Verwijderd

Rox92 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:13:
[...]

Dan ga ik er toch nog wat meer tijd in steken. Even kijken of ik er aan kan wennen.

Om eerlijk te zijn is me dat nog niet opgevallen. Althans, ik heb me er nog niet aan gestoord :P
De graphics zijn inderdaad maar mwa. Vooral de zwart waardes krijg ik niet goed. Dat blijft bij mij grijs, erg jammer.
Ik speel voor het eerst een Diablo met controller en ga nooit meer terug naar m/k. Dikke aanrader.
kwdtje schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:35:
[...]

Grapje zeker?

D4 is een ARPG net als D3, maar daar houdt de vergelijking al zo goed als op. D4 heeft hele andere skill trees en veel meer vrijheden dan deel 3, daarnaast is het semi-open wereld en zal de endgame heel anders zijn.

Dat de UI verouderd is ben ik dan wel weer met je eens, wat een gedrocht en daar is zo weinig in aan te passen, zonde!
Ook al kloppen je punten helemaal toch heb ik ook een oud Diablo gevoel en geen volgende generatie Diablo gevoel. Kun je een pluspunt of een minpunt vinden. :)

Heb er trouwens alweer veel te veel tijd in gestopt sinds gisteren. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2023 16:02 ]

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:16
Runaque schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 15:57:
Tijdens de voorjaars grote kuis bij ons thuis kwam de ongebruikte doos van de Dbrand Dark Plates 2.0 ter discussie en daar het best een coole en enorm verzorgde verpakking was van de Dark Plates, heb ik hem dan maar een geheel ander doel gegeven.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ook heb ik wat oudere dozen zoals die van de Steam Controller in de "ronde farde" geklasseerd, maar niet zonder een kleine verborgen schat in die doos terug te vinden, namelijk de USB dongle cradle om de receiver/transmitter op je bureau te kunnen installeren en niet helemaal achter je PC! Ik heb dat ding met bijhorende kabel voor de Pulse 3D USB dongle netjes naast de console geïnstalleerd, want voorheen lag het gewoon met een soort verlengkabeltje op het TV meubel omdat als hij achterin de console zat, dat het geluid regelmatig wegviel.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Vrouwlief blij dat alle zaken van de PS5 niet meer in het zicht liggen, dus toch wat punten gescoord! :+
Die Woojer *; , Ik heb daar de Vest van, zo'n lekkere extra dimensie!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Final Fantasy XVI panel van PAX East met veel nieuwe beelden. Ziet er echt heel goed uit:

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-11 15:31
ArniD schreef op zondag 26 maart 2023 @ 03:27:
[...]

Die Woojer *; , Ik heb daar de Vest van, zo'n lekkere extra dimensie!
Idd, wel een hoop gedoe die strap, maar het brengt best wat meer dimentie (zoals je zegt) naar het gamen, ook met muziek! Ik heb voor de strap gekozen om hem (eventueel) te kunnen gebruiken on the go als ik muziek op heb, de vest vond ik iets te pittig van prijs, maar is vast ook een stuk comfortabeler om te gamen.

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Op zoek naar een shooter die leuk wegspeelt, met goede mechanics. Nu heb ik destiny 2 volledig aan me voorbij laten gaan. Ik heb ook nooit MMO's of persistent online shooters gespeeld. Ik heb eigenlijk ook niemand in m'n omgeving om online samen aan te slag te gaan met iets als destiny.

Nu krijg ik toch redelijk wat marketing te zien, en het spreekt me op zich misschien wel aan.

Helaas is die game al jaren en jaren aan de gang.

De vraag is, heeft het op dit moment nog zin om deze game te beginnen spelen? Van wat ik er van meekrijg is het voor nieuwe spelers die het begin niet hebben meegemaakt ontzettend moeilijk om alles nog te 'volgen'. Het schijnt zelfs zo te zijn dat er content is die zelfs volledig niet meer speelbaar is als je op dit moment instapt.

Erg veel 'strakke' goede shooters zijn er jammer genoeg niet. CoD is te 'twitchy' en online niet fijn. Battlefield speel ik liever op pc (en ook daar zijn de laatste ietwat 'meh'). Gewoon een goede shooter

Opinies ivm het nu nog instappen in destiny 2?

Geen idee eigenlijk waarom ik opeens terug aan destiny denk. Waarschijnlijk het recente nieuws ivm Lance Reddick, en wellicht omdat een YouTube die ik vaak volg (SkillUp) een grote fan is? Dat heeft bij mij soms de neiging om dan wat mindspace in te nemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Amos_x op 26-03-2023 16:09 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:03
Amos_x schreef op zondag 26 maart 2023 @ 15:46:
Op zoek naar een shooter die leuk wegspeelt, met goede mechanics. Nu heb ik destiny 2 volledig aan me voorbij laten gaan. Ik heb ook nooit MMO's of persistent online shooters gespeeld. Ik heb eigenlijk ook niemand in m'n omgeving om online samen aan te slag te gaan met iets als destiny.

Nu krijg ik toch redelijk wat marketing te zien, en het spreekt me op zich misschien wel aan.

De vraag is, heeft het op dit moment nog zin om deze game te beginnen spelen? Van wat ik er van meekrijg is het voor nieuwe spelers die het begin niet hebben meegemaakt ontzettend moeilijk om alles nog te 'volgen'. Het schijnt zelfs zo te zijn dat er content is die zelfs volledig niet meer speelbaar is als je op dit moment instapt.

Erg veel 'strakke' goede shooters zijn er jammer genoeg niet. CoD is te 'twitchy' en online niet fijn. Battlefield speel ik liever op pc (en ook daar zijn de laatste ietwat 'meh'). Gewoon een goede shooter

Geen idee eigenlijk waarom ik opeens terug aan destiny denk. Waarschijnlijk het recente nieuws ivm Lance Reddick, en wellicht omdat een YouTube die ik vaak volg (SkillUp) een grote fan is? Dat heeft bij mij soms de neiging om dan wat mindspace in te nemen.
In de begin periode van de PS5 heb ik veel Destiny gespeeld. Toffe game, maar op een gegeven moment wist ik totaal niet meer wat ik moest doen.. Nu moet ik toegeven dat ik ook geen tips&tricks heb opgezocht, maar toen ik eenmaal op dat punt kwam, wou ik er ook geen tijd meer in steken.

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:37

Quakie

quakelen

@Amos_x Apex Legends ? Ik ben niet zo extreem gamer maar dit speel heeft mij een jaar lang bezig gehouden. Ik speel het nu op het moment niet omdat met arena’s gestopt zijn. Dit was een 3 Vs 3 mode. Je hebt nu nog een battleroyale en modus die wijzigt team deathmatch of punten controleren bijv.

Ik teken nergens meer voor

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12 08:10

Anders kijken naar atomic heart, titanfall 2, zoals eerder genoemd de cod reeks of battlefield. Cyberpunk 2077, wel iets meer rgp. Maar zeker een mooie Shooter. Frontline revolutie oudje, maar wel oke. Wat mis ik nog ?😎

• Amos_x
@Quakie , apex legends trekt me niet, maar ik kan het wel eens proberen. Ik heb niets met battle royale, en die hele game is toch voornamelijk rond dat concept opgezet.

@G.Scholtens Atomic heart echt niet. Ik heb genoeg reviews gezien om te weten dat het mijn tijd niet waard is. Van reviewers waarmee ik erg vaak op een lijn zit. Die hele onsamenhangende vibe van die game zou me meteen frustreren.

Titanfall al gespeeld (campaign) Idd, erg goed, wel enkel in een ps4 versie te krijgen op dit moment en verder compleet dood. CoD is sinds Black ops of zo ook niet echt meer mijn ding. Battlefield is frustrerend omdat ik eigenlijk gewoon BC2 wil spelen :+ Cyberpunk heb ik gekocht ooit, misschien moet ik daar nog eens in duiken! d:)b

Wat me aan destiny aanspreekt is dat het van bungie komt, en zij weten hoe je een shooter in elkaar zet 8) Plus, ik het gevoel iets te 'missen' omdat het toch wel een 'fenomeen' is. Een game met veel gamers, en veel 'mindspace' op het internet. Enkel daarom prikkelt het me wel.

Maar ik weet totaal niet wat ik er van moet verwachten. En weer, ik kan me niet regelmatig en vaak (en lang, meerdere uren per avond) vrijmaken om af te spreken met anderen om samen te gamen. En het lijkt me wel een game die daar rond gebouwd is, maar ik ben geen student meer...

In dezelfde periode was er ook division 2, en daarvan weet ik zeker dat het niet voor mij is (grindy rpg shooter). Misschien wildlands, op pc dan om de graphics nog wat op te schroeven?

• G.Scholtens
Amos_x schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:39:
@Quakie , apex legends trekt me niet, maar ik kan het wel eens proberen. Ik heb niets met battle royale, en die hele game is toch voornamelijk rond dat concept opgezet.

@G.Scholtens Atomic heart echt niet. Ik heb genoeg reviews gezien om te weten dat het mijn tijd niet waard is. Van reviewers waarmee ik erg vaak op een lijn zit. Die hele onsamenhangende vibe van die game zou me meteen frustreren.

Titanfall al gespeeld (campaign) Idd, erg goed, wel enkel in een ps4 versie te krijgen op dit moment en verder compleet dood. CoD is sinds Blalck ops of zo ook niet echt meer mijn ding. Battlefield is frustrerend omdat ik eigenlijk gewoon BC2 wil spelen :+ Cyberpunk heb ik gekocht ooit, misschien moet ik daar nog eens in duiken! d:)b

Wat me aan destiny aanspreekt is dat het van bungie komt, en zij weten hoe je een shooter in elkaar zet 8) Plus, ik het gevoel iets te 'missen' omdat het toch wel een 'fenomeen' is. Een game met veel gamers, en veel 'mindspace' op het internet. Enkel daarom prikkelt het me wel.

Maar ik weet totaal niet wat ik er van moet verwachten. En weer, ik kan me niet regelmatig en vaak (en lang, meerdere uren per avond) vrijmaken om af te spreken met anderen om samen te gamen. En het lijkt me wel een game die daar rond gebouwd is, maar ik ben geen student meer...

In dezelfde periode was er ook division 2, en daarvan weet ik zeker dat het niet voor mij is (grindy rpg shooter). Misschien wildlands, op pc dan om de graphics nog wat op te schroeven?
Hier dus net zo, paar uurtjes per week spelen. Dus alleen singleplayer.
Echt een goede shooter mis ik ook, ik vermaak me nog wel met de campaigns van de CoD reeks. Ze zijn kort, maar krachtig.

Hopelijk komt er binnenkort nog een mooie shooter. Atomic heart wil ik wel een kans geven, maar wacht wel tot deze in sale komt.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Amos_x schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:39:
@Quakie ,
Oei dat is wel een probleem. Dit soort spellen is wel gebaseerd op grinden, raiden en samenspelen. Speelde deel 1 zelf rond 2014/2015 en heb er echt van genoten. Graphics goed maar vooral de feel van de wapens weet bijna geen enkel spel te evenaren. Je kan het spel spelen voor de SP campagne. Imho zeker de moeite waard. Maar online is het lastig meekomen als je niet regelmatig speelt.

Ik dacht dat deel 2 basisgame gratis was?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Amos_x
B-Bandit schreef op maandag 27 maart 2023 @ 09:08:
[...]

Oei dat is wel een probleem. Dit soort spellen is wel gebaseerd op grinden, raiden en samenspelen. Speelde deel 1 zelf rond 2014/2015 en heb er echt van genoten. Graphics goed maar vooral de feel van de wapens weet bijna geen enkel spel te evenaren. Je kan het spel spelen voor de SP campagne. Imho zeker de moeite waard. Maar online is het lastig meekomen als je niet regelmatig speelt.

Ik dacht dat deel 2 basisgame gratis was?
Klopt, maar blijkbaar heb je wel de uitbreidingen nodig om mee te komen en te zijn waar iedereen speelt. Op zich geen probleem, zeker wel betaalbaar.

Het is wel een game die op zich wel een grote commitment vraagt. Denk ik, zo lijkt het toch. En daar ligt eerder de 'twijfel'. Nu is het al lang geleden dat ik nog eens helemaal opging in een game, dus misschien kan het wel. Ik zal er nog even over nadenken. :)

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Amos_x schreef op maandag 27 maart 2023 @ 09:22:
[...]

Klopt, maar blijkbaar heb je wel de uitbreidingen nodig om mee te komen en te zijn waar iedereen speelt. Op zich geen probleem, zeker wel betaalbaar.

Het is wel een game die op zich wel een grote commitment vraagt. Denk ik, zo lijkt het toch. En daar ligt eerder de 'twijfel'. Nu is het al lang geleden dat ik nog eens helemaal opging in een game, dus misschien kan het wel. Ik zal er nog even over nadenken. :)
Hangt er dus vanaf wat je doel is...voor de SP ervaring is het prima. Wil je hem echt als MMO shooter spelen dan zal je inderdaad de uitbreidingen moeten kopen. Nou is het wel zo dat je een boost krijgt bij een uitbreiding waardoor je snel op het niveau zit dat je kan meekomen. Alleen om op niveau te blijven vergt vervolgens wel een investering. En de beste wapens en armor enzo moet je voor raiden wat alleen kan met een groepje en veel tijd...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

@Amos_x Ik heb Fortnite nog nooit gespeeld maar moet zeggen dat dit toch wel heel goed klinkt:

Ik ga het misschien zelf maar eens checken want dit kan voor een hoop creativiteit zorgen en een game die alsnog vele jaren meegaat.
Wie weet vind je het wat.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-12 20:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

R.G schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:01:
Wat is momenteel de goedkoopste manier voor 12 months psn plus?
8 maanden en 22 dagen wachten tenzij er in de komende 8 maanden nog zo'n deal voorbij komt. Zelfs de Black Friday deal is duurder. Daarom wacht ik altijd tot de 2e week december om mijn ps+ te verlengen. In 2021 ook dat bedrag betaald.

Onderstaande uit mails van 10-12-2021 en 15-12-2022. Goedkoper heb ik het op de officiële manier iig niet gezien. (Officieel als in: zonder truukjes met buitenlandse accounts en andere valuta of regio's etc. Dus gewoon met een NL Playstation account).
Details
Eenheidsprijs

PlayStation Plus: abonnement van 12 maanden - 50% korting (Subscription)

Terugkerend abonnementsbedrag: €59,99 wordt in rekening gebracht op 10/12/2022

€29,99
Details
Prijs
PlayStation Plus Essential: lidmaatschap van 12 maanden (Abonnement)
Terugkerend abonnementsbedrag: €59,99 wordt in rekening gebracht op 15/12/2023

Subtotaal:
€29,99
Btw: €5,20

XBL: MRE Inc

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-11 14:51

Toevallig zelf een paar weken geleden weer eens opgepakt. Had het in het verleden wel eens gecheckt maar nooit echt in verdiept.
Als nieuweling is het inderdaad een beetje overwhelming maar wat youtube videos kunnen je wel opweg helpen. Via PS-plus hebben we in het verleden ook eens de Beyond Light campaign gehad dus die kon ik al gratis spelen. Volgens mij zijn inderdaad oudere campains niet meer speelbaar.
Verder is het maar net waar je van houd. Ik vermaak me wellicht nog wel een tijdje met wat campaigns maar daarna word het voor mijn gevoel erg grindy als je verder wilt levelen.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18:45
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:04:
@Amos_x Ik heb Fortnite nog nooit gespeeld maar moet zeggen dat dit toch wel heel goed klinkt:
[YouTube: This just changed the gaming industry forever...]
Ik ga het misschien zelf maar eens checken want dit kan voor een hoop creativiteit zorgen en een game die alsnog vele jaren meegaat.
Wie weet vind je het wat.
Helaas zijn die mods enkel voor pc dacht ik. Ziet er wel vet uit inderdaad

• ArniD
  • Laatst online: 16:16
Runaque schreef op zondag 26 maart 2023 @ 09:16:
[...]

Idd, wel een hoop gedoe die strap, maar het brengt best wat meer dimentie (zoals je zegt) naar het gamen, ook met muziek! Ik heb voor de strap gekozen om hem (eventueel) te kunnen gebruiken on the go als ik muziek op heb, de vest vond ik iets te pittig van prijs, maar is vast ook een stuk comfortabeler om te gamen.
Ik ben ook begonnen met de Strap om te kijken of ik mijn gehoor (ben zwaar slechthorend) kon aanvullen. En ik kan zeggen dat de vest vele maler intenser is.
Dus het prijskaartje was mij wel waard.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-12 14:28

s0kkie

Cowabunga

Chelseamarre123 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 18:32:
[...]

Helaas zijn die mods enkel voor pc dacht ik. Ziet er wel vet uit inderdaad
Ook op PS5 :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Verwijderd

Een game met deze graphics die naar 1080 duikt om 60fps te halen…
Toch ga ik ‘m een keertje checken nu die 60fps is. :)
60fps>resolutie.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2023 13:09 ]

Verwijderd

Wie wil met mij het allerlaatste eindbaas gevecht aan in Gotham Knights. Co-op dus? Half uurtje werk en dan heb ik het spel uitgespeeld. Ik kan elke dag t/m 20 uur.

DM je PSN naam a.u.b.

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-12 15:55
Voor wie nog een ssd zoekt. De 2 tb variant van de sn850x is nu bij Amazon in de sale voor 184 euro.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:09:
Een game met deze graphics die naar 1080 duikt om 60fps te halen…
Toch ga ik ‘m een keertje checken nu die 60fps is. :)
60fps>resolutie.
Gister even de performance mode geprobeerd, maar die drop naar 1080p is wel goed zichtbaar zeg. Dat is ook weer zonde. Maar wel goed dat er in ieder geval nu een keuze is.
Ik ben ondertussen wel gewend aan 30fps in deze game, dus ik blijf hem daar op spelen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

[Multi] The Last of Us: Part I
Toch weer typisch... spel komt op pc uit en het gaat enkel over videokaarten, performance, shaders en fps geneuzel. Geen enkele post over de gameplay en het verhaal.

• bakbakbak
  • Laatst online: 02-12 11:49

Ik speel het spel nu zo'n twee jaar, uiteraard begonnen met niets, momenteel is dit het spel wat ik het meest speel. Het klopt dat beginnen best lastig is, je ligt enigszins op achterstand. Echter, het maakt ook nog niet echt uit omdat je helemaal nog niet gefocust bent op de end game activiteiten. Daarnaast is in februari net lightfall gelaunched waarbij iedereen qua level weer gelijk is getrokken, zover loop je nu dus niet achter als je nu begint. Het begin is in elk geval gratis, dus je kan eens kijken.

Verder kan je het spel zo groot of zo klein maken als je zelf wilt. Er is zoveel content dat je je het beste gewoon kan focussen op wat je leuk vindt, zoveel maakt het niet uit. Niet alle oude content zit nog in de game, maar daar ga je niks van merken omdat er simpelweg zo veel te doen is. Qua gear e.d. stel je vindt het spel heel leuk, als je nu de nieuwste DLC zou kopen heeft Bungie er wel voor gezorgd dat je prima uit de voeten kunt. Er komen steeds weer nieuwe mogelijkheden om gear en wapens te vinden en te craften. Voor tips en tricks, er is zoveel Youtube content, dat kan je niet missen. Ook de third party apps zoals DIM en D2armorpicker en Light.gg zijn laagdrempelig toegankelijk voor een beginner.

Ik moet wel zeggen, als je de hele tijd mee wilt gaan met alle content die beschikbaar komt (dat leg je jezelf op), dan is het echt een flink aanpoten. Als je het speelt om plezier te hebben, houdt van strikes, dungeons met puzzels, etc, absolute aanrader. Mocht je verlegen zitten om medespelers, er zijn verscheidene clans en discords waar men je als beginner gewoon meeneemt, ook omdat voor sommige dungeons e.d. het loont om een beginner te sherpa'en (je kan dingetjes zoals emblems e.d. verdienen met het helpen van 'new lights')

Mocht je denken, ik wil er meer over weten, schiet me een pm, ik check GoT niet dagelijks, maar zeker wel paar keer in de week en wil je best op weg helpen met info enzo.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12 13:42
Tom schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:15:
Toch weer typisch... spel komt op pc uit en het gaat enkel over videokaarten, performance, shaders en fps geneuzel. Geen enkele post over de gameplay en het verhaal.
Pc MaStErRaCe

Alleen maar klooien met performance, drivers en halfbakken ports. Die mensen kunnen niet meer genieten van gamen :+

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-12 14:28

s0kkie

Cowabunga

Want het laatst genoemde is al 10 jaar oud inmiddels? :+

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De tegenvallende kwaliteit van de port zal vast meetellen ;)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hulleman schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:21:
[...]

Pc MaStErRaCe

Alleen maar klooien met performance, drivers en halfbakken ports. Die mensen kunnen niet meer genieten van gamen :+
dit is echt, weet ik nog van mezelf toen ik een dikke game-pc had... nooit meer.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hulleman schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:21:
[...]

Pc MaStErRaCe

En niet te vergeten hacks/cheats

Ik speel af en toe nog graag Red Dead Online en als je soms op reddit leest dat je op de PC binnen no time al UFO's op je kop gegooid krijgt, man wat zou dat mijn game plezier vergallen.

Chivalry 2 net zo, moet je ook verplicht samen met PC spelen, de speed hackers komen steeds meer tevoorschijn 👎

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:16
Zo de stress is van de markt (Sony PlayStation 5 op voorraad en overal goedkope games te vinden), nu even wat back-log doen. PS5 Call of Duty: Cold War voor €12,50 opgepikt om de Single Player even te doorspelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 29-03-2023 19:35 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

In februari heeft de PlayStation 5 het record van de ps2 verslagen. Door meer dan 533K (604K on precies te zijn) consoles te verkopen in 1 maand tijd in Amerika

• Amos_x
3 dot menu... :+ :+ edit: 7:32

[ Voor 98% gewijzigd door Amos_x op 29-03-2023 23:56 ]

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
PS VR2 gebruikers: Hebben jullie nog steeds zoveel plezier als bij de release? Zo ja/nee, waarom wel/niet?
Ben oprecht geïnteresseerd namelijk. :)

(ik droom erevan dat ik een PS VR2 koop, dus moet ergens een teken aan de wand zijn ofzo :7)

excuus verkeerde topic!

[ Voor 6% gewijzigd door kaos001 op 30-03-2023 08:21 ]

Soundcloud

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:54
Eindelijk een PS5 gekocht gisteren. Ik wilde hem eigenlijk op launch day al kopen maar had geen pre-order en was zoveel gedoe dat ik er na een week helemaal klaar mee was. Maar kon gisteren gewoon de Coolblue inlopen en er een kopen dus dat is top. Gewoon kale PS5 disk edition zonder spellen headphones of andere extra zooi die ik nooit gebruik.

Vandaag komt Hogwarts Legacy binnen, dus vanavond die maar even opstarten :)

Gisteravond vooral bezig geweest met allerlei games uit de PS Plus Extra bundel downloaden en uitproberen. Wel wat oudere games, maar heb ze nog nooit gespeeld op de PS4 dus voor mij nieuw :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• Hulleman
Jumpman schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 19:34:
PS5 Call of Duty: Cold War voor €12,50 opgepikt om de Single Player even te doorspelen.
Mooi prijsje! Laatst MW2 voor € 44,99 gekocht om de SP door te spelen. Scheelt dat die game op marktplaats nog wel € 40 oplevert.

[ Voor 21% gewijzigd door Hulleman op 30-03-2023 11:05 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:09
Misschien een stomme vraag, maar waar heeft iedereen de PS5 gelaten? Ik wil er volgende maand 1 gaan halen en dan het liefst ophangen aan de muur achter de tv.

Maar geen idee of dat kan, het lijkt er wel op als je googlet op muurbeugels. Was benieuwd of er hier iemand is die dat gedaan heeft en/of dan een goede beugel weet. Zou zonde zijn als je ali-express beugel met PS5 erin naar beneden valt |:(

• G.Scholtens
Rogar schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:10:
Misschien een stomme vraag, maar waar heeft iedereen de PS5 gelaten? Ik wil er volgende maand 1 gaan halen en dan het liefst ophangen aan de muur achter de tv.

Maar geen idee of dat kan, het lijkt er wel op als je googlet op muurbeugels. Was benieuwd of er hier iemand is die dat gedaan heeft en/of dan een goede beugel weet. Zou zonde zijn als je ali-express beugel met PS5 erin naar beneden valt |:(
Gewoon netjes mijn mijn tv meubel gelegd. Ruimte genoeg.
Voorheen had ik hem rechtop staan, maar op ons nieuwe meubel heb ik nu de soundbar liggen.

Er schijnen inderdaad beugels te zijn, maar dan zit je alsnog met kabels etc. Maar net wat je mooi vind

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-12 11:43
Ik ben sinds dinsdag ook eindelijk de eigenaar van een PS5 Disc edition, echter maakt de controller zóveel geluid dat ik me afvraag of ik ermee terug moet?

[Streamable: Astro's Playroom: SSD Speedway - Caching Caves]

[Streamable: Astro's Playroom: Cooling Springs - Springy Spa]

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:16

In TV meubel gelegd op de voet en het kastje niet meer open gedaan. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Rogar
G.Scholtens schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:17:
[...]

Gewoon netjes mijn mijn tv meubel gelegd. Ruimte genoeg.
Voorheen had ik hem rechtop staan, maar op ons nieuwe meubel heb ik nu de soundbar liggen.

Er schijnen inderdaad beugels te zijn, maar dan zit je alsnog met kabels etc. Maar net wat je mooi vind
Dat ding is zo groot joh... Daarom wil ik hem uit het zicht hebben. Kabels werk ik netjes weg, die zie je straks niet lopen. Maar ik wil de PS5 gewoon niet vol in het zicht hebben en de kastjes van het tv-meubel zijn net te klein helaas.

• Rogar
Jumpman schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:32:
[...]

In TV meubel gelegd op de voet en het kastje niet meer open gedaan. ;)
Ghehe, als dat zou passen, zou dat een prima optie geweest zijn ja. Vandaar dat ik 'm wil verstoppen achter de tv (kan je ook makkelijk schijfjes wisselen).

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:29
RevellNL schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:23:
Ik ben sinds dinsdag ook eindelijk de eigenaar van een PS5 Disc edition, echter maakt de controller zóveel geluid dat ik me afvraag of ik ermee terug moet?

[Streamable: Astro's Playroom: SSD Speedway - Caching Caves]

[Streamable: Astro's Playroom: Cooling Springs - Springy Spa]
Nee dat hoort zo in die game. Je hoort dat je gas geeft en de sprong opwindt.

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
Rogar schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:34:
[...]

Dat ding is zo groot joh... Daarom wil ik hem uit het zicht hebben. Kabels werk ik netjes weg, die zie je straks niet lopen. Maar ik wil de PS5 gewoon niet vol in het zicht hebben en de kastjes van het tv-meubel zijn net te klein helaas.
Bij mij past die gewoon in mijn TV-meubel. Scheelt weer. Vind het eigenlijk beter staan dan de PS4 die er eerst in stond want nu is het vak mooi gevuld ipv een hoop ruimte eromheen bij de PS4.

Als ik hem rechtop ernaast had moeten zetten was mijn vrouw denk ik niet heel blij geweest.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-12 11:43
Timothy3000 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:35:
[...]

Nee dat hoort zo in die game. Je hoort dat je gas geeft en de sprong opwindt.
Maar het is niet de speaker op de controller die dit geluid maakt, het klinkt echt alsof er in de controller iets los meerammelt. Ik zou bijna zeggen dat Astro's Playroom hiermee onspeelbaar is door het geluid wat er van die controller afkomt.

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

• Timothy3000
RevellNL schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:39:
[...]

Maar het is niet de speaker op de controller die dit geluid maakt, het klinkt echt alsof er in de controller iets los meerammelt. Ik zou bijna zeggen dat Astro's Playroom hiermee onspeelbaar is door het geluid wat er van die controller afkomt.
Bij mijn beide controllers is het net zo iig. Ik dacht altijd dat dat gewoon bij die haptic feedback hoorde. Je hoort en voelt die triggers ratelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 30-03-2023 11:41 ]

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden: TLOU Part 1 is nu €59,99 ipv €79,99 in de Playstation Store.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:56

Stimulate14

⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:45:
Voor de geïnteresseerden: TLOU Part 1 is nu €59,99 ipv €79,99 in de Playstation Store.
PS5 versie?

Verwijderd

Part 1 is altijd de PS5 versie.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het was ook wel wat vreemd dat PS5 spelers een hogere prijs moesten betalen dan de PC versie. Maar misschien is dit ook wel een gevolg van de negatieve reviews van de PC versie en dit als counter dient om wat positief nieuws de wereld in te slingeren :P

Het is wel jammer dat Naughty Dog's vlaggenschip zo'n valse start heeft op de PC, had ik niet verwacht van ze eerlijk gezegd. Enige positieve wat hieruit wellicht komt is dat men hier lering uit trekt en het TLOU multiplayer project niet tegen deze problemen aanloopt bij launch.

Verwijderd

Toch maar een exemplaar van AC: Mirage gereserveerd via bol.
Voor 44,99 op release en achteraf betalen kan er niet veel verkeerd gaan denk ik :)

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:20
-nvm-

[ Voor 99% gewijzigd door WaterFire op 30-03-2023 14:14 ]

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
[...]

Er rammelt niks. Dit is normaal gedrag.
Ik vond Astro's Playroom leuk om kennis mee te maken maar heb het daarna nooit meer gebruikt. Het vreet batterij en voegt voor mij althans niet (heel) veel toe.

Mijn tip: Als je het écht graag wil gebruiken, doe het, maar ik zou dan de trigger intensiteit iets lager zetten als je stoort aan het geluid. Anders lekker helemaal uitzetten :7

Soundcloud

• teot
  • Laatst online: 19:18

Deze tweaker heeft de PS5 achter de TV gehangen: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/74854282

• Hulleman
Mooie oplossing!

• Hulleman
kazuka schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 13:43:
Enige positieve wat hieruit wellicht komt is dat men hier lering uit trekt en het TLOU multiplayer project niet tegen deze problemen aanloopt bij launch.
Wat zijn hier de laatste berichten eigenlijk over? TLOU2 is ook alweer bijna 3 jaar geleden uitgekomen en die MP zou daar onderdeel van zijn. Volgens mij is die MP op de schop gegaan voor een meer MMO achtige ervaring?

• Hulleman
kaos001 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:12:
[...]
Ik vond Astro's Playroom leuk om kennis mee te maken maar heb het daarna nooit meer gebruikt. Het vreet batterij en voegt voor mij althans niet (heel) veel toe.
Om de batterijduur te verbeteren. Zet in de settings standaard de mic uit, het lampje op medium, net als de rumble en haptics. Scheelt enorm.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hulleman schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:19:
[...]

Wat zijn hier de laatste berichten eigenlijk over? TLOU2 is ook alweer bijna 3 jaar geleden uitgekomen en die MP zou daar onderdeel van zijn. Volgens mij is die MP op de schop gegaan voor een meer MMO achtige ervaring?
Ja de scope is aanzienlijk groter geworden dan de Factions uitbreiding die het in eerste instantie zou worden. Het wordt min of meer ND's volgende grote AAA game en Druckmann heeft gemeld dat we dit jaar meer info krijgen en dat de tijd tussen aankondiging en release van de game korter is dan wat we normaal gewend zijn van ze. Of het echt MMO wordt weet ik niet, het zou ook meer in de richting van een Division of Destiny stijl game kunnen worden.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:56

Stimulate14

⭐⭐⭐

Oke. Ik dacht dat er ook een PS4 versie was :) .

• G.Scholtens
Stimulate14 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:33:
[...]

Oke. Ik dacht dat er ook een PS4 versie was :) .
Die is er ook, maar die heet geen part 1 8)7

• Py.
  • Laatst online: 08:03

Py.

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:05:
Toch maar een exemplaar van AC: Mirage gereserveerd via bol.
Voor 44,99 op release en achteraf betalen kan er niet veel verkeerd gaan denk ik :)
Die is goedkoper te krijgen bij amazon (.nl) en AYG - ik kijk normaliter op budgetgaming hoewel ik eigenlijk amper nieuwe spellen haal sinds de verbeterde PS plus.

• Hulleman
kazuka schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:25:
Of het echt MMO wordt weet ik niet, het zou ook meer in de richting van een Division of Destiny stijl game kunnen worden.
Ik had idd the Division voor ogen. Voor de full experience is dat wel een aardige MMO game toch?

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:15

Zijn meerdere oplossingen voor, zie Gynnad in "[PS5] PlayStation 5" en Dennisdn in "[PS5] PlayStation 5"

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Timothy3000
Hulleman schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:20:
[...]

Om de batterijduur te verbeteren. Zet in de settings standaard de mic uit, het lampje op medium, net als de rumble en haptics. Scheelt enorm.
Waar kun je de mic uitzetten? Die setting kan ik niet vinden.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:56

FeaR

In GoT we trust

Crosspost uit [XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2 maar wilde door de stelligheid van @rutgergron er toch op reageren.
rutgergron schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:30:
[...]
Wat voor jou geen geluid is kan het voor de ander wel zijn. Geloof er namelijk helemaal niks van dat jouw ps5 het niet heeft.
rutgergron schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:32:
Voor de mensen die niet helemaal begrijpen wat ik bedoel.

YouTube: PS5 Nidec UFO sound (2)
Bij deze kan ik je met honderd procent zekerheid zeggen dat mijn PlayStation 5 dit geluid niet (meer) maakt. Zoals de titel van het filmpje aangeeft speelt dit issue met de NIDEC fan, de NMB fan heeft dit niet. Ik heb de fan zelf vervangen, vandaar de "niet meer", had je echter een console met standaard een NMB dan speelt dit probleem niet. In [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen heb ik wat gepost over het vervangen van de fan en andere dingen die ik geprobeerd heb tegen het geluid.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-11 09:34
Timothy3000 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 17:07:
[...]

Knopje onder het playstation logo. Staat ook een icoontje van een mic bij.

• cold_as_ijs
  • Laatst online: 17:22
FeaR schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 17:53:
Crosspost uit [XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2 maar wilde door de stelligheid van @rutgergron er toch op reageren.

[...]

[...]

Bij deze kan ik je met honderd procent zekerheid zeggen dat mijn PlayStation 5 dit geluid niet (meer) maakt. Zoals de titel van het filmpje aangeeft speelt dit issue met de NIDEC fan, de NMB fan heeft dit niet. Ik heb de fan zelf vervangen, vandaar de "niet meer", had je echter een console met standaard een NMB dan speelt dit probleem niet. In [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen heb ik wat gepost over het vervangen van de fan en andere dingen die ik geprobeerd heb tegen het geluid.
Don't know and don't care of de mijne het heeft. Dacht dat ik wel een Nidec had, maar zit er 4 m vandaan en hoor mijn PS5 niet, laat staan dat ik er last van heb. Ook toen ik er 50 cm vandaan zat hoorde ik het niet, of ik heb koptelefoon op het wordt overstemd door de PC speakers.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:02

Superkiwi

Hoi doei

Woohoo! Sackboy gratis bij de PS Plus games van april :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VuEgwdX4g6gD96B24BE54cnlCcw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ABJjgSWvtBPmuSDWIZGLVfWl.jpg?f=fotoalbum_large

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:56

FeaR

In GoT we trust

cold_as_ijs schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 18:07:
[...]
Don't know and don't care of de mijne het heeft. Dacht dat ik wel een Nidec had, maar zit er 4 m vandaan en hoor mijn PS5 niet, laat staan dat ik er last van heb. Ook toen ik er 50 cm vandaan zat hoorde ik het niet, of ik heb koptelefoon op het wordt overstemd door de PC speakers.
Mijn post was ook niet bedoeld om die discussie aan te gaan. Meer de stelligheid/toon uit de citaten terwijl het gehele plaatje niet wordt gezien (althans, kijkende naar dr YouTube link). Afhankelijk van diverse factoren (afstand tot console, volume, gevoeligheid voor bijgeluiden) zal de NIDEC fan voor velen geen issue zijn :)
Superkiwi schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 18:30:
Woohoo! Sackboy gratis bij de PS Plus games van april :*)
[Afbeelding]
Nice! Ben benieuwd wat die game hier doet als ik installeer. Heb de game bij een vriend behoorlijk ver doorgetikt. Niet uitgespeeld though, de laatste levels worden toch wel lastig...

[ Voor 28% gewijzigd door FeaR op 30-03-2023 18:32 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Timothy3000
Crowbar schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 18:04:
[...]

Die weet ik. Ik bedoelde standaard off in settings.

• lolgast
  • Registratie: November 2006

Ik heb de zwarte covers gekocht, daardoor is hij veel minder aanwezig :) In mijn interieur althans
Afbeeldingslocatie: https://images.lolgast.nl/uploads/medium/48/f2/5ff6c91a6001a739dd2d6fb81ee6.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://images.lolgast.nl/uploads/medium/98/77/93a6f2187d2f8b3a5baba85dc016.jpeg

• Caayn
  • Niet online
[...]

Timothy3000 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:51:
[...]

Die weet ik. Ik bedoelde standaard off in settings.
Instellingen -> Geluid -> microfoonstatus na inloggen -> dempen

Verwijderd

Py. schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:45:
[...]
Die is goedkoper te krijgen bij amazon (.nl) en AYG - ik kijk normaliter op budgetgaming hoewel ik eigenlijk amper nieuwe spellen haal sinds de verbeterde PS plus.
Goeie tip, ik zag echter geen optie om achteraf te betalen op Amazon.
Koop daar zelden iets.

Verwijderd

[...]

[...]

In februari gaf deze poster nog aan dat zijn series x enorme herrie maakte. Ook zijn controller maakte veel geluid. Nu is het weer de ps5 die geluid maakt en is hij terug naar de series x. Volgende maand is die naar de switch omdat hij ergens een geluid hoort als hij zijn oor tegen de series x plaatst.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:23

[...]

[...]

NMB fan blijft de stilste :) heb ze allemaal gehad.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Hulleman
[...]

Zie: https://www.playstation.c...-change-audio-output/#mic

• Hulleman
Crowbar schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 18:04:
[...]

Dat is eenmalig. Je kunt in de PS5 instellen dat de mic bij opstarten van de console directe gemute wordt.

Hulleman schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 09:04:
[...]
Dat is eenmalig. Je kunt in de PS5 instellen dat de mic bij opstarten van de console directe gemute wordt.
Het is overigens niet bij opstarten van de console, maar het is bij inloggen van de user/profiel. Die setting is immers profiel-specifiek.

• Amos_x
er was ook zo'n opstelling in het 'show jouw hifi topic' in de audio fora.

Gruijters in "Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 49"

[ Voor 12% gewijzigd door Amos_x op 31-03-2023 09:50 ]

• WaterFire
lolgast schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 21:06:
[...]

Ik heb de zwarte covers gekocht, daardoor is hij veel minder aanwezig :) In mijn interieur althans
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb ook zwarte kappen, zelfs in een wit meubel is dat mooier ;)

Beetje offtopic; staan die drie lampen recht tegenover je TV? Ik zou gek worden van die spiegeling 's avonds..
WaterFire schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 12:30:
[...]
Beetje offtopic; staan die drie lampen recht tegenover je TV? Ik zou gek worden van die spiegeling 's avonds..
Ik gok/hoop dat hij die wel altijd uitdoet wanneer hij TV kijkt of gamet. Zelf ook zo een situatie met 1 armatuur met 3 spots, waarvan er een achter mij schijnt waar ik mijn game rek heb. Met mijn glimmende OLED zag ik ook alles achter mij in de TV weerspiegelen. Heb de spots dan vervangen door Ikea Tradfri's zodat ik ze onafhankelijk kan bedienen. Bij het TV kijken of gamen, gaat die ene spot die naar achteren gericht is dan ook volledig uit en dat maakt een wereld van verschil.
Nu, films en games doe ik meestal zelfs in volledig verduisterde kamer voor max immersie.

• lolgast
offtopic:
Mijn lichten dimmen automatisch als de TV aanstaat ja :+

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:31
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi! waar gekocht als ik vragen mag?

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-12 09:35

Arm1n

Zeven over half twee

[...]

Na een tijdje is mijn controller ook lawaai gaan maken, alsof het trilmechanisme tegen de behuizing aan trilt. Door de trilsterkte op medium te zetten was het lawaai weg, maar wel minder feedback.

Van wat ik heb gelezen online is dit een veelvoorkomend probleem. Bepaalde dingen resetten op de controller verhelpt het voor sommige mensen maar dat had bij mij weinig nut.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• lolgast
Vinnocchio schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 15:10:
[...]

Mooi! waar gekocht als ik vragen mag?
Bij Sony zelf, maar ze zijn eigenlijk nooit op voorraad
https://direct.playstatio...ole-covers-midnight-black

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 28-12 01:20

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Of trek de knip en koop de zwarte D-Brand panelen. Die zien er nog een stuk beter uit, zonder die uitstekende flappen. Dan is ie nog compacter ook :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

• lolgast
Nyarlathotep schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 16:48:
Of trek de knip en koop de zwarte D-Brand panelen. Die zien er nog een stuk beter uit, zonder die uitstekende flappen. Dan is ie nog compacter ook :)
Zoveel compacter wordt ‘ie daar niet van hoor, dat uitsteken is vooral op de hoek, aan de voor-/ en bovenkant win je misschien 5mm

Overigens blijf ik het absurd vinden om zoveel geld neer te leggen voor 2 plastic panelen. Een controller kost gevoelsmatig bijna hetzelfde.. Doet nog steeds een beetje pijn :+

[ Voor 18% gewijzigd door lolgast op 31-03-2023 21:12 ]

• WaterFire
lolgast schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 19:42:
[...]

Zoveel compacter wordt ‘ie daar niet van hoor, dat uitsteken is vooral op de hoek, aan de voor-/ en bovenkant win je misschien 5mm

Overigens blijf ik het absurd vinden om zoveel geld neer te leggen voor 2 plastic panelen. Een controller kost gevoelsmatig bijna hetzelfde.. Doet nog steeds een beetje pijn :+
Op de site van Dbrand mooie animatie die het verschil weergeeft. Toch wel significant hoor.. maar inderdaad (zonder lightstrips) 74 dollar exclusief verzending.
Dan maakt die 10 dollar voor lightstrips ook niet meer uit ;)

Op iets als Bol.com tussen 35 en 49 euro, maar wel een stuk minder mooi imho.

[ Voor 5% gewijzigd door WaterFire op 02-04-2023 13:10 ]

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:59
WaterFire schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:06:
[...]

Op de site van Dbrand mooie animatie die het verschil weergeeft. Toch wel significant hoor.. maar inderdaad (zonder lightstrips) 74 dollar exclusief verzending.
Dan maakt die 10 dollar voor lightstrips ook niet meer uit ;)

Op iets als Bol.com tussen 35 en 49 euro, maar wel een stuk minder mooi imho.
Dat staat echt zoveel strakker! Het is me persoonlijk die 60 dollar niet waard, maar ongelofelijk dat Sony dit zelf niet heeft verzonnen..

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Gerwin89 schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:46:
[...]

Dat staat echt zoveel strakker! Het is me persoonlijk die 60 dollar niet waard, maar ongelofelijk dat Sony dit zelf niet heeft verzonnen..
Ieder zijn mening, ik vind de originele kappen mooier, doet me denken aan een jas met hoge kraag. Die van mij hoeven niet eens in het zwart want mijn tv meubel is houtkleur met witte deurtjes en in het midden een open ruimte waar zwarte apparaten in staan, dus de PS5 valt niet echt op, maar mocht ik alles zwart hebben gehad zou ik ook de zwarte platen voor de PS5 willen, maar dan niet degene waarbij (noodgedwongen) bespaart is op plastic ;) plus ik herinner me nog de marketing campagne van dbrand, en dat was hoogst kinderachtig, voel er echt niets voor om zo'n bedrijf te ondersteunen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Verwijderd

Kalder schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:32:
[...]

Ieder zijn mening, ik vind de originele kappen mooier, doet me denken aan een jas met hoge kraag. Die van mij hoeven niet eens in het zwart want mijn tv meubel is houtkleur met witte deurtjes en in het midden een open ruimte waar zwarte apparaten in staan, dus de PS5 valt niet echt op, maar mocht ik alles zwart hebben gehad zou ik ook de zwarte platen voor de PS5 willen, maar dan niet degene waarbij (noodgedwongen) bespaart is op plastic ;) plus ik herinner me nog de marketing campagne van dbrand, en dat was hoogst kinderachtig, voel er echt niets voor om zo'n bedrijf te ondersteunen.
Eens. Ik vind die dingen van dbrand zelfs lelijk. Dus ik ben blij met dit design van Sony _/-\o_

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 28-12 01:20

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Kalder schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:32:
[...]

Bij mij speelden twee factoren mee: Alles in mijn tv-meubel is zwart. Én het vak waar de PS5 in ligt is niet zo groot. Met die witte originele kappen werd het érg krap.
Nu heeft de PS5 net dat beetje meer ruimte, waardoor ik er zelf ook makkelijker bij kom als dat nodig is.
En ja, het staat een stuk mooier ook. Ik koos voor een rode en een groene plakstrip voor de leds als leuke finishing touch. Dan valt ie toch nog een beetje op, want dat vedient de console dan wél. Maar gewoon niet met die lelijke witte flapkappen >:)

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Lautje
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 20-09 21:27

Lautje

Never waste a breath

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die zwarte covers zien er echt goed uit! Wordt het veel strakker van 🤩

By the power of the stars

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Lautje schreef op maandag 3 april 2023 @ 01:48:
[...]

Die zwarte covers zien er echt goed uit! Wordt het veel strakker van 🤩
Ik had de zwarte covers recent weer een maandje gemonteerd, maar met de komst van de PSVR2 weer terug naar de witte. Dat ziet er tezamen toch strakker uit.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-12 16:09

jasjenl

Liab A Tymo

Dat 'probleem' heb ik dus ook, ben al een paar maanden overal op zoek naar de originele zwarte Sony panelen, maar ze zijn nergens verkrijgbaar...

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Op Aliexpress heb je ze voor +-30 euro.
Alleen zonder PS logo maar aangezien het gewoon plastic platen zijn voldoet dat meer dan prima om van de witte plates af te komen.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-12 16:09

jasjenl

Liab A Tymo

dutchgio schreef op maandag 3 april 2023 @ 11:26:
Op Aliexpress heb je ze voor +-30 euro.
Alleen zonder PS logo maar aangezien het gewoon plastic platen zijn voldoet dat meer dan prima om van de witte plates af te komen.
De niet-officiële kun je ook wel op bol.com en zo kopen, maar het gaat me juist om de originele.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik heb zin om vanaf morgen Sackboy te spelen (PS+). Nadert de coop beetje het niveau van It Takes Two?

[ Voor 3% gewijzigd door FMS op 03-04-2023 17:10 ]

Pagina: 1 ... 269 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord