gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YmRpkr7AEWClhdxk9VXcqq-2FXQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AqRf0wPDl8V4Xxu0B8wgU9WK.jpg?f=fotoalbum_large

Dus je kan je PlayStation account verbinden met een andere Epic account (heb ik gedaan om mijn Fall Guys progress te resetten en trophies obtainable te maken op PS5).
Maar je Epic account verbinden met een andere PlayStation account zou dus niet lukken volgens bovenstaande tekst.

• Triple Stars
MathieuT schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 21:33:
[...]

4e vinkje dat vereist is om verder te gaan.

[Afbeelding]

Dus je kan je PlayStation account verbinden met een andere Epic account (heb ik gedaan om mijn Fall Guys progress te resetten en trophies obtainable te maken op PS5).
Maar je Epic account verbinden met een andere PlayStation account zou dus niet lukken volgens bovenstaande tekst.
Had de 2de afbeelding niet gezien natuurlijk. 8)7

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 30-10 20:17
Monda schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 18:40:

Ik wil nu echter mijn Epic account van Fortnite koppelen aan zijn ps5 account. Dit moet kunnen toch?
Dit kan alleen als je huidige Epic account niet al gekoppeld is geweest aan een ander PlayStation account.

Dus als je begon op de Switch en nog niet eerder gekoppeld was aan een ander account kun je gerust het account koppelen aan een PlayStation. Die van ons staat gekoppeld aan de Switch, Xbox, PlayStation en PC.

Maar irritant is het wel, ik heb onze zoon mijn oude account maar gegeven op de PlayStation vanwege dezelfde reden. 😂

• Monda
Een maat van me zit met het volgende probleem:

Zijn USB dongel van de Sony platinum headset werkt niet meer. Hij heeft geprobeerd te resetten etc. Helaas knippert het lampje ook helemaal niet meer. Dus hij lijkt echt helemaal kapot.

Is er een mogelijkheid om deze dongel te vervangen? Ik kwam op internet en ook hier op tweakers wel wat dingen tegen, maar is van langer geleden en vaak niet meer beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ag2_rT0P-aVzV-D_Iw16ZMoMgpQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wBpP2ZH3ADcz3MdaDyWyT5as.jpg?f=fotoalbum_large

Zou dit kunnen werken?

• MathieuT
Monda schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 20:19:

Zijn USB dongel van de Sony platinum headset werkt niet meer. Hij heeft geprobeerd te resetten etc. Helaas knippert het lampje ook helemaal niet meer. Dus hij lijkt echt helemaal kapot.

Is er een mogelijkheid om deze dongel te vervangen? Ik kwam op internet en ook hier op tweakers wel wat dingen tegen, maar is van langer geleden en vaak niet meer beschikbaar.

[Afbeelding]

Zou dit kunnen werken?
Die adapter uit je screenshot is enkel PlayStation Link voor de nieuwe PULSE Elite draadloze headset of PULSE Explore draadloze oortjes.

Volgens wat ik vind op Google is het mogelijk om je headset te pairen met een andere dongle, het probleem gaat zijn om nieuwe dongles te vinden. Op ebay zie ik er staan voor rond de $50 |:(

• Monda
MathieuT schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 20:42:
[...]

Die adapter uit je screenshot is enkel PlayStation Link voor de nieuwe PULSE Elite draadloze headset of PULSE Explore draadloze oortjes.

Volgens wat ik vind op Google is het mogelijk om je headset te pairen met een andere dongle, het probleem gaat zijn om nieuwe dongles te vinden. Op ebay zie ik er staan voor rond de $50 |:(
Ah oké jammer! Ja klopt ik had het ook al gezien. Heel irritant!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:41
Monda schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 20:19:

[Afbeelding]

Zou dit kunnen werken?
zie ze nog wel op eBay staan:
https://www.ebay.com/sch/...t+Dongle+Adapter&_sacat=0

is wel aan de prijzige kant ja :)

• BaseLine
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-11 08:54
Mijn witte cover plates zijn wat verkleurd en bevatten allemaal krassen. Ik zie dat Sony geen witte aanbiedt op hun website (https://direct.playstatio...sories/ps5/console-covers). Iemand een tip waar je vervangende covers kan bestellen?

• MathieuT
BaseLine schreef op zondag 24 december 2023 @ 10:42:
Mijn witte cover plates zijn wat verkleurd en bevatten allemaal krassen. Ik zie dat Sony geen witte aanbiedt op hun website (https://direct.playstatio...sories/ps5/console-covers). Iemand een tip waar je vervangende covers kan bestellen?
Ik denk dat je ze enkel kan overkopen van andere mensen, misschien zijn er wel Tweakers die hun witte plates willen verkopen ;)

Verwijderd

BaseLine schreef op zondag 24 december 2023 @ 10:42:
Stuur mij maar een DM, heb 2 witte platen.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:03
Zo, de vrouw heeft me weer verwend deze kerst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E1tld2LTcs8w5HDEXCB6FsVGjJg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NMWd78gTGrygzdKw3y4xVT2V.jpg?f=fotoalbum_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:41
Linksquest schreef op zondag 24 december 2023 @ 22:07:

[Afbeelding]
netjes! veel plezier ermee :)

Hier een 1tb ssd gekregen, net geïnstalleerd en downloaden maar :)

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:07
edit: toepasselijker topic gevonden :)

[ Voor 96% gewijzigd door Raymond P op 27-12-2023 19:15 ]

- knip -

• Linksquest
De PlayStation Essential games van januari zijn bekend

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:17

Oxigeon

En zo is dat!

Ik geloof dat het allemaal niet mijn games zijn de komende maand.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Poulske
Poulske schreef op donderdag 21 december 2023 @ 10:03:
Iemand hier ervaringen met Lord of the Rings Return To Moria? Deze stond sinds de aankondiging op mijn radar en is ondertussen stilletjes uitgekomen voor de PS5, wat normaal geen goed teken is.

De reviews zijn gemengd, van vrij positief tot vrij negatief. Iemand de game op PS5 heeft en er eens een licht op kan schijnen?
Toch de game aangeschaft en maar een topic aangemaakt. Dus mocht je de game hebben of willen, en hierover mee discussiëren, hier het topic.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2225386

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Goeie maand! Requiem is top en op Evil West zat ik te wachten.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-11 14:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Requim stond nog op mijn backlog lijstje! vorige deel was heel vet.
Nobody saves the world lijkt me ook wel tof. Wild west is niet mijn ding maar wel leuk om te proberen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:55
Mooie maand hoor, zat al is te twijfelen om Evil west te halen:)

Playstation 5

• Linksquest
Oxigeon schreef op donderdag 28 december 2023 @ 08:28:
[...]

Ik geloof dat het allemaal niet mijn games zijn de komende maand.
A Pleague Tale is een dikke aanrader

• Linksquest
Stylze schreef op donderdag 28 december 2023 @ 12:56:
[...]

Mooie maand hoor, zat al is te twijfelen om Evil west te halen:)
Die heb ik fysiek gekregen een paar maanden geleden voor de PS4, moet hem nog spelen.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:48
Vandaag eindelijk ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een PS5 opgehaald met een extra controller

Qua spellen Sonic voor mijn dochter meegenomen en zelf maar eens online rondgekeken.

Uitendelijk FC24 gekocht voor +- 30 euro en maar meteen een maand PS+ premium aangeschaft.

Daar kon ik dus ook "Gratis" GTAV downloaden, wat mijn zoontje dan weer mooi vindt :P

Ik ben altijd een XBOX gewend geweest, dus het is wel even wennen voor mij.

Als ik PS+ Premium heb dan hebben de andere gebruikers op mijn console dat blijkbaar niet standaard :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Grolsch schreef op donderdag 28 december 2023 @ 19:39:
Als ik PS+ Premium heb dan hebben de andere gebruikers op mijn console dat blijkbaar niet standaard :?
Iedereen op jouw console moet al jouw aankopen, inclusief je PS+ games, kunnen spelen. Je moet hiertoe je PS5 primair maken, al zou dat by default het geval moeten zijn. In de menu’s zit dat onder Settings > Users en Accounts en heet ‘Console Sharing’. De andere users kunnen dan bvb ook online gamen via jouw PS+.

Let wel op als je Child Accounts aanmaakt voor je kinderen want veel games hebben een minimum leeftijd (13 of zo) om online te spelen.

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Grolsch schreef op donderdag 28 december 2023 @ 19:39:
Klopt, maar de spellen die je met premium download kunnen wel door alle andere gebruikers gespeeld worden.

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:44
Ik meen mij te herinneren dat dat pas na een week beschikbaar was, maar helemaal zeker weet ik het niet meer.
Zapato schreef op donderdag 28 december 2023 @ 20:15:
Ik meen mij te herinneren dat dat pas na een week beschikbaar was, maar helemaal zeker weet ik het niet meer.
Daar geloof ik niets van eigenlijk.

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:44
Twixie schreef op donderdag 28 december 2023 @ 20:20:
[...]

Daar geloof ik niets van eigenlijk.
Ik weet het weer. De eerste 7 dagen waren gratis. Tijdens die gratis periode werkte family sharing niet.

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:31
Jongens, ik heb voor het eerst in vier jaar weer samen met mijn vrouw kunnen gamen. Dat deden we altijd veel, totdat we kinderen kregen, verhuisden, drukke banen kregen. Het was It Takes Two en het is nog gaver dan de eerste playthrough.

• Grolsch
Twixie schreef op donderdag 28 december 2023 @ 19:47:
[...]

Iedereen op jouw console moet al jouw aankopen, inclusief je PS+ games, kunnen spelen. Je moet hiertoe je PS5 primair maken, al zou dat by default het geval moeten zijn. In de menu’s zit dat onder Settings > Users en Accounts en heet ‘Console Sharing’. De andere users kunnen dan bvb ook online gamen via jouw PS+.

Let wel op als je Child Accounts aanmaakt voor je kinderen want veel games hebben een minimum leeftijd (13 of zo) om online te spelen.
Tnx, gevonden, volgens mij kunnen ze wel de spellen spelen die ik gedownload/gekocht heb, maar zelf kunnen ze dat niet.

En ik heb van mijn kinderen maar 90'ers gemaakt, ik had al "gezeur" verwacht als ik ze een leeftijd <10 zou meegeven.

• MathieuT
Grolsch schreef op donderdag 28 december 2023 @ 21:47:
[...]

Tnx, gevonden, volgens mij kunnen ze wel de spellen spelen die ik gedownload/gekocht heb, maar zelf kunnen ze dat niet.

En ik heb van mijn kinderen maar 90'ers gemaakt, ik had al "gezeur" verwacht als ik ze een leeftijd <10 zou meegeven.
Noteer de geboortedatums die je gebruikt hebt voor de accounts!
Als ze ooit support nodig hebben wordt daar regelmatig naar gevraagd als controle.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 15:44
MathieuT schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 03:38:
[...]

Noteer de geboortedatums die je gebruikt hebt voor de accounts!
Als ze ooit support nodig hebben wordt daar regelmatig naar gevraagd als controle.
Goeie.

Ik ben dat destijds vergeten te noteren, is deze datum nog te achterhalen?
schumi2004 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:48:
[...]is deze datum nog te achterhalen?
Neen, dat is juist het punt. Niemand vergeet zijn eigen geboortedatum.

• MathieuT
schumi2004 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:48:
[...]

Goeie.

Ik ben dat destijds vergeten te noteren, is deze datum nog te achterhalen?
Zoals Twixie zegt, nee want dat is net de reden dat ze het als controle vragen, het is iets dat je normaal gezien niet vergeet.

Op een bepaalde moment kon je het via een (niet-PlayStation) Sony website wel zien, maar ondertussen niet meer.

• Aiqo
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:19
cold_as_ijs schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:06:
[...]

Wtf, ik had er een groot punt van gemaakt. Snap dat als je hem nog niet gekocht hebt dat je zegt zak er maar in. Maar als je al betaald hebt dan heb je een geldige koopovereenkomst. Dit is gewoon pure oplichting.
joey82 schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:48:
[...]

is dit bij elke mm zo? dan ga ik morgen gelijk langs voor de meme 8)7 O-)
Uiteindelijk een reactie gekregen maar een beetje het standaardverhaal.
Een deel van onze voorraad wordt Startklaar gemaakt zodat er voor 19 euro extra het toestel gelijk gebruikt kan worden door de klant. Soms komt het voor dat er alleen nog modellen over blijven die startklaar zijn gemaakt. Als u online een bestelling plaatst voor afhaal in de winkel zal er ook contact worden opgenomen als het product alleen nog maar met de startklaar beschikbaar is. Mocht u geen enkele service willen op een product dan is het aan te raden om thuislevering te selecteren dan wordt het product vanuit het online magazijn geleverd.
Mijn reactie: "Ik ben dan heel benieuwd hoe je een PS5 startklaar wil maken? Daar heb je toch een gebruikersaccount voor nodig?"
Er wordt een naamloos gebruikersprofiel aangemaakt. Die daarna gewijzigd kan worden naar een eigen account. Zodat wij alles kunnen installeren/updaten.
Ik blijf het maar een vreemde praktijk vinden en op deze manier kunnen ze natuurlijk gemakkelijk teruggestuurde consoles als nieuw verkopen omdat hun de verzegeling voor deze 'service' ook moeten verbreken.
Mij in ieder geval niet meer gezien daar, belachelijke praktijken.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-10 22:36
Aiqo schreef op zondag 31 december 2023 @ 15:06:
[...]

[...]

[...]

Mijn reactie: "Ik ben dan heel benieuwd hoe je een PS5 startklaar wil maken? Daar heb je toch een gebruikersaccount voor nodig?"

[...]

Ik blijf het maar een vreemde praktijk vinden en op deze manier kunnen ze natuurlijk gemakkelijk teruggestuurde consoles als nieuw verkopen omdat hun de verzegeling voor deze 'service' ook moeten verbreken.
dan koop je dus eigenlijk al een gebruikte ps5 8)7

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:14
joey82 schreef op zondag 31 december 2023 @ 15:45:
[...]

dan koop je dus eigenlijk al een gebruikte ps5 8)7
Dit doen ze ook met tv’s (niet dat ik ooit een tv bij de mediamarkt zou kopen)

Alle dozen opgemaakt om tv’s te “kalibreren” en daar vervolgens een x bedrag voor rekenen..

Of alle nintendo switch consoles al voorzien van een screenprotector en daar extra voor rekenen..

Mediamarkt is de afgelopen jaren afgedaald naar een pauper winkel.

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 31-10 11:48
Linksquest schreef op zondag 24 december 2023 @ 22:07:

[Afbeelding]
Heb onlangs Vertigo uitgespeeld, was zeker geen verkeerd game en moest je een trofee hunter zijn, dan is dit een van de ideale games en moest je er één missen, dan kan je nadien per hoofdstuk deze nog bekomen.

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

schumi1986 schreef op zondag 31 december 2023 @ 15:57:
[...]

Dit doen ze ook met tv’s (niet dat ik ooit een tv bij de mediamarkt zou kopen)

Alle dozen opgemaakt om tv’s te “kalibreren” en daar vervolgens een x bedrag voor rekenen..

Of alle nintendo switch consoles al voorzien van een screenprotector en daar extra voor rekenen..

Mediamarkt is de afgelopen jaren afgedaald naar een pauper winkel.
Mijn C1 was verzegeld en nooit open geweest. maar dat is alweer 2 jaar geleden..... Gvd wel 4 x een defecte niet passende voet erbij gekregen en 2 weken lang oorlog moeten voeren met MM. MM is idd best waardeloos.

Voor Kalibreren rekenen ze ook geld... niet dat ik het ooit zou betalen maar toch. Volgens mij maken ze ze niet open.

• Linksquest
Runaque schreef op zondag 31 december 2023 @ 16:20:
[...]

Heb onlangs Vertigo uitgespeeld, was zeker geen verkeerd game en moest je een trofee hunter zijn, dan is dit een van de ideale games en moest je er één missen, dan kan je nadien per hoofdstuk deze nog bekomen.
Handig om te weten 👍

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-11 12:57

thijsco19

KTM 990 SMT

Aangezien dit mijn eerste playstation is een miss wat gekke vraag.
Ik heb Gran Turismo op disc gekocht en deze moet je natuurlijk erin doen om het te spelen (wist ik, niet over nagedacht). Kan het kwaad als ik de disk er gewoon in laat zitten? Kwaad als in, kan er slijtage optreden door het draaien van de schijf?
Het is overigens de nieuwe 'slim' versie.

@Ton Hasselt @FrankoNL Bedankt. Dan laat ik hem er voorlopig gewoon inzitten.

[ Voor 10% gewijzigd door thijsco19 op 01-01-2024 21:28 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
thijsco19 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 19:12:
Ik heb Gran Turismo op disc gekocht en deze moet je natuurlijk erin doen om het te spelen (wist ik, niet over nagedacht). Kan het kwaad als ik de disk er gewoon in laat zitten? Kwaad als in, kan er slijtage optreden door het draaien van de schijf?
Ik laat altijd mijn schijf in de ps5 zitten, nooit problemen mee gehad.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02:02
thijsco19 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 19:12:
Disc draait alleen bij starten van de game. Daarna niet meer. Doet ook niks anders dan alleen maar de licentie checken.

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 09:16
@FrankoNL en 1x per uur tijdens gamen om de licentie te checken, maar dan spint de disc minder hard.

• Psyonara
  • Laatst online: 01:10
Zijn er men ervaringen die vastlopers hebben met PS5 Dashboard, was profiel dingen aan het controleren en kijken of er nog wat opslag management nodig was.

Kon nog wel deels PS knop gebruiken om te switchen tot dat op een gegeven moment ook niet meer werkte. Nog restart aan kunnen klikken maar toen werd het scherm donker grijs en blank.
Voor de rest nada ook geen herstart.

Weet niet wat de normale procedure is maar gewoon uit gedrukt en opnieuw op gestart.

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-11 17:17
Wellicht kan iemand me uit de brand helpen ;)

Recent een Crucial P5 Plus 1TB Gen4 NVMe M.2 SSD met heatsink aangeschaft die helaas niet herkend werd door m'n PS5 ondanks alle tips op reddit.

Heb toen maar een behuizing gekocht om deze via m'n PC te formatteren zodat deze wellicht wel herkend zou worden in m'n PS5. Deze behuizing (https://www.amazon.nl/gp/product/B0BGS3NZ4C/) bleek uiteindelijk te klein voor m'n ssd.

Heeft iemand wellicht nog tips voor een goede behuizing om deze ssd te formateren?

• Grolsch
Aiqo schreef op zondag 31 december 2023 @ 15:06:
[...]

[...]

[...]

[...]

Ik heb 28-12 een nieuwe PS5 bij de MM opgehaald (Hengelo) en alles was gewoon verzegeld en dicht (zoals het hoort).

• cold_as_ijs
emiel74 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:28:

Recent een Crucial P5 Plus 1TB Gen4 NVMe M.2 SSD met heatsink aangeschaft die helaas niet herkend werd door m'n PS5 ondanks alle tips op reddit.

Heb toen maar een behuizing gekocht om deze via m'n PC te formatteren zodat deze wellicht wel herkend zou worden in m'n PS5. Deze behuizing (https://www.amazon.nl/gp/product/B0BGS3NZ4C/) bleek uiteindelijk te klein voor m'n ssd.

Heeft iemand wellicht nog tips voor een goede behuizing om deze ssd te formateren?
Misschien stomme gedachte, maar is hij niet gewoon kapot?
PS5 zou hem prima moeten kunnen formatteren. Hooguit heeft ie een firmware update nodig, maar dan nog zou hij toch moeten werken.

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23:15

Mag ik vragen waarom je zo veel moeite doet (en extra geld uitgeeft) om een product werkend te krijgen wat je niet-werkend hebt ontvangen? Waarom niet gewoon retourneren en vragen om een vervangende ssd?

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-10 16:54
Sodeknetter, mn PS5 valt het uit na 10 min in de store gezeten te hebben en wat downloads te hebben geactiveerd.

Hij startte al op met een melding van verkeerd afgesloten en herstel van externe usb opslag.

Om daarna na enkele minuten ineens uit te vallen en niet meer aan te gaan.
Heb de kappen eraf gehaald en stofzuiger erbij gepakt. Zag geen noemenswaardig stof.

Iemand een idee?

Update
Verklaar me maar voor gek.
Maar vanmorgen het netsnoer andersom in de PlayStation gedaan en hij startte.
Geen idee of dit het geval was of de onderbreking tijdens de nacht.
Hij doet het weer.

[ Voor 20% gewijzigd door Stef120 op 03-01-2024 13:09 ]

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-11 17:17
cold_as_ijs schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:38:
[...]

Misschien stomme gedachte, maar is hij niet gewoon kapot?
PS5 zou hem prima moeten kunnen formatteren. Hooguit heeft ie een firmware update nodig, maar dan nog zou hij toch moeten werken.
evil_lemon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 22:01:
[...]

Mag ik vragen waarom je zo veel moeite doet (en extra geld uitgeeft) om een product werkend te krijgen wat je niet-werkend hebt ontvangen? Waarom niet gewoon retourneren en vragen om een vervangende ssd?
Bedankt! Hij gaat retour :)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb dezelfde. Bij mij was het kwestie van insteken en console aanzetten en hij werd meteen gevonden. Ik vermoed dat de kaart die je gekregen hebt stuk is.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

emiel74 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 07:13:
[...]

[...]

Bedankt! Hij gaat retour :)
Oepsie. Hier staat het al.

• c-nan
  • Laatst online: 04:14
Vrienden van me spelen CoD:MW3 op de PS5, ik heb het geprobeerd, maar ik kan met de controller FPS games niet spelen.

Ik had nog een Mx Master 3 muis liggen maar die krijg ik niet werkend op de PS5.

Wat is een goede combo (muis + toetsenbord) wat direct werkt op de PS 5?

EU DNS: 86.54.11.100

• Daan0s
  • Laatst online: 23:44
c-nan schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:13:
Vrienden van me spelen CoD:MW3 op de PS5, ik heb het geprobeerd, maar ik kan met de controller FPS games niet spelen.

Ik had nog een Mx Master 3 muis liggen maar die krijg ik niet werkend op de PS5.

Huh is dat niet gewoon plug&play? Geeft je PlayStation ook niet aan dat er een muis en toetsenbord is aangesloten?

Ik heb de Logitech G503 en G213 en dat werkt direct. Net als de G933 headset. Dus ik adviseer Logitech :P

• Triple Stars
Stef120 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 22:37:
Sodeknetter, mn PS5 valt het uit na 10 min in de store gezeten te hebben en wat downloads te hebben geactiveerd.

Hij startte al op met een melding van verkeerd afgesloten en herstel van externe usb opslag.

Om daarna na enkele minuten ineens uit te vallen en niet meer aan te gaan.
Heb de kappen eraf gehaald en stofzuiger erbij gepakt. Zag geen noemenswaardig stof.

Iemand een idee?

Update
Verklaar me maar voor gek.
Maar vanmorgen het netsnoer andersom in de PlayStation gedaan en hij startte.
Geen idee of dit het geval was of de onderbreking tijdens de nacht.
Hij doet het weer.
Doordat jij de kabel eruit trekt is de spanning eraf, daardoor kan de console terug vers opstarten.
Waarschijnlijk zal er een fout of bug in de standby mode blijven zitten zijn of iets dergelijks.

• Triple Stars
c-nan schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:13:

https://www.reddit.com/r/...board_compatibility_list/

• Linksquest
Leuke video met games die we dit jaar kunnen verwachten.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Genoeg moois al bevestigd voor 2024 maar ben ook benieuwd of er nog wat nieuws aangekondigd gaat worden voor later dit jaar. De eerste maanden van dit jaar zijn in elk geval echt veelbelovend. FF7, Helldivers II, Stellar Blade en Rise of the Ronin staan bovenaan mijn lijstje. Hopelijk krijgen we binnenkort een echte reveal van Concord, die hamburger in space heb ik nu wel genoeg gezien :P

Silent Hill 2 en Metal Gear Solid 3 remakes dus ook bevestigd voor dit jaar. Heb de originele games nooit gespeeld dus kijk hier ook wel naar uit!

Verder zou je verwachten dat een aantal PS studios hun game reveals dit jaar hebben. Bend en London studio's laatste games zijn uit 2019. Bluepoint, Sucker Punch en Team Asobi's laatste games zijn uit 2020. Dan hebben we Santa Monica nog met het Cory Barlog project en Guerilla met het Horizon MP project (zijn ze al sinds 2018 mee bezig).

Het project met Deviation games (van ex-CoD veteranen) lijkt geannuleerd te zijn na die grote ontslagronde maar nu blijkt dat Sony ineens een handvol Devation devs heeft overgenomen dus die werken ook aan *iets*.

Benieuwd of we rond E3 weer een showcase krijgen, naast de gebruikelijke State of Plays. En toch stiekem ook wel benieuwd wie Jim Ryan opvolgt later dit jaar.

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 01:00
Niet veel interessants voor mij, veel remakes en andere niet mijn stijl.

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-10 20:50
Het installeren van een game, door het kopiëren van de disc, is t.o.v. mijn glasvezel verbinding redelijk traag (maximaal 50 mb/s v.s. 125 mb/s glasvezel). Is er een manier om een game die ik op disc heb te downloaden ipv te kopiëren?

• Linksquest
-unknown schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:43:
Het installeren van een game, door het kopiëren van de disc, is t.o.v. mijn glasvezel verbinding redelijk traag (maximaal 50 mb/s v.s. 125 mb/s glasvezel). Is er een manier om een game die ik op disc heb te downloaden ipv te kopiëren?
Hier niet anders met mijn Giganet van Ziggo, een vriend van me heeft Glasvezel 1gb en gaat daar niet sneller, is denk ik echt de servers van Sony zelf waar, denk dat de servers / hun upload wat langzamer gaat dan wij graag zouden willen.

• Danielle0173
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 31-10 19:47
Linksquest schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:59:
[...]

Hier niet anders met mijn Giganet van Ziggo, een vriend van me heeft Glasvezel 1gb en gaat daar niet sneller, is denk ik echt de servers van Sony zelf waar, denk dat de servers / hun upload wat langzamer gaat dan wij graag zouden willen.
Ik denk dat hij juist wil downloaden omdat dat sneller is. Dus vanuit de Store downloaden en dan de disc erin voor de licentie om te spelen. Ik heb ook Giganet van Ziggo en zit over het algemeen boven de 900Mbps op de PS5 en de Series X.

Verwijderd

PS5 downloads hark ik hier gewoon rond de 900Mbps binnen. Heb een 1Gbit glasvezel lijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 12:54:
PS5 downloads hark ik hier gewoon rond de 900Mbps binnen. Heb een 1Gbit glasvezel lijn.
Hetzelfde hier,

Vaak als ik een spel wil downloaden, zet ik de download aan... pak ik wat drinken en zodra ik terug kom kan ik vaak al spelen.

Enige wat wel lang duurt is wanneer ik Genshin Impact speel en er iets in-game gedownload moet worden.
Als dat een paar GB is dan kan ik beter ondertussen wat drinken halen in de winkel voordat dat klaar is. :+

• cold_as_ijs
-unknown schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:43:
Ja, game digitaal kopen ;).

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:42

Superkiwi

Hoi doei

een game die ik op disc heb
Goed lezen, pannenkoek :+

[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 06-01-2024 15:07 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:39

Phntm

Tlingelingeling

Het is het juiste antwoord. Als je niet de disc erin wilt knallen elke keer dan moet je de game digitaal kopen. Disc moet erin omdat dat de licentie check is. Zonder kan je de game niet spelen. Bovendien is de game wel gewoon geïnstalleerd op je console maar de sleutel is de disc.
Vraag lijkt me nochtans duidelijk. Hij wil, net zoals bij een digitale aankoop, de game downloaden om te installeren ipv die van schijf te laten kopiëren. Op zich geen domme vraag gezien op de schijf sowieso een outdated versie staat en vervolgens dus nog een update moet gedownload worden. Heeft niets te maken met de disc telkens erin te moeten laten.
Ik dacht zelfs dat dat standaard was bij de groene concurrentie. Daar staat op de disk niets behalve een license key.

[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 06-01-2024 20:00 ]

• Daan0s
  • Laatst online: 23:44
Antwoord is toch ook duidelijk? Het kan niet, de enige optie is om de game digitaal te kopen als je het allemaal zonder disc wil doen.
Pagina: 1 ... 322 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord